تست کنسو – 1000 کیلومتر در پورشه تیکین اسپرت Turismo (2023) ، مصرف ، راحتی ، چقدر هزینه دارد?, Porsche Taycan GTS Sport Turismo: بهترین پورشه برقی.

Porsche Taycan GTS Sport Turismo: بهترین پورشه برقی

خبر خوب ، Taycan Sport Turismo با استفاده از هود که به طور جداگانه شباهت را اصلاح می کند ، باسن حسی سدان را حفظ می کند. سرمایه اغوا دست نخورده است و جنبه های عملی از آن به دست می آید. صندوق عقب با یک دهانه نسبتاً باریک جای خود را می دهد درب عقب ، راه بسیار ساده تر برای دسترسی به نگهدارنده. حجم تنه فوق العاده نیست ، با 446 لیت در زیر قفسه ، اما پشت های تاشو یک کف مسطح تشکیل می دهند ، ایده آل برای بارگیری اشیاء طولانی. حداکثر ، 1200 لیت چمدان را می توان در آن قرار داد ، و همیشه یک صندوق عقب دوم – کوچک در جلوی 84 لیتر برای ذخیره کابل های شارژ وجود دارد. به طور خلاصه ، هزینه اضافی 960 یورو در مقایسه با سدان به راحتی از نظر جنبه های عملی و همچنین با سبک کاملاً متفاوت از مزایای توجیه می شود.

تست کنسو – 1000 کیلومتر در پورشه تیکین اسپرت Turismo (2023) ، مصرف ، راحتی ، چقدر هزینه دارد ?

اگر برق هنوز همه را قانع نکرده است ، تولید کنندگان هنوز مدلهایی را ارائه می دهند که سفر را دعوت می کنند. این مورد پورشه با Taycan Sport Turismo ، یک استراحت ورزشی است. دقیقاً ، ما تصمیم گرفتیم ویژگی های جاده ای آن را بررسی کنیم: جهت آمستردام با یک نسخه ورودی ، متمرکز بر استقلال.

شما برای برق آماده نیستید ? با این حال ، اگر به بالای سبد مدلهای 100 ٪ برقی ارائه شده بچسبیم ، این می تواند خود را اثبات کند. برای تلاش برای متقاعد کردن (و مهمتر از همه) ، ما تصمیم گرفتیم که به آمستردام ، پایتخت اروپایی وسایل نقلیه برقی ، در یک توریسم اسپرت پورشه تانیکا در نسخه اساسی برویم. بیشتر خانواده نسبت به سدان Taycan ، با کلاس و حضور بیشتر از نسخه شبه بارور Turismo ، Turismo Sport می تواند بهترین سازش در محدوده باشد. بیشتر در ساده ترین نسخه خود (با تمام باتری عملکرد به علاوه): دارای یک موتور الکتریکی است که روی محور عقب نصب شده است که 380 اسب بخار قدرت و حتی 476 اسب بخار در کنترل پرتاب ایجاد می کند. این به شما امکان می دهد 2.2 تن ماشین را از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 5.4 ثانیه حرکت دهید. هیچ چیز خارق العاده ای نیست ، اما برای کاهش عوارض بیشتر از سایر استراحت ها که در جاده می بینیم کافی است.

این تنها چند دهم ثانیه کندتر از نسخه سدان است ، اما این مزیت را دارد که بتواند کل خانواده را در تعطیلات ببرد. این در واقع جایگزین “سبز” تر برای یک Tursimo Sport Panamera است. به جز این که با قیمت معادل و حرکتی مشابه ، Taycan ارزان تر است.یورو. و باید تشخیص داد که سفر برقی یک مزیت زیبا را ارائه می دهد: آرامش و آرامش ، نه اینکه یادآوری های جدی تری نسبت به یک مدل حرارتی با قدرت معادل آن (در هر صورت تا سرعت مشخصی) ذکر کند. کاملاً گفتاری: عزیمت به آمستردام.

پورشه تیکین اسپرت تورسیمو

مزیت عظیم در مقایسه با نسخه سدان ، تنه این ورزش Turismo. از نظر آیرودینامیک کمی کارآمدتر است ، اما برای تعطیلات خانواده بسیار کاربردی تر است.

خوب است بدانید: پیش بینی خرید و فروش مجدد.

به لطف امتیاز اتومبیل توربو از پورشه تیکین ، گزینه جایگزین برای ساحل آرگوس ، می توانید از فروش مجدد یا ارزش بازیابی وسیله نقلیه خود مطلع شوید.

کیلومتر اول شیرین

منظور ما از “به آرامی” به معنای “در ترافیک” است. عزیمت از پاریس در ساعت 5 بعد از ظهر: بلوار محیطی ، به اصطلاح ، زره پوش است ! اما خیلی بد نیست. در اینجا وضعیت خوبی برای استراحت برقی ما وجود دارد ، که با توجه به خلق و خوی نسبتاً اسپرت آن ، راحتی قابل توجهی را به ما ارائه می دهد. اثاثه یا لوازم داخلی چرمی کاملاً صندلی های جلو را در قسمت جلوی آن پوشانده است. کل توسط یک سیستم تعلیق پنوماتیک با ارتفاع متغیر که شامل PASM است به خوبی کمک می کند. به طور خلاصه ، خوب نیست که خوب باشید.

به خصوص از آنجا که این مرحله کوچک از “ترافیک خوب” از مزیت قابل توجهی نسبت به مصرف برخوردار است که به راحتی در زیر 18.5 کیلووات ساعت/100 کیلومتر باقی می ماند ، حتی با شروع تهویه. شتاب بسیار نرم است و ترمز بسیار مکرر است. بنابراین ، ما انرژی بسیار کمی را برای تنظیم ماشین صرف می کنیم و از هر کاهش و ترمز بهبود می یابیم. فقط نزولی این زمان کمال وقت: سیستم صوتی اساسی به وضوح به جای یک تیکین نیست. نه این که این ناخوشایند است ، اما اعتبار یک پورشه ما را تحت فشار قرار می دهد تا انتظار بیشتری داشته باشیم ، برای این نوع جزئیات. برای ارگونومی جیب خلاء در زیر بازوی یکسان است: ما بازوی خود را از همه جهات پیچ می کنیم تا از راه دور یا یک جفت عینک بازیابی کنیم. ضروری نیست ، اما برخی از نقاط سیاه کوچک باقی می ماند.

پورشه تیکین اسپرت تورسیمو

ما باید به این محیط عادت کنیم ، اما در نهایت طعم و مزه می گیریم. همه چیز به خوبی تمام شده و به خوبی ارائه شده است.

TGV 4 یا 5 مکان

آبی نیست ، اما پورشه امضا شده GT خوبی است. خواهد فهمید چه کسی می تواند. و این خوب است ، زیرا Taycan ، به ویژه در این نسخه ورزشی Turismo ، یک ورزشکار واقعی نیست ، بلکه در واقع یک GT است. گردشگری عالی خانواده ، با 5 مکان برای مدل آزمون ما ، حتی اگر این گزینه با 480 یورو باشد. بنابراین این امکان را به شما می دهد تا با چند نفر بسیار دور شوید ، بدون اینکه از این که مسافران عقب خیلی محکم باشند. لطفاً توجه داشته باشید ، هیچ مشکلی برای لذت بردن از این مکان در یک مینی بوس وجود ندارد ، اما هیچ چیز نگران کننده ای در رابطه با الگوی ماشین و به ویژه به فلسفه او نیست. بنابراین وقت آن است که با اولین قدم در بزرگراه شروع شویم. یک منطقه بزرگراه !

به ناچار ، ما در الکتریکی هستیم و این استراحت ساندویچ نیست که ما را متوقف می کند بلکه لوازم. برای ماشین ! بعد از اینکه حدود 250 کیلومتر از پاریس با سرعت نظارتی دور شدیم ، تصمیم می گیریم اولین توقف را برای قرار دادن انرژی در باتری ها ترتیب دهیم. مصرف نمایش داده شد ? 20.7 کیلووات ساعت/100 کیلومتر چشمگیر. که ما را در حدود 29 ٪ به ترمینال می رساند: پس از اتصال به ترمینال فاس ، ماشین به سرعت 100 ، سپس 140 و حتی 205 کیلو وات جمع می کند. نتیجه ? بار 29 تا 94 ٪ فقط به 34 دقیقه نیاز دارد. بد نیست ، بدون گرمای باتری. بد نیست !

Porsche Taycan Cross Turismo ، Supercar فوق العاده همه کاره – تست توربو از 11/12/2022

پورشه تیکین اسپرت تورسیمو

از 446 لیتر ، تنه این واگن ایستگاه برقی می تواند به بیش از 1 افزایش یابد.200 لیتر در پیکربندی دو ساعت.

بازی مصرف

باید درک کرد که عصب جدید جنگ ، به ویژه در مجلل ترین اتومبیل های برقی ، دیگر استقلال کامل نیست بلکه مصرف و قدرت شارژ مجدد است. درک کنید که حتی 600 کیلومتر استقلال نیز کافی نخواهد بود ، اگر ظرفیت شارژ به این کار نرسد. در اینجا ، حتی با سرعت پایدار ، مصرف هرگز از 27.8 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر فراتر نمی رود ! و ما را باور کنید ، خوب است ! با چنین اتومبیل کارآمد و تحمیل شده ، انجام بهتر کار دشوار است. به خصوص با سرعت متوسط ​​حرکت متوسط ​​به اندازه زیاد. حتی یک تسلا با قدرت معادل تلاش برای پیروی از نرخ برای حفظ همان استقلال.

و به ناچار ، فراتر از تعداد قضاوت مورد نیاز ، همانطور که در یک حرارتی ، مصرف نیز قیمت را تعیین می کند. برای روشن شدن ، ما به دو بار بارگیری 25 یا 30 ٪ ، حداکثر 90 یا 95 ٪ نیاز داشتیم. سوال حاشیه ، فقط برای پیشبرد سریع. این هزینه برای ما حدود 60 یورو هزینه دارد ، به استثنای عوارض. با توجه به سرعت تحمیل شده در سفر ما بد نیست. بدیهی است که این صعود کمی به 30.0 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر در یک جاده کوچک با یک رانندگی اسپرت نزدیکتر است. اما این طبیعی است ، و ما با توجه به خدمات ورزشی تقریباً جراحی وی برای چنین واگن ایستگاه تحمیل شده او را می بخشیم. این بهتر عمل خواهد کرد ?

پورشه تیکین اسپرت تورسیمو

برای شارژ مجدد ، Taycan مبتنی بر یک معماری 800 ولت است که به آن اجازه می دهد تا مدت طولانی بیش از 250 کیلو وات جمع کند. نتیجه ? سریع پیش می رود !

قیمت و رقابت

از 97 پیشنهاد شده است.040 یورو ، بنابراین پورشه تانیکو ورزشی Turismo از 10 ارزان تر است.000 یورو که Porsche Panamera Sport Turismo. واقعیت باقی مانده است که دیگر واقعاً رقیب نیست. فقط مدل Tesla به عنوان تنها رقیب وحشتناک واقعی در Taycan Sport Turismo وجود خواهد داشت. اما پس از آن دوباره ، اشتوتگارت دارایی را نگه می دارد: ارائه نسخه تنه. شرکت آمریکایی از آن استفاده می کند زیرا یک مدل S بیش از 1 بازی می کند.000 اسب حدود 6 هزینه دارد.000 یورو بیشتر از مدل تست ما با تمام این گزینه ها. بنابراین انتخاب عمل گرایی ضروری خواهد بود. یا نسبت قیمت/عملکرد. خوشبختانه ، پورشه هنوز هم از کت و شلوار استوتگارت روی کاپوت خود برخوردار است تا با برخی از مشتریان پرشور تفاوت ایجاد کند.

پورشه تیکین اسپرت تورسیمو

حتی با وجود رینگ های بزرگ خود ، Taycan Sport Turismo با نسبت پویایی/راحتی خود تحت تأثیر قرار می گیرد.

عنوان ورق فنی

سعی کنید مدل: پورشه تانیک اسپرت تورسیمو

ابعاد l x w x h 4.963 / 1.966 / 2.144 متر
مینی / حداکثر حجم تنه 446/1212 لیتر + 84 لیتر در جلو
پایه 2.90 متر
وزن تخلیه نشده 2.235 کیلوگرم
جابجایی موتور حرارتی برقی
جعبه دنده 2 گزارش در حالت ورزش و ورزش+
موتور الکتریکی تحریک دائمی همزمان
حداکثر قدرت 476 اسب در حالت تقویت
ظرفیت باتری 83.7 کیلووات ساعت مفید
  • – مصرف معقول
  • – تعادل و چابکی ، راحتی حفظ شده
  • – قدرت شارژ
  • – لذت رانندگی پورشه ، حتی برقی
  • – قیمت بالا پس از گزینه ها
  • – با توجه به قیمت کمی موقوفه استاندارد
  • – صندلی های کمی برای سفرهای بزرگراه

Taycan Sport Turismo ، حتی در نسخه اصلی خود با تنها دو چرخ محرک ، ثابت می کند که پورشه یکی از بهترین تولید کنندگان در مورد تطبیق پذیری است. لذت ببرید ، بدون اینکه ناراحت کننده باشید ، عملی باشید … و با نگاهی که عملاً متفق القول است. سپس باید اعتراف کرد که برق جای خود را در جاده های ما دارد و می تواند حداقل لذت را تقطیر کند ، واقعیت این است که بهترین فناوری ها و کمترین محدود کننده گران ترین هستند.

Porsche Taycan GTS Sport Turismo: بهترین پورشه برقی

تقریباً بیست سال پس از راه اندازی اولین Suiv خود ، Cayenne ، Porsche بار دیگر در سال 2019 با Taycan ، اولین ماشین برقی خود را فریاد زد. کمی بیش از دو سال پس از شروع بازاریابی ، شرط بندی قبلاً برنده شده است: برای سال مالی 2021, این سدان که روی الکترون ها کار می کند ، به مرحله سوم تریبون فروش این برند صعود کرده است, با 41.296 واحد فروخته شده. دو SUV Cayenne و Macan هنوز هم تا حد زیادی در اکثریت هستند ، اما عصبی دارد که از اعلیحضرت 911 جلوتر باشد. به طور سیستماتیک ، با لمس سادیسم ، که او بیشتر از نوع 911 نوع 992 سرگرم کننده تر بود ، سرگرم کننده تر بود. با دقت به این نکته که اگر 911 Carrera 4S واقعاً بیش از حد و ضد عفونی شده باشد ، 911 Carrera S بسیار بازیگوش تر به نظر می رسد در حالی که 911 Turbo S می تواند هیجان شیطان شیطان شیطان شیطان را جلب کند.

آنچه مسلم است این است که پورشه با Taycan خود موفق به ارائه یک پورشه واقعی شده است. به سادگی برقی. پس از اتمام این چالش ، تمام آنچه باقی مانده بود استفاده از دستور العمل های مجلس از نظر سیاست تجارت بود. تولید کننده Zuffenhausen عادت دارد مدل های خود را در بی نهایت انواع کاهش دهید و Taycan نیز از این قاعده مستثنی نیست. به عنوان یک سدان متولد شد ، ابتدا با ظاهری پرماجرا ، صلیب Turismo ، در واگن ایستگاه بلند شده تکامل یافت. اکنون ، این آخرین مدل ، استیل های پلاستیکی و نگهبانان زیربنایی خود را به یک واگن ایستگاه سنتی تر تبدیل می کند ، به نام Tarismo Sport.

یک ویژگی واگن ایستگاه برای پورشه تیکین اسپرت Turismo

خبر خوب ، Taycan Sport Turismo با استفاده از هود که به طور جداگانه شباهت را اصلاح می کند ، باسن حسی سدان را حفظ می کند. سرمایه اغوا دست نخورده است و جنبه های عملی از آن به دست می آید. صندوق عقب با یک دهانه نسبتاً باریک جای خود را می دهد درب عقب ، راه بسیار ساده تر برای دسترسی به نگهدارنده. حجم تنه فوق العاده نیست ، با 446 لیت در زیر قفسه ، اما پشت های تاشو یک کف مسطح تشکیل می دهند ، ایده آل برای بارگیری اشیاء طولانی. حداکثر ، 1200 لیت چمدان را می توان در آن قرار داد ، و همیشه یک صندوق عقب دوم – کوچک در جلوی 84 لیتر برای ذخیره کابل های شارژ وجود دارد. به طور خلاصه ، هزینه اضافی 960 یورو در مقایسه با سدان به راحتی از نظر جنبه های عملی و همچنین با سبک کاملاً متفاوت از مزایای توجیه می شود.

تقریباً بیست سال پس از راه اندازی اولین Suiv خود ، Cayenne ، Porsche بار دیگر در سال 2019 با Taycan ، اولین ماشین برقی خود را فریاد زد. کمی بیش از دو سال پس از شروع بازاریابی ، شرط بندی قبلاً برنده شده است: برای سال مالی 2021, این سدان که روی الکترون ها کار می کند ، به مرحله سوم تریبون فروش این برند صعود کرده است, با 41.296 واحد فروخته شده. دو SUV Cayenne و Macan هنوز هم تا حد زیادی در اکثریت هستند ، اما عصبی دارد که از اعلیحضرت 911 جلوتر باشد. این خطوط به طور سیستماتیک با لمس سادیسم ، که او سرگرم کننده تر از Taycan نسبت به نوع 911 نوع 992 بود. با دقت از این که اگر 911 Carrera 4S واقعاً بیش از حد و ضد عفونی شده باشد ، با دقت از بین می رود ، 911 Carrera S بسیار بازیگوش تر به نظر می رسد در حالی که 911 Turbo S می تواند یک هیجان شیطانی را پشت سر بگذارد.

آنچه مسلم است این است که پورشه با Taycan خود موفق به ارائه یک پورشه واقعی شده است. به سادگی برقی. پس از اتمام این چالش ، تمام آنچه باقی مانده بود استفاده از دستور العمل های مجلس از نظر سیاست تجارت بود. تولید کننده Zuffenhausen عادت دارد مدل های خود را در بی نهایت انواع کاهش دهید و Taycan نیز از این قاعده مستثنی نیست. به عنوان یک سدان متولد شد ، ابتدا با ظاهری پرماجرا ، صلیب Turismo ، در واگن ایستگاه بلند شده تکامل یافت. اکنون ، این آخرین مدل ، استیل های پلاستیکی و نگهبانان زیربنایی خود را به یک واگن ایستگاه سنتی تر تبدیل می کند ، به نام Tarismo Sport.

یک ویژگی واگن ایستگاه برای پورشه تیکین اسپرت Turismo

خبر خوب ، Taycan Sport Turismo با استفاده از هود که به طور جداگانه شباهت را اصلاح می کند ، باسن حسی سدان را حفظ می کند. سرمایه اغوا دست نخورده است و جنبه های عملی از آن به دست می آید. صندوق عقب با یک دهانه نسبتاً باریک جای خود را می دهد درب عقب ، راه بسیار ساده تر برای دسترسی به نگهدارنده. حجم تنه فوق العاده نیست ، با 446 لیت در زیر قفسه ، اما پشت های تاشو یک کف مسطح تشکیل می دهند ، ایده آل برای بارگیری اشیاء طولانی. حداکثر ، 1200 لیت چمدان را می توان در آن قرار داد ، و همیشه یک صندوق عقب دوم – کوچک در جلوی 84 لیتر برای ذخیره کابل های شارژ وجود دارد. به طور خلاصه ، هزینه اضافی 960 یورو در مقایسه با سدان به راحتی از نظر جنبه های عملی و همچنین با سبک کاملاً متفاوت از مزایای توجیه می شود.

پورشه Taycan GTS Sport Turismo اعتبار: پورشه

پورشه نیز B3. به طور سنتی ، این تعیین به مدلهایی در محدوده اشاره دارد که لذت رانندگی را برجسته می کند. این Taycan GTS پیشرفت می کند قدرت 517 اسب بخار, برای چند ثانیه به 598 اسب بخار با Overboost افزایش یافته است ، که همزمان با سیستم کنترل پرتاب فعال می شود تا بهینه سازی سریع شود. این آن را بین Taycan 4S (490 HP و 571 HP با Overboost) و Taycan Turbo (625 HP و 680 HP با Overboost) قرار می دهد. به نظر می رسد این ارقام به 4S نزدیکتر است و با این حال ، از نظر فنی ، در واقع با توربو بیشترین میزان را دارد. در واقع ، GTS موتورهای خود را با بعداً به اشتراک می گذارد ، در حالی که 4S دارای یک موتور عقب با روتور کوتاه تر (130 میلی متر در برابر 210 میلی متر) است. این یک نتیجه در گشتاور است: 300 نانومتر در جلو و 550 نانومتر در عقب مانند توربو ، در حالی که 4S باید از 340 نانومتر در عقب راضی باشد.

GTS Porsche Taycan به سختی از Taycan Turbo کندتر است

روی کاغذ ، بنابراین ، Taycan GTS شبیه به Taycan Turbo است که از فلنج الکترونیکی آن به سادگی برای توجیه تفاوت قیمت بین این دو مدل استفاده می شود. در حقیقت ، گشتاور بسیار بالاتر GTS قدرت بسیار بیشتری را از 4S ، در نهایت Cutte Turbo می بخشد. 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 3.7 ثانیه (3.2 ثانیه برای توربو ، 4.0 ثانیه برای 4S) عملکرد این واگن ایستگاه ورزشی را نشان می دهد. خرد کردن پدال به کف بلافاصله پشت شما را به صندلی می چسباند, و جاده شبهه ای کوچک به یک غلتک تبدیل می شود. عملکرد Taycan 4S بسیار عالی است ، از توربو ، فوق العاده. با GTS ، ما در استثنایی حرکت می کنیم ، که در حال حاضر چندان بد نیست.

پورشه Taycan GTS Sport Turismo اعتبار: پورشه

آنچه باعث علاقه Taycan GTS می شود ، اول از همه این است تنظیمات شاسی خاص. پورشه متأسفانه به جزئیات اصلاحاتی که در مقایسه با Taycan Turbo انجام شده است ، نمی پردازد و خود را با اشاره به سیستم تعلیق هوا (با سه اتاق) با تنظیمات اصلاح شده و یک سیستم فرمان چهار چرخ پر جنب و جوش تر (اختیاری) راضی می کند. نتیجه این بهترین نسخه از محدوده را به دست می آورد. این Taycan GTS همیشه در راه آهن به هر سرعت ، به لطف فرمان دقیق و آموزنده ، مسیرهای بی عیب و نقص را ترسیم می کند. مهمتر از همه ، واکنش های شاسی با وجود رینگ های 21 اینچی که مدل تست ما را مناسب می کند ، در حد مجاز تر به نظر می رسد. سریع ، دلپذیر و اطمینان بخش ، این پورشه برقی به راننده خود این آزادی را می دهد تا از توانایی های خود در حد مجاز بهره برداری کند. واضح است که GTS بهترین سازش بین عملکرد و پیشرفت است. بهترین انتخاب برای علاقه مندان به رانندگی ، که ممکن است توربو و توربو را بیش از حد زمینی پیدا کنند.

برای این اسپرت مجدد ، Taycan GTS راحتی حیرت انگیز را برای چنین اتومبیل کم اضافه می کند و مجهز به لاستیک های کم ارتفاع است. در اینجا یک ماشین اسپرت وجود دارد که روزانه غیرقابل تحمل نیست و حتی می داند چگونه همه کاره باشد. با تشکر از آن 93.باتری 4 کیلووات ساعت (از جمله 83.7 کیلووات ساعت مفید) و یک معماری الکتریکی 800 ولت ، Taycan می تواند سفرهای طولانی را در نظر بگیرد. در بزرگراه ، متوسط ​​مصرف تقریباً 24 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر است ، من.اشمیه. داشتن خودرویی 350 کیلومتر با سرعت 130 کیلومتر در ساعت . در شهر و در جاده ، می توانیم از 400 کیلومتر در رانندگی فراتر برویم: 20 کیلووات ساعت در 100 یک مصرف واقع بینانه است. و بارگیری مجدد سریع است ، در 25 دقیقه از 10 ٪ به 80 ٪. به طور خلاصه ، این توریسم ورزشی Taycan به نظر ما بهترین پورشه برقی است که هیچ شاهکار کوچکی نیست. بدیهی است ، این قیمت بالایی دارد: 136.619 یورو به استثنای گزینه های. و هیچ کس جرات خرید پورشه را بدون گزینه ندارد ، زیرا امکانات سفارشی بی پایان است.