اتومبیل های برقی انتظار می رود بین سپتامبر و دسامبر 2022 ، بهترین اتومبیل های برقی 2023/2024 – جدید

جدید: اتومبیل های برقی جدید 2023-2024

Contents

در سال 2023 ، بیان ماشین برقی جدید تقریباً به یک پلونسم تبدیل شده است. تولید کنندگان به طور فزاینده ای دامنه خود را بر روی وسایل نقلیه برقی قرار می دهند. بسیاری از آنها قبلاً ناپدید شدن کل موتورهای حرارتی را برنامه ریزی کرده اند. بنابراین ما هنگام ارائه ارائه ، ما برای انتخاب خراب می شویم اتومبیل های برقی جدید 2023. این لیست از پیش بینی شده ترین مسافرت ها باعث می شود شما در اینجا و آنجا کشف کنید برند جدید ماشین برقی خارجی.

اتومبیل های برقی انتظار می رود بین سپتامبر و دسامبر 2022

بسیاری از ویژگی های قابل توجه جدید انتظار می رود ، شناسه.Volkswagen Buzz at Smart #1 از طریق BMW i7.

نویسنده_فر کتاب نویسنده_توی نویسنده_ینستاگرام

نیمه اول سال 2022 غنی از آن بود ماشین های برقی در بازار راه اندازی شد و با ورود پاییز ، بین آغاز و ورود به نمایندگی ها ، لیست هنوز باید دراز بکشد. شخصیت های اصلی به طور طبیعی با اندازه و استقلال مختلف SUV خواهند بود ، اما مدل های اصلی تری نیز وجود خواهند داشت که قادر به سوءاستفاده کامل از مکانیک های خود برای تحرک انتشار صفر هستند.

یک نمونه در میان دیگران: شناسه فولکس واگن.Buzz ، مینی بوس با باتری که شکل بول های افسانه ای را جشن می گیرد ، با بهره گیری از سکوی مدولار MEB از گروه فولکس واگن.

سپتامبر 2022

این دقیقاً شناسه فولکس واگن.وزوز که توپ اخبار برقی را که بین سپتامبر و دسامبر 2022 انتظار می رود باز خواهد کرد. طول 4.71 متر طول ، 1.93 متر ارتفاع ، 1.98 متر عرض و وقف با 2،98 چرخ چرخ (تقریباً به اندازه مرسدس EQS) ، آن را با موتور 150 کیلو وات (204 اسب بخار) که از یک لیتیوم استفاده می شود ، هدایت می شود. بسته باتری یون با ظرفیت واقعی 77 کیلووات ساعت (82 کیلووات ساعت اسمی) برای یک استقلال اعلام شده بیش از 400 کیلومتر. همچنین در نسخه باربری برای متخصصان در دسترس خواهد بود.

یکی دیگر از تازگی های مهم شماره 1 هوشمند ، اولین SUV تولید کننده آلمانی است که منحصراً توسط موتورهای حکاکی تغذیه می شود. از ماه سپتامبر به ترتیب موجود است (نسخه پرتاب در حال حاضر در دسترس است ، اما فقط در 150 نسخه) ، طول آن 4.27 متر طول دارد و دارای یک باتری 66 کیلووات ساعت است که – روی کاغذ – یک استقلال را از 420 تا 440 کیلومتر تضمین می کند.

اکتبر

در ماه ژوئن رونمایی شد ، BMW IX1 در ماه اکتبر با قیمت هایی که هنوز فاش نشده و یک انتخاب واحد از نظر حرکتی ، به نمایندگی ها می رسد: دو برقی (یکی در هر محور) برای کل 313 اسب بخار و 494 نانومتر گشتاور ، با قدرت بسته باتری 64.7 کیلووات ساعت ، با حداکثر ظرفیت شارژ 130 کیلو وات و حداکثر استقلال 438 کیلومتر.

در همان ماه ، MG4 ، یک SUV جمع و جور (به طول 4.28 متر) با گذرنامه چینی و قیمت های آن از 30،000 یورو برای نسخه با 51 کیلووات باتری و یکی شروع می شود استقلال 350 کیلومتر, همچنین باید به ترتیب در دسترس باشد. نسخه با باتری های 64 کیلووات ساعت اجازه می دهد – بسته به چرخه همولوگ WLTP – در یک بار تا 450 کیلومتر سفر کند.

تصویر_ خارجی

ماه اکتبر همچنین آغاز رسمی Polestar 3 ، یک SUV 4.9 متری با دامنه 600 کیلومتر خواهد بود.

ماه نوامبر

تعداد زیادی وجود ندارد پرچمدار برقی, و BMW i7 در راه تبدیل شدن به مرجع در گروه خود ، به مجلل مرسدس EQS است. در ابتدا ، سدان الکتریکی فوق العاده باواریایی فقط در نسخه i7 xdrive60 با دو موتور برقی ، قدرت 544 اسب بخار و 745 نانومتر ، یک باتری 101.7 کیلووات ساعت واقعاً قابل استفاده و استقلال 590 تا 625 کیلومتر بسته به چرخه WLTP در دسترس خواهد بود.

دسامبر 2022

اول آئودی کاملاً برقی در تاریخ ،E-Tron (در نسخه SUV و Sportback Coupe) در سال 2022 با رونمایی از استراحتگاه بسته می شود. در سطح زیبایی شناسی ، ویژگی های کمی جدید وجود خواهد داشت ، در حالی که – طبق شایعات – به روزرسانی های فناوری بسیار جالب تر خواهد بود ، با باتری های جدید قادر به تضمین دامنه 600 کیلومتر است.

در میان رقبای آن ، ما همچنین Lexus RZ را پیدا خواهیم کرد ، اولین مدل سازنده ژاپنی که به منظور کاملاً الکتریکی و مجهز به دو موتور – یکی برای هر محور – برای کل قدرت 313 اسب بخار و به لطف قدرت 362 کیلومتر طراحی شده است. باتری های 71.4 کیلووات ساعت.

در اواخر سال 2022 ، ما می توانیم اولین مروری بر آنچه بسیاری از آنها جیپ جیپستر ، سطح ورودی و اولین مدل استاندارد سازنده آمریکایی را که توسط Electric Motors نیرو گرفته اند ، داشته باشیم.

تصویر_ خارجی

از جمله اخبار برقی سال 2022 همچنین می تواند شامل مفهوم در نظر گرفته شده برای زندگی به کراس اوور الکتریکی آلپین باشد ، که باید در اواخر سال 2023/اوایل سال 2024 شروع به کار کند.

جدید: اتومبیل های برقی جدید 2023-2024

ماشین های برقی جدید

اتومبیل های برقی رو به افزایش هستند و بسیاری از تولید کنندگان با استفاده از طرفداران عالی ، راه اندازی مدل های آینده “سبز” خود را اعلام کرده اند. وسایل نقلیه به طور فزاینده ای ، جذاب و دارای امتیاز که به اندازه کافی برای کپسوله کردن شکاک ترین قلب ها در مقابل برقی هستند. ما امروز از اولین مدل های الکتریکی که فقط ابعاد زیست محیطی آنها برای تنها دارایی بودند ، فاصله داریم. آنها اکنون باهوش ، جذاب ، کارآمد و گاه اقتصادی تر از آنها هستند تغییر می دهد هیبریدها و حرارتی. در راه کشف نسخه های جدید اتومبیل های برقی در سال 2022 که برای چند سال آینده جاده ها را تأمین می کند.

وسایل نقلیه الکتریکی جدید 2023 و 2024

در سال 2023 ، بیان ماشین برقی جدید تقریباً به یک پلونسم تبدیل شده است. تولید کنندگان به طور فزاینده ای دامنه خود را بر روی وسایل نقلیه برقی قرار می دهند. بسیاری از آنها قبلاً ناپدید شدن کل موتورهای حرارتی را برنامه ریزی کرده اند. بنابراین ما هنگام ارائه ارائه ، ما برای انتخاب خراب می شویم اتومبیل های برقی جدید 2023. این لیست از پیش بینی شده ترین مسافرت ها باعث می شود شما در اینجا و آنجا کشف کنید برند جدید ماشین برقی خارجی.

خلاصه

  1. Jeep Avenger: زیبا ترین SUV جمع و جور سال 2023 ?
  2. اقیانوس Fisker: یک ماشین برقی کاملاً جدید توسط یک برند جدید !
  3. مرسدس EQE SUV: ظرافت و فناوری
  4. Byd Dolphin: یک ماشین برقی جدید برای فراموش کردن یک شکست
  5. BMW i7: ماشین برقی جدید لوکس از سال 2023
  6. شناسه فولکس واگن.Buzz 2023: دامنه غنی شده است
  7. Maserati Granturismo Folgore: Thunderclap روی ماشین برقی !
  8. هوشمند شماره 1: مفهوم میکرو اتومبیل شهر را فراموش کنید !
  9. Zeekr 001: یک ماشین برقی جدید با حق بیمه با قیمت یک وسیله نقلیه استاندارد
  10. Fiat 600E: یک وسیله نقلیه الکتریکی جدید پر از جذابیت

Jeep Avenger: زیبا ترین SUV جمع و جور سال 2023 ?

بیایید لیست خود را شروع کنیم ویژگی های جدید الکتریکی اتومبیل 2023 و 2024 با وسیله نقلیه با شخصیت جذاب: جیپ انتقامجو. این مدل کاملاً جدید در وسط سال 2023 در جاده های ما ظاهر شد. جیپ Avenger Electric قیمت کاتالوگ 39 را نشان می دهد.000 یورو. با این حال ، در نسخه بنزین در فرانسه نیز موجود است.

ستایش جیپ) ، ما توصیه های مطبوعات تخصصی را به اشتراک می گذاریم ، که معتقد است بسیار موفق است. چه چیزی استقلال پایین تر از میانگین در مقایسه با قیمت Avenger را جبران می کند ? و اتمام آن که گاهی اوقات مطلوب می شوند ? این بیش از حد ممکن است جیپ شخصیتی برای فروش مجدد دارد !

اقیانوس Fisker: یک ماشین برقی کاملاً جدید توسط یک برند جدید !

گنداز می شود برند جدید اتومبیل برقی در فرانسه با ورود SUV اقیانوس خود. Fisker مانند رقیب خود تسلا ، یک مارک آمریکایی است که کاتالوگ را کاملاً از 100 ٪ وسایل نقلیه برقی تشکیل می دهد. در اقیانوس فیسکر یک رقیب مستقیم مدل تسلا y است. اگر تازه وارد وارد بازار فزاینده ای شود ، همچنین یکی از بزرگترین آنها است.

مرسدس EQE SUV: ظرافت و فناوری

ما قبلاً در مورد نسخه سدان مرسدس EQE صحبت کرده ایم (در مقاله ما در مورد ویژگی های جدید Auto 2023) ، کلاس الکتریکی این برند در ستاره. اما در سال 2023 ما نیز حق یک SUV برقی جدید را خواهیم داشت ، SUV EQE. مرسدس بنز کتابهای سفارش خود را در پایان دسامبر 2022 ، درست در زمان برای کریسمس افتتاح کرد.

Byd Dolphin: یک ماشین برقی جدید برای فراموش کردن یک شکست

در اینجا یکی دیگر از مارک های جدید اتومبیل برقی است که در سال 2023 ظاهر شد, دواد. برای گفتن حقیقت ، این کاملاً صحیح نیست … اما دقیقاً همانگونه است که با توجه به “BYD” ATTO 3 ، اولین وسیله نقلیه برند چینی ، استقبال خوبی پیدا نکرد. با این حال ، BYD است دومین تولید کننده اتومبیل برقی در جهان پشت تسلا. بنابراین او نتوانست در آنجا متوقف شود ..

BMW i7: ماشین برقی جدید لوکس از سال 2023

بدون انتقال ، بیایید اکنون ارائه یک ماشین جدید لوکس 2023 2023 ماشین : BMW i7. ما قبلاً این وسیله نقلیه را از 10 مورد برتر خود از بهترین اتومبیل های لوکس 2023 ارائه داده ایم. این سری BMW Electric 7 از مطبوعات تخصصی استقبال خوبی کرد ، حتی اگر گاهی اوقات سبک آن زیر سوال برود.

شناسه فولکس واگن.Buzz 2023: دامنه با یک ماده 7 غنی شده غنی شده است

چگونه گذشته را با آینده ترکیب کنیم ? در زمینه ون و VW ، این تمرین شکل می گیردشناسه.وزوز ! در 2 کلمه ، این وسیله نقلیه افسانه ای است ترکیب, اما به شکل الکتریکی آن. شناسه.Buzz جذابیت یکپارچهسازی با سیستمعامل VW Combi ، برای اجاره در شصت ، که ده ها سال است که جوانان و خانواده ها را به خود جلب کرده است ، در حالی که مجدداً آن را با کدهای سبک مدرن تفسیر می کند.

Maserati Granturismo Folgore: Thunderclap روی ماشین برقی !

ما به شما گفتیم ، همه تولید کنندگان دامنه خود را تأمین می کنند. در مازراتی ، این درمان نام “Folgore” را می گیرد ، که به معنای کم و بیش “Thunderclap” در فرانسوی نیست. به زودی خواهید فهمید که چرا. آنجا Granturismo 2024 در این نسخه 100 ٪ برقی در دسترس خواهد بود. اگر نسخه حرارتی در نظر گرفته شده باشد برای ارائه یک تجربه لوکس برای گردشگری ، Maserati Granturismo Folgore یک بمب واقعی است. مدرک ? در 2.7 ثانیه 0 تا 100 کیلومتر در ساعت حرکت می کند.

هوشمند شماره 1: مفهوم میکرو اتومبیل شهر را فراموش کنید !

هوشمندانه, سازنده متخصص در مالکیت خرد ، در اولین آزمایش خود با برق نیست. نسخه برقی Fortwo مدتی در جاده های فرانسه بوده است. اما در اینجا ما در سال 2023 حق داشتن یک ماشین برقی با نام تجاری جدید را داریم هوشمند شماره 1. این وسیله نقلیه در ماه مه با نمایندگی ها فرود آمد ، اولین تحویل ها در هفته های آینده انجام می شود.

Zeekr 001: یک ماشین برقی جدید با حق بیمه با قیمت یک وسیله نقلیه استاندارد

یکی دیگر از مارک های جدید ماشین برقی 2023 ! Zeekr, آیا می تواند هلندی باشد ? این مارک اروپایی است که توسط ساخته شده است وابسته به جلیقه, غول چینی با دندانهای بلند. این سدان توسعه یافته در سوئد در بخش بالا قرار دارد. او یک نرخ بی نظیر جایگزین برای مدل هایی مانند Tesla Model S یا Mercedes EQE Sedan ارائه می دهد.

Fiat 600E: یک وسیله نقلیه الکتریکی جدید پر از جذابیت

بیایید این لیست از بیشترین وسایل نقلیه الکتریکی پیش بینی شده 2023 با فیات 600E. این SUV برقی جدید و برقی ماه گذشته در ایتالیا ارائه شد. این وسیله نقلیه بر روی همان سکوی که جیپ انتقام جویان ظاهری آشنا دارد توسعه یافته است ? واضح است که فیات 600E به اشتراک گذاشتن بسیاری از نقاط مشترک با 500 و 500x برای اجاره در شصت. احتمالاً به این دلیل است که ما یک تیم برنده را تغییر نمی دهیم !

اتومبیل های برقی جدید 2022 و 2023

خلاصه

audi a6 e-tron

�� تاریخ انتشار : 2024

اتومبیل های برقی: تمام ویژگی های جدید سال 2022

ماشین الکتریکی قبل از اینکه در طی پانزده سال تقریباً در بازار تنها باشد ، در اتومبیل ضروری است. در این میان ، کارمندان سرمقاله Autoews خلاصه ای از مدل های اعلام شده در سال 2022 را ارائه می دهند.

پس از شروع نسبتاً خجالتی از سال 2022 ، تولید کنندگان شروع به فاش کردن اخبار الکتریکی 100 ٪ خود می کنند. بنابراین ، ما مدل های جدیدی را در BMW ، Smart ، Citroën ، Mercedes یا Fiat و Maserati پیدا می کنیم. این اطلاعیه ها را در لیست زیر پیدا کنید.

موتوری

آلفا رکس

  • استقلال اعلام شده: 443 کیلومتر (WLTP)
  • قیمت: بین 46000 تا 56000 دلار
  • تاریخ انتشار: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

بی ام و

BMW IX M60 (2022)

  • استقلال اعلام شده: 566 کیلومتر (WLTP)
  • قیمت: از 132،000 یورو
  • مقاله کامل ما
  • عکسهای رسمی
  • ویدیوی ارائه ما

BMW I7 (2022)

  • استقلال اعلام شده: بین 590 تا 625 کیلومتر (چرخه WLTP)
  • قیمت: از 139.900 یورو
  • تاریخ انتشار: پاییز 2022
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

به ما بپیوندید زیرا نگاهی عمیق به 7 سری جدید ما لوکس ترین و خلاقانه ترین ما می اندازیم زیرا هنوز. https: // t.CO/LWXRYUAV5O

– BMW (bmw) 20 آوریل 2022

سرود

پورشه Taycan Turbo S

  • استقلال اعلام شده: ابلاغ نشده است
  • قیمت: 376،442 € (غیر رسمی)
  • تاریخ انتشار: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

Smart #1 Brabus (2022)

  • استقلال اعلام شده: 400 کیلومتر
  • قیمت: 47،490 €
  • تاریخ انتشار :
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

شورولت

شورولت سیلورادو EV (2024)

  • استقلال اعلام شده: حدود 644 کیلومتر (WLTP)
  • قیمت: از 35300 یورو تا 92.900 یورو
  • مقاله کامل ما
  • عکسهای رسمی
  • ویدیوی ارائه ما

سیتروا

Citroën ë-C4 سری C (2022)

Citroën ë-C4 x

  • استقلال اعلام شده: 360 کیلومتر (WLTP)
  • قیمت: از 39.950 یورو
  • مقاله ما
  • عکسهای ما

داس

Dacia Spring Restyled (2022)

  • استقلال اعلام شده: 230 کیلومتر در چرخه مختلط ، 305 کیلومتر در مناطق شهری
  • قیمت: از 19،800 یورو
  • مقاله ما
  • عکسهای ما در دنیای اتومبیل 2022
  • صفحه ما اختصاص داده شده به ماشین برقی شهر

Deus Automobiles

دوئوس وایان

  • استقلال اعلام شده: ابلاغ نشده است
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

DS

DS 3 E-Tense (2022)

  • استقلال اعلام شده: 402 کیلومتر
  • قیمت: 41،700 €
  • مقاله ما
  • عکسهای ما در دنیای اتومبیل 2022

Eon Motors

Weez City Pro

  • استقلال اعلام شده: 100 کیلومتر
  • قیمت: از 16800 €
  • مقاله ما

فیات

فیات E-Ulysse (2022)

  • استقلال اعلام شده: حداکثر 330 کیلومتر (WLTP)
  • قیمت: از 54.900 یورو
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

Fiat 500 LA Primary توسط Bocelli (2022)

  • قیمت: بین 34.900 یورو 38،300 یورو
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

جیپ

جیپ انتقالی (2022)

  • استقلال اعلام شده: 400 کیلومتر (WLTP)
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

لوتوس

Lotus Evija Fittipaldi (2022)

  • استقلال اعلام شده: 402 کیلومتر
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما

موتورهای شفاف

عملکرد تور Grand Lucid Air (2022)

  • استقلال اعلام شده: حداکثر 710 کیلومتر (چرخه WLTP)
  • قیمت: از 179،000 دلار
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

رعد و برق در دریچه گاز. نگاهی دقیق تر به عملکرد جدید تور دوتایی #LUCIDAIR با دو موتور جدید و دوتایی بپردازید.https: // t.عکس CO/QWVQETYN3W.توییتر.com/irtcacnbuy

– Lucid Motors (lucidmotors) 13 آوریل 2022

مازراتی

Maserati Granturismo Folgore (2022)

  • استقلال اعلام شده: ابلاغ نشده است
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

FOLGORE یونان Maserati (2023)

  • استقلال: ابلاغ نشده است
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

مرسدس

مرسدس-AMG EQE (2022)

  • استقلال اعلام شده: از 444 تا 533 کیلومتر (WLTP)
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

مرسدس EQE SUV (2022)

  • استقلال اعلام شده: بین 459 تا 580 کیلومتر
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

SUV مرسدس-AMG EQE (2022)

  • استقلال اعلام شده: بین 431 تا 488 کیلومتر
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

SUV مرسدس EQS (2022)

  • استقلال اعلام شده: 600 کیلومتر (WLTP)
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

متحرک

بسیج دوتایی

  • استقلال اعلام شده: 140 کیلومتر
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما

مولن

Mullen I-Go (2022)

  • استقلال اعلام شده: 200 کیلومتر (WLTP)
  • قیمت: حدود 12،000 یورو
  • مقاله ما

نیسان

نیسان برگ (2022)

  • استقلال اعلام شده: حداکثر 385 کیلومتر (WLTP)
  • قیمت: از 34400 یورو
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

پژو

به روزرسانی Peugeot E -208 – 2022

  • استقلال اعلام شده: 400 کیلومتر
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • تاریخ انتشار: فعلی 2023
  • مقاله ما
  • صفحه ما به Peugeot E-208 اختصاص داده شده است

Peugeot E-308 & E-308 SW

  • استقلال اعلام شده: بیش از 400 کیلومتر
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما

ستاره قطبی

Polestar 3

  • استقلال اعلام شده: حدود 610 کیلومتر
  • قیمت: حدود 90،000 €
  • تاریخ انتشار: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

#polestar3 اینجا و آماده سفارش است. همه چیز را در مورد SUV برای عصر برقی در اینجا کشف کنید: https: // t.عکس CO/S9SRNEL9DG.توییتر.com/jpddphvrgy

– Polestar (poletarcars) 12 اکتبر 2022

پورشه

پورشه تیکین اسپرت Turismo (2022)

  • استقلال اعلام شده: 498 کیلومتر (WLTP)
  • قیمت: از 89،324 یورو تا 190،894 €
  • مقاله کامل ما
  • عکسهای رسمی

رنو

Renault Kangoo E-Tech Electric (2022)

  • استقلال اعلام شده: 285 کیلومتر
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی
  • صفحه ما اختصاص داده شده به لودسواس برقی

Renault Trafic Van E-Tech Electric (2022)

  • استقلال اعلام شده: 240 کیلومتر
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما

رولز – رویس

Rolls-Royce Spectter (2022)

  • استقلال اعلام شده: 520 کیلومتر (WLTP)
  • قیمت: بین 344،000 تا 462،000 €
  • بازاریابی: سه ماهه چهارم 2023
  • مقاله ما

اولین سوپر کوپه برقی فوق العاده لوکس جهان با نمادنگاری سلف معنوی Specter ، Phantom Coupé ازدواج کرده است. Spectter به وضوح پیشانی خود را با نسبت های سخاوتمندانه خود و درمان چراغ جلو اذعان می کند. اوج.توییتر.com/pwc7qv0hxk

-Rolls-Royce Motor Motor (RollsroyCecars) Octuber 19 ، 2022

اسکودا

Skoda Enyaq IV کوپه (2022)

  • استقلال اعلام شده: 545 کیلومتر (WLTP)
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله کامل ما
  • عکسهای رسمی

Skoda Enyaq IV Coupé Rs (2022)

  • استقلال اعلام شده: 545 کیلومتر (WLTP)
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله کامل ما
  • عکسهای رسمی

Skoda Enyaq RS IV (2022)

  • استقلال اعلام شده: 500 کیلومتر (WLTP)
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

هوشمندانه

هوشمند شماره 1 (2022)

  • استقلال اعلام شده: بین 420 تا 440 کیلومتر (WLTP)
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما
  • عکسهای رسمی

فولکس واگن

شناسه فولکس واگن. وزوز (2022)

  • استقلال اعلام شده: ابلاغ نشده است
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما
  • عکس

شناسه فولکس واگن. باری بار (2022)

  • استقلال اعلام شده: ابلاغ نشده است
  • قیمت: ابلاغ نشده است
  • مقاله ما
  • عکس

ولوو

نسخه اول Volvo C40 Repacher (2022)

  • استقلال اعلام شده: 420 کیلومتر (WLTP)
  • قیمت: از 46،800 یورو
  • مقاله کامل ما

xev

Xev Yoyo (2022)

  • استقلال اعلام شده: بین 100 تا 120 کیلومتر
  • قیمت: 15،890 €
  • مقاله کامل ما