کیا قابل اطمینان ترین علامت 2022 – اتومبیل سنت کلر ، قابلیت اطمینان: کیا برای اولین بار ، در مقابل تویوتا

قابلیت اطمینان: کیا برای اولین بار ، در مقابل تویوتا

Kia Saint-Clair Auto 14 در Hérouville Saint-Clair
424 Rue Marie Curie ، Zi of the Here
02 31 06 15 15
با@kia14 تماس بگیرید.کم

کیا قابل اطمینان ترین علامت 2022

مشتری کیا برند را در بالای مطالعه 2022 J طبقه بندی کرد.د. قدرت در lقابلیت اطمینان وسایل نقلیه (مطالعه قابلیت اطمینان وسیله نقلیه – V.د.حرف.). برای اولین بار در تاریخ مطالعه j.د. قدرت یک برند غیر PREMIUM مقام اول را کسب می کند !

این برای دومین سال متوالی نیست کیا در رده بندی مارس قرار می گیردسجدهes.

طبقه بندی این مطالعه J.د. قدرت v.د.حرف. بر اساس تعداد مشکلات گزارش شده توسط 100 صاحب یک مدل در 12 ماه گذشته استفاده از وسیله نقلیه 3 ساله آنها. مشتریان KIA ما را در مقابل سایر مارک های عمومی و پریمیوم طبقه بندی کردند و نمره 145 ، 47 امتیاز کمتر از میانگین در این بخش را اختصاص دادند.

بیا و برند KIA را در امتیازات ما کشف کن !

Kia Saint-Clair Auto 14 در Hérouville Saint-Clair
424 Rue Marie Curie ، Zi of the Here
02 31 06 15 15
با@kia14 تماس بگیرید.کم

Kia Saint-Clair Auto 27 در évreux
514 Rue Alfred Nobel ، Zac de la Rougemare
02 32 34 15 15
با@kia27 تماس بگیرید.کم

Kia Saint-Clair Auto 76 در Le Havre
61 Rue Auguste Rispal
02 35 25 00 96
با@kia76 تماس بگیرید.کم

کیا سنت-کلان خودرو لیزیو
203 BD Jean-Charles Contel
02 31 31 15 15
contact-lisieux@kia14.کم

قابلیت اطمینان: کیا برای اولین بار ، در مقابل تویوتا

هر سال ، فشارسنج j.د. Power از طبقه بندی قابل اعتماد ترین مارک ها پرده برداری می کند. برای اولین بار ، کیا بود که در مقابل تویوتا و لکسوس بوتس از تریبون پیروز شد.

Zapping Auto Moto Peugeot 2008 Restyled vs Renault Captur: اولین رویارویی استاتیک !

در ایالات متحده ، شرکت تجزیه و تحلیل داده های آمریکایی J.د. قدرت هر سال فشارسنج قابلیت اطمینان وسیله نقلیه را ایجاد می کند. به طور کلی ، این ژاپنی ها هستند که تریبون ، تویوتا و لکسوس را در ذهن می گیرند. اما امسال ، سورپرایز: کیا ابتدا رفت و از نزدیک توسط هیوندای دنبال کرد, که متعلق به همان گروه است.

کیا و هیوندای در بالای سبد

این نظرسنجی بر اساس تعداد مشکلات ذکر شده توسط 100 صاحب یک مدل در 12 ماه گذشته استفاده از وسیله نقلیه 3 ساله آنها است. بنابراین ، مشتریان کیا را در مقابل سایر مارک های عمومی و پریمیوم قرار دادند, با نمره PP100 (مشکلات 100 وسیله نقلیه) از 145 یا 47 امتیاز کمتر از میانگین بخش. بیوک با 147 نفر دوم است و از نزدیک توسط هیوندای دنبال می شود و 148 در فهرست PP100. در موقعیت چهارم ، پیدایش (155 pp100) را می یابیم ، که به همین دلیل نمایانگر مطمئن ترین برند حق بیمه است. تویوتا و لکسوس فقط با 158 و 159 به مقام های پنجم و ششم می رسند.
لندرور آخرین بار در این رتبه 31 مارک به پایان رسید. ولوو که قبلاً در بالای سبد بود ، در انتهای رتبه بندی نیز یافت می شود که توسط آلفا رومئو و رم احاطه شده است. تعجب آور تر ، تسلا به دلیل اندازه نمونه خیلی کم طبق یادداشت مطالعه از طبقه بندی غایب است.

معیارهای جدید

برای این نسخه 33 ، j.د. قدرت روش خود را با معیارهای جدید بررسی کرده است. این تا حدودی طبقه بندی ناراحت امسال را توضیح می دهد. اکنون این نظرسنجی همچنین به سیستم های کمک های رانندگی و سرگرمی علاقه مند است, علاوه بر هفت معیار دیگر: تهویه مطبوع ، تجربه رانندگی ، بدنه ، ویژگی ها/کنترل/نمایش ، داخلی ، گروه موتور سیکلت و صندلی ها. بنابراین ، j.د. قدرت تجربیات مشتری را بعد از سه سال بررسی کرد ، به عنوان مثال در صورت انجام به روزرسانی ها بررسی کنید. طبق این مطالعه ، بیش از نیمی از وسایل نقلیه تحت تأثیر مشکلات سیستم چندرسانه ای قرار می گیرند.
عکس: کیا
همچنین به صورت خودکار بخوانید.com:
قابلیت اطمینان اتومبیل: نظرات ما ، توصیه های ما ، گزینه های ما – پادکست
15 مدل پس از نقص و حوادث در سال 2022 به یاد می آورند

کیا ، شماره 1 قابلیت اطمینان در ایالات متحده

براساس بررسی J ، کیا به تازگی به عنوان قابل اطمینان ترین علامت در بازار آمریکای شمالی انتخاب شده است.د. قدرت. ذکر ویژه به سورنتو که برای دومین سال متوالی عنوان می کند این عنوان در دسته بسیار رقابتی SUV های با اندازه متوسط ​​است.

کیا سورنتو به عنوان قابل اطمینان ترین SUV در بازار در آمریکای شمالی انتخاب شد.

مطالعه جودی.د. Power یک فشارسنج در مورد قابلیت اطمینان مارک های اتومبیل بسیار پیش بینی شده در ایالات متحده است. برای این نسخه 2022 ، کیا در بالاترین مرحله تریبون پیروز می شود. این دومین سال متوالی است که سازنده در رده عمومی مقام اول را کسب کرد ، اما اولین بار در تاریخ این مطالعه است که یک بازیگر غیر پرمیوم در صدر طبقه بندی قرار می گیرد.

کیا در دو مکان پیروز می شود و از مقام سوم در سال 2021 به اولین سال 2022 می رود ، همه مارک های ترکیبی (پزشکان عمومی و حق بیمه). مشتریان در واقع مشکلات کمتری در مورد وسایل نقلیه KIA نسبت به وسایل نقلیه 31 مارک دیگر مورد مطالعه گزارش کرده اند. با جزئیات ، کیا سورنتو برای دومین سال متوالی در صدر دسته “SUV با اندازه متوسط ​​بالا” قرار گرفت.

طبقه بندی این مطالعه v.د.S (مطالعه قابلیت اطمینان وسیله نقلیه) بر اساس تعداد مشکلات گزارش شده توسط 100 صاحب یک مدل در 12 ماه گذشته استفاده از وسیله نقلیه آنها ، 3 ساله است. او با مطالعه دیگر ، مطالعه کیفیت اولیه متفاوت است (من.سعدی.حرف.) ، همچنین توسط شرکت J.د. قدرت ، اما این مبتنی بر 90 روز اول داشتن وسیله نقلیه است. مشتریان KIA را در مقابل سایر مارک های عمومی و پریمیوم طبقه بندی کردند و آن را به نمره PP100 (مشکلات 100 وسیله نقلیه) از 145 یا 47 امتیاز کمتر از میانگین بخش اختصاص دادند.

پیشرفت خوب برای گروه هیوندای

به طور کلی ، تمام مارک های گروه Hyundai Motor در این طبقه بندی پیشرفت کرده اند ، با دو مکان برنده برای کیا و چهار نفر برای هیوندای و پیدایش ، توزیع شده در آمریکای شمالی. دومی به عنوان بهترین برند حق بیمه انتخاب شد و در این مطالعه مقام چهارم را کسب کرد و در پشت پسر عموی خود هیوندای قرار گرفت که در مقام سوم قرار گرفت.

در طول مطالعه 2022 خود ، j.د. قدرت 29،487 مشتری از 32 مارک مختلف خودرو در ایالات متحده. فقط خریداران و مستاجرین وسایل نقلیه و چراغهای سال-مدل سال 2019 سال سبک سال برای مصارف خصوصی ثبت شده است. در سال جاری ، این مطالعه معیارهای جدید و به ویژه خواستار را معرفی کرد ، که باعث شد تعداد مشکلات گزارش شده 59 ٪ پرش در مقایسه با سال 2021 ، میانگین نمرات PP100 که از 121 به 192 صعود کرده است.