اپل از بهترین برنامه های سال 2022 رونمایی می کند ، بهترین برنامه های رایگان و ضروری برای آیفون

بهترین برنامه های رایگان و ضروری برای آیفون

دوستداران سیاه و سفید با حس هنری خود شاهد هستند لنکا. برنامه قابل تنظیم در پرواز تنظیمات شما را در زمان واقعی در مورد موضوع برای عکس اعمال می کند. شما می توانید روشنایی را تغییر دهید ، تمرکز را تنظیم کنید ، با بازی روی دمای رنگ تصویر ، یک رنگ سیاه و سفید گرم یا سفید را انتخاب کنید ، تضادها را عمیق تر کنید.

اپل از بهترین کاربردهای سال 2022 رونمایی می کند

برنامه های برنده جوایز فروشگاه App 2022 و بیشترین برنامه های بارگیری شده در سال 2022 را کشف کنید.

Appoline Reisacher / منتشر شده در 29 نوامبر 2022 در ساعت 10:57 A.M

رتبه بندی-برنامه-برنامه-A-AVARDS-2022

Bereal به نام برنامه آیفون سال

هر سال با جوایز فروشگاه برنامه خود ، اپل چندین برنامه را برای برجسته کردن انتخاب می کند. برای انتخاب برندگان ، شرکت روی آن تمرکز دارد “نوآوری فنی ، تجربه کاربر و طراحی”, و همچنین تأثیر این برنامه ها بر زندگی روزمره کاربران.

در سال 2022 ، 16 برنامه قیمت برنده شدند. شبکه اجتماعی Bereal در این گروه نخل را برنده می شود “کاربرد آیفون سال”, با تشکر از یک پیشنهاد نوآورانه که ارائه می دهد “یک نمای کلی از زندگی”. تقدیس برای این برنامه ، که بیش از 50 میلیون بارگیری دارد و بزرگترین سیستم عامل اجتماعی از قبل الهام گرفته شده است.

لیست 16 برنده جوایز فروشگاه App 2022

برندگان در این گروه “کاربرد سال”

  • کاربرد آیفون سال: باری
  • کاربرد iPad سال: GoodNotes 5
  • کاربرد MAC سال: MacFamilytree 10
  • Apple TV برنامه سال: ویکس
  • Apple Watch Application سال: رگه ملایم

برندگان دسته “بازی سال”

  • آیفون بازی سال: Apex Legends Mobile
  • بازی iPad سال: یک
  • بازی مک سال: بی حسی
  • بازی تلویزیونی Apple TV سال: ال هجو
  • Apple Arcade Game of the Year: گلهای Wylde
  • بازی سال در چین: League of Legends Esports مدیران

برندگان گروه “تأثیر فرهنگی”

  • خانه DOT: یک بازی روایی که بی عدالتی دسترسی به مسکن برای جامعه سیاه در آمریکا را برجسته می کند.
  • احساس ما: برنامه ای برای نشان دادن احساسات خود هر روز و دستیابی به درون نگری.
  • اینوا: یک بازی روایی که در چندین دوره در کانادا برگزار می شود.
  • ویجت قفل: ویجت برای ارسال عکس در صفحه اصلی برای عزیزان خود.
  • Waterllama: برنامه ای که به شما کمک می کند تا با یادآوری روزانه ، همه در یک محیط سرگرم کننده و آرام باشید.

برندگان جوایز App Store امسال تجربیات ما را با برنامه های ارائه دهنده دیدگاه های جدید ، متفکر و معتبر تعریف کردند. “. این که آیا این سازندگان انفرادی خودآموز هستند یا تیم های بین المللی که تمام جهان را پوشش می دهند ، این کارآفرینان تأثیر قابل توجهی دارند و شیوه تأثیر برنامه ها و بازی ها بر جوامع و زندگی ما را نشان می دهند.

بیشترین برنامه های بارگیری شده در فروشگاه App در سال 2022

اپل همچنین امسال از لیست برنامه های رایگان و پرداخت شده در فروشگاه App رونمایی کرده است.

بیشترین برنامه های رایگان در فروشگاه App در سال 2022

با کمال تعجب ، شبکه های اجتماعی تا حد زیادی بر طبقه بندی بیشترین برنامه های رایگان بارگیری شده در سال 2022 تسلط دارند ، با Tiktok در موقعیت اول:

  1. تیکتوک
  2. یوتیوب
  3. واتساپ
  4. اینستاگرام
  5. Google Maps
  6. گوگل
  7. گیمیل
  8. باری
  9. فیس بوک
  10. برنامه نقدی

بیشترین برنامه های پرداخت شده در فروشگاه App در سال 2022

در مورد برنامه های پرداخت شده ، ما عمدتا برنامه های مربوط به بهره وری ، کار یا سلامتی را می یابیم:

  1. هاتچدولها
  2. تولید جیب
  3. هفته های شگفت انگیز
  4. سایه بان
  5. 75 سخت
  6. خواب آهنگ Autosleep در ساعت
  7. در محل باز کردن
  8. نخ
  9. منظره آسمان
  10. ماکروهای من+

بهترین برنامه های رایگان و ضروری برای آیفون

مجموعه ای از برنامه های رایگان و ضروری برای بارگیری برای استفاده کامل از آیفون خود.

با بیش از دو میلیون برنامه در فروشگاه App ، حرکت کردن دشوار است. ما انتخابی از بهترین برنامه های رایگان و ضروری را برای شما ایجاد کرده ایم تا به شما در ضرب استفاده از آیفون خود کمک کند.

در اینترنت گشت و گذار کنید

عادت داشتن به کروم, فایرفاکس یا حاشیه، غیرمتمرکز در رایانه شخصی می توانید از هماهنگ سازی داده های خود در آیفون استفاده کنید. این سه مرورگر در برنامه های تلفن همراه در دسترس هستند و کاملاً جایگزین سافاری هستند. با اتصال به حساب Google ، Firefox یا Microsoft خود ، فوراً تاریخ ، موارد دلخواه خود را پیدا می کنید و زبانه های خود را برای سایر دستگاه ها باز می کنید.

اپرا مینی رقابت جدی این سه غول وب. نسخه موبایل مرورگر نروژی همگام سازی Data Multi -Platus را مدیریت می کند و یک حالت توربو نوآورانه دارد. پس از فعال شدن ، گزینه صفحات وب را فشرده می کند ، ناوبری را تسریع می کند و مصرف داده های اینترنتی را کاهش می دهد.

کسانی که به دنبال راه حلی هستند که به داده های خصوصی خود احترام بگذارد می توانند روی آن حساب کنند اردک. در برابر ردیابی تبلیغات موثر ، این مرورگر به شما امکان می دهد بدون ترک هیچ اثری گشت و گذار کنید. مشارکتی که با شرایط خدمات خوانده نشده است شما به لطف یادداشت حریم خصوصی که به آنها اعطا می شود ، به سرعت در رمزگشایی سیاست های محرمانه بودن سایتهایی که بازدید می کنید به شما کمک می کنید تا به سرعت رمزگشایی کنید.

در همان ژانر, شجاع به شما قول می دهد که ناوبری را که به داده های خصوصی و تضمین شده شما احترام می گذارد بدون محتوای ناخواسته و ردیاب باشد. برای اطمینان از حداکثر امنیت ، کلیه ارتباطات با سایتهایی که با آنها مشورت می کنید در HTTPS برقرار شده است. سرانجام ، اگر مرورگر مانند رقبای خود حالت ناوبری خصوصی را ارائه دهد ، با ادغام یک ماژول ناوبری خصوصی با آن ، از دومی متمایز می شود.

با شبکه های اجتماعی مشورت کنید

انفجار تلفن های هوشمند تا حد زیادی در ساخت شبکه های اجتماعی به سایت های مشورتی از یک موبایل کمک کرده است. در بین رهبران ، ما بی نظیر را پیدا می کنیم فیس بوک با تشکر از آن شما به راحتی از طرف عزیزان و آشنایان خبر می دهید.

بدون استفاده از برنامه رسمی ، که اغلب به دلیل سنگین بودن آن و گرایش آزار دهنده شما برای آدمخواری استقلال آیفون شما انجام می شود ، امکان پذیر است. دوستانه نسخه وب موبایل سایت فیس بوک را محصور کنید. شما شبکه اجتماعی و پیام فوری آن را در همان برنامه پیدا خواهید کرد و می توانید چندین پروفایل را وصل کنید.

توییتر همچنین برنامه رسمی خود را دارد که به شما امکان می دهد با جدول زمانی خود مشورت کنید ، به دنبال کننده های خود بازگرداندن یا به اشتراک گذاشتن آخرین ویدیوی ویروسی در Vogue.

نادیده گرفتن اینستاگرام, شبکه اجتماعی اختصاص داده شده به عکاسی که در آن عکس های روزانه خود را ارسال می کنید. لیست فیلترها و جلوه های موجود به شما امکان می دهد لمس فانتزی را وارد کرده و بیشترین تصاویر را به عکس های هنرمند تبدیل کنید.

تحسین شده توسط نوجوانان, چتر اغلب از بزرگسالان فرار می کند. که مانع از آن نمی شود که یک برنامه کاربردی ضروری باشد. عکس ها ، فیلم ها و پیام های ارسال شده با آن توسط شخصیت زودگذر آنها از آنجا که یک پیام باز در ثانیه پس از خواندن آن ناپدید می شود.

با عزیزان خود ارتباط برقرار کنید

از نظر تئوری ، کاربران iOS باید بتوانند از عملکردهای بومی آیفون کافی باشند. Imessage که در برنامه پیام کوتاه اصلی اجرا شده است ، به شما امکان می دهد پیام ها و پرونده های متنی را از طریق اینترنت ارسال کنید. تماس های ویدئویی و صوتی توسط FaceTime پشتیبانی می شود. با این حال ، یادآوری می شود که این گزینه ها فقط برای کاربران دستگاه های اپل محفوظ است.

برای برقراری ارتباط با تمام مخاطبین خود بدون استثنا ، می توانید به آن مراجعه کنید اسکایپ. برنامه اجازه ارسال پیام های کتبی و انتشار تماس های صوتی یا تصویری به هر سیستم عامل ثابت یا موبایل را می دهد.

اگر پیام های نوع پیامکی را ترجیح می دهید, واتساپ به عنوان راه حل ایده آل شناخته می شود. برنامه موجود در همه سیستم عامل های تلفن همراه امکان ارسال پیام به خبرنگاران خود را به صورت رایگان و برقراری تماس صوتی ارائه می دهد. برای استفاده از این سرویس باید به طور ضمنی به اینترنت متصل شوید.

سرانجام ، کاربران فیس بوک به لطف تماس با مخاطبین خود ارتباط برقرار می کنند پیام رسان. برنامه پیام رسانی فوری که از شبکه اجتماعی جدا شده است ، دسترسی مستقیم به لیست دوستان خود را ارائه می دهد. شما پیام های متنی ارسال می کنید ، گروه های بحث و گفتگو ایجاد می کنید ، پیوندها و پرونده ها را به اشتراک می گذارید ، تماس های صوتی یا تصویری می کنید.

با ایمیل های خود مشورت کنید

به طور بومی در iOS ادغام شده است ، نامه به طور عمده تمام نیازهای مدیریت ایمیل شما را برآورده می کند.

البته ممکن است سایر خدمات ایمیل را با توجه به عادات وی ترجیح دهد. صاحبان حساب Google تمایل به ترجیح دارند گیمیل که در رابط تلفن همراه خود تمام کدها و گزینه های نسخه وب از جمله پشتیبانی چند شمار و برچسب ها را به خود اختصاص می دهد.

نامه یاهو مثبت به صاحبان صندوق های پستی باز در تأمین کنندگان مختلف پاسخ می دهد. علاوه بر حساب های یاهو ، برنامه با پروفایل Gmail ، AOL و Outlook سازگار است. ما از پشتیبانی هماهنگ سازی با سرویس های ابری که Google Drive و Dropbox هستند قدردانی می کنیم.

مدیریت فضاهای ذخیره سازی آنلاین نیز با این کار انجام می شود چشم انداز چه کسی به OneDrive ، Dropbox و Drive متصل می شود. مشتری ایمیل مایکروسافت همچنین با Exchange ، Office 365 ، Icloud ، Gmail و Yahoo سازگار است ، پیام های شما را با اهمیت طبقه بندی می کند ، تقویم را ادغام می کند و به شما یادآوری می کند.

سازگار با محبوب ترین صندوق های پذیرش مانند محرمانه ترین خدمات, جرقه تمام حساب های شما را متمرکز می کند. اصالت آن در مدیریت بسیار خاص برنامه های ایمیل شما است که بعداً خواندن را ارائه می دهید و درباره آن در مورد خصوصی با مخاطبین انتخاب شده بحث می کنید.

عکس گرفتن

علیرغم شهرت عالی که از دوربین آیفون لذت می برد ، سن و سال مدل شما ممکن است شما را به سمت انتخاب یک برنامه دوربین سوم حزب سوق دهد.

VSCO با ضرورت های کیفیت و خلاقیت که توسط دوستداران تصاویر زیبا تهیه شده است را برآورده می کند. مانند یک شبکه اجتماعی تصویری ، برنامه بهترین ها را از پیکربندی مواد آیفون برای وارد کردن عکس های شسته و رفته ترسیم می کند. قبل از به اشتراک گذاشتن آنها با بقیه جامعه ، همه می توانند آنها را با استفاده از فیلترهای سبک یا روتوشی شخصی سازی کنند.

رگ رقابت با قاطعانه vsco. این برنامه یک ماژول دوربین را در اختیار شما قرار می دهد که صد فیلتر از پیش تعریف شده را که در زمان ضبط اعمال می کنید ، در اختیار شما قرار می دهد. خلفی ، می توانید به سرعت تصاویر خود را لمس کرده و کولاژ کابین عکس ایجاد کنید.

دوستداران سیاه و سفید با حس هنری خود شاهد هستند لنکا. برنامه قابل تنظیم در پرواز تنظیمات شما را در زمان واقعی در مورد موضوع برای عکس اعمال می کند. شما می توانید روشنایی را تغییر دهید ، تمرکز را تنظیم کنید ، با بازی روی دمای رنگ تصویر ، یک رنگ سیاه و سفید گرم یا سفید را انتخاب کنید ، تضادها را عمیق تر کنید.

به موسیقی گوش دهید

در مواجهه با کمبود فضای محلی ، پخش کردن صاحبان محدود آیفون در ذخیره سازی را متقاعد می کند. دره وت با لکه بینی کردن دسترسی رایگان به میلیون ها عنوان موسیقی ارائه دهید. در عوض ، شما به طور پراکنده برخی از تبلیغات را گوش می دهید یا خواندن تصادفی لیست های پخش خود را می پذیرید. هزینه کمتری برای کسانی که می خواهند هماهنگ سازی گسترده کتابخانه موسیقی خود را ذخیره کنند.

  • دانلود Spotify برای iPhone(رایگان)
  • بارگیری Deezer برای iPhone(رایگان)

Google یک جایگزین جالب با Google Play Music. این برنامه به کسانی که مایل به همگام سازی در ابر تا 50،000 آهنگ در ابتدا در رایانه خود هستند اجازه می دهد. پس از آن می توان آنها را از آیفون خود پخش کرد به شرط اینکه قبلاً به حساب Google خود متصل شده اید.

برای کشف آهنگ های منحصر به فرد یا یافتن گروه ها و خوانندگان جدید ، ما ترجیح می دهیم ابله صدا. پلت فرم اشتراک گذاری اساساً هنرمندان کمی شناخته شده و / یا مستقل را لیست می کند. فرصتی برای غنی سازی و متنوع سازی فرهنگ موسیقی آن به دور از روندهای تحمیل شده توسط رشته ها.

فیلم ها را تماشا کنید

جریان همچنین علاقه خود را به قسمت ویدیویی پیدا می کند. تسلط بر بخش, یوتیوب میلیون ها کلیپ را با زمان و مضامین مختلف جمع می کند. کاربران به دنبال محتوای کلمات کلیدی ، مشترک شدن در کانال ها هستند و با اظهار نظر در مورد آنها به فیلم ها واکنش نشان می دهند.

مولوتف با سرویس پخش و پخش مجدد آن ، تلویزیون را در آیفون انجام دهید. شما از محتوای پخش شده به صورت زنده توسط کانال های TNT رایگان استفاده می کنید. بسته به مشارکتهای ایجاد شده بین پلتفرم و بازیکنان سمعی و بصری ، شما برنامه ای را در ابتدا شروع می کنید. پس از آن ، شما به پخش مجدد نمایش ها دسترسی پیدا می کنید.

برای استفاده از فیلم های ذخیره شده در آیفون خود ، همیشه می توانید روی آن حساب کنید VLC. مانند کاهش دسک تاپ ، برنامه از بیشتر کدک های موجود پشتیبانی می کند ، از چند زبانه پشتیبانی می کند و زیرنویس های غیر قابل انعطاف را مدیریت می کند.

لطفاً توجه داشته باشید: برای استفاده از فیلم های خود از طریق VLC از آنجا که شما باید از طریق iTunes و به اشتراک گذاری پرونده واقع در پنجره همگام سازی برنامه ها بروید تا فیلم های هارد دیسک رایانه خود را به آیفون خود منتقل کنید.

یک مسیر پیدا کنید

بیایید صادق باشیم ، برنامه های اپل هنوز هم باید پیشرفت کند تا سرانجام کاربران خود را متقاعد کند. در انتظار, Google Maps یک راه حل بیش از حد رضایت بخش GPS ارائه می دهد. در آنجا با یا بدون مرحله محاسبه می شود. ضبط محلی کارتها استفاده از ناوبری آفلاین را امکان پذیر می کند.

اغلب به عنوان رقیب مستقیم نقشه های Google ارائه می شود, غوغا سفرهای خود را با توجه به وضعیت ترافیک در زمان واقعی بهینه می کند. ما صحت این داده ها را به یک جامعه فعال از رانندگان که مرتباً از کندی ، ترافیک ترافیک ، تصادفات و وسایل نقلیه در راهرو متوقف شده اند ، مدیون هستیم.

اگر برنامه تلفن همراه شما داده های کافی در خارج از کشور را شامل نمی شود ، بهتر است یک راه حل نجات ارائه دهید. کاملاً رایگان, اینجا Wego امکان بارگیری نقشه برداری از یک یا چند کشور را از قبل که قصد دارید به آن بروید. این برنامه ، که همچنین وضعیت ترافیک زمان واقعی را نیز آگاه می کند ، همچنین برای جستجوی مسیرهای جایگزین با کلیه وسایل حمل و نقل موجود در منطقه ، ارائه می دهد.

جغرافیایی دوچرخه سواران را در جاده های امن راهنمایی کنید. در چندین شهر بزرگ فرانسه موجود است ، این برنامه با توجه به مهارت های ورزشی شما مسیرها را ایجاد می کند. شما همچنین مدارهای مختلف مشخص شده را در ترکیب تمرینات و پیاده روی ها کشف می کنید.

شما قصد دارید از یک شهر بزرگ بازدید کنید و می خواهید با حمل و نقل عمومی سفر کنید ? مافوق بسیاری از کلانشهرها از جمله پاریس ، بارسلونا ، لندن ، رم ، برلین و نیویورک را پوشش می دهد. این برنامه به شما امکان می دهد سفرهای خود را با حمل و نقل عمومی به راحتی آماده کنید و جدول زمانی عبور اتوبوس ها ، تراموا و مترو را در زمان واقعی ارائه دهید.

برای کار

برای رقابت با مایکروسافت ، اپل مجموعه اتوماسیون اداری خاص خود را در آیفون دارد. صفحات, شماره وت اصلی ابزارهای اساسی برای انتشار اسناد متنی ، برگه های محاسبه و ارائه پویا را به شما ارائه می دهد. شما کار خود را در iCloud ذخیره و همگام سازی می کنید تا آنها را به راحتی در MACOS پیدا کنید.

وفادار مجموعه اداری کلمه, برتری داشتن وت پاورپوینت در آیفون. آنها با حساب مایکروسافت خود از هماهنگ سازی استفاده می کنند.

  • دانلود Microsoft Word برای iPhone(رایگان)
  • بارگیری مایکروسافت اکسل برای آیفون(رایگان)
  • Microsoft PowerPoint را برای iPhone بارگیری کنید(رایگان)

Google همچنین برنامه های خاص خود را با اسناد, ورق وت لاغر. در هر دو مورد ، ما یک سازگاری متقابل بین قالب های مختلف پرونده مشاهده می کنیم.

  • اسناد Google را برای iPhone بارگیری کنید(رایگان)
  • Sheets Google را برای iPhone بارگیری کنید(رایگان)
  • Slides Google را برای iPhone بارگیری کنید(رایگان)

اگر اتفاق می افتد که با اسناد نوشته شده به زبان خارجی کار کنید ، ترجمه های نامشخص را با استفاده از آن بررسی کنید مترجم مایکروسافت. این برنامه به والی متن نوشته شده ترجمه می شود ، در حدود شصت زبان دیکته شده یا عکاسی شده است.

برخلاف اندروید ، اپل هنوز هم در ادغام مدیر فایل که شایسته نام آن در آیفون است ، ادامه می دهد. برای باز کردن ، ذخیره یا ویرایش پیوست های بیشمار دریافت شده از طریق ایمیل ، لازم است از طریق یک برنامه شخص ثالث عبور کنید. راه حل جهانی, اسناد قادر به باز کردن پرونده ها در قالب های مختلف است: متن ، PDF ، صوتی ، عکس ، فیلم ، زیپ.

دوربین آیفون بسیار خوب است ، استفاده از آن برای اسکن اسناد کاملاً امکان پذیر است. برنامه های کاربردی مانند اسکن نبوغ دیجیتالی شدن دقیق را تضمین کنید. این الگوریتم ها از وضوح قراردادها ، عکس ها ، اسناد و مدارکی که به قالب های JPG و PDF صادر می کنید ، صاف کرده و بهبود می بخشند.

پر کردن و امضای اسناد از آیفون غیرممکن نیست. Adobe Fill & Sign کاملاً به این تمرین اختصاص داده شده و پر کردن اطلاعات شخصی شما در فرم ها را ساده می کند. در واقع می توان نوعی پروفایل ایجاد کرد که اطلاعات شخصی را که به آنها هدایت می شود ، وارد می شود. چند مرحله برای اطلاع رسانی در زمینه های مختلف یک فرم کافی است.

گیلاس روی کیک, Adobe Fill & Sign همچنین یک ماژول را برای ضبط یک امضای دستنویس شامل می شود که می توانید در پایین اسناد خود قرار دهید.

ذخیره پرونده ها به صورت آنلاین

برای پاسخ به مشکل حافظه غیر قابل دسترسی آیفون یا ذخیره اسناد گرانبها ، به یاد داشته باشید که پرونده های خود را در ابر کپی کنید. درایو گوگل, صندوق عقب وت یک درایو به ترتیب 15 گیگابایت ، 2 گیگابایت و 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان ارائه دهید. این سه سرویس که در تمام سیستم عامل های تلفن همراه و دسک تاپ در دسترس هستند ، محتوای خود را از هر دستگاه متصل به اینترنت پیدا خواهید کرد.

  • Google Drive را برای iPhone بارگیری کنید(رایگان)
  • Dropbox را برای iPhone بارگیری کنید(رایگان)
  • OneDrive را برای آیفون بارگیری کنید(رایگان)

بزرگتر ، عکس ها و فیلم ها از راه حل های خاص خود استفاده می کنند ، به خصوص با عکسهای گوگل. این ابزار به شما امکان می دهد محتوا را در آلبوم های خصوصی یا مشترک سازماندهی کنید.

عکسهای گوگل هیچ محدودیتی را به شرط آنکه 16 مگاپیکسلی یا 1080P میزبان باشند ، تحمیل نمی کند. اگر اندازه اصلی عکس ها و فیلم های شما از این مقادیر فراتر رود ، برای به اشتراک گذاشتن با Gmail و Drive باید از 15 گیگابایت راضی باشید.

شبکه حرفه ای خود را مدیریت کنید

شبکه های اجتماعی در دنیای کار با سیستم عامل هایی مانند مکانی ساخته شده اند وابسته به لینکدین. این برنامه شما را با همکاران که در فیس بوک قبول نخواهید کرد در تماس می کند اما با آنها می خواهید در تماس باشید. این سرویس همچنین از شما دعوت می کند تا یک CV آنلاین ایجاد کنید که استخدام کنندگان بالقوه بتوانند قبل از تماس با شما مطالعه کنند.

راه حل فرانسوی مورد توجه قرار نمی گیرد, وادئو رقابت LinkedIn در زمینه VSES / SMES. این پلتفرم مانند رقیب آمریکایی خود ، هویت حرفه ای شما را جمع می کند ، شما را با کارمندان فعلی یا قدیمی خود در تماس می کند و پیشنهادات شغلی را پیشنهاد می کند که می تواند مورد علاقه شما باشد.

در داخل شرکت ، به لطف ابزارهایی مانند لاغر. این بستر ارتباطی بر کار مشترک تأکید دارد. در اطراف گروه ها و زیر گروه های کار بیان شده ، این امکان را به عناصر یک یا چند تیم می دهد تا به فضاها بپیوندند و خود را برای انجام پروژه های مشترک سازماندهی کنند. ما متن ، پیوندها و پرونده هایی را در آنجا مبادله می کنیم که همه اعضای یک گروه آزادانه مشورت می کنند.

رقیب اصلی Slack, تیم های مایکروسافت یک راه حل کامل ارتباطی ارائه می دهد که کاملاً با مجموعه دفتر متناسب باشد. شما می توانید مکالمات خصوصی را لکه دار کنید ، بلکه بحث های گروهی را نیز انجام دهید. این ابزار همچنین به شما امکان می دهد داده ها و اسناد را مبادله کنید ، تخصیص و مدیریت وظایف یا حتی رویدادهای تقویم.

با حساب بانکی خود مشورت کنید

مدیریت امور مالی شما بخشی از لذت نیست ، به خصوص اگر در چندین موسسه بانکی مستقر باشید. برنامه های کاربردی مانند بانک کمی تقویت کنید ، متمرکز کردن سنتز تمام حساب ها و جزوه های خود. شما حرکات پول را در زمان واقعی تجسم می کنید و اگر بانک شما بخشی از لیست شرکا باشد ، می توانید نقل و انتقالات دهید.

ارائه توابع مشابه, خط وت نستور می تواند انواع حساب ها را مدیریت کند. هنگام شناسایی هزینه بزرگ یا خطر اضافه برداشت ، اعلان ها را دریافت می کنید. تمام عملیات شما به طور خودکار بر اساس دسته بندی ها طبقه بندی می شوند. یک نکته اساسی برای کمک به شما در شناسایی مهمترین هزینه.

به یاد داشته باشید که می توانید تمام اخبار را با برنامه های گروه Nextradiotv دنبال کنید

برنامه های گروه Nextradiotv به شما امکان می دهد آخرین اطلاعات عمومی و تخصصی را دنبال کنید. با اخبار پیشرفته در ارتباط باشید و آخرین مقالات منتشر شده در آن را پیدا کنید 01net.کم.

bfmtv از شما دعوت می کند تا به لطف مقالات منتشر شده به صورت آنلاین و مستقیم کانال ، این اخبار را به طور مداوم در فرانسه و بین المللی دنبال کنید.

اخبار اقتصادی و مالی در برنامه قابل دسترسی است تجارت BFM. شما با مقالات طبقه بندی شده توسط مضامین مشورت می کنید و فیلم زنده کانال را دنبال می کنید.

برنامه RMC به شما امکان می دهد به برنامه های زنده گوش دهید ، به لطف پادکست ها به نمایش های RMC گوش دهید و به کارمندان تحریریه کارمندان تحریریه دسترسی پیدا کنید. برای اخبار ورزشی ، به RMC Sport.

برنامه های برتر iOS برای داشتن مطلقاً در iPhone یا iPad خود

در اینجا توصیه های برنامه ما در آیفون و iPad از دست نمی رود.

26 دسامبر 2022 در ساعت 4:51 بعد از ظهر 9 ماه,

26 دسامبر 2022 ->

آیفون و فروشگاه برنامه

© Unsplash / Sara Kurfeß

شما اخیراً یک آیفون 14 یا 14 Pro Max دریافت کرده اید. یا شاید شما این بار به یک آیپد جدید روی آورده اید ، یا یک آیفون SE ، XR ، XS یا حتی 12 یا 13 ? همچنین ممکن است برخی از شما که از دنیای اندرویدی آمده اید وجود داشته باشد.

با این حال ، دستیابی به یک دستگاه جدید iOS یک کشف (دوباره) از دنیای وسیع است که فروشگاه App است ، اما همچنین فرصتی برای پاکسازی در برنامه های خود و در نتیجه خلاص شدن از شر آن افراد مسن و یا هرگز استفاده نشده است. دقیقاً ، فروشگاه برنامه های iOS اپل پر از شگفتی های کوچک است که لزوماً شناخته نشده اند یا اینکه در اولین خرید کشف می کنیم !

بنابراین برای کمک به شما در یافتن خود در iPhone یا iPad جدید خود ، سرمقاله Iphon.FR پرونده ای را در لیست برنامه های iOS که ضروری به نظر می رسد ، ارائه می دهد و پایه و اساس هر کاربر جدید iOS را تشکیل می دهد. بنابراین در اینجا آنها به صفحه فروشگاه برنامه مربوطه توصیف و مرتبط می شوند. آنچه بیش از برنامه های بومی ارائه شده توسط اپل ، نه همیشه بسیار موفق ، باید گفت !

غیرقابل توصیف

I-NFO.خط

برنامه وبلاگ iphon ما.fr ، برای دنبال کردن تمام اخبار اپل در دستگاه iOS مورد علاقه خود. این برنامه به طور خاص اجازه می دهد تا فید خبری عمومی را ببینید ، بلکه به مشترک ترین مقالات ، معاملات خوب یا همه راهنماهای ما نیز دسترسی پیدا کنید. در نسخه جدید خود که اخیراً منتشر شده است ، دنیای تاریک نیز وجود دارد و همچنین یک رابط کاملاً جدید و ویژگی های جدید مختلف ، از جمله موضوعات و مقاله های مورد علاقه. از مشاوره کامل برنامه I-NFO دریغ نکنید.خط. و باز هم از بازخورد و فروشگاه برنامه عالی یادداشت های شما سپاسگزارم. ما سعی می کنیم در اسرع وقت اشکالات را اصلاح کنیم.

برنامه i-nfo.fr در شناسه صورت آیفون

یوتیوب

اگر مجبور بودید YouTube را در کل تکنیک تکنیک توصیف کنید ، هرگز از آن چیزی نشنیده است ، اگر چنین پروفایل هایی وجود دارد ، بیایید بگوییم که این تلویزیون جدید است. بنابراین خدمات ویدیویی Google باید در iOS ، که این مورد است ، خوشبختانه وجود دارد. برنامه مورد نظر عملی است ، و نه به خوبی انجام شده و حتی به شما امکان می دهد در حالی که به دنبال بعدی هستید ، یک فیلم را تماشا کنید.

مولوتف

Molotov برنامه ضروری برای تماشای بسیاری از کانال های تلویزیونی زنده است ، اما همچنین دیدن یا دیدن نمایش های پخش مجدد. همچنین به شما امکان می دهد تا با توجه به سلیقه های خود ، نمایش های جدیدی پیدا کنید تا تماشا کنید. و این برنامه به کاربران ارائه می دهد تا ضبط محتوای مورد علاقه خود را در یک مغناطیس مجازی برنامه ریزی کنند تا بعداً وقتی وقت دارند ، آنها را ببینند. قول این بود که تلویزیون را دوباره اختراع کنیم: آن را برگزار می کند !

برنامه های Molotov

غوغا

در گروه GPS رایگان ، یک برنامه دارای یک مکان ویژه ، Waze ، خاصیت Google است. Waze کاملاً بر اساس جامعه خود ، شما را به شما و همچنین هشدار دادن به رویدادهای جاده ای مانند ترافیک ، چک و تصادفاتی که می تواند در جاده تعطیلات ترمز کند ، هشدار دهد.

صندوق عقب

Dropbox به شما امکان می دهد پرونده های خود را بین چندین رایانه Mac ، PC ، Smartwhone و Type iPad با صرفه جویی در آنها در یک پوشه ، در شرایط تنها نصب یک برنامه روی رایانه همگام کنید. پس از انجام عملیات ، پرونده ها به طور خودکار هماهنگ و در دسترس در iPhone یا iPad هستند. آنها را می توان در موارد دلخواه مشخص کرد تا به یک اتصال بستگی نداشته باشد. دفتر موبایل می شود: بیش از حد عملی ! این بیشتر از این است که Dropbox ، مانند برخی دیگر از “ابر” ، پرونده ها به طور فزاینده ای توسط بسیاری از برنامه های حزبی سوم پشتیبانی می شوند.

شازام

در حال حاضر کمتر از iOS کارکردهای مشابهی را در سیری شامل می شود ، برخی قادر خواهند بود تا از حفظ اثری از آهنگ های شناخته شده و گزینه های بزرگتر نسبت به موارد ارائه شده توسط Apple Vocal Assistant استفاده کنند. Shazam تقریبا جادویی است: وقتی به یک قطعه موسیقی گوش می دهید هرچه باشد ، برنامه را راه اندازی کنید و در چند ثانیه ، Shazam عنوان آلبوم و هنرمند را نشان می دهد. اکنون شما همیشه جواب این سؤال را خواهید داشت: “چه کسی آواز می خواند ? »». هیچ محدودیتی وجود ندارد که بتوانید “Shazamer” را به همان اندازه که می خواهید و به صورت رایگان ، برنامه به طور مرتب به روز شود. توجه داشته باشید ، یک جایگزین بسیار خوب و همچنین ، Soundhound.

مافوق

برای همه افرادی که از حمل و نقل عمومی در پاریس ، لیون و سایر شهرها استفاده می کنند ضروری است. این امکان را به شما می دهد تا کوتاهترین مسیر و زمان لازم برای رفتن از نقطه A به نقطه B را با استفاده از حمل و نقل عمومی (مترو ، RER ، اتوبوس ، تراموا و غیره بدانید.). ما آدرس یا نام یک مکان را نشان می دهیم (بار ، رستوران و غیره.) اگر آدرس دقیق را نمی دانیم و برنامه مسئول همه چیز است. این حتی شامل خروجی های مترو است و نشان می دهد که کدام واگن در مقابل خروجی بالا می رود.

1Password

احتمالاً بهترین مدیر رمز عبور فروشگاه App ، 1Password یک امنیت شخصی دیجیتالی واقعی است که ما می یابیم در تمام سیستم عامل های آیفون تا آیپد از طریق رایانه و ناوبری آن هماهنگ شده است. با شناسایی او به نسیم تبدیل می شود.

برنامه 1Password iOS

میانبر

عملکرد “میانبر” برای iOS است که Automator برای MacOS است ، بسیار قدرتمندتر و مهمتر از همه ، با استفاده از سیری. این برنامه پس از خرید گردش کار توسط اپل متولد شد. با تشکر از آن ، امکان برنامه ریزی هر کلمه کلیدی برای بیان یک یا چند عمل در iPhone یا iPad خود وجود دارد. با این حال ، عملکرد آن می تواند با توجه به قدرت بالقوه برنامه و عمق آن بترسد.

با این حال ، ما چندین مقاله کمک را منتشر کرده ایم که در آنجا یافت می شود ، از جمله:

  • آنجا قسمت اول پرونده کشف برنامه ما: با میانبر شروع کنید
  • آنجا بخش دوم : اولین میانبر خود را با ویدیوی تظاهرات و مثال برای بارگیری توسعه دهید
  • آنجا بخش سوم : برای روال صبح/عصر خود میانبر ایجاد کنید (شرایط ، تنظیمات ، ساعت زنگ دار)
  • آنجا قسمت چهارم : با استفاده از IFTTT میانبر ایجاد کنید
  • عملی: نزدیک به 30 برنامه که شامل میانبرها هستند
  • نحوه تغییر نماد یک برنامه در iPhone و iPad ?

میانبر iOS

تخته سنگ

مضامین موضعی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به Flipboard اجازه دهید کار مرتب سازی و انتخاب را انجام دهد. علاوه بر این تجمع خبری که برای کاربر اقتباس شده است ، Flipboard همچنین به شما امکان می دهد تا اخبار اخبار ایجاد شده توسط دیگران را دنبال کنید. به عنوان مثال ، می توانید فید اخبار Iphon را دنبال کنید.از طریق این لینک. یک برنامه بسیار قابل توجه ، هماهنگ در سرویس وب با همین نام ، همه ، برای از دست دادن هیچ خبری که شایسته مورد علاقه است.

لیدیا

بازپرداخت یک دوست عزیز که به تور نوار پرداخت می کند ، برای هدیه والدین بین برادران و خواهران پول جمع می کند ، یا حتی سفارش خود را مستقیماً با بسیاری از بازرگانان پرداخت می کند ، این همان چیزی است که لیدیا خیلی ساده به آن اجازه می دهد. این برنامه طی چند سال یکی از منابع جدید برای ارسال پول از طریق موبایل شده است. و حتی اگر پی پال ، که در اینجا در فروشگاه App موجود است ، در همان زمینه نیز جایگاه مهمی داشته باشد ، لیدیا با محبوبیت روزافزون آن ، به ویژه در بین جوانان ، این پتانسیل را دارد که این رقابت را به دست بگیرد.

شبکه های اجتماعی

توییتر

توییتر در iOS و به طور کلی در وب ضروری شده است تا به روز با آنچه در زمان واقعی در جهان اتفاق می افتد ، به روز باشید. ما همچنین به طور مرتب اطلاعاتی را در حساب توییتر خود به اشتراک می گذاریم ، ما بیش از 69000 نفر در حال حاضر هستیم و با لذت منتظر توییت های شما هستیم !

اگر برنامه توییتر برای شما کافی نباشد ، بهترین مشتری جایگزین توییتر مطابق نظر کلی کارمندان سرمقاله است, صدای توییت. در عین حال ساده ، کاربردی و زیبا ، این برنامه استفاده از توییتر را طبیعی تر می کند ! ما می توانیم 10 نکته را ببینیم تا با دومی موثرتر باشد. Tweetbot یک برنامه پرداخت شده است ، با این حال: 6.49 یورو در سال.

برنامه Tweetbot

فیس بوک

ما دیگر این شبکه اجتماعی را ارائه نمی دهیم. برنامه Facebook بسیار بارگیری شده است (این یکی از مواردی است که طبق اطلاعات رسمی Apple از فروشگاه App بارگیری شده است) که اپل حتی می تواند آن را وارد آیفون کند. کامیون شوخی ، برنامه فیس بوک به همه کسانی که مایل به برقراری ارتباط با دوستان خود هستند اجازه می دهد. به طور مرتب به روز شده ، بسیار مؤثرتر از اتصال وب برای برقراری ارتباط است. به هر حال با کلیک بر روی “I Love” در صفحه ما ، در فیس بوک به ما بپیوندید.

اینستاگرام

مانند پیشینیان خود ، جدیدترین آیفون یک سنسور عکس و فیلم بهبود یافته را برجسته می کند. و فروشگاه App پر از برنامه های عکس است. اما اگر مجبور بودید فقط یکی را انتخاب کنید ، فکر می کنم این است که باید گرفته شود. طی چند سال ، اینستاگرام به اندازه فیس بوک (که آن را از جاهای دیگر خریداری کرده است) یا توییتر ضروری شده است. علاوه بر به اشتراک گذاری عکس ، اینستاگرام “داستان” و فیلم زنده ارائه می دهد. دوستداران تصاویر زیبا دیگر نمی توانند بدون آن انجام دهند !

واقعی

چتر

اسنپ ​​چت ، در ابتدا ساده ترین راه برای به اشتراک گذاشتن عکس هایی است که در نظر گرفته نشده است. بنابراین برای عکسهای غیرمعمول که به سادگی یک لحظه کوتاه از زندگی را به اشتراک می گذارند ، بدون صرف وقت صرف وقت گرفتن ، با دانستن اینکه این عکس پس از چند ثانیه پس از افتتاح آن توسط گیرنده حذف می شود ، عملی و سرگرم کننده است. این برنامه همچنین امکان بحث و گفتگو به صورت زنده با متن یا فیلم را فراهم می کند ، فیلترهای انیمیشن و پویا به طور فزاینده ای را ارائه می دهد (با افزودن واقعیت افزوده !) و از آن زمان یک قالب “داستان” بسیار قدردانی را محبوب کرده است:

تیکتوک

یک موج جزر و مد واقعی که از چین آمده است ، این برنامه در کمتر از 2-3 سال به عنوان یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی ، به ویژه در بین جوانان ، بلکه ستاره ها نیز تحمیل شده است. این برنامه به شما امکان می دهد توالی های ویدیویی ضبط شده بر روی یک آهنگ را فیلمبرداری ، نصب و به اشتراک بگذارید. Tiktok VU همچنین به لطف وزوز فیلم های مختلف Tiktok امکان تبلیغ بسیاری از هنرمندان موسیقی را فراهم کرده است.

برنامه های iPhone و iPad برای برقراری ارتباط

واتساپ

Voca یکی از کاربردهای فوری پیام رسانی در جهان. این امکان را به ما می دهد تا با بسیاری از مخاطبین خود مکالمه کنیم ، عکس ها را به اشتراک بگذاریم ، موقعیت جغرافیایی خود را به اشتراک بگذاریم ، پیام های صوتی را ارسال کنیم و حتی با مخاطبین WhatsApp خود تماس بگیریم. یک جایگزین عالی برای iMessage برای همه کسانی که قبیله آنها 100 ٪ آیفون نیست !

پیام رسان فیس بوک

در مورد WhatsApp ، هنوز هم فیس بوک است که در کنترل کننده پیام رسان است. این بخش خدمات پیام رسان فیس بوک است که امکان برقراری ارتباط با مخاطبین خود را در بستر اجتماعی فراهم می کند. فیس بوک هنوز در سال 2020 یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است ، مسنجر باید در آیفون یا آیپد خود جایی داشته باشد تا با مخاطبین فیس بوک صحبت کند که هنوز از گزینه های دیگر غایب است ممکن است بیشتر به داده های خصوصی به عنوان سیگنال توجه کند ، در زیر ارائه شده است.

علامت

سیگنال به عنوان یک برنامه پیام رسانی در صدر فناوری ها و خدمات از نظر احترام به حریم خصوصی کاربران خود اعلام می شود. این به ویژه رمزگذاری پایان به پایان مکالمات را بر اساس یک پروتکل منبع باز ارائه می دهد. علاوه بر این ، این عملیات مستقل را تضمین می کند ، نه از تبلیغات و نه ردیاب برای ادامه. تمام پشتیبانی در توسعه برنامه از طرف جامعه کاربر آن حاصل می شود. سیگنال بهترین برنامه های پیام رسانی برای کسانی است که می خواهند مبادلات خصوصی خود را حفظ کنند.

برنامه های اپل از دست نمی رود

ایلووی

برای کسانی که دوست دارند فیلم بسازند ، ایمووی در پرونده برنامه های ویدیویی ضروری ارائه شده است ، باید شما را اغوا کند. فیلم های خود را بسازید ، انتقال را اضافه کنید و همه را از آیفون خود برای نتیجه خیره کننده صدا کنید. چه چیزی از سنسور عکس/فیلم جدید با نام تجاری جدید آیفون جدید خود را بدست آورید.

مجموعه iWork

برای مدت طولانی در آیفون وارد شد ، مجموعه Iwork (صفحات ، کلید و شماره) نیز کاملاً در iCloud یکپارچه شده است. از iPad یا MAC شروع کنید و اسناد خود را در iPhone/iPad خود از طریق Cloud برای مشاوره و حتی اصلاح آنها بگیرید. بیشترین تلفن همراه ما قدردانی خواهد کرد.

گروه موسیقی دوستانه

GarageBand در ایجاد موسیقی است که Imovie در ویرایش ویدیو است: نرم افزار ساده ، واضح و اساسی از نظر ظاهری ، اما هنوز هم کامل ، تا حدی. از این رو گاراژبند یک ترتیب سنج موسیقی است که به شما امکان می دهد قطعات قطعاتی را ایجاد و یا ضبط کنید ، بلکه همچنین پروژه های صوتی مانند پادکست یا صدای یک فیلم را در میان دیگران تنظیم کنید. علاوه بر این ، باز کردن در GarageBand یا حتی منطق در MAC بسیار آسان است که پروژه ای از GarageBand در iPhone یا iPad آغاز شود.

ملزومات Google

اگر Google سیستم عامل خود را با Android داشته باشد ، با این وجود در فروشگاه App Appl با برنامه های خوب و بسیار مرتب شده در فروشگاه App App حضور دارد. در میان بسیاری از برنامه های موتور جستجو ، برخی به نظر ما ضروری هستند. آن ها اینجا هستند :

Google Maps

چه کسی می گوید GPS در تلفن همراه ، اغلب می گوید Google Maps. برنامه غول Mountain View با گذشت زمان وضعیت مرجع را در ژانر کسب کرده است. این عملی ، مؤثر و با کیفیت است ، بسیار عرضه شده است. ما پرونده ای را با بیش از بیست استفاده از استفاده در اختیار ما قرار داده ایم !

Google Maps مسیرها در Velo

© iphon.fr x google maps

عکسهای گوگل

این کاربرد سرویس ذخیره و به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های Google است. دومی ذخیره نامحدود و رایگان را ارائه می دهد به شرط آنکه عکس ها از 16 مگاپیکسل و فیلم در 1080p تجاوز نکنند. در مورد محتوا به وضوح بیشتر از اینها ، تبدیل کیفیت قبل از ذخیره در ابر انجام می شود.

این برنامه شامل یک موتور جستجوی بسیار قدرتمند است که آنچه را که در تصاویر وجود دارد تشخیص می دهد. به عنوان مثال اگر “غروب خورشید” را تایپ کنید ، برنامه تمام عکس هایی را که در آن غروب خورشید را شناسایی کرده است ، نمایش می دهد. این برنامه از عکسهای زنده اپل پشتیبانی می کند و می تواند به طور خودکار آلبوم هایی را از عکسهای شما ایجاد کند. بسیار کاربردی !

دانه

این برنامه رایگان یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس در فروشگاه App است. این توسط بسیاری از عکاسان آماتور و حرفه ای استفاده می شود ، و این امکان را فراهم می آورد تا دقیقاً پارامترهای بسیاری از یک عکس را اصلاح کنید تا آن را زیباتر کنید. او همچنین قادر به ویرایش عکس ها با فرمت خام است.

نمای خیابان و نقشه های Google

برای عملکرد Street View ، Google یک برنامه اختصاصی ارائه می دهد. بنابراین ، دومی به شما امکان می دهد به لطف تمام عکسهای 360 درجه ای که توسط Google گرفته شده است علاوه بر کمک های ساخته شده توسط کاربران ، روی کره زمین قدم بزنید. بنابراین ما دسترسی مستقیم به مکان های غیرمعمول خاص ، بلکه به فضای داخلی ساختمانهای خاص مانند رستوران ها ، موزه ها ، استادیوم ها و غیره نیز داریم. این بسیار زیاد است و ما به سرعت گم شدیم !

Ditto برای Google Earth ، خدماتی که غول Mountain View نیز تصمیم به ارائه یک برنامه اختصاصی تلفن همراه گرفته است. این سیاره را از غیر معمول ترین مکان ها گرفته تا بهترین آثار و مکان های شناخته شده و از تورهای با هدایت عالی که توسط ناسا ، بی بی سی زمین یا National Geographic به امضا رسیده اند ، کاوش کنید.

اخبار گوگل

Google News در iPhone و iPad به شما امکان می دهد سرویس وب با همین نام را پیدا کنید. به قول ، این یک جمع کننده خبری است و به شما امکان می دهد در اخبار یک و یک برنامه مشابه از رسانه های مختلف دیدن کنید. کاربر می تواند مضامین ترجیحی را برای مرتب سازی اخبار انتخاب کند ، اما همچنین به راحتی یک محلی ، ملی یا حتی بین المللی را مشاهده می کند. علاوه بر این ویجت iOS Google News در بالا است ! عدم استفاده از سرویس کامل Apple News در فرانسه ، این احتمالاً بهترین گزینه است که توسط Google ارائه شده است ، یک بار دیگر.

کروم

مانند دو مورد قبلی ، Chrome یک برنامه با کیفیت بالا است. این یک مرورگر جایگزین خوب در سافاری است. به طور مرتب به روز شده ، Chrome می تواند با سایر برنامه های Google موجود در آیفون تعامل داشته باشد. این ناوبری را با زبانه ها ، جستجوی آواز گوگل (چشمگیر) و همگام سازی صفحات با Mac ، PC یا iPad ارائه می دهد.

برای کاربران Firefox ، همچنین مرورگر خود را در آیفون دارد. بسیار خوب و به دنبال موزیلا ، برنامه ارگونومیک است ، اما بسیار کارآمد است. سرانجام ، ناوبری خصوصی ، هماهنگ سازی زبانه ها و گشت و گذار نیز از جمله بسیاری دیگر از ویژگی های عملی است.

مروارید آیفون و آی پد

در اینجا کاربردهای کمتر شناخته شده وجود دارد ، اما به نظر ما سزاوار دفع است.

آسمان شب

این فضا اسرار زیادی را در خود جای داده است ، هنوز هم برای انسان غیرقابل دسترسی است. زیبایی آن فقط با عظمت مسافت های آن مطابقت دارد. و هنگامی که ابرها نادر هستند ، فضا یک تماشای زیبا برای مشاهده از خانه یا بهتر در کوه ها ، به دور از چراغ های روز قبل ارائه می دهد. و برای دانستن همه چیز در مورد فضا ، برنامه مورد علاقه ما Sky Night است.
این برنامه ، به تحقق نمونه ، شامل یک پایگاه داده حیرت انگیز در ستاره های آسمان است. این به همه کسانی که بسیار علاقه مند به کشف سقف جهان هستند ، می توانند درباره سقف جهان اطلاعات بیشتری کسب کنند ، به ویژه به خاطر تورهای هدایت شده ، بلکه در واقعیت افزوده نیز به آسمان اشاره کرد.

پیکسل ساز

نیازی به iPhone و iPad Photoshop و حتی Mac نیست ، وقتی پیکسل ساز دارید. این برنامه طراحی شده به خوبی و به ویژه با نرخ در دسترس (5.99 یورو در iOS) به افراد تازه وارد و متخصصان اجازه می دهد تا جلوه های عکس و مونتاژهای تصویر زیبا را بسازند. برنامه نیز به طور مرتب به روز می شود. البته این هدف به یک هدف خاص انجام می شود ، اما تمام دارایی ها را برای معرفی پردازش تصویر بدون مشکل در اختیار عموم قرار می دهد.

پریسما

بهترین کاربرد جلوه های عکس ، به سادگی. ارائه شده در اینجا ، به شما امکان می دهد سبک های زیادی را در یک عکس اعمال کنید. و همه این فیلترها صادقانه چشمگیر هستند. چندین ده نفر وجود دارد. برای تبدیل یک عکس نسبتاً موفق به یک اثر واقعی هنری ، صادقانه بگویم ، بهتر نیست.

عکس برنامه Prisma iOS

© iphon.fr x prisma

تهیه کردن

برنامه دوربین در iOS بسیار اساسی است. مطمئناً برای بسیاری از کاربران و گرفتن عکس و فیلم ساده کافی خواهد بود. اما برای کمی بیشتر ، بهتر است خود را به یک برنامه سوم حزبی تجهیز کنید. و در مورد این موضوع ، Procamera از نظر ما بهترین گزینه است. این سادگی استفاده را با قدرت درمانی ترکیب می کند. این یک حالت شب عالی دارد ، به ذکر بسیاری از جلوه ها و سایر تنظیمات موجود برای تقویت عکس های آن. 17.99 یورو هزینه دارد ، اما صمیمانه ، ارزش آنها را دارد.

خیلی برای برنامه های برتر ما پس از خرید یک مدل جدید ، یا یک تنظیم مجدد ساده از ترمینال iOS آن برای تمیز کردن خوب بهار ، روی iPhone یا iPad خود نصب کنید.

آیا برنامه هایی برای اضافه کردن به این لیست دارید؟ ? اگر چنین است چرا ? دریغ نکنید که آنها را در نظرات قرار دهید.