جدید فیات توپولینو 2023: ماشین برقی از 14 سالگی ، فیات توپولینو: رقیب ایتالیایی سیتروئن امی بالاخره قیمت دارد

توپولینو فیات

توپولینو مجهز به موتور الکتریکی با باتری 5.5 کیلووات ساعت است. این ظرفیت خودمختاری در حدود 70 کیلومتر با یک بار واحد ارائه می دهد ، برای سفرهای روزانه شما ایده آل است.

فیات توپولینو (2023): ماشین برقی شیک و در دسترس

فیات با توپولینو شکل جدیدی از تحرک را آغاز می کند. اگر او بلافاصله به دوست سیتروئن فکر کند ، او یک استراحت ساده نیست و هویت خودش را می گیرد. نام آن ، که به معنی “موش کوچک” به زبان ایتالیایی است ، چیز جدیدی نیست. این یک ماشین پایونیر برای تحرک شهری که از سال 1936 فروخته می شود ، طول می کشد. امروز ، توپولینو تجسم تحرک شهری و پایدار است.

New Fiat Topolino: یک وسیله نقلیه منحصر به فرد برای Fiat DNA

اگر فیات توپولینو اولین سبد برقی برند باشد ، هویت بصری فیات را حفظ می کند. جلوی جلو تا حد زیادی به یاد می آورد Fiat 500 . فرم ها خمیده ، گرد هستند ، مانند قسمت فوقانی هود. از خطوط مشخص شده دوست خارج شوید.

چراغهای اصلی گرد شده اند ، همانطور که در زیر چراغ های اضافی وجود دارد. قسمت پایین سپر جلوی سپر کرومی دارد.

بر خلاف پسر عموی خود از سیتروئن ، قسمت عقب از پنل جلویی متمایز است. این امر باعث می شود که این توپولینو حتی بیشتر در DNA فیات ، با یک شکل آشنا در تولید کننده ایتالیایی قرار گیرد.

این ماشین کوچک یک طرح ساده را با ظرافت و روح ایتالیایی Dolce Vita ترکیب می کند. دو نسخه از فیات توپولینو اعلام شده است: سدان توپولینو و توپولینو کابریولت Dolce Vita.

سدان فیات توپولینو یک ماشین کاملاً بسته است و درها و یک سقف جامد است. کابریولت جدید توپولینو قابل کشف است. یک آفتاب بوم دارد و درها را شامل نمی شود. به صورت اختیاری ، دوش برای روزهای شما در ساحل نصب می شود.

فیات چندین لوازم جانبی را برای تکمیل پیشنهاد اختیاری خود برنامه ریزی کرده است: یک فن USB ، یک بلندگو بلوتوث ، یک کدوی عایق ، یک کیسه مسافرتی و دو صندلی اضافی برای ساحل

تحرک شهری برای همه قابل دسترسی است

فیات توپولینو را در 14 سال رانندگی کنید

این فیات برقی جدید یک ماشین نیست بلکه یک سبد خرید است. بنابراین ، فقط نیاز به مجوز AM (سابق BSR) دارد ، مانند اسکوتر 50 سی سی ! از 14 سالگی ، فرزند شما می تواند در پشت فرمان توپولینو به دانشگاه برود. این کوادریکسیک 100 ٪ برقی محدود به 45 کیلومتر در ساعت است.

فیات توپولینو: استقلال و شارژ مجدد

توپولینو مجهز به موتور الکتریکی با باتری 5.5 کیلووات ساعت است. این ظرفیت خودمختاری در حدود 70 کیلومتر با یک بار واحد ارائه می دهد ، برای سفرهای روزانه شما ایده آل است.

شارژ مجدد به ویژه آسان است زیرا در Grip 220 V داخلی انجام می شود.

بنابراین می توانید به راحتی آن را در خانه یا هر ترمینال عمومی مجهز به سوکت داخلی استاندارد شارژ کنید. شارژ کامل فقط در 3 ساعت انجام می شود.

فیات توپولینو: رقیب ایتالیایی سیتروئن امی سرانجام قیمت دارد

فیات

همانطور که ممکن است بدانید ، کارت تجاری دوست Citroën به ناچار برخی از تولید کنندگان را تحت فشار قرار داده است تا بدون مجوز در بازار چرخ دستی های برقی شروع به کار کنند. اگر برند chevrons وقت خود را برای کاهش دوست خود در چندین نسخه ، مانند دوست تونیک یا حتی دوست Buggy II ، هدر نداد ، رقبا به سرعت پاسخ دادند.

تجربه امتحان شده با سنگها را باز کنید, چه کسی غیر از یک دوست رجوع با یک دوست مجدداً برای بازار آلمان نیست. فیات ، که همچنین بخشی از گروه Stellantis مانند Citroën و Opel است ، تصمیم به اتخاذ همان استراتژی نگرفته است. با توپولینو, تولید کننده ایتالیایی می خواست به Fiat 500 اصلی ادای احترام کند با یک ریزگردهای زیبا و مدرن که بوی Dolce Vita می دهد.

در ژوئیه سال 2023 ، ما حق اولین ارائه رسمی فیات توپولینو را داشتیم. فرصتی برای کشف چند ویژگی توپولینو ، که به عنوان یک یادآوری بر اساس همان سکوی دوست است. برای نشان دادن تفاوت خود ، تیم ایتالیایی مطمئن شد که می دهد شخصیتی خاص برای توپولینو, به ویژه به لطف این توپی های منحصر به فرد ، این رنگ منحصر به فرد “Verde Vita” یا این پانل های بدن جلو و عقب شخصی.

فیات

در اینجا قیمت فیات توپولینو است

با این حال ، ما فاقد اطلاعات اساسی بودیم: قیمت این سبد بدون مجوز نسبتاً جذاب. خوب ، فیات به تازگی در 19 سپتامبر 2023 اعلام کرده است باز کردن سفارشات برای توپولینو در ایتالیا. و اگر در بیانیه مطبوعاتی سازنده به هیچ وجه ذکر نشده است ، یک چرخش سریع نسخه ایتالیایی وب سایت رسمی خود به ما اجازه می دهد تا اطلاعات آرزو شده را بدست آوریم.

بنابراین ، فاکتور در سایت فیات 7544 یورو خواهد بود. مراقب باشید ، با این حال ، این قیمت باید با موچین مصرف شود ، زیرا شامل کمک های خریدی است که توسط دولت ایتالیا ارائه می شود. با استنباط پاداش های مختلف, بنابراین قیمت به 9،890 یورو افزایش می یابد. به عنوان یک مقایسه ، دوست Citroën در نسخه ورودی خود از 7،990 یورو ، بدون جایزه اکولوژیکی 900 یورو ارائه می شود.

در بیانیه مطبوعاتی خود ، فیات مشخص می کند که امکان انتخاب آن وجود خواهد داشت یک پیشنهاد اجاره طولانی مدت مثل دوست. این LLD ، برای لحظه ای که برای بازار ایتالیا رزرو شده است ، گسترش خواهد یافت 4 سال و به شما امکان می دهد از توپولینو استفاده کنید 39 € در ماه. با این حال ، لازم است که اولین واریز پرداخت کنید 2،582 یورو. در مورد فرانسه, سفارشات تا پایان سال 2023 باز خواهد شد, با تحویل مستقیم به خانه های مشتریان.

  • اشتراک اشتراک ->
  • توییتر
  • اشتراک گذاری
  • ارسال به یک دوست