نرم افزار برتر برای تبدیل یک عکس به نقاشی در سال 2023 ، 15 بهترین برنامه برای تبدیل عکس به کارتون

15 بهترین برنامه برای تبدیل عکس ها به کارتون و طرح

برای افرادی که به دنبال تبدیل عکس به کارتون هستند ، برنامه تصاویر کارتونی راه حل ایده آل است. با سازگاری آن که هم در Android و هم در iOS ارائه شده است ، کارتون تصاویر طیف گسترده ای از گزینه ها را ارائه می دهد. فرد می تواند با استفاده از فیلترها و جلوه های روی تصویر خود به کارتون ، عکس های خود را تغییر دهد.

برنامه عکس در نقاشی

ویرایشگر عکس Movavi

بهترین نرم افزار برای تبدیل یک عکس به نقاشی در سال 2023

  • حذف مؤثر اشیاء و پیش زمینه
  • بهبود خودکار عکس ها با یک کلیک
  • یک رابط کاربری دوستانه با نکات

با کلیک بر روی دکمه بارگیری ، نسخه آزمایشی برنامه را بارگیری می کنید.*

  • پورتال آموزشی
  • نرم افزار برتر برای تبدیل یک عکس به نقاشی در سال 2023

پیشرفت مداوم در حال رشد در فناوری با تهیه ابزارهای با عملکرد بالا برای تسهیل زندگی روزمره همه همراه است. در حالی که آنها باید ساعتهای بی پایان را با مداد خود بگذرانند تا یک پرتره بسازند ، اما علاقه مندان به این کار آسان هستند. این که آیا این یک عکس را به یک نقاشی تبدیل می کند یا یک عکس را برای یک اثر استثنایی تزئین می کند ، کاربران اینترنت ابزارهای گسترده ای دارند. شما می خواهید خود را در نرم افزار بهتر جهت دهید تا عکس ها را به نقاشی رایگان یا پرداخت شده تبدیل کنید ? بهترین برنامه ها را برای تبدیل یک عکس به نقاشی در برداشت های هنری دیجیتال درخشان کشف کنید.

ویرایشگر عکس Movavi

سیستم عامل ویندوز و مک

سیستم عامل ویندوز و مک

سیستم عامل ویندوز و مک

  1. ویرایشگر عکس Movavi – نسخه حرفه ای و کار خواستار
  2. Adobe® Photoshop® – طراحان ، طراحان گرافیک ، عکاسان ، توسعه دهندگان وب
  3. طرح آکویس – تحول مؤثر عکس ها به نقاشی مداد
  4. عکسبرداری – آماتورها
  5. عکسبرداری – مبتدیان ؛ کار اصلی روتوش
  6. آزمایشگاه عکس – عکسهای در نظر گرفته شده برای شبکه های اجتماعی
  7. دارای کلیپ 2 – تبدیل عکس به نقاشی سبک مختلف
  8. عجیبی – مبتدیان کارتونی
  9. پوزخند.به – مبتدیان ؛ تحولات سبک شده
  10. بنر – اولین غوطه وری از مبتدیان در کارتون
  11. دستگاه نوری – استفاده از فیلترها و اثرات
  12. عکس – اجرای پروژه های سخت
  13. عکس – انتشار حرفه ای عکس ها

در Movavi ، هدف اصلی ما این است که فقط اطلاعات تأیید شده را به شما ارائه دهیم. در اینجا کاری است که ما انجام می دهیم تا مطمئن شویم:

  • وقتی محصولاتی را انتخاب می کنیم که در آزمون های خود گنجانده شود ، هم تقاضا و هم محبوبیت را مطالعه می کنیم.
  • تمام محصولات این مقاله توسط تیم محتوای Movavi مورد آزمایش قرار گرفت.
  • ما ویژگی های اصلی هر محصول ، به ویژه تغییر اندازه و تغییر مکان عکس ها ، حذف اشیاء و پس زمینه ، ترمیم تصاویر و سایر کارکردهای مهم را مقایسه می کنیم.
  • ما بررسی های کاربر را بر روی سیستم عامل های بررسی محبوب مطالعه می کنیم و از این اطلاعات برای نوشتن محصولات خود بر روی محصولات استفاده می کنیم.
  • ما نظرات کاربران خود را جمع می کنیم و نظرات آنها را در مورد نرم افزار Movavi و همچنین در مورد محصولات شرکت های دیگر تجزیه و تحلیل می کنیم.

بهترین برنامه ها برای تبدیل یک عکس به یک نقاشی

سیستم عامل : ویندوز و مک

قیمت: نسخه آزمایشی رایگان ؛ از 38.95 یورو

این عکس ساده از عکس که توسط یک رابط ساده و بصری مشخص می شود می تواند با یک کلیک تصاویر شما را تعمیر و بهبود بخشد. برنامه فقط با چند تنظیم یک طرح کامل از عکس شما ارائه می دهد. این بسیار قدرتمندتر و همه کاره تر از فیلترهای هنری است که در اکثر ویرایشگرهای تصویر برای استفاده عمومی یکپارچه شده است. علاوه بر “Cartoonize” ، می توانید به راحتی تحولات زیر را انجام دهید: یک عکس ، یک فیلتر را بمالید ، از یک اثر رنگی استفاده کنید ، پارامترهای تصویر از جمله اشباع ، تعادل سفید ، کنتراست و روشنایی را تنظیم کنید.

با این وجود ، برنامه به شما امکان می دهد از شر چشم های قرمز ، اشیاء غیر ضروری خلاص شوید ، پس زمینه را جایگزین کنید ، عواقب روشنایی ضعیف را در حین تیراندازی از بین ببرید و همچنین یک علامت اضافه کنید. این کمک می کند تا نقاشی نهایی جذاب و بدیهی فریبنده باشد. این ابزار نسبتاً خوب طراحی شده است و کشویی ها دقیقاً کار می کنند.

فواید

پشتیبانی از رایج ترین قالب های گرافیکی
رابط کاربری دوستانه کاربر به کاربران اجازه می دهد تا موضوع تغییرات را از دست ندهند
ادغام مفید و دیگران ، فیلترهای روتوش عکس پیچیده تر
تعداد زیادی از جلوه های گرافیکی در 13 دسته

معایب

ویژگی های کاهش یافته با دسترسی رایگان

سیستم عامل : ویندوز و مک

قیمت: 35.99 یورو در ماه (نسخه رایگان برای آزمایش بدون همه ویژگی ها در دسترس است)

Adobe ® Photoshop ® برنامه ای است که شما را برای ایجاد ، بهبود ، اصلاح آثار هنری ، تصاویر و تصاویر ارائه می دهد. Adobe ® Photoshop ® ابزاری مهم برای طراحان ، طراحان گرافیک ، عکاسان ، توسعه دهندگان وب و ایجاد آفرینش است. این نرم افزار به شما امکان می دهد عکسی را با یک رندر باشکوه به کارتون تبدیل کنید. این فیلترهای وضوح هوشمند است. علاوه بر این ، این برنامه با استفاده از فناوری ژنراتور ساخته شده است.

برای اینکه کاربر تجربه افسانه ای را تجربه کند ، این نرم افزار از اقدامات مشروط کمک می کند تا به کاربران کمک کند تا کارهای خسته کننده و تکراری را به صورت خودکار انجام دهند. به نظر می رسد که اگر این کافی نبود ، Adobe ® Photoshop ® یک عملکرد نمونه گیری هوشمند را ارائه می دهد و باعث می شود تصاویر با وضوح کم آماده چاپ شوند.

فواید

نوآوری های آینده نگر با هر بروزرسانی

رابط مینیمالیستی ، منوهای سازمان یافته امکان استفاده از ابزارهایی برای ویرایش عکس با سهولت

یک کارتون شیک تولید کرد که به بهترین واقعیت نزدیک می شود

معایب

تأخیر در استفاده از اثرات خاص

سیستم عامل : ویندوز و مک

قیمت: 55 یورو (نسخه رایگان برای آزمایش برای 10 روز در دسترس است)

اگر می خواهید یک عکس را به یک طرح تبدیل کنید ، اما می ترسید که نتیجه واقع بینانه نباشد ، باید به طرح آکویس روی آورید و ظرفیت های آن را آزمایش کنید. این نرم افزار با دقت هر پیکسل و شیب رنگ تصویر شما را تجزیه و تحلیل می کند و آنها را به یک عکس کارتونی واقع گرایانه تبدیل می کند. علاوه بر تنظیمات اساسی ، می توانید تغییرات پیچیده تری مانند اصلاح خطوط ، اضافه کردن رنگ ها ، نازک تر یا متراکم تر شدن جوجه ها و غیره ایجاد کنید.

نکته مهم برنامه رابط آن است که به گونه ای طراحی شده است که مینیمالیستی و با احتیاط باشد. شما می توانید بین چندین موضوع رنگی ، یعنی خاکستری روشن ، خاکستری و خاکستری تیره تغییر دهید. با تشکر از این نرم افزار ، می توانید تصاویر خود را با مجموعه ای از جلوه های منحصر به فرد تقویت کنید ، آنها را به طرح های N&B ، نقاشی های روغنی و غیره تبدیل کنید. این برنامه از الگوریتم های ویژه ای استفاده می کند که تصاویر شما را از نظر طرح رنگ ، نسبت ها و جلوه های کاربردی ارزیابی می کند تا ابزارهای پیشرفته پردازش تصویر را برای قانع کننده نتایج ارائه دهد.

فواید

امکان پردازش جوایز برای یک بسته از عکس هایی که نیاز به پردازش یکسان دارند

تعداد زیادی از اثرات
رابط کاربری قابل درک
مدل های مختلف از پیش تعریف شده و ظرفیت های سفارشی غنی

معایب

خواستار از نظر منابع

سیستم عامل : Android و iOS

قیمت: آزمایش رایگان محدود در زمان/در ویژگی ها ؛ بسته 4.66 دلار در ماه و 6.24 دلار در ماه

اگر به دنبال این هستید که بیش از این که یک عکس را به نقاشی تبدیل کنید ، انجام دهید ، Picsart یک گزینه فوق العاده است. این برنامه به عنوان یک سرویس ویرایش کامل عکس ، با ظرفیت های ویرایش سلفی و فیلم ها ، چیدمان کولاژ و مجموعه ای از ابزارهای زیبایی و فیلترها کار می کند. در میان این فیلترها ، گزینه های مختلفی پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد ظاهر عکس انتخاب شده خود را به طور کامل اصلاح کنید تا آن را به یک نقاشی هنرمند تبدیل کنید.

می توانید عکس را به کمال تغییر داده و فیلتر را تغییر دهید تا در چند دقیقه هنر دیجیتالی ایجاد شود. Picsart همچنین نوعی شبکه اجتماعی در برنامه دارد که روزانه محتوای روزانه سایر کاربران را فراهم می کند.

فواید

اجرای وظیفه نسبتاً آسان
پانل بزرگ منابع و امکانات شخصی سازی
امکان ادغام اثرات تختخواب

معایب

عدم دقت در تنظیم روشنایی
این ویژگی ها برای انجام پروژه های پیچیده محدود هستند

عکسبرداری (منزوی واد اندروید)

سیستم عامل : Android و iOS

قیمت: رایگان

Photomania یک رابط نسخه گسترده و واضح دارد که می تواند با توجه به سلیقه شما اصلاح شود. نوار ابزار اصلی برای استفاده آسان و مناسب برای تجسم عکس ها است ، در حالی که پایین صفحه نمایش خلاصه ای از خواص عکس شما را به شما می دهد. Photomania همچنین گزینه های پیکربندی خوبی دارد و از طیف چشمگیر پرونده ها پشتیبانی می کند. همچنین می توانید در دسته ها تبدیل کنید ، تصاویر را به عنوان تصویر زمینه تعریف کنید ، قاب ها را اضافه کنید و غیره.

با توجه به امکانات کارتونی سازی ، برنامه به خوبی انجام می شود. Photomania گزینه های جالب و کامل ویرایش عکس را ارائه می دهد. کسانی که با گزینه های فنی بسیار راحت نیستند می توانند از دستیار تحت ابزارها استفاده کنند ، در حالی که کسانی که می خواهند یک رویکرد عملی تر داشته باشند باید به گزینه های اثرات فوتومنیا نگاهی بیندازند.

فواید

صدها فیلتر قابل استفاده با تصویر فوری
استفاده از تغییرات تیز حتی بدون آگاهی قبلی از ابزارهای انتشار
تغییر در خصوصیات فنی عکس ها با سهولت و پیکربندی کم مورد نیاز است

معایب

کاربرد برنامه باستانی است
برای یک پروژه دقیق تر ، ویژگی های موجود کافی نیست

آزمایشگاه عکس (منزوی واد اندروید)

سیستم عامل : Android و iOS

قیمت: 9.99 دلار در سال برای اندروید ، رایگان برای iOS

آزمایشگاه عکس یکی از کاملترین کتابخانه های جلوه ای از عکس های مرسوم و مرسوم و طنز موجود است: در کل بیش از 900 محصول ! در اینجا می توانید از مونتاژهای فوق العاده تصاویر صورت ، قاب عکس ، جلوه های متحرک و فیلترهای عکس لذت ببرید. بدون نیاز به یک ویرایشگر حرفه ای ، یک تصویر مبتکرانه را در چند ثانیه ایجاد کنید و از آن به عنوان نماد تماس ، تصویر زمینه ، کارت پستال مجازی استفاده کنید یا آن را در هر شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید. طراحی ساده برنامه به شما امکان می دهد به سرعت با استفاده از ویرایشگر تصویر آشنا شوید. علاوه بر این ، هر به روزرسانی تقریباً ده ها قاب جدید و جلوه عکس اضافه می کند.

فواید

سبک های هنری عصبی: یک تکنیک جدید هوشمند (و سریع) برای تبدیل هر عکس به یک اثر هنری ، از بین بیش از 50 سبک از پیش تعریف شده انتخاب کنید

با استفاده از کولاژهای تصویر ، می توانید یک تصویر زیبا از خود و یک دوست ایجاد کنید که در یک محیط پویا یا آینده نگر به هم شناور می شوند

کاربرد بصری و استفاده بسیار آسان

معایب

کنترل محدود شدت فیلترها ، که از تأثیرگذاری بر ظریف ترین جنبه های تصویر جلوگیری می کند

سیستم عامل : منزوی

قیمت: رایگان

Clip2Comic به شما امکان می دهد فیلترهای کارتونی را در عکس ها و فیلم های خود اعمال کنید. می توانید از دوربین Apple برای پیش نمایش جلوه ها در زمان واقعی استفاده کنید زیرا می توانید گالری خود را بارگیری و اصلاح کنید. انتخاب برای شما در بین کارتون ها ، پوسترها ، طرح ها ، کمیک ها و بسیاری دیگر برای شما امکان پذیر است تا جلوه های خنده دار با ابزارهای روتوش و تغییر شکل کاملاً کامل باشد. خلاقیت های خود را مستقیماً از برنامه در پروفایل رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید ، یا آنها را با استفاده از خدمات یکپارچه برنامه برای تبدیل عکس های خود به کارت پستال یا کارت تبریک با تحویل رایگان چاپ کنید.

فواید

جلوه های عکس و کاریکاتورهای سبک کارتونی ایجاد کنید
استفاده از رابط کاربری آسان است
پانل بزرگ ابزارهای انتشار برای برداشت ، رنگ و روشنایی
گزینه پیش نمایش زنده دوربین کارتونی

معایب

حضور یک علامت در نتیجه نهایی که نیاز به رفتن به نسخه پرداخت شده است

سیستم عامل : Android ، iOS و آنلاین

قیمت: رایگان

Befunky نرم افزار ویرایش عکس آنلاین با ابزارهای متنوعی برای اصلاح عکس ، ایجاد پروژه های گرافیکی و کولاژهای تصویر است. به راحتی پروژه های گرافیکی با شکوه و باشکوه را به لطف صفر به لطف اقدامات کشیدن و رها کردن ایجاد کنید یا از انتخاب گسترده ای از مدل های طراحی شده توسط متخصصان لذت ببرید. برای زیباتر شدن عکسهای خود ، تغییر اندازه ، تغییر اندازه دهید ، متون را وارد کنید. با تشکر از رابط مینیمالیستی خود ، شما به لطف صدها نماد بردار و Superimesous قابل تنظیم ، می توانید لمس اضافی به پرتره خود اضافه کنید.

همه اینها فقط نوک کوه یخ است. کاربران همچنین از اینکه قادر به بارگیری تصاویر از منابع مختلف هستند ، قدردانی می کنند: Google Drive ، Facebook ، Dropbox و بسیاری دیگر.

فواید

رابط بسیار ساده ای که از عملکرد کشیدن و رها کردن پشتیبانی می کند
می توانید چندین عکس را همزمان بارگیری کنید و آنها را تغییر دهید
پشتیبانی از ویرایش عکس در حالت تمام صفحه

معایب

نسخه رایگان ویرایشگر تصویر همراه با بیش از 30 ٪ از ابزارهای محدود و تبلیغات مداوم مداوم

این ویژگی ها برای کاربران با تجربه کافی نخواهد بود

سیستم عامل : Android ، iOS و آنلاین

قیمت: رایگان

با بیش از 1000 گزینه انتشار درخشان برای لحظات گرانبهای شما ، این برنامه اثر عکس یک نرم افزار آزمایشگاهی خوب طراحی شده و تمیز است. توسعه دهنده بدیهی است که تلاش های زیادی را به این امر اختصاص داده است و می خواهد اطمینان حاصل کند که کاربران از آن با تعالی استفاده می کنند. با تشکر از رابط مینیمالیستی خود ، نیازی به Photoshop ® Ninja نیستید تا هر عکسی خنده دار و هر پرتره زیبا را ایجاد کنید. فقط یک فیلتر ، قاب یا مونتاژ را برای استفاده انتخاب کنید ، سپس تصویر را برای پردازش انتخاب کنید و این همان است !

این نرم افزار با ترکیب ویژگی های هوش مصنوعی ، شما را به یک خط بی عیب و نقص تبدیل می کند. این نرم افزار احساسات را در عکس های شما تشخیص می دهد و به برجسته کردن آنها بصری کمک می کند. برای یک نقاشی گرافیکی شیک ، فیلترهای اضافی دارید که به شما امکان می دهد ظریف ترین جزئیات را تغییر دهید.

فواید

حضور فیلترهای غیرعادی برای اضافه کردن فضای شاد یا دلتنگ به عکس ها
راندمان بهینه EA که تغییرات شدید را تضمین می کند
از یک رابط دلپذیر ، بدون تبلیغات یا علامت گذاری روی تصاویر خود لذت ببرید

معایب

تأخیر در اجرای فیلترهای خاص
کاربر برای استفاده به بهترین وجه به استفاده از جلوه های خاص ، باید به ابزارهای پیشرفته تسلط داشته باشد

سیستم عامل : برخط

قیمت: رایگان

این سایت مبتکرانه به کاربران اینترنت این امکان را می دهد تا عکس ها را به تصاویر طراحی سبک طراحی با انبوهی از جلوه های جذاب تبدیل کنند. تحول اتوماتیک است و شما نیازی به ثبت نام یا نصب قبلی ندارید. اگرچه فقط یک گزینه کارتونی وجود دارد ، نتیجه نهایی را می توان از طریق سفارشات در حساب فیس بوک شما منتشر کرد. علاوه بر این ، تبدیل خودکار تصویر کارتونی یک مرور کلی سیاه و سفید را ارائه می دهد که شبیه به واقعیت است.

فواید

این سایت به ویژه برای دوستداران این نقاشی که نمی خواهند ساعتهای بی پایان کارتونی را صرف کنند ، مفید است

رابط مینیمالیستی و شهودی ، که به دانش عمق از طرف کاربر نیاز ندارد

معایب

سایت فقط یک قالب نقاشی برای تبدیل ارائه می دهد

سیستم عامل : ویندوز و مک

قیمت: 14.99 دلار در هر ماه یا 40.99 دلار در سال

در نظر گرفته شده برای بازار عکاسان گاه به گاه ، آماتورها و مشتاقان ، Photodirector یک برنامه ویرایش تصویر خام همه در یک است که روی مک و ویندوز کار می کند. رابط کاربری آسان برای مبتدیان جذاب است ، در حالی که دامنه گسترده ای از توابع ویرایش قدرتمند که توسط AI و ابزارهای انیمیشن عکس استفاده می شود ، کاربران پیشرفته را خوشحال می کند. ابزارهای تنظیم جهانی شامل تمام ابزارهای ویرایش است که اگر قبلاً از نرم افزار ویرایش تصویر استفاده کرده اید ، بلافاصله برای شما آشنا خواهد شد: تعادل سفید ، تن ، سطح ، منحنی و غیره. ؛ چند مورد دیگر که احتمالاً نخواهند بود: Keystone ، HDR Effect و غیره.

کاربران این نرم افزار ظرفیت های تصویر چشمگیر و با کمک هوش مصنوعی ، مانند انتقال سبک ، حذف با توجه به محتوا ، جایگزینی آسمان ، نقاب زدن مردم و همچنین GIF انیمیشن را شگفت زده می کنند.

فواید

رابط کاربری دوستانه
جلوه های ویژه و ابزارهای قدرتمند و سرگرم کننده AI
اصلاح لایه ها برای کاربران پیشرفته
برای سازماندهی مؤثر با شناخت روبرو است

معایب

عدم وجود از پیش تنظیم کامل
تأخیرهای بارگذاری گاه به گاه

سیستم عامل : ویندوز ، مک ، اندروید ، iOS و آنلاین

قیمت: آزمایش رایگان رایگان در ویژگی ها ، اشتراک به 8.99 دلار در ماه

Goart یک ویرایشگر عکس موبایل آسان است که به شما امکان می دهد عکس های خود را به آثار هنری نفس گیر تبدیل کنید. Goart مبتنی بر شبکه های مخالف مولد و شبکه های عصبی مصنوعی برای تولید ART IA است. Goart AI فیلترهای اصلاح شده به صورت پویا را اصلاح کرده است که به کاربران کمک می کند تا یک تصویر را به هنر پیکسل تبدیل کنند ، سبک های مختلف رنگ ایجاد کرده و عکس ها را تغییر دهند. با Goart ، روند تبدیل عکس های شما به هنر دیجیتال ساده شده است.

می توان یک عکس را به یک خط با یک اثر باشکوه تبدیل کرد. فقط عکس خود را بارگیری کنید ، سبکی را که می خواهید انتخاب کنید و با یک کلیک آن را به رنگ یا پیکسل هنر مورد نظر خود تبدیل کنید. علاوه بر این ، آثار هنری دیجیتالی ایجاد شده در Goart می توانند مستقیماً به عنوان نشانه های غیر قابل رگ (NFT) ، یکی از اشکال هنر دیجیتالی که قوی ترین رشد را می داند ، مستقیماً مورد ضرب و شتم قرار گیرد.

فواید

انواع فیلترها برای استایل کردن
ادغام هوش مصنوعی برای تشخیص کوچکترین ظرافت ها
امکان ایجاد NFTS

معایب

کمی پیچیده برای مبتدیان

سیستم عامل : ویندوز و مک

قیمت: رایگان

Fotosketcher یک برنامه رایگان عالی برای تبدیل عکس های معمولی به نقاشی ها یا نقاشی های شگفت انگیز است. فرقی نمی کند که شما با نرم افزار قدرتمند ویرایش عکس راحت نیستید: این برنامه از همه درمان های پیچیده مراقبت می کند و به شما امکان می دهد چیزی دیدنی ایجاد کنید. سهولت استفاده از Fotosketcher و طیف وسیعی از فیلترهای آن چشمگیر است ، اما این همه چیزی نیست که باید ارائه دهد.

علاوه بر شبیه سازی واقع بینانه رسانه های سنتی ، می توان از آن به عنوان ویرایشگر اصلی عکس نیز استفاده کرد. تمام ابزارهای اساسی که می توان انتظار داشت وجود داشته باشد: چرخش ، کشت ، تنظیم کنتراست ، تنظیم خودکار سطح رنگ و غیره. اگر می خواهید واقعاً پرماجرا باشید ، Fotosketcher حتی از اسکریپت ها نیز پشتیبانی می کند ، که به شما امکان می دهد چندین جلوه را برای یک تصویر به صورت یک به یک استفاده کنید.

فواید

طراحی مینیمالیستی است و بنابراین نرم افزار بسیار آسان است
شبیه سازی واقع بینانه از رسانه های هنری سنتی
اثر مورد انتظار برای یک پرتره بسیار قابل تنظیم است

معایب

فقط سه قالب صادرات پرونده

چگونه ویرایشگر عکس خود را انتخاب کنیم ?

این که آیا شما هر روز برای کار خود عکس ها را لمس می کنید یا نیازهای گاه به گاه بیشتری برای ویرایش عکس دارید ، برنامه روتوش عکس شما باید به آنها پاسخ دهد. با داشتن چنین تابلو گسترده ای در بازار ، غرق شدن آسان است ، به خصوص اگر وقت ندارید همه آنها را امتحان کنید. معیارهای مهم انتخاب برنامه پردازش عکس را کشف کنید.

توابع انتشار

شما باید هنگام انتخاب نرم افزار ویرایش عکس ، متداول ترین اهداف ویرایش خود را در نظر بگیرید. اگر لازم بود تکنیک های پیشرفته تری را در عکس های خود مانند لمس های پوستی ، حذف پس زمینه و سایر موارد اعمال کنید ، باید ویرایشگر عکس با تنوع بیشتری از ویرایش ابزارها را انتخاب کنید.

ابزارهای سازمانی

آیا ویرایشگر عکس می خواهید که هم بتواند عکسهای شما را تغییر دهد و هم آنها را سازماندهی کند ? برخی از برنامه ها می توانند هر دو را ایجاد کنند ! به سیستم سازمان عکس فعلی خود فکر کنید و از خود بپرسید که آیا متناسب با شما است. اگر دوست دارید عکسهای خود را سازماندهی کنید و آنها را در همان مکان نگه دارید ، یک سازمان دوتایی و ویرایش می تواند برای شما مناسب باشد.

ظرفیت ها و ادغام های اشتراک عکس

بعد از ویرایش عکس های خود ، مرحله بعدی به اشتراک گذاری عکس های آنلاین شما است. برخی از بهترین ویرایشگرهای عکس عملکردهای اشتراک گذاری عکس را در شبکه های اجتماعی در نرم افزار گنجانیده اند ، که به اشتراک گذاری عکس ها را ساده و منطقی می کند. اگر شما در شبکه های اجتماعی یک فرد فعال هستید ، که باید شاهکار خود را نشان دهید ، چنین گزینه های یکپارچه ای دوست دارند.

امکانات انبساط

با پیشرفت مهارت های عکاسی ، مهارت های ویرایش عکس شما نیز در حال توسعه است. سوال این است که آیا ویرایشگر عکس شما می تواند با شما تکامل یابد. به یاد داشته باشید که یک ویرایشگر عکس را انتخاب کنید که از پیش تنظیم ، جلوه ها ، فیلتر پشتیبانی کند و به روزرسانی های مکرر انجام شود. این ناشران قابل ارتقا هستند ، به این معنی که همیشه به تصورات شما عمل می کنند.

امکانات برای ظاهر طراحی یک عکس بسیار زیاد است. ما در بالا به آن اشاره کردیم ، بهترین پیشنهادات ، برخی از آنها از طریق تلفن و برخی دیگر در رایانه استفاده می کنند. این برنامه ها از نظر نقاشی گرافیکی بهترین ها را ارائه می دهند و به تعداد بیشماری از ویژگی ها مجهز شده اند تا کارتون خنده دار تر شود. با تمام این انواع برنامه ها ، کاربر اینترنت می تواند با خجالت انتخابی روبرو شود و یک نرم افزار عجله را انتخاب کند. با این حال ، معیارهای اساسی به شما امکان می دهد تا نرم افزار را برای تبدیل یک تصویر به یک پرتره تصمیم بگیرید ، که مناسب شما است.

به نظر می رسد نرم افزار ویرایشگر عکس Movavi دارای ویژگی هایی است که برای بسته بندی حتی با تجربه ترین در کارتون لازم است. علاوه بر ارائه یک رابط ارگونومیک ، مجهز به فیلترها و جلوه های قابل استفاده است تا عکس شما بیش از جذاب باشد. اگر می خواهید یک تجربه موفق در دنیای کارتون داشته باشید ، ویرایشگر عکس Movavi شرایط لازم و کافی را برای برانگیختن یک لذت واقعی برآورده می کند.

15 بهترین برنامه برای تبدیل عکس ها به کارتون و طرح

ماریون دوبوسی

تلفن های همراه ما تعداد زیادی از امکانات را برای ایجاد خلاقیت و منحصر به فرد در نوع خود ارائه می دهند. یک روش تبدیل عکس های معمولی به کارتون یا طرح است.

و اگر می خواهید برنامه ای را آزمایش کنید که بتواند هر کدام را تبدیل کند عکس کارتونی, این مقاله برای تو است.

در این مقاله

قسمت 1: 10 بهترین برنامه برای تبدیل عکس به کارتون

همه ما دوست داریم روی عکس ها کلیک کنیم و بررسی کنیم که چه جلوه های اضافی می تواند به این عکس ها اضافه شود. خود را تبدیل کنید تصاویر کارتون یکی از آن دسته از تأثیراتی است که بیشتر دوستداران هنر دیجیتال دوست دارند از آن استفاده کنند تا به خلاقیت آنها آزاد شود.

در اینجا لیست 10 بهترین برنامه استفاده شده است که می توان برای آن استفاده کرد تبدیل عکس ها به کارتون.

01 تصاویر کارتونی

سازگاری : اندروید

ارزیابی : 4.1/5

ویژگی های اصلی : رایگان ، با گزینه های مختلف فیلتر کارتونی.

حکم ::

برای افرادی که به دنبال تبدیل عکس به کارتون هستند ، برنامه تصاویر کارتونی راه حل ایده آل است. با سازگاری آن که هم در Android و هم در iOS ارائه شده است ، کارتون تصاویر طیف گسترده ای از گزینه ها را ارائه می دهد. فرد می تواند با استفاده از فیلترها و جلوه های روی تصویر خود به کارتون ، عکس های خود را تغییر دهد.

تصاویر کارتونی

تصاویر کارتونی به دلیل ارزیابی مثبت آن در صدر لیست ما قرار دارد. به طور کلی ، برنامه مصرف حافظه ، یعنی 13 مگابایت با گالری فیلترها ، نقشه ها ، آثار هنری ، نسخه ها ، کارتون ها ، نقاشی های روغنی ، تصاویر هنری ، جلوه ها و عکس های کارتونی ME را بهینه می کند.

02 اسنپ چت

سازگاری : Android/iOS

ارزیابی : Android: 4.2/5 ، iOS: 3.6/5

ویژگی های اصلی : یک برنامه محبوب که به شما امکان می دهد نه تنها از فیلترها استفاده کنید بلکه با مردم در سراسر جهان نیز ارتباط برقرار کنید.

حکم ::

اگرچه این برنامه در سراسر جهان به عنوان یک برنامه به اشتراک گذاری عکس شناخته شده است ، Snapchat می تواند برای خیلی بیشتر از آن استفاده شود. Snapchat جلوه جدیدی را راه اندازی کرده است که به کاربران امکان می دهد عکس های خود را به شخصیت های دیزنی تبدیل کنند. این نگاه شما را به “شاهزاده دوران مدرن” تبدیل می کند.

چتر

به گفته این شرکت ، بسیاری از کاربران Snapchat در سراسر جهان از این فیلتر برای ساخت A استفاده کرده اند پرتره کاریکاتوری. بیش از 1.7 میلیارد بار مشاهده شد. اسنپ ​​چت چندین فیلتر دیگر دارد که به شما در تغییر شکل خود کمک می کند عکس زندگی واقعی در کارتون. Snapchat یک برنامه رایگان برای همه است ، با چندین نظر مثبت در سراسر جهان.

03 toonme

سازگاری : Android/iOS

ارزیابی : Android 4.2/5 ، iOS: 4.6/5

ویژگی های اصلی : استفاده از رابط کاربری آسان با چندین گزینه برای کاریکاتور تصویر.

حکم ::

toonme ساده ترین استفاده است. این برنامه با یک رابط کاربری آسان برای استفاده در لیست ما قرار دارد. در مقایسه با همه دیگران کارتون های تبدیل برنامه ها, Toonme برای افرادی که به دنبال تبدیل تصاویر خود به راحتی هستند ، بهتر است. می توانید با استفاده از توابع ویرایش یکپارچه رایگان از تلفن یا عکسهای موجود برای ایجاد کارتون استفاده کنید.

تون

این نرم افزار فقط 16 مگابایت است و می توانید به صورت رایگان از Google Play Store و Apple App Store بارگیری کنید. اکنون می توانید آن را بارگیری کنید و خود را به شخصیت های کارتون تبدیل کنید.

04 Wondershare Filmora

سازگاری : برنده/مک

ارزیابی : برنده: 4.5/5 ، مک: 4.6/5

ویژگی های اصلی : چندین گزینه برای ویرایش فیلم و عکس در HD+.

حکم:

شگفت انگیز Filmora نام خوبی است که توسط متخصصان ویرایش فیلم شناخته شده است. این امر به دلیل طیف گسترده ای از ابزارها و اجرای آن شناخته شده است که می تواند با استفاده از Filmora بر روی یک تصویر ساخته شود. این یک رابط کاربری دوستانه و یک است ابزار تبدیل عکس کارتونی آسان برای استفاده.

فیلمبرداری

اگرچه Filmora به طور گسترده در این بخش مورد استفاده قرار می گیرد ، ما در اینجا در مورد توانایی آن صحبت خواهیم کرد تبدیل تصاویر به کارتون. برنامه هم برای ویندوز و هم برای مک در دسترس است که برای عملکردی که ارائه می دهد کاملاً قابل توجیه است.