خرید تلفن هوشمند – ارزان جدید | ، بهترین تلفن هوشمند: کدام تلفن را در سپتامبر 2023 انتخاب کنید?

بهترین تلفن هوشمند برای انتخاب در سپتامبر 2023 چیست? انتخاب ما

تازگی اصلی از گوشی های هوشمند ورود Snapdragon 8 Gen 2 Chip 2 است. این همراه با حداقل 8 گیگابایت رم است و عملکرد در آنجا وجود دارد. با این پیکربندی ، Samsung Galaxy S23 Ultra یکی از موارد است قدرتمندترین تلفن های هوشمند اندرویدی موجود. نرم افزار Oneui 5.1 سهم خود را از سفارشی سازی های دلپذیر به ارمغان می آورد و حتی استفاده از S-PEN تسهیل می شود.

تلفن هوشمند – جدید

تولد باورنکردنی تا 40 ٪

تلفن هوشمند: دسترسی به یک انقلاب فناوری بی حد و حصر

ظهور تلفن هوشمند سبک زندگی را تغییر داده است. این انقلاب تکنولوژیکی امروزه ضروری است: از آن برای برقراری ارتباط ، حرکت در اینترنت و انجام کارهای مختلف متفاوتی استفاده می شود. برندها دائماً در حال نوآوری هستند تا دستگاههایی را ارائه دهند که همیشه متناسب با نیازهای ما باشند ، شما به دنبال یک تلفن هوشمند ارزان یا بسیار موفق هستید.

تلفن های هوشمند برای همه بودجه ارائه می دهد
تلفن همراه ارزان ، مدل میانی یا مدل بالا ? انتخاب با توجه به نیازها و بودجه هر یک متفاوت خواهد بود. اگر ما فقط به دنبال تلفن هوشمند برای تماس ، ارسال پیامک یا مرور اینترنت هستیم ، بدون تردید به یک مدل سطح ورودی تبدیل می شویم: این یک ارزش کاملاً صحیح برای پول ارائه می دهد. از طرف دیگر ، کسانی که ویژگی هایی مانند عکس یا چندرسانه ای را دوست دارند می توانند در محصولات میانی سرمایه گذاری کنند. آنها سپس با بودجه معقول از یک دستگاه قدرتمند بهره مند می شوند. اما ارائه تلفن هوشمند بازپرداخت به خودتان نیز جایگزین مناسبی برای کسانی است که وسیله اصلی برای خرید آخرین تلفن همراه CRI ندارند. سرانجام ، بودجه های راحت می توانند بر روی کیفیت بالا و نوآوری شرط بندی کنند ، به عنوان مثال با ارائه یک تلفن هوشمند تاشو.

اقدامات احتیاطی برای استفاده از دستگاه

جریان جذب خاص (DAS) ، قرار گرفتن در معرض کاربر در برابر امواج الکترومغناطیسی تجهیزات مربوطه را تعیین می کند. حداکثر DAS مجاز 2 W/kg برای سر ، تنه و 4 W/kg برای اعضا است.

داشتن. – اطلاعات مربوط به ایمنی افراد کاربر یا خیر

احترام به محدودیت های استفاده خاص در مکان های خاص (بیمارستان ها ، هواپیماها ، ایستگاه های خدمات ، مدارس و غیره).
برای تلفن های همراه ، به یاد داشته باشید که ممنوعیت استفاده از تلفن که توسط راننده وسیله نقلیه در گردش در دست نگهداری می شود.
اقدامات احتیاطی که باید توسط ناوگان کاشت الکترونیکی (محرک های قلبی ، پمپ های انسولین ، نوروستیم سازها و غیره) در مورد فاصله بین تجهیزات رادیویی و کاشت (15 سانتی متر در مورد قوی ترین منابع قرار گرفتن در معرض به عنوان تلفن های همراه) انجام شود.

شرح. – اطلاعات رفتاری که برای کاهش قرار گرفتن در معرض تابش صادر شده توسط تجهیزات رادیویی اتخاذ شود

برای کاهش میزان تابش دریافت شده از تجهیزات رادیویی در شرایط پذیرش مناسب استفاده کنید.
در صورت مناسب برای تجهیزات رادیویی از یک کیت بدون دست یا بلندگو استفاده کنید.
به عنوان مثال با اجتناب از ارتباطات شبانه و محدود کردن فرکانس و مدت زمان تماس ، از تجهیزات رادیویی مانند تلفن همراه ، توسط کودکان و نوجوانان استفاده کنید.
تجهیزات Broadpter از شکم زنان باردار.
حتی تجهیزات رادیوالکتریک سوءاستفاده های پایین نوجوانان.

بهترین تلفن هوشمند برای انتخاب در سپتامبر 2023 چیست ? انتخاب ما

در اینجا انتخاب ما از بهترین تلفن های موجود در سپتامبر 2023 را پیدا خواهید کرد ، که همه توسط روزنامه نگاران “Frandroid” مورد آزمایش و تأیید قرار گرفته اند. دریابید که بهترین تلفن هوشمند برای خرید با توجه به بودجه خود چیست: بالا ، بهترین ارزش برای پول یا ارزان.

3 نفر برتر از بهترین تلفن های هوشمند در سال 2023

سامسونگ کهکشان A54

  • صفحه لمسی عالی او
  • یک استقلال دو روزه
  • 4 سال به روزرسانی های عمده
  • بدون بار سریع

سامسونگ Galaxy S23 Ultra

  • بهترین ها در عکس ها
  • قدرت مستقر
  • استقلال باورنکردنی آن
  • بسیار گران

Xiaomi Redmi Note 12 5G

  • صفحه OLED خوب
  • عملکرد بسیار صحیح
  • استقلال دو روزه
  • miui 13 گاهی اوقات فریبنده

چیست بهترین تلفن هوشمند 2023 ? پاسخ چندان واضح نیست ، زیرا بسیاری از معیارها مانند بودجه ، اندازه صفحه ، استقلال یا عملکرد عکس در نظر گرفته می شود. به همین دلیل واقعی است مقایسه تلفنی برای یک انتخاب آگاهانه ضروری است.

ما در ازار بیش از صد تلفن هوشمند هر سال و بنابراین می تواند دقیقاً شما را ارجاع دهد. در زیر پیدا خواهید کرد مقایسه بهترین تلفن های هوشمند 2023, خواه طرفدار Android یا Apple Follower باشید. همه چیز بر اساس محدوده قیمت طبقه بندی می شود ، زیرا بهترین تلفن بالاتر از همه است که با بودجه شما مطابقت دارد. در این اخبار ، خروج OPPO در بازار فرانسه ما را مجبور می کند تا Find X5 Pro را از انتخاب ما خارج کنیم. تلفن های هوشمند جدید تاشو سامسونگ اکنون رسمی هستند. ورود آیفون 15 جدید به بازار وضعیتی را برای انتخاب آیفون تغییر می دهد.

از آنجا که فقط در زندگی جدید نیست ، می توانید بدانید که کدام تلفن های هوشمند را انتخاب کرده اید. علاوه بر این ، انتخاب ما از تلفن های هوشمند پایدار به شما کمک می کند تا با گذشت زمان یک انتخاب آگاهانه تر انجام دهید. اگر به دنبال نوآوری هستید ، تلفن های هوشمند تاشو امروز جزء بهترین تلفن های هوشمند موجود در بازار هستند.

برای کسانی که معیارهای بسیار خاصی دارند ، ما به شما توصیه می کنیم از مقایسه کننده تلفن های هوشمند خود استفاده کنید.

مقایسه بهترین تلفن های هوشمند بالا در سال 2023

  • سامسونگ Galaxy S23 Ultra: بهترین تلفن هوشمند از سال 2023
  • Apple iPhone 14 Pro: بهترین آیفون
  • OnePlus 11: قدرتمندترین تلفن های هوشمند اندرویدی
  • Google Pixel 7: بهترین ارزش برای پول

به دنبال … هستی بهترین تلفن هوشمند لحظه, کسی که تمام نیازهای شما را برآورده می کند ? کسی که بهترین مؤلفه ها را دارد ? یک پردازنده قدرتمند ، یک دوربین با کیفیت و باتری که هرگز به شما اجازه نمی دهد ? در زیر ، شما یک مقایسه بهترین تلفن های هوشمند 2023. مدل های بالا که هیچ سازش نمی کنند ، با تعجب آور که به جاه طلبی های آنها می پردازند. کسانی که به دنبال 3 نفر برتر از بهترین تلفن های هوشمند ماه گذشته در انتخاب اختصاصی ما هستند.

سامسونگ Galaxy S23 Ultra بهترین تلفن هوشمند 2023

سامسونگ Galaxy S23 Ultra

  • بهترین ها در عکس ها
  • قدرت مستقر
  • استقلال باورنکردنی آن
  • بسیار گران

سامسونگ با جلوی صحنه باز می گردد تلفن های هوشمند بالا آن. و این یک موفقیت است ! با توجه به تست ما, Samsung Galaxy S23 Ultra بهترین تلفن هوشمند 2023 است. این امر به خدمات استثنایی در همه زمینه ها مدیون است.

تازگی اصلی از گوشی های هوشمند ورود Snapdragon 8 Gen 2 Chip 2 است. این همراه با حداقل 8 گیگابایت رم است و عملکرد در آنجا وجود دارد. با این پیکربندی ، Samsung Galaxy S23 Ultra یکی از موارد است قدرتمندترین تلفن های هوشمند اندرویدی موجود. نرم افزار Oneui 5.1 سهم خود را از سفارشی سازی های دلپذیر به ارمغان می آورد و حتی استفاده از S-PEN تسهیل می شود.

سامسونگ با طرحی که بر روی مدل قبلی مدل شده است هنوز محافظه کار است. این گوشی با یک چنگال خوب بسیار گسترده است ، اما مهمتر از همه یک توسعه صفحه. دال AMOLED پویا با اندازه صفحه نمایش 6.8 اینچی یک تازه سازی تطبیقی ​​از 1 تا 120 هرتز ارائه می دهد. ما یک قله روشنایی در 1609 CD/m2 و Delta E 4.58 داریم. همه چیز تقریباً کامل است به جز کمبود کمی دقت.

بزرگترین پیشرفت سامسونگ Galaxy S23 Ultra از نظر استقلال است. باتری 5000 میلی آمپر ساعت بسیار خوب مدیریت شده است. در طول تست ما ، این تلفن هوشمند دو روز کامل برگزار کرد. پروتکل هدف ما 15 ساعت و 14 دقیقه پیدا کرد تا از 100 به 10 ٪ برود. این یکی از بهترین استقلال های موجود برای یک تلفن هوشمند است. این اجراهای عالی با این واقعیت که شارژر 45W ، که 50 یورو اضافی هزینه دارد ، فقط در یک ساعت بارها و بارها کاهش می یابد.

یک کلمه آخر در عکس. سال گذشته ، S22 Ultra تمام مقایسه ها را به دست آورده بود. Samsung Galaxy 23 Ultra با بهترین تلفن هوشمند عکس آن را موفق می کند. چهار لنز پشتی ، اصلی در 200 مگاپیکسلی ، در حالی که تثبیت نوری خوبی دارد ، کیفیت خوبی از عکس ها را ارائه می دهد. هرچه عکس درخواست شده باشد ، تلفن قادر به برآورده کردن تمام انتظارات شما است.

تنها مشکل واقعی قیمت آن است ، زیرا نسخه اصلی با 1419 یورو نمایش داده می شود. این فقط بهترین تلفن هوشمند موجود در بازار در سال 2023. اگر می خواهید در مورد مورد علاقه ما اطلاعات بیشتری کسب کنید ، توصیه می کنیم تست تست فوق العاده Samsung Galaxy S23 Samsung را بخوانید.

از کجا بخریم
سامسونگ Galaxy S23 Ultra با بهترین قیمت ?
1،059 € پیشنهاد را کشف کنید
1،259 یورو پیشنهاد را کشف کنید
1،259 یورو پیشنهاد را کشف کنید
1،259 یورو پیشنهاد را کشف کنید
1،259 یورو پیشنهاد را کشف کنید
859 € پیشنهاد را کشف کنید
929 € پیشنهاد را کشف کنید
1،003 یورو پیشنهاد را کشف کنید
1،012 € پیشنهاد را کشف کنید
1،058 یورو پیشنهاد را کشف کنید
1،192 یورو پیشنهاد را کشف کنید
1،245 یورو پیشنهاد را کشف کنید
1،249 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
1،259 یورو پیشنهاد را کشف کنید
1،259 یورو پیشنهاد را کشف کنید
1،439 € پیشنهاد را کشف کنید

Apple iPhone 14 Pro بهترین آیفون موجود

Apple iPhone 14 Pro

  • جزیره پویا
  • تثبیت ویدیوی بی عیب و نقص
  • بهترین صفحه OLED
  • افزایش قیمت

در سال 2022 ، با انتشار آیفون 14 ، بسیاری از اختلافات مشاهده شده بین نسل جدید و قدیمی حرکت کرده بودند. آیفون 14 پرو هنوز سهم خود را از ویژگی های جدید به ارمغان آورد. آیفون 15 جدید نیز در سپتامبر 2023 ارائه شد. آیفون 15 اساسی از بخش بزرگی از ویژگی های ارائه شده توسط آیفون 14 Pro استفاده می کند. بنابراین ، ما در حال حاضر به شما توصیه می کنیم که یک آیفون 14 Pro ، آیفون 15 را با استفاده از بخش بزرگی از خصوصیات آن خریداری کنید و با 969 یورو ارائه می شود (در مقابل حدود 1100 یورو در حال حاضر برای آیفون 14 Pro).

از دیدگاه طراحی ، تلفن با 13 طرفدار تفاوت زیادی ندارد. قالب یکسان است ، اما گرفتن متفاوت است. آیفون 14 پرو کمی سنگین تر است ، اما مهمتر از همه این تغییر با جزیره معروف پویا اتفاق می افتد. نرم افزار و عملکرد سخت افزار ، این قرص به مرکز اعلان تلفن های هوشمند تبدیل می شود. این جذابیت جدید مدل است که در آیفون 15 یافت می شود.

دال OLED 6.1 اینچ هنوز 120 هرتز است. اپل دستور العمل خود را برای ارائه بهترین تجربه ممکن به شما ارائه می دهد. رابط لمسی روشن ، خوب کالیبره شده و وفادار به رنگ ها است. مؤلفه استقلال بسیار چشمگیر است ، با دو روز کامل استفاده ، حتی با حالت “همیشه در معرض نمایش” فعال شده. از نظر بار ، iPhone 14 Pro با همان سرعت در Wired و Magsafe باقی می ماند. در حال حاضر ، برخلاف آیفون 15 که به USB-C می رود ، هنوز یک درگاه صاعقه را در بر می گیرد.

عکاسی ورود یک سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی را مشاهده می کند در حالی که اصلی 48 مگاپیکسل است. این به شما امکان می دهد از یک زوم X2 ، تولید شده توسط نرم افزار ، اما بسیار موفق بهره مند شوید. عکس ها همیشه سطح بالایی هستند ، هر شرایط. آیفون 14 Pro باقی مانده است یکی از بهترین تلفن های هوشمند عکس موجود. این ویدئو به شما امکان می دهد تا با ضبط در 4K HDR فیلمبرداری کنید. سرانجام ، حالت عمل باعث تثبیت مداوم می شود.

امسال قدرت داخلی توسط تراشه بیونیک A16 تضمین می شود. عملکردهای خوب آن ساخته شده است آیفون 14 طرفدار یکی از قدرتمندترین تلفن های هوشمند لحظه ای است, حتی اگر اکنون توسط مدل های آیفون 15 Pro که دارای تراشه A17 Pro هستند. این برگه فنی جذاب است ، اما افزایش قیمت دردناک است. اگر آیفون 13 دارید ، دلیلی برای خرید این تلفن هوشمند جدید ندارید.

ما هنوز توصیه می کنیم قبل از شروع تست آیفون 14 ما را بخوانید.