آئودی – تمام ویژگی های جدید برای سال 2023 ، آئودی: تمام ویژگی های جدید 2023

آئودی: تمام ویژگی های جدید 2023

نسل سوم محبوب Audi TT در حال پایان دادن به حرفه خود است و ظاهراً با نسخه جشن بر اساس سریعترین نسخه ، RS 400 HP می رود.

آئودی – تمام اخبار سال 2023

سال آینده ، آئودی دامنه الکتریکی خود را با E-Tron و Q6 اصلاح شده غنی می کند. و شگفتی های بیشتر !

08 اکتبر 2022 در 12:07
توسط: Filippo Einaudi

استراحت ، تجهیزات جدید و مدل های کاملاً جدید: سال 2023 آئودی نوآوری هایی در انواع مختلف ، که برخی از آنها کمی دیر است ، پس از لغزش تقویم اولیه که برای شروع آنها در سال 2022 فراهم شده است. مثالی با نوع A3 در نسخه مطرح شده.

بالاترین نقطه Q6 e-tron خواهد بود که قلب آن را تقویت می کند دامنه الکتریکی, در حالی که در جلوی مدل های سنتی ، اولین اخبار مربوط به نسخه های ویژه مدل های ورزشی خواهد بود ، که احتمالاً چند مورد استراحت در پایان سال دنبال می شود که با این حال ، هنوز جزئیات وجود ندارد. برای وارث برقی به A6 ، که برای پایان سال انتظار می رفت ، لازم است تا آغاز سال 2024 صبر کنید.

  • Audi A3 Allstreet
  • Audi Restyling E-Tron و E-Tron Sportback
  • Audi Q6 e-tron
  • Audi TT RS “نسخه نهایی”.
  • نسخه ویژه Audi R8

Audi A3 Allstreet

در آزمایش در نسخه تقریبا نهایی از سال 2021 دیده می شود ، نسخه “صلیب” از A3 Sportback سال آینده به تعویق افتاده است. در این میان ، ذخایر بر روی نامی برداشته شده است که به جز ریباند ، باید به همان نام مورد استفاده برای نسخه معادل A1 ، یعنی Allstreet ، استفاده کنند.

Audi A3 Allstreet

این یک مدل قامت کمی مطرح شده است ، اما بیشتر حرفه ای شهری این همه فرجام ، با درمان زیبایی شناختی نرم تر از A4 و A6 Allroad Quattro خواهد بود ، حتی اگر درایو تمام چرخ به طور طبیعی در دسترس باشد.

نام Audi A3 Allstreet
بدنه 5 درب متقاطع
موتوری بنزین و دیزل هیبریدی خفیف و قابل شارژ
تاریخ ورود اوایل سال 2023
قیمت برای تعیین

Audi Restyling E-Tron و E-Tron Sportback

همانطور که انتظار می رود یک سال پیش ، زمان اولین بروزرسانی قابل توجه برای اولین ماشین برقی آئودی حاصل شده است. رسما فاش می شود قبل از پایان سال 2022, در ابتدای ماه نوامبر دقیق است ، اما برای تمام اهداف مفید در نیمه اول سال آینده به بازار عرضه می شود.

این تغییرات ، که مربوط به مدل کلاسیک و همچنین نوع Coupé Sportback خواهد بود ، روی زیبایی شناسی و احتمالاً تمرکز خواهد کرد همچنین در سیستم پیشران, اگرچه در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد پیشرفت های احتمالی در سیستم های باتری ، برق و بار وجود ندارد.

نام Audi E-Tron و E-Tron Sportback
بدنه SUV/Crossover 5p
موتوری برقی
تاریخ ورود نوامبر 2022 (ارائه) ، Q1 2023 (راه اندازی)
قیمت برای تعیین

Audi Q6 e-tron

SUV برقی با اندازه متوسط ​​جدید فقط اولین کار خود را انجام می دهد پایان سال 2023 و در اوایل سال 2024 به بازار عرضه می شود ، در حالی که نوع Sportback ، که قبلاً در طول آزمایش شگفت زده شده است ، در تاریخ بعدی به طور جداگانه راه اندازی می شود.

این خصوصیات در اصل مواردی خواهد بود که در مفهوم e-tron quattro پیش بینی شده است: دو اندازه باتری ، کشش عقب یا انتگرال و شارژ سریع تا 270 کیلو وات, در حالی که برای استقلال واقعی ، باید منتظر داده های تأیید باشید اما ما از حداکثر مقدار نزدیک به 700 کیلومتر صحبت می کنیم.

نام Audi Q6 e-tron
بدنه SUV 5p
موتوری برقی
تاریخ ورود در پایان سال 2023 (ارائه)
قیمت برای تعیین

نسخه ویژه Audi tt Rs

نسل سوم محبوب Audi TT در حال پایان دادن به حرفه خود است و ظاهراً با نسخه جشن بر اساس سریعترین نسخه ، RS 400 HP می رود.

Audi TT RS 2019

جزئیات به زودی فاش می شود ، اما باید تمرکز روی سبک بیرونی و داخلی. همچنین اگر در پیکربندی Roadster نیز در دسترس باشد ، باید تأیید شود.

یک سری محدود به 10 نسخه برای فرانسه نیز به تازگی ارائه شده است: به عنوان Audi tt rs Coupé Iconic Edition منصوب شده است.

Audi R8 GT RWD

ماشین اسپرت آئودی R8 با موتور مرکزی که در حال حاضر در نسل دوم خود قرار دارد ، به پایان کار خود نیز نزدیک می شود. به همین دلیل شرکت با حلقه ها با نسخه نهایی به نام R8 GT RWD به آن ادای احترام می کند. در مجموع 333 نسخه تولید می شود که تنها 26 مورد از آنها برای فرانسه محفوظ است.

Audi R8 RWD نسخه نهایی

ما V10 را پیدا می کنیم که در اینجا کمی بیشتر از نسخه RWD ، یعنی 620 اسب بخار و 565 نانومتر گشتاور ، در اینجا کمی بیشتر از آن توسعه می یابد. به اندازه کافی برای رسیدن به 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 3.4 ثانیه و 200 کیلومتر در ساعت در 10.1 ثانیه. قیمت ? 245،000 یورو !

نام Audi R8 V10 GT RWD
بدنه سوپراس
موتوری V10 با بنزین
تاریخ ورود در پایان سال 2022/اوایل سال 2023 (راه اندازی)
قیمت 245،000 یورو

تمام ویژگی های جدید 2023:

آئودی: تمام ویژگی های جدید 2023

Audi A3 Allstreet

مثل کوچک A1 Sportback Citycarver که به Allstreet تبدیل شده است, حلقه های جمع و جور در محدوده خود یک نسخه کاملاً جدید برگزار می کنند: A3 Allstreet. این Audi A3 در ذهن آن معروف به A4 و A6 Allroad ، که با تعلیق مطرح شده آغاز می شود ، معالجه می کند. که به طور منطقی با لاستیک های ابعاد خاص همراه خواهد بود ، با ارتفاع پهلو بالا. این A3 Allstreet همچنین با درمان قسمت پایین با الهام از SUV ، یک سپر جلوی خاصی دریافت می کند. سپر عقب نیز با همان روحیه همراه خواهد بود ، همراه با صندوقدار خاص ACE و همچنین محافظت از بال در چرخ ها.

این نسخه می تواند به این ترتیب کسانی را که آرزو می کنند متقاطع را اغاس کند اما Q3 را بیش از حد تحمیل می کند. برخلاف A4 Allroad ، Quattro All -Wheel Draw تحمیل نخواهد شد. بنابراین انتخاب موتورها باید گسترده باشد ، با موتورهای معقول که قدرت خود را به تنهایی به چرخ های جلو منتقل می کنند.

A3 Generation 8y وارد لی-کارییر می شود و همچنین می تواند کمی مجدداً برای راه اندازی مجدد فروش آن دوباره بازگردانده شود.

آینده Audi A5 قبل در آزمایش

Audi A4 جدید: تبدیل به A5 می شود

نسل آینده Audi A4 به عمق تکامل خواهد یافت: بنابراین با A5 Sportback ، که از کاتالوگ حذف می شود ، به دست می آید. بنابراین A5 آینده باید بین سه سدان و کوپه 4 دره مانند پژو 508 سنتز شود. بدن شکستن او به خوبی در کاتالوگ نگهداری می شود. این قبل از آن به طور منطقی A5 را تعمید می دهد. تاکنون یک نام بی سابقه برای آئودی !

این سبک به آرامی با یک مشبک مجرد مجرد و بلوک های نوری تصفیه شده تکامل می یابد. در کابین ، داشبورد نیز کاملاً مجدداً مورد بازبینی قرار خواهد گرفت تا صفحه های بیشتری مانند A6 فعلی را در خود جای دهد.

همانطور که با یک نوع برقی توزیع می شود ، این Audi A5 جدید بر روی بلوک های بنزین و دیزل با هیبریداسیون سبک شرط می بندد ، که توسط نسخه های هیبریدی پلاگین تکمیل می شود. و مثل همیشه نسخه های ورزشی با S5 و RS5 فراموش نمی شوند.

Audi A6 Restyled

Audi A6 Restyled

Audi A6 آینده با نسل فعلی مطابقت دارد ، که در سال 2023 دوباره ساخته می شود. نمونه های اولیه استتار نشان می دهد تغییرات زیبایی شناسی متمرکز بر قسمت جلو و عقب. طراحان آئودی بدین ترتیب مجدداً از مشبک یک نفره ، سپرهای بازسازی شده و بلوک های نوری تجدید نظر می کنند. ذهن باید نزدیک به آن باشد A8 و S8 Restyled.

در سال 2024 ، پیش بینی می شد که یک Audi A6 E6 E-Tron 100 ٪ Electric پیش بینی شود. این با A6 فعلی متفاوت خواهد بود ، که هنگام تعویض نام آن را برای A7 تغییر می دهد.

Audi Q6 e-tron

چه تحت نام Q6 یا Q6 E-Tron ، یک SUV برقی جدید با نام تجاری جدید در اواسط سال 2023 به بازار عرضه می شود. این مبتنی بر Q5 خواهد بود ، اما بنابراین فقط در برقی در دسترس خواهد بود. رقیب آن در حال حاضر ارائه شده است: این SUV مرسدس EQE است.

تازه وارد پلت فرم MLB اصلاح شده Q8 E-Tron را از سر می گیرد ، اما یک پلت فرم PPE جدید که به عنوان مثال در پورشه ماکان برقی بعدی یافت می شود. یک بستر الکتریکی خاص به شما امکان می دهد از نظر سکونت ، عملکرد و کارآیی بیشتر پیش بروید. بنابراین ، برای یک E-Tron Q6 که می تواند به موفق ترین SUV برقی سازنده Ingolstadt تبدیل شود ، مثبت است.