کدام تلفن هوشمند بالا را برای شروع سال تحصیلی 2023 انتخاب کنید?, این تلفن های هوشمند سال 2023 را مشخص می کنند

این تلفن های هوشمند سال 2023 را مشخص می کنند

به سختی جشن های پایان سال که مارک های تلفن های هوشمند در حال حاضر بازی بزرگ را بیرون می کشند. کنگره جهانی موبایل در بارسلونا ، بخش بزرگی از این بخش ، از 27 فوریه تا 2 مارس برگزار می شود. فرصتی برای کشف این دستگاه های اکشن آینده. اما دیگران قبلاً نشان داده شده اند ، زیرا قبلاً در چین آزاد شده اند یا در اروپا بیرون می روند.

کدام تلفن هوشمند بالا را برای شروع سال تحصیلی 2023 انتخاب کنید ?

برای این سال تحصیلی 2023 ، شما می خواهید یک تلفن هوشمند جدید و جدید به خودتان پیشنهاد دهید ? شما بین آیفون 14 Pro ، Samsung Galaxy S23 Ultra ، Samsung Galaxy Z Flip5 و Xiaomi 13 Ultra دریغ می کنید ? در اینجا برخی از ویژگی های مقایسه شده برای کمک به شما در انتخاب کدام یک واقعاً برای شما ساخته شده است.

سامسونگ Galaxy S23 Ultra

طراحی کمی از تجارت همه است ، اما تمام مدل های بالا که ما برای شما انتخاب کرده ایم نقاط قوت آنها را ارائه می دهد. آیفون 14 Pro دارای پشتی کاملاً مسطح با گوشه های گرد و پروفایل های صاف است که اجازه می دهد یک چنگال عالی. سنسورهای عکس آن در گوشه بالایی در سمت چپ نصب شده و در مثلث مرتب شده اند. سامسونگ Galaxy S23 Ultra طرحی بسیار تصفیه شده با خطوط هوشیار و سنسورهای عکس را ارائه می دهد که به نظر می رسد در پوسته عقب قرار گرفته است ، بدون اینکه بیشتر مصنوعی باشد. Xiaomi 13 Ultra ، به نوبه خود ، به لطف بافت ضد گلدان خود که کدهای عکس را می گیرد ، می تواند شبیه به یک دوربین دیجیتالی باشد. این مجهز به یک دایره بسیار بزرگ ، در پشت ، برای ادغام سنسورها و فلاش است که گویی بهتر نشان می دهد که این یک فتوفون واقعی است. سرانجام سامسونگ گلکسی z flip5 ، در نهایت ، یک مدل دریچه تاشو است. بسته ، این جمع و جور ترین از همه است ، اما وقتی باز است ، کمبود دارایی نیز وجود ندارد. جدا از مدل تاشو ، جمع و جور ترین دیگران ، آیفون 14 Pro است. این سامسونگ گلکسی S23 Ultra است که با وزن 233 گرم در برابر 227 گرم برای Xiaomi 13 Ultra ، 206 گرم برای آیفون 14 Pro و 187 گرم برای سبک ترین ، Galaxy Z flip5. باز ، این دومی است که بهترین ارائه مشخصات تنها 6.9 میلی متر در برابر 7.85 میلی متر برای موبایل اپل ، 8.9 میلی متر برای سامسونگ و 9.06 میلی متر برای شیائومی است.
دو نفر اخیر باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت در برابر 3700 میلی آمپر ساعت برای سامسونگ گلکسی z flip5 و 3200 میلی آمپر ساعت در آیفون 14 Pro دارند. این شیائومی موبایل است که سریعترین بار را در 90 وات در برابر تنها 45 وات برای گلکسی S23 Ultra و 25 وات برای Galaxy Z Flip5 شارژ می کند. همه می توانند به صورت بی سیم شارژ شوند و بار معکوس را ارائه دهند (به جز آیفون 14 Pro که نمی تواند دستگاه های دیگر را با پشت خود شارژ کند).

این تلفن های هوشمند سال 2023 را مشخص می کنند

سال 2023 راه اندازی شده است و هنوز هم به ما نبرد بزرگی می دهد. ما مدلهایی را که احتمالاً در دوازده ماه آینده بازار را تکان می دهند ، می گیریم.

تلفن های هوشمند دست زنان

© Marcus Aurelius / Pexels

یک سال جدید پر از وعده ها در بازار تلفن های هوشمند افتتاح می شود. مطمئناً ، و ما به آن باز خواهیم گشت ، سایه ها بخش را مختل می کنند و تولید کنندگان را مجبور به سازگاری می کنند. این شامل مدل های پیشرفته تر و بادوام تر ، دو مفهوم است که سالهای آینده را سوراخ می کند. تولید کنندگان در جستجوی مدلی هستند که قلب ها را کپسوله می کند ، در حالی که در مورد مدت روزهایی که برای تلفن های هوشمند خود تضمین می کنند تعهداتی می کنند.

در این حالت ، ما به پیش بینی ترین مدل های سال 2023 علاقه مند هستیم. شما بسیاری از تلفن های هوشمند بالا (اما نه تنها) را پیدا خواهید کرد ، زیرا آنها کسانی هستند که لحن را تنظیم می کنند. مدل های مقرون به صرفه تر بعداً به همان روش دستگاه های تاشو می آیند. دومی این بخش را موج می زند ، اما آنها هنوز از همه دست نیستند.

سامسونگ Galaxy S23 (Ultra): Pixel Battle برای آمدن

ما قبلاً شروع به گفتن در مورد کهکشان S23 به صورت طولانی ، گسترده و از طریق. سری جدید سامسونگ در تاریخ 1 فوریه رونمایی می شود و سه نماینده خواهد داشت: Galaxy S23 ، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra. بین آیفون 14s و رقبای اندرویدی ، شماره یک جهان نمی خواهد وقت خود را تلف کند.

دو تنظیم اول وعده برای فشار بر رقابت چین. با این حال ، همه دانش و دانش در یک تلفن هوشمند کلاسیک-در Galaxy S23 Ultra اتفاق می افتد. اصطلاح “Ultra” در تولید کنندگان برای برجسته کردن مدل پرچمدار یک دامنه مرسوم است. Galaxy S23 Ultra با داشتن Snapdragon 8 Gen 2 (حتی در فرانسه) و سنسور اصلی آن 200 مگاپیکسلی ، هنوز هم می خواهد تلفن هوشمند همه افراد فوق العاده باشد.

سامسونگ Galaxy S23 Ultra

شماره یک جهان همچنین می تواند در قسمت نرم افزار تفاوت ایجاد کند. سامسونگ با اطمینان از 4 سال به روزرسانی های اندرویدی و 5 سال به روزرسانی امنیتی از آن استفاده می کند. در جهان اندرویدی ، این برند به عنوان مثال و دیگران – مانند Oppo – از آن استفاده می کند.

آیفون 15: فوق العاده غافلگیر ?

استناد به آیفون در بین تلفن های هوشمند پیش بینی شده واقعاً تعجب آور نیست ، اما یک ضرورت باقی مانده است. در سن 15 سالگی ، دستگاه پرچمدار اپل همچنان باران و هوای خوب موجود در بازار را ادامه می دهد. مخصوصاً در بخش حق بیمه.

هنوز کمی زود است که دریابیم که سیب در سال 2023 چه چیزی را برای ما ذخیره کرده است ، اما این Cuvée می تواند تاریخی باشد. در واقع ، ما منتظریم که دامنه به USB-C برود و همه مدل ها تحت تأثیر این تغییر اساسی قرار می گیرند. با این حال ، اپل موظف نیست امسال از این دوره عبور کند و می تواند این تغییر را در محدوده حرفه ای خود رزرو کند. همچنین این احتمال وجود دارد که اختلاف بین مدلهای اصلی و انواع حرفه ای گسترش یابد.

آیفون 15 فوق العاده

گرانترین آیفون تراشه A17 Bionic آینده خواهد داشت ، در حالی که آیفون 15 “کلاسیک” و بیشتر از A16 Bionic استقبال می کنند … که امروز به آیفون 14 Pro و iPhone 14 Pro Max مجهز شده است. همانطور که انتظار می رود ، این برند استراتژی خود را برای ارائه آخرین اخبار به دستگاه های حرفه ای و فروش قطعات اثبات شده در نسخه های استاندارد خود تغییر می دهد.

آیفون 15 و 15 پلاس می توانند خود را به سنسورهای 48 مگاپیکسلی جدید تجهیز کنند. یک خبر جالب که به این سریال کمک می کند تا از یک کلاه جدید عبور کند ، حتی اگر لنز تله فوتو و سنسور LiDAR منحصر به فرد برای انواع حرفه ای باقی بمانند. این اطلاعات در طی ماه ها تصفیه می شود و تعجب بزرگ دیگر می تواند از آیفون 15 Ultra ، یک تلفن هوشمند جدید بسیار بالا باشد. ورود Apple Watch Ultra شایعات مربوط به این مدل جدید را احیا کرده است.

oppo find x6 pro: یک پادشاه آینده عکس ?

در پشت “تاریخی” که سامسونگ و اپل هستند ، Oppo ممکن است بیشترین انتظار تلفن هوشمند سال را در جعبه های خود داشته باشد. پس از یافتن بسیار قانع کننده X5 Pro ، برند چینی Find X6 Pro را ارائه می دهد و این تلفن هوشمند ممکن است پادشاه جدید عکس باشد. از زمان سقوط هواوی ، Oppo تمایل دارد که خود را به عنوان “جانشین” خود با مدل های حق بیمه در سهولت در عکس تأسیس کند.

Find X6 Pro قصد دارد با ارائه یک برگه فنی مرتب ، بر عملکرد عکاسی ، ناخن را هدایت کند. این سه سنسور 50 مگاپیکسلی را سوار می کند. در میان آنها ، سونی IMX989 1 اینچی که در Xiaomi 12s Ultra دیده ایم و عملکرد جالبی را ارائه می دهد.

برای همراهی با آن ، OPPO زاویه فوق العاده ای از 50 مگاپیکسلی (IMX890) و یک لنز تله فوتو (IMX766 یا IMX890) با یک زوم نوری X3 اضافه می کند. و برای کنترل این تلفن هوشمند ? Soc Snapdragon 8 Gen 2 از Qualcomm ، بدون فراموش کردن مرد نسل دوم Marisilicon X Chip. همچنین توجه داشته باشید که این دستگاه تخصص متخصص عکس Hasselblad را خواهد داشت.

OPPO تاریخ انتشار پرچمدار آینده خود را فاش نکرد. اگر به عادت های سازنده اعتماد کنیم ، این نمایش می تواند در پایان ماه فوریه یا اوایل مارس انجام شود. او با یافتن x6 همراه خواهد بود.

OnePlus 11: قدرت ، قدرت زیادی

بر خلاف چندین مدل ذکر شده در اینجا ، OnePlus 11 در حال حاضر رسمی است. OnePlus 11 در حالی که منتظر راه اندازی بین المللی خود بود ، اولین بازی خود را در چین انجام داد. اگر ما به سازنده ای که می خواهد در سال 2023 چیزهایی را اثبات کند ، شروع موفقیت آمیز است.

OnePlus بسیار نزدیک به Oppo ، قصد دارد تکینگی خود را حفظ کند. OnePlus 11 با صفحه نمایش 6.7 اینچ AMOLED خود به فلسفه این برند خوب می چسبد و در 1440 x 3،216 پیکسل تا 120 هرتز به نمایش می گذارد. این دستگاه آخرین فن آوری ها را دارد (LTPO 3.0 ، Dolby Vision ، HDR10+…) و بسیار قدرتمند است.

OnePlus 11

از جمله اولین مدل های بازار که Snapdragon 8 Gen 2 از Qualcomm را آغاز می کند ، حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت ذخیره UFS 4 را اضافه می کند.0. برای عکس ، عکس ویژه Hasselblad با یک پیکربندی امیدوارکننده از سه سنسور همراه است ، از جمله سنسور اصلی Sony IMX890 50 مگاپیکسل (OIS). یک زاویه فوق العاده IMX581 IMX581 IMX581 و یک لنز تله 32 مگاپیکسلی IMX709 با زوم نوری 2 برابر وجود دارد.

این تلفن هوشمند در تاریخ 7 فوریه حق راه اندازی جهانی را خواهد داشت. این می تواند کمی مقرون به صرفه تر از رقبای برتر خود باشد.

Google Pixel 8 و 8 Pro: همیشه جاه طلبی بیشتر

مانند آیفون 15 ، راه اندازی پیکسل 8 قبل از دوم سال مداخله نخواهد کرد. Google در حال حاضر روی پیکسل 7 خود و ورود پیکسل 7A تمرکز دارد ، که همچنین یکی از مدلهای دنبال شده امسال خواهد بود. با توجه به پیکسل 8 ، هنوز شایعه شده است که تلفن های هوشمند Google می توانند تکامل عمده سنسور عکس را تجربه کنند. این عنصر در حال حاضر یک نقطه قدرتمند در محدوده است ، در حالی که شرکت Mountain View شامل آخرین سنسورهای بازار نیست. پردازش نرم افزار تفاوت ایجاد می کند ، که مانع کار سازنده بر روی راه حل های جدید نمی شود.

Google Pixel 7 Pro

با تشکر از تلاش سامسونگ ، گوگل به دنبال این است که پیکسل 8 آن از HDR مبهم مراقبت خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد ، از خواندن مقاله ما اختصاص داده شده به این نوآوری دریغ نکنید. به طور واضح ، دستگاه های آینده می توانند تأثیر مبهم را بر روی افراد در حال حرکت محدود کنند و بنابراین کیفیت تصاویر را بهبود می بخشند. با این حال ، این شرکت را وادار می کند تا یک سنسور جدید (Isocell GN2) 50 مگاپیکسلی را در پیکسل 8 خود ادغام کند. پیشبرد آن به نور کم کمک می کند و این ماژول همچنین از انرژی کمتری نسبت به ایزوسل فعلی GN1 پیکسل 7 به نظر می رسد. مدل اساسی همچنین یک طراحی جدید و جمع و جور تر را ارائه می دهد.

راه اندازی Pixel 8 برای پاییز 2023 برنامه ریزی شده است. ما می توانیم از بهار ، در کنفرانس I/O Google اطلاعات بیشتری کسب کنیم. امسال امکان فرود یک تلفن هوشمند تاشو در محدوده پیکسل وجود نداشت.

شیائومی 13 و 13 طرفدار: بیش از افراد خارجی

دسامبر گذشته در چین راه اندازی شد ، Xiaomi 13 Pro به زودی در اروپا آغاز می شود. شیائومی که به ارزش پول تلفن های هوشمند خود مشهور است ، می خواهد با دعوت از خود به بخش سطح بالا ، در اچلون صعود کند. با استفاده از Xiaomi 13 Pro ، این می تواند مناسب باشد زیرا این مدل استدلال های قانع کننده را ارائه می دهد.

در طول ارائه آن ، ما تأیید کردیم که تولید کننده چینی برای پیکربندی وجود ندارد. Xiaomi 13 Pro آن صفحه OLED 6.73 اینچ (LTPO) را در 2K (1،440 x 3،200 پیکسل) تا 120 هرتز ارائه می دهد. روشنایی تا 1900 نیت صعود می کند ، که بسیار چشمگیر است.

شیائومی 13 و شیائومی 13 طرفدار

در زیر کاپوت ، Snapdragon 8 Gen 2 با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت ذخیره سازی در آنجا قرار دارد (UFS 4.0). برای عکس ، او یک سنسور 1 اینچ سونی IMX989 از 50 مگاپیکسل (f/1.9) با Hyper OIS دارد. این با یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی (F/2.0 ، 75 میلی متر فاصله) همراه است که یک زوم نوری X3.2 را ارائه می دهد. همچنین یک زاویه فوق العاده از 50 مگاپیکسل (f/2.2) است که در پشت دستگاه انجام می شود و پیکربندی همه کاره را ارائه می دهد.

شیائومی 13 و 13 طرفدار خود را در اروپا در طول MWC 2023 نشان می دهند. ما همچنین در ماه های آینده به راه اندازی احتمالی یک Xiaomi 13 Ultra توجه خواهیم کرد.

سامسونگ Galaxy A54: کسی که بهترین فروش را خواهد داشت

Galaxy A54 در بین مدلهای ذکر شده در اینجا کمی جذاب است. این حق بیمه نخواهد بود. با این حال سامسونگ Galaxy A54 جایگاه خود را در این پرونده دارد و یک مکان ویژه را اشغال می کند.

پس از متوقف کردن محدوده Galaxy Note ، Galaxy S Fe است که مشترکان غایب هستند. مکنده های Galaxy A52 و A53 ​​از این رو تمام کارتهای موجود در دست دارند تا ارتباط بین میانی و بالا را در شماره یک در بازار ایجاد کنند. این پیشینیان پرفروش بودند و گلکسی A54 سعی خواهد کرد همان دستور العمل را تکرار کند ، یعنی ارزش جذاب برای پول.

سامسونگ گلکسی A54 5G

برای انجام این کار ، ما انتظار داریم یک صفحه نمایش AMOLED که بیش از 6 اینچ (از 6.4 تا 6.6 اینچ بسته به شایعات) و نرخ خنک کننده با سرعت 120 هرتز است. در زیر کاپوت ، تراشه به روزرسانی می شود (Exynos 1380) و ما در انتظار یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی هستیم ، علاوه بر فوق العاده زاویه ای 12 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو (5 مگاپیکسل).

پیکربندی به اندازه کافی محکم با قیمتی که همیشه امیدواریم. The Little Extra: پشتیبانی نرم افزار معادل Galaxy S یا چهار سال به روزرسانی اندرویدی و پنج سال رفع است. باید در ژانویه رسمی شود.

پیش بینی شده ترین تلفن های هوشمند 2023

با وجود بازار اشباع ، 2023 باید بار دیگر شاهد ورود تعداد زیادی از دستگاه های جدید تلفن همراه باشد

چه کسی می گوید سال نو آشکارا می گوید تعداد زیادی از تلفن های هوشمند جدید که بازار را جاری می کنند. ظروف جوان ، بزرگتر ، تاشو … 2023 ممکن است دوباره یک سال هیجان انگیز برای هر کسی که علاقه مند به وسط باشد.

به سختی جشن های پایان سال که مارک های تلفن های هوشمند در حال حاضر بازی بزرگ را بیرون می کشند. کنگره جهانی موبایل در بارسلونا ، بخش بزرگی از این بخش ، از 27 فوریه تا 2 مارس برگزار می شود. فرصتی برای کشف این دستگاه های اکشن آینده. اما دیگران قبلاً نشان داده شده اند ، زیرا قبلاً در چین آزاد شده اند یا در اروپا بیرون می روند.

ما به ویژه در مورد Samsung Galaxy S23 ، S23+ و S23 Ultra ، Vivo X90 Pro یا OnePlus 11 فکر می کنیم که در زمانی که این خطوط نوشته شده است ، در حال ورود به بازار فرانسه ما هستند. دو تلفن هوشمند چینی Vivo و OnePlus نیز به دلیل طراحی اصلی و زیبا خود در مناطق ما مشتاقانه منتظر هستند ، هر دو یک عکس عکس گرد را ارائه می دهند.

اما آنها یک بار دور خواهند بود تا کل صحنه را اشغال کنند. هر مارک ، از جمله اپل ، اما در حال حاضر به خوبی نصب شده است ، در قدرت فناوری برای سهم مناسب بازار در یک بخش فوق العاده رقابتی رقابت خواهد کرد. 2023 همچنین یک سال مهم برای تاشو خواهد بود ، به ویژه ورود گوگل در این زمینه. سامسونگ چیزی برای لرزیدن دارد.

آیفون 15 و مدلهای بسیار بالا آن

اپل می تواند با آیفون 15 خود تفاوتهای قابل توجهی را به ما ارائه دهد. برنامه ریزی شده برای شروع سال تحصیلی در ماه سپتامبر ، این تلفن های هوشمند بالا ، بدون تحول در ژانر ، باید سهم خود را از ویژگی های جالب جدید به ارمغان بیاورد.

ما در مورد ورود یک آیفون فوق العاده 15 به جای مدل سنتی Pro Max صحبت می کنیم. اما آنچه که کل صنعت مورد بررسی قرار خواهد گرفت ، ترک یا نه دکمه های فیزیکی توسط اپل ، به نفع پشت پرده های هاپتیک است.

آیفون 14 و 14 پلاس

نکته دیگر از مشاهده ، که این بار می تواند همه مدل ها را نگران کند: آیا غول اپل یک درگاه USB-C را در آیفون خود ادغام کرده است ? دستورالعمل جدید اروپا ، که در سال 2024 به اجرا در خواهد آمد ، تولید کنندگان را وادار می کند محصولات خود را در اتحادیه اروپا بفروشند تا این استاندارد را اتخاذ کنند. البته هنوز هیچ چیز تأیید نشده است ، اما گفته می شود که این دستگاه می تواند به سازگاری Thunderbolt 3 مجهز شود و امکان انتقال داده های فوق العاده ای را فراهم می کند. سرنخی برای حضور پورت USB-C.

تلفن های هوشمند اپل از آخرین محصولات این برند هستند که هنوز هم از نورپردازی بندر خانه برخوردار هستند. ما همچنین به ورود بالقوه سازگاری WiFi ششم در همه مدل ها توجه خواهیم کرد. سرانجام ، ترس از دیدن قیمت های پرتاب آیفون 15 حتی بالاتر از آیفون 14 در حالی که تورم از بین می رود شدت می یابد.

شیائومی 13 و 13 طرفدار

از نظر فنی ، ما این شیائومی 13 و 13 را می شناسیم. دو گوشی هوشمند با نام تجاری چینی در پایان سال گذشته در چین بیرون رفتند و بنابراین ما از ویژگی های فنی آنها آگاه هستیم. نسخه Pro به ویژه یک سنسور عکس اصلی یک اینچ و یک شارژ مجدد فوق العاده در 120 W می گیرد. طبق معمول با این مدل ها ، این شرکت چند ماه پس از انتشار اولیه آنها را در بازار جهانی منتشر می کند.

شیائومی 13

ما هنوز تاریخ خروج یا قیمت های مربوطه را با اطمینان نمی دانیم. با این حال ، گزارش نشت اخیر از ورود به فرانسه از تلفن های هوشمند در 8 مارس با قیمت 999 یورو برای شیائومی 13 و 1،299 یورو برای شیائومی 13 Pro. قیمت بسیار برتر از 12 نسخه در مارس 2022. این برند همه این اطلاعات را خیلی زود تأیید می کند ، احتمالاً در طول رویداد خود در طول MWC در بارسلونا بین 27 فوریه و 2 مارس. بستر ایده آل برای تبلیغ با طرفداران عالی.

تاشو پیکسل گوگل

در مناطق ما ، در بازار تلفن های هوشمند تاشو ، Samsung Reigns (هنوز هم) استاد بی انکار. در اروپا ، فقط هواوی و موتورولا شجاعت کافی برای رقابت با برند کره جنوبی نشان می دهند. اما 2023 باید سهم خود از اصطبل های جدید را در این بخش به ارمغان بیاورد ، هرکدام امیدوارند غول کره را سایه بزنند.

جدید بودن سال ، ورود گوگل به بازار. شرکت Mountain View باید پیکسل ظاهری خود را اعلام کند ، اولین تلفن هوشمند تاشو که قبلاً در ماه های اخیر در عرض های زیادی به بیرون درز کرده است ، اما وجود آنها هنوز هم وجود دارد.

تاشو پیکسل گوگل

این دستگاه می تواند یک صفحه نمایش داخلی 7.69 اینچی داخلی و یک صفحه خارجی از یک مورب 5.79 اینچی ارائه دهد. از طرف قیمت ، شما نباید انتظار یک معجزه را داشته باشید ، نشتی که حاکی از پرتاب حدود 1800 یورو است. تلفن هوشمند تاشو می تواند در سه ماهه دوم ، در پایان بهار ارائه شود.

پیکسل 7A ، پیکسل 8 و پیکسل 8 طرفدار

تلفن هوشمند بعدی غول پیکر که اعلام می شود ، Pixel 7A ، Google Mid -Range ، هنوز هم بسیار مخفی است. بیشتر ما به لطف نشت های مختلف ، طراحی احتمالی آن را دیدیم. در حالی که یک پایان کمی پایین تر ارائه می دهد ، بسیار شبیه به مدل های بالاتر آن خواهد بود. مرزهای صفحه نمایش آن همچنین می تواند گسترده تر از Pixel 7 و 7 Pro منتشر شده در سال گذشته باشد. سطح قیمت ، شما باید انتظار داشته باشید که حداقل از چنگال مشابه ، اگر بالاتر از پیکسل 6a نباشد ، انتظار داشته باشید.

سپس ، سال 2023 شاهد ورود پیکسل 8 و 8 جدید از این برند خواهد بود ، که قصد دارد بار دیگر در ظرفیت های فناوری آنها سرمایه گذاری کند. هنوز هم بدیهی است که اطلاعات مشخصی در مورد تلفن های هوشمند بالا وجود دارد. با این حال ، ما می توانیم از پردازش و عکس های تصویر حتی بهتر از آنچه پیشینیان آنها پیشنهاد کرده اند انتظار داشته باشیم. سطح عکس هنوز ، دستگاه ها به لطف یک سنسور جدید سامسونگ می توانند از فناوری HDR استفاده کنند.

Oppo X6 ، X6 Pro را پیدا کنید و N2 Flip را پیدا کنید

ما در مورد Oppo Find X6 و X6 Pro نمی دانیم ، به جز اینکه تلفن های هوشمند بالا برند چینی باید امسال وارد فرانسه شود. نشت های قبلی برای ما نشان داد که دستگاه ها چگونه ممکن است به نظر برسند. این یک بار دیگر بلوک عکس غول پیکر آنها است که چشم را به خود جلب می کند. سری دستگاه ها باید مجهز به سنسور اصلی اینچ 50 مگاپیکسلی باشند. حضور تراشه Snapdragon 8 Gen 2 به برند این امکان را می دهد تا ردیابی اشعه را در بازی های توسعه یافته از طریق موتور داخلی خود ارائه دهد. کمی اضافی که کنجکاوی را تحریک می کند.

oppo find n2 flip

از طرف تاشو ، فرانسه فقط در مشاغل خود که مدل Find N2 Flip را در Clapet استقبال می کند ، استقبال می کند. OPPO نشان می دهد که تلفن هوشمند آن به بزرگترین صفحه پوشش پوشش داده شده در یک تلفن هوشمند از این نوع مجهز خواهد شد. اگر ما به تصاویر اعتقاد داشته باشیم ، در واقع ، صفحه بیرونی مکان بزرگی از پوسته را اشغال می کند و می تواند یک مورب بیش از 3 اینچ را به نمایش بگذارد.

Honor Magic vs and Magic 5 Pro

ما چند ماه پیش آن را امتحان کرده بودیم و بیشتر از پاسخ ها با سوالات بیرون آمدیم. Honnor Magic vs Smartphone تاشو باید بازار فرانسه را در مدت زمان بسیار کوتاهی به دست بگیرد. بدیهی است که برند چینی امیدوار است که بیاید و در سامسونگ کمی سایه بسازد که بر بازار حاکم است ، اما هنوز هیچ چیز بازی نشده است ، در یک سال 2023 که تعداد بازیگران این بخش منفجر می شود. ما از قبل می دانیم که افتخار در 27 فوریه در کنگره جهانی موبایل حضور خواهد داشت تا دستگاه های جدید خود را در آنجا راه اندازی کند.

Honor Magic vs Handling

در میان اینها ، Magic 5 Pro ، که ما در نهایت خیلی قبل از ورود او نمی دانیم. بسیار ممکن است که دستگاه دوباره دارای یک عکس گرد گرد باشد. در این مورد ، او در تداوم مد مارک های چینی که این نوع عکس را برای تلفن های هوشمند بالا خود اتخاذ می کند ، حل و فصل می کند. ما احتمالاً در پایان ماه فوریه خواهیم فهمید که چند سنسور تلفن هوشمند را مجهز می کند و اگر از یک مدل نهایی برخوردار باشد ، به عنوان پیش بینی شایعات و نشت ها.

Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5

تلفن های هوشمند تاشو سامسونگ بعدی هنوز اسرار زیادی را فاش نکرده اند. آنها در این لیست در این لیست قرار خواهند گرفت که احتمالاً اوت آینده ، مانند پیشینیان خود ، به عموم مردم اعلام شوند. این دستگاه های بسیار بالا با وجود رقابتی که در آن قرار دارد ، هنوز هم احتمالاً موقعیت یابی قیمت بسیار بالایی را ارائه می دهند. در بیشتر حداکثر ، ما تقریباً می دانیم که Galaxy Z Fold 5 می تواند مکانی برای قلم قلم S باشد.

Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4 ، که در حال حاضر در پیشین است

Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 نیز باید در لولای خود صورتی دریافت کنند. بسته به نشت ، این لولا جدید باعث بسته شدن بهتر و در نتیجه آب بندی بهتر می شود. صفحه پوشش Z Flip 5 سرانجام می تواند اندازه آن را دوباره اصلاح کند. بدون اینکه به صفحه احتمالی Oppo Find N2 Find Find بپردازید ، هنوز هم باید اهمیت پیدا کند.