دیزنی پیشنهاد اشتراک تبلیغاتی خود را در اول نوامبر 2023 در فرانسه و اروپا راه اندازی می کند ، جایزه دیزنی: بهترین پیشنهادات و اشتراک ها در سال 2023 چیست?

دیزنی (2023): قیمت ، اشتراک ، کاتالوگ ، صفحه نمایش ، همه

توجه داشته باشید که مگر اینکه فرمول ها را با تعهد یک ساله انتخاب نکرده باشید ، این امکان را دارید که هر ماه با توجه به نیاز و خواسته های خود از یک پیشنهاد دیزنی+ به دیگری بروید. همیشه خوب است که بدانید.

دیزنی+ پیشنهاد اشتراک خود را با تبلیغات در تاریخ 1 نوامبر 2023 در فرانسه و اروپا راه اندازی می کند

دیزنی+ در فرانسه در ماه نوامبر پیشنهاد اشتراک با تبلیغات را راه اندازی می کند ، بنابراین مشترکین خود را حتی گزینه های بیشتری و حداکثر انعطاف پذیری برای انتخاب اشتراک مناسب برای نیازهای آنها ارائه می دهد. این پیشنهاد از موفقیت ایالات متحده با اشتراک های تبلیغاتی ، ارائه شده توسط پلت فرم جریان است.

از اول نوامبر 2023 ، پیشنهاد اشتراک جدید با تبلیغات و همچنین دو پیشنهاد دیگر بدون تبلیغات ، در 8 کشور دیگر اروپایی نیز در دسترس خواهد بود: انگلستان ، آلمان ، سوئیس ، ایتالیا ، اسپانیا ، نروژ ، سوئد و دانمارک.

یان کوپن ، رئیس شرکت والت دیزنی اروپا ، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) اعلام می کند: ” راه اندازی تبلیغات مرحله جدیدی در دیزنی+ تکامل در بازارهای اروپا است: بنابراین ما انتخاب بیشتری را به مشترکان و فرصت های ارتباطی جدید برای تبلیغ کنندگان ارائه می دهیم. دیزنی+ همچنان در دنیای پخش امروز با کیفیت ، سری نمادین و محصولات فوق العاده موفق ، در دنیای پخش ایستادگی می کند ، در حالی که یک تجربه مشاهده ساده و روان را تضمین می کند. »»

قیمت اشتراک دیزنی+ در فرانسه در تاریخ 1 نوامبر خواهد بود:

مشترکین اشتراک فعلی خود را حفظ می کنند ، که به Disney+ Premium تغییر نام داده می شود و این فرصت را دارند که به اشتراک استاندارد یا اشتراک استاندارد با تبلیغات مراجعه کنند. *

دیزنی+ یک فهرست از سریال های برنده جایزه ، فیلم های موفق و دیزنی اصلی ، پیکسار ، مارول ، جنگ ستارگان ، National Geographic و Star را در اختیار مشترکان خود قرار می دهد. از کارتون های بی انتها گرفته تا مستندهای الهام بخش ، عبور Dudrame به کمدی ، همه مورد استقبال منتقدین. همه قادر خواهند بود از “مونتی کامل: سریال” و “آناتومی گری” مانند سریال برنده جایزه مانند “خرس: در محل یا گرفتن” و “ماندالوریایی” قدردانی کنند.

کنترل والدین تقویت شده توسط دیزنی+ تجربه مشاهده ای را که با سن هر یک سازگار است ، فراهم می کند ، بنابراین دسترسی به محتوای خاص را محدود می کند و امکان ایجاد پروفایل های قفل شده توسط کد پین را فراهم می آورد. یک روش مناسب برای تأمین امنیت جوانترین اعضای خانواده بدون تغییر لذت بزرگان خود.

*مشترکان فعلی که تصمیم به تغییر فرمول اشتراک خود ندارند ، از 6 دسامبر یا پس از این تاریخ با قیمت جدید صورتحساب می شوند.

درباره دیزنی+
دیزنی+ بستر جریان مرجع برای فیلم ها و مطالب دیزنی ، پیکسار ، مارول ، جنگ ستارگان ، مارک های نشنال جئوگرافیک ، اما همچنین ستاره ، دنیای سرگرمی عمومی آن است. دیزنی+ یک سکوی با طیف گسترده ای از فیلم های برتر ، مستند ، سریال در عکس های واقعی و پر جنب و جوش و فیلم های کوتاه ، علاوه بر دسترسی بی سابقه به کاتالوگ غیرقابل مقایسه آن از فیلم ها و محتوای تلویزیون دیزنی گروه استودیو. دیزنی+ بستر محتوا برای همه استودیوهای خود (انیمیشن والت دیزنی ، پیکسار ، مارول استودیو ، لوکاسفیلم) و در دنیای ستاره ، استودیوهای استودیوهای قرن بیستم ، استودیوهای تلویزیونی دیزنی ، FX ، تصاویر جستجوگر و موارد دیگر.

دیزنی+ (2023): قیمت ، اشتراک ، کاتالوگ ، صفحه ها ، همه می دانند

از اول نوامبر 2023 ، در دیزنی تغییراتی ایجاد شده است+. یک پیشنهاد جدید به سکو می پیوندد و SVOD قیمت های خود را افزایش می دهد. ما همه چیزهایی را که باید بدانید در راهنمای نهایی قیمت دیزنی ما توضیح می دهیم+.

ارسال شده در 31 آگوست 2023 در 5:06 بعد از ظهر

فیلم های دیزنی به علاوه

این که آیا شما می خواهید آخرین سری MCU را دنبال کنید یا کلاسیک های کودکی خود را مرور کنید ، دیزنی+ پلت فرم ایده آل برای پخش ویدیو است. اما قیمت دیزنی+ در سال 2023 چقدر است ? در آغاز سال 2022 ، پلت فرم جریان میکی پس از افزودن بخش ستاره به کاتالوگ خود ، قیمت اشتراک دیزنی+ خود را افزایش داد. خبر بد: افزایش قیمت جدید برنامه ریزی شده است از اول نوامبر 2023.

از زمان راه اندازی آن در فرانسه در سال 2020 ، دیزنی+ موفق به تسخیر قلب بسیاری از کاربران شده است. در حالی که نتفلیکس در سال 2022 دچار نشت پشیمانی شد ، دیزنی+ همیشه مشترکان بیشتری را به چهار گوشه جهان جذب می کند. در بهار 2022, این سکو 14.4 میلیون ثبت کننده جدید داشت.

موفقیتی که بدون دلیل نیست. در واقع ، دیزنی+ تعداد چشمگیری از برنامه ها را ارائه می دهد. این که آیا شما طرفدار مارول ، دیزنی و پیکسار ، جنگ ستارگان یا National Geographic هستید ، لزوماً خوشبختی خود را در پشت قیمت اشتراک دیزنی خواهید یافت+.

قبل از تسلیم شدن ، شما نیز از اشتراک ها و قیمت های دیزنی استفاده می کنیم+. همانطور که خواهید خواند ، برخی از اپراتورها به شما پیشنهاد می دهند که در اشتراک دیزنی+ مشترک شوید تا زندگی شما آسانتر شود و در گذر برخی از پس اندازها را ذخیره کنید. ما همه چیز را در این راهنمای دیزنی جایزه+ 2023 به شما می گوییم.

قیمت اشتراک دیزنی+ در سال 2023 چقدر است ?

فیلم ها ، سریال ها ، مستندها … از کلاسیک های عالی گرفته تا برنامه های اصلی ، دیزنی+ یک کاتالوگ بسیار غنی را ارائه می دهد بین 1 نوامبر 2023 بین 5.99 یورو و 11.99 یورو در ماه در فرانسه. برای لحظه ای ، این سکو فقط یک اشتراک را ارائه می دهد اما این پاییز را تغییر می دهد. مانند Netflix ، دیزنی+ تصمیم می گیرد یک پیشنهاد تبلیغاتی را برای اغوا کردن تماشاگران در بودجه محکم تر اضافه کند. با این حال ، انتظار نداشته باشید که از همان مزایایی که “کلاسیک” پیشنهاد حق بیمه بیشتری دارد استفاده کنید. چه تفاوتی بین پیشنهاد با میخانه دیزنی+ میخانه و اشتراک کلاسیک SVOD ?

دیزنی+ بسته استاندارد با تبلیغات

مزیت واقعی این پیشنهاد جدید دیزنی+ قیمت آن است. در حالی که اشتراک دیگر افزایش قیمت آن را مشاهده می کند ، پیشنهاد با تبلیغات دیزنی+ ارائه می شود فقط با 5.99 یورو در هر ماه. بنابراین صحبت از مقرون به صرفه ترین فرمول SVOD دیزنی وجود دارد.

برای کمتر از 6 یورو در هر ماه ، مشترکان قادر خواهند بود تا فقط چند دقیقه از محتوای مورد علاقه خود که با پیام های تبلیغاتی در هم تنیده شده اند استفاده کنند. اگر برای تماشای برنامه های مورد علاقه خود برای تماشای آنها در خارج از خط استفاده می کنید ، توجه داشته باشید که پیشنهاد با تبلیغات دیزنی+ تبلیغات به شما اجازه نمی دهد. علاوه بر این ، مشاهده محدود است با 2 صفحه. با توجه به کیفیت ارائه شده توسط پیشنهاد با تبلیغات دیزنی+، محتوای شما در آن خواهد بود HD کامل و در Sterero 5.1.

دیزنی+ بسته استاندارد

بدون تبلیغات ، بسته استاندارد دیزنی+ متعادل ترین است. با قیمت 8.99 یورو در هر ماه, شما می توانید از سری و فیلم های خود لذت ببرید 2 صفحه همزمان, در هر دستگاهی ، خواه یک سوال از تلفن هوشمند شما باشد یا تلویزیون شما.

کیفیت همانند فرمول با تبلیغات است ، یعنی Full HD (1080p) و استررو 5.1. با این حال ، تفاوت در این واقعیت نهفته است که برنامه های شما توسط تبلیغات آلوده نمی شوند و این می توانید محتوا را بارگیری کنید برای استفاده از دیزنی+ حتی بدون اینترنت.

با تعهد شما برای سال می توانید 15 ٪ قیمت ماهانه اشتراک خود را صرفه جویی کنید. این هزینه برای شما ، بنابراین ، 89.90 یورو در سال ، به جای 107.88 یورو.

دیزنی+ بسته حق بیمه

برای رفتن به سطح بعدی ، باید پرداخت کنید 11.99 یورو در ماه برای بسته حق بیمه دیزنی+. این در مورد کامل ترین پیشنهاد SVOD است ، با دسترسی به سیستم عامل 4 صفحه همزمان : در تلفن هوشمند ، تلویزیون ، رایانه یا رایانه لوحی خود. اگر در خانه خود چندین نفر هستید یا می خواهید این اشتراک را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید ، ایده آل است.

با این سرعت ، دیزنی+ از شما دعوت می کند تا از تمام برنامه های خود استفاده کنید Ultra HD (4K). توجه داشته باشید که برخی از فیلم ها و سریال های موجود در این سکو از HDR 10 ، Dolby Vision و همچنین IMAX Enhing بهره مند می شوند. سرانجام ، می توانید محتوای مورد علاقه خود را به روشی نامحدود بارگیری کنید تا بتوانید در هنگام اتصال به اینترنت به آنها نگاه کنید. همه این, بدون درگیری.

اگر می خواهید هر ماه چند ماه پس انداز کنید ، می توانید اشتراک سالانه دیزنی+ را انتخاب کنید که به جای 143.88 یورو به 119.90 یورو بازگردد. این نشان دهنده اقتصاد ماهانه با قیمت پایین تر 16 ٪ برای عضویت در دیزنی+. تنها محدودیت ? تعهد 12 ماهه.

خلاصه اشتراک های دیزنی+ در فرانسه

دیزنی+ استاندارد با میخانه دیزنی+ استاندارد دیزنی+ حق بیمه
قیمت 5.99 یورو در هر ماه 8.99 یورو در هر ماه (یا 89.99 یورو در سال) 11.99 یورو در هر ماه (یا 119.99 یورو در سال)
صفحه های همزمان 2 2 4
HD (1080p) آره آره آره
UDH (4K) هیچ هیچ آره
دانلود هیچ آره آره
تبلیغ آره هیچ هیچ

دیزنی به علاوه آویس

توجه داشته باشید که مگر اینکه فرمول ها را با تعهد یک ساله انتخاب نکرده باشید ، این امکان را دارید که هر ماه با توجه به نیاز و خواسته های خود از یک پیشنهاد دیزنی+ به دیگری بروید. همیشه خوب است که بدانید.

حال بیایید به رقبای دیزنی برویم+. در واقع ، بازار SVOD بی رحمانه است و گزینه های زیادی در دسترس شما است. سیستم عامل های دیگر به همان اندازه کاتالوگ های جالب.

چه گزینه هایی برای قیمت های دیزنی+ ?

علی رغم غنای کاتالوگ آن ، اشتراک های دیزنی+ مورد علاقه شما نیست ? سایر سیستم عامل های جریان در فرانسه موجود است. در اینجا گزینه های دیزنی+وجود دارد ، چیزی برای همه وجود دارد:

  • نوتفلیکس
  • ویدیوی نخست آمازون
  • DNA ، Crunchyroll

نوتفلیکس

برای مدت طولانی ، Netflix بر بازار SVOD مسلط شد. اگر رقبای جامد به بینی خود اشاره کرده اند ، سکوی قرمز N برای جلسات شما ضروری است پرجمعیت. از جمله برنامه های اصلی آن ، شما قادر به تماشای آن خواهید بود چیزهای غریبه, تواریخ Bridgerton, قوس دار یا آکادمی چتر. در حال حاضر ، Netflix 4 اشتراک ، از 5.99 یورو تا 17.99 یورو در هر ماه ارائه می دهد.

ویدیوی نخست آمازون

بدون ایجاد صدای زیاد ، Prime Video در بازار SVOD ضروری است. این پلتفرم از یک کاتالوگ خوب فیلم ها ، سریال ها ، انیمه ها و مستندها با محتوای اصلی بسیار خوب مانند رونمایی می کند ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت, پسر ها یا اورلسان: هرگز کسی را به کسی نشان نمی دهد. با قیمت 6.99 یورو در هر ماه ، شما از این کاتالوگ غنی بلکه تحویل رایگان خانه در آمازون ، آمازون موسیقی Prime ، Prime Reading و بسیاری دیگر بهره مند می شوید ! با افزودن اخیر پاس وارنر و توزیع انحصاری آخرین ما, حق بیمه ویدیو اکنون در چشم انداز SVOD ضروری است.

DNA ، Crunchyroll

اگر طرفداران انیمیشن ژاپنی هستید ، علاقه زیادی به انتخاب یک سکوی اختصاصی به عنوان Crunchyroll یا DNA دارید. این امکان را به شما می دهد تا انیمه های جدیدی را کشف کنید که سر و صدای زیادی مانند آن ایجاد می کند اره برقی, شیاطین یا جوهتسو کیسن بلکه کلاسیک ها نیز دوست دارند یک تکه, ناروتو یا شکارچی در شکارچی.

برای کنجکاوی ترین ، در اینجا نحوه کشف کالاتوگ بین المللی دیزنی+ در کشورهای دیگر ..

نحوه عضویت در دیزنی+ ? (آموزش)

لکی, عام, خرس, هشدار قرمز همه برنامه هایی هستند که می توانید بدون اعتدال در دیزنی+ فقط از 5.99 یورو در هر ماه تماشا کنید. شما متقاعد شده اید ? کامل. شما فقط باید مشترک شوید. در اینجا نحوه اشتراک در اشتراک دیزنی+ در سال 2023 آورده شده است.

اسیر

مشترک در اشتراک دیزنی+ در وب سایت رسمی

  • به وب سایت رسمی دیزنی بروید+
  • روی “ثبت” کلیک کنید
  • آدرس ایمیل خود را پیدا کنید
  • یک رمز عبور ایجاد کنید
  • پیشنهاد ماهانه یا سالانه دیزنی+ را انتخاب کنید
  • روش پرداخت را تعریف کنید

تمام پیشنهادات ویژه برای دیزنی+

اگر عضویت در دیزنی+ به طور مستقیم از وب سایت مشترک تر است ، این تنها راه مشترک شدن در پلت فرم SVOD نیست. در واقع ، شما همچنین می توانید از ارائه دهنده دسترسی به اینترنت خود در دیزنی+ مشترک شوید. قیمت پیشنهاد استاندارد دیزنی+ حتی می تواند پایین بیاید ، در صورتی که پیشنهادات مذاکره شده توسط تأمین کنندگان را در نظر بگیریم. ما به طور خاص به Bouygues Telecom فکر می کنیم که با اخبار خوب برای اشتراک دیزنی وارد می شود+. ما برای شما توضیح می دهیم.

دیزنی+ کاهش قیمت با Bouygues Telecom

با عضویت در Bbox Ultym از Bouygues Telecom, ISP بدون پرداخت هر چیزی 6 ماه اشتراک به دیزنی+ ارائه می دهد. سپس می توانید در هر ماه 8.99 یورو به SVOD دسترسی پیدا کنید. این همان قیمت دیزنی+ همان چیزی است که در وب سایت رسمی انجام می شود ، اما به همین دلیل شما نیمی از سال ، بیش از 50 یورو را در زمان عادی صرفه جویی خواهید کرد. همیشه خوب است. به خصوص که از پراکندگی و سطح کاغذ جلوگیری می کند.

بویگ

فیبر Bbox Ultym

سرنوشت 2 گیگابایت در ثانیه

نامحدود ثابت و موبایل

180 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

دیزنی+ قیمت های خود را افزایش می دهد و پیشنهاد را با میخانه راه اندازی می کند

دیزنی+ قیمت های خود را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. برای محدود کردن شکستگی و نگه داشتن حداکثر کاربران ، سرویس جریان نیز دو پیشنهاد جدید را راه اندازی می کند ، یکی با تبلیغات. علاوه بر این ، مانند Netflix ، دیزنی آرزو می کند به اشتراک گذاری حساب پایان یابد.

تبلیغات ، محتوای شما در زیر ادامه می یابد

دیزنی+

دیزنی+

دیزنی+ پلت فرم SVOD دیزنی است. این دستگاه در دستگاه های تلفن همراه ، رایانه ، تلویزیون متصل و غیره در دسترس است. فیلم ها ، سریال ها ، مستندهای ، جهان های مارول ، جنگ ستارگان ، همه چیز آنجاست !

  • بارگیری: 168
  • تاریخ انتشار: 20/09/2023
  • نویسنده: دیزنی
  • مجوز: مجوز رایگان
  • دسته بندی ها: ویدئو – اوقات فراغت
  • سیستم عامل: Android ، Service Online ، Windows 10/11 ، iOS iPhone / iPad
  • اندروید
  • سرویس آنلاین
  • ویندوز 10/11
  • iOS iPhone / iPad

دیزنی+، سرویس جریان اختصاص داده شده به خلاقیت های اصلی دیزنی ، پیکسار ، مارول ، جنگ ستارگان ، نشنال جئوگرافیک و ستاره ، شبکه تعرفه جدید خود را ارائه می دهد. از اول نوامبر 2023 در فرانسه به اجرا در می آید ، در شرایطی که دیزنی+ همچنان مشترکان را برای سومین سه ماهه متوالی از دست می دهد.

یک پیشنهاد جدید حق بیمه متولد می شود. با این حال ، بیشترین توجه را خواهد داشت که خدمات موجود با اشتراک فعلی یکسان است ، که در واقع در پشت این فرمول جدید پنهان است. فقط نرخ متفاوت است ، از 8.99 به 11.99 € در هر ماه یا از 99.90 تا 119.90 € در سال. دیزنی در واقع تصمیم گرفته است پیشنهادات ارزان تری را برای عبور بهتر قرص از این افزایش قیمت راه اندازی کند ، که ارزش این اشتراک قدیمی را دارد که به Premium تغییر نام یابد.

علاوه بر این ، بدون اقدام از طرف کاربران ، اشتراک فعلی آنها به طور خودکار در اشتراک حق بیمه کج می شود. اگر آنها امتناع ورزند ، اما هنوز هم می خواهند اشتراک خود را در سکوی SVOD حفظ کنند ، آنها می توانند از بین دو پیشنهاد جدید که توسط دیزنی راه اندازی شده است ، انتخاب کنند. پیشنهاد استاندارد نرخ اشتراک فعلی ، یعنی 8.99 یورو در هر ماه یا 99.90 یورو در سال را می گیرد. با این حال ، باید با تعریف 1080p ، فناوری Dolby Atmos را رها کند و به جای چهار صفحه به دو صفحه محدود می شود.

سرانجام ، در حال حاضر در ایالات متحده موجود است ، یک پیشنهاد تبلیغاتی متولد می شود. براساس اشتراک استاندارد ، در مقایسه با دومی امکان بارگیری محتوا را از دست می دهد و فقط با صورتحساب ماهانه با قیمت 5.99 یورو در دسترس است.

بعد از نتفلیکس ، دیزنی+ به اشتراک گذاری حساب می پردازد

سرانجام ، در پله های نتفلیکس ، دیزنی آرزو می کند به اشتراک گذاری حساب پایان یابد. “ما به طور جدی در حال مطالعه وسایل برای مقابله با مسئله اشتراک حساب و بهترین گزینه هایی هستیم که به مشترکین پرداخت شده اجازه می دهد حساب های خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند”, باب ایگر ، رئیس دیزنی توضیح می دهد. “بعداً در سال ، ما به روزرسانی قراردادهای اشتراک خود را با شرایط اضافی و سیاست های اشتراک گذاری خود شروع خواهیم کرد. “”

تبلیغات ، محتوای شما در زیر ادامه می یابد

تمام اخبار دیجیتالی را در Google News دنبال کنید