بهترین بسته های موبایل تبلیغاتی در سپتامبر 2023 ، بسته تلفن همراه در تبلیغات: بهترین پیشنهادات در سال 2023

بسته تبلیغاتی موبایل: بهترین پیشنهادات در حال انجام در سال 2023

Contents

✔ سیم کارت در 1 یورو.

بسته تبلیغاتی موبایل: 10 برنامه خوب برتر در سپتامبر 2023

شما به دنبال بسته های موبایل خوب برای این تابستان هستید ? در برنامه های تلفن همراه تبلیغات بیشتری وجود دارد. اپراتورها در طول سال تبلیغاتی انجام می دهند و حداکثر فرصت هایی را برای کاهش صورتحساب اشتراک تلفن خود در هر ماه به شما می دهند. برای انتخاب بهترین تبلیغات ، Jechange 10 پیشنهاد برتر موبایل خود را در تبلیغات در سال 2023 ارائه می دهد.

برنامه های موبایل را در یک تبلیغ مقایسه کنید

10 بهترین تبلیغ بسته موبایل لحظه

1. بسته موبایل رایگان: سری رایگان 120 گیگابایتی 4G+ با 12.99 یورو در ماه

موبایل اینترنتی 120 گیگابایت, کیفیت شبکه 4G+ رایگان.

سری 4G+ به بسته 5G تبدیل شد از سال دوم اشتراک با قیمت 19.99 یورو در ماه رایگان.

تماس های نامحدود به موبایل ها و در فرانسه و بخش های خارج از کشور فرانسه (به جز مایوت) ثابت شده است.

پیام کوتاه/mms نامحدود در فرانسه و اس ام اس نامحدود به DOM.

تماس ، پیام کوتاه ، MMS نامحدود در خارج از کشور وت 18 گیگابایت اینترنت در هر ماه فعال می شود از اروپا و ادارات خارج از کشور فرانسه.

package بسته موبایل بدون درگیری.

✔ بسیاری خدمات گنجانده شده.

سری رایگان 110 گیگابایت

من از پرچم رایگان 110 گیگابایتی موبایل استفاده می کنم !

پیشنهاد رایگان موبایل 4G+ 120 گیگابایتی یک برنامه موبایل است که آن ارزش پول شما را بی تفاوت نمی گذارد. اپراتور رایگان با ارائه یک شرط برنده را امتحان کرد بسته سری 4G رایگان+ 120 گیگابایت با قیمت جذاب 12.99 € هر ماه برای 1 سال. این بسته 2 یورو 2 یورو 2 یورو نیست ، اما این مجموعه داده های رایگان 120 گیگابایتی یکی از بهترین بسته های موبایل در تبلیغی است از لحظه. شما در هر زمان و در هر زمان آزاد هستید.

در پایان 12 ماه اول ، سری رایگان ویژه شما به طور خودکار تبدیل می شود بسته 5G رایگان داشتن 19.99 یورو/ماه. پس شما دارید 250 گیگابایت داده ماهانه ، 130 گیگابایت بیشتر از سال اول اشتراک و همچنین 35 گیگابایت در هر ماه از بیش از 70 مقصد بین المللی. اگر شما مشترکین POP Freebox, بسته 5G رایگان به استثنای 9.99 یورو هر ماه.

سریال رایگان یک است پیشنهاد ویژه که در طول سال متفاوت است ، در سطح مقدار داده ارائه شده و بنابراین قیمت. بنابراین توصیه می شود در این برنامه موبایل که می تواند تعداد مشخصی از تحولات را با گذشت زمان تجربه کند ، بمانید.

خوب است بدانید: مانند این تبلیغی بسته بندی موبایل 120 گیگابایتی رایگان ، بیشتر تبلیغات در برنامه های تلفن همراه نمایش داده می شود کاهش قیمت 12 ماه اول اشتراک, قبل از بازگشت به قیمت های معمولی از سال دوم. همچنین برنامه های تلفن همراه در سری محدود یا سریال خاص با توجه به نام ها: این پیشنهادهایی هستند که می توانند در طول زمان تعیین شده.

2. بسته NRJ موبایل: 100 گیگ 4 گرم برای 9.99 €/ماه

موبایل اینترنتی 100 گیگابایت در سرزمین اصلی فرانسه ، کیفیت شبکه 4 گرم از Bouygues.

package بسته موبایل ارزان : 9.99 یورو در ماه.

✔ تماس ، پیام کوتاه و MMS نامحدود.

✔ گزینه رایگان از 10 گیگابایت در 4G ، فقط از اروپا و DOM معتبر است.

✔ سیم کارت در 1 یورو.

package بسته موبایل بدون درگیری.

بسته NRJ موبایل 100 گیگابایتی

من در بسته بندی 100 گیگابایتی موبایل NRJ در تبلیغات مشترک هستم !

با مقایسه آنها تبلیغات موبایل, NRJ تلفن همراه با سریال ویژه خود ایستادگی می کند “وته“” 100 گیگابایت با 9.99 یورو هر ماه. چنین پیشنهادی بلافاصله توجه را به خود جلب می کند ، و ما به سرعت درک می کنیم که چرا ! اپراتور شبکه موبایل مجازی (MVNO) ، که متعلق به Bouygues است ، بنابراین ارائه می دهد ارزانترین بسته موبایل 100 گیگابایتی از بازار.

علاقه عمده سری 100 گیگابایتی موبایل NRJ بالاتر از همه است حجم داده بالا هر ماه ، توسط قدرت شبکه 4G Bouygues, فقط با 9.99 یورو. این قیمت ثابت است ، یعنی اینکه محکوم به افزایش با گذشت زمان نیست.

3. بسته بندی prixtel: سری محدود اکسیژن از 7.99 یورو در ماه

✔ اینترنت موبایل از 30 تا 70 گیگابایت که در 4G/4G+, کیفیت شبکه SFR.

✔ بسته بندی قابل انعطاف :: 7.99 یورو/ماه از 0 تا 30 گیگابایت, 10.99 یورو/ماه از 30 تا 50 گیگابایت و 12.99 یورو در ماه از 50 تا 70 گیگابایت.

15 گیگابایت از زمان موجود استاوی و ادارات خارج از کشور فرانسه.

✔ تماس و پیام کوتاه/mms نامحدود در فرانسه و از آنجا که اتحادیه اروپا و دام است.

انتقال تماس به پیام رسانی.

✔ بسته بندی بدون درگیری.

✔ بسته بندی خنثی در CO2.

✔ 3 گزینه های رایگان : مسدود کردن شماره های Surchanted ، پیام صوتی بصری برای آیفون و WiFi (Vowifi) و تماس های 4G (VOLTE).

خدمات مشتری نخست وزیر.

بسته اکسیژن prixtel

من در قیمت اکسیژن در یک تبلیغ مشترک هستم !

شما به دنبال یک بسته تلفن همراه بدون تعهد و ارزان ? در مورد چه می گویید سری محدود اکسیژن قیمت از 5.99 یورو در هر ماه ? دارایی اصلی این بسته تلفن همراه تبلیغاتی پیش فرض این است که شما از یک بسته تلفن همراه نامحدود در تماس ، پیام کوتاه و MMS بهره مند می شوید قیمت انعطاف پذیر بسته به مصرف ماهانه گیگای شما. بنابراین ، شما فقط آنچه را که مصرف می کنید پرداخت می کنید: اگر در طول ماه بین 0 تا 30 گیگابایت از 0 تا 30 گیگابایت استفاده کرده اید ، 10.99 یورو در ماه برای بین 30 تا 50 گیگابایت داده و سرانجام 12.99 € در ماه بین 50 تا 70 گیگابایت از داده های مصرف شده. مزیت دیگر: بسته اکسیژن در انتشار کربن خنثی است.

Prixtel بودن MVNO متعلق به SFR ، شما از یک بهره مند می شوید اتصال 4G/4G+ با کیفیت شبکه SFR. در خدمات مشتری prixtel همچنین در گروه “اپراتورهای تلفن همراه ، تلفن ، اینترنت ، تلویزیون” اول از بهترین مارک های سال 2022 توسط مجله سرمایه انتخاب شد.

4. بسته SFR 200 GB 5G با قیمت 14.99 یورو در ماه برای مشتریان جعبه

✔ اینترنت موبایل 200 گیگابایت که در 4G و 5G در فرانسه.

100 گیگابایت از اروپا و دام.

100 گیگابایت به اشتراک گذاری با خانواده SFR.

✔ تماس و پیام کوتاه نامحدود از فرانسه و خارج از کشور.

بدون درگیری.

✔ سیم کارت در 1 یورو.

بسته SFR

من بسته SFR 200 گیگابایتی را در تبلیغی کشف می کنم !

هر روز نمی توانیم چنین چیزی را ببینیم بسته تلفن همراه تبلیغاتی ! اگر شما مشترک یا مشتری جدید جعبه SFR, منپیشنهاد بسته بندی ویژه 200 گیگابایتی برای شما ساخته شده است ! شما لذت می برید تخفیف دادن استثنایی به 20 یورو در ماه در بسته موبایل SFR 200 GB 5G. قیمت تبلیغاتی به این ترتیب می رود 14.99 یورو در ماه, در حالی که نرخ عادی 34.99 یورو در ماه است. بنابراین شما با عضویت در این بسته موبایل که با آخرین نسل شبکه تلفن همراه ، 5G کار می کند ، هر ماه مبلغ خوبی را ذخیره می کنید.

5. بسته SOSH 130 گیگابایتی با قیمت 15.99 یورو در ماه بدون تعهد

✔ اینترنت موبایل 130 گیگابایت از کلانشهر فرانسه.

20 گیگابایت اینترنت موجود از منطقه اروپا و ادارات خارج از کشور فرانسه.

✔ تماس ، پیام کوتاه ، MMS نامحدود در فرانسه.

✔ پیشنهاد معتبر برای هر اشتراک جدید از یک بسته موبایل SOSH.

بدون درگیری.

✔ کارت سیم یا esim مشمول.

بسته SOSH

من در بسته SOSH 130 گیگابایتی مشترک هستم !

تبلیغات بسته موبایل ، این چیزی نیست که در آن وجود دارد سد, که یکی از بهترین اپراتورهای تلفن همراه در این زمینه است. این مورد با سری ویژه SOSH 130 گیگابایتی با 15.99 یورو در هر ماه. علاوه بر تماس های نامحدود و پیام کوتاه/MMS در فرانسه ، شما 20 گیگابایت اینترنت موبایل فعال شده از اروپا و منطقه DOM (به استثنای سوئیس و آندورا). فراتر از حداکثر مصرف مجاز هر بار ، جریان کاهش می یابد.

بسته موبایل SOSH پیشنهاد 130 گیگابایتی در طول مدت انجام نمی شود ، بنابراین شما می خواهید در صورت تمایل خاتمه دهید. برای هر اشتراک جدید ، در شرایط تنها معتبر است مشتری نباشد.e sosh.

6. B & You 200 گیگابایت نسخه تابستانی نسخه با قیمت 19.99 یورو در ماه: تبلیغی تابستان از دست نمی رود

موبایل اینترنتی 200 گیگابایت, 4G/4G+ از شبکه Bouygues télecom

30 گیگابایت از 200 گیگابایت ماهانه قابل استفاده در + 90 مقصد بین المللی در اروپا ، DOM و خارج از اروپا

✔ تماس و پیام کوتاه نامحدود در فرانسه

بدون درگیری

✔ گزینه 5 گرم :: + 3 €/ماه

بسته B و شما

من از تبلیغ در بسته B&Y 200 GB استفاده می کنم !

Bouygues خود را راه اندازی کرد سری ویژه B & You Edition Summer 2023 که به شما امکان می دهد در تعطیلات گیگاس را پر کنید. با یک پاکت بسیار زیبا از 200 گیگابایت داده ، با آرامش خاطر سفر کنید و تمام تابستان را با نرخ مقرون به صرفه در ارتباط باشید: 19.99 یورو در هر ماه. 30 گیگابایت اینترنت را می توان در بیش از 90 مقصد در سراسر جهان (اروپا و خارج از اروپا) استفاده کرد. اگر می خواهید با یک جریان قدرتمندتر گشت و گذار کنید ، می توانید یک گزینه 5G پرداخت شده در 3 € در هر ماه اضافی. در یک کلام ، بسته موبایل Promo B & You 200 گیگابایتی کار خوب تابستان است. از آن استفاده کنید !

7. بسته Coriolis 80 گیگابایت با 8.99 یورو در ماه: سری ویژه بدون تعهد

✔ اینترنت موبایل 80 گیگابایت 4G/4G+, کیفیت شبکه SFR

10 گیگابایت قابل استفاده در اتحادیه اروپا/دام/کام

بدون درگیری

✔ تماس ، پیام کوتاه و MMS نامحدود

بسته کوریولیس

من در بسته Coriolis 80 GB مشترک هستم !

کورولیس, MVNO وابسته به SFR ، با سری ویژه خود در بسته Brio Liberté با حجم داده از 80 گیگابایت, از کدام 10 گیگابایت فعال در اتحادیه اروپا و در ادارات خارج از کشور فرانسه. فقط با 8.99 یورو در هر ماه ، شما از کیفیت شبکه SFR و الف خدمات مشتری از طریق تلفن و ایمیل قابل دسترسی است. یک تبلیغ بسته موبایل از دست نمی رود !

8. بسته قرمز 5 گیگابایتی با قیمت کوچک: 4.99 یورو در ماه بدون تعهد

5 گیگابایت اینترنت موبایل با شبکه 4G SFR

6 گیگابایت در اتحادیه اروپا و بخش های خارج از کشور فرانسه

✔ ثابت ، قیمت ارزان قیمت ، 4.99 یورو در ماه بدون تعهد

بسته قرمز

من از بسته قرمز 5 گیگابایتی با قیمت 4.99 یورو در ماه استفاده می کنم !

آ بسته تلفن همراه تبلیغاتی چه کسی ارزش این دفع را دارد ، البته این است بسته قرمز, اپراتور کم هزینه اپراتور SFR. اگر یکی از کسانی هستید که بیش از همه به دنبال بسته ای هستید برقراری تماس بدون محدودیت و اینکه داده های تلفن همراه را در اولویت های خود قرار می دهید ، بنابراین این بسته برای شما ساخته شده است. حداقل داده های صحیح دارید, 5 گیگابایت در فرانسه (6 گیگابایت در اتحادیه اروپا/دام) ، با سرعت بسیار بالا 4G سرعت. در تماس ها ، پیامک ها و MMS نامحدود هستند فقط برای 4.99 یورو در ماه. برای بهره مندی از بهترین کمک ممکن در مقایسه با بسته قرمز خود ،برنامه Red & Me هنگامی که مشتری سرخ به راحتی قابل دسترسی است.

9. بسته موبایل La Poste 60 گیگابایت با قیمت 10.99 یورو در ماه

اینترنت موبایل 60 گیگابایتی ، شبکه SFR 4G

12 گیگابایت معتبر در اروپا و ادارات خارج از کشور فرانسه

✔ تماس ، پیام کوتاه و MMS نامحدود

✔ گزینه 5 گرم هزینه 5 یورو بیشتر در ماه

بدون درگیری

box جعبه قیمت مشتری SFR: 9.99 یورو/ماه

بسته پست تلفن همراه

من در بسته پست موبایل 60 گیگابایتی مشترک می شوم !

آنجا تبلیغات بسته تلفن همراه پست موبایل, این یک بسته سیم کارت از یک حجم است 60 گیگابایت, از کدام 12 گیگابایت در اروپا/DOM ، و تماس های نامحدود/پیام کوتاه/MMS در فرانسه برای 10.99 یورو در هر ماه. شما یک اشتراک اینترنتی با جعبه SFR دارید ? شما پس از آن حق دارید در هر ماه یک یورو کمتر از یک یورو کمتر یا 9.99 یورو در ماه یک یورو پست تلفن همراه داشته باشید. دریغ نکنید و قدرت خرید خود را با این بسته بسیار مقرون به صرفه متوسط ​​افزایش دهید !

10. بسته “le one” youprice در تبلیغ: از 44 تا 60 گیگابایت از 7.99 یورو در ماه برای 2 ماه اول

✔ اینترنت موبایل ماژولار :: 44 گیگابایت (7.99 یورو/ماه به مدت 2 ماه پس از 9.99 یورو در ماه), 44 – 50 گیگابایت (13.99 €/ماه به مدت 2 ماه 16.99 € در ماه) و 50 – 60 گیگابایت (14.99 یورو در ماه به مدت 2 ماه 17.99 یورو در ماه)

شبکه 4G/4G+ Orange یا SFR به عنوان یک انتخاب ، با گزینه پرداخت شده 5 گرم (+ 5 یورو در ماه)

✔ تا زمانی که 10 گیگابایت داده های اینترنتی موبایل قابل مصرف از اتحادیه اروپا یا DOM است

✔ تماس و پیام کوتاه/mms نامحدود به سمت فرانسه

بدون درگیری

گزینه 5G موجود (به جز بازگشت به مدرسه)

esim در دسترس

بسته شما

من بسته youprice را مشترک می کنم !

برنامه مناسب لحظه نیز بسته قابل تنظیم یکی از mvno youprice که شبکه های نارنجی و SFR را وام می گیرد. به مناسبت شروع سال تحصیلی ،اشتراک تلفن همراه در نسخه مدرسه از 7.99 یورو در هر ماه برای 2 ماه اول, قبل از رفتن به 9.99 یورو در هر ماه. از 44 تا 60 گیگابایت در هر ماه در داده ها و 10 گیگابایت برای گذراندن اتحادیه اروپا یا DOM ارائه می شود. مزیت بسته موبایل قابل تنظیم, این است که اگر پاکت داده خود را به مدت یک ماه خسته کرده اید ، در مصرف خود محدود نیستید و به طور خودکار به قیمت بالایی داده ها برای این ماه می روید. اگر دوست دارید بتوانید میزان مصرف اینترنت خود را تعدیل کنید ، بسته تبلیغاتی موبایل YouPrice برای انعطاف پذیری که به شما ارائه می دهد جالب است.

خوب است بدانید: وقتی می خواهید از یک تبلیغ استفاده کنید و یک بسته موبایل را بیرون بیاورید در یک اپراتور جدید در حالی که شماره تلفن خود را نگه دارید فعلی ، شما باید خود را بازیابی کنید شماره ریو با تماس با 3179. خدمات و تماس رایگان ، 24 ساعت شبانه روز ، 7 روز در هفته در دسترس است. کد ریو مرتبط با شماره تلفن همراه شما توسط پیام کوتاه برای شما ارسال می شود.

اپراتور تلفن همراه خود را به راحتی تغییر دهید. چه زمانی مشترک شدن یک بسته موبایل در تبلیغ, آرزوی خود را برای نگه داشتن شماره خود و انتقال کد RIO خود برای شروع انتقال شماره تلفن خود به شبکه جدید موبایل انتخاب شده نشان دهید. خاتمه قرارداد قدیمی شما توسط اپراتور جدید انجام می شود ، و نه توسط شما.

چه موقع باید از تبلیغات در برنامه های تلفن همراه استفاده کنیم ?

سالهاست که این تبلیغات در دوره های بسیار خاصی مانند کریسمس یا شروع سال تحصیلی در ماه سپتامبر راه اندازی شد. دیگر واقعاً یک دوره برای تبلیغات در بسته های تلفن همراه وجود ندارد ، زیرا بسیاری از آنها بسیار زیاد هستند. امروز ، امکان پذیر است در هر زمان یک تبلیغ بسته بندی موبایل را مشترک کنید از سال ، بدون اینکه منتظر فروش یا دوره های اختصاص داده شده به تبلیغاتی مانند جمعه سیاه یا دوشنبه سایبر باشید.

ناتان پارینلی

در اوایل سال 2023 به Selectra رسید ، ناتان یک ویراستار است که علاقه مند به جهان ارتباطات از راه دور است. او خود را به تولید محتوای متخصص در صفحات موضوعی “راهنماها/رویکردها/مقایسه” و “چند اپراتور” سایت Jechange اختصاص می دهد. او بهترین تلفن های اینترنتی و تلفن همراه در بازار را برای شما مقایسه می کند.

از ما بپرسید ، ما این کار را برای شما انجام می دهیم !

برای رویه های خود با مشاوران ما تماس بگیرید (واجد شرایط بودن ، تغییر اپراتور. )

از دوشنبه تا جمعه از 8 صبح تا 9 بعد از ظهر شنبه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر یکشنبه از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر

بسته تبلیغاتی موبایل: بهترین پیشنهادات در حال انجام در سال 2023

در بسته تبلیغاتی

بسته های ارتقاء به بسیاری از قبض تلفن خود اجازه می دهد تا به میزان قابل توجهی کاهش یابد. در حالی که چند سال پیش ، مرسوم بود که حداقل سی یورو برای اشتراک قابل حمل آن بپردازیم ، توسعه MVNO اوضاع را تغییر داد. با این تحول ، دیدن دیگر نادر نیست پیشنهادات موبایل کامل ، با قیمت کمتر از 10 یورو در هر ماه.

یافتن بسته مناسب روی یک تبلیغ همیشه آسان نیست زیرا هرگونه پیشنهاد وجود دارد. برای کمک به خود در تحقیقات خود ، توصیه می شود از مقایسه کننده. به لطف چنین دستگاهی ، امکان پذیر است به سرعت تمام برنامه های خوب در حال انجام از طریق اپراتورهای تلفن را بخوانید.

مزایای اصلی بسته های تبلیغاتی به شرح زیر است.

  • به لطف بسته های تبلیغاتی ، مشتریان می توانند هر ماه پس انداز قابل توجهی را پس انداز کنند.
  • علاوه بر این ، امکان تغییر بسته به لطف پیشنهادات موبایل غیر اتصال وجود دارد.
  • بسته های مختلف تبلیغاتی همچنین به شما امکان می دهد اپراتورهای مختلف و شبکه های آنها را بدون پرداخت هزینه زیاد آزمایش کنید.
  • به طور کلی ، مزیت ترین تبلیغات را می توان در کنار اپراتورها بدون تعهد مانند Red توسط SFR یا B&Y یافت.

تمام تبلیغات بسته های تلفنی این هفته

ضوابط جستجو

  • بدون درگیری
  • تعهد 12 ماهه
  • تعهد 24 ماهه
  • از راه دور Bouygues
  • تلفن همراه رایگان
  • نارنجی
  • SFR
  • اوچان از راه دور
  • B و شما
  • از راه دور Bouygues
  • موبایل cdiscount
  • CIC متحرک
  • از راه دور کوریولیس
  • Crédit Mutuel Mobile
  • تلفن همراه رایگان
  • پست موبایل
  • لبارا
  • لیکا موبایل
  • نعناع سیار
  • شمال غربی
  • NRJ تلفن همراه
  • نارنجی
  • پیش فرض
  • قرمز توسط SFR
  • سیار
  • SFR
  • سیم+
  • سد
  • منبع سیار
  • موبایل
  • YouPrice
  • طی 3 ماه
  • طی 6 ماه
  • به مدت 12 ماه
  • به مدت 24 ماه
  • بدون مدت
  • مشتری جعبه
  • مرز (سوئیس. )
  • بي سيم
  • تماس های خارج از کشور
  • گزینه برای ساعت متصل
  • esim
  • برنامه مسدود شده
  • تلویزیون
  • چند سیم

تلفن

  • سیب
  • سامسونگ
  • شبه
  • Redmi Note 12 Pro+ 5G
  • Redmi Note 12 Pro 5G
  • Redmi Note 12 4G
  • redmi a2
  • Redmi 12c
  • iPhone 15 Pro Max
  • آیفون 15 طرفدار
  • آیفون 15 پلاس
  • آیفون 15
  • iPhone 14 Pro Max
  • آیفون 14 طرفدار
  • آیفون 14 پلاس
  • آیفون 14
  • آیفون 13 طرفدار
  • آیفون 13 مینی
  • آیفون 13
  • آیفون 12 مینی
  • آیفون 12
  • آیفون 11
  • Galaxy Z Fold 5
  • Galaxy Z Flip 5
  • Galaxy S23 Ultra
  • Galaxy S23 Plus
  • Galaxy S23
  • کهکشان S22+
  • Galaxy S22 Ultra
  • کهکشان S22
  • Galaxy S20 FE
  • Galaxy A54 5G
  • Galaxy A34 5G
  • Galaxy A14 5G
  • 13 طرفدار
  • 13
  • 11t طرفدار
  • 11t
  • 11 lite ne

محتوای این صفحه توسط یک متخصص تحریریه در مورد تاریخ تأیید شده است 09/22/2023

با تشکر از بسته های مختلف تبلیغاتی که از طرف اپراتورها موجود است ، مصرف کنندگان اکنون امکان یافتن پیشنهاد موبایل مورد نیاز خود را بدون پرداخت هزینه زیاد هر ماه دارند. تبلیغات مربوط به هر نوع بسته های تلفن همراه و حتی کامل ترین ، از تخفیف های استثنایی فرار نکنید. در واقع ، پیدا کردن غیر معمول نیست بسته های نامحدود غنی از داده های موبایل فقط با 10 یورو در ماه, اگر نه کمتر.

بسته های موبایل مقایسه ای در تبلیغ

برای صرفه جویی در هزینه ، اپراتورها تبلیغات منظم را در بسته های تلفن همراه خود ارائه می دهند.

اپراتور سمت راست را انتخاب کنید با این حال ، حتی اگر قیمت ها جذاب باشند ، کار آسانی نیست. این جایی است که مقایسه کننده های بسته بازی می شوند. دومی امکان شناسایی بهترین تبلیغات در اشتراک های تلفنی را فقط با چند کلیک امکان پذیر می کند. Touslesforfaits اکنون بهترین بسته های تبلیغاتی موجود در حال حاضر را در بازار تلفنی موجود است.

بسته تبلیغاتی: مقایسه بهترین نکات لحظه در مورد پیشنهادات موبایل

اگرچه اپراتورهای متعارف از جنگ قیمت مستثنی نیستند ، اما به طور کلی MVNO ها جالب ترین پیشنهادات مالی را از نظر مالی ارائه می دهند. این اپراتورهای مجازی ، در واقع ، با تلفن های کم, بدون تعهد موجود است. این امر به محض ارائه پیشنهاد بهتر با یک رقیب ، امکان خاتمه همه را به وجود می آورد.

چیست بهترین بسته های تبلیغاتی موجود در میان mvnos ? جزئیات هر یک از پیشنهادات موبایل آن چیست؟ ? قبل از اشتراک ، همه شرایطی را باید بدانید ? در اینجا چند پاسخ وجود دارد.

10 گیگابایت 5.99 یورو/ماه بی شرط 100 گیگابایت 9.99 یورو/ماه بدون مدت

پیشنهادات بدون تعهد در ارتقاء قرمز توسط SFR

قرمز توسط SFR دید که روز شرکت تابعه SFR شعبه خاص خود را ایجاد می کند از بسته های غیر اتصال. دومی با موفقیت واقعی روبرو شده است و بسیاری از مشتریان برای حمایت از آنها در زندگی روزمره خود به یک بسته قرمز اعتماد دارند.

اپراتور کاملاً برعکس در تبلیغات نیست. کاربران می توانند پیدا کنند قیمت های ترجیحی در طول سال. به لطف عدم تعهد ، آنها همچنین می توانند بدون پرداخت هزینه اضافی ، قرارداد خود را در هر زمان فسخ کنند.

بسته تبلیغاتی قرمز توسط SFR:

  • 80 گیگابایت داده های تلفن همراه موجود در سرزمین اصلی فرانسه ؛
  • 16 گیگابایت داده های قابل استفاده در اتحادیه اروپا و ادارات خارج از کشور ؛
  • ارتباطات نامحدود در سرزمین اصلی فرانسه و بی خانمانی ؛
  • 11.99 یورو در ماه ، بدون افزایش انتظار می رود پس از یک سال ؛
  • نیازی به نامزدی نیست.

از تبلیغی 11.99 یورو

با توجه به نیاز خود ، بسته قرمز خود را با بسته بندی SFR شخصی کنید

اگرچه بسته قرمز توسط SFR که برجسته شده است تعداد مشخصی از داده های تلفن همراه دارد ، اما اپراتور امکان شخصی سازی بسته خود را با توجه به نیازهای خود می گذارد. همچنین می توان یک بسته 130 گیگابایتی 5G را بدست آورد. در مورد این آخرین پیشنهاد به طور خاص ، برای 5 یورو اضافی ، می توان یک برنامه تلفن همراه سازگار با 5G را نیز بدست آورد.

چندین بسته تبلیغاتی در کاتالوگ B & You

B & You همچنین تمایل دارد که خود را به عنوان رقابتی با بسته های تبلیغاتی خود قرار دهد. محدوده بسته های غیر اتصال Bouygues Telecom از شکستن قیمت ها نمی ترسد و چندین اشتراک جالب در کاتالوگ اپراتور در دسترس است.

به ویژه می توان یک بسته 130 گیگابایتی را در شبکه 5G Bouygues Telecom با تنها 15.99 یورو در ماه پیدا کرد. به همان روشی که در SFR با RED توسط SFR وجود دارد ، پس از سال اول اشتراک ، هیچ افزایش قیمت پیش بینی نمی شود. سایر بسته های تبلیغاتی نیز در دسترس هستند ، مانند:

  • بسته 5 گیگابایتی با قیمت 4.99 یورو در ماه ؛
  • بسته تبلیغاتی 40 گیگابایتی با قیمت 9.99 یورو در ماه ؛
  • بسته 200 گیگابایتی با قیمت 19.99 یورو در ماه.

تمام پیشنهادات تبلیغاتی از B&Y بدون تعهد هستند. هیچ شرط مدت زمان نیز برای قیمت ها قابل اجرا نیست. این به طور مشخص به این معنی است که مشترکان مجبور نیستند از فاکتور انتظار داشته باشند که پس از ماه های اول اشتراک افزایش یابد.

از تبلیغی 15.99 یورو

بسته غیر اتصال

برای خواندن بسته موبایل بدون تعهد: تمام پیشنهادات اپراتورها

سری رایگان: 120 گیگابایت داده های تلفن همراه با قیمت پایین

موبایل رایگان اپراتوری است که به طور قطع بازار تلفن همراه را متزلزل کرده است. با ارائه یک بسته فقط 2 یورو ، شرکت خاویر نیل رقبای خود را به بررسی پیشنهادات خود سوق داد. از این به بعد, قیمت های پایین در اشتراک تلفن ها را ارائه دهید امری عادی شده است.

با کمال تعجب ، اپراتور رایگان نیز ارائه می دهد یکی از بهترین بسته های موجود در بازار بازار. دومی به نام سری رایگان پاسخ می دهد و در مجموع 120 گیگابایت داده های تلفن همراه را برجسته می کند. برای استفاده از آن ، مشترکین فقط باید 12.99 یورو در ماه بپردازند.

مجموعه ویژه رایگان به طور خلاصه:

  • 120 گیگابایت داده های تلفن همراه قابل استفاده در سرزمین اصلی فرانسه ؛
  • 18 گیگابایت داده های تلفن همراه در اروپا و در بخش های خارج از کشور فرانسه استفاده می شود
  • ارتباطات نامحدود در قلمرو کلانشهر و رومینگ
  • بسته ای که بدون تعهد باقی می ماند
  • پیشنهادی که فقط در سال اول در دسترس است ، و سپس با بسته 5G رایگان با قیمت 19.99 یورو در ماه جایگزین شد.

از 12.99 یورو تبلیغ

سری رایگان: مراقب تغییر بسته بعد از یک سال باشید

غیر معمول نیست که اپراتورهای تلفن فقط در یک سال یا حتی کمتر نرخ ترجیحی خود را ارائه دهند. از طرف تلفن همراه رایگان ، دستگاه کمی متفاوت است. بعد از یک سال ، قیمت افزایش می یابد ، اما نه تنها. به طور مشخص ، پس از دوازده ماه اول اشتراک شورش ، بسته تغییر می کند تا به جامع ترین پیشنهاد اپراتور منتقل شود. دومی ، از جمله موارد دیگر ، 250 گیگابایت داده های تلفن همراه هر ماه ، سازگاری با 5G و بسیاری از مقصد های دیگر در رومینگ را ارائه می دهد.

SOSH: نرخ ترجیحی شرکت تابعه بدون تعهد نارنجی

SFR و Bouygues Télécom تنها کسانی نیستند که شرکت تابعه خود را بدون تعهد توسعه داده اند. اپراتور تاریخی نارنجی نیز اپراتور مجازی خود را توسعه داده است: SOSH. با کمال تعجب ، این شرکت نیز مورد استفاده قرار می گیرد تبلیغات مربوط به اشتراک های تلفن همراه.

همین الان, این یک بسته 130 گیگابایتی است که در زمینه ارتقاء ارائه می شود. برای به دست آوردن چنین حجم داده ها و همچنین ارتباطات نامحدود ، مشترکین باید 15.99 یورو در ماه بپردازند. SOSH مانند رقبای خود پس از سال اول اشتراک ، افزایش قیمت را تحمیل نمی کند.

توجه داشته باشید که یک بسته تبلیغی دیگر در لحظه در کاتالوگ SOSH نمایش داده می شود:

  • بسته 1 گیگابایتی با قیمت 7.99 یورو در ماه ؛
  • یک پیشنهاد موبایل با 40 گیگابایت با قیمت 11.99 یورو در ماه.
  • یک بسته 5G 140 گیگابایتی با قیمت 20.99 یورو در ماه.

از تبلیغی 15.99 یورو

نظر بسته اینترنت SOSH

همچنین بررسی مشتری SOSH را بخوانید: آیا باید برنامه های موبایل و جعبه های SOSH را انتخاب کنید ?

بهترین بسته در تبلیغات YouPrice: انتخاب شبکه و پاکت داده انعطاف پذیر

YouPrice مطمئناً یکی از اپراتورهای مجازی است که بهترین بسته های تبلیغاتی لحظه ای را ارائه می دهد. این یکی از تنها کسانی است که به بازار عرضه می کند بسته 111 گیگابایتی با قیمت 9.99 یورو در ماه. علاوه بر این ، مانند بسیاری از بسته های تلفن همراه ، این تبلیغ به شما امکان می دهد بین شبکه تلفن همراه نارنجی یا SFR انتخاب کنید.

از آن زمان همه چیز نیست پاکت داده این بسته تبلیغاتی انعطاف پذیر است. این بدان معنی است که با مصرف داده های مشترک سازگار است. بتن سه سطح تلفن همراه به شرح زیر است.

بسته بندی در تبلیغات YouPrice با جزئیات:

  • 9.99 یورو در ماه تا 111 گیگابایت به مدت دو ماه ؛
  • ماهانه 16.99 یورو برای مصرف بین 111 تا 120 گیگابایت به مدت دو ماه ؛
  • 18.99 یورو در ماه برای استفاده بین 120 تا 130 گیگابایت به مدت دو ماه.

بعد از دو ماه اول اشتراک, قیمت هر سطح مصرفی 3 یورو در ماه افزایش می یابد تا شبکه نارنجی و 2 یورو در ماه برای شبکه SFR افزایش یابد.

از 9.99 یورو تبلیغ

مزایای دیگر بسته تبلیغاتی YouPrice عبارتند از تماس ها و متون بدون محدودیت از فرانسه (DOM شامل) و اتحادیه اروپا و همچنین یک پاکت داده 16 GO/ماه که از اتحادیه اروپا و کشورهای DOM استفاده می شود.

همه توصیه هادربسته بندی کردن .خط

برای انتخاب شبکه مناسب YouPrice ، بین نارنجی و SFR ، بنابراین توصیه می شود به کارت شبکه ARCEP نگاهی بیندازید. بنابراین مشتری می تواند متوجه شود که آیا شبکه تلفن همراه یکی از این اپراتورها در محل زندگی خود کارآمدتر از دیگری است.

تبلیغات Prixtel در اشتراک تلفن قابل تنظیم آن

وقتی می خواهی بسته های تبلیغاتی را با یکدیگر مقایسه کنید, این کافی نیست که به طرف اپراتورهای معمولی و شرکتهای تابعه آنها نگاه کنید ، کاملاً برعکس. چندین اپراتور مجازی برای گرفتن یک مشتری گسترده تر ، تخفیف های استثنایی را در نظر می گیرند. این به ویژه مورد prixtel است که به دلیل بسته های قابل تنظیم آن شناخته شده است.

در عمل, prixtel فرمول های اشتراک با چندین سطح تأمین مالی ارائه می دهد. این امکان را برای هر مشترک فراهم می کند که فقط آنچه را که مصرف می کند بپردازد. مورد کوچک ارزانترین پیشنهاد است ، از 5.99 یورو در ماه برای 10 گیگابایت داده شروع می شود. سپس بسته اکسیژن 30 گیگابایت داده را با قیمت 7.99 یورو به ارمغان می آورد. برای جامع ترین پیشنهاد ، “Le Grand” ، قیمت شروع 9.99 یورو در ماه است. این پیشنهاد موبایل بطور مشخص برای مصرف بین 100 گیگابایت و 160 گیگابایت در هر ماه پیشنهاد می کند. آخرین پیشنهاد موبایل ، “Le Géant” از 14.99 یورو ماهانه نمایش داده می شود.

سرانجام ، مهم است که به این نکته اشاره کنیم این قیمت ها بعد از یک سال تغییر نمی کنند. علاوه بر این ، اینها بسته های تلفن همراه بدون تعهد هستند. سرانجام ، مشترکان از کیفیت شبکه موبایل SFR بهره مند می شوند.

از 7.99 یورو تبلیغ
همه توصیه هادربسته بندی کردن .خط

با تشکر از بسته های prixtel ، می توان فرصتی برای پرداخت عادلانه ترین قیمت داشت. در کل ، سه سطح تأمین مالی در هر فرمول گنجانده شده است. طی ماه ها ، قیمت درخواست شده یکسان نخواهد بود. این قیمت عمدتاً به مصرف داده های موبایل ساخته شده در هر ماه بستگی دارد. به طور خلاصه ، عضویت در بسته بندی قیمت این است که همیشه به طور مناسب ترین قیمت را بپردازید.

بسته های تبلیغاتی: پیشنهادات اپراتور Coriolis Telecom

نام Coriolis Telecom نیز اغلب به مقایسه کننده های بسته های تبلیغاتی باز می گردد ، و به دلایل خوبی ، MVNO اغلب قیمت های خود را می شکند. در حال حاضر ، پیشنهاد موبایل 30 گیگابایتی اپراتور با قیمت کاهش یافته ارائه می شود. برای به دست آوردن آن ، مصرف کنندگان باید در کل پرداخت کنند 7.99 یورو در ماه بدون شرایط زمان.

جالب است بدانید که این علاوه بر یک است بسته غیر اتصال, بنابراین خاتمه در هر زمان ممکن است.

بسته تبلیغاتی Coriolis Telecom:

  • 30 گیگابایت داده های تلفن همراه قابل استفاده در قلمرو کلانشهر ؛
  • 9 گیگابایت قابل استفاده در اتحادیه اروپا و در ادارات خارج از کشور ؛
  • ارتباطات نامحدود در این مقصد های مختلف ؛
  • 7.99 یورو در ماه بدون مدت زمان ؛
  • یک بسته غیر اتصال ، در هر زمان و بدون هیچ هزینه ای خاتمه می یابد.

از 7.99 یورو تبلیغ

بسته های تبلیغاتی Coriolis Telecom

همچنین تبلیغات مخابراتی Coriolis را بخوانید: کدها ، تخفیف در بسته ها و جعبه ها

NRJ Mobile ، بسته هایی که به طور مرتب در ارتقاء ارائه می شوند

از طرف اپراتورهای مجازی, NRJ Mobile از غفلت نیست. در حال حاضر ، MVNO در یک بسته موبایل تبلیغاتی دارد که دارای 30 گیگابایت داده ماهانه است. برای چنین پاکت نامه ای ، مصرف کنندگان باید در کل 7.99 یورو در ماه و بدون شرایط مدت زمان آماده باشند. این می تواند یک انتخاب عالی برای اولین بسته کودک یا برای یک فرد مسن که به داده های موبایل زیادی احتیاج ندارد.

پیشنهاد موبایل 30 گیگابایتی نیز تنها بسته بندی در تبلیغات کاتالوگ موبایل NRJ در حال حاضر نیست. دو اشتراک قابل حمل دیگر نیز با نرخ ترجیحی ارائه می شود. این در مورد:

  • بسته 100 گیگابایتی ، با 9.99 یورو در ماه ارائه می شود.
  • بسته 150 گیگابایت 5G ، با 12.99 یورو در ماه ارائه می شود.

سه بسته در ارتقاء NRJ Mobile نیز بدون تعهد است. بنابراین هیچ هزینه خاتمه ای هنگام پایان دادن به قرارداد وی انتظار نمی رود.

از 7.99 یورو تبلیغ

شبکه مورد استفاده NRJ Mobile چیست ?

به منظور ارائه کیفیت بهینه خدمات ، اپراتورهای مجازی (MVNO) زیرساخت های MNO را اجاره می کنند. با توجه به موبایل NRJ ، آنتن های Bouygues Telecom است که مورد استفاده قرار می گیرد.

پیشنهادات موبایل Auchan Telecom برای صرفه جویی در پول بیشتر

در Auchan Telecom ، تبلیغات نیز در طول سال رایج است. در طی ماه ها ، در واقع امکان کشف چندین اشتراک تلفنی در فروش ، به بیشترین لذت مصرف کنندگان ممکن است. در حال حاضر ، آن است یک بسته 10 گیگابایتی که با قیمت تعیین شده با 5.99 یورو در ماه برجسته شده است. برای این نرخ ، مشترکین نیز از ارتباطات نامحدود بهره مند می شوند.

توجه داشته باشید که در حال حاضر ، دیگران بسته های تبلیغاتی در Auchan Telecom ارائه می شود. بنابراین مشتریان می توانند پیشنهادی از جمله 20 گیگابایت داده را با قیمت 6.99 یورو در هر ماه یا یک بسته موبایل با 80 گیگابایت داده با قیمت 8.99 یورو ماهانه پیدا کنند. از آنجا که این بسته های موبایل تبلیغاتی بدون تعهد است ، خاتمه بدون هزینه قبل از افزایش قیمت کاملاً امکان پذیر است.

از 5.99 یورو تبلیغ

پایان تعهد یک بسته تلفن

همچنین تاریخ پایان تعهد یک بسته موبایل را بخوانید: چگونه آن را پیدا کنیم ?

Syma Mobile: اشتراک های تلفن اغلب در فروش

موبایل

از نظر برنامه های خوب ، شما نباید از Syma Mobile نیز غافل شوید. MVNO نیز با آن ضروری است پیشنهادات موبایل با قیمت پایین, و تبلیغات منظم در کاتالوگ آن.

علاوه بر بسته های تبلیغاتی که می توان در کاتالوگ SYMA یافت ، نظرات مشتری جذابیت اشتراک های پیشنهادی را برجسته می کند. از طریق یک پیشنهاد تصفیه شده ، اپراتور سعی می کند تا تمام نیازهای مصرف کنندگان را برآورده کند ، همه بدون نیاز به تعهد.

قیمت شروع در Syma Mobile 6.99 یورو در ماه تعیین شده است. بدون شک یکی از بهترین بسته های موبایل است که می تواند در بازار پیدا کند ، زیرا برای چنین مبلغی ، در کل 20 گیگابایت داده های تلفن همراه در هر ماه ارائه می شود.

برنامه های موبایل SYMA به طور خلاصه:

  • پیشنهادات موبایل از 20 گیگابایت تا 210 گیگابایت ؛
  • قیمت بیش از 19.99 یورو در ماه نیست
  • سازگاری با 5G برای جامع ترین پیشنهادات ؛
  • بسته هایی که بدون تعهد باقی می مانند و بنابراین در هر زمان خاتمه می یابد.

از 6.99 یورو به پیشنهاد مراجعه کنید

5G به طور خودکار در کامل ترین بسته Syma Mobile گنجانده شده است

بسته های 5G بیشتر و بیشتر از طریق اپراتورهای تلفن در دسترس است. Syma Mobile همچنین قصد دارد این نیاز را برآورده کند و سازگاری 5G را به عنوان یک گزینه ، برای 5 یورو هر بار ارائه می دهد. با این حال ، نسل جدید شبکه تلفن همراه به طور خودکار در آخرین بسته اپراتور ، پیشنهاد موبایل 210 گیگابایتی با قیمت 19.99 یورو در ماه گنجانده شده است.

در مورد بسته های تبلیغاتی امضا شده Cdiscount Mobile ?

بالاخره این مقایسه بسته های تبلیغاتی, مهم است که استناد به پیشنهادات امضا شده Cdiscount Mobile را ذکر کنید. در واقع اپراتور به دلیل قیمت های پایین خود مشهور است. در حال حاضر ، چندین بسته برند در تبلیغات ارائه می شود.

اولین مورد از این بسته های تبلیغاتی پیشنهاد است 80 گیگابایت ، با قیمت 8.99 یورو در ماه ارائه می شود. برای این قیمت ، مشترکان از ارتباطات نامحدود و یک پاکت 9 گیگابایتی اضافی که در اتحادیه اروپا و DOM قابل استفاده است استفاده می کنند.

بسته دوم در تبلیغات Cdiscount Mobile پیشنهاد 150 گیگابایتی 5G با قیمت 12.99 یورو در ماه است. در اینجا ، ارتباطات نامحدود در سرزمین اصلی فرانسه ، اتحادیه اروپا و DOM گنجانده شده است. در رومینگ ، پاکت داده اختصاص یافته نیز 19 گیگابایت است.

از 8.99 یورو تبلیغ

توجه داشته باشید که سایر پیشنهادات موبایل تبلیغاتی مانند بسته 10 گیگابایتی با قیمت 5.99 یورو در ماه یا حتی در دسترس است بسته 30 گیگابایتی با قیمت 7.99 یورو در ماه در سری محدود.

همه توصیه هادربسته بندی کردن .خط

بهترین راه برای از دست دادن هرگونه تبلیغ در بسته های تلفن همراه ، مقایسه یک مقایسه کننده است. با تشکر از این دستگاه ، همه می توانند در چند ثانیه از تمام پیشنهادات تبلیغاتی موجود ، بدون نیاز به اتصال به همه سایت های اپراتورهای تلفن ، بخوانند.

تبلیغات بیشتر و راحت تر در بین اپراتورها

با توسعه بسته های غیر اتصال ، تبلیغات بیشتر و بیشتر برای مصرف کنندگان قابل دسترسی است. این یک نکته قوی واقعی است زیرا در طول سال ، معاملات زیادی وجود دارد. به منظور شکار بهترین تبلیغات و پیشنهادات به طور مرتب ، استفاده از یک بسته غیر اتصال ضروری است. این اجازه می دهد در هر زمان به خودتان امکان خاتمه دهید, بدون هیچ هزینه ای برای پرداخت.

برای دسترسی بیشتر به تبلیغات ، اپراتورها نیز طرف خود را گرفته اند مراحل خاتمه را تسهیل کنید. از این پس ، می توان بسته را حتی بدون انجام اقدامات تغییر داد. اپراتور جدید از همه چیز مراقبت می کند. برای انجام این کار ، به سادگی هنگام عضویت در پیشنهاد جدید خود ، کد ریو خود را وارد کنید.

چرا بسته های تبلیغاتی بیشتر و بیشتر در دسترس هستند ?

  • با تشکر از بسته های غیر اتصال ، مشترکین می توانند در هر زمان و بدون هیچ هزینه ای پیشنهاد خود را تغییر دهند.
  • مراحل خاتمه توسط خود اپراتورها انجام می شود.
  • همه کاربران حتی با تغییر اپراتور امکان نگه داشتن شماره تلفن خود را دارند.

به تبلیغات در مورد ذکر “برای زندگی” توجه کنید

بسیاری از مصرف کنندگان قبلاً به خود اجازه داده اند که با تبلیغ واجد شرایط “برای زندگی” اغوا شوند. با این وجود ، شما باید به خصوص هوشیار باشید. در حقیقت ، اپراتورها مجاز به استفاده از این ذکر نیستند مگر اینکه ضمانت نامه در قرارداد مشخص شود. در عمل ، فقط به این دلیل که قیمت پس از یک سال افزایش نمی یابد که هرگز اینگونه نخواهد بود. برخی از مصرف کنندگان از دیدن “بسته طول عمر” خود پس از چند سال شگفت زده شدند. در این حالت ، اپراتور موظف است از مشترکان خود جلوگیری کند. برای کسانی که از این افزایش امتناع می ورزند ، کاملاً ممکن است برای رفتن و عضویت در یک اپراتور دیگر و بسته به دوره سال ، از نرخ بهتر بهره مند شوند.

روشهای مختلفی برای صرفه جویی در برنامه تلفن همراه شما چیست؟ ?

امروزه دستگاه های زیادی برای دانستن وجود دارد هزینه های اشتراک آن را کاهش دهید. این مربوط به برنامه های موبایل ، اما همچنین جنبه های دیگر زندگی روزمره وی است. جعبه های اینترنتی نیز به عنوان مثال از دوره های تبلیغاتی صرف می شوند.

برخی از همیشه ارزان ترین قیمت را بپردازید, مهم است که روشهای مختلفی را برای کاهش قیمت اشتراک تلفن خود بدانید. برای این, لازم است تخفیف های مختلف استفاده شده توسط اپراتورها را به طور خاص شناسایی کنید:

  • تخفیف های سنتی ، با قیمت های تبلیغاتی فقط برای چند ماه معتبر است.
  • کدهای تبلیغاتی.
  • فروش خصوصی.
  • حمایت.

بسته های ارزان: نرخ ترجیحی فقط برای چند ماه

اول ، توصیه می شود نقل قول کنید تخفیف های کلاسیک که توسط همه اپراتورهای تلفن انجام می شود. تقریباً همه اپراتورها این کار را انجام می دهند ، خواه این شرکت های تاریخی باشد یا حتی MVNO. در حقیقت ، این قیمت های ترجیحی ارائه شده در یک دوره محدود است. هدف جذب مصرف کنندگان با قیمت بی نظیر و سپس افزایش این قیمت پس از شش ماه یا یک سال است.

این نوع تخفیف ها هستند به ویژه در بین اپراتورهای تاریخی ، SFR ، نارنجی و Bouygues از راه دور رایج است. برای اینکه مطمئن نباشید مشترکان خود را از دست ندهید ، این اپراتورها نیز تعهدی را تحمیل می کنند. این به طور مشخص به این معنی است که مشترکان قبل از پایان دوره مشخص امکان خاتمه دادن ندارند. در غیر این صورت ، آنها در معرض هزینه های خاتمه قرار می گیرند که می تواند قابل توجه باشد. در حال حاضر ، به نظر می رسد فقط نارنجی می خواهد با تبدیل کاتالوگ خود با بسته های اساساً غیر اتصال ، اتفاقاتی را انجام دهد.

توجه داشته باشید که بیشتر اوقات, قیمت ها همزمان با پایان تعهد در حال افزایش است. بنابراین می توان برای رفتن به اپراتور دیگر خاتمه داد. با این حال ، برای جلوگیری از این نوع دردسر ، ممکن است انتخاب یک بسته غیر اتصال دهنده ترجیحاً ترجیح داده شود.

بهترین قیمت در بسته های تلفن همراه و بهترین تبلیغات به طور کلی در کاتالوگ های MVNO یافت می شود. این بنگاهها در واقع تصمیم گرفته اند تا با قیمت های پایین تخصص داشته باشند ، که به آنها امکان جذابیت بیشتری را می دهد. علاوه بر این ، این واقعیت که اپراتورهای مجازی از شبکه اپراتورهای تاریخی استفاده می کنند ، به اطمینان از مصرف کنندگان در مورد کیفیت خدمات ارائه شده کمک می کند.

بسته ارزان قیمت

همچنین بسته موبایل ارزان را بخوانید: مقایسه با پایین آمدن فاکتور خود

کدهای تبلیغاتی در بسته ها: دستگاه هایی برای پس انداز بیشتر

استفاده از کدهای تبلیغاتی نیز در اینترنت بسیار رایج است. در واقع ، اینها هستند برای استفاده از تخفیف ، کدهایی که باید در زمان سفارش مطلع شوند, یا گزینه های ارائه شده. در مواجهه با محبوبیت این سیستم ، بسیاری از اپراتورها تصمیم گرفته اند از چنین سیستمی استفاده کنند.

از طرف دیگر ، کدهای تبلیغاتی اغلب دارند مدت زمان بسیار محدودی. به طور کلی استفاده از آنها فقط برای چند روز ، حداکثر یک ماه امکان پذیر است. نکته مهم دیگر نیز ذکر شده است: فقط مشتریان جدید می توانند از این نوع تخفیف ها بهره مند شوند.

کدهای تبلیغاتی در برنامه های تلفن همراه متداول است ، اما اینگونه نیستند نه تنها کوپن های کاهش در بخش تلفن. در برخی از اپراتورها ، به ویژه توانسته است کدهای تبلیغاتی را برای تلفن های هوشمند ارائه دهد ، و این امکان را برای صرفه جویی در هزینه ای که می تواند به 200 یورو برسد ، می دهد.

از کجا می توان کدهای تبلیغاتی را در برنامه های تلفن همراه پیدا کرد ?

کدهای تبلیغاتی همیشه آسان نیست. با این حال ، این دستگاه چنان محبوب شده است که یک جستجوی اینترنتی ساده به طور کلی کافی است. برای اینکه مطمئناً چیزی را از دست ندهید ، همچنین توصیه می شود به اخبار منتشر شده در مقایسه با برنامه های موبایل توجه داشته باشید.

نحوه پرداخت بسته ارزان تر به لطف فروش خصوصی ?

فروش خصوصی همچنین می تواند راه خوبی برای قیمت برنامه تلفن همراه خود را کاهش دهید. این کمپین ها که همچنین به نام Flash Sales نیز نامیده می شوند ، به طور کلی برای تلفن های هوشمند فروخته شده توسط برخی از اپراتورها علاوه بر بسته های تلفن های خود در نظر گرفته شده است. فروش خصوصی موبایل رایگان به عنوان مثال صحبت می کند ، و بسیاری از مصرف کنندگان بی تاب در انتظار آنها هستند.

با این وجود چندین نکته مهم این است که فروش خصوصی در بخش تلفنی را در نظر بگیرید. اول از همه ، برای با هزینه کمتری از یک تلفن هوشمند لذت ببرید در این روش ، شما باید با یک اپراتور که فروش را تنظیم می کند ، در یک بسته موبایل مشترک شوید. توجه داشته باشید که ، علاوه بر این ، تعهد نیز درخواست می شود. برای خرید تلفن هوشمند ، زمان تحمیل شده به طور کلی دو سال است.

نکات مهمی که باید در مورد فروش خصوصی در بخش تلفنی به یاد داشته باشید:

  • این فروش ها به طور کلی مربوط به خرید تلفن هوشمند است
  • علاوه بر این ، اشتراک یک بسته موبایل اجباری است
  • تعهد درخواست شده به طور کلی دو سال است
  • این کمپین ها فقط چند روز ، حداکثر هفته در دسترس هستند
  • تعداد کتیبه ها گاهی محدود است.

قانون چتل و خاتمه بسته تلفن

همچنین قانون چتل را بخوانید: قبل از پایان تعهد ، یک برنامه تلفن همراه را خاتمه دهید

حمایت مالی بسته بندی تلفنی: گزینه ای برای کاهش هزینه ها در دسترس است

برای کاهش قیمت برنامه تلفن همراه خود و استفاده از مزایای خاص ، نباید از آن غفلت کنید سیستم حمایت مالی. این به خودی خود تبلیغی نیست ، اما این برنامه خوب برای همه کسانی که مایل به پس انداز هستند شناخته می شود.

در واقع ، برای لحظه ای فقط سه اپراتور وجود دارد که می توانند یک سیستم اسپانسر ارائه دهند:

  • قرمز توسط SFR ؛
  • SOSH ؛
  • پیش فرض.

در دو اپراتور اول ، واقعیت حمایت از کسی یک ماه اشتراک ارائه دهید (هم در حامی و هم در گودسون). در حالی که SOSH پدرخوانده ها را به 6 سال در سال محدود می کند ، این مورد برای Red توسط SFR نیست.

از طرف قیمت ، سیستم حمایت مالی بسیار جذاب تر است. در حقیقت ، هرچه بیشتر حامیان مشترک مردم باشد ، بیشتر می تواند مزایا و ماههای ارائه شده کسب کند. حتی مشخص شده است که ، پس از 50 خدای ، مشترک می تواند از یک بسته مادام العمر بهره مند شوید. توجه داشته باشید که سیستم حمایت مالی همچنین به برخی از تلفن های هوشمند که توسط prixtel فروخته می شود ، به کوپن می دهد.

بسته ها را تغییر دهید و شماره تلفن خود را نگه دارید

برخی جرات ندارند از ترس از دست دادن شماره تلفن خود ، به یک بسته تبلیغاتی مشترک شوند یا به یک اپراتور که یک سیستم اسپانسر جذاب را ارائه می دهد ، مراجعه کنند. در واقعیت ، باید بدانید که همه مصرف کنندگان فرانسوی این فرصت را دارند که شماره تلفن خود را حفظ کنند ، حتی اگر تصمیم به تغییر اپراتور بگیرند. برای انجام این کار ، به سادگی کد ریو خود را با شماره گیری 3179 بازیابی کنید ، سپس هنگام عضویت در بسته جدید موبایل خود ، آن را اطلاع دهید. سپس اپراتور جدید از ایجاد درخواست قابلیت حمل مراقبت می کند.

دوره های سال برای یافتن بهترین بسته های موبایل در تبلیغات چیست؟ ?

وقتی به هر قیمتی می خواهید از بهترین قیمت قیمت استفاده کنید, شما باید بدانید که چگونه منتظر زمان مناسب باشید. اگرچه بسیاری از بسته ها در طول سال در تبلیغات ارائه می شوند ، اما دوره های خاصی با نرخ کاهش یافته نسبت به سایرین مساعد تر هستند.

به عنوان مثال می توان توجه داشت که جمعه سیاه فرصتی برای بسیاری از اپراتورها برای نمایش تمام قیمت های رقابت است. برای شروع سال تحصیلی یا حتی برای فصل تعطیلات یکسان است.

دوره های دیگر سال نیز می تواند فرصتی برای شکستن قیمت ها مانند هالووین ، روز ولنتاین ، فروش و غیره باشد. صبر کنید تا این لحظه ها باقی بماند بهترین راه برای تهیه ارزانترین بسته های سال.

بهترین لحظات سال برای یافتن بسته های تبلیغاتی:

  • جمعه سیاه.
  • جشن های کریسمس.
  • بازگشت به مدرسه.

در این دوره های سال ، اینها به طور کلی هستند mvnos که جالب ترین پیشنهادات را ارائه می دهد با بسته های نامحدود ، فقط با چند یورو در ماه.

در مورد پیوندهای وابستگی بیشتر بدانید

ما یک ده کارمند هستیم. پیوندهای ردیابی شده در محتوای ما می توانند برای همه THEFORFAIT درآمد فراهم کنند.خط. این هزینه بیشتری برای شما ندارد ، به ما امکان می دهد تا به شما محتوای کیفی ارائه دهیم و پروژه های جدیدی را توسعه دهیم. برخی از مطالب حمایت مالی و به همین ترتیب شناسایی می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملیات ، اینجاست.