بهترین دوچرخه برقی سبک 2023 ، بهترین دوچرخه های برقی سبک در بازار در سال 2023 | بالا

به آزادی بیشتر نیاز دارید? در اینجا سبکترین دوچرخه های برقی موجود در بازار است

Contents

دلیل اصلی انتخاب دوچرخه سواران برای دوچرخه سبک در جابجایی ، قابلیت حمل و نقل ، بلکه امکان رانندگی با کمک کم یا حتی بدون کمک است.
این به ویژه هنگامی که در حال صعود از یک شیب هستید صادق است. هر چه دوچرخه سنگین تر باشد ، تلاش بیشتری برای بالا رفتن از آن خواهید داشت و همین کار را برای قدرتی که موتور باید تأمین کند انجام می دهد.
ما از همه مزایا سهام می گیریم !

بهترین دوچرخه برقی سبک 2023

با کمک اصلی بهترین دوچرخه برقی سبک را در سال 2023 کشف کنید. VAE بسیار سبک کمتر از 12.5 کیلوگرم ، که در فرانسه ساخته شده است. یک دوچرخه قدرتمند و راحت ، 100 ٪ قابل تنظیم به صورت آنلاین ، برای سفرهای روزانه ، پیاده روی های تابستانی یا مسافرت های ورزشی شما.

بهترین دوچرخه برقی سبک برای سال 2023

یک دوچرخه برقی ، مانند مدل راهنما برند Origin ، یک دوچرخه سبک است که دارای یک موتور الکتریکی یکپارچه و باتری برای ارائه کمک های بیشتر به پدال است. این کمک می تواند انجام دوچرخه را تسهیل کند ، به خصوص در مشکلاتی مانند صعودهای شیب دار یا روبرو شدن با باد شدید. موتور الکتریکی بسته به نیرویی که روی پدال اعمال می شود ، ایجاد می شود و با یک دکمه روی دوچرخه قابل کنترل است . این نوع دوچرخه برقی به راحتی می تواند به سرعت 25 کیلومتر در ساعت برسد ، سرعت آن که کمک از آن محو می شود ، بدون کند کردن دوچرخه. این نوع دوچرخه دارای 100 کیلومتر است.

دوچرخه برقی یک جایگزین ماندگار برای وسایل سنتی حمل و نقل مانند اتومبیل یا موتور سیکلت است که می تواند به کاهش ردپای کربن کمک کند. علاوه بر این ، دوچرخه برقی می تواند شیوه حمل و نقل اقتصادی و عملی ، به ویژه برای سفرهای کوتاه ارائه دهد. به طور خلاصه ، دوچرخه برقی می تواند یک انتخاب ایده آل برای کسانی باشد که به دنبال یک جایگزین عملی ، اقتصادی و زیست محیطی برای وسایل حمل و نقل سنتی هستند.

چرخ موتور دوچرخه برقی

چرا یک دوچرخه برقی سبک انتخاب کنید ?

انتخاب دوچرخه برقی سبک مزایای بسیاری را ارائه می دهد. اول از همه ، یک مانور سبک آسان تر و دلپذیر تر برای سفرهای روزانه خواهد بود ، که می تواند یک عامل مهم برای افرادی باشد که مایل به استفاده از دوچرخه برقی خود برای سفرهای طولانی تر یا فعالیت های ورزشی هستند.

علاوه بر این ، حتی بدون فعال کردن کمک های برقی ، می توان از یک دوچرخه برقی سبک استفاده کرد. با وزن تنها 12 کیلوگرم ، کمک اصلی بدون نیاز به نگرانی در مورد عمر باتری ، می تواند برای سفرهای طولانی تر استفاده شود. علاوه بر این ، یک دوچرخه برقی سبک حمل و نقل آسان تر خواهد بود ، که می تواند برای کسانی که مایل به حمل و نقل دوچرخه خود با ماشین یا حمل و نقل عمومی هستند مفید باشد. این دوچرخه ایده آل برای Valotaf است .

کمک ، دوچرخه برقی سبک

Mahle X20 ، سبکترین سیستم باتری موتور

Mahle Ebike Systems بخشی از شرکت آلمانی Mahle است که در تولید موتورهای دوچرخه برقی تخصص دارد. موتور Mahle X20 سبکترین موتور در بازار است. با قدرت آن 60 نیوتن متر گشتاور مشخص می شود ، که باعث می شود با سهولت قابل توجه ، زمین دشوار را مدیریت کند.

موتور Mahle X20 همچنین به فناوری کنترل هوشمند مجهز است که بسته به وضعیت ، کمک بهینه را امکان پذیر می کند و آن را به یک انتخاب محبوب برای دوچرخه سواران که به دنبال حداکثر رساندن عملکرد و بهره وری انرژی خود هستند ، تبدیل می کند. علاوه بر این ، این موتور به گونه ای جمع و جور و سبک طراحی شده است که باعث می شود ادغام آن هم آسان و هم زیبایی شناسی باشد.

در پایان ، موتور Mahle X20 یک انتخاب محبوب برای دوچرخه سواران است که به دنبال موتور با وزن کاهش یافته ، قابل اعتماد و کارآمد هستند. این قدرت و فناوری پیشرفته قابل توجهی را برای یک تجربه رانندگی دلپذیر و مؤثر ارائه می دهد.

چرا یک دوچرخه برقی را با موتور در چرخ عقب انتخاب کنید ?

یک موتور در چرخ عقب سه مزیت اصلی در مقایسه با موتور در میل لنگ دارد .

سبکی و عملکرد
موتورهای الکتریکی نصب شده در چرخ عقب عموماً سبک تر هستند و بنابراین باعث می شوند VAE کارآمدتر شوند ، به خصوص هنگامی که می خواهید از دوچرخه بدون کمک و یا با کاهش کمک استفاده کنید.

رسیدگی
موتورهای الکتریکی نصب شده در چرخ عقب می توانند کنترل دوچرخه را بهبود بخشند ، زیرا وزن سیستم بسیار کاهش می یابد. این به طور قابل توجهی بر مرکز ثقل یا هندسه دوچرخه تأثیر می گذارد. این می تواند رانندگی را آسانتر و دلپذیر کند.

وابسته به زیبایی
موتورهای برقی نصب شده در چرخ عقب اغلب با احتیاط تر به نظر می رسند ، زیرا خط دوچرخه را مختل نمی کنند و پنهان کردن آنها آسان تر است. راهنما VAE است که ظاهر بیرونی آن بسیار شبیه به دوچرخه عضلانی است.

کمک به جاده ، دوچرخه جاده برقی

منشأ ، انتخاب ساخته شده در فرانسه ، فناوری پیشرفته و شخصی سازی

Cycles Origin یک مارک فرانسوی از دوچرخه های با فناوری بالا است که در فرانسه ساخته شده و قابل تنظیم است. چرخه مبدا طیف وسیعی از دوچرخه های برقی را برای انواع مختلف میدان و رانندگی از جمله مدل های مختلف ارائه می دهد Vae of City , از ماسه یا جاده . این برند بر کیفیت ، عملکرد و طراحی متمرکز است تا یک تجربه رانندگی راحت و دلپذیر را به مشتریان خود ارائه دهد.

چرخه های مبدا از اجزای با کیفیت بالا مانند موتورهای برقی شناخته شده ، باتری های طولانی مدت و قاب آلومینیومی بالا استفاده می کنند تا بهترین تجربه رانندگی ممکن را تضمین کنند. این برند همچنین یک تنظیم کننده آنلاین را ارائه می دهد و این امکان را برای شخصی سازی دوچرخه برقی خود با توجه به نیاز و سبک رانندگی آنها فراهم می کند.

در نتیجه ، چرخه های مبدا یک برندی است که به دلیل کیفیت و عملکرد دوچرخه های برقی خود شناخته شده است و طیف متنوعی از مدل ها را برای انواع مختلف زمین و همچنین بسیاری از امکانات مشتری برای مشتریان ارائه می دهد.

چرا Vae Light خود را در اینترنت خریداری کنید ?

چندین مزیت برای خرید دوچرخه برقی سبک شما در اینترنت وجود دارد. در اینجا برخی از مهمترین مزایا وجود دارد:

انتخاب گسترده
به صورت آنلاین ، شما به انتخاب گسترده ای از دوچرخه های برقی سبک از مارک ها و مدل های مختلف دسترسی خواهید داشت ، که به شما امکان می دهد مواردی را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما باشد.

مقایسه قیمت آسان
سایت های خرید دوچرخه آنلاین ، مانند سیستم چرخه مبدا.com به شما امکان می دهد به راحتی قیمت های دوچرخه های برقی مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید ، که به شما کمک می کند بهترین ارزش را برای پول پیدا کنید.

خرید از راه دور
شما می توانید بدون نیاز به حرکت ، دوچرخه برقی سبک خود را بصورت آنلاین خریداری کنید ، که عملی است و می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند.

اطلاعات دقیق
به صورت آنلاین ، شما به اطلاعات دقیق زیادی در مورد دوچرخه های برقی سبک مانند ویژگی ها ، مشخصات ، نظرات و نظرات مشتری دسترسی خواهید داشت ، که به شما در تصمیم گیری روشنگری کمک می کند.

تحویل مستقیم
بیشتر سایت های آنلاین تحویل مستقیم به خانه شما ارائه می دهند ، که مانع از حمل و نقل دوچرخه برقی سبک خود می شود.

در پایان ، خرید یک دوچرخه برقی سبک در اینترنت می تواند یک انتخاب عاقلانه برای کسانی باشد که به دنبال یک انتخاب گسترده ، مقایسه قیمت آسان ، اطلاعات دقیق و تحویل مستقیم هستند.

به آزادی بیشتر نیاز دارید ? در اینجا سبکترین دوچرخه های برقی موجود در بازار است

سبکی و دوچرخه برقی به ندرت دست به دست هم می دهند ، سالها است که VAES ماشینهای حجیم و پیچیده برای حمل و نقل ، پرهزینه و مجهز به استقلال محدود است. به آرامی ، تغییر کرد.
روی آوردن به یک دوچرخه برقی “سبک” چندین مزیت دارد ! برای شروع ، احساس رانندگی را به یک دوچرخه کلاسیک نزدیک تر خواهید یافت زیرا سبکی نیز امکان دستیابی به بهتر است. یک وزن حاوی باتری نیز باعث می شود باتری از آنجا که می توانید با کمک کمتری رانندگی کنید ! سرانجام ، اگر به طور مرتب دوچرخه خود را بپوشید ، به عنوان مثال از مراحل بالا بروید ، وزن به سرعت به یک معلولیت تبدیل می شود.
در این ، یک روش خوب برای حرکت در حالی که ردپای کربن خود را کاهش می دهد !

وزن دوچرخه برقی چقدر است ?

وزن یک VAE یکی از عواملی است که می تواند برخی از کاربران را از سرمایه گذاری یا استفاده روزانه از آنها منصرف کند. تمام شد ! به طور کلی ، تمام سبک ها با هم ترکیب می شوند, بین 10 تا 30 کیلوگرم متفاوت است. بیشتر آنها حتی بین 18 تا 25 کیلوگرم است. یک دوچرخه برقی سبک بین 10 تا 15 کیلوگرم وزن دارد.

چرا یک دوچرخه برقی سبک انتخاب کنید ?

پاسخ ساده است: برای وزن و استقلال آن ! البته بسته به بودجه ، طراحی ، مشخصات و نوع دوچرخه متفاوت است (جاده ، دوچرخه سواری کوهستانی ، شهر ، تاشو. ). به عنوان یک نشانه ، در اینجا چند نمونه از انواع مختلف وجود دارد:

نوع دوچرخه مدل وزن
شهری سبیل شنبه 28 باز 23 کیلوگرم
دوچرخه سواری در کوهستان مکعب استریو هیبرید 160 SL 500 24 کیلوگرم
VTC Kalkhoff Agattu 1.ب پیشرفت 26 کیلوگرم
تاشو Eovolt City x 15 کیلوگرم
بار محموله ترکیبی مکعب 48 کیلوگرم

دلیل اصلی انتخاب دوچرخه سواران برای دوچرخه سبک در جابجایی ، قابلیت حمل و نقل ، بلکه امکان رانندگی با کمک کم یا حتی بدون کمک است.
این به ویژه هنگامی که در حال صعود از یک شیب هستید صادق است. هر چه دوچرخه سنگین تر باشد ، تلاش بیشتری برای بالا رفتن از آن خواهید داشت و همین کار را برای قدرتی که موتور باید تأمین کند انجام می دهد.
ما از همه مزایا سهام می گیریم !

حمل آسان

به طور مرتب حمل و نقل یک دوچرخه برقی بسیار سنگین می تواند در بهترین حالت یک منبع مشکل باشد – اگر فاصله زیادی برای مسافرت با پیاده روی دارید – و در بدترین حالت یک مشکل واقعی – به عنوان مثال اگر مجبورید آن را روی یک پله بپوشید تا به آپارتمان خود بپردازید. برای این استفاده, شما باید دوچرخه نزدیک به 15 کیلوگرم را انتخاب کنید و در حالت ایده آل چند کیلوگرم زیر.
اگر می خواهید یک دوچرخه با خصوصیات عملی مانند گلدان ، یک قفسه چمدان و چراغ های یکپارچه ، 18 کیلوگرم یک لنز واقع بینانه تر است.
هرچه دوچرخه سبک تر باشد ، از نظر قابلیت مانور و قابلیت حمل و نقل آسان تر می شود. این امر همچنین اگر یک حومه شهری باشید که باید دوچرخه خود را بلند کنید تا او را به سمت بالا و پایین حمل و نقل عمومی ، بارگذاری آن را بر روی یک حامل دوچرخه ، عبور از یک سد یا پوشیدن آن در طبقه بالا از محل زندگی خود ، تفاوت ایجاد کند !

پیشرفت آسان بدون کمک

دوچرخه های برقی که بیش از 20 کیلوگرم وزن دارند می توانند با کمک معلول بسیار پیشرفت کنند ، اما وزن اضافی به سرعت به یک فشار روی ظرف تبدیل می شود ، بنابراین صعود را تصور کنید. شما دائماً تصور می کنید که یک تریلر را بکسل کنید !
وقتی یک دوچرخه برقی سبک رانندگی می کنید, پدال زدن بدون کمک بسیار کمتر مشکل ساز است. VAE های سبک مانند دوچرخه های معمولی به نظر می رسند و وزن اضافی تأثیر کمتری در احساس رانندگی عمومی دارد.

افزایش کارایی: استقلال و طول عمر بیشتر

هر چه دوچرخه برقی باشد ، باتری عصب جنگ است ! در کنار دوچرخه های برقی سبک, باتری ها به طور کلی از ظرفیت کمتری برخوردار هستند. دو دلیل اصلی برای این امر وجود دارد: کاهش وزن و ادغام باتری در چارچوب.
این بدان معنا نیست که یک دوچرخه برقی سبک باید یک باتری کوچک داشته باشد (گرچه بیشتر وسایل نقلیه سبک دارای یکی هستند). یکی از سبک ترین و تصفیه شده ترین نسخه ها ، تخصصی Turbo Vado SL است. این باتری بیش از 320 WH دارد و همچنین دارای سیستم فرمت استقلال است ، به این معنی که می توانید یک باتری اضافی را وصل کنید. همه اینها برای وزن متوسط ​​14.9 کیلوگرم. برای یک دوچرخه برقی با موتور پدال ، 10 سرعت ، یک کمک فنر سر یکپارچه و یک باتری مناسب ، چشمگیر است.
اگر مجبور شدی از باتری خارج شوید ، یک دوچرخه برقی سبک به شما امکان می دهد تا به صورت آرام به خانه بروید.

شتاب در تپه ها

دوچرخه سواران جاده ای که از دوچرخه های معمولی استفاده می کنند با وزن وسواس دارند ، زیرا این عاملی است که می تواند با ارائه تلاش کمتری به تپه ها کمک کنید.
به بیان ساده تر ، پدال زدن به بالا به اندازه کار در برابر گرانش است ، بنابراین هرچه وزن کمتری برای سوار کردن تپه داشته باشید (تمام عوامل دیگر مانند قدرت ، باد و وزن دوچرخه سوار برابر هستند) ، سریعتر سریعتر خواهید بود.
دیدن بیشتر و بیشتر رایج است دوچرخه های جاده برقی در کنار دوچرخه های جاده ای معمولی در طول پیاده روی گروهی. بسیاری از مدل ها خود را به عنوان دو دوچرخه در یک (یک VAE و یک دوچرخه معمولی) معرفی می کنند ، زیرا آنها به گونه ای طراحی شده اند که تا حد امکان فراتر از حد کمک استفاده شوند. حتی وجود دارد سیستم موتور قابل جابجایی در بسیاری از دوچرخه های شرکت آلمانی Fazua استفاده می شود.

یک دوچرخه برقی که شبیه یک دوچرخه معمولی است

تمام دوچرخه های ارائه شده در این راهنما واقعاً شبیه دوچرخه های برقی نیستند. این می تواند مزایایی داشته باشد: از نظر زیبایی شناسی ، این دوچرخه ها هستند خیلی مرتب تر, هیچ بلوک باتری بزرگ بر چارچوب حاکم نیست.
آنها همچنین احتمالاً هدف سارقان هستند.

ایده آل برای سفرهای روزانه

دوچرخه های برقی سبک برای کاربرانی که فقط می خواهند از کمک های برقی برای عبور از دنده ها استفاده کنند ، مناسب است. از آنجا که وزن بسیار کم است (در مقایسه با سایر VAES) ، شما همیشه هنگام دویدن بدون کمک ، احساس نزدیک به یک دوچرخه معمولی دارید.

بهترین دوچرخه های برقی سبک بر اساس طبقه بندی

در این راهنما گزینه های جاده ای ، دوچرخه های برقی شهر ، دوچرخه سواری در کوهستان ، هیبریدها و چین ها را پوشش داده ایم.
هرکدام از نظر خصوصیات ، سهولت در استفاده و عملکرد از مزایای خاصی برخوردار هستند.
در اینجا برخی از معیارهای کلیدی که ما در نظر گرفته ایم آورده شده است:

  • ارزش پول : حتی بهترین دوچرخه های برقی می توانند در قیمت آنها بسیار متفاوت باشند. دوچرخه های سبک اغلب (بسیار) گران تر هستند.
  • کارایی موتور : قدرت ، بهره وری و سطح سیالیت موتورها.
  • اثربخشی خمیری : استقلال ، قدرت و سرعت بار.
  • عملکرد عمومی : تجربه رانندگی چیست ? چگونه دوچرخه در صعود و فرودها واکنش نشان می دهد ?

سبکترین دوچرخه های شهر برق

furtivoo néomouv

  • وزن : 13.5 کیلوگرم
  • قیمت : حدود 1900 € جدید و بین 20 تا 60 ٪ ارزان تر در بالا !
  • خودمانی : 30 تا 60 کیلومتر
  • سرعت : 1 سرعت
  • ایده آل برای حومه شهر و گردش در پیاده روها

Cock-a-doodle doo ! این دوچرخه برقی فرانسوی دارای یک سبک بسیار تصفیه شده ، با یک قاب آلومینیومی و چنگال ، برای وزن بسیار سبک 13.5 کیلوگرم است. باتری آن دارای ظرفیت 160 WH است ، می تواند در رتروپیالانت شارژ شود و بسته به چندین عامل ، 30 تا 60 کیلومتر استقلال دارد: حالت باتری ، تمایل ، وزن کاربر و غیره.

با استفاده از برنامه BitRide (موجود در Android و iOS) می تواند از طریق بلوتوث به تلفن شما وصل شود. می توانید سرعت ، کمک الکتریکی و بسیاری از ویژگی های دیگر را تنظیم کنید.

با این حال ، یک اشکال اساسی دارد. باتری آن به چرخ عقب دوچرخه وصل شده است ، به این معنی که برای بارگیری آن باید از خانه خود وارد VAE شوید. حتی اگر با توجه به وزن آن پیچیده نباشد ، در نظر گرفتن جنبه ای است ، به خصوص اگر در یک آپارتمان زندگی می کنید.

دوچرخه الکترونیکی

  • وزن : 13.2 کیلوگرم
  • قیمت : حدود 2000 € جدید و بین 20 تا 60 ٪ ارزان تر در بالا !
  • خودمانی : حداکثر 80 کیلومتر
  • سرعت : 1 سرعت
  • سفرهای روزانه را تسهیل می کند: به دفتر بروید یا یک نوشیدنی بخورید

این برند دوچرخه ارائه می دهد ساخت فرانسه سفید ، شیک و بسیار سبک به نام “همیشه به موقع”. هیچ چیز حاکی از برق نیست !

باتری دارای قدرت 360 WH است و در قاب یکپارچه شده است ، در حالی که موتور در مرکز چرخ عقب است. قاب آن از آلومینیوم و چنگال کربن ساخته شده است ، می تواند به حداکثر خودمختاری 80 کیلومتر برسد.

Coboc Ecycle F1

  • وزن : 10.8 کیلوگرم
  • قیمت : 4،999 یورو جدید و بین 20 تا 60 ٪ ارزان تر در بالا !
  • خودمانی : 70 تا 100 کیلومتر
  • سرعت : 1 سرعت ، تطبیقی
  • برای همه سفرهای روزمره

سازنده آلمانی F1 Coboc یک شاهکار واقعی است سبکی و از فن آوری. با تنها 10.8 کیلوگرم در مقیاس ، این سبک ترین دوچرخه کمک در بالا ما است (دوچرخه Vello+ هنوز برای فروش در دسترس نیست) ضمن ارائه طیف وسیعی از بیش از 70 کیلومتر.

در نگاه اول ، چشم F1 به نظر می رسد که با یک دوچرخه کلاسیک اشتباه می شود. در اینجا ، هیچ الکترونیک آشکار و صفحه نمایش کنترل وجود ندارد ، اما یک باتری زیبا در قاب و یک موتور چرخ عقب با سنسور گشتاور یکپارچه.

یک الگوریتم در زمان واقعی فشاری را که شما روی پدال ها اعمال می کنید برای توزیع میزان مناسب کمک در هر موقعیت تجزیه و تحلیل می کند. این عمل اتوماتیک و بصری به شما امکان می دهد تا هر چه بیشتر ممکن است برای دوچرخه های بدون کمک ، احساس رانندگی داشته باشید.

اگرچه شما از طریق داشبورد سنتی که بیشتر VAE ها را مجهز می کند ، کنترل سطح کمک ندارید ، اما می توانید تجربه رانندگی خود را با تلفن هوشمند خود سفارشی کنید. به عنوان مثال ، برنامه COBOC اجازه می دهد تا کمک های ارائه شده در استارتاپ را تنظیم کنید یا حساسیت کمک را انتخاب کنید: هرچه بیشتر باشد و دوچرخه به شما کمک می کند تا به پدال برسید.

همچنین از بین رفتن و اثری از چربی روی شلوار به پایان رسید زیرا چشم F1 توسط کمربند رانده می شود. بنابراین این دوچرخه همه چیز را برای خوشحال کردن ساکنان شهر به دنبال یک VAE سبک برای سفرهای روزانه خود دارد. توجه داشته باشید که باتری آن قابل جابجایی نیست و بنابراین شما باید آن را نزدیک به یک پریز برق بارگذاری کنید.