برش های داخل اوریکل., بهترین هدفون سیمی: انتخاب مدل های ما در سال 2023

بهترین هدفون سیمی: انتخاب داخل گوش با سیم در سال 2023

+: شما می توانید از هدفون خود استفاده کنید حتی اگر بارگیری نشده باشد.

هدفون داخل گوش

Philips TAE1105

بسته ، HP 9 میلی متر ، فرمان با میکروفون ، 2 حالت تساوی از پیش تعیین شده ، 4 جفت نکات آتیکول.

fiio fh3

بسته ، 3 خط ، 1x Dynamic HP + 2 تقویت کننده متعادل ، 114 دسی بل ، 24 اهم ، 11 جفت نکته.

هدفون های داخل گوش (گوش) در ابتدا برای بازگشت صحنه موسیقی دانان (مانیتورهای گوش) تهیه شده است. این هدفون های داخل باید به طور ایده آل با مورفولوژی گوش شما سازگار شوند و بنابراین با چندین نکته راهنمایی ارائه می شوند. سازگاری ضعیف منجر به ضرر قابل توجهی در فرکانس های کم می شود. هدفون های درون گوش می دانند که چگونه با احتیاط ، سبک باقی بمانند و کاملاً مناسب با محیط های پر سر و صدا هستند.

  • کلاه ایمنی کاهش نویز
  • هدست های بلوتوث
  • کلاه ایمنی بازی
  • کلاه ایمنی سلام
  • کلاه ایمنی
  • کلاه ایمنی بی سیم
  • هدست های تلویزیونی
  • هدفون بلوتوث
  • گوشی های ورزشی
  • هدفون های بی سیم واقعی
  • کلاه کاسکت

پسر عموها از هدفون های بی سیم واقعی ، هدفون های داخل گوش ، همچنین به نام “داخل” یا “گوش” نیز برای شنیدن پروتز و برای بازگشت مرحله موسیقی دانان (مانیتورهای گوش) طراحی شده اند. قابل مقایسه با گوشواره ، هدفون های داخل گوش کاملاً با مجرای شنوایی سازگار هستند. لنت های سیلیکون یا فوم به عنوان مانعی عمل می کنند که انتقال به اختلالات صدای خارجی را ممنوع می کند. بنابراین آنها به طور طبیعی اکثر صداها را از خارج مسدود می کنند ، بدون استفاده از هیچ فناوری لغو (کاهش نویز فعال) که با انتشار سیگنال در مخالفت فاز ، صداهای محیط را درمان می کند. با وجود گوش داخل گوش ، عایق صوتی طبیعی است و هیچ چیز از صدا که توسط منبع صوتی پخش می شود اضافه نمی شود یا خارج نمی شود.

fiio fh3

هدست های داخل دهانی FIIO FH3 با 11 جفت نکته از اندازه های مختلف برای سازگاری با همه مورفولوژی ها تحویل داده می شوند.

توجه ! این عایق هم یک مزیت و هم یک ناراحتی است ، زیرا در صورت استفاده در خیابان می تواند خطرناک باشد (مثلاً وسایل نقلیه در گردش را نمی شنویم). با این حال ، راحتی به دست آمده برای محیط های پر سر و صدا کاملاً واضح است (هواپیما ، قطار ، مترو و غیره.). خوب استفاده شده ، هدفون های داخل گوش یک روش عالی برای قدردانی از موسیقی بدون ریسک برای گوش ها است ، زیرا عایق صوتی نسبت به اختلالات خارجی به شما امکان می دهد بدون اینکه خیلی سخت گوش دهید سرگرم شوید.

انواع مختلف داخل

هدفون های داخل گوش در چندین نوع موجود است:

  • بی سیم ، کلاسیک ترین هدفون داخل گوش: این دو دهلیز توسط یک کابل متصل شده اند که شما به جک هدفون در دستگاه خود وصل خواهید شد. آنها گاهی اوقات دارای یک کنترل از راه دور هستند که چندین دکمه و همچنین میکروفون را ادغام می کنند و امکان مدیریت تماس های تلفنی و همچنین موسیقی خود را بدون لمس تلفن هوشمند خود به شما ارائه می دهند.

+: هدفون سیمی به طور کلی از کیفیت صدای بهتر بهره می برد.

FIIO FH1S در داخل نامزدهای

هدفون FIIO FH1S صدای شفاف و کریستالی ، با باس عمیق ، رسانه ای از تعریف بزرگ و همچنین براق حاد را به شما ارائه می دهد.

  • هدفون داخل بلوتوث ، نیمه مدرن: دوباره در آنجا ، دو گوشواره توسط یک کابل متصل می شوند ، اما این بار هیچ ارتباطی به دستگاه شما وجود ندارد. بنابراین لزوماً استفاده از آنها با یک تلفن هوشمند سازگار با بلوتوث ضروری خواهد بود. آنها مجهز به کنترل از راه دور با ادغام میکروفون و چندین دکمه برای کنترل موسیقی و مدیریت تماس های تلفنی شما هستند. لطفاً توجه داشته باشید ، بر خلاف مدل های سیمی ، این هدفون ها یک دوره استقلال دارند.

+: هیچ کابل دیگری از کیف یا جیب شما فراتر نمی رود.

Philips Taa6606bk

هدفون بلوتوث Philips TAA6606BK در حین گوش دادن به محیط آن ، فعالیت ورزشی کامل است.

  • هدفون های بلوتوث و سیمی, همه کاره: در اینجا ، ما شما را انتخاب می کنیم. با یک کابل جداشونده تحویل داده می شود ، بسته به نیاز خود می توانید یک اتصال بلوتوث یا سیمی را انتخاب کنید.

+: شما می توانید از هدفون خود استفاده کنید حتی اگر بارگیری نشده باشد.

  • هدفون های بی سیم واقعی بلوتوث ، آخرین نسل: از این پس هیچ کابل استفاده نمی شود ، هدفون به دستگاه بلوتوث شما وصل می شود. هر گوشی باتری خاص خود و همچنین تقویت کننده خاص خود را دارد. مراقب باشید ، دقیقاً مانند هدفون بلوتوث ، آنها دوره محدودی از استقلال دارند.

+: هیچ کابل بیشتر حرکات شما را مختل نمی کند.

سونی WF-LS900N

با هدفون True Wireless Sony WF-LS900N ، هیچ کابل دیگری مانع حرکات شما نشده است. این هدفون با جعبه شارژ خود تا 20 ساعت استقلال ارائه می دهد.

نکات: در حالت ایده آل با گوش خود سازگار شوید

نقش نکات گوش ضروری است زیرا آنها کسانی هستند که گوشواره را با گوش جفت می کنند ، در حالی که مانع صداهای اطراف می شوند. اکثر داخل intras با نکات سیلیکونی در اندازه های مختلف تهیه شده اند ، که برای سازگاری با همه مورفولوژی های لباس شنوایی طراحی شده اند. این ماده بسیار انعطاف پذیر و سبک خود را به خوبی به این استفاده می بخشد و عایق صوتی بسیار خوبی را ارائه می دهد.

نکات کف نسبت به نکات سیلیکون انعطاف پذیر تر است و اغلب توسط گوش های حساس بهتر تحمل می شود. در عوض ، عایق صدا کمی کارآمدتر است. نکات خاص شامل یک ماده حافظه است که دقیقاً با مورفولوژی مجرای شنوایی سازگار است. سرانجام ، نکات یقه مضاعف یا سه گانه وجود دارد که در کانال شنوایی عمیق تر غرق می شوند ، هر یقه یک مانع اضافی در برابر صداهای خارجی است. آنها برای محیط های مخصوص پر سر و صدا و برای استفاده به عنوان بخشی از یک فعالیت ورزشی توصیه می شوند.

Sennheiser IE 600 هدفون درون گوش: وضعیت

چگونه به درستی موقعیت خود را قرار دهیم ?

اجرای صحیح هدفون برای به دست آوردن یک نتیجه رضایت بخش ضروری است. به اندازه کافی در کانال گوش غرق نشده است ، داخل صداهای بیرونی منزوی یا خیلی کم نیست. خیلی غرق شده ، آنها باعث ناراحتی می شوند که به سرعت غیرقابل تحمل می شوند. در هر صورت ، Intras در موقعیت بد اندازه گیری کامل آنها را نمی دهد. اجرای بد منجر به صدایی باریک ، سخت و کم است که به سرعت خسته کننده می شود.

در ابتدا ، شما باید نکات مختلفی را امتحان کنید تا مواردی را که مناسب ترین است تعیین کنید. نوک باید وارد مجرای شنوایی شما شود و بدون مجبور کردن دیوارهای (خیلی بزرگ) در آنجا بماند یا بیرون بیاید (خیلی کوچک). برخی از مدل های داخل کابل به سمت پایین قرار دارند ، برخی دیگر کابل را از بالا و سپس پشت گوش عبور می دهند. به هر حال ، طبیعی است که در اولین استفاده ها احساس ناراحتی کنید. بندر Intras به یک دوره سازگاری متغیر مطابق با افراد نیاز دارد ، اما به طور کلی از یک هفته تجاوز نمی کند. بنابراین پایدار باشید ، شما اغلب باید چندین بار قبل از پیدا کردن موقعیت ایده آل امتحان کنید !

اهمیت کابل و اتصال

برخی از مدل های Intras با یک کابل کوتاه و یک برنامه افزودنی تهیه می شوند. بنابراین ، شما می توانید به راحتی آنها را بدون طول کابل بیش از حد به کیت بدون دست خود وصل کنید و از پسوند فقط در پخش کننده MP3 خود استفاده کنید. هدفون های داخل گوش به طور کلی دارای کانکتور مینی جک 3.5 میلی متر ، سمت راست یا دوخته شده ، به ویژه برای بازیکنان صوتی قابل حمل. برخی از آنها برای اتصال به پلاگین صندلی هواپیما با یک آداپتور دوتایی تهیه می شوند.

لوازم جانبی

تمام هدفون های داخل گوش با مجموعه ای از نکات گوش تهیه می شوند. تعداد و نوع نکات ارائه شده ممکن است از یک مدل به مدل دیگر متفاوت باشد. داخل رده بالا با لوازم جانبی اضافی مانند مورد حمل و نقل ، آداپتور دو منو برای هواپیما یا حتی یک پسوند کابل تحویل داده می شود. در هر صورت ، می توانید لوازم جانبی اضافی مناسب برای استفاده خود را به طور جداگانه بدست آورید.

FIIO FH7S WIGHS داخل tru-tru-trucular + لوازم جانبی ارائه شده

ویژگی های مختلف برای در نظر گرفتن

ویژگی/تابع شرح
وزن هدفون های کوچکتر به طور کلی سبک تر هستند. اگر برای مدت طولانی هدفون خود را بپوشید این یک مزیت است. با این حال ، مدل های جمع و جور می توانند در مقایسه با مدل های حجیم تر ، استقلال را کاهش دهند.
کاهش سر و صدا کاهش نویز می تواند منفعل یا فعال باشد.

کاهش منفعل : به لطف پوسته های خود که در داخل کانال گوش قرار گرفته اند ، توسط هدفون های داخل گوش ارائه می شود ، همچنین توسط کلاه های بسته ، گوشواره های آنها شامل گوش ها به منظور قطع شما از هرگونه اختلال خارجی خارجی است.

بهترین هدفون سیمی: انتخاب داخل گوش با سیم در سال 2023

هدفون های دارای سیم کمتر محبوب هستند اما هنوز هم مرتبط هستند. آنها این مزیت را دارند که صدای با کیفیت بالا را ارائه می دهند و از طرف متخصصان در این موضوع قدردانی می شوند. در زیر انتخاب ما از گوش های گوش سیمی کشف کنید.

یک تلفن هوشمند و هدفون سیمی

پس از مدتهاست که عزیزان شنوایی های عشایری وجود دارد ، هدفون سیمی در گوش عالی خود را از دست داده است. گسل بلوتوث به طور فزاینده ای در زندگی روزمره ما وجود دارد ، اما مهمتر از همه حذف شتاب درگاه جک در تلفن های هوشمند. پس از آن برای مصرف کنندگان راحت تر می توان یک جفت جدید از هدفون بی سیم واقعی را خریداری کرد. با این حال ، سیمی هنوز هم در مقایسه با بی سیم مزایایی دارد ، به ویژه به لطف اتصال آنالوگ که همیشه توسط شنوایی ها مورد استقبال قرار می گیرد.

بیشتر تولید کنندگان صوتی عشایری به بی سیم منتقل شده اند ، اما هنوز هم irreducibles وجود دارد که محصولات “قدیمی” را ارائه می دهند. شما در انتخاب ما چندین مرجع متمایز از رقابت با ویژگی های صوتی آنها کشف خواهید کرد. توجه داشته باشید که ما در اینجا روی مدلهای عمومی عمومی تمرکز می کنیم و نه بر روی مدل های فوق العاده صوتی که در گوش شما از گوش های نهایی یا snugs ساخته شده است.

راهنمای خریدار بی سیم بی سیم نیز اگر می خواهید دیگر پنجه (یا گوش) نداشته باشید ، در اختیار شماست. بودجه کمی دارید ? به انتخاب هدفون ارزان ما نگاهی بیندازید.

سرانجام ، اگر به دنبال یک محصول سیمی هستید ، اما به دنبال راحتی و عایق بیشتر باشید ، به انتخاب ما اختصاص داده شده به هدفون بروید.

سرانجام ، اگر نمی خواهید (هنوز) از جک از طریق تلفن خود بروید ، می توانید دستگاه کافی را در انتخاب تلفن های هوشمند ما با جک انتخاب کنید.

Sennheiser IE 200: بهترین هدفون سیمی در نسبت کیفیت/قیمت

در حال حاضر خارج شدن از هدفون سیمی بدون حضور در بازار در بازار دشوار است. با این حال ، این همان کاری است که Sennheiser سعی کرد با IE 200 انجام دهد. با این حال ، سازنده انتخاب خوبی از مواد ، به ویژه برای سیم ، ساخته شده در نایلون بافته مخصوصاً جامد ساخته است. نکات برای سازگاری با همه غرفه ها ، فوم سیلیکون و حافظه را مخلوط می کنند.

علاوه بر استفاده بهینه شده ، هدفون Sennheiser IE 200 نیز با صدای کیفیت بالا متمایز می شود. برند آلمانی دارای امضای Hi-Fi است که قادر به اغوا کردن هر صوتی است. وفاداری صداها به خوبی رونویسی شده و بسیار غنی است ، به ویژه به لطف مبدل های Trueresponse 7 میلی متر.

به طور کلی ، Sennheiser IE 200 به لطف خدمات اجرا شده در این بخش قرار می گیرد. از 145 یورو در دسترس است ، تا زمانی که بودجه دارید ، آنها برای شما بسیار توصیه می شوند.

نقاط قوت Sennheiser IE 200:

  • صدای غنی و دقیق
  • یک نخ نایلونی جامد
  • راحت در همه گوش ها

1 درایور سه گانه: بهترین هدفون های سیمی ارزان قیمت

هدفون 1 درایور سه گانه دیگر به استحکام متکی است ، با بدنه آلیاژ آلومینیومی و کابل بافته شده با روکش کولار و در راحتی ، با 45 درجه قابل تنظیم. روی کابل ، یک کنترل از راه دور کوچک 3 بوته به شما امکان می دهد گوش دادن را مدیریت کنید ، تماس بگیرید ، بلکه از Siri یا Google Assistant استفاده کنید.

تحت علامت 100 یورو ، تعداد کمی از هدفون ها می توانند دارای 3 مبدل و صدور گواهینامه سلام و THX باشند. ما یک استریوفونی زیبا ، باس بسیار موجود و یک صدای دقیق برای یک نتیجه همگن و با کیفیت پیدا می کنیم. این جفت هدفون برای لذت بردن از صدای با کیفیت و بدون شکستن بانک Piggy است.

چرا ما آنها را توصیه می کنیم ?

  • ارزش ایده آل برای پول
  • برای صدور گواهینامه HI-RES / THX آنها
  • برای راحتی و نگهداری آنها ارائه می دهند

سونی MDR-EX110APB: بهترین هدفون سیمی کمتر از 50 یورو

سونی همیشه از نظر هدفون و هدفون یک شرط امن است. برای کمتر از 20 یورو ، اگر نمی خواهید خود را خراب کنید ، این هدفون های کوچک داخل کار این کار را انجام می دهند.

هدفون دارای یک کابل 1 متر 20 است که ما کمی ظرافت از آن پشیمان خواهیم شد – اگر می خواهید آنها را تا حد ممکن نگه دارید ، آن را با ظرافت اداره کنید. با این حال آنها به طرز شگفت آور کوچک ، سبک (12 گرم) و بالاتر از همه راحت هستند ، حتی برای مدتی پوشیده می شوند. کیفیت صدا نیز شگفت زده می شود ، با باس بسیار در مقایسه با سایر هدفون ها با همان قیمت. آنها همچنین از یک میکروفون برای برقراری تماس بهره مند می شوند. Sony MDR-EX110APB در سه رنگ (سیاه ، سفید ، قرمز) موجود است.

چرا ما آنها را توصیه می کنیم ?

  • ارزش ایده آل برای پول
  • کیفیت صدا برای قیمت
  • وجود میکروفون

مورد خاص گوشواره

اگر آیفون دارید ، اولین توصیه ما ، در صورت امکان ، مراجعه به AirPods Pro است. با این حال ، اپل همچنین هدفون سیمی را با قیمت پایین با نام Earpods ارائه می دهد. قبل از تغییر قانون فرانسه ، اینها قبلاً در جعبه های آیفون در نقص موجود بودند.

اگر Earpods تکامل واقعی را تجربه نکرده باشد ، آنها با زمان ها هماهنگ هستند. مثل همیشه در اپل ، پایان محصول تمیز است ، حتی اگر قبلاً کابل های جامد بیشتری را دیده ایم.

گوشواره ها واقعاً داخل نیستند ، زیرا آنها در یک بلوک ساخته شده اند و نوک برای سازگاری با اندازه گوش شما ندارند. اگر خوش شانس نیستید ، هدفون های سیمی ممکن است به هیچ وجه با مورفولوژی شما سازگار نباشند. یک خار واقعی در پا.

از نظر این است که Earpods به لطف یک بازگرداندن با کیفیت و همچنین باس های عمیق ، بازی خود را می کشند. آنها همچنین از قیمت پایین خود مزیت دارند: برای 19 یورو ، آنها می توانند محصولی باشند که شما نیاز دارید.

چرا Earpods را انتخاب کنید ?

  • به طور طبیعی برای آیفون طراحی شده است
  • پایان کیفیت
  • یک بازگرداندن صدا خوب

یک آداپتور USB/Lightning به جک: ضروری

شما بدون شک متوجه شده اید ، امروزه بیشتر و بیشتر تلفن های هوشمند بندر جک را به نفع درگاه USB-C رها می کنند. روندی که اپل قبل از تقلید توسط بیشتر بازار راه اندازی شده است. اگر تلفن با جک ندارید ، این شیء کوچک همه تفاوت را ایجاد می کند.

یافتن نسخه های مختلف برای ارزان و به ویژه که با بهترین تلفن های هوشمند مانند سطح ورودی سازگار خواهد بود. اگر آیفون دارید ، به جک به یک آداپتور صاعقه بروید. اپل حتی محصولات خود را برای 10 یورو فروخته می کند.

همه چیز در مورد گوشواره های گوش سیمی

چگونه هدفون سیمی خود را انتخاب کنیم ?

بازار جهانی تلفن به تدریج یک عنصر اساسی را در هدفون های سیمی حذف کرده است: بندر جک. با تمایل به به دست آوردن فضا ، تلفن های هوشمند این مکان را در برابر اجزای کمی بیشتر تعویض می کنند. قبل از پرتاب خود بر روی یکی از محصولات در انتخاب ما ، بررسی کنید که استفاده شما با پیش نیازهای این دسته از محصولات مطابقت دارد.

اگر شما یک خلوص صدا هستید ، اتصال سیمی در جک یک خروجی صدا با کیفیت را تضمین می کند. از نظر مزایایی در مقایسه با بی سیم ، این طول عمر نامحدود است زیرا محصولات مورد نظر به باتری خودمختار متکی نیستند.

هدفون های سیمی محکوم به ناپدید شدن هستند ?

در یک نظرسنجی انجام شده توسط ما ، اکثریت شما بی سیم بی سیم را ترجیح می دهند. اگر دومی از جعبه های تلفن های هوشمند ناپدید شده باشد ، آنها هنوز هم محبوب هستند ، به خصوص برای متخصصان صوتی.

مارک های قابل اعتماد برای هدفون چیست ?

در این بخش ، بازیگران متنوع هستند. بنابراین لازم است که شما یک علامت اعتماد به نفس با تشخیص را انتخاب کنید تا شگفتی های ناخوشایند نداشته باشید. در این حالت ، JBL ، Apple یا Sennheiser شرکت هایی هستند که قبلاً خود را در بخش صوتی اثبات کرده اند. می توانید هدفون آنها را با چشمان بسته خریداری کنید.

انواع مختلف هدفون سیمی چیست؟ ?

شما با خواندن انتخاب ما توانستید آن را تحقق بخشید. تقریباً تمام محصولات ارائه شده به صورت داخل گوش (به جز گوشواره). یعنی هدفون با نوک سیلیکونی ، که در گوش شما قرار دارد تا همه چیز را در آسایش تثبیت کند و عایق منفعل را به سمت دنیای خارج ارائه دهد. آنها به طور کلی با چندین نکته برای سازگاری با گوش شما تحویل داده می شوند. شما یک دهلیزی شنیده پیدا نخواهید کرد ، اما برخی از تولید کنندگان طرحی را در اطراف گوش شما ارائه می دهند.

پیوندهای خاصی از این مقاله وابسته است. ما همه چیز را در اینجا توضیح خواهیم داد.

می خواهید به جامعه ای از علاقه مندان بپیوندید ? Discord ما از شما استقبال می کند ، این یک مکان کمک و اشتیاق متقابل در مورد فناوری است.