پیشنهاد اینترنت فیبر: در سال 2023 بهترین چیست?, پیشنهاد اینترنت فیبر: چگونه بهترین جعبه را پیدا کنیم?

جعبه اینترنت فیبر نوری: مقایسه همه پیشنهادات

اتصال فیبر ارائه شده است

پیشنهاد فیبر: مقایسه بهترین پیشنهادات

بر روی پلت فرم

فیبر نوری ، ADSL ، کابل … حرکت در پیشنهادات جعبه اینترنت گاهی اوقات دشوار است. برای کمک به شما ، در اینجا راهنمای کامل پیشنهادات اینترنت فیبر نوری ارائه شده است. تأمین کننده هایی را که ارزانترین پیشنهادات و تأمین کننده هایی را ارائه می دهند که کاملترین پیشنهادات را ارائه می دهند ، کشف کنید.

فیبر نوری: تعریف

فیبر نوری ، چیست ? این یک فناوری مدرن است که انتقال سریع داده ها را از طریق نور ، از طریق سیم شیشه ای یا کابل پلاستیکی تضمین می کند. با تشکر از این ابزار ، تأمین کنندگان می توانند اتصالات اینترنتی با سرعت بسیار بالایی را ارائه دهند. به طور کلی ، شبکه های فیبر نوری در مناطق پرجمعیت مستقر می شوند.

سه نوع شبکه فیبر نوری وجود دارد:

  • ftth ؛
  • FTTB ؛
  • fftla.

فیبر اینترنت ارائه می دهد

تأمین کننده هایی که فیبر ارائه می دهند

اگر فقط 4 تأمین کننده نصب فیبر نوری را در شبکه فرانسوی ارائه می دهند ، تعداد بسیار بیشتری برای ارائه وجود دارد جعبه اینترنت فیبر. ما می توانیم بین آنها نقل قول کنیم:

  • تأمین کنندگان تاریخی: SFR ، نارنجی ، بوویگ و رایگان
  • SOSH ؛
  • Nordnet ؛
  • قرمز توسط SFR ؛
  • ovh ؛
  • videofutur ؛
  • کوریولیس ؛
  • ازن ؛
  • ویالیس ؛
  • کول.

همیشه حرکت در جنگل فیبر اینترنت که در بازار وجود دارد آسان نیست ! برای کمک به شما در دیدن واضح تر ، lelynx.FR به شما پیشنهاد می دهد خلاصه جعبه فیبر در میان جالب ترین.

بهترین فیبر با چند کلیک ارائه می دهد !

بهترین پیشنهاد فیبر توسط تأمین کننده چیست ?

بهترین جعبه فیبر به سادگی یکی از مواردی است که نیازهای شما را به بهترین وجه برآورده می کند ، هم از نظر بودجه و هم از نظر فناوری. همه چیز به انتظارات شما بستگی دارد: اگر برای این کار ، این قیمتی است که تعیین کننده خواهد بود ، برای دیگری ممکن است سرعت جریان یا حتی گزینه های موجود باشد. بنابراین یک پیشنهاد فیبر بهتر در مطلق وجود ندارد !

پیشنهادات فیبر نارنجی

اتصال فیبر ارائه شده است

اتصال فیبر ارائه شده است

احتمالاً تغییر می کند.

پیشنهاد فیبر SOSH

احتمالاً تغییر می کند.

Fiber SFR ارائه می دهد

احتمالاً تغییر می کند.

پیشنهاد فیبر قرمز توسط SFR

احتمالاً تغییر می کند.

پیشنهادات فیبر Bouygues

احتمالاً تغییر می کند.

پیشنهادات فیبر رایگان

احتمالاً تغییر می کند.

فیبر Nordnet ارائه می دهد

بسته موبایل 100 مگابایتی

بسته موبایل 5 گیگابایتی

بسته موبایل 20 گیگابایتی

بسته موبایل 60 گیگابایتی

احتمالاً تغییر می کند.

فیبر OVH ارائه می دهد

هزینه اجاره مودم

هزینه اجاره مودم

احتمالاً تغییر می کند.

فیبر Videofutur ارائه می دهد

احتمالاً تغییر می کند.

ارائه دهنده فیبر کوریولیس

اینترنت و تلفن

احتمالاً تغییر می کند.

پیشنهادات فیبر ازن

احتمالاً تغییر می کند.

فیبر ویالیس ارائه می دهد

ارائه می دهد قیمت جریان دیگران
فیبر شدید 20.30 یورو شامل مالیات/ماه حداکثر 200 مگابایت در ثانیه ↓ و 50 مگابایت بر ثانیه تعهد 12 ماهه
فیبر گیگا 29.90 یورو شامل مالیات/ماه حداکثر 1 گیگابایت در ثانیه و 250 مگابایت بر ثانیه تعهد 12 ماهه

بهترین جعبه های فیبر در چند کلیک !

چگونه بهترین پیشنهاد فیبر را پیدا کنیم ?

خبر خوب این است که یافتن بهترین جعبه فیبر بسیار آسان است. مرحله اول این است که نیازهای خود را تأمین کنید و آنچه را از جعبه فیبر آینده خود انتظار دارید. در اینجا سؤالاتی وجود دارد که می توانید از خود بپرسید که آیا واجد شرایط این فناوری هستید:

  • چی بودجه آیا شما آماده هستید تا پیشنهاد فیبر خود را قرار دهید؟ ? اولین پیشنهادات از حدود 15 یورو در ماه و بیش از 50 یورو در ماه آغاز می شود
  • چی جریان (صعود و نزولی) آیا شما نیاز دارید ? ؛
  • یکی میخواهی قرارداد با تعهد یا یک قرارداد بدون تعهد ? ؛
  • آیا شما به خدمات مشتری بسیار موجود و به راحتی قابل دسترسی یا برعکس می توانید با 100 ٪ خدمات دیجیتال مشتری شما را راضی کنید ? ؛
  • آیا شما نیاز داریدخدمات دیگر آیا اتصال به اینترنت ، مانند یک برنامه تلفن همراه ، تلفن به ثابت و/یا موبایل ، یک تلویزیون و/یا VOD یا سایر خدمات حق بیمه ?

هنگامی که شما یک ایده اول از معیارهایی که برای شما مهم است ، استفاده کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیشنهادات جعبه فیبر را برای یافتن سریع کفش پای خود مقایسه کنید !

بهترین جعبه های فیبر در چند کلیک !

مقایسه کنید تا بهترین پیشنهاد فیبر را پیدا کنید

امروز ، با یک مقایسه کننده جعبه اینترنت مانند Lelynx.FR ، پیدا کردن جعبه اینترنت آینده شما یک رویکرد سریع و سریع است. روند کار به صورت زیر است:

  1. در فرم ما ، شما به سادگی آدرس خود را وارد می کنید. این به ما این امکان را می دهد تا ببینیم که آیا شما به خوبی واجد شرایط فیبر هستید و پیشنهادات شما را به فناوری سازگار با محل اقامت خود ارائه می دهید
  2. فقط در چند ثانیه ، به پیشنهادات اینترنت موجود برای شما دسترسی پیدا می کنید !
  3. شما فقط باید تأمین کنندگان و محتوای پیشنهادهای آنها را با یکدیگر مقایسه کنید تا یکی از موارد مناسب شما را انتخاب کنید. سپس با این اپراتور در تماس هستید تا مشترک شوید.

در Lelynx.FR ، مقایسه نه تنها سریع ، بلکه رایگان و بدون تعهد است. به طور مشخص ، شما چیزی برای از دست دادن و همه چیز برای پیروزی ندارید !

پیشنهاد فیبر ارزان: کدام یک را انتخاب کنید ?

برای بسیاری از افراد ، قیمت هنگام انتخاب جعبه اینترنت ، چه در فیبر یا ADSL/VDSL ، معیار اصلی است. در زیر مقایسه ارزانترین پیشنهادات اینترنتی فیبر در بین تأمین کنندگان اصلی فرانسوی خواهید یافت. به خاطر داشته باشید: با پرداخت ارزان تر ، بیشتر اوقات ، از یک سرویس حداقل بهره می برید. این اصل پیشنهادات کم هزینه است ، که به ویژه توسط SOSH یا RED توسط SFR ارائه می شود: قیمت ها تقریباً بی نظیر هستند ، اما شما نباید صبر کنید تا بسیاری از خدمات.

اگر به دنبال یک پیشنهاد فیبر ارزان هستید ، به خاطر داشته باشید که تأمین کنندگان مرتباً در مورد پیشنهادات خود تبلیغاتی می کنند ! برخی از پیشنهادات دائمی که گاهی به نظر می رسد گران به نظر می رسد در زمان های خاصی از سال به یک قیمت بسیار جذاب. بنابراین مهم است که به تبلیغات فعلی توجه کنید تا فرصت های خوبی را از دست ندهید.

لطفاً توجه داشته باشید: بعضی اوقات برخی از پیشنهادات قیمت بسیار مناسبی دارند ، اما فقط برای ماه های اول یا سالهای اول. همیشه بررسی کنید که این عملیات در طولانی مدت سودآور است !

5 جعبه فیبر ارزان قیمت

مقایسه ارزانترین پیشنهادات فیبر

در زیر ، ارزان ترین پیشنهادات جعبه فیبر را از ارائه دهندگان اصلی دسترسی به اینترنت پیدا کنید.

احتمالاً تغییر می کند.

انواع فیبر نوری

فوت

دستگاه FTTH (فیبر به خانه) مستقیماً فیبر نوری را به هم وصل می کند به خانه مشترک. بنابراین این نوع فیبر با اتصال است کارآمدترین. اتصال FTTH از نظر جریانی که اتصالات FTTB یا FTTLA دارند ، مقیاس پذیر ترین است. دسترسی به اینترنت است سرعت بسیار بالا. این شبکه از دهه 2000 تا پایان دهه 2010 تأسیس شد.

FTTH همچنین در صورت استفاده از شرکتها FTTO (فیبر به دفتر) نامیده می شود. کمیسیون عمومی اصطلاحات و نئولوژی فرانسوی از “DFA” صحبت می کند (خدمات فیبر از مشترکان).

چهار اپراتور فرانسوی ها با فیبر نوری دسترسی به سرعت بسیار بالایی را ارائه می دهند. در اینجا طبقه بندی تأمین کنندگان شبکه FTTH با توجه به مشتریان خود ارائه شده است.

تامین کننده تعداد مشتری سهم بازار
960،000 67.4 ٪
223،000 45.6 ٪
185،000 13 ٪
57000 4 ٪

fttb

نصب FTTB (فیبر به ساختمان) کابل فیبر نوری را به هم وصل می کند به ساختمان مشترک. این اتصال اینترنت خود را از سایر کابل های متصل به این نصب دریافت می کند. بنابراین نوعی شبکه ترکیبی است که فیبر نوری و کابل کواکسیال را مخلوط می کند.

شبکه FTTB امکان ارائه چند صد مگابیت در ثانیه بدهی اینترنت را فراهم می کند. در فرانسه ، این فناوری با موفقیت بزرگی روبرو شده است.

fftla

شبکه FFTLA (فیبر به آخرین آمپلی فایر) به لطف شبکه تلویزیونی دسترسی به اینترنت را فراهم می کند. اتصال از طریق فیبر و یک کابل کواکسیال عبور می کند: تغییر ایجاد می شود آخرین گره اتصال نوری (آخرین تقویت کننده).

این شبکه ، به ارث رسیده از عددی SFR, اجازه استقرار کم برای اپراتور را می دهد. La Poste Mobile همچنین بر اساس شبکه FFTLA پیشنهاداتی را ارائه می دهد. با این حال ، fftla است کارآمدتر و جریان اتصال نسبتاً متوسط ​​است.

قدرت جریان با فیبر نوری

گل با فیبر نوری بهینه است. کیفیت جریان در شبکه فرانسوی بهترین است ، ما در مورد آن صحبت می کنیم سرعت بسیار بالا. در اینجا یک جدول وجود دارد که از نظر سرعت انتقال امکانات را به یاد می آورد.

برای فیبر حداقل جریان پذیرش حداقل است 200 مگابایت در ثانیه و می تواند بالا برود تا 1 گیگابایت در ثانیه (1000 MBITS/S). در انتشار می تواند تا 300 مگابایت افزایش یابد (به عنوان مثال با نارنجی). اپراتور رایگان حتی جریانی را ارائه می دهد که می تواند به آن برسد 8 گیگابایت در ثانیه با Delta Freebox.

استفاده کنید سرعت بارگیری داده ها سرعت ارسال داده ها
200 عکس 3 ثانیه 12 ثانیه
1 آلبوم در قالب MP3 1 ثانیه 1 ثانیه
1 فیلم Full HD 4 دقیقه 13 دقیقه 20 ثانیه
1 بازی ویدیویی آنلاین 2 میلی ثانیه 2 میلی ثانیه

اگر کیفیت جریان نزدیک به قلب شما است ، بدانید که فیبر نوری بهترین نصب برای شما است: جریان با فیبر 60 برابر بیشتر از ADSL است.

در آینده فیبر نوری باید به شما اجازه دهد بهترین جریان. در واقع ، فیبر به جای امروز 7 قلب به 7 قلب تبدیل می شود). سپس اپراتورها قادر به ارائه جریان چند صد گیگابایت در ثانیه خواهند بود.

چگونه می توان با فیبر بهترین جریان را داشت ?

تفاوت زیادی بین حداکثر سرعت نظری و جریان واقعی آنچه مشترک می داند. به طور کلی ، مشتری سرعت واقعی بسیار کمتری نسبت به حداکثر جریان خواهد داشت ، اما برای این کار این جریان بسیار با کیفیت باقی می ماند. برای انجام این کار ، برای یافتن این موارد باید به فشارسنج NPERF مراجعه کنید جریان متوسط بستگی به اپراتورها دارد.

تامین کننده جریان متوسط ​​(MB/s)
453 مگابایت در ثانیه
412 مگابایت در ثانیه
392 مگابایت در ثانیه
333 مگابایت در ثانیه

واجد شرایط بودن فیبر نوری

پوشش فیبر در فرانسه

رصدخانه ARCEP استقرار فیبر نوری در فرانسه را ارزیابی می کند. از اول آوریل 2019 ، تعداد مسکن واجد شرایط فیبر افزایش یافت 14.45 میلیون خانوار که در 6،054 شهر از طریق شبکه FTTH. شبکه FFTLA که توسط SFR ساخته شده است 9.46 میلیون مسکن اضافه می کند ، و شبکه های ابتکار عمومی مبلغ 2.2 میلیون خانوار را افزایش می دهد.

در اینجا یک جدول برای درک وجود دارد پوشش شبکه فیبر در فرانسه توسط اپراتورها:

عملگر شهرهای تحت پوشش ارائه می دهد
2577 فیبر زنده
2،466 فیبر SFR
1 968 فیبر Bbox
1،538 فیبر

مش فیبر نوری فرانسه به خصوص در مناطق بسیار پرجمعیت توسعه یافته است. ARCEP با توجه به تعداد سوکت ها لیستی از مناطق فرانسه را ایجاد کرده است. در اینجا تکامل تعداد مسکن واجد شرایط فیبر بسته به مناطق است:

مناطق تعداد سوکت تکامل از سال 2018
Auvergne-rhône-alpes 1،692،800 +369 800
بورگنوگنو-فرانچ 346 200 +101 200
بریتانی 530 900 +139 900
مرکز-وال د لیر 434 900 +137 900
کورسیکا 52 900 +8،900
شرق بزرگ 951 600 +288،600
ازار 1،293،200 +554 200
بی پروا 4،648،800 +729 800
نرماندانه 525 100 +121 100
Aquitaine جدید 909 100 +218 100
ارباب 947،700 +235،700
de la loire را پرداخت می کند 548 100 +156 100
Provence-Alpes-Côte d’Azur 1،150،100 +277 100
کلانشهر فرانسه 14،031،400 +3،338،400

تست واجد شرایط بودن فیبر

واجد شرایط بودن فیبر امکان اتصال محل اقامت شما به یک شبکه FTTH است. سیستم عامل های زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد صلاحیت خود را بدانید:

  • سایت های تأمین کننده (نارنجی ، بوویگ ، SFR و غیره) ؛
  • از طریق مقایسه کننده آنلاین ما.

این سایت ها از شما می خواهند که خود را مشخص کنید آدرس دقیق. نام خیابانی کافی نیست. اگر Orange یک شبکه فیبر را در محله شما مستقر کرده است ، شاید اتحادیه آپارتمان شما برای اتصال موافقت نکرده باشد.

واجد شرایط بودن فیبر خود را آزمایش کنید !

چگونه به فیبر وصل شویم ?

ایجاد کردن

شما واجد شرایط فیبر نوری هستید. در این حالت ، شما می توانید درخواست اتصال. اما مراقب باشید: اگر مستاجر هستید ، قبل از درخواست ، حتما چراغ سبز از موجر خود داشته باشید. پس باید تأمین کننده خود را انتخاب کنید. در فرانسه چندین مورد وجود دارد:

اتصال است رایگان برای ساختمانها و آپارتمان ها. با این حال ، برای خانه های انفرادی ، شما باید هزینه های اتصال را پرداخت کنید. در اینجا قیمت اتصال خانه ها با توجه به تأمین کنندگان.

اپراتور پیشنهاد قیمت اتصال (€)
Zen LiveBox 0 € زیرزمینی
149 € در هوایی
BBOX باید 0 € زیرزمینی
149 € در هوایی
انقلاب 0 €
فیبر استارت SFR 149 € زیر زمین
299 یورو در هوایی

شما یک مستاجر هستید ? به موجر خود اطلاع دهید که با یک نامه ثبت شده از اتصال فیبر خواسته اید. با این حال ، توجه داشته باشید که مالک به هیچ وجه نمی تواند با این ارتباط مخالفت کند ، قانون تضمین “حق فیبر”.

فیبر نوری را در خانه نصب کنید

هنگامی که پیشنهاد فیبر خود را انتخاب کردید ، کت و شلوار تاریخ مداخله برای اتصال. یک تکنسین برای اتصال شما به خانه شما خواهد آمد. بنابراین شما باید چندین نکته را تماشا کنید:

  • در روز اتصال در دسترس باشید (به طور متوسط ​​دو ساعت حساب کنید)
  • اطمینان حاصل کنید که اتاق فنی برای تکنسین قابل دسترسی است
  • در محل اتصال در محل اقامت خود و سفر کابل فکر کنید
  • نصب ساخته شده است, جریان را آزمایش کنید با تکنسین.

چگونه می توان فیبر دریافت کرد بدون اینکه واجد شرایط باشد ?

محل اقامت شما نمی تواند فیبر داشته باشد ، اما شهر شما در سیستم فیبر نوری است. در این حالت ، می توانید در مجمع عمومی درخواست کنید همکار رأی به نفع اتصال فیبر. نارنجی در مدت زمان نصب خواهد شد شش ماه فیبر به ساختمان شما. سپس لازم است برای اتصال فیبر در محل اقامت خود برای اتصال استفاده کنید.

فیبر یا ADSL: چه چیزی را انتخاب کنید ?

تفاوتهای اصلی بین فیبر و ADSL مربوط به زمان بارگیری داده است. در اینجا یک است جدول مقایسه ای بین فیبر نوری و ADSL از دیدگاه فنی:

امکانات فیبر نوری ADSL
پشتیبانی شبکه سیم شیشه ای یا پلاستیکی سیم مسی
سرعت 300 mbits/s از 1 تا 15 مگابیت در ثانیه
تقارن بدهی ممکن غیرممکن

مزایای فیبر نوری

فیبر نوری مزایای بسیاری دارد که در صورت امکان داشتن جعبه اینترنت فیبر ، توسط فرانسوی ها بسیار محبوب است. در اینجا مزایای فیبر نوری در مقایسه با ADSL:

  • کیفیت اتصال و کیفیت جریان بسیار عالی است و به فاصله از گره اتصال بستگی ندارد
  • داده ها در مسافت های طولانی و بدون تغییر منتقل می شوند
  • اتصال پایدار است زیرا تحت تأثیر اختلالات الکترومغناطیسی نیست
  • با فیبر ، مشترکان می توانند یک تلویزیون با کیفیت بالا دریافت کنند
  • قیمت ها برای کیفیت بسیار عالی مقرون به صرفه هستند
  • جریان 60 برابر سریعتر از ADSL است
  • چندین اتصالات به طور موازی برای همان خانه عملکرد فیبر را کاهش نمی دهد.

تاریخچه فیبر نوری

برخی از مورخان اولین الیاف را به دوران باستان باز می گردانند ، هنگامی که یونانیان نور را از طریق لوله های شیشه ای منتقل می کردند. با این حال ، قبل از قرن نوزدهم ، این الیاف فقط تزئینی بودند. اولین فیبر نوری علمی توسط ژان دانیل کولادون و ژاک بابینت که موفق شده اند مسیر نور را با بازتاب داخلی منحرف کنند.

در سال 1880 ، الكساندر گراهام بل پس از آن موفق به انتقال نور بیش از 200 متر برای فوتوفون خود شد. در سال 1927, بیر و هانسل با استفاده از فیبر نوری برای تصاویر تلویزیونی ، این فناوری را واقعاً متحول کرده اند. در فیبروسکوپ, در دهه 1950 توسعه یافته است ، که عمدتا در بخش پزشکی خدمت کرده است.

اولین انتقال داده های فیبر نوری به طور رسمی به چارلز کائو و ژرژ هاکمن در سال 1966 نسبت داده می شود. فیبر نوری متعاقباً در دهه 1970 توسط این شرکت توسعه یافت کورنینگ شیشه کار می کند, واقع در ایالات متحده. اولین شهری که به شبکه فیبر مجهز شده است ، شیکاگو در سال 1977 است.

جعبه اینترنت فیبر نوری: مقایسه همه پیشنهادات

جعبه اینترنت فیبر

مصرف کننده هایی که مسکن آنها واجد شرایط فیبر نوری است به کارآمدترین پیشنهادات اینترنتی دسترسی دارند. به لطف فیبر ، واقعاً امکان لذت بردن از آن وجود دارد سرعت بسیار بالا و جذاب ترین پیشنهادات ارائه دهندگان دسترسی به اینترنت (ISP). عنصر خوب نیز باید بدانید ، جعبه های اینترنتی ftth لزوماً گران تر نیستند که اینترنت ADSL ارائه می دهد.

با توجه به جعبه های اینترنتی فیبر نوری ، باید بدانید:

  • حداکثر پتانسیل پیشنهادی اپراتورها به طور کلی است 8 گیگ بر ثانیه در بارگیری.
  • جعبه فیبر به طور کلی بسته به پیشنهادات بین 300 مگابیت در ثانیه و 2000 مگابیت در ثانیه نوسان می کند.
  • کلیه ارائه دهندگان خدمات اینترنتی یک یا چند پیشنهاد فیبر ارائه می دهند.

جعبه های اینترنتی فیبر بهترین اپراتورها (سپتامبر 2023)

ضوابط جستجو

  • بسته تلفن همراه گنجانده شده است
  • بدون درگیری
  • تعهد 12 ماهه
  • تعهد 24 ماهه
  • از راه دور Bouygues
  • رایگان
  • شمال غربی
  • NRJ تلفن همراه
  • نارنجی
  • قرمز توسط SFR
  • SFR
  • Skydsl
  • سد
  • لینک
  • طی 3 ماه
  • طی 6 ماه
  • به مدت 12 ماه
  • به مدت 24 ماه
  • بدون مدت
  • 4G / 5G
  • ADSL/VDSL
  • فیبر
  • ماهواره
  • تماس با ثابت
  • تماس به Fix + Mobile
  • ضبط کننده تلویزیون
  • تلویزیون اندرویدی
  • چند تلویزیون
  • تکرار کننده وای فای
  • Wifi 6
  • ویدیوی آمازون نخست
  • کانال+
  • دیزنی+
  • نوتفلیکس
  • OC
  • RMC Sport

محتوای این صفحه توسط یک متخصص تحریریه در مورد تاریخ تأیید شده است 09/18/2023

برای کمک به کاربران در انتخاب بهترین پیشنهاد فیبر نوری از لحظه ، monpetitforfait مقایسه مفصلی از جعبه های اینترنتی هر اپراتور را ارائه می دهد. بنابراین یافتن پیشنهاد ایده آل با توجه به معیارهای تحقیق خود ، همه با کمترین قیمت ممکن آسان است. رایگان ، نارنجی ، SFR ، Bouygues Télécom یا Red توسط SFR و SOSH همه یک یا چند اشتراک اینترنتی با فیبر ارائه می دهند. برای فهمیدن اینکه کدام یک را با توجه به قیمت ، جریان و خدمات انتخاب کنید ، بهترین مقایسه پیشنهادات است.

در اینجا 5 جعبه اینترنت بهترین فیبر در سپتامبر 2023 آورده شده است:

  1. BBOX باید De Bouygues Télécom: 26.99 یورو در ماه (برای 1 سال) با 1 گیگابایت در ثانیه جریان ؛
  2. جعبه قرمز از قرمز توسط SFR: 19.99 یورو در ماه ، بدون تعهد ، با 500 مگابایت در ثانیه بدهی
  3. صندوق از SFR: 20.99 یورو در ماه (برای 1 سال) ، با 500 مگابایت در ثانیه جریان ؛
  4. انقلاب از رایگان: 19.99 یورو در ماه (برای 1 سال) با 1 گیگابایت در ثانیه جریان ؛
  5. صندوقچه نارنجی: 24.99 یورو در ماه (برای 1 سال) با 500 مگابایت در ثانیه بدهی.

ftth fttb fttla

انواع مختلف فیبر

انتخاب جعبه اینترنت: برای یک اپراتور معمولی یا کم هزینه انتخاب کنید ?

ارائه دهندگان خدمات اینترنتی کلاسیک همه جعبه های اینترنتی فیبر نوری بسیار کامل مانند نارنجی ، SFR یا Bouygues Telecom را ارائه می دهند. در کنار So -called “کم هزینه“، برخی از پیشنهادات به ویژه رقابتی هستند ، با خدمات کامل مانند Red by SFR ، SOSH یا رایگان. برای اینکه وقت بیشتری را هدر ندهید و به ویژه پول ، باید رفلکس های مناسب را اتخاذ کرده و پیشنهادات اینترنت را قبل از ارتکاب مقایسه کنید.

کدام ارائه دهندگان خدمات اینترنتی جعبه های فیبر نوری را ارائه می دهند ?

امروزه ، کلیه ارائه دهندگان خدمات اینترنتی ، که به آن ISP نیز گفته می شود ، جعبه های اینترنتی فیبر نوری را ارائه می دهند. با این حال ، همه آنها ایجاد نشده اند ، و همه اپراتورها پیشنهادات FTTH را به بازار عرضه نمی کنند. در بازار ، SFR و RED توسط SFR به این ترتیب می فروشند جعبه های اینترنتی فیبر نوری با خاتمه کواکسیال. در هر ISP ، جریان خروج با جعبه های اینترنتی فیبر نوری و چه قیمت ها چیست؟ ? در اینجا یک جدول خلاصه ای از پیشنهادات وجود دارد که می توانید در اپراتورهای مختلف اینترنتی یافت شود.

پیشنهادات اینترنتی با فیبر در SFR

ارائه دهنده دسترسی به اینترنت SFR چندین اشتراک اینترنتی با فیبر ارائه می دهد. دقیقاً سه اشتراک با امکان لذت بردن از کاهش معتبر 12 ماه وجود دارد. باید بدانید که جریان های ارائه شده توسط SFR Internet از 500 مگابیت در ثانیه تا 8 گیگابایت بر ثانیه مشترک است و قیمت ها بین 19.99 یورو و 35.99 یورو در ارتقاء در هر سال متفاوت است ، سپس بین 34 ، 99 و 46.99 یورو در ماه بسته به پیشنهاد انتخاب شده ، به استثنای ارتقا.

در اینجا اشتراک های اینترنتی فیبر SFR وجود دارد:

  • استارت فیبر SFR: این پیشنهاد شامل WiFi 5 ، سرعت 500 مگابایت در ثانیه برای بارگیری و ارسال ، تماس های نامحدود برای رفع De France ، یک رمزگذار تلویزیون اتصال و خدمات تلویزیونی با 160 کانال شامل 34.99 یورو در ماه است که به استثنای تبلیغات ، به طور مرتب در نمایش داده می شود 20.99 یورو در ماه به مدت 12 ماه ؛
  • قدرت فیبر SFR: این پیشنهاد دارای فناوری اینترنت بی سیم بهتر ، Wi-Fi 6 با Wi-Fi هوشمند است. بنابراین ، این جریان اکنون 2 گیگ بر ثانیه برای بارگیری و 500 مگابایت در ثانیه به اشتراک گذاشته شده است ، همچنین نامحدودی به موبایل ثابت و موبایل فرانسه و 200 کانال تلویزیونی با رمزگذار TV Connect است. این پیشنهاد با قیمت 39.99 یورو در ماه بدون کاهش ، در ارتقاء 29.99 یورو در ماه برای یک سال در دسترس است
  • فیبر حق بیمه SFR: این اشتراک به شما امکان می دهد از WiFi 6 و WiFi هوشمند استفاده کنید ، و سرعت حداکثر 8 گیگابایت در ثانیه برای بارگیری و 1 گیگابایت در ثانیه در ارسال. خدمات تلفنی و تلویزیون شبیه به SFR Fiber Power Power است ، اما با جعبه 8 تلویزیون که شامل یک بلندگو متصل و یک دستیار صدا است. قیمت 46.99 یورو در ماه با امکان لذت بردن از قیمت تبلیغاتی 35.99 یورو در ماه برای یک سال است.

اشتراک های اینترنتی Bouygues Telecom

اپراتور Bouygues Télécom طیف کاملی از پیشنهادات فیبر اینترنتی را برای تأمین نیازهای بیشتر مصرف کنندگان ارائه می دهد. 3 پیشنهاد به نام Bbox Fit ، Bbox Must و Bbox Ultym وجود دارد که توسط لبه های ارائه شده و خدمات موجود از نظر تلویزیون ، تلفنی و موارد دیگر متمایز هستند. هزینه های نمایش داده شده به 2 گیگابایت در ثانیه با حداکثر نرخ 50.99 یورو به استثنای تخفیف به اشتراک می گذارند.

دامنه اشتراک فیبر Bouygues Telecom:

  • BBOX FIT: ارزانترین و همچنین کمترین پیشنهاد کامل Bouygues Telecom با فیبر هنوز هم به شما امکان می دهد با 400 مگابایت در ثانیه از بدهی بارگیری و 400 مگابایت در ثانیه به اینترنت دسترسی پیدا کنید. این پیشنهاد شامل یک رمزگذار تلویزیون نیست اما نامحدودی در Fixes de France است ، همه با قیمت 31.99 یورو در ماه بدون تخفیف ، یا 18.99 یورو در ماه با کاهش معتبر برای 1 سال
  • bbox باید: دامنه میانی Bouygues Telecom با فیبر و بیشترین قدردانی اجازه می دهد تا 1 گیگابایت بر ثانیه برای بارگیری و 700 مگابایت در ثانیه در ارسال. علاوه بر آن ، یک رمزگذار تلویزیونی با 180 کانال و همچنین تلفن ثابت به موبایل و ثابت از فرانسه شامل می شود. این پیشنهاد با قیمت 41.99 یورو در سال یا 26.99 یورو با ارتقاء در سال اول در دسترس است
  • Bbox Ultym: بالاترین جعبه فیبر Bouygues Télécom دارای WiFi 6 و سرعت مشترک برای بارگیری 2 گیگابایت در ثانیه است ، با 900 مگابایت در ثانیه ارسال. علاوه بر جریان ، ما خدمات تلویزیونی Bbox را باید و تلفنی نامحدود نسبت به بیش از 110 کشور ثابت و به سمت ثابت و موبایل اروپا و سوئیس پیدا کنیم. این اشتراک از 50.99 یورو در ماه یا 32.99 یورو در هر سال 1 در دسترس است.

جعبه های اینترنتی با فیبر و بدون تعهد قرمز توسط SFR

اشتراک های اینترنتی ارائه شده توسط Red توسط SFR با فیبر نوری کمی متفاوت از سایرین است. اول از همه ، اپراتور دامنه ای را بدون تعهد ارائه می دهد تا بتواند بدون هر زمان و در هر زمان خاتمه یابد. علاوه بر این ، جعبه های قرمز با توجه به نیازهای هر یک برای تطبیق قیمت مطابق با خدمات مورد نظر قابل تنظیم هستند.

RED توسط SFR Fiber Fiber از پیشنهادات فیبر را کشف کنید:

  • جعبه قرمز: اشتراک Red by SFR Internet با فیبر و سرعت 500 مگابایت در ثانیه برای ارسال و بارگیری در دسترس است. به این موارد اضافه شده است که خدمات تلفنی با نامحدود به موبایل ثابت و موبایل فرانسه و 100 کشور و همچنین 35 کانال تلویزیونی با یا بدون رمزگشایی. همه با قیمت 19.99 یورو در هر ماه به استثنای ارتقاء ؛

برای تکمیل ، می توان گزینه های جالب مانند گزینه تماس های نامحدود به Mobiles de France را با 5 یورو در ماه (که اغلب ارائه می شود) اضافه کنید ، یا گزینه کانال تلویزیونی با 100 کانال به جای 35 برای 3 تا 3 4 €/ماه. رمزگذار تلویزیون با قیمت 29 یورو در دسترس است.

پیشنهادات اینترنتی سازگار با فیبر رایگان

اپراتور رایگان طیف کاملی را با فیبر سازگار می کند. بنابراین 3 پیشنهاد وجود دارد که توسط جریان های ارائه شده بلکه توسط خدمات اضافی مانند تلویزیون متمایز می شوند. نرخ بارگیری از 1 گیگابایت در ثانیه تا 8 گیگ بر ثانیه متفاوت است ، یعنی مهمترین جریان در بازار برای قیمت های 49.99 یورو در ماه از تخفیف.

پیشنهادات فیبر رایگان:

  • انقلاب Freebox: لبه های ارائه شده 1 گیگ بر ثانیه برای بارگیری و 600 مگابایت در ثانیه در بارگذاری است. تفاوت در اینجا در پیشنهاد تلویزیون نهفته است زیرا این پیشنهاد توسط تلویزیون توسط کانال برای دسترسی به کانال های زیادی وجود دارد. علاوه بر این ، تلفن نیز به موبایل د فرانسه نامحدود است ، همه با 44.99 یورو در ماه بدون تخفیف و 19.99 یورو در ماه در سال اول
  • Freebox Pop: یکی از محبوب ترین پیشنهادات اپراتور برای استفاده از فیبر با جریان 5 گیگابایت در ثانیه در بارگیری و 700 مگابایت در ثانیه در آپلود. برای تماس ، نامحدود به سمت ثابت و موبایل از فرانسه گنجانده شده و از 110 کشور جهان ثابت شده است. از طرف تلویزیون ، پیشنهاد پاپ رایگان 220 کانال ، با قیمت 39.99 یورو یا 29.99 یورو در سال 1 با تخفیف فراهم می کند
  • Delta Freebox: کاملترین پیشنهاد با فیبر رایگان اجازه می دهد سرعت 8 گیگابایت در ثانیه برای بارگیری و 700 مگابایت در ثانیه در ارسال. خدمات تلفنی همانند Pop Freebox است. از طرف تلویزیون ، خدمات با تلویزیون توسط کانال ، 220 کانال + آمازون نخست و Netflix بسیار کامل است ! این پیشنهاد 49.99 یورو در ماه یا 39.99 یورو با تحویل سال اول است.

پیشنهادات فیبر نارنجی: همه جعبه های زنده سازگار

اپراتور تاریخی مشهور به ارائه اشتراک های اینترنتی فیبر با عملکرد بالا 2 پیشنهاد با فیبر با خدمات و جریان های مختلف ارائه می دهد. بین 41.99 تا 54.99 یورو طول می کشد تا از فیبر با یک جعبه زنده نارنجی بهره مند شوید ، برای سرعت حداکثر 2 گیگابایت در ثانیه به اشتراک گذاشته شده. با این حال ، تخفیف ها در سال اول اشتراک برای استفاده از فیبر از 23.99 یورو در ماه در دسترس است.

دامنه ارائه دهنده فیبر نارنجی:

  • Fiber LiveBox: این پیشنهاد نارنجی استاندارد است که با بالا و پایین سرعت 500 مگابایت در ثانیه را امکان پذیر می کند ، با این مزیت که قادر به بهره مندی از تلویزیون با 140 کانال و حتی یک رمزگذار فوق العاده HD 4K است. این تماس ها برای رفع 110 مقصد از جمله فرانسه نامحدود است. قیمت در هر سال اول 24.99 یورو و 42.99 یورو است
  • فیبر LiveBox Up: این پیشنهاد از طرف تلویزیون همان مزایا را دارد اما سرعت پیشنهادی 2 گیگابایت در ثانیه برای بارگیری به اشتراک گذاشته شده و 600 مگابایت در ثانیه در ارسال. علاوه بر این ، WiFi 6 در صورت درخواست و همچنین امکان داشتن رمزگذار تلویزیون دوم ارائه می شود. سرانجام ، تماس با موبایل ثابت و موبایل اروپا ، DOM ، کانادا و ایالات متحده امکان پذیر است. قیمت 32.99 یورو در ماه با تخفیف یا 50.99 یورو در ماه است
  • فیبر LiveBox Max: این اشتراک یک جریان آسفالت شده 2 گیگابایت در ثانیه و 800 مگابایت در ثانیه در ارسال. این خدمات همان پیشنهاد UP با سایر مزایای مانند 3 تکرار کننده WiFi 6 ، پخش مجدد حداکثر و سایر خدمات است. این پیشنهاد به مدت 1 سال با 37.99 یورو در ماه و سپس 55.99 یورو نمایش داده می شود.

اشتراک های اینترنتی SOSH با فیبر

SOSH یک اشتراک اینترنتی واحد با فیبر با مزیت مهم عدم اتصال به پیشنهاد ارائه می دهد. مانند قرمز ، این پیشنهاد قابل تنظیم است تا بتواند خدماتی مانند تلویزیون و سایر موارد اضافه کند. جریان پیشنهادی نسبتاً محدود است ، یعنی حداکثر 300 مگابایت در ثانیه.

پیشنهاد اینترنت فیبر SOSH:

  • جعبه فیبر SOSH: این پیشنهاد از سرعت 300 مگابایت در ثانیه و از فرزندان بهره می برد ، با تلفن نامحدود به Fixes de France و 100 مقصد. گزینه تلویزیون با قیمت 5 یورو در ماه در دسترس است. اشتراک سپس با 30.99 یورو در ماه بدون تخفیف یا 20.99 یورو در هر سال 1 ارائه می شود.

ارزانترین پیشنهادات اینترنتی فیبر چیست؟ ?

اگر همه ارائه دهندگان دسترسی جعبه های اینترنتی فیبر نوری را به بازار عرضه می کنند ، تنوع قیمت خوبی را نشان می دهند. برخی ، مانند نارنجی ، حتی با پیشنهاد “ورود” خود ، قیمت های نسبتاً بالایی را ارائه می دهند. با این حال ، واقعاً امکان پذیر است اشتراک های اینترنتی فیبر ارزان.

در اینجا ارزانترین اشتراک های اینترنتی فیبر وجود دارد:

  1. جعبه قرمز (قرمز توسط SFR): 19.99 یورو در ماه برای فیبر ، بدون تعهد ؛
  2. جعبه SOSH (SOSH): 20.99 یورو در ماه برای فیبر ، بدون تعهد ؛
  3. Bbox Fit (Bouygues Telecom) : 18.99 یورو در ماه با فیبر (برای 1 سال) ؛
  4. انقلاب Freebox (رایگان): 19.99 یورو در ماه با فیبر (برای 1 سال).

برای دسترسی به کمترین جعبه های اینترنتی فیبر نوری ، توصیه می شود به ISP ها روی آورید ” کم هزینه »مانند SOSH و RED توسط SFR. در میان این دو اپراتور ، می توان از فیبر نوری برای قیمت های بسیار رقابتی بهره مند شد ، حتی به استثنای ارتقاء. شرکت تابعه SFR از این رو فیبر نوری را فقط با 29.99 یورو ارائه می دهد در حالی که SOSH ، شرکت تابعه نارنجی ، فناوری را از 29.99 یورو در ماه برجسته می کند.

علاوه بر قیمت آنها زیر 30 € در ماه ، این دو راه حل ثابت اینترنتی مشترک دارند. این خیلی استپیشنهادهای غیر اتصال که شامل دسته های تلویزیونی اساسی و تلویزیونی نیست. برای بهره مندی از یک پیشنهاد تلویزیونی ، بنابراین لازم است یک گزینه پولی را انتخاب کنید.

برخی از ارائه دهندگان خدمات اینترنتی سنتی ، مانند Free یا Bouygues Telecom و SFR نیز ارائه می دهند پیشنهادات اینترنتی ارزان قیمت. در همین راستا ، بنابراین برای نقل قول انقلاب Freebox Free و Bbox Fit de Bouygues Telecom ، که از 18.99 یورو در ماه برای Bbox و 19.99 یورو برای Freebox به بازار عرضه می شود ، مرتبط است. همچنین به پیشنهاد فیبر SFR با جعبه استارت که از 19.99 یورو در ماه در زمان ارتقاء به مدت 1 سال در دسترس است ، توجه داشته باشید.

جعبه های اینترنتی ارزان فیبر
جعبه اینترنت
پیشنهاد جعبه قرمز جعبه SOSH انقلاب مناسب bbox
جریان ↓ 500 مگابایت در ثانیه ؛ 500 مگابایت در ثانیه 300 مگابایت در ثانیه ؛ 300 مگابایت در ثانیه ↓ 1 گیگابایت در ثانیه ؛ 600 مگابایت در ثانیه 300 مگابایت در ثانیه ؛ 200 مگابایت در ثانیه
دسته تلویزیونی 35 کانال اختیاری 280 کانال بدون تلویزیون
تماس های نامحدود �� صد مقصد از جمله فرانسه �� صد مقصد از جمله فرانسه �� +110 مقصد از جمله فرانسه �� 6 مقصد از جمله فرانسه

جعبه های ارزان قیمت

همچنین جعبه های اینترنتی ارزان قیمت اپراتورها را بخوانید

کدام فیبر اشتراک اینترنت با حداکثر سرعت جریان 1 تا 2 گیگابایت در ثانیه ?

پیش از این ، کمترین جعبه اینترنت فیبر در بازار مورد توجه قرار می گرفت. برای برخی از مصرف کنندگان ، قیمت معیار اولویت نیست. برای بسیاری از کاربران ، این در واقع سرعت اتصال اینترنت است که غالب است. همه اشتراک های اینترنتی فیبر در واقع حداکثر سرعت یکسان را هم برای بارگیری و هم در تلویزیون ارائه نمی دهند. امروزه بهترین دانشجویان در بازار دارند حداکثر نرخ جریان تا 1 گیگ بر ثانیه ، برای بارگیری.

اگرچه اغلب یک سرعت نظری است ، که دستیابی به آن دشوار است ، این اشتراک های اینترنتی فیبر به طور کلی اتصالات اینترنتی بسیار سریعتر از آویزهای خود را فراهم می کنند کم هزینه. با سرعت بارگیری 1 گیگابایت در ثانیه ، واقعاً امکان پذیر است فایلهای بزرگ را فقط در چند ثانیه بارگیری کنید. به عنوان مثال ، یک فیلم با تعریف عالی 10 گیگابایتی سنگین می تواند در یک دقیقه و 20 ثانیه بدست آید.

جعبه های اینترنتی فیبر ارائه دهنده بدهی 1 گیگابایت در ثانیه
جعبه اینترنت
پیشنهاد جعبه زنده قدرت فیبر SFR
bbox ultym انقلاب
جریان
↓ 2 گیگابایت در ثانیه ؛ 1 گیگابایت در ثانیه ↓ 2 گیگابایت در ثانیه ؛ 500 مگابایت در ثانیه ↓ 2 گیگابایت در ثانیه ؛ 600 مگابایت در ثانیه ↓ 1 گیگابایت در ثانیه ؛ 600 مگابایت در ثانیه
دسته تلویزیونی 160 کانال 200 کانال 180 کانال 220 کانال
تماس های نامحدود 100 مقصد از جمله فرانسه

چگونه می توان فیبر را در هنگام اتصال محل اقامت خود دریافت کرد ?

بعضی اوقات ممکن است اتفاق بیفتد که مشتری در محل اقامت واجد شرایط فیبر نوری زندگی کند ، اما هنوز به هم وصل نشده است. در این مورد, هزینه ها ممکن است اعمال شود. این به ویژه برای مشتریانی که در خانه های جداگانه زندگی می کنند اتفاق می افتد. در یک آپارتمان ، اتصال به طور کلی برای اپراتورها رایگان است.

تست

واجد شرایط بودن فیبر نوری بصورت آنلاین تأیید می شود.

بسته به سناریو و اپراتورها ، هزینه های اتصال نوری فیبر می تواند بین 149 تا 299 یورو صورتحساب شود. با این حال ، طبق بسیاری از بازخورد مشتری ، به نظر می رسد که این ارتباط در بیشتر موارد رایگان است. برای تشویق کاربران برای روی آوردن به فیبر نوری ، اپراتورهای اینترنتی تبلیغات دائمی ارائه می دهند. باید گفت که ISP ها می خواهند سرمایه گذاری های عظیم را برای استقرار فیبر نوری در قلمرو اعطا کنند.

مشاوره از منکم اهمیتجعبه

ارائه دهندگان خدمات اینترنتی به ویژه در مورد هزینه های اتصال نوری مبهم باقی مانده اند, توصیه می شود قبل از درخواست اتصال ، با خدمات مشتری اپراتور خود تماس بگیرید. این احتیاط باعث می شود که این روند آزاد باشد.

همچنین توصیه می شود یک تست واجد شرایط بودن فیبر در سایت های اپراتورها انجام دهید تا دریابید که آیا محل اقامت شما می تواند فیبر را در خود جای دهد.

بدانید که آیا محل اقامت وی ​​می تواند با یک تست واجد شرایط از فیبر بهره مند شود

قبل از اینکه خود را در حمام بزرگ تبلیغات جعبه های اینترنتی پرتاب کنید ، و پیشنهاد فیبر نوری خود را انتخاب کنید, شما باید یک قدم اجباری را طی کنید. این تست واجد شرایط بودن است که برای تعریف نوع اتصال برای محل اقامت شما استفاده می شود.

انجام یک تست واجد شرایط بودن به روش های مختلف امکان پذیر است:

  1. با شماره تلفن خود ؛
  2. با آدرس پستی خود.

برای به دست آوردن تمام اطلاعات در مورد تست های واجد شرایط بودن و همچنین پیوندهایی به خدمات مختلف ارائه دهندگان دسترسی به اینترنت ، توصیه می شود به صفحه اختصاصی ما بروید. باید بدانید که او است همیشه ممکن است با آدرس پستی خود یک تست واجد شرایط انجام دهید. برای انجام این کار ، شما باید کد پستی خود ، خیابان آن ، ساختمان یا شماره خانه آن را تهیه کنید ، و اگر یک آپارتمان باشد ، کف آن.

با تشکر از برنامه بسیار پر سرعت فرانسه که توسط دولت فرانسه تنظیم شده است ، بیشتر و بیشتر شهروندان فرانسوی واجد شرایط فیبر نوری هستند. برای تأیید اینکه محل اقامت آن به خوبی واجد شرایط است ، آزمایش ضروری است. از یک طرف ، این آزمایش را می توان با وارد کردن شماره تلفن خود انجام داد. با این حال ، لازم به ذکر است که شما باید شماره تعیین نصب آن یا NDI را در اختیار داشته باشید.

نه بیشتر و نه کمتر شماره تلفن مرتبط با خط مخابرات فرانسه, که شامل یک نشانه جغرافیایی است: دو شکل اول. NDI ها اعدادی هستند که از 01 ، 02 ، 03 ، 04 یا حتی 05 شروع می شوند. یک شماره جغرافیایی لازم است ، بنابراین امکان انجام تست واجد شرایط بودن با تعداد جعبه اینترنت شما ، در 08 یا در 09 امکان پذیر نیست.

همه چیز در مورد NDI

همچنین در مورد شماره تعیین نصب (NDI) همه چیز را بخوانید

ارائه دهندگان دسترسی در استقرار فیبر نوری کجا هستند ?

برای تسریع در استقرار فیبر نوری در فرانسه ، استراتژی در سال 2013 توسط دولت فرانسه اجرا شد. هدف اولیه این بود که تا سال 2022 کل سرزمین فرانسه را با سرعت بسیار بالا بپوشانید. در نتیجه ، اکنون تعداد بیشتری از شهروندان به جعبه های اینترنتی فیبر نوری دسترسی دارند. برای تأیید صلاحیت آن برای فیبر نوری در اپراتورهای مختلف ، همانطور که در بالا ذکر شد ، انجام یک آزمایش واجد شرایط بودن در وب سایت آنها کافی است.

Arcep ، با نام مستعار Gendarme Telecoms ، همچنین ابزاری را به صورت آنلاین قرار داده است که اجازه می دهد استقرار سرعت بسیار بالا در فرانسه را دنبال کنید. این یک نقشه تعاملی است که میزان محل هایی را که می تواند در همه جای قلمرو وصل شود ، افشا می کند. در دسترس آدرس زیر است: https: // cardfiber.باسن.خط.

کارت واجد شرایط بودن فیبر

ابزاری برای مشورت با واجد شرایط بودن فیبر برای محل اقامت شما.

فیبر نوری چیست ?

قبل از عضویت در پیشنهاد اینترنت فیبر نوری و از سرعت بسیار بالا ثابت استفاده کنید, شاید جالب باشد که اطلاعات بیشتری در مورد این فناوری اتصال به اینترنت که دموکراتیک شده است.

ویژگی های اصلی فیبر نوری:

  • این فناوری از کابل استفاده می کند که روح آن ، به عبارت دیگر فضای داخلی ، از شیشه یا پلاستیک تشکیل شده است
  • این ترکیب باعث می شود که نور نور را هدایت کرده و در نتیجه داده های دیجیتالی را با سرعت بسیار بالا منتقل کند
  • با توجه به ترکیب آن ، FTTH بسیار کارآمدتر از فناوری های DSL است که از یک حلقه مس محلی استفاده می کنند.

اگر فیبر نوری بسیار کارآمدتر از ADSL است ، لازم به ذکر است که انواع مختلفی از اتصالات وجود دارد. بسته به ماهیت دوم ، عملکرد می تواند کم و بیش اهمیت داشته باشد.

خاتمه جعبه اینترنت

همچنین نحوه تغییر FA خود را بخوانید و جعبه اینترنت خود را خاتمه دهید ?

انواع مختلف فیبر نوری چیست ?

  • فیبر ftth ، به فیبر به خانه:

این نوع اتصال این است که برای به دست آوردن بالاترین عملکرد از نظر جریان. مشتری که از یک اتصال FTTH بهره می برد در واقع از مزایای آن بهره می برد فیبر نوری واقعی ، که امکان سوء استفاده از حداکثر پتانسیل فناوری را فراهم می آورد. در این حالت ، کابل فیبر نوری مستقیماً در محل اقامت مشترک وارد می شود.

  • فیبر fttla ، به فیبر تا آخرین تقویت:

FTTH اغلب با fttla مخالف است. با دومی ، کابل فیبر نوری فقط به یک تقویت کننده می رسد که در نزدیکی محل اقامت مشتری قرار دارد. از دومی و سپس کابل های کواکسیال را که به خانه مشترکین می آیند ، شروع می کنند. این فناوری مؤثر است اما از FTTH کارآمدتر است.

  • فیبر FTTB ، برای فیبر به ساختمان:

این پیکربندی است که در آن کابل فیبر نوری به ساختمان مصرف کننده می رسد ، اما در خانه نیست. اینها کابل های کواکسیال هستند که همچنین اتصال به خانه را تضمین می کنند. توجه داشته باشید که ، برای ارائه FTTLA یا FTTB ، به همان روشی که با ADSL و VDSL ، فاصله بین محل اقامت و آخرین نقطه اتصال نوری فیبر بیشتر ، از دست دادن جریان بیشتر است.

فیبر نوری یا ADSL

همچنین فن آوری های مختلف موجود برای دسترسی به اینترنت را بخوانید

جریان اشتراک فیبر اینترنت: چه تفاوتی با ADSL دارد ?

در طول نسل ها ، فن آوری هایی که امکان استفاده از اتصال به اینترنت را دارند ، تکامل یافته اند. امروز ، ADSL و VDSL ارائه می دهند ، که به شما امکان می دهد از سرعت بالا ثابت بهره مند شوید ، هنوز هم بر بازار حاکم است. با این حال ، این منحنی تمایل به معکوس با دموکراتیزه کردن فیبر نوری و سرعت بسیار بالا.

این با این واقعیت توضیح داده شده است که اشتراک فیبر نوری بیشتر و بیشتر است, در حالی که همیشه سودمندتر است. به موازات ، مصرف کننده نیاز دارد و شرط بی خطر است که اشتراک های اینترنتی فیبر نوری در آینده نزدیک ضروری خواهد بود.

با جعبه های اینترنتی فیبر نوری ، مزایای بسیاری وجود دارد:

  • در پرونده های بارگیری بسیار سریع است, درست مثل گردهمایی ؛
  • اشتراک های اینترنتی فیبر نوری به شما امکان می دهد در بسیاری از دستگاه های همزمان از سرعت بسیار بالایی برخوردار شوید
  • از نظر تأخیر ، نتایج بسیار بهتر از ADSL یا VDSL است
  • تجارب بازی آنلاین یا فیلمبرداری بسیار روان تر است.

نرخ جریان ، دارایی پرچمدار جعبه های اینترنتی فیبر نوری

مزیت اصلی فیبر نوری در مقایسه با ADSL است نرخ جریان بسیار بالاتری را ارائه دهید, هم برای بارگیری و هم در تلویزیون. به طور کلی ، جعبه های اینترنتی ADSL یا VDSL به شما امکان می دهد تا بین 1 تا 70 مگابایت در ثانیه به جریان برسید. برای مقایسه ، اشتراک های اینترنتی فیبر نوری می تواند برای بارگیری به 1 گیگابایت بر ثانیه برسد.

پیشنهادات فیبر اینترنتی

Fiber LiveBox با 22.99 یورو در هر ماه

34.98 یورو در ماه به مدت 12 ماه
سپس 69.98 یورو در ماه.
تعهد 12 ماهه.

چگونه فیبر بگیریم ?

یک پیشنهاد را انتخاب کنید و آن را شخصی سازی کنید.

نارنجی اشتراک اینترنتی شما را به اپراتور فعلی خود حمل می کند و از راه اندازی پیشنهاد جدید شما مراقبت می کند. به لطف شروع اینترنت در ارتباط باشید.

یک تکنسین یا تکنسین نارنجی برای اتصال فیبر به خانه شما می آید. (خدمات شامل).

LiveBox را وصل کنید ، به طور خودکار تنظیم می شود. (اختیاری: نصب انجام شده توسط یک متخصص).

یک پیشنهاد را انتخاب کنید و آن را شخصی سازی کنید.

نارنجی اشتراک اینترنتی شما را به اپراتور فعلی خود حمل می کند و از راه اندازی پیشنهاد جدید شما مراقبت می کند. به لطف شروع اینترنت در ارتباط باشید.

یک تکنسین یا تکنسین نارنجی برای اتصال فیبر به خانه شما می آید. (خدمات شامل).

LiveBox را وصل کنید ، به طور خودکار تنظیم می شود. (اختیاری: نصب انجام شده توسط یک متخصص).

1- یک پیشنهاد فیبر را انتخاب کرده و آن را شخصی سازی کنید

پس از انتخاب فیبر شما ، پیشنهاد تلویزیون خود را با انتخاب:

  • رمزگذار تلویزیون UHD 4K برای تماشای تلویزیون در تلویزیون
  • یک رمزگشایی دوم برای لذت بردن از تلویزیون دوم خود
  • برنامه تلویزیونی برای یافتن تلویزیون در تلفن همراه ، رایانه لوحی ، رایانه شخصی/Mac شما
  • یا هیچ سرویس تلویزیونی وجود ندارد.

سپس می توانید دسته های تلویزیونی یا گزینه های مورد علاقه خود را اضافه کنید.
شما ترجیح می دهید بعداً تصمیم بگیرید ? نیازی به عجله نیست. پس از اشتراک خود به منطقه مشتری خود برگردید تا در هر زمان یک دسته یا گزینه اضافه کنید.

آیا می توانم در یک عزیز مشترک شوم؟ ?

بله ، می توانید اشتراک اینترنتی را برای یک عزیز (یک کودک دانشجویی ، یک دوست ، والدین ارسال کنید. ). شما باید آدرس شخص و اطلاعات شخصی را که برای آنها مشترک هستید وارد کنید.
این قرارداد به نام شما و آدرس آن (آدرس نصب) ارسال می شود و شما باید آن را با اسناد پشتیبان امضا کنید.

یک متخصص متحرک در کنار شما

فیبر ? یک مشاور اختصاصی روز بعد از درخواست شما و تا زمان فعال سازی خدمات خود در محل اقامت جدید شما ، شما را با پیامک همراهی می کند.
شما می توانید آن را برای تمام سوالات خود درخواست کنید.

2- خاتمه با اپراتور فعلی خود

شما اشتراک در یک اپراتور دیگر دارید ? اگر شماره تلفن ثابت خود را نگه دارید ، هزینه های تغییر اپراتور را بازپرداخت می کند و از مراحل خاتمه مراقبت می کنید.

بازپرداخت هزینه های خاتمه شما
Orange شما را تا 150 یورو در مورد هزینه های فاکتور توسط اپراتور سابق بازپرداخت می کند (هزینه های خاتمه اینترنت و باقی مانده پرداخت ماهانه).
برای استفاده از آن ، درخواست بازپرداخت خود را پس از اشتراک از طریق این فرم قرار دهید.

بدون رویکردی که انتظار نمی رود (اگر شماره ثابت خود را نگه دارید)
نارنجی از راه اندازی پیشنهاد اینترنت شما و خاتمه اشتراک شما و خدمات مرتبط با خط شما با اپراتور فعلی خود مراقبت می کند اگر می خواهید شماره ثابت خود را حفظ کنید.
برای انجام این کار ، کافی خواهد بود که هنگام عضویت ، کد ریو را وارد کنید.
برای پیدا کردن ، از خط ثابت مربوطه ، 3179 (سرویس صوتی رایگان 24/7) تشکیل دهید.

اتصال به اینترنت با اشتراك با شروع اینترنت
با شروع اینترنت ، با اشتراک در پیشنهاد فیبر نارنجی ، از اتصال اینترنتی بهره مند می شوید.
شما در هر ماه 200 گیگابایت اینترنت موبایل برای استفاده در اشتراک گذاری در Mobile Orange یا SOSH خود یا در صندوق هوایی وام خود دارید.
بنابراین هر تاریخ منتخب منتخب شما به اینترنت وصل می شوید.

3- اتصال فیبر رایگان

اگر محل اقامت شما از قبل به فیبر وصل شده است ، هنگام سفارش خود باید مرجع سوکت فیبر را نشان دهید. مداخله کوتاه مدت در بیشتر موارد ضروری خواهد بود.
مرجع یک فیبر در برچسب آن ، از یک مجموعه الفبایی از نوع تشکیل شده است: fi-xxxx-xxxx. CTP-XXXXXXX-X یا CT-XXXXXX-X ؛ ug-xxxxx-x یا ug-xxxx-xxx ؛ axxxxxxxx.
اگر میزان دریافت فیبر شما شامل یک برچسب نیست ، وحشت نکنید ، می توانید هنگام عضویت نیز نشان دهید.

برعکس ، اگر محل اقامت شما به فیبر وصل نشده باشد ، تکنسین یا تکنسین ما برای نصب آن به خانه شما می آیند. او در ابتدای مداخله اتصال اینترنت را قطع می کند و قبل از عزیمت آن را بازیابی می کند.

1. با تکنسین یا تکنسین ما یک قرار ملاقات را بصورت آنلاین انتخاب کنید
این مداخله بسته به حضور یا عدم وجود سوکت فیبر و پیکربندی محل می تواند بین 1 تا 4 ساعت طول بکشد. حضور شما اجباری نیست: می توانید نام یک دوست عزیز را تعیین کنید که نصب را برای شما دنبال کند.

2. روز جلسه

  • اگر در یک ساختمان زندگی می کنید: تکنسین یا تکنسین محل اقامت خود را به شبکه فیبر واقع در پایین ساختمان شما ، در انبار جمعی ، سالن ورودی وصل می کند. به یاد داشته باشید که کلیدهای اتاق فنی را بازیابی کنید تا او (او) بتواند در روز مداخله به آن دسترسی پیدا کند.
  • اگر در یک غرفه زندگی می کنید: تکنسین یا تکنسین ما اسکان شما را به شبکه فیبر واقع در خیابان متصل می کند.

نصب سوکت فیبر نیاز به انجام کار دارد ?

اگر محل اقامت شما اجازه می دهد ، تکنسین یا تکنسین ما کابل را از فیبر عبور می دهد:

  • در چت های چت موجود یا غلافهای موجود
  • در امتداد دیوارها ، تخته سنگ یا سقف به دنبال گوشه ها و قالب ها.

در همه موارد دیگر ، تکنسین یا تکنسین ما ممکن است منجر به بازگرداندن چند سوراخ کمتر از 1 سانتی متر قطر شود (کابل نوری فقط 4 میلی متر قطر دارد.)

4- نصب LiveBox و تجهیزات شما

در حین سفارش آنلاین خود ، نصب کلاسیک یا نصب تخصصی را انتخاب می کنید. در هر دو مورد ، تجهیزات نارنجی خود را در یک نقطه رله یا از طریق پست به آدرس مورد نظر خود دریافت می کنید.

اگر نصب متعارف را انتخاب می کنید ، پس از نصب فیبر توسط تکنسین یا تکنسین ما در هنگام قرار ملاقات لازم است: شما جعبه زنده و رمزگذار تلویزیون خود را که به طور خودکار تنظیم می شود ، وصل می کنید. در صورت لزوم ، برنامه My LiveBox برای بارگیری به صورت رایگان می تواند شما را گام به گام راهنمایی کند.

اگر نصب متخصص (اختیاری) را انتخاب می کنید: تکنسین یا تکنسین ما تجهیزات نارنجی را نصب می کند و تمام رایانه ها ، رایانه های لوحی ، تلویزیون ، تلویزیون را به هم وصل می کند. او عملکرد شبکه WiFi شما را بهینه می کند و به شما توصیه می کند تا اتصال خود را بهینه کنید.
هنگامی که آن را ترک کرد ، تمام تجهیزات شما به فیبر نارنجی وصل می شود.

شما مشتری موبایل نارنجی هستید ?
خود را برای کشف تخفیف های خود شناسایی کنید.

شرایط ارائه

LiveBox تا 04/10/2023 ارائه می دهد:
پیشنهادات مشروط بر شرایط با تعهد 12 ماهه معتبر در سرزمین اصلی فرانسه مشمول صلاحیت و پوشش ، با تجهیزات سازگار. هزینه های فعال سازی: رمزگشایی تلویزیون 40 € (WiFi Repeater ، Airbox 20GB ، رمزگذار تلویزیون دوم ، کلید تلویزیون: 10 یورو). جریانهای نظری با کابل ، کارت شبکه و رایانه های سازگار. در صورت استفاده در چندین تجهیزات ، جریان به اشتراک گذاشته می شود. ضبط چند صفحه ، مکس پخش ، کلید تلویزیون دوم یا تلویزیون ، گزینه هایی با فعالیت های لازم. تلویزیون نارنجی در تلفن همراه و رایانه لوحی: دسترسی به دسته گل. لیست کانال های تلویزیونی که در معرض تکامل قرار دارند. بسته اینترنت موبایل. در دسته اصلی موجود نیست: خدمات و مطالب پرداخت شده و ورزشی به صورت زنده. UHD 4K: با تلویزیون و محتوای سازگار. هزینه های ساخت و ساز برای اتصال ADSL/VDSL ، در صورت سفر تکنسین لازم (تشخیص داده شده در زمان اشتراک): 119 یورو. هزینه خاتمه: 50 یورو. موبایل بسیار پر سرعت 4G: در مناطق مستقر. پوشش شبکه.نارنجی.خط

تخفیف برای یک پیشنهاد فیبر LiveBox (فیبر LiveBox Up ، LiveBox Max Fiber) با مزیت مشتری اینترنت نارنجی تجمعی نیست:
برای مشتریان جدید اینترنت که از نارنجی مشترک هستند.FR: تخفیف -8 €/ماه به مدت 12 ماه.
برای یک مشتری موبایل نارنجی که از نارنجی مشترک است.FR: تخفیف -10 €/ماه به مدت 12 ماه.

تخفیف برای پیشنهاد ADSL LiveBox (LiveBox Up ، LiveBox Max) با مزیت مشتری اینترنت نارنجی تجمعی نیست:
برای مشتریان جدید اینترنت که از نارنجی مشترک هستند.FR: تخفیف -9 €/ماه به مدت 12 ماه.
برای یک مشتری موبایل نارنجی که از نارنجی مشترک است.FR: تخفیف -11 €/ماه به مدت 12 ماه.

فیبر را تخفیف دهید از -5 €/ماه به مدت 12 ماه برای اولین اشتراک در یک پیشنهاد فیبر.

پیشنهاد بازپرداخت اپراتور اینترنت : بازپرداخت 5 یورو در ماه به مدت 12 ماه در پیشنهادات LiveBox اگر اپراتور را تغییر می دهید.
جزئیات مربوط به پیشنهادات بازپرداخت را مشاهده کنید.

تخفیف باز: از 3 تا 15 یورو در ماه بسته به بسته تلفن همراه انتخاب شده ، برای افراد در حد 4 برنامه تلفن همراه اضافی توسط LiveBox Internet پیشنهاد واجد شرایط رزرو شده است. قابل ترکیب نیست. از دست دادن تخفیف در صورت: تغییر پیشنهاد ، خاتمه ، درخواست حذف توسط مشتری اینترنت.

LiveBox + تخفیف موبایل برای مشتریان جدید اینترنت (ثابت آفلاین و Mobicarte): در صورت اشتراک همزمان یک پیشنهاد LiveBox و یک پیشنهاد موبایل واجد شرایط یا یک پیشنهاد واجد شرایط LiveBox برای دارندگان یک پیشنهاد موبایل واجد شرایط معتبر ، به مدت 12 ماه معتبر است. بسته به پیشنهاد LiveBox مشترک ، بین 8 تا 11 € در ماه تخفیف دهید. از دست دادن تخفیف در صورت خاتمه پیشنهاد یا درخواست حذف تخفیف توسط مشتری اینترنت.

Wifi 6th : با تجهیزات سازگار. جزئیات مربوط به نارنجی.خط

LiveBox 6 : ناسازگار با تلفن های HD و اشیاء متصل با استفاده از استاندارد DECT-چرم (ردیاب ها ، شاخه های هوشمند ، لامپ ها و سوئیچ). جزئیات مربوط به نارنجی.خط

WiFi 6 Repeater : تکرار کنندگان متعلق به نارنجی هستند. تعداد تکرار کننده های مورد نیاز به اندازه محل اقامت شما بستگی دارد. تکرار کننده به شما امکان می دهد پوشش WiFi از LiveBox خود را در Wi-Fi 6 گسترش دهید یا Wi-Fi 5 LiveBox را با Wi-Fi 6 جایگزین کنید (با تجهیزات سازگار). اتصال Wi-Fi با رمزگذار سازگار: تلویزیون 4K UHD و تلویزیون 4. اولین تمرین در صورت درخواست نارنجی در دسترس است.FR برای پیشنهادات UP و MAX ، و 2 تکرار کننده اضافی در حداکثر هر 72 ساعت پس از درخواست قبلی به طور جداگانه قابل دسترسی هستند. دسترسی به تکرار کننده ها نمی تواند با تمرین های دیگر از طریق پیشنهادات دیگر در دسترس باشد.

متخصصان WiFi : پشتیبانی تلفنی با قرار ملاقات در نارنجی.بسته به در دسترس بودن یا از طریق خدمات مشتری از دوشنبه تا شنبه از 8 صبح تا 8 بعد از ظهر. زمان انتظار قبل از برقراری ارتباط با یک مشاور عاری از شبکه های نارنجی است. این سرویس رایگان است و تماس بسته به پیشنهاد ارائه شده یا شمارش بسته موبایل ، قیمت ارتباط عادی است.

جعبه هوایی 20 گیگابایت : برای استفاده از تحرک در سرزمین اصلی فرانسه و اروپا ، DOM ، سوئیس/آندورا. تهیه Airbox 4G و سیم کارت. کاهش جریان فراتر از. تجمعی با یک جعبه هوایی دیگر توسط نارنجی یا تخصیص داده در ترمینال تلفن همراه مشتری. جلسات محدود به 12 بعد از ظهر.

تلویزیون نارنجی : تلویزیون در صورت تقاضا به برنامه های خاص (به استثنای فیلم) از روز بعد از پخش (به استثنای برنامه های کانال دیزنی که در روز دوشنبه به دنبال پخش موجود است) برای مدت 7 تا 30 روز (بسته به برنامه)

ضبط کننده تلویزیون چند صفحه : با رمزگشایی سازگار (پیشنهادات مشترک پس از 04/10/2018) تا 140 کانال قابل ضبط. ضبط ها 36 ماه نگه داشته شده است.

بازپرداخت حداکثر : در طی 3 ماه پس از اشتراک پیشنهاد LiveBox Max به مدت 12 ماه در دسترس است. با رمزگذار سازگار. اشتراک در نارنجی.FR ، برنامه TV Orange یا از بخش فروشگاه TV Orange.

تماس های نامحدود : به استثنای هزینه خدمات شماره ویژه. حداکثر 250 خبرنگار مختلف در ماه و 3 ساعت حداکثر/تماس. لیست مقصد های موجود در برگه قیمت را مشاهده کنید.

شروع اینترنت : خدمات معتبر در سرزمین اصلی فرانسه ، منوط به پوشش تلفن همراه (جزئیات مربوط به شبکه.نارنجی.fr) ، برای مشتریان جدید اینترنت ، XDSL با قرار ملاقات یا فیبر. اعتبار اینترنت موبایل از 200 گیگابایت در ماه معتبر تا زمان دسترسی به اینترنت و حداکثر تا 12 ماه پس از اشتراک.

چرا آنلاین بخرید