بهترین جعبه اینترنت فیبر نوری چیست?, بهترین جعبه اینترنت: مقایسه بهترین پیشنهادات 2023

بهترین جعبه اینترنت: مقایسه بهترین پیشنهادات 2023

180 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

جعبه اینترنت فیبر نوری را با نیازهای خود پیدا کنید

جعبه اینترنت فیبر نوری امروز بهترین فناوری برای دسترسی به اینترنت از خانه شما است. این امکان را به شما می دهد تا به بالاترین جریان برسید و مشکلات اتصال مکرر را که با ADSL روبرو شده است پایان دهید. به همین دلیل است که ارائه دهندگان دسترسی به اینترنت مانند Orange ، SFR ، Bouygues Telecom و رایگان پیشنهادات فیبر اینترنت را ضرب کرده و آنها را در وب سایت خود برجسته می کنند. انتخاب گسترده تر است و رقابت ها ISP ها را مجبور می کند تا قیمت های خود را پایین بیاورد و پیشنهادات آنها را متنوع کند.
اگر این مجموعه از پیشنهادات موجود برای مشتری سودمند به نظر برسد ، گاهی اوقات انتخاب را پیچیده می کند. با مقایسه کننده جعبه اینترنت فیبر ما ، حتما فقط با چند کلیک پیشنهاد ایده آل را پیدا کنید. ما در این صفحه تمام پیشنهادات موجود در بازار و سه گانه را به دنبال معیارهای مختلف می خوانیم.

آرم نارنجی

تلویزیون حداکثر 140 کانال تلویزیونی شامل Decoder Ultra HD 4K (در صورت درخواست)

تماس های نامحدودی برای رفع رفع در فرانسه و در DOM + 110 مقصد بین المللی + تونس (در صورت درخواست) + 10 ساعت در ماه ارائه شده برای رفع الجزایر (در صورت درخواست)

تعهد 12 ماهه

به مدت 12 ماه

آرم Telecom Bouygues

Spotify 4 ماه ارائه شده از Spotify Premium
تماس های نامحدود برای رفع فرانسه و بیش از 110 کشور

تعهد 12 ماهه

به مدت 12 ماه

آرم SFR

استارت فیبر SFR

تلویزیون رمزگذار با 160 کانال ارائه شده

تماس های نامحدود TEL به Fixes De France نامحدود برای تعیین بیش از 100 مقصد

تعهد 12 ماهه

به مدت 12 ماه

آرم قرمز

TV 35 کانال + ضبط 8H با برنامه تلویزیون قرمز یا در سایت تلویزیون.SFR.FR (تبلت)

تماس های نامحدود TEL با مشخصات متروپولیتن فرانسه و تماس های نامحدود Dom Tom با رفع بیش از 100 کشور جهان
تماس با موبایل های ارائه شده

به مدت 12 ماه + یک ماه ارائه شده است

آرم کوریولیس

تماس های نامحدودی برای ثابت در مقصد France +75

تعهد 12 ماهه

آرم Telecom Bouygues

سری فیبر ویژه Bbox

تلویزیون بیش از 180 تلویزیون Bbox 4K تلویزیون تلویزیون 100H ضبط می کند
تلفن همراه تلفن همراه و در سطح بین المللی برطرف شده است

تعهد 12 ماهه

به مدت 12 ماه

آرم رایگان

فیبر انقلاب Freebox

تلویزیون توسط Canal TV توسط کانال گنجانده شده است

تعهد 12 ماهه

به مدت 12 ماه

آرم کوریولیس

Fiber & TV Prem’s By SFR Box

تلویزیون دسته ای از 160 کانال: مجموعه ای از کانال های موضوعی (جوانان ، کشف ، سرگرمی و سینما)

تماس های نامحدودی برای ثابت در مقصد France +75

تعهد 12 ماهه

آرم رایگان

فیبر فیبر آزاد

کانال+ سری 1 سال اشتراک در کانال+ سری شامل
دیزنی+ شامل 3 ماه است

به مدت 12 ماه

آرم SOSH

جعبه Sosh – فیبر

تلویزیون تلویزیون نارنجی تلویزیون (در صورت درخواست ارائه می شود): 72 کانال تلویزیونی در تلفن همراه ، رایانه لوحی و رایانه شخصی/MAC

تماس های نامحدودی با ثابت های متروپولیتن فرانسه و DOM + 100 مقصد بین المللی.

به مدت 12 ماه

Covvi-19 Pandemic همه را در خانه محدود کرد. فعالیت حرفه ای ، یادگیری مدرسه و تحصیلات دانشگاهی در خانه انجام شد. سپس مردم فهمیدند که داشتن یک جعبه اینترنت کارآمد عملی است.

برای لذت بردن از کیفیت اتصال خوب ، فیبر نوری بهترین راه حل است. این یک فناوری انتقال داده دیجیتال است که عملکرد آن بر اساس سیم های شیشه ای یا پلاستیکی است که سرعت انتقال آن را به میزان قابل توجهی تسریع می کند. این امکان دسترسی به اینترنت را با جریان بسیار بالاتر از قابلیت های ADSL فراهم می کند. به عنوان یک مرجع ، سرعت اتصال یک جعبه ADSL می تواند به 30 مگابایت در ثانیه برسد. یک جعبه اینترنت فیبر نوری به طور متوسط ​​300 مگابایت در ثانیه اجرا می شود.

بنابراین فیبر نوری بدون توجه به تعداد دستگاه های متصل در خانه ، تضمین یک ناوبری وب بسیار راحت است. بارگیری بسیار سریع است. مشکل اشباع پهنای باند دیگر بوجود نمی آید.

چگونه صلاحیت خود را برای جعبه اینترنت فیبر نوری آزمایش کنیم ?

با وجود تلاش های استقرار برای ارائه دهندگان دسترسی به اینترنت ، فیبر نوری هنوز در سراسر قلمرو فرانسه در دسترس نیست. در حال حاضر ، فقط بخشی از جمعیت می تواند سود ببرد. چگونه بدانید که آیا واجد شرایط هستید ? ساده است !

فقط یک تست واجد شرایط بودن انجام دهید. سریعترین رفتن به وب سایت اپراتورها است. همه آنها یک ابزار آنلاین دارند که به شما امکان می دهد صلاحیت اینترنت آن را آزمایش کنید. برای اینکه بدانید آیا می توانید به فیبر نوری دسترسی پیدا کنید ، باید آدرس یا شماره خط ثابت خود را وارد کنید. در چند ثانیه ، شما می دانید که کدام فناوری اینترنت در آدرس شما موجود است.

واجد شرایط بودن برای ارائه دهنده خدمات اینترنتی به معنای این نیست که شما نیز در دیگران هستید.

پوشش فیبر در قلمرو ملی در مقایسه با ADSL دیر است. او همچنین نامتعادل است. طبق ارقام مربوط به سازمان نظارتی ارتباطات الکترونیکی (ARCEP) ، پوشش فیبر در مناطقی که به شدت در برابر 52 ٪ در مناطق روستایی قرار دارند 89 ٪ است. علاوه بر این ، بازار فرانسه فقط 4 تأمین کننده شبکه FTTH یا FTTO دارد: نارنجی ، SFR ، Bouygues و رایگان.

ftth ، fttb یا fttla: انواع مختلف فیبر نوری

مصرف کنندگان می توانند بین 3 راه حل برای استفاده از فناوری انتخاب کنند:

  • ftth یا فیبر به خانه: اتصال مستقیم فیبر نوری در خانه مشترکین. این دستگاه همچنین به عنوان FTTO یا فیبر به دفتر گفته می شود زیرا کاربر یک شرکت است.
  • FTTB یا فیبر به ساختمان: در این حالت ، فیبر فقط به ساختمان وصل می شود که آپارتمان مشترک در آن قرار دارد. دومی برای انتقال اتصال به محل زندگی خود به یک کابل کواکسیال نیاز دارد.
  • FTTLA یا فیبر به آخرین آمپلی فایر: این معماری همچنین اتصال مستقیم فیبر را ارائه نمی دهد. کابل روی یک تقویت کننده متوقف می شود. اتصال به خانه به کابل کواکسیال نیاز دارد.

هر نوع فیبر نوری بدیهی است دارایی ها و گسل های خاص خود را دارد. FTTH کارآمدترین است ، اما همچنین گرانترین است. FTTB مقرون به صرفه تر است ، اما افت عملکرد قابل توجه است. از آنجا که کمترین کارآمد است ، FTTLA کمترین هزینه است.

چقدر برای اشتراک فیبر ?

بازار فیبر نوری فرانسه از نظر قیمت کاملاً در حال تغییر است. تأمین کنندگان قیمت های خود را به خواست خود تعدیل می کنند تا مشتریان جدید را متقاعد کنند. پیشنهادات تبلیغاتی متداول است. آنها گاهی اوقات می توانند اشتراک را از 10 یورو در هر ماه ارائه دهند. ناگفته نماند که تبلیغات ، یک جعبه اینترنت فیبر نوری معمولاً از 16 یورو در ماه در دسترس است.

پیشنهادات تبلیغاتی برای فیبر نوری جالب است. با این حال ، شما نباید اشتراک خود را در این ارقام طولانی مدت برنامه ریزی کنید. آنها در پایان سال اول تغییر می کنند. برای برخی از پیشنهادات ، آنها به بیش از 40 یورو یا حتی بیش از 50 یورو می روند. بهتر است بر اساس قیمت اولیه پیشنهاد انتخاب خود را انتخاب کنید.

همچنین باید بدانید که اشتراک فیبر نوری می تواند تا 2 برابر بیشتر از ADSL هزینه کند. تأمین کنندگان اغلب 12 ماه اول 2 پیشنهاد را با همان قیمت ارائه می دهند. فراتر از این مهلت ، قیمت ها افزایش می یابد و مقدار آن برای فیبر بیشتر است. فقط شیوه های رایگان یک قیمت یکسان برای فیبر و ADSL بعد از سال اول.

قیمت فیبر نوری همچنین می تواند به محتوای اشتراک بستگی داشته باشد. در واقع ، شما می توانید اشتراک فیبر اینترنت را به تنهایی یا با سایر خدمات تهیه کنید. اشتراک اینترنتی به تنهایی ارزان تر از اشتراک بازی دوگانه (با تلفن ثابت) ، بازی سه گانه (با تلفن ثابت و تلویزیون) یا بازی Quadruple (تلفن ثابت + تلویزیون + بسته موبایل) ارزان تر خواهد بود. گزینه های مختلف نیز می تواند اضافه شود و صورتحساب را افزایش دهد.

سرانجام ، علاوه بر هزینه اشتراک ، برای شمارش هزینه های نصب نیز لازم خواهد بود. بسته به مورد و تأمین کنندگان ، نصب می تواند بیش از 100 یورو صورتحساب شود.

به لطف مقایسه کننده ما بهترین جعبه فیبر نوری را انتخاب کنید

انتخاب جعبه اینترنت فیبر نوری بدون اینکه وقت خود را برای ارزیابی گزینه های مختلف در معرض شگفتی های ناخوشایند قرار دهد. حرکت در یک بازار چاه دشوار است. مقایسه ما انتخاب از تأمین کنندگان و پیشنهادات موجود را تسهیل می کند. مقایسه اشتراک ها امکان ارزیابی مزایا و معایب را فراهم می کند. این کمک می کند تا بسته مناسب ترین نیازهای شما را مشخص کند.

ابزار ما تمام پیشنهادات موجود در بازار فرانسه را لیست می کند. قیمت آنها به وضوح ارائه می شود. خدمات موجود برای هر اشتراک در نظر گرفته می شود. در صورتی که می خواهید از بهترین قیمت ها لذت ببرید ، این مورد برای تبلیغات فعلی نیز وجود دارد. شما می توانید به راحتی اشتراک ها را با توجه به معیارهای مورد نظر خود مقایسه کنید. مقایسه ما فیلترهایی را برای این منظور ارائه می دهد.

قیمت یک معیار اصلی برای اکثر مصرف کنندگان است. مرتب سازی قیمت های اشتراک به ترتیب فزاینده به شما امکان می دهد ارزانترین جعبه های اینترنتی فیبر نوری را به سرعت شناسایی کنید.

مقایسه یک راه حل عملی است که فقط در مورد قیمت ها صدق نمی کند. همچنین به شما این امکان را می دهد تا در بین اپراتورها به وضوح بیشتری ببینید. پلت فرم ما فیلتر را برای تسهیل ارزیابی تأمین کنندگان مختلف ارائه می دهد.

خدمات فراگیر می تواند هزینه جعبه اینترنت فیبر نوری را باد کند. مقایسه کننده به شما امکان می دهد بهترین اشتراک ها را با توجه به ویژگی های مورد نظر خود نمایش دهید. به عنوان مثال ، با انتخاب گزینه تلویزیون ، این ابزار فقط اشتراک ها را شامل گزینه ای برای تلویزیون می کند.

تمام پیشنهادات بسته اینترنتی توسط Clic2Shop ، شریک LE Point انتخاب و تأیید شده است.

بهترین جعبه اینترنت: مقایسه بهترین پیشنهادات 2023

در یک دهه ، منظره FAI به طور گسترده ای تکامل یافته است. مشتریان به دنبال ارائه پیشنهادات کامل تر اینترنت با سرعت بهتر برای لذت بردن از تمام خدمات خود در اینترنت بدون کندی یا تأخیر هستند. خوشبختانه ، پیشنهاد جعبه اینترنت ISP واضح تر شده است ، و قیمت های فرانسوی به طور سنتی در مقایسه با همسایگان اروپایی خود بسیار جالب است.

به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می دهیم رتبه بندی بهترین جعبه های اینترنتی در سال 2023. خواه رایگان ، Bouygues Telecom ، SFR (یا Red by SFR) یا Orange (و SOSH) ، شما همیشه باید اشتراک های اینترنتی را مقایسه کنید تا از بهترین ارزش برای پول ممکن لذت ببرید.

17 پیشنهاد یافت شده

بویگ

فیبر مناسب Bbox

سرنوشت 400 مگابایت در ثانیه

نامحدود درست شد

بدون تلویزیون

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود به فرانسه ثابت و 110 مقصد

نارنجی

فیبر زنده

سرنوشت 500 مگابایت در ثانیه

نامحدود درست شد

140 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود از ثابت تا ثابت – 2 ماه ارائه شده

بویگ

سری فیبر ویژه Bbox

سرنوشت 1 گیگابایت در ثانیه

نامحدود درست شد

180 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

تماس های نامحدود برای رفع فرانسه و در بیش از 110 کشور ثابت شده است

SFR

استارت فیبر SFR

سرنوشت 500 مگابایت در ثانیه

نامحدود درست شد

160 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود برای رفع در فرانسه

رایگان

پاپ آزاد

سرنوشت 5 گیگابایت در ثانیه

نامحدود ثابت و موبایل

220 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود برای رفع بیش از 110 مقصد و موبایل در فرانسه
گزینه (ها): شامل: کانال من ، نتفلیکس ، ویدیوی نخست

بویگ

bbox باید فیبر

سرنوشت 1 گیگابایت در ثانیه

نامحدود ثابت و موبایل

180 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود به ثابت و موبایل در فرانسه و به بیش از 110 کشور ثابت شده است

قرمز توسط SFR

فیبر جعبه قرمز

سرنوشت 500 مگابایت در ثانیه

نامحدود ثابت و موبایل

بدون تلویزیون

تماس های نامحدود برای رفع فرانسه و بیش از 100 مقصد
گزینه (ها): 100 کانال TV: 2 یورو

سد

جعبه SOSH

سرنوشت 300 مگابایت در ثانیه

نامحدود درست شد

72 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود برای رفع

بویگ

فیبر Bbox Ultym

سرنوشت 2 گیگابایت در ثانیه

نامحدود ثابت و موبایل

180 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود به ثابت و موبایل در فرانسه و به بیش از 110 کشور ثابت شده است
گزینه (ها): نصب حق بیمه

قرمز توسط SFR

جعبه قرمز ADSL

سرنوشت 12 مگابایت در ثانیه

نامحدود درست شد

35 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

تماس های نامحدود برای رفع فرانسه و بیش از 100 مقصد
گزینه (ها): 100 کانال TV: 2 یورو

رایگان

انقلاب

سرنوشت 1 گیگابایت در ثانیه

نامحدود ثابت و موبایل

280 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود برای رفع بیش از 110 مقصد و موبایل در فرانسه
گزینه (ها): شامل: کانال من ، نتفلیکس ، ویدیوی نخست

SFR

SFR ADSL

سرنوشت 20 مگابایت در ثانیه

نامحدود درست شد

160 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود برای رفع در فرانسه

SFR

قدرت فیبر SFR

سرنوشت 1 گیگابایت در ثانیه

نامحدود ثابت و موبایل

200 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود به ثابت و موبایل در فرانسه

SFR

قدرت SFR ADSL

سرنوشت 20 مگابایت در ثانیه

نامحدود ثابت و موبایل

200 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود برای رفع در فرانسه

SFR

جعبه 4G+

سرنوشت 260 مگابایت در ثانیه

نامحدود ثابت و موبایل

بدون تلویزیون

تماس های نامحدود به ثابت و موبایل در فرانسه

SFR

فیبر حق بیمه SFR

سرنوشت 1 گیگابایت در ثانیه

نامحدود ثابت و موبایل

200 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود به ثابت و موبایل در فرانسه اروپا ، چین ، ایالات متحده و کانادا

رایگان

دلتا

سرنوشت 8 گیگابایت در ثانیه

نامحدود ثابت و موبایل

280 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود برای رفع بیش از 110 مقصد و موبایل در فرانسه
گزینه (ها): شامل: کانال من ، نتفلیکس ، ویدیوی نخست

برای نمایش جعبه های اینترنتی مختلف که نیازهای شما را برآورده می کند ، از فیلترهای فوق استفاده کنید. در صفحه پایین تر ، ما یک راهنما برای درک این پیشنهادات تهیه کرده ایم و از مزایا و معایب بهتر می دانیم. مشخصات ISP های مختلف متفاوت است ، بهترین جعبه برای یکی لزوماً برای کاربر دیگر یکسان نیست. این همان چیزی است که در زیر خواهیم دید.

جعبه های اینترنتی برتر در سال 2023:

  • جعبه اینترنت SFR
  • Bbox از Bouygues Telecom
  • قرمز توسط جعبه SFR
  • پاپ آزاد
  • جعبه

در سال 2023 ، بازیگران جعبه اینترنت همان بازی هایی هستند که 10 سال پیش یافت می شوند. گفته می شود ، پیشنهاد آنها اساساً به دلیل ورود به صورت رایگان تحول یافته است. ما هرکدام از این اپراتورها را به تفصیل در نظر گرفته ایم ، آنها را برای جزئیات بیشتر در مورد آنها شانه کردیم. برای کمک به شما در این مقایسه کننده ، تمام این محصولات ثابت را روشن خواهید کرد.

اولین چیزی که می خواهید در یک جعبه اینترنت جدید مشترک شوید ، واجد شرایط بودن فیبر تأمین کننده شما است. آیا خانه شما متصل است ? آیا باید از ADSL راضی باشیم (کندتر با یک جریان در حدود 20 مگابایت در ثانیه) ? هر چه ISP باشد ، می توانید یک آزمایش واجد شرایط بودن زنده را در سایت هر بازیگر انجام دهید. رایگان است و در عرض چند ثانیه انجام می شود.

امروز ، حدود 14.5 میلیون خانوار فرانسوی از طریق فیبر به اینترنت متصل می شوند. به طور موازی ، 29.7 میلیون خانوار از قبل به هم وصل شده اند و بنابراین می توانند واجد شرایط باشند. از نظر جریان ، فیبر کاملاً واضح از ADSL متمایز است: می تواند در بهترین حالت برای اتصال ADSL به 8 گیگابایت در ثانیه در برابر 20 مگابایت در ثانیه صعود کند.

1- جعبه اینترنت SFR

بهترین جعبه اینترنت 2023

جعبه اینترنت فیبر SFR

در میان تمام جعبه های اینترنتی این مقایسه ، یکی از بهترین ارزش های پول را می توان در SFR یافت. اپراتور تاریخی در صورت سال 2020 تغییر بزرگی در دامنه خود ایجاد کرده است تا درک خود را از آن ساده کند. در حالی که تقاضا برای اتصال به اینترنت با کیفیت به خانه منفجر شده است (برای سازگاری با کار از راه دور) ، ISP با سه فرمول اضافی سازگار شده است.

امروز ، سه پیشنهاد در SFR وجود دارد: نسخه فیبر استارت ، فیبر برق و در نهایت فیبر ممتاز. در مقایسه ما ، بهترین جعبه اینترنت ISP کسی نیست جز فرمول استارت فیبر SFR. این محبوب ترین در اپراتور است زیرا در حال حاضر کامل است و همچنین ارزان ترین است. از یک ارزش برای پول ، پیدا کردن بهتر دشوار خواهد بود.

برای ارائه جزئیات ، این جعبه اینترنت فیبر SFR شامل فیبر با سرعت بسیار بالا (500 مگابایت در ثانیه برای بارگیری ، 500 مگابایت در ثانیه در اعزام) ، تماس های نامحدود برای رفع در فرانسه و همچنین یک رمزگذار تلویزیون 4K با 160 کانال است. در اکثر موارد ، بیش از حد کافی برای استفاده روزانه است. این جریان همچنین برای تماشای محتوای جریان مانند Netflix ، به طور موازی کافی خواهد بود. شما می توانید به صورت اختیاری یک تکرار کننده Wi-Fi و همچنین وعده “اینترنت تضمین شده” دریافت کنید.

برای جذب حداکثر مشتری جدید ، SFR نسبت به قیمت تهاجمی است. در سال اول به 20.99 یورو در هر ماه باز می گردد و پس از آن قیمت به 34.99 یورو در هر ماه باز می گردد. SFR در طی 12 ماه اول قیمت سودمند را ارائه می دهد ، دوره ای که باید در آن شرکت کنید.

با انتخاب این فرمول استارت فیبر SFR ، از جعبه اپراتور استاندارد بهره می برید (کادر 7). اگر می خواهید آخرین جعبه جعبه 8 را داشته باشید ، باید به فرمول های فیبر قدرت یا پریمیوم بروید. آنها جریان بهتری (بین 2 تا 8 گیگابایت در ثانیه) ، Wi-Fi 6 ، تماس های نامحدود به موبایل یا دسترسی رایگان به مدت 6 ماه به Netflix و Video Prime ارائه می دهند.

SFR

استارت فیبر SFR

سرنوشت 500 مگابایت در ثانیه

نامحدود درست شد

160 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود برای رفع در فرانسه

جعبه اینترنت فیبر SFR:

  • فیبر با سرعت بالا (500 مگابایت در ثانیه)
  • تماس های نامحدود برای رفع
  • 160 کانال تلویزیونی
  • قیمت: 20.99 یورو در ماه (12 ماه ، سپس 34.99 یورو)
  • تعهد: 12 ماه

برای دیدن جعبه SFR ، اینجا است:

جعبه قدرت فیبر SFR ، جایگزین برتر

در بهترین مقایسه جعبه اینترنت ما در سال 2023 ، SFR در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد. علاوه بر استارت فیبر SFR که در بالا به شرح زیر است ، اپراتور پیشنهاد دوم برای جعبه های فیبر دارد. با نام SFR فیبر قدرت ، بسیار قدرتمندتر است. در عوض ، کمی گران تر است. با این حال ، ارزان تر از جعبه فیبر پریمیوم است که سرعت آن را تا 8 گیگابایت در ثانیه تضمین می کند.

این جعبه اینترنت در همه نقاط بهتر است: با سرعت بسیار بالایی (2 گیگابایت در ثانیه برای بارگیری ، 4 برابر بیشتر از استارت SFR) ، تماس های نامحدود به ثابت و موبایل و یک رمزگذار با 200 کانال تلویزیونی همراه است. در سال اول اشتراک ، این جعبه قدرت SFR 29.99 یورو در هر ماه هزینه خواهد داشت. این شامل اشتراک در Netflix و Prime Video طی 6 ماه اول است.

فراتر از سال اول ، برای این اشتراک 39.99 یورو در هر ماه طول می کشد. اگر با بسیاری از اتصالات (و مصرف زیاد در محتوای ویدیویی) از خانواده استفاده کنید ، بهترین انتخاب خواهد بود زیرا جریان بسیار قدرتمندتر است. این تا حد زیادی سزاوار جایگاه خود در مقایسه ما از بهترین جعبه های اینترنتی است. در اینجا ، شما به طور پیش فرض رمزگذار شامل جعبه 8 (که نه تنها جریان پرونده Wi-Fi بلکه رمزگشایی تلویزیون را بهینه می کند).

SFR

قدرت فیبر SFR

سرنوشت 1 گیگابایت در ثانیه

نامحدود ثابت و موبایل

200 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود به ثابت و موبایل در فرانسه

جعبه اینترنت Fiber Power SFR:

  • فیبر با سرعت بالا (2 گیگابایت در ثانیه)
  • تماس های نامحدود به ثابت و موبایل
  • 200 کانال تلویزیونی
  • قیمت: 29.99 یورو در ماه (12 ماه ، سپس 39.99 یورو)
  • تعهد: 12 ماه

برای دیدن جعبه اینترنت SFR ، اینجا است:

2- Bbox از Bouygues Télécom

یک جعبه عالی

Bbox باید از راه دور Bouygues

در مقایسه جعبه ما ، Bouygues Telecom کمتر از 4 فرمول ارائه نمی دهد: Bbox Fit ، Bbox باید ، Bbox Ultym و Bbox Smart TV. مورد دوم کمی خاص است زیرا شامل اشتراک جعبه تلویزیون سامسونگ است. این دو محصول بسیار مرتبط هستند (با روتر) بنابراین می تواند عملی باشد. اگر می خواهید یک جعبه ساده برای اتصال به اینترنت داشته باشید ، خیلی کامل خواهد بود.

مانند SFR ، محبوب ترین جعبه اینترنت توسط Bouygues Telecom ارزان ترین است. فرانسوی ها در حال حاضر تا حد زیادی از جریان پیشنهادی توسط Bbox Fit راضی هستند. در زیر در راهنمای بهترین جعبه های اینترنتی ، ما به جزئیات پیشنهاد Bbox Fit می پردازیم. ما همچنین باید به نزول و باید که کامل تر و حق بیمه تر باشد ، بازگردیم.

Bbox Fit ، یک انتخاب عالی

Bbox Fit جایگزین مستقیم برای جعبه اینترنت استارت SFR فیبر است ، اگرچه چندان کامل نیست. در این حالت ، پیشنهاد تلویزیون را برای تمرکز روی جعبه اینترنت و تماس ها نادیده می گیرد. اگر تلویزیون تماشا نمی کنید ، انتخاب بسیار خوبی است. Bouygues Telecom شناخته شده است که بهترین خدمات مشتری را در بازار دارد. می توانید به فروشگاه بروید یا از طریق تلفن درخواست کنید. این یک راحتی واقعی برای محصولی است که گاهی اوقات درک آن دشوار است.

از نظر محتوای بسیار این فرمول ، مشتری از فیبر با سرعت بالا (400 مگابایت در ثانیه برای بارگیری و 400 مگابایت در ثانیه در اعزام) و کلیه تماس های نامحدود به فرانسه و 110 مقصد بهره می برد. در سال اول ، برای این پیشنهاد 18.99 یورو در هر ماه طول خواهد کشید.

گفته می شود ، در طولانی مدت ، Bbox Fit بسیار جالب تر از استارت فیبر SFR است اگر شما عمدتاً می خواهید اتصال اینترنتی خوبی داشته باشید: فقط 31.99 یورو فراتر از 12 ماه اول هزینه خواهد داشت (در برابر 34.99 یورو برای فیبر SFR). اگر از نظر قیمت بلند مدت به دنبال بهترین جعبه اینترنت هستید ، این Bbox of Bouygues Telecom است که باید گرفته شود.

بویگ

فیبر مناسب Bbox

سرنوشت 400 مگابایت در ثانیه

نامحدود درست شد

بدون تلویزیون

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود به فرانسه ثابت و 110 مقصد

Bbox Fit de Bouygues Telecom:

  • فیبر با سرعت بالا (400 مگابایت در ثانیه)
  • تماس های نامحدود برای رفع
  • قیمت: 18.99 یورو در ماه (12 ماه از 31.99 یورو)
  • تعهد: 12 ماه

برای دیدن این جعبه اینترنت ، اینجا است:

دو گزینه برتر: باید و Ultym

اگر به دنبال یک جعبه اینترنت هستید که یک رمزگذار تلویزیون را برای بازی سه گانه نیز ترکیب می کند ، پس باید از اپراتور Bbox باید و Ultym از اپراتور انتخاب کنید. از نظر ارزش پول ، هر دو عالی هستند. در سال اول ، به عنوان بخشی از یک پیشنهاد مداوم ، قیمت کاملاً غیرقابل تحمل است.

برای ورود به مقایسه جعبه های اینترنتی Bouygues Telecom ، Bbox باید در وسط محدوده واقع شود. این شامل فیبر با سرعت بسیار بالا (1 گیگابایت بر ثانیه برای بارگیری و 700 مگابایت در ثانیه در ارسال) ، Wi-Fi 6 ، تماس های نامحدود به ثابت و موبایل و 180 کانال تلویزیونی با رمزگذار 4K.

از نظر قیمت ، در سال اول 26.99 یورو در ماه طول می کشد تا Bbox باید. فراتر از این دوره ، که همچنین یک دوره تعهد به مشتری است ، لازم است 41.99 یورو در هر ماه بپردازید. همچنین لازم به ذکر است که مشتریان در این کادر می توانند بسته های موبایل 5G را با قیمت های سودمند (از 10.99 یورو) ادعا کنند. به این موضوع شما نیز 6 ماه ارائه شده به Prime Video و 6 ماه در Universal دریافت می کنید+.

کارآمدترین جعبه های اینترنتی Bouygues Telecom ، Bbox Ultym است. این شامل فیبر با سرعت بسیار بالا (2 گیگابایت بر ثانیه برای بارگیری و 900 مگابایت در ثانیه در ارسال) با نسل جدید Wi-Fi 6th است. این همچنین شامل تماس های نامحدود به موبایل ثابت و موبایل (از جمله در اروپا) و همچنین یک رمزگذار تلویزیون 4K با 180 کانال است.

با استفاده از Bbox Ultym ، شما حق نصب حق بیمه را با Wi-Fi Wikey Wi-Fi دارید. توجه داشته باشید که شما همچنین می توانید پاداش هایی مانند 6 ماه ارائه شده به دیزنی+ یا حتی 2 تکرار کننده Wi-Fi را نیز دریافت کنید. با استفاده از این جعبه اینترنت ، می توانید از یک بسته کاهش قیمت نیز لذت ببرید. در مورد قیمت این فرمول ، در طول سال اول 32.99 یورو در ماه طول می کشد و 50.99 یورو فراتر از آن است.

در سال اول ، Bbox Ultym با قیمتی است که هر رقابت را به چالش می کشد. همانطور که از کیفیت پیشنهاد استفاده می شود ، هیچ بازیگری نمی تواند رقابت کند. این بهترین جعبه اینترنت مقایسه ما برای کسانی است که می خواهند یک نصب حق بیمه داشته باشند. اگر یک محل اقامت بزرگ ، یک خانواده بزرگ دارید و می خواهید عملکرد Wi-Fi و تلویزیون را تحت فشار قرار دهید ، این انتخابی است که به نظر می رسد.

بویگ

bbox باید فیبر

سرنوشت 1 گیگابایت در ثانیه

نامحدود ثابت و موبایل

180 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود به ثابت و موبایل در فرانسه و به بیش از 110 کشور ثابت شده است

Bbox باید از Bouygues Telecom:

  • فیبر با سرعت بالا (1 گیگابایت در ثانیه)
  • تماس های نامحدود به ثابت و موبایل
  • 180 کانال تلویزیونی در 4K
  • قیمت: 26.99 یورو در ماه (12 ماه از 41.99 یورو)
  • تعهد: 12 ماه

برای دیدن این جعبه اینترنت ، اینجا است:

3- جعبه قرمز قرمز توسط SFR

بهترین جعبه بدون تعهد

قرمز توسط بررسی SFR

© Red by Sfrau در ابتدای سال 2010 ، Red by SFR به شکاف بسته موبایل و جعبه اینترنت رسید. اپراتور با همان قول به دو بازار حمله کرد: یک اشتراک ارزان و به ویژه بدون تعهد. بنابراین در این مقایسه کننده جعبه اینترنت تنها راه حلی است که به شما امکان می دهد محصولی را بدون تعهد مدت زمان داشته باشید.

جعبه قرمز معروف بسیار کامل و قابل تنظیم است. در نسخه فیبر و نسخه ADSL برای کسانی که هنوز به هم وصل نشده اند در دسترس است. به طور پیش فرض ، می توانید از فیبر با سرعت بالا (500 مگابایت در ثانیه در هر دو جهت) و تماس های نامحدود برای ثابت در فرانسه و 100 مقصد برای 19.99 یورو در هر ماه استفاده کنید ، با دانستن اینکه ماه اول ارائه می شود. فراتر از آن ، 29.99 یورو در هر ماه طول می کشد.

در حال حاضر ، Red by SFR همچنین گزینه “تماس های نامحدود به موبایل” را به صورت رایگان شامل می شود ، در حالی که در زمان عادی 5 یورو در هر ماه هزینه دارد. به طور پیش فرض ، از طریق برنامه به 35 کانال تلویزیونی نیز دسترسی خواهید داشت. از طرف دیگر ، برای داشتن یک رمزگذار تلویزیون 4K ، باید در هر ماه 3 یورو اضافه کنید. و همچنین 2 یورو در ماه علاوه بر دسترسی به 100 کانال تلویزیونی.

مانند سایر ISP ها ، قرمز توسط SFR متعهد می شود در صورت داشتن رقیب ، 100 یورو را در هزینه های خاتمه بازپرداخت کند. این یک روش خوب برای هیچ چیز برای پرداخت برای تغییر اپراتور است. این همچنین به اپراتور استدلال می کند تا خود را در بین بهترین صندوق های اینترنتی موجود در بازار قرار دهد.

قرمز توسط SFR

فیبر جعبه قرمز

سرنوشت 500 مگابایت در ثانیه

نامحدود ثابت و موبایل

بدون تلویزیون

تماس های نامحدود برای رفع فرانسه و بیش از 100 مقصد
گزینه (ها): 100 کانال TV: 2 یورو

جعبه اینترنت Red by SFR:

  • فیبر با سرعت بالا (500 مگابایت در ثانیه)
  • تماس های نامحدود به موبایل ثابت +
  • قیمت: 19.99 یورو / ماه
  • بدون درگیری

برای دیدن این جعبه اینترنت ، اینجا است:

4- POP رایگان Freebox

بهترین جعبه آزاد

اینترنت جعبه پاپ آزاد

Freebox Pop ، بهترین Freebox

هنگامی که او به بازار رسید ، رایگان چشم انداز اپراتورهای مخابراتی را ناراحت کرد. جعبه های اینترنتی مختلف آن به عنوان منفجر کننده واقعی عمل می کنند که FAP های سنتی را مجبور به سازگاری کرده اند. شرکت خاویر نیل هنوز با پیشنهادات جدید که هر سال فاش می شود بسیار رقابتی است.

آخرین – و رقابتی ترین – Freebox Pop نامیده می شود. اپراتور رایگان چند ماه قبل Delta و Delta S خود را ارائه کرده بود. این دو مورد آخر با این حال بسیار حق بیمه هستند و دارای طیف گسترده ای از خدمات هستند که با همه مطابقت ندارند. Freebox Pop مقرون به صرفه ترین است و به مشکلات عموم مردم بهتر پاسخ می دهد.

در حال حاضر ، Freebox Pop بهترین جعبه اینترنت در بازار به صورت رایگان است – از نظر ارزش پول. این شامل فیبر با سرعت بسیار بالا (حداکثر 5 گیگابایت در ثانیه به اشتراک گذاشته شده) ، Wi-Fi 6 ، تماس های نامحدود به موبایل ثابت و موبایل و همچنین 220 کانال تلویزیونی.

از آنجا که آزاد همیشه از رقبای خود شکاف دارد ، رمزگذار تلویزیون 4K سازگار است و از صدای Dolby Atmos پشتیبانی می کند. او برای کنترل محتوا با صدا به دستیار صدا Google پیوست. رایگان همچنین به شما امکان می دهد 100 ساعت ضبط شامل باشید. Premium Video ، Canal+ Series و Disney+ نیز برای چند ماه ارائه می شوند.

بگذارید اکنون به آخرین پارامتر برسیم: قیمت. برای قضاوت در مورد رقابت بودن جعبه اینترنت در مقایسه ما ، این عنصری است که ضروری است. برای Freebox Pop ، برای سال اول 29.99 یورو در هر ماه طول می کشد. فراتر از آن ، قیمت آن به 39.99 یورو در هر ماه برمی گردد. رایگان یکی از معدود مدفوع است که هر سال قیمت ها را تغییر نمی دهد و از آن قدردانی می شود.

رایگان

پاپ آزاد

سرنوشت 5 گیگابایت در ثانیه

نامحدود ثابت و موبایل

220 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود برای رفع بیش از 110 مقصد و موبایل در فرانسه
گزینه (ها): شامل: کانال من ، نتفلیکس ، ویدیوی نخست

Freebox Pop:

  • فیبر با سرعت بسیار بالا (5 گیگابایت در ثانیه مشترک)
  • تماس های نامحدود به موبایل ثابت +
  • 220 کانال تلویزیونی
  • قیمت: 29.99 یورو در ماه (12 ماه ، سپس 39.99 یورو)
  • بدون درگیری

برای دیدن این جعبه اینترنت ، اینجا است:

بقیه محدوده رایگان

رایگان دارای وسیع ترین جعبه های موجود در بازار است. شما می توانید همه آنها را در مقایسه با جعبه اینترنت پیدا کنید. قدیمی ترین Freebox Mini 4K و Freebox Revolution وجود دارد. آنها کسانی هستند که ISP را به عنوان یکی از رهبران بازار نصب کردند.

در همین حال ، این شرکت از Delta و Delta S خود رونمایی کرده است. آنها فوق العاده کارآمد و فوق العاده هستند (بیش از حد ?) کامل اما آنها نیز گران تر هستند. ویژگی نادر ، آنها همچنین به تعهد مشتری نیاز دارند. در پایان ، آنها اغلب بسیار کامل تلقی می شوند و به همین دلیل است که رایگان با Freebox Pop بازگردانده می شود. دومی با میانگین مشخصات مطابقت دارد – با اطمینان از عملکرد بالاتر از رقابت.

5- جعبه SOSH

در میان بهترین جعبه های سال 2023 ، نارنجی به وضوح موجود است. ما جعبه SOSH را انتخاب کرده ایم که ویژگی های نسبتاً متفاوتی را ارائه می دهد. اگر SOSH در بسته موبایل شروع به کار کرد ، این مارک به سرعت با “جعبه SOSH” روی جعبه ها شروع کرد. او یک سطح زیر رقبای خود است ، اما هنوز هم ارزش آن را دارد که به آن علاقه مند شوید.

به طور پیش فرض ، جعبه SOSH دارای فیبر و سرعت بالا (300 مگابایت در ثانیه در هر دو جهت) و تماس های نامحدود برای ثابت در فرانسه و 100 مقصد است. این فرمول همچنین شامل دسترسی به برنامه TV Orange است که به شما امکان می دهد تا حداکثر 72 کانال رایگان به پشتیبانی دیجیتالی (تلویزیون ، تلفن هوشمند …) نگاه کنید.

از طرف دیگر ، اگر می خواهید یک رمزگذار تلویزیونی تا 160 کانال در تلویزیون خود تماشا کند ، باید در ماه 5 یورو گزینه ای اضافه کنید. در سطح قیمت ، جعبه اینترنت منحصر به فرد SOSH قیمت 20.99 یورو در هر ماه است. فراتر از سال اول ، شما باید برای همین پیشنهاد 30.99 یورو بپردازید.

از نظر قیمت ، این جعبه مشابه در نسخه ADSL بسیار قدرتمندتر است (جریان کمتر از 30 مگابایت در ثانیه). این با قیمت 20.99 یورو در هر ماه در طول مدت ، حتی پس از سال اول است. توجه داشته باشید که برای لذت بردن از کانال های تلویزیونی و رمزگشایی باید 5 یورو در هر ماه اضافه کنیم. مانند جعبه قرمز ، جعبه SOSH این مزیت را دارد که بدون تعهد مدت زمان باشد.

سد

جعبه SOSH

سرنوشت 300 مگابایت در ثانیه

نامحدود درست شد

72 کانال های تلویزیونی گنجانده شده است

به مدت 12 ماه

تماس های نامحدود برای رفع

جعبه SOSH:

  • فیبر با سرعت بالا (300 مگابایت در ثانیه)
  • تماس های نامحدود برای رفع
  • قیمت: 20.99 یورو / ماه برای یک سال
  • بدون درگیری

برای دیدن این جعبه اینترنت ، اینجا است:

چگونه بهترین جعبه اینترنت را پیدا کنیم ?

شما به دنبال یک جعبه اینترنت هستید اما نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید ? تغییر جعبه های شما کم است ، دنبال کردن اخبار اپراتورهای مختلف دشوار است. گفته می شود ، تغییر جعبه ها می تواند پول زیادی را برای شما صرفه جویی کند ، به خصوص در مواقع بحران: شما همچنین ممکن است از آن لذت ببرید. در زیر ، ما در حال حاضر به جزئیات هر یک از بهترین جعبه اینترنت رسیدیم. این به شما امکان می دهد کسی را ببینید که به بهترین وجه انتظارات شما را برآورده می کند.

همانطور که در این مقایسه کننده جعبه اینترنت دیدید ، پیشنهادات استاندارد شده است. بیشتر بازیگران شامل اتصال اینترنتی در بسته خود (فیبر یا ADSL) ، تماس با موبایل ثابت و موبایل و همچنین کانال های تلویزیونی (از طریق رمزگشایی که در زمان اشتراک ارائه می شود). به این پیشنهادات سه گانه بازی می شود. برای کاهش قیمت ، گاهی اوقات تلویزیون یا تلفن را می توان حذف کرد. این مورد به عنوان مثال در Bbox Fit است.

هر چه اپراتور مخابراتی که می خواهید انتخاب کنید ، همه آنها تغییر جعبه های اینترنتی را تسهیل می کنند. در این راستا ، همه آنها پیشنهاد می کنند تا 100 یورو در هزینه خاتمه در اپراتور شما بازپرداخت کنند. در واقع ، هنگامی که اشتراک اینترنتی را لغو می کنید ، هزینه ها اعمال می شود. اما با این قول ، اپراتور جدید آنها را به هزینه خود می برد.

نتیجه گیری: بهترین جعبه چیست ?

برای مدت طولانی ، ISP ها بر شرایط مرتبط با این محصولات مات بودند. آنها در تلاش بودند تا حد ممکن خدمات را اضافه کنند تا دامنه و فاکتور خود را بیشتر پیچیده کنند. از این پس ، این دوره تا حدودی تغییر کرده و پیشنهادات بسیار واضح تر است. آنها فشار دارند زیرا تغییر جعبه های اینترنتی بسیار ساده تر است.

امروز ، ISP های سنتی مانند SFR یا Bouygues Telecom بخشی برتر از بازار را اشغال می کنند. از زمان بحران سلامتی ، آنها رقابت پیشنهادات خود را بهبود بخشیده اند. در مقایسه ما با بهترین جعبه های اینترنتی موجود در بازار ، آنها در صدر قرار دارند. گفته می شود ، همیشه SFR در کمین با فرمول های غیر اتصال وجود دارد.

اگر اقامتگاه بزرگی دارید و بسیاری از افراد به طور همزمان به Wi-Fi متصل می شوند ، باید یک راه حل قدرتمندتر از جعبه اصلی اپراتورها (Bbox Fit یا SFR Fiber Starter) بروید. ما می توانیم به عنوان مثال Bbox Ultym ، Fiber Fiber SFR یا Freebox Pop را ذکر کنیم. دومی برای پولی که تمام خواهد شد ارزش بسیار خوبی برای پول است.

این مقایسه جعبه های اینترنتی با توجه به پیشنهادات FAI به طور مرتب به روز می شود. ما به محض ورود محصول جدید به بازار ، رتبه بندی را به روز می کنیم – یا قیمت ها متفاوت است. ما به شما توصیه می کنیم همیشه به وب سایت ISP بروید و اطمینان حاصل کنید که قیمت صحیح است. بین زمانی که اپراتور پیشنهاد خود را اعلام می کند و زمان به روز شدن این راهنمای مقایسه ای تأخیر دارد.

سؤالات متداول در جعبه های اینترنتی

شما در مورد جعبه ها س questions الی دارید ? در اینجا مجموعه ای از اطلاعات که توسط جامعه ما درخواست می شود وجود دارد. برای کسانی که هنوز سؤال دارند ، از ارسال ایمیل برای ما دریغ نکنید. با توجه به آخرین پیشنهادات در حال انجام ، بهترین مقایسه جعبه اینترنت ما در طی هفته ها به روز می شود.

بهترین جعبه اینترنت چیست ?

نارنجی ، SFR ، Bouygues از راه دور یا رایگان ، طیف گسترده ای از جعبه های اینترنتی در فرانسه موجود است. مقایسه ما به شما کمک می کند بهترین جعبه را پیدا کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

جعبه های اینترنتی با سرعت جریان (مقدار و فرزندان) ، تماس های نامحدود ، پیشنهادات تلویزیون و غیره متمایز می شوند. مقایسه کننده ما به شما امکان می دهد با توجه به صلاحیت خود ، بین پیشنهادات ADSL و فیبر مرتب شوید.

تفاوت بین فیبر و ADSL چیست ?

در سالهای اخیر ، فیبر در فرانسه دموکراتیک تر شده است. 50 ٪ از خانوارها واجد شرایط یا بیش از 10 میلیون خانوار هستند. فیبر جریان بسیار قدرتمندتری نسبت به ADSL ارائه می دهد.

برای اینکه بدانید واجد شرایط بودن فیبر هستید ، باید یک تست واجد شرایط بودن را مستقیماً در وب سایت FAI انجام دهید. با وارد کردن آدرس خود ، آنها به شما خواهند گفت که آیا فیبر در خانه موجود است. ALOR که ADSL جریان را به 30 مگابایت در ثانیه (نزولی) محدود می کند ، با فیبر چندین گیگا در ثانیه است. دومی اگر فیلم های پخش کننده را تماشا می کنید بسیار راحت تر است.

جعبه اینترنت با کیفیت چقدر است ?

قیمت جعبه اینترنت با توجه به انتظارات شما متفاوت است. به طور متوسط ​​بین سال اول بین 15 تا 25 یورو در سال طول می کشد. غالباً ISP ها در این دوره تبلیغاتی انجام می دهند. فراتر از آن ، قیمت ها بین 25 تا 50 یورو در هر ماه عبور می کنند.

تغییر جعبه های اینترنتی گاهی اوقات به معنای هزینه های خاتمه است. در بیشتر موارد ، ISP جدید شما 100 یورو در هزینه خاتمه به شما پرداخت می کند. در پایان ، انتقال به هیچ وجه برای شما هزینه نخواهد کرد.

آیا جعبه های اینترنتی نیاز به تعهد دارند ?

اکثر ارائه دهندگان دسترسی به اینترنت حداقل 12 ماه حداقل به مشتریان خود نیاز دارند. این به آنها اجازه می دهد تا هزینه های نصب را پوشش دهند زیرا ذینفعان گاهی اوقات برای تنظیم راه حل آمده اند.

با این حال برخی از بازیگران بدون تعهد هستند. در میان آنها ، ما می توانیم به صورت رایگان استناد کنیم که برخی از جعبه های آزاد را بدون شرط نشان می دهد. همچنین SOSH و RED توسط SFR وجود دارد که با جعبه های اینترنتی کم هزینه و بدون حداقل تعهد قرار می گیرند.