شارژ مجدد ماشین برقی شما در پاریس در سال 2023 ، وسایل نقلیه برقی و ایستگاه های شارژ – پاریس سیتی هزینه بیشتری خواهد داشت

شهر پاریس

“Surfer نوشت:” من اولین بار شارژ بلبی خود را در سال 2023 انجام دادم ، نمی دانستم که لازم است یک میلیاردر برای بارگیری ماشین خود اکنون باشد. “.

شارژ ماشین برقی خود در پاریس در سال 2023 هزینه بیشتری خواهد داشت

Belib ‘، اپراتور ایستگاه های شارژ عمومی در پاریس ، در ابتدای سال شبکه قیمت خود را تغییر داد. از این پس ، برای شارژ مجدد ماشین برقی خود باید 27 تا 100 ٪ بیشتر بپردازید.

رانندگی در وسیله نقلیه برقی در پاریس هزینه بیشتری خواهد داشت. Belib ‘، اپراتور ایستگاه شارژ عمومی پایتخت ، قیمت های خود را در اوایل سال 2023 تجدید نظر کرد. قیمت ها از 27 ٪ به 100 ٪ افزایش می یابد.

یک شبکه قیمت گذاری جدید برای کمترین ترمینال ها ایجاد شده است. از این پس ، صورتحساب دیگر فقط در زمان شارژ محاسبه نمی شود ، بلکه بر روی قدرت مصرف شده بر روی این بار نیز محاسبه می شود.

در سال 2022 ، مشترکین ساکن مرکز پایتخت 3 یورو در هر ساعت هزینه پرداخت می کرد. در سال 2023 ، او مجبور شد 2.40 یورو در ساعت در هر بار ، به علاوه 55 سنت در هر کیلووات ساعت بپردازد. دانستن اینکه شارژ برای ساخت 150 کیلومتر به 30 کیلووات ساعت نیاز دارد ، این برای انرژی مصرفی معادل 16.50 یورو است. یا 18.90 یورو برای این شارژ ، قیمت شش برابر بیشتر.

دو بار در شب

قیمت های سریع نیز افزایش یافته است. گزینه های تقویت و تقویت+ به ترتیب 27 ٪ و 53 ٪ افزایش یافته است. برای قیمت شب ، شارژ مجدد ماشین برقی شما تقریباً دو برابر گران خواهد بود. وسیله نقلیه خود را به مدت 10 ساعت به مدت 19.5 کیلووات ساعت شارژ کنید. 7.85 یورو هزینه دارد ، در مقایسه با 3.90 یورو قبل.

این افزایش تعرفه باعث نارضایتی کاربر می شود. “من از انفجار قیمت ها شوکه شده ام” ، “قیمت آنها شرم آور است” ، “ناشناخته” ، می توان در توییتر خوانده شد.

“Surfer نوشت:” من اولین بار شارژ بلبی خود را در سال 2023 انجام دادم ، نمی دانستم که لازم است یک میلیاردر برای بارگیری ماشین خود اکنون باشد. “.

برخی حتی در مورد سودمندی داشتن یک ماشین برقی در پاریس تعجب می کنند.

وسایل نقلیه برقی و ایستگاه های شارژ

بدون ماشین خود نمی توانید انجام دهید ? به الکتریک فکر کنید ! تمام اطلاعات مربوط به پایانه ها ، شارژ مجدد و پارکینگ وسایل نقلیه کم مصرف (هیدروژن ، گاز طبیعی ، برقی و غیره) در پایتخت.

belib ‘: ایستگاه های شارژ برای وسایل نقلیه برقی

ایستگاه Bélib

Belib ‘شبکه عمومی پاریس ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه برقی است که توسط کل بازاریابی فرانسه (TMF) اداره می شود. این کشور از مارس 2021 مستقر شده است و حدود 430 ایستگاه را شامل می شود.
ایستگاه های شارژ سریع در برخی از پارک های پذیرفته شده در برخی از آنها مستقر شده اند.

این امکان را به شما می دهد تا در هر زمان خودروهای الکتریکی یا هیبریدی قابل شارژ خود را شارژ کنید (2 چرخ موتوری شامل). زمان شارژ بسته به قدرت انتخاب شده متفاوت است. اگر وسیله نقلیه الکتریکی شما اجازه می دهد ، حداکثر توان تأمین شده توسط ترمینال 22 کیلو وات خواهد بود.
تمام پایانه های Belib ‘دارای سوکت های T2 ، T3 ، داخلی ، دسته کوچک موسیقی جاز و Chademo هستند.

برای یافتن و بهره مندی از خدمات ، در سایت BELIB ثبت نام کنید.پاریس.

سایت belib ‘belib.پاریس

وسیله نقلیه برقی: از کجا می توان در پاریس شارژ کرد ?

ایستگاه های مختلف شارژ برای وسایل نقلیه برقی را در نقشه پیدا کنید (به روش های استفاده برای هر اپراتور مراجعه کنید).

این محتوا توسط Capgeo میزبانی شده است.نقشه ها.قوس.کم
با نمایش آن ، شرایط استفاده از آن را می پذیرید
و کوکی های بالقوه سپرده شده توسط این سایت.

مشاهده این محتوا به طور مستقیم تمام محتوای خارجی را نشان دهید و کوکی ها را برای پاریس بپذیرید.خط.

کارت را در Capgeo تمام صفحه مشاهده کنید.نقشه ها.قوس.کم

قانون پارکینگ وسایل نقلیه کم مصرف

با حق پارکینگ باس ، پارکینگ وسیله نقلیه تمیز واجد شرایط شما در شرایط پارکینگ جاده رایگان است. این مربوط به وسایل نقلیه برقی ، هیدروژن ، نورد با گاز طبیعی یا هیبریدهای قابل شارژ است.

همه چیز در مورد حق پارکینگ باس
داده های ایستگاه های شارژ Belib ‘در Parisdata Open Data Parisdata.Opendatasoft.کم

کمک مالی تحرک

دوچرخه برقی

شهر پاریس سیاست پیشگیرانه خود را ادامه می دهد. این هیئت مدیره کمک های مالی را گسترش داده است ، به منظور ترغیب افراد و متخصصان به استفاده از شیوه های تمیز سفر ، از جمله مواردی که در وسایل نقلیه برقی هستند.