اخبار و ویژگی های جدید | نینتندو ، نینتندو در اوت 2023 سوئیچ سوئیچینگ ها

نینتندو سوئیچینگ ها در اوت 2023

Contents

09/26/2023
کارت بازی نینتندو سوئیچ

اخبار و ویژگی های جدید

Mortal Kombat 1 ، بازار شب Mineko ، مزرعه FAE و بسیاری دیگر در ماه سپتامبر وارد Nintendo Switch می شوند !

08/17/2023 | نینتندو سوئیچ

ماریو کارت 8 Deluxe Championship 2023 در آنجا وجود دارد !

آیا پارچه ای از یک خلبان خلبانی را دارید؟ ? خواهیم دید !

آخرین خبرها

Rainbow High ™: Runway Rush

09/22/2023
کارت بازی نینتندو سوئیچ

09/22/2023
کارت بازی نینتندو سوئیچ

09/22/2023
بازی هایی برای بارگیری در Nintendo Switch

09/22/2023
بازی هایی برای بارگیری در Nintendo Switch

09/22/2023
بازی هایی برای بارگیری در Nintendo Switch

Cry Babies Tears Magic: بازی بزرگ

09/22/2023
کارت بازی نینتندو سوئیچ

قلعه پری دریایی 2

09/22/2023
بازی هایی برای بارگیری در Nintendo Switch

آواتار آخرین Airbender: تلاش برای تعادل

09/22/2023
کارت بازی نینتندو سوئیچ

Bud Spencer & Terence Hill – سیلی ها و لوبیا 2

09/22/2023
کارت بازی نینتندو سوئیچ

اسلات بازی کازینو

09/23/2023
بازی هایی برای بارگیری در Nintendo Switch

ماجراجویی ژله

09/24/2023
بازی هایی برای بارگیری در Nintendo Switch

09/25/2023
بازی هایی برای بارگیری در Nintendo Switch

09/26/2023
کارت بازی نینتندو سوئیچ

نام من مایو 2 است

09/26/2023
بازی هایی برای بارگیری در Nintendo Switch

09/26/2023
بازی هایی برای بارگیری در Nintendo Switch

بازار شب Mineko

09/26/2023
کارت بازی نینتندو سوئیچ

تغییر کشور

تغییر کشور

شما در حال ترک وب سایت نینتندو اروپا هستید. نینتندو از اروپا مسئولیت محتوا و امنیت سایتی را که بازدید خواهید کرد ، رد می کند.

محتوای موجود در فرانسه در دسترس نیست

محتوایی که سعی می کنید به آن دسترسی پیدا کنید هنوز به زبان فرانسه در دسترس نیست ، اما به زبان انگلیسی در دسترس است. آیا می خواهید به نسخه انگلیسی دسترسی پیدا کنید ?

بازدید کننده عزیز,
بازدید کننده عزیز,

از بازدید شما از وب سایت نینتندو متشکریم ! شما به طور تصادفی برای شرکت در یک تحقیق مختصر انتخاب شدید. با اختصاص چند دقیقه وقتی می توانید نظر خود را بیان کنید و نظر خود را به اشتراک بگذارید ، به ما در بهبود وب سایت خود کمک خواهید کرد.

اطلاعاتی که در این پرسشنامه به ما ارائه می دهید در سخت ترین محرمانه بودن پردازش می شود.

تیم نینتندو اروپا

نینتندو سوئیچینگ ها در اوت 2023

ماه جدید ، مسافرتهای جدید. یک کاتالوگ کوچک از بازی های برنامه ریزی شده برای Nintendo Switch را برای ماه اوت 2023 پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید ، نینتندو قدرت هرگونه مسئولیت در مورد وضعیت نمونه کارها را کاهش می دهد !

هیچ مجوز بزرگی در نینتندو برای این ماه اوت 2023 ساخته نشده است ! با این حال ، این هیچ دلیلی برای ذخیره سوئیچ خود در کمد نیست. بین 2 بسیار شسته و رفته مانند سرکش ، یک ماجراجویی طولانی مدت ، یک عنوان چند نفره ، در برابر فرازمینی ها شلیک شده و بازگشت میمون به ماراکاس Sega ، سوئیچ شما در این ماه گرد و غبار نمی شود. ما در این ماه از اوت 2023 همه چیز را در این پرونده از سوئیچ های بعدی در سوئیچ شرح می دهیم !

  • در Monpn -> توسط qremy94
  • ارسال شده در 08/02/2023
    ساعت 11:20 صبح
  • 0REAGIR ناوبری ->

در اینجا لیست بازی هایی که انتشار آن برای آگوست 2023 در Nintendo Switch قرار دارد که در این پرونده به شما ارائه می دهیم:

سلولهای مرده: بازگشت به کاستلوانیا – 11 اوت
حرکت به بیرون 2 – 15 اوت
بعد از غروب آفتاب – 17 اوت
Blashphemous 2 – 24 اوت
دریای ستاره ها – 29 اوت
آمیگو سامبا: حزب مرکزی – 29 اوت

سلولهای مرده: بازگشت به کاستلوانیا

سلولهای مرده بسیار قدردانی که قبلاً در Nintendo Eshop در دسترس است: بازگشت به Castlevania در قالب فیزیکی در دسترس خواهد بود

سلولهای مرده: بازگشت به نسخه امضای Castlevania – Nintendo Switch 07/28/2023

سلولهای مرده توسط فرانسوی های دوقلوی حرکت شده است: بازگشت به Castlevania شما را در یک قلعه دائما در حال تحول غوطه ور می کند. در این Lite Rogue ، مأموریت شما مرور محیط های مختلف ، شکست دادن دشمنان و به ویژه . مردن. با این حال ، در هر یک از مرگ و میر خود ، سلاح ها یا منابع جدیدی دریافت خواهید کرد تا دوباره ماجراجویی را امتحان کنید. با کمک ریشتر یا آلوکارد می توانید با دراکولا وحشتناک و ارتش او روبرو شوید.

اگر با 10 میلیون فروش این ناگت را شکست نداده اید ، 2 نسخه فیزیکی برای این ماه برنامه ریزی شده است. نسخه استاندارد بازی را گرد هم می آورد ، تمام DLC ها و پوشش برگشت پذیر در نگاه NES. در مورد او ، نسخه Signature محتوای نسخه استاندارد را خواهد داشت و یک جیب منحصر به فرد ، جعبه جمع کننده ، یک سی دی با 28 موسیقی Castlevania را که در سبک سلول های مرده مجدداً تصور می شود ، اضافه می کند. عکس های سوغاتی ، نقشه قلعه و 4 کارت پستال با امضاهای چاپی.

اگر این نسخه های بسیار ویژه سلولهای مرده: بازگشت به قلعهوانیا به شما علاقه مند شود ، آنها از 11 آگوست در دسترس خواهند بود. دراکولا در انتظار شما است !

حرکت 2

اگر به دنبال یک بازی چند نفره در Overcooked هستید ، حرکت 2 جعبه های خود را آماده می کند.

در حال حرکت 2 – تریلر تاریخ انتشار – Nintendo Switch 07/28/2023

پس از انتشار اولین OPUS ، Team17 حرکت خود را با Novely Main: عملکرد چند نفره آنلاین نشان می دهد:. چه انفرادی و چه با دوستان خود ، برای تسهیل حرکت ساکنان Packmore ، باید لباس خود را بپوشید. این وظیفه شماست که جعبه ها را تهیه کنید ، مبلمان را جابجا کنید یا برای یک حرکت عالی کار کنید.

همچنین می توانید از طریق پورتال های بین بعدی فراتر از Packmore سفر کنید تا چالش ها را کشف کنید. ماجراجویی جدید ، شخصیت های جدید ، چالش های جدید ، ویژگی های شخصی سازی جدید نیز وجود دارد.

ماهیچه ها و منطق خود را تحمیل کنید تا به حرکت خفته در شما تبدیل شود ! در حال حرکت 2 در 15 اوت در تمام کنسول ها ، از جمله Nintendo Switch فرود خواهد آمد.

بعد از غروب آفتاب بمیر

تیم های Pqube از عنوان آینده خود رونمایی کرده اند ، TPS به نام Die After Sunset

Out Now: Die After Sunset: اولین تریلر Dawn 07/28/2023

به 2120 خوش آمدید. یک نژاد فرازمینی معروف به Murkors با قدرت بی نظیر خود به هر گوشه ای از زمین حمله کرده است. مقاومت برای جلوگیری از انقراض بشریت خوب است ، اما مدت طولانی نیست. این به عنوان یک مدافع زمین به شما بستگی دارد که از سطح بالا بروید و با انبوهی از مورکورس روبرو شوید … قبل از غروب آفتاب.

در این بازی تیراندازی ، شما باید بیش از 5 سطح پیروز شوید تا قبل از رسیدن رئیس قدرتمندتر شوید. هر مسیر منحصر به فرد است و چندین سلاح و پاداش از طریق بازی های شما به شما پاداش می دهد. quests و چالش ها در هر سطح به صورت رویه ای ایجاد می شوند و این وظیفه شماست که استراتژی خود را برای غلبه بر فرازمینی ها تعریف کنید.

آیا شما به عنوان مدافع زمین به مأموریت خود خواهید رسید ? بعد از غروب آفتاب به نینتندو سوئیچ و تمام کنسول ها از 17 اوت حمله خواهد کرد.

کفر 2

4 سال پس از اولین قسمت ، استودیوی اسپانیایی The Game Kitchen با کفر 2 برمی گردد.

کفر 2 – تریلر اعلامیه – Nintendo Switch 07/28/2023

در یک منطقه جدید از خواب بیدار می شود و از آخرین خانه خود پاره می شود ، مجازات دوباره به چرخه بی پایان زندگی ، مرگ و رستاخیز فرو می رود. او چاره ای جز کشف این دنیای خطرناک جدید و کشف اسرار افتاده در فراموشی از زمان بسیار یادبود ندارد. انبوهی از دشمنان و همچنین کارفرمایان تایتانیک منتظر نبرد با مجازات هستند.

در این دنیای غنی ، شما مشتاق کشف مناظر دلربا و همچنین تله های بی رحمانه خواهید بود. در Blashphemous 2 ، مهارت های جنگی شما باید دقیقاً مانند سکانس های مربوط به سوءاستفاده ها وحشیانه تر باشد. شما در شخصی سازی و بهبود مهارت های مجازات آزاد هستید ، بلکه همچنین می توانید سلاح های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این Rogue Lite به شما یک ماجراجویی هیجان انگیز و خواستار را در یک فضای گوتیک بسیار مرتب قول می دهد.

سفر مجازات از 24 اوت در تمام کنسول های فعلی ، از جمله سوئیچ آغاز می شود.

دریای ستاره ها

برای زمستان سال 2022 اعلام شد ، Sea of ​​Stars آزادی خود را برای اصلاح آخرین جزئیات خود تغییر داد.

Sea of ​​Stars – تریلر اعلامیه – Nintendo Switch 07/28/2023

در Sea of ​​Stars ، ماجراهای 2 کودک را از The Solstice دنبال خواهید کرد. با قدرت خورشید و ماه ، 2 شخصیت اصلی قادر به استفاده از جادوی Eclipse خواهند بود. دومی تنها نیرویی است که قادر به شکست خلاقیت های هیولا Fleshmancer ، یک کیمیاگر شیطانی است.

استودیوی خرابکاری ، استودیوی پشت مسنجر ، به شما یک ماجراجویی هیجان انگیز با ظاهری یکپارچهسازی با سیستمعامل و دعواهای نوبت به شما قول می دهد. بین حملات هماهنگ ، اکتشاف رایگان و پیچ و تاب و چرخش ، Sea of ​​Stars قصد دارد متراکم و فریبنده باشد. اگر ماجراجویی خیلی سریع پیش برود ، این فرصت را خواهید داشت که بتوانید چرخ های بازی معروف تخته را قایقرانی ، آشپزی ، ماهی یا حتی بازی کنید.

ماجراجویی در انتظار شما است ! Sea of ​​Stars از 29 آگوست در Nintendo Switch و سایر سیستم عامل ها از جهان خود رونمایی می کند

آمیگو سامبا: حزب مرکزی

این یک تعجب بزرگ از آخرین Nintendo Direct بود. Amigo Samba با Opus جدید باز می گردد: Amigo Samba: Party Central. من می خواهم مهمانی کنم !

آمیگو سامبا: حزب مرکزی – نینتندو مستقیم 2.8.2023 07/28/2023

در حالی که امروز ، Sega فقط با Sonic در ارتباط است ، این استودیو دارای چندین طلسم از جمله یک Amigo خاص ، یک میمون پرشور در مورد Maracas است. در این بازی ریتم ، شما باید با استفاده از Joy-Con ، آناتومی خود را (اشاراتی به “من دوست دارم آن را حرکت دهم” را برای خبره ها جابجا کنید.

ماراکاس خود را در 40 لوله رها کنید تا به آمیگو مشهور شود. چالش ها ، لوازم جانبی شخصی سازی ، لباس و امکان بازی حداکثر 8 بازیکن آنلاین در آنجا خواهد بود. اگر پادشاه صحنه هستید ، استعدادهای خود را در آزمون قرار دهید تا به مقام اول رتبه بندی برسید.

برزیل سامبا را ترک کنید (بله ، یک مرجع موسیقی دیگر) شما را با آمیگو سامبا تصرف می کند: حزب مرکزی از 19 اوت در نینتندو سوئیچ و متاکست. DLC که چندین موسیقی را با هم جمع می کند نیز بعداً در دسترس خواهد بود.

این اوت برای سوئیچ شما داغ خواهد بود. گردش فیزیکی سلولهای مرده: بازگشت به قلعهوانیا و همچنین کفر 2 رفلکس های شما را با آزمایشات سخت قرار می دهد ، پس از غروب آفتاب ، مأموریت دفاع از زمین را به شما واگذار می کند ، از 2 Forgera (یا نابود شده) دوستی های شما ، دریای دریای ، دریای خود را به شما واگذار می کند. ستاره ها به شما یک ماجراجویی هیجان انگیز قول می دهند و آمیگو سامبا: مهمانی مرکزی باعث عرق کردن شما خواهد شد ! Nintendo Switch برای خوشبختی بازیکنان همچنان متنوع سازی کاتالوگ خود را ادامه می دهد. در نظرات به ما بگویید که برای آگوست چه چیزی برای آگوست شما خواهد بود.

Nintendo Power همچنین یک سرور Discord ، یک توییتر ، حساب اینستاگرام و یک کانال Twitch است. دریغ نکنید که نظر خود را در زیر یا روی سیستم عامل های مختلف ما بگذارید (هرچه دیوانه تر باشیم ، بیشتر می خندیم). شما همچنین می توانید مطابق تست های سوئیچ نینتندو که هر روز در PN ارائه می دهیم ، تمام این موارد را دنبال کنید !

نظرات مقاله

این مقاله به شما علاقه مند است ? شما می خواهید واکنش نشان دهید ، در یک بحث شرکت کنید ? به سادگی یک نظر بنویسید. اگر می خواهید نظر خود را در مورد بازی و همچنین توجه داشته باشید ، اینجا را کلیک کنید. –>

پوستر برای هشدار هنگام ارسال پاسخ

بازی های سوئیچ نینتندو برای آمدن – سپتامبر 2023

یک فضای کارتونی صبح شنبه ، یک خانه راحت برای ساخت در دنیای مسحور و دعواهای حماسی از جمله سایر موارد موجود در منو برای سپتامبر است نینتندو سوئیچ ! در اینجا یک مرور کلی از اصلی ترین راه های آینده ، از بازدید از صفحات عناوینی که علاقه شما را برانگیخته است برای اضافه کردن آنها به لیست خواسته های خود ، از قبل آنها را سفارش دهید یا آنها را بخرید ، دریغ نکنید !

آهنگ های Sennaar – 5 سپتامبر

از زمان طلوع زمان تقسیم می شود ، مردم برج دیگر با یکدیگر صحبت نمی کنند. گفته می شود که روزی یک مسافر خرد را برای شکستن دیوارها و بازگرداندن تعادل پیدا می کند. آیا در مورد شما خواهد بود ? در این بازی ماجراجویی و پازل که زبانهای باستانی هم مانع و هم راه حل هستند ، حجاب را بر روی اسرار برج بلند کنید.

مزرعه FAE – 8 سپتامبر

خانه جادویی شما در دنیای مسحور آزوریا در انتظار شما است ! یک دنج دنج ایجاد کنید ، ظاهر شخصیت خود را تغییر دهید ، با یک محله شایان ستایش ملاقات کنید که با آن می توانید روابط عمیقی برقرار کنید ، و کشف کنید که چگونه می توانید در فعالیت های روزانه خود چه انفرادی و هم در کنار هم قرار دهید تا چهار حداکثر.

Mythforce – 12 سپتامبر

Mythforce با الهام از کارتون های عزیز ما صبح شنبه ، ترکیبی هوشمندانه از شمشیر ، جادو و اولین دعوا در یک ماجراجویی Roguelike جدید است. سلاح های افسانه ای و یک جادوی قدرتمند را برای ضربه زدن به انبوهی از دشمنان در اکتشاف فوق العاده و همهجانبه از یک قلعه متحرک رنگارنگ انجام دهید.

Scarlet Pokémon و Purple Pokémon: گنج دفن شده منطقه صفر – جلد 1: ماسک فیروزه ای – 13 سپتامبر

مشترک شدن در زنجیره

به یک سفر مدرسه ای به شمال ، فراتر از مرزهای پالدا با جلد 1 این DLC پرداخت کننده بروید اسکارلت پوکمون وت پوکمون بنفش. شما در حالی که رمز و راز داستانهای محبوب این مکان را سوراخ می کنید ، با افراد جدید و Pokémon جدید ملاقات خواهید کرد.

Super Bomberman R 2 – 13 سپتامبر

برای نمایشگر آتش بازی با جدیدترین سری های Super Bomberman R ، که ماجراهای جدید و حالت های جدید بازی را ارائه می دهد ، آماده شوید. حالت های کلاسیک مانند Grand Prix و Battle 64 را در کنار حالت جدید Château پیدا کنید ، که در آن شما باید از گنج خود محافظت کنید ، یا سعی کنید آن را از طرف حریف خود غارت کنید ! همچنین می توانید خلاقیت خود را با ویرایشگر سطح منتشر کرده و خلاقیت های خود را بصورت آنلاین به اشتراک بگذارید !

Remaster Baten Kaitos I & II HD – 15 سپتامبر

از اسرار آسمان رونمایی کنید و اقیانوس گمشده را در دو RPG بی انتها که در ابتدا در Nintendo GameCube منتشر شد ، پیدا کنید ، و اکنون در HD در Nintendo Switch دوباره ساخته شده است. از کارتهایی به نام “مگنوس” استفاده کنید تا در طول سفرهای خود در قاره ای که در هوا آویزان است ، بجنگید و افکار و دعاها را با هم مخلوط کنید.

Gloomhaven – 18 سپتامبر

دسته مزدوران خود را از طریق سرزمین های بی رحمانه هدایت کنید که در آن هر تصمیم در این RPG تاکتیکی اقتباس از بازی سکو با همین نام بسیار مهم است. خود را به این جهان تاریک فانتزی هم به صورت انفرادی و هم به صورت آنلاین اندازه گیری کنید. انتخاب خود را در بین 17 شخصیت منحصر به فرد انجام دهید ، به نوبه خود نبردهای مبتنی بر شرکت کنید و کارتهای خود را به خوبی بازی کنید تا هم افزایی های ویرانگر ایجاد کنید !

Mortal Kombat 1 – 19 سپتامبر

جهانی از Kombat Mortal را که کاملاً توسط خدای آتش سوزی لیو کانگ بازآفرینی کرده است ، کشف کنید. Mortal Kombat 1 دوره جدیدی از حق رای دادن با یک سیستم جدید Kombat ، حالت های بازی جدید و تلفات جدید را افتتاح می کند ! kombatte در یک داستان کاملاً جدید که شخصیت های مورد علاقه شما از Mortal Kombat را نشان می دهد همانطور که قبلاً آنها را ندیده اید.

نسخه فیزیکی Pikmin 1+2 – 22 سپتامبر

دو ماجراهای بین ستاره ای کاپیتان اولیمار را با نسخه فیزیکی Pikmin 1+2 کشف کنید. با کمک پیکمین کوچک ، خطرات یک سیاره ناشناخته برای بازسازی کشتی خود در پیکمین 1 شجاع است و در پیکمین 2 ، به این سیاره عجیب و غریب بازگردید تا یک شکار گنج را با یک دستیار جدید هدایت کنید.

بازار شب Mineko – 26 سپتامبر

به Mineko کمک کنید تا روستایی را در بحران بازگرداند و جلال سالهای گذشته را در این بازی ماجراجویی روایی که ادای احترام به فرهنگ ژاپنی می کند ، کمک کنید. افسانه The Legend of the Chat du Soleil Nikko با انجام کارها غیرمعمول و ایجاد اشیاء منحصر به فرد برای آماده سازی برای بازار شب که هر هفته برگزار می شود !