بهترین تبلت های گرافیکی چیست? مقایسه 2023 ، تبلت های گرافیکی حرفه ای برای کسب و کار شما |

قرص گرافیک

Contents

رایانه لوحی XP-PEN از طریق کابل USB 3 در 1 به رایانه شما در زیر MacOS یا ویندوز متصل می شود و نیازی به برق از رایانه شما ندارد. این رایانه لوحی گرافیکی به شما امکان می دهد پروژه های خود را در زمینه طراحی ، ویرایش عکس یا برنامه های مدل سازی سه بعدی ایجاد و ویرایش کنید. بسیاری از نرم افزارها مانند Adobe یا دنباله مخلوط کن سازگار هستند.

بهترین تبلت های گرافیکی چیست ? مقایسه 2023

بهترین تبلت گرافیکی چیست ? اگر داشتن رایانه لوحی گرافیکی با کیفیت شما را به یک طراح بهتر تبدیل نمی کند ، معکوس می تواند به خلاقیت شما بسیار آسیب برساند. اما برای ایجاد خلاقیت های با کیفیت خوب ، همیشه خرج کردن ثروت لازم نیست. اثبات با انتخاب ما از بهترین قرص های گرافیکی

Gaomon MK10 (M10K2018)

  • قیمت بسیار ایده آل برای مبتدیان
  • دستی و پاسخگو آسان است
  • کلیدهای میانبر و چرخ مرکزی

ارزش پول

  • مک و ویندوز سازگار است
  • شامل قلم یدکی است
  • تقریباً تأخیر وجود ندارد در بلوتوث

انتخاب سرمقاله

  • یک صفحه قابل دسترسی 15 اینچی
  • یک تبلت صفحه نمایش خوب و سبک
  • قلم که تفاوت را ایجاد می کند
  • 1. Gaomon PD1560: بهترین جدول گرافیکی در نسبت کیفیت / قیمت
  • 2. Wacom Intuos S: بهترین تبلت گرافیکی ارزان
  • 3. Gaomon MK10 (M10K2018): بهترین جدول گرافیکی برای شروع
  • 4. Wacom Mobilestudio Pro: بهترین تبلت گرافیکی بالا
  • 5. Huion 2020 2.5K Kamvas Pro 24: بهترین جدول گرافیکی برای متخصصان
  • 6. XP-Pen Artist 13.3 Pro: بهترین تبلت گرافیکی 13 اینچی
  • تبلت گرافیکی: پاسخ به تمام سوالات شما

1. Gaomon PD1560: بهترین جدول گرافیکی در نسبت کیفیت / قیمت

  • یک صفحه قابل دسترسی 15 اینچی
  • یک تبلت صفحه نمایش خوب و سبک
  • قلم که تفاوت را ایجاد می کند
  • بدون ورودی USB3
  • بازگرداندن رنگهای بهینه نیست

با PD1560 خود ، برند چینی Gaomon یک تبلت صفحه نمایش در میان رده را ارائه می دهد. این یکی ، با این حال ، گزینه ها ، کیفیت بصری و راحتی را به یک تبلت ممتاز ارائه می دهد. ویژگی های آن هم در صفحه و هم در لوازم جانبی با تجربه و هم متخصص خواهد بود.

با توجه به صفحه نمایش ، دارای صفحه نمایش HD Full HD 16: 9 IPS (1080 1920) است. وضوح استاندارد برای یک مدل از این اندازه ، با وضوح لمسی 5080 LPI. کاشی های IPS از این نوع زوایای دید 178 درجه به صورت افقی و عمودی را ارائه می دهند ، که بیش از رضایت بخش است و به شما امکان می دهد صفحه را در هر موقعیتی به وضوح مشاهده کنید.

علاوه بر این ، Gaomon PD 1560 با مجموعه ای از لوازم جانبی همراه است. بنابراین ما یک پشتیبانی برای رفع خود ، جامد و اجازه می دهیم که تبلت گرافیکی را در سه سطح مختلف کج کنیم. این تبلت همچنین با پشتیبانی از قلم و هشت مین تعویض ، دو دستکش نقاشی (برای سمت چپ و راست) ، یک کیسه برای ذخیره آن و کابل ها تحویل داده می شود.

کابل ها ، دقیقاً. در رایانه لوحی ، این ها به لبه سمت راست وصل می شوند و بنابراین به وضوح قابل مشاهده هستند. علاوه بر این ، و این یک جزئیات است ، اما می تواند اهمیت آن را در راحتی داشته باشد ، Gaomon تصمیم گرفته است کابل 3 در 1 را تهیه کند (USB C ، HDMI ، منبع تغذیه). این دو برابر است: این به شما امکان می دهد تا کابل های خود را برای جلوگیری از بازار گروه بندی کنید ، اما اگر HDMI و USB دستگاه شما در هر دو طرف مقابل باشد ، می تواند حجیم شود. علاوه بر این ، تبلت هیچ ورودی USB 3 ندارد.

بیایید در مورد قلم ، یکی از نیروهای عالی این تبلت گرافیکی صحبت کنیم. پلاستیک ، احساس ممکن است حق بیمه کمتری نسبت به گزینه های خاص باشد. با این وجود ، قلم 8 192 سطح حساسیت را ارائه می دهد ، که برای یک لوح از این محدوده بسیار قابل توجه است. هیچ خطای اختلاف منظر وجود ندارد و 25 میلی ثانیه از تأخیر غیرقابل تصور است. از طرف دیگر ، به تمایل حساس نیست ، که باید به آن توجه داشت. همچنین لازم به ذکر است که مجهز به دو دکمه است که به شما امکان می دهد با سکته مغزی از مداد به آدامس بروید. سرانجام ، آن را به یک باتری مجهز کرده است تا از طریق کابل USB عرضه شده شارژ شود و برای بار کامل به 2:30 نیاز دارد. این یک مشکل نیست ، زیرا باتری چندین ده ساعت طول می کشد و با بارگذاری می توان از قلم استفاده کرد.

در یک کلام ، Gaomon PD 1560 یک جایگزین کیفی برای کسانی است که به دنبال یک تبلت گرافیکی میانه هستند. بدون شک این علی رغم طیف وسیعی از رنگهای اندکی کمرنگ و یک شیء که از نظر کمتری از نظر جامد کمتر به نظر می رسد ، سایه ای را برای برخی از بهترین رقبای شناخته شده خود در اروپا ایجاد می کند.

2. Wacom Intuos S: بهترین تبلت گرافیکی ارزان

  • مک و ویندوز سازگار است
  • شامل قلم یدکی است
  • تقریباً تأخیر وجود ندارد در بلوتوث
  • نرم افزار ارائه شده با ویژگی های محدود
  • تصور شکنندگی

Wacom به دلیل ابزارهای حرفه ای و قیمت های بالا شناخته شده است. و به همین دلیل است که محدوده Intuos یک استثنا است زیرا به عنوان یک ورودی مقرون به صرفه برای هر کسی که علاقه مند به زمینه های تصویرگری ، طراحی و ویرایش عکس باشد ، طراحی شده است.

intuos (با محدوده Intuos Pro که اواسط آن است اشتباه گرفته نمی شود) سطح کنترل 4096 را ارائه می دهد. intuos در دو اندازه کوچک یا متوسط ​​، با سطح کاری مربوطه 7 و 10 اینچ در دسترس است. برای کوچکترین نسخه ، بلوتوث اختیاری است ، در حالی که بزرگترین تبلت بلافاصله شامل بلوتوث است.

بر خلاف محدوده Cintiq ، که بالای WACOM است ، Intuos دارای صفحه نمایش نیست. مقدار را روی رایانه لوحی حرکت دهید تا انگشت خود را بر روی یک قسمت پیاده روی حرکت دهد: حرکت با نوک انگشتان شما به طور غریزی انجام می شود و مانند آن ، چشمان شما روی صفحه شما متمرکز می شوند.

تقریباً یکپارچگی لوح توسط سطح کار اشغال شده است ، که 20×13 سانتی متر در بزرگترین مدل و 15×8 سانتی متر در کوچکترین آنها اندازه گیری می شود. بالاتر از سطح کار ، 4 دکمه (یا کلیدهای اکسپرس) می توانند به صورت جداگانه و برای هر برنامه پیکربندی شوند تا به عنوان میانبر عمل کنند. سرانجام آخرین دکمه برای روشن/خاموش کردن رایانه لوحی و پیکربندی بلوتوث (با پشتیبانی طولانی تر) استفاده می شود. این دکمه ها در یک شیار قرار دارند تا به عنوان استراحت قلم خدمت کنند.

در مورد قلم ، دارای یک چنگال طبیعی و شهودی است ، زیرا به نظر می رسد مانند دو قطره آب به یک قلم “کلاسیک”. علاوه بر ارگونومی خود ، او نیز دارای 2 دکمه قابل تنظیم است که به عنوان میانبرها خدمت می کنند.

اگرچه پیکربندی رایانه لوحی ساده است ، پیکربندی کلیدهای قابل تنظیم به زمان نیاز دارد و به نظر می رسد خسته کننده است. اما یک بار این بار گرفته شده است ، در بهره وری زیادی کسب خواهید کرد. زمان به طور مؤثر سرمایه گذاری کرد.

دو جوش از قلم همان درجه شخصی سازی را ارائه می دهند. با کلیک راست و ویژگی های پیمایش می توانید از قلم به عنوان ماوس استفاده کنید. همچنین می توانید حساسیت نوک قلم را برای استفاده از ناوبری راحت تر تغییر دهید.

3. Gaomon MK10 (M10K2018): بهترین جدول گرافیکی برای شروع

  • قیمت بسیار ایده آل برای مبتدیان
  • دستی و پاسخگو آسان است
  • کلیدهای میانبر و چرخ مرکزی

کمرها

Gaomon MK10 یک رایانه لوحی گرافیکی بدون صفحه است که به رایانه خود متصل می شود ، که با قیمت بسیار در دسترس در دسترس است. سبک ، هوشیار و دلپذیر برای رسیدگی ، فضای کاری بزرگی دارد. محصولی که باید مبتدیان ، دانش آموزان یا آماتورهایی را که نمی خواهند بیش از حد هزینه کنند ، اغوا کند.

گائومون ، یک برند چینی ، در اروپا کمتر از برخی از رقبای غربی شناخته شده است ، اما به تدریج جای خود را به لطف محصولاتی که ارزش دیدن قیمت های رقابتی را دارند ، جای خود را ایجاد می کند.

علی رغم کانتورهای پلاستیکی سیاه که اولین تصور بد را نشان می دهد ، Gaomon MK10 با دقت طراحی شده است و تصور استحکام می دهد. منطقه کار فعال آن 25.5 سانتی متر و 16 سانتی متر در طرفین است ، در مورد ابعاد یک ورق A4 ، که بیش از حد قابل توجهی را ارائه می دهد. این به هیچ وجه ضخیم یا سنگین نیست ، زیرا از 10.5 میلی متر و 690 گرم تجاوز نمی کند ، که حمل و نقل آن را تسهیل می کند و جنبه عشایری واقعی را ارائه می دهد.

از ابتدا ، ما در سمت چپ ده دکمه دسترسی سریع و کمی ناچیز را مشاهده می کنیم تا از فشار سهواً جلوگیری کنیم. یک کلاسیک عالی ، اما با یک دکمه خانگی مرکزی ، که توسط یک چرخ کوچک احاطه شده است ، تزئین شده است. اینها به شما امکان می دهند بزرگنمایی کنید ، برس را تنظیم کنید یا از یک صفحه به صفحه دیگر بروید.

سطح نقاشی به خودی خود صاف ، دلپذیر برای لمس و مقاوم به نظر می رسد ، اما واقعاً از استانداردهای این نوع مدل جدا نمی شود.

خود قلم به نظر می رسد مانند سایر محصولات Gaomon: پلاستیک ، خوب و بسیار سبک است ، شاید خیلی زیاد ، با یک آدامس واقع در قسمت عقب. نیازی به شارژ مجدد ندارد و از 8192 سطح فشار بهره می برد. حساسیتی که واقعاً برای یک محصول در سطح ورودی وجود دارد و احساس طبیعی را فراهم می کند. این از حساسیت تمایل تا 60 درجه بهره می برد. یک بار دیگر ، این یک لوکس با این قیمت است.

اگر به دنبال تبلت بدون ورود/صفحه نمایش میانی هستید ، Gaomon MK10 استدلال های جدی دارد. قیمت آن بدیهی است که جدی ترین دارایی آن است ، اما توجه به جزئیات توسط Gaomon ، اندازه منطقه کار و عملی بودن کلی تبلت گرافیکی ، احساس کلی از احترام به کاربر و محصولی را به خوبی انجام می دهد.

4. Wacom Mobilestudio Pro: بهترین تبلت گرافیکی بالا

  • خیلی قوی
  • سطح دلپذیر برای کار
  • پشتیبانی از ذخیره سازی سبک
  • سنگین
  • قیمت
  • پشتیبانی مکمل

Mobilestudio Pro Wacom فوق العاده بالایی از Wacom است و خدمات بسیار بالاتری را نسبت به سری Cintiq ارائه می دهد. انتخاب مواد باعث می شود استحکام نفس بکشد. در مورد پایان ها ، بدون اینکه حتی تبلت را روشن کنید ، می دانید که در اختیار یک شیء بالا هستید.

سبک نیست ، اما یک سطح یا iPad Pro نیست . این یک دستگاه ایجاد گرافیکی برای متخصصان است که کاربران بر روی آن به شدت و برای مدت طولانی از آن پشتیبانی می کنند و به همین ترتیب باید محکم باشد. بیشتر وقت خود تبلت روی میز قرار می گیرد و بنابراین وزن آن نقص فلج کننده ای نخواهد بود.

قلم Pro Pen 2 Wacom تمایل 60 درجه ، بیش از 8000 سطح حساسیت و دقت اشاره ای را ارائه می دهد که هرگونه اثر منظر را مستثنی می کند. و گرچه ممکن است اغراق آمیز به نظر برسد ، قلم و سطح صفحه نمایش واقعاً کمک می کند تا این نقاشی طبیعی تر و محدودتر شود.

این ما را به مهمترین عنصر رایانه لوحی می رساند: صفحه. بیشتر رنگهای روی صفحه 4K درخشان و بسیار طبیعی هستند که هنگام استفاده از آن لذت واقعی می بخشد. به خصوص از آنجا که صفحه نمایش کمتر از رقبا در معرض بازتاب است.

سرانجام ، پیشرفته ترین مدل در محدوده یک دوربین دیجیتالی سه بعدی ارائه می دهد. برخی دریافتند که این اسباب بازی است ، برخی دیگر دیگر قادر به انجام بدون آن نخواهند بود ، به خصوص که با Artec Studio 11 تحویل داده می شود.

5. Huion 2020 2.5K Kamvas Pro 24: بهترین جدول گرافیکی برای متخصصان

  • یک صفحه نمایش بسیار بزرگ برای یک قرص ممتاز
  • یک راحتی نقاشی تضمین شده
  • بیست دکمه قابل برنامه ریزی
  • سنگین و حجیم

تبلت گرافیکی صفحه نمایش Kamvas Pro 24 از Huion برای متخصصان باتجربه یا کاربرانی که به دنبال یک محصول بالا با قیمتی هستند که مقرون به صرفه باشد در نظر گرفته شده است. این یک تبلت تحمیل کننده و جامد است که متناسب با کسانی که بیش از همه تحرک هستند ، مناسب نخواهد بود.

با یک سطح نقاشی 23.8 اینچی و یک دال با وضوح QHD 2.5K ، یک محیط کار بیش از حد راحت را ارائه می دهد.

Huion که به خاطر تبلت های گرافیکی سطح ورود به آن که ارزش خوبی برای پول ارائه می دهد ، مانند H610 Pro V2 ، شناخته شده است ، Huion می خواست این Credo را با Kamvas Pro 24 ، محصول عالی خود -و گرانترین محصول خود نگه دارد. جامد و به سمت راحتی کاربر ، Kamvas Pro 24 نیاز به اتصال (از طریق کابل USB) به رایانه شخصی یا MAC دارد تا کار کند.

همچنین به یک دفتر قابل توجه نیاز دارد ، زیرا Kamvas Pro 24 سبک نیست و فضا را به خود می گیرد – اما این قیمت راحتی است. برای پیچاندن خود با یک پشتیبانی فروخته می شود ، که به شما امکان می دهد تبلت خود را برطرف کرده و تمایل را از 20 تا 80 درجه تنظیم کنید. این پایه نیز بسیار باهوش است ، اما کمی کوچک و سبک به طعم ما ، اگر با ترسیم به آن تکیه دهید ، نوسان زیادی به رایانه لوحی می گذارد. اما این یک جزئیات است ، در مقابل بقیه پیشنهاد Huion.

در میان نقاط قوت این تبلت گرافیکی ، یک صفحه نمایش 23.8 اینچی با وضوح QHD 2.5K (2560 x 1440) و طیف وسیعی از 120 ٪ رنگ SRGB وجود دارد که تفاوت را ایجاد می کند. صفحه نمایش همچنین به یک رویای ضد انعکاس کاملاً کاملاً رضایت بخش مجهز شده است. این صفحه بدون شک بهترین بازاریابی توسط برند تا به امروز است و قدرت این محصول است.

بیست دکمه قابل برنامه ریزی تقریباً در مورد تمام میانبرهای مورد نظر شما و دو دستگیره لمسی در هر دو طرف صفحه قرار دارند. از این دو میله لمسی می توان برای بزرگنمایی ، تنظیم ضخامت برس یا رژه در یک صفحه استفاده کرد.

بیایید در مورد قلم صحبت کنیم تا نتیجه بگیریم. بزرگ و با چنگ زدن به آن بسیار خوشایند است و باتری را شامل نمی شود. با این حال ، این به اندازه کافی کلاسیک برای این محدوده با 8،120 فشار است و تمایل را تا 60 ٪ مدیریت می کند.

شما فهمیدید: قدرت این Humion 2020 2 است.5K Kamvas Pro 24 ، این واقعاً راحتی در ترسیم و ایجاد گرافیکی است که ارائه می دهد ، به ویژه به لطف صفحه نمایش QHD با وضوح 2.5K در 23.8 اینچ و یک روکش چند لایه خوب.

6. XP-Pen Artist 13.3 Pro: بهترین تبلت گرافیکی 13 اینچی

  • قابل حمل با طراحی و ظرافت آن
  • بسیار مقرون به صرفه
  • لوازم جانبی ارائه شده
  • کابل 3 در 1 که می تواند به سرعت درگاه های USB شما را به هم بزند

رایانه لوحی XP-PEN از طریق کابل USB 3 در 1 به رایانه شما در زیر MacOS یا ویندوز متصل می شود و نیازی به برق از رایانه شما ندارد. این رایانه لوحی گرافیکی به شما امکان می دهد پروژه های خود را در زمینه طراحی ، ویرایش عکس یا برنامه های مدل سازی سه بعدی ایجاد و ویرایش کنید. بسیاری از نرم افزارها مانند Adobe یا دنباله مخلوط کن سازگار هستند.

XP-Pen Artist این بار در قالب 13.3 اینچی در دسترس است که یک منطقه نقاشی صحیح را ارائه می دهد (منطقه نقاشی موثر 29.37 x 16.52 سانتی متر است). برخی از کاربران متوجه می شوند که این سطح خیلی کوچک است ، اما اگر این اولین جدول گرافیکی شما با صفحه باشد ، یا اگر یک تبلت قابل حمل می خواهید ، می توانید به آن عادت کنید. وضوح صفحه نمایش 1920 10 1080 (وضوح کامل HD) است که برای این استفاده صحیح است.

XP-Pen Artist 13.3 Pro دارای صفحه نمایش لمینت است ، یک نکته عالی در مقایسه با نسخه قبلی خود از آنجا که این فرآیند اثر منظر را کاهش می دهد ، که برای یادآوری با اختلاف بین مکان نما و نقطه تماس بین قلم و صفحه مطابقت دارد.

اگرچه خود صفحه به قلم شما پاسخ می دهد و به شما امکان می دهد با آن ترسیم کنید ، اما به هیچ وجه صفحه لمسی نیست. سرانجام صفحه نمایش 91 ٪ از محدوده رنگهای Adobe RGB را با زاویه دید در 178 درجه پوشش می دهد.

اگر می خواهید رایانه لوحی خود را حمل کنید و از آن استفاده کنید ، قلم به طور مستقل کار می کند و نیازی به بارگذاری آن ندارد ، نکته قابل ملاحظه ای. این مجهز به 2 دکمه قابل کلیک است و به درجه شیب تبلت تنظیم می شود. صحبت از شیب ، یک پایه به طور خودکار در جعبه و همچنین پشتیبانی از قلم شما گنجانده شده است.

این تبلت از 8192 سطح حساسیت فشار ، تعدادی در استاندارد بازار پشتیبانی می کند. با این حال ، به خاطر داشته باشید که حساسیت فشار عنصر اصلی در ذهن در زمان انتخاب شما نیست. بهتر است جنبه های دیگر را در یک رایانه لوحی گرافیکی مانند مثال سطح نقاشی ، اندازه منطقه نقاشی ، میزان پاسخ و غیره به نفع خود قرار دهید.

در سمت چپ رایانه لوحی ، دکمه ها و یک رولت قرمز قابل تنظیم در مرکز وجود خواهد داشت. تبلت همچنین تغییراتی در اقداماتی که 8 کلید آن می تواند انجام دهد ارائه می دهد و به عنوان کوتاه شده به شما خدمت می کند. به عنوان مثال ، می توانید یکی از کلیدهای تغییر به ابزار انتخاب را تعریف کنید (با فرض اینکه از آن زیاد استفاده می کنید) ، در حالی که دکمه دیگری دارید که برای فعال کردن فیلتر استفاده می شود.

قرص گرافیک

معماران ، طراحان ، سبک ها … همه از آنها استفاده می کنند تبلت گرافیکی حرفه ای برای کار و انجام مأموریت های خود. این دستگاه بسته به فعالیت و درخواست هر یک کم و بیش کامل است. شما رویای یک تبلت خلاق لمسی چند لمسی که با آن می توانید یک ابزار 16 ‘با دوربین امداد سه بعدی یا پشتیبانی از ویندوز 10 را نقاشی ، ترسیم و ویرایش کنید: همه چیز را در سایت ما پیدا خواهید کرد. ما به عنوان مثال به تولید کنندگان مشهور مانند غول ژاپنی Wacom اشاره می کنیم که شماره 1 از آن است قرص های گرافیکی. با انتخاب یک یا چند

31 محصول مطابقت دارد
فقط محصولات موجود در انبار را ببینید

  • پرفروش ترین

تبلت صفحه نمایش Akashi Touch Stylus

تبلت صفحه نمایش Akashi Touch Stylus

قلم صفحه لمسی جهانی با Dragonon

WACOM ACK-20001

WACOM ACK-20001

بسته 5 نکته استاندارد برای intuos4 و cintiq

WACOM ACK-40001

WACOM ACK-40001

کیت لوازم جانبی intuos5

Wacom Bamboo Slate بزرگ خاکستری

Wacom Bamboo Slate بزرگ خاکستری

دفترچه یادداشت با فرمت A4 با Stylus (iOS/Android) متصل شده است

Wacom Cintiq 16

Wacom Cintiq 16

تبلت گرافیکی صفحه نمایش Full HD 15.6 “و قلم (PC / Mac)

Wacom Cintiq Pro 16

Wacom Cintiq Pro 16

جدول گرافیک حرفه ای 15.6 ” – دال IPS – 4K UHD – 8 Expresskey – HDMI/USB -C – Styule شامل – PC/MAC

Wacom Cintiq Pro 24

Wacom Cintiq Pro 24

تبلت گرافیکی حرفه ای UHD (PC / MAC)

Wacom Cintiq Pro 24 Touch

Wacom Cintiq Pro 24 Touch

تبلت گرافیکی لمسی حرفه ای UHD (PC / MAC)

Wacom Cintiq Pro 27

Wacom Cintiq Pro 27

جدول گرافیکی حرفه ای 4K UHD 27 اینچ 120 هرتز HDR Gamma Styule Wacom Pro Pen 3 (PC سازگار ، MAC و Linux)

بازوی فلکس

بازوی فلکس

بازوی مفصلی برای Cintiq Pro 24/32

wacom intuos m با بلوتوث سیاه

wacom intuos m با بلوتوث سیاه

تبلت گرافیکی سبک (PC / Mac)

wacom intuos m با پسته بلوتوث

wacom intuos m با پسته بلوتوث

تبلت گرافیکی سبک (PC / Mac)

wacom intuos m noir

wacom intuos m noir

تبلت گرافیکی سبک (PC / Mac)

قلم Wacom intuos

قلم Wacom intuos

قلم تبلت Wacom

wacom intuos s با بلوتوث سیاه

wacom intuos s با بلوتوث سیاه

تبلت گرافیکی سبک (PC / Mac)

wacom intuos s noir

wacom intuos s noir

تبلت گرافیکی سبک (PC / Mac)

Wacom One

Wacom One

جدول گرافیکی با صفحه نمایش Full HD 13.3 “و Wacom One Pen Style (PC / Mac / Android)

Wacom یکی توسط واکوم رسانه

Wacom یکی توسط واکوم رسانه

تبلت گرافیکی سبک – 216 x 135 میلی متر – 2540 LPI – سطح فشار 2048 (PC / MAC)

Wacom Pro Pen 2

Wacom Pro Pen 2

قلم تبلت Wacom

STU-430-CH2 امضا WACOM

STU-430-CH2 امضا WACOM

جدول گرافیکی حرفه ای چند لمسی با نرم افزار PDF Sign Pro Pro

امضا WACOM STU-540-CH2

امضا WACOM STU-540-CH2

جدول گرافیکی حرفه ای چند لمسی حرفه ای با صفحه نمایش رنگ و نشانه نرم افزار PDF را نشان می دهد

ایستاده قابل تنظیم wacom

ایستاده قابل تنظیم wacom

پایه قابل تنظیم برای قرص Cintiq 16 16

Wacom intuos pro large (PTH-860-S)

Wacom intuos pro large (PTH-860-S)

جدول گرافیکی حرفه ای چند لمسی ، با Pro Pen 2 Stylus و Stylet استراحت (PC / MAC)

Wacom Intuos Pro Medium (PTH-660-S)

Wacom Intuos Pro Medium (PTH-660-S)

جدول گرافیکی حرفه ای چند لمسی ، با Pro Pen 2 Stylus و Stylet استراحت (PC / MAC)

Wacom Intuos Pro S (PTH-460) سیاه

Wacom Intuos Pro S (PTH-460) سیاه

جدول گرافیکی حرفه ای چند لمسی با Pro Pen 2 ، Bluetooth و USB-C Port (PC / MAC)

wacom intuos s با پسته بلوتوث

wacom intuos s با پسته بلوتوث

تبلت گرافیکی سبک (PC / Mac)

Wacom یکی توسط Wacom کوچک

Wacom یکی توسط Wacom کوچک

تبلت گرافیکی سبک – 152 x 95 میلی متر – 2540 LPI – سطح فشار 2048 (PC / MAC)

Wacom Cintiq Pro 27 + Stand

Wacom Cintiq Pro 27 + Stand

جدول گرافیکی حرفه ای 4K UHD 27 اینچ 120 هرتز HDR Gamma Styule Wacom Pro Pen 3 + پایه قابل تنظیم (PC سازگار ، MAC و Linux)

قلم چنگال واکوم

قلم چنگال واکوم

قلم تبلت Wacom

WACOM intuos PEN 4K

WACOM intuos PEN 4K

سبک برای قرص Wacom intuos CTL-4100 / CTL-6100

Wacom Cintiq 22

Wacom Cintiq 22

جدول گرافیک را با صفحه نمایش Full HD 21 لمس کنید.5 “و Pro Pen 2 Stylus

  • بهترین فروشندگان
  • تازگی
  • بهترین امتیاز

Wacom Intuos Pro Medium (PTH-660-S)

تبلت صفحه نمایش Akashi Touch Stylus

Wacom Intuos Pro S (PTH-460) سیاه

STU-430-CH2 امضا WACOM

Wacom یکی توسط Wacom کوچک

wacom intuos s noir

قلم چنگال واکوم

امضا WACOM STU-540-CH2

Wacom یکی توسط واکوم رسانه

wacom intuos s با پسته بلوتوث

wacom intuos m با بلوتوث سیاه

Wacom Cintiq 16

Wacom One

wacom intuos m noir

WACOM ACK-40001

WACOM ACK-20001

Wacom Bamboo Slate بزرگ خاکستری

Wacom intuos pro large (PTH-860-S)

مارک های تبلت گرافیکی ما:

قرص گرافیک
واکوم

آکاشی

قرص گرافیک
آکاشی

… معیارها ، مانند سازنده ، قالب و صفحه ، می توانید درخواست خود را هدف قرار دهید. شما می توانید یک سری از تجهیزات مناسب را مطالعه کنید ، آنها را با یکدیگر مقایسه کرده و در دسترس بودن آنها را به راحتی بدانید. برای این کار ، تصویر را دنبال کنید: در انبار ، ظرف 7 روز یا بین 7 تا 15 روز در دسترس است.

شما همچنین یک لوازم جانبی بی پایان را روی سیستم عامل ما پیدا می کنید تا از خود استفاده کنید جدول گرافیک حرفه ای. یعنی استایل ، دستکش با دو انگشت و پشتیبانی دوتایی. شما در مقابل همه این مدلها کمی از دست رفته اید: از توصیه های کارشناسان محصول ما ، آنها را راهنمایی کنید ، آنها در آنجا هستند تا شما را راهنمایی کنند. به آنها بگویید که چه نوع پشتیبانی را می خواهید ، برای استفاده و محیط. بسته به پاسخ شما ، آنها قادر به ارائه بهترین ابزارها هستند. وقت خود را برای گپ زدن با متخصصان خود اختصاص دهید ، اگر به عنوان مثال به دنبال هدست برای تجارت یا یک موش حرفه ای خاص هستید. در محصولات کاتالوگ ما غنی از 25000 مرجع ، مطمئناً تجهیزاتی وجود دارد که شما آرزو می کنید فعالیت خود را به صورت آرام انجام دهید و آن را تقویت کنید. برای داشتن تجهیزات رایانه ای برای حزب سیاسی یا به عنوان مثال برای کافه سایبر ، مناسب و پاسخگو ، می توانید به 5 متخصص پروژه ما اعتماد کنید. حسابرسی پارک و پشتیبانی ، استقرار ، نصب و آزمایش قبل از راه اندازی ، آموزش کاربر و غیره. پیشنهاد خدمات ما کامل است. به مدت 18 سال ، LDLC.PRO در کنار متخصصان است ، هر چه بخش فعالیت آنها (آموزش ملی ، افراد صنعتگران ، صنعت ، صنعت و غیره). شما هم متخصص ، قیمت رقابتی و زمان تحویل کوتاه (حمل و نقل در 48 ساعت حداکثر از سایت تدارکات درونی ما). اکنون با تیم های ما تماس بگیرید و نیازهای IT خود را تا حد امکان تعریف کنید.

خطایی رخ داده است

از اینکه به زحمت افتادید پوزش میخواهیم

گوش دادن به نیازهای خود 04 27 46 60 05

خطوط ما از 9 صبح تا 12:30 بعد از ظهر و از 2 بعد از ظهر تا 5.30 بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه باز است

آرزو می کنم یادآوری شود
وسیله پرداخت پذیرفته شده

همیشه در کنار شما

ما برای برآورده کردن تمام نیازهای شما متصل هستیم