تلفن هوشمند تاشو: اخبار ، پیشنهادات و معاملات خوب – دیجیتال ، بهترین تلفن های هوشمند تاشو برای خرید در سال 2023 | پیت بعدی

بهترین تلفن های هوشمند تاشو برای خرید در سال 2023

Contents

از طرف رابط ، Magic VS در Android 13 با MagicOS 7 اجرا می شود.1. بهینه سازی برنامه ها ، به ویژه در صفحه داخلی ، کاملاً به این نکته نیست. برای اجرای همه اینها ، این تلفن هوشمند تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 را قرار می دهد ، بنابراین شما نگرانی برق نخواهید داشت. Honor 3 سال به روزرسانی اندرویدی و 5 سال به روزرسانی امنیتی را قول می دهد.

تلفن هوشمند تاشو

Galaxy Z Fold ، Galaxy Z Flip. تلفن های هوشمند تاشو تمایز ارائه روش جدید استفاده از تلفن همراه خود را دارند. با استفاده از مفهوم صفحه نمایش تاشو ، فناوری می تواند سطح نمایشگر بالاتری نسبت به سایر تلفن های هوشمند داشته باشد و باعث بهبود راحتی خواندن شود.

تبلیغات ، محتوای شما در زیر ادامه می یابد

محصولات محبوب

یادداشت نوشتن: 3 از 5

یادداشت نوشتن: 3 از 5

سامسونگ گلکسی Z برابر 3

یادداشت نوشتن: 4 از 5

توجه: 3 از 5

Samsung Galaxy Z Flip

یادداشت نوشتن: 3 از 5

توجه: 4 از 5

سامسونگ گلکسی Z برابر 2

تلفن تاشو

شما در حال حاضر از مرورگر استفاده می کنید منسوخ. لطفاً برای بهبود تجربه خود مرورگر خود را به روز کنید.

بهترین تاشو 2023

چه تلفن هوشمند تاشو برای خرید در سال 2023? Galaxy Z Fold 5 ، Motorola Razr 40 Ultra یا ، Galaxy Z Flip 5 ، ما به شما می گوییم کدام مدل را در این مقایسه کامل انتخاب کنید.

مقایسه بهترین تلفن های هوشمند تاشو در سال 2023

سامسونگ گلکسی z flip 5

سامسونگ گلکسی z flip 5

  • به پیشنهاد 1 199 ، 00 € (سامسونگ) مراجعه کنید
  • یافتن در آمازون (آمازون)
  • یافتن در eBay (eBay)

سامسونگ گلکسی Z برابر 5

سامسونگ گلکسی Z برابر 5

  • به پیشنهاد 1،899 ، 00 € (سامسونگ) مراجعه کنید
  • پیشنهاد 2،279 ، 00 € (آمازون – جدید)
  • یافتن در eBay (eBay)

خلاصه:

  • چه معیارهایی برای انتخاب یک تلفن هوشمند تاشو?
  • بهترین تلفن های هوشمند تاشو برای خرید در سال 2023
    • سامسونگ گلکسی Z برابر 5
    • تاشو پیکسل گوگل
    • سامسونگ گلکسی z flip 5
    • Motorola Razr 40 Ultra
    • موتورولا راز 40

    چه معیارهایی برای خرید تلفن هوشمند تاشو در سال 2023?

    انواع مختلف تلفن های هوشمند تاشو

    در اصل ، ما می توانیم دو نوع تلفن هوشمند تاشو را متمایز کنیم:

    • تلفن های هوشمند فلپ تاشو: این تلفن های هوشمند به صورت عمودی خم می شوند و فاکتور فرم آنها بیش از همه بر فشرده سازی قرار می گیرد. صفحه پوشش فقط به عنوان یک صفحه نمایش اضافی در حالی که صفحه داخلی ، یک بار آشکار ، دارای همان قالب یک تلفن هوشمند “کلاسیک” است.
    • تلفن های هوشمند تاشو در کیف پول یا جزوه: اینها تلفن های هوشمند تاشو معمولی هستند که به صورت افقی جمع می شوند. ایده این است که یک فرمت ترکیبی بین یک تلفن هوشمند کلاسیک در حالت تاشو و یک رایانه لوحی در حالت آشکار ارائه دهید.
    • ما برای شما توضیح می دهیم که چرا تلفن هوشمند تاشو بعدی شما یک مدل دریچه خواهد بود

    تلفن های هوشمند تاشو به چه کسی?

    بازار هنوز کاملاً در حال ظهور است. تلفن های هوشمند تاشو گران هستند و آخرین نسل ها تازه شروع به ارائه برگه های فنی می کنند که ارزش نام آن را دارند.

    در آغاز ، تلفن های هوشمند تاشو از نظر عملکرد و استقلال کاملاً محدود بودند. آنها عمدتا فاکتور فرم و “فاکتور جالب” را پرداخت می کنند.

    ما شروع به داشتن مدل های رقابتی تر می کنیم ، اما این محدوده همچنان زیر پرچمداران واقعی غیر قابل تحمل باقی مانده است. سامسونگ گلکسی Z برابر 5 ، پرچمدار تاشو فعلی سامسونگ ، از نظر ورق فنی/قیمت به اندازه سامسونگ گلکسی S23 Ultra سودآور نیست.

    ما همچنین از دیدن تلفن های هوشمند تاشو مقرون به صرفه فاصله داریم. این نوع محصولات هنوز هم هزینه تولید قابل توجهی را نشان می دهند که مارک ها باید آن را استهلاک کنند. و در همه موارد ، طرف فوق العاده حق بیمه و این واقعیت که بسیاری از کاربران و کاربران آماده پرداخت 2000 یورو برای تاشو هستند ، برعکس تولید کنندگان را ترغیب نمی کند تا قیمت های خود را پایین بیاورند.

    بهترین تلفن های هوشمند تاشو برای خرید در سال 2023 طبق NextPit

    سامسونگ گلکسی Z برابر 5: بهترین تلفن هوشمند تاشو کلاسیک

    سامسونگ گلکسی Z برابر 5

    Galaxy Z Fold 5 تقریباً با سلف خود ، Galaxy Z Fold 4 یکسان است. بین این دو ، ما به شما توصیه می کنیم که مدل قبلی را خریداری کنید زیرا قیمت آن را پایین آورده است.

    اما از نظر مطلق ، Galaxy Z Fold 5 در واقع بهترین تاشو در بازار است. تجربه نرم افزار با عملکردهای چند وظیفه ای یک UI 5 بسیار دلپذیر است.1.1 و خط مشی به روزرسانی آن بی نظیر است.

    Soc Snapdragon 8 Gen 2 عملکرد جامد را ارائه می دهد و استقلال کاملاً صحیح است. فقط شارژ به اندازه کافی آهسته و عدم وجود مکانی برای ذخیره قلم S واقعاً فاقد آن است.

    ماژول عکس ، که از زمان 4 تغییر نکرده است ، با لنزهای اختصاصی تله فوتو از 10 MP رقابت می کند. و کیفیت تصویر همیشه در بالای صفحه های سامسونگ آن را به ابزاری مناسب برای مصرف محتوای چندرسانه ای تبدیل می کند.

    سامسونگ گلکسی Z برابر 5

    سامسونگ گلکسی Z برابر 5

    • به پیشنهاد 1899 ، 00 € (آمازون) مراجعه کنید
    • پیشنهاد 2،279 ، 00 € (آمازون – جدید)
    • یافتن در eBay (eBay)

    Google Pixel Fold: بهترین تلفن هوشمند تاشو کلاسیک جمع و جور

    تاشو پیکسل گوگل

    آزمایش کامل تاشو Google Pixel توسط NextPit را بخوانید

    Google Pixel Fold اولین تلفن هوشمند تاشو Google است. برای اولین تکرار ، Google Pixel برابر در مکان ها متقاعد می شود ، اما بدون توبیخ نیست.

    Google می خواست یک تلفن هوشمند تاشو جمع و جور تر از Samsung Galaxy Z Fold ارائه دهد. حداقل ، این تلفن هوشمند کمتر “بزرگ” است ، اما دارای یک مورب 7.6 اینچ است که یک بار رقیب سامسونگ آن یک بار آشکار شد.

    مانند سامسونگ ، گوگل تاشو خود را با قیمت ممنوع 1900 یورو به فروش می رساند. با این وجود ، Google از نظر نرم افزار ، پشتیبانی از هوش مصنوعی و عکاسی مرجع است ، به طوری که در پایان ، یادداشت همانند سامسونگ گلکسی Z برابر 5 است.

    متأسفانه ، تلفن هوشمند تاشو Google منتشر نخواهد شد ، پیشینی ، نه به طور رسمی در فرانسه.

    سامسونگ Galaxy Z Flip 5: بهترین تلفن هوشمند فلپ تاشو

    سامسونگ گلکسی z flip 5

    بر خلاف Galaxy Z Fold 5 ، سامسونگ توانست در سال 2023 برخی از به روزرسانی های مهم را برای Z Flip 5 ارائه دهد. ابتدا صفحه خارجی 3.4 اینچی که تقریباً کاملاً کاربردی است. سازنده همچنین طراحی لولا را بهبود بخشیده و حداقل فضای بین دو نیمه صفحه نمایش را کاهش می دهد.

    ما همچنین از این واقعیت قدردانی کردیم که نه تنها فضای ذخیره سازی می تواند دو برابر شود ، بلکه می توان قیمت های اساسی را در مقایسه با سال گذشته حفظ کرد. در زمانی که همه پیچ را روی قیمت ها محکم می کنند ، لازم به ذکر است.

    سامسونگ گلکسی z flip 5

    سامسونگ گلکسی z flip 5

    • به پیشنهاد 1 199 ، 00 € (آمازون) مراجعه کنید
    • یافتن در eBay (eBay)

    Motorola Razr 40 Ultra: جایگزین برای بهترین تلفن هوشمند فلپ تاشو

    Motorola Razr 40 Ultra

    پس از چند اشتباه با تلفن های هوشمند تاشو ، موتورولا سال 2023 را روی کلاه های چرخ آغاز کرد و دو تلفن هوشمند تاشو اندکی پس از نتایج خوب RAZR راه اندازی شد (2022). RAZR 40 Ultra با صفحه پوشش OLED 3.6 اینچی که بزرگترین آن تاکنون در یک تلفن هوشمند دریچه دیده می شود ، متمایز است.

    اندکی پس از RAZR (2022) منتشر شد ، مدل جدید همان Soc Snapdragon 8+ Gen 1 را حفظ می کند ، کارآمد و کارآمد ، اما همیشه با هدف اصلی خود که دارای سنسور کوچکتر از سلف خود است ، ناامید می شود. این به خصوص به عکس های شبانه او آسیب می رساند.

    جدید Razr 40 Ultra اولین تلفن هوشمند فلپ تاشو است که می تواند ادعا کند که صفحه خارجی آن واقعاً مفید است. موتورولا حتی موفق به ارائه خط مشی به روزرسانی مناسب از سه نسخه اندرویدی و چهار سال به روزرسانی امنیتی شد.من

    Motorola Razr 40 Ultra

    Motorola Razr 40 Ultra

    • پیشنهاد 1،199 دلار را ببینید . 00 (آمازون)
    • یافتن در eBay (eBay)

    موتورولا رازر (2023): بهترین ارزش برای پول

    موتورولا راز 40

    آزمایش کامل Motorola Razr 40 توسط NextPit را بخوانید

    و موتورولا دوباره در این لیست قرار دارد ، که به آن اعتقاد داشت? RAZR 40 همزمان با RAZR 40 Ultra راه اندازی شد ، فرمول مورد استفاده در RAZR 2019 و 2020 را تصحیح می کند: یک SOC -Range ماهر با یک ماژول عکس خوب ، ضمن تصحیح گسل های اصلی RAZR با یک قالب کاربردی و مهمتر از همه ، قیمت رقابتی پایین تر از رقابت.

    RAZR 40 (تست) آنقدر همکار من مت را تحت تأثیر قرار داد که او یک یادداشت بالاتر از RAZR 40 Ultra به او اختصاص داد. RAZR 40 به یک SOC میانه رژیم می رود ، اما صفحه نمایش OLED OLED 6.9 اینچی بزرگ را نگه می دارد ، گزینه های حافظه خوبی را ارائه می دهد و با کمال تعجب ، هدف اصلی وضوح بیشتر و باتری بزرگتر بدون قربانی کردن شارژ بی سیم.

    موتورولا راز 40

    موتورولا راز 40

    • پیشنهاد 929 دلار را ببینید . 43 (آمازون)
    • یافتن در eBay (eBay)

    نظر شما در مورد این انتخاب بهترین تلفن های هوشمند تاشو 2023 چیست? به گفته شما چه مدلی در این مقایسه جایگاه خود را خواهد داشت? آیا اخیراً یک تلفن هوشمند تاشو خریداری کرده اید؟? اگر چنین است ، آیا شما یک مدل کلاسیک یا دریچه را انتخاب کردید?

    بهترین تلفن هوشمند تاشو: کدام مدل تلفن تاشو را در سال 2023 انتخاب کنید ?

    تلفن های هوشمند تاشو بیشتر و بیشتر در بازار هستند. با آمدن به رقابت در قالب های بزرگ ، آنها این مزیت را دارند که بتوانند به یک جیب بکشند … با ما کشف کنید که بهترین مدل های تلفن های هوشمند قابل تاشو لحظه چیست.

    3 تلفن هوشمند برتر تاشو در سال 2023

    Honor Magic vs (2022)

    • طراحی دقیق جهانی
    • صفحه نمایش عالی
    • 66 وات بار
    • تاشو قابل مشاهده و حساس

    سامسونگ گلکسی z flip 5

    • صفحه داخلی زیبا
    • بهینه سازی نرم افزار موفق (به طور خاص حالت فلکس)
    • دوربین کارآمد با سس سامسونگ
    • استقلال و بار

    Motorola Razr 40 Ultra

    • صفحه OLED مجلل
    • عملکرد برتر ، بدون گرمایش
    • امکانات صفحه نمایش خارجی
    • استقلال آن

    صفحه تاشو یک فناوری نسبتاً اخیر است. قبلاً برای ویترین نمایشگاههای فناوری رزرو شده بود ، اکنون حتی در اروپا نیز در جیب ما فرود آمده است. و اکنون می توانید خود را خریداری کنید یک تلفن هوشمند تاشو. البته اگر آنها بیشتر بخشی از بهترین تلفن های هوشمند باشند ، نوآوری هزینه دارد.

    در حال حاضر ، دو عامل فرم وجود دارد: تلفن های اول در قالب “flip” (دریچه) که به صورت افقی جمع می شوند و این مزیت را دارند که یک صفحه نمایش بزرگ (به طور کلی 6.7 یا 6.8 اینچ) را ارائه می دهند ، در حالی که یک ظاهر تلفن هوشمند جمع و جور را در موقعیت تاشو نگه می دارند. یک راه حل کمی ترکیبی ، که ممکن است برای بسیاری از افراد جذاب باشد. قالب دوم ، معروف به “تاشو” (کتاب) با تاشو عمودی ، با تلفن های هوشمند با یک صفحه بزرگ ، با فرمت تقریباً مربعی مطابقت دارد. تاشو ، او از یک تلفن کلاسیک کوچکتر نیست ، اما هنگام باز کردن صفحه نمایش بسیار بزرگی را پنهان می کند.

    تلفن های صفحه قابل تاشو به وضوح باد در بادبان های خود و آینده ای روشن دارند. با این حال به خاطر داشته باشید که این تلفن های هوشمند بالا هستند. تولید کنندگان بیشتر و بیشتر در حال شروع کار هستند ، اکنون که تاشو و لولا بهتر مدیریت می شوند.

    آماده برای کشف مفصل جهان تلفن های هوشمند تاشو ? بلافاصله کشف کنید انتخاب ما از بهترین تلفن های تاشو ::

    • سامسونگ گلکسی z flip 5
    • Motorola Razr 40 Ultra
    • موتورولا رازر (2022)
    • سامسونگ گلکسی Z برابر 5
    • تلفن های هوشمند تاشو هواوی

    سامسونگ Galaxy Z Flip 5 بهترین تلفن هوشمند تاشو

    سامسونگ گلکسی z flip 5

    • صفحه داخلی زیبا
    • بهینه سازی نرم افزار موفق (به طور خاص حالت فلکس)
    • دوربین کارآمد با سس سامسونگ
    • استقلال و بار

    نسخه فعلی تلفن هوشمند تاشو سامسونگ برخی از لمس های اضافی را به ارمغان می آورد. Samsung Galaxy Z Flip 5 دارای یک لولا کاملاً جدید در قطره آب است که به شما امکان می دهد آن را به طور کامل ببندید ، بدون این. مثل همیشه ، تلفن هوشمند تاشو از پایان عالی بهره می برد. صفحه خارجی کمی بیشتر برای ارائه یک ارزش افزوده واقعی کار می کند.

    سامسونگ Galaxy Z Flip 5 // منبع: Brice Zerouk - Frandroid

    سامسونگ Galaxy Z Flip 5 // منبع: Brice Zerouk – Frandroid

    سامسونگ Galaxy Z Flip 5 // منبع: Brice Zerouk - Frandroid

    سامسونگ Galaxy Z Flip 5 // منبع: Brice Zerouk – Frandroid

    سامسونگ Galaxy Z Flip 5 // منبع: Brice Zerouk - Frandroid

    سامسونگ Galaxy Z Flip 5 // منبع: Brice Zerouk – Frandroid

    سامسونگ Galaxy Z Flip 5 // منبع: Brice Zerouk - Frandroid

    سامسونگ Galaxy Z Flip 5 // منبع: Brice Zerouk – Frandroid

    دومی یک دال AMOLED 3.4 اینچ با تعریف HD است. در عین حال ، صفحه داخلی دارای یک مورب 6.7 اینچی با HD+کامل است ، و یک طراوت بین 1 تا 120 هرتز نوسان می کند. اقدامات ما امکان تشخیص اوج بالایی از روشنایی در 1635 CD/m2 را فراهم کرد. حتی وفاداری رنگ وجود دارد. سامسونگ همیشه می داند چگونه صفحه های خوبی بسازد.

    از نظر قدرت ، پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 عملکرد بالایی را امکان پذیر می کند. مراقب باشید زیرا z flip 5 تمایل کمی به گرم شدن در بازی دارد. این همچنین منجر به استقلال شکننده تر می شود: تلفن هوشمند شیر تاشو فقط در یک روز کامل استفاده می تواند پول نقد کند. بار محدود به 25 W است که سرعت شارژ را برطرف می کند: 1 ساعت 10 طول می کشد تا به 100 ٪ تغییر یابد ، خیلی طولانی است !

    در بخش ناامیدی های کوچک ، قسمت عکس این است که انگشت را نشان دهد. در مواجهه با Ultra S23 که یکی از بهترین تلفن های هوشمند عکس در آن لحظه است ، عدم وجود تطبیق پذیری و به ویژه لنز تله فوتو احساس می شود. ما همچنین در استفاده از صفحه نمایش خارجی گرسنه هستیم زیرا برنامه ها محدود هستند. تلفن هوشمند تاشو هنوز یکی از منابع مربوط به مشاوره به شما با وجود قیمت تماس با 1199 یورو است. آزمون Samsung Galaxy Z Flip 5 ما برای خواندن بیشتر در دسترس است.

    از کجا بخریم
    سامسونگ Galaxy Z Flip 5 با بهترین قیمت ?
    1،199 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1،199 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1،199 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1،199 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1،199 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    784 یورو پیشنهاد را کشف کنید
    799 € پیشنهاد را کشف کنید
    814 € پیشنهاد را کشف کنید
    848 € پیشنهاد را کشف کنید
    911 € پیشنهاد را کشف کنید
    1،199 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1،199 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1،199 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1،199 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1،199 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1،199 یورو این پیشنهاد را کشف کنید

    اگر می خواهید بودجه کمتری سرمایه گذاری کنید ، آزمایش دقیق ما از Galaxy Z Flip 4 را بخوانید. فروخته شده هنگامی که با 1100 یورو آزاد می شود ، Z Flip 4 در عرض چند ماه کاهش قیمت آن را به شدت کاهش داد. تلفن هوشمند تاشو سازنده کره اکنون حدود 800 یورو مذاکره شده است که این امر جالب تر می شود.

    از کجا بخریم
    سامسونگ گلکسی z تلنگر 4 با بهترین قیمت ?
    1،289 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1،289 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    599 € پیشنهاد را کشف کنید
    664 یورو پیشنهاد را کشف کنید
    719 € پیشنهاد را کشف کنید
    799 € پیشنهاد را کشف کنید
    799 € پیشنهاد را کشف کنید
    1،109 € پیشنهاد را کشف کنید
    1،109 € پیشنهاد را کشف کنید
    1،109 € پیشنهاد را کشف کنید

    Motorola Razr 40 فوق العاده جایگزین سامسونگ

    Motorola Razr 40 Ultra

    • صفحه OLED مجلل
    • عملکرد برتر ، بدون گرمایش
    • امکانات صفحه نمایش خارجی
    • استقلال آن

    از نظر طراحی ، Motorola Razr 40 Ultra دارای تاشو هنوز بهبود یافته و عالی است. تلفن هوشمند دریچه تاشو تصفیه شده است تا آن را کمتر و بالاتر از همه خوشایند تر کند. این لولا به دستگاه اجازه می دهد تا با توجه به آن کاملاً بسته شود ، بدون فضا: نمی تواند به طور کامل به 180 درجه باز شود. سرانجام ، دارای گواهینامه IP52 است.

    Motorola Razr 40 Ultra // منبع: Frandroid / Chloé Pertuis

    Motorola Razr 40 Ultra // منبع: Frandroid / Chloé Pertuis

    Motorola Razr 40 Ultra // منبع: Frandroid / Chloé Pertuis

    Motorola Razr 40 Ultra // منبع: Frandroid / Chloé Pertuis

    Motorola Razr 40 Ultra // منبع: Frandroid / Chloé Pertuis

    Motorola Razr 40 Ultra // منبع: Frandroid / Chloé Pertuis

    از نظر رابط ، صفحه خارجی 3.9 اینچی که در پشت قرار گرفته است یکی از تلفن های تلفن با تلفن است. آنچه نمک این Ultra Razr 40 را ایجاد می کند ، امکان باز کردن تمام برنامه های موجود در این رابط است. ما حتی توانستیم بازی کنیم خون آشام بازمانده در این قسمت از صفحه. در رابط کلاسیک ، یک صفحه OLED با طراوت از 1 تا 165 هرتز دارید. اقدامات ما امکان تشخیص حداکثر روشنایی 1239 CD/m2 را فراهم کرد.

    والدین ضعیف این تلفن هوشمند تاشو قسمت عکس اوست. Motorola Razr 40 Ultra دارای سنسور دوتایی است. عکس های گرفته شده برای یک دستگاه با این قیمت بسیار متوسط ​​است. اینها فاقد شیرجه رفتن هستند ، گاهی اوقات خیلی اشباع می شوند در حالی که حالت شب وجود ندارد. این نقطه سیاه بزرگ تلفن واقعی است.

    در تلفن هوشمند فلپ تاشو ، یک پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 وجود دارد. مطمئناً مربوط به سال گذشته است ، اما کاملاً قادر به ارائه قدرت خوب روزانه است. استقلال توسط باتری 3800 میلی آمپر ساعت تضمین می شود ، که امکان استقامت خوب را فراهم می کند ، به خصوص اگر از صفحه خارجی استفاده می کنید.

    برای 1200 یورو ، تلفن هوشمند تاشو موتورولا یک مدل خوب است ، با یک پیشنهاد اصلی. تست Ultra Motorola Razr 40 ما برای کسب اطلاعات بیشتر در دسترس است.

    از کجا بخریم
    Motorola Razr 40 Ultra با بهترین قیمت ?
    979 € پیشنهاد را کشف کنید
    979 € پیشنهاد را کشف کنید
    1،099 € پیشنهاد را کشف کنید
    1،099 € پیشنهاد را کشف کنید
    979 € پیشنهاد را کشف کنید
    979 € پیشنهاد را کشف کنید
    992 € پیشنهاد را کشف کنید
    1،099 € پیشنهاد را کشف کنید
    1،199 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1،199 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1،218 € پیشنهاد را کشف کنید
    1،285 یورو پیشنهاد را کشف کنید

    موتورولا رازر (2022) پاسخ ارزان تر

    موتورولا رازر (2022)

    • زیبا به خصوص صفحه نمایش روشن
    • سنسور اصلی کارآمد
    • عملکرد خوب بدون گرمایش
    • نظارت بیش از حد نرم افزار

    موتورولا دو مدل از تلفن های هوشمند تاشو را با دامنه RAZR خود امتحان کرد. این دو مدل لزوماً ارواح را رقم نمی زدند ، اما RAZR 2022 تلفن خوبی است. در این طرح ، تولید کننده شرط بندی حاشیه ای را ایجاد کرد ، که لزوماً برای او ظاهری بسیار مدرن به ارمغان نمی آورد ، اما از پایان های عالی بهره می برد. پس از بسته شدن ، کمی ضخیم تر از سایر مدل های مشابه است. برابر خیلی مشهود نیست ، از این طرف مشکلی نیست. از طرف دیگر ، لولا کمی “سست” به نظر می رسد. با دانستن اینکه دومی با گذشت زمان و دستکاری بیشتر نرم تر خواهد بود ، کمی نگران است.

    بازگشت صفحه نمایش خارجی برای گرفتن سلفی // منبع: Frandroid - Chloé Pertuis

    بازگشت صفحه نمایش خارجی برای گرفتن سلفی // منبع: Frandroid – Chloé Pertuis

    پشت RAZR 2022 // منبع: Frandroid

    پشت RAZR 2022 // منبع: Frandroid

    RAZR 2022 از جلو // منبع: Frandroid - Chloé Pertuis

    FACE RAZR 2022 // منبع: Frandroid – Chloé Pertuis

    صفحه نمایش چیست ? جدول دال تاشو در 6.7 اینچ ، با تعریف 1080 × 1080 پیکسل. با وجود رنگ سنجی کمی بسیار سرد ، صفحه نمایش دارای ویژگی های بسیار خوبی است ، از جمله حداکثر روشنایی حداکثر رضایت بخش (1200 CD/m² در HDR). صفحه خارجی ، 2.7 اینچ را اشغال می کند. موتورولا در استفاده از این صفحه از همان فلسفه سامسونگ و اوپو استفاده نکرد. در اصل ، دومی می تواند تقریباً به اندازه صفحه داخلی نمایش داده شود … حتی یک بازی ویدیویی ، بله. اما همه چیز کاملاً فکر نشده است. ما همچنین مجبور خواهیم شد که به یک فقدان آشکار توجه کنیم ، عدم وجود حالت فلکس برای استفاده از تلفن در 90 درجه.

    برای اجرای همه اینها ، سازنده به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 اعتماد کرد. حتی در بازی ، تلفن گرم نمی شود. سطح باتری ، این کار نه بهتر و نه کمتر از رقبای ارزش گذاری وی ، به سادگی یک روز استقلال ارائه می دهد. بار در 30 W ارائه می شود ، اما بار بی سیم نیست.

    در مؤلفه عکس ، RAZR 2022 بسیار خوب عمل می کند ، تنها با دو هدف (زاویه ای گسترده 50 MPX و زاویه فوق العاده گسترده 13 MPX). اگر زاویه وسیع کاملاً رضایت بخش باشد ، زاویه فوق العاده گسترده ای بسیار دشوارتر است ، با رنگ های کمتر واضح ، شیرجه کمتری. بنابراین بهتر است در صورت انتخاب از هدف اصلی استفاده کنید. عدم وجود لنز تله فوتو (مانند همه تلفن های هوشمند فلپ) نیز برای نشان دادن انگشت است.

    برای نتیجه گیری ، ما یک نکته سیاه را در مورد نرم افزار Horizon یادداشت خواهیم کرد: فقط دو سال به روزرسانی های اصلی Android و سه سال از تکه های ایمنی ارائه می شود – که برای یک دستگاه بالا بسیار محدود است. بنابراین لازم است که از اندروید 14 به عنوان جدیدترین نسخه راضی باشید ..

    از کجا بخریم
    موتورولا راز (2022) با بهترین قیمت ?
    1،038 € پیشنهاد را کشف کنید
    789 € پیشنهاد را کشف کنید
    1،266 یورو پیشنهاد را کشف کنید

    سامسونگ گلکسی z برابر 5 بهترین برابر

    سامسونگ گلکسی Z برابر 5

    • طراحی شسته و رفته و ضد آب
    • محصولات بسیار روشن و سیال (120 هرتز)
    • دوربین بسیار همه کاره
    • با قیمت 2000 یورو فروخته می شود

    هر نسل از تلفن های هوشمند تاشو سامسونگ ، دو فلسفه تاشو با هم رقابت می کنند. این سامسونگ گلکسی z برابر 5 بار دیگر برخی از لمس ها را در برابر برابر 4 به ارمغان می آورد. در اینجا نیز ، لولا اصلاح شده است تا بتواند به طور کامل بسته شود. با این حال ، برابر قابل مشاهده است ، و مهمتر از همه ، صدور گواهینامه حفاظت از گرد و غبار فاقد آن است.

    Galaxy Z Fold 5. // منبع: Frandroid - Brice Zerouk

    Galaxy Z Fold 5. // منبع: Frandroid – Brice Zerouk

    Galaxy Z Fold 5. // منبع: Frandroid - Brice Zerouk

    Galaxy Z Fold 5. // منبع: Frandroid – Brice Zerouk

    Galaxy Z Fold 5. // منبع: Frandroid - Brice Zerouk

    Galaxy Z Fold 5. // منبع: Frandroid – Brice Zerouk

    دامنه برابر به ویژه با عملکرد تلفن هوشمند متمایز می شود. باز هم ، این تراشه Snapdragon 8 Gen 2 است که از تبدیل نرم افزار مراقبت می کند. بنابراین تلفن تاشو قادر به تبدیل نرم افزار با عملکرد بالا و خواستار بازی های موبایل است. هنگامی که از آن سؤال شد ، Z برابر 5 تمایل زشت به گرما دارد. استقلال یک روز استفاده را ارائه می دهد در حالی که بار به همان اندازه کند است.

    در قسمت عکس ، تلفن هوشمند تاشو سامسونگ همه کاره است. حضور تله فوتو نیز مورد استقبال قرار می گیرد. در سطح صفحه نمایش ، این رابط های یکسان در داخل ، بلکه در خارج نیز هستند. موردی که در داخل آن قرار گرفته است 7.6 اینچ با طراوت بین 46 تا 120 هرتز است. خواه کالیبراسیون ، رنگ و روشنایی باشد ، همه چیز زیاد است.

    در قسمت نرم افزار ، Samsung Galaxy Z Fold 5 پیشرفت های واقعی را ارائه می دهد. تجربه چند سرباره را که در Z Fold 4 دیده بودیم تصحیح می کند. اگر تلفن جالب باشد ، هنوز هم گران است زیرا نسخه اصلی آن 1899 یورو است. یک سرمایه گذاری واقعی که می توانیم توصیه کنیم در صورت داشتن وسیله. در این صورت ، خواندن تست سامسونگ گلکسی Z Fold 5 در دسترس است.

    از کجا بخریم
    سامسونگ گلکسی Z برابر 5 با بهترین قیمت ?
    1899 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1899 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1899 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1899 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1899 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1،242 یورو پیشنهاد را کشف کنید
    1،274 یورو پیشنهاد را کشف کنید
    1،299 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1،483 یورو پیشنهاد را کشف کنید
    1،498 یورو پیشنهاد را کشف کنید
    1،676 یورو پیشنهاد را کشف کنید
    1899 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1899 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1899 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1899 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1899 یورو این پیشنهاد را کشف کنید

    اگر می خواهید از یک تلفن هوشمند تاشو عالی لذت ببرید ، از نظر قیمت کمی در دسترس تر است ، ما به شما توصیه می کنیم به نسل قبلی تولید کننده مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Galaxy Z Fold 4, به آزمون کامل نوشته شده توسط عمر بروید.

    از کجا بخریم
    سامسونگ گلکسی Z برابر 4 با بهترین قیمت ?
    1،149 € پیشنهاد را کشف کنید
    1،349 یورو پیشنهاد را کشف کنید
    1،349 یورو پیشنهاد را کشف کنید
    1،799 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1،069 € پیشنهاد را کشف کنید
    1،071 یورو پیشنهاد را کشف کنید
    1،092 € پیشنهاد را کشف کنید
    1،499 € پیشنهاد را کشف کنید
    1619 یورو پیشنهاد را کشف کنید
    1،799 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    1،799 یورو این پیشنهاد را کشف کنید
    2،013 € پیشنهاد را کشف کنید

    Honor Magic vs (2022) رقیب برابر

    Honor Magic vs (2022)

    • طراحی دقیق جهانی
    • صفحه نمایش عالی
    • 66 وات بار
    • تاشو قابل مشاهده و حساس

    مانند همه تلفن های هوشمند تاشو در قالب کتاب ، Honor Magic VS دارای دو صفحه است. صفحه خارجی یک دال OLED 6.45 اینچی با سرعت 120 هرتز است ، صفحه داخلی OLED 7.9 اینچ در 90 هرتز است. توجه داشته باشیم که افتخار روی صفحه خارجی متمرکز شده است: علاوه بر تازه سازی بهتر ، دومی حداکثر روشنایی بالاتری دارد (1200 نیت ، در برابر 800 برای کارآموز). در سمت تاشو ، شرط افتخار در برابر آب شرط بندی کنید: هیچ فضایی وجود ندارد بنابراین وقتی تلفن تاشو می شود. از طرف دیگر ، با استفاده از صفحه داخلی ، تاشو زیر انگشت خود را احساس خواهید کرد.

    منبع: chloé pertuis - fandroid

    منبع: Chloé Pertuis – Frandroid

    منبع: chloé pertuis - fandroid

    منبع: Chloé Pertuis – Frandroid

    منبع: chloé pertuis - fandroid

    منبع: Chloé Pertuis – Frandroid

    از طرف عکس ، سه سنسور وجود دارد: یک سنسور اصلی 54 MPX ، یک سنسور زاویه فوق العاده بزرگ 50 MPX و یک تله 8 مگاپیکسلی. نتیجه به طور کلی با کیفیت ، با رنگ های روشن و مدیریت HDR خوب است. با این حال ما زیر استعدادترین تلفن های پریمیوم در عکس مانند Honor Magic 5 یا Galaxy S23 هستیم.

    از طرف رابط ، Magic VS در Android 13 با MagicOS 7 اجرا می شود.1. بهینه سازی برنامه ها ، به ویژه در صفحه داخلی ، کاملاً به این نکته نیست. برای اجرای همه اینها ، این تلفن هوشمند تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 را قرار می دهد ، بنابراین شما نگرانی برق نخواهید داشت. Honor 3 سال به روزرسانی اندرویدی و 5 سال به روزرسانی امنیتی را قول می دهد.

    در مورد استقلال ، در یک روز خوب (بنابراین هیچ چیز استثنایی) و یک شارژ مؤثر در 66 W حساب کنید. اگر به دنبال جزئیات بیشتر هستید ، تست کامل Honor Honor Magic را بخوانید.

    از کجا بخریم
    Honor Magic vs (2022) با بهترین قیمت ?

    در حال حاضر هیچ پیشنهادی وجود ندارد

    تلفن های هوشمند تاشو هواوی

    هواوی خود را در اوایل صفحه نمایش صفحه های تاشو قرار داد. متأسفانه ، در صورت عدم وجود خدمات Google ، 5G و همچنین سرمایه گذاری بسیار بالایی ، تاشو روی هواوی دقیقاً توصیه نمی شود. اما بدانید که آنها وجود دارند و در فرانسه به بازار عرضه می شوند.

    Huawei-P50-Pocket-Frandroid-2021

    در جیب Huawei P50 ، یک فلپ تاشو, خانه یک اسنپدراگون 888 SOC همراه با 8 یا 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت ذخیره سازی. این یک دال AMOLED با احتیاط بسیار بزرگ 6.9 اینچی دارد. برای صفحه نمایش خارجی ، شما باید از یک صفحه OLED 1.04 اینچی بسیار کوچک (340 x 340 px) ، با فرمت دور ، راضی باشید. مجهز به سه سنسور عکس ، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و بار سریع در 40 W.

    Huawei-Mate-XS-2-Frandroid-2022

    تفسیر از تاشو در قالب کتاب توسط هواوی شایستگی اصلی بودن را دارد. در همسر XS 2 به بیرون باز می شود ، سپس یک دال OLED 7.8 اینچی با سرعت خنک کننده 120 هرتز را آشکار می کند. انتخابی که لزوماً غریزی نیست. مجهز به اسنپدراگون 888 و سه هدف قانع کننده (از جمله لنز تله فوتو !) ، و همچنین باتری 4880 میلی آمپر ساعت ، Mate XS 2 استدلال های زیبایی دارد. اما در سال 2000 یورو ، بدون خدمات Google ، نه 5 گرم و نه صدور گواهینامه ضد آب ، توصیه کردن آن غیرممکن است. اگر کنجکاو هستید ، ما توانستیم چند روز آن را آزمایش کنیم.

    تلفن های هوشمند تاشو که انتظار داریم

    باید بدانید که چندین مدل از تلفن های هوشمند تاشو وجود دارد که هرگز در اروپا به بازار عرضه نشده اند ، اما فقط در آسیا مانند مخلوط شیائومی برابر 2, در Vivo X برابر, منoppo find n.

    همچنین خاطرنشان می شود که مایکروسافت در سال 2021 با خود سعی در ورزش کرد سطح دوتایی 2 (یک قالب برابر) ، که دقیقاً موفقیت آمیز نبود ، به خصوص به دلیل بسیاری از اشکالات و یک دوربین ناامید کننده. ما آن را در آن زمان آزمایش کردیم … با 5/10 به کلید.

    خبر خوب ، با این حال: پس از اجازه دادن به سامسونگ در بازارهای مختلف ، مارک های دیگر در آینده نزدیک ماجراجویی را آغاز می کنند. یکپارچه به عنوان مثال ، تأیید کرد که یک تلفن تاشو در نیمه دوم سال 2023 منتشر می شود. به نوبه خود ، Google در کنفرانس Google I/O خود ، حجاب را بر روی مدل خود با تاشو پیکسل بلند کرد. تنها مشکل ، علی رغم برخورد مشتاق ما ، تلفن هوشمند تاشو سازنده برای فروش در فرانسه در نظر گرفته نشده است. موتورولا با توسعه دامنه RAZR خود ، با موفقیت در کنار خود ادامه می دهد.

    علاوه بر این ، سامسونگ هر تابستان از نسل جدید تلفن های هوشمند تاشو رونمایی می کند. بنابراین ، ما می توانیم امیدوار باشیم که Galaxy Z Flip 5 وت Galaxy Z Fold 5 زمین در اوت 2023. زمزمه شد که سامسونگ اکنون مانند رقبای خود ، لولا در آب استفاده می کند ، که در برابر آب و گرد و غبار نیز تأیید می شود. یک حرف آخر در Oppo Find N2 Flip. به دلیل وضعیت نامطلوب OPPO در فرانسه ، پیدا کردن تلفن هوشمند آنلاین جدید تقریباً دیگر امکان پذیر نیست. به همین دلیل دیگر نمی توانیم با قاطعیت آن را به شما توصیه کنیم.

    همه چیز در مورد تلفن های هوشمند تاشو

    صفحه تاشو ?

    بسیاری از شرکت ها همزمان کار روی صفحه های تاشو را شروع کرده اند. در اوایل سال 2008 ، نوکیا به این مفهوم علاقه مند بود ، با یک محصول خنده دار ، Morph ، یک دستگاه انعطاف پذیر. در پاییز سال 2018 ، استارتاپ چینی Royole با یک صفحه OLED که به بیرون ، Flexpai می رود ، تلفن را ارائه می دهد که بدون شک اولین تلفن هوشمند تاشو واقعی است. در این فرآیند ، سامسونگ نمونه اولیه را با یک صفحه با فرمت برابر ارائه می دهد.

    اما تا سال 2019 نگذشت که بازاریابی برای اولین گوشی هوشمند تاشو را مشاهده کرد: این گلکسی سامسونگ است. سپس ، در سال 2020 ، اولین تلفن در قالب شیر ظاهر می شود ، اولین نام Galaxy Z Flip.

    علاوه بر این ، صفحه تاشو نیز در انواع دیگر دستگاه های فنی موجود است. ما به ویژه به لپ تاپ ها فکر می کنیم ، مانند Asus Zenbook 17 برابر. کافی است بگوییم که این فناوری آینده ای دارد و به لطف یک تقلید جالب بین تولید کنندگان ، از پیشرفت های بسیار خوبی برخوردار است.

    آیا لولای یک تلفن تاشو در دراز مدت قابل اعتماد است ?

    این سوالی است که شما حق دارید قبل از سرمایه گذاری 1000 یورو در یک تلفن هوشمند که صفحه نمایش آن به نصف است ، از خود بپرسید. شما هیچ نگرانی در مورد این نکته خاص ندارید: لولا قبل از بازاریابی در آزمایشگاه آزمایش و آزمایش می شوند. سامسونگ به عنوان مثال 200،000 برابر برای z flip 3 قول می دهد. یک کانال YouTube از باز و بسته شدن این مدل غیر توقف (با دست “سرگرم کننده بود !): نتیجه ، 418.500 برابر یا 9 سال استفاده با سرعت 100 دهانه در روز ، قبل از اینکه تلفن دیگر نتواند در موقعیت تاشو بماند.

    نحوه انتخاب بین فرمت تاشو و قالب تلنگر ?

    همه چیز به کاربردهای شما ، نیازهای شما و ترجیحات زیبایی شناسی شما بستگی دارد. تاشو سوپاپ (قالب تلنگر) باعث صرفه جویی در فضا می شود ، زیرا شکل یک مربع کوچک را یک بار تاشو می گیرد. بدین ترتیب به راحتی به جیب می رود و از صفحه داخلی آن به طور طبیعی محافظت می شود.

    فاکتور فرم برابر (“کتاب”) از آنجا که حتی عقب نشینی کرده است ، همان اندازه یک گوشی هوشمند با فرمت بزرگ است. هدف: داشتن یک صفحه نمایش تقریباً شبیه یک رایانه لوحی که یک بار آشکار شده است. برای افرادی که چند وظیفه زیادی را انجام می دهند و از تلفن خود برای کار استفاده می کنند ، می تواند بسیار عملی باشد. علاوه بر این ، تلفن های هوشمند با فرمت برابر به طور کلی گران تر از تلفن های هوشمند دریچه هستند.

    ما می گوییم “تلفن هوشمند تاشو” یا “تلفن هوشمند تاشو” ?

    از زمان ورود مدل ها به بازار و به ویژه در فرانسه ، بحثی در مورد اصطلاحات دقیق محصول ایجاد می شود. در میان مدافعان سرسخت نام “تاشو” ، به عنوان مثال دوست ما نیکلاس للووش از Numerama ، که به درستی معتقد است که اصطلاح “تلفن هوشمند تاشو” به زبان فرانسوی منصفانه تر است. در واقع ، “تاشو” در مورد آنچه تصور می شد ذاتاً تاشو می شود ، “تاشو” ، به آنچه که قادر به تاشو است ، صدق می کند. با این حال ، زبان Molière فریبنده است و اصطلاح “تاشو” برای مدتی ساخته شده است. و از آنجا که استفاده از آن نیز مهم است ، اصطلاح تلفن هوشمند “تاشو” نیز عادلانه است.

    پیوندهای خاصی از این مقاله وابسته است. ما همه چیز را در اینجا توضیح خواهیم داد.

    آیا از Google News (اخبار در فرانسه) استفاده می کنید ? شما می توانید رسانه مورد علاقه خود را دنبال کنید. دنبال کردن Frandroid در Google News (و numerama).