شارژر تسلا 2023: ماشین های سازگار چیست? قیمت آن چند است?, کابل ها و ایستگاه های شارژ برای تسلا – بارگیری

ایستگاه ها و کابل های شارژ تسلا

Contents

سرانجام ، بدانید که در بین استانداردهای رقیب ، می توانیم استناد کنیم چوگان (ژاپنی) ، سوپر شارژر تسلا (آمریکایی) و استاندارد جدید New Generation Load New Ultra -Fast هوس (چینی ها).

شارژر تسلا 2023: ماشین های سازگار چیست ? قیمت آن چند است ?

از اول فوریه 2022 ، صاحبان وسایل نقلیه برقی به غیر از تسلا می توانند وسایل نقلیه خود را با استفاده از برخی از ابرقهرمانان در فرانسه شارژ کنند ، از برنامه تسلا. در حال حاضر ، کمتر از 80 سایت تحت تأثیر قرار نمی گیرد. چه کسی می تواند به آن دسترسی داشته باشد ، چگونه و چقدر هزینه دارد ?

  • آیا ماشین من با یک سوپر شارژر تسلا سازگار است ?
  • انواع مختلف اتصالات برای وسایل نقلیه برقی
  • چه چیزی است ، CCS Combo ?
  • از کجا می توانم ماشین الکتریکی خود را در یک سوپر شارژر تسلا شارژ کنم ?
  • یک وسیله نقلیه الکتریکی غیر تسلا را در یک سوپر شارژر شارژ کنید ، چقدر هزینه دارد ?
  • اگر من یک تسلا را رانندگی نمی کنم ، چگونه ماشین الکتریکی خود را به یک سوپر شارژر شارژ کنم ?

سوپر شارژ

اگر یک وسیله نقلیه الکتریکی 100 ٪ به غیر از تسلا دارید ، در نهایت می توانید به (بخشی) از شبکه Superchargers گروه Elon Musk دسترسی پیدا کنید تا بتوانید کوه خود را در فرانسه شارژ کنید ، بلکه در آلمان ، بلژیک ، در کشورها -BAS و نروژ نیز به آن دسترسی پیدا کنید. رانندگان وسایل نقلیه از مارک های دیگر می توان مکان های واجد شرایط را پیدا کنید به طور مستقیم از برنامه Tesla (در نسخه 4 آن.2.حداقل) و یا اشتراک پرداخت کنید ، یا پرداخت کنید از یک لایحه کمی شور تر در ترمینال که رانندگان یک تسلا. در حال حاضر ، فقط 16 ایستگاه شارژ تسلا واجد شرایط هستند ، و دیگران بعداً اضافه می شوند. اما چه کسی می تواند به آن دسترسی پیدا کند ، چگونه و با چه قیمتی ? برای خواندن: تغییر باتری تسلا آن ثروت دارد !

آیا ماشین من با یک سوپر شارژر تسلا سازگار است ?

هیوندای یونیق

برای شارژ مجدد ماشین برقی خود در ترمینال تسلا ، وسیله نقلیه شما باید یا یک کانکتور نوع 2 داشته باشید, یا اتصال COMBO CSS CONNECTOR. در اروپا, همه ابر رایانه های Tesla V2 مجهز به پایانه های کابل دوتایی برای مسئولیت درگاه های شارژ CC Type 2 را بر عهده بگیرید (استاندارد CEI 62196) و همچنین CCS Combo 2, از نوامبر 2018. بنابراین ، و به طور کلی, تقریباً تمام 100 ٪ وسایل نقلیه هیبریدی برقی و قابل شارژ با ایستگاه های شارژ تسلا سازگار هستند. آیا آئودی (e-tron) ، مرسدس (EQ ، A 250 E ، B 250 E) ، BMW (I3) ، Hyundai (Kona ، Ioniq) ، Jaguar (I-Pace ، F-Pace) ، KIA (E-NIRO) ، رنو (زو) ، پژو (E-208 ، E-2008 ، E-Rifter) ، پورشه (Taycan) یا Volkswagen (E-UP!) ، جامع بودن آن دشوار است زیرا نمونه های مدل ها لژیون هستند. اگر شک دارید ، دریغ نکنید که مستقیماً از فروشنده ، تولید کننده یا تسلا خود بپرسید. امروز, تقریباً همه اتومبیل های برقی جدید در بازار اروپا راه اندازی شد کانکتور دسته کوچک موسیقی جاز را ادغام کنید CSS, هنگامی که آنها شارژ مداوم را ارائه می دهند. در تسلا ، حتی به استاندارد مدل 3 فروخته شده در اروپا تبدیل شده است. از طرف دیگر ، تسلا آمریکایی (که مجهز به شارژر NACS است ، اتصال دهنده مالک تسلا) که در اروپا وارد شده است نمی تواند در اروپا بارگیری شود. مراقب باشید ، با این حال ، برخی از وسایل نقلیه به طور مجهز به ژاپنی مجهز به درگاه CHADEMO ، مانند Mititishi و Outlander PHEV ، لکسوس و نسخه الکتریکی UX ، نیسان با برگ و E-NV200 … سازگار نیستند.

انواع مختلف اتصالات برای وسایل نقلیه برقی

  • کانکتور نوع 1, به آرامی وابسته ، یکی از قدیمی ترین است. از آن برای اتصال به منبع منبع متناوب استفاده می شود و بنابراین ، برای اتصال به خانه یا به شارژرهای عمومی با قدرت کم استفاده می شود. حد 32 آمپر تک فاز است ، با قدرت تحویل 7 کیلو وات (7 کیلو وات در یک ساعت). Renault Kangoo Ze ، Peugeot Ion و Nissan Leaf 1 و 2 مجهز به آن هستند.
  • کانکتور نوع 2, بار آهسته و سریع ، شارژ جریان مداوم تا 50 کیلو وات (120 کیلو وات در تسلا) و جریان متناوب تا 63 آمپر و 43 کیلو وات در سه فاز را ارائه می دهد. اکنون رایج ترین کانکتور است ، با دسته کوچک موسیقی جاز CCS. Renault Zoe 1 و 2 ، مدل Tesla S ، X و 3 ، Hyundai Ioniq و Kona Electric ، Kia E-Niro ، Audi E-Tron ، BMW I3 یا Mercedes EQC مجهز به آن هستند.
  • اتصال نوع COMBO CSS (همچنین به عنوان دسته کوچک موسیقی جاز یا گاهی اوقات نوع 2 CSS COMBO نامیده می شود) ، بار سریع. این اتصال استاندارد در اروپا از سال 2014 است. گسترش کانکتور نوع 2 ، جریان های بیش از 250 کیلو وات را ارائه می دهد.

سرانجام ، بدانید که در بین استانداردهای رقیب ، می توانیم استناد کنیم چوگان (ژاپنی) ، سوپر شارژر تسلا (آمریکایی) و استاندارد جدید New Generation Load New Ultra -Fast هوس (چینی ها).

چه چیزی است ، CCS Combo ?

اگر وسیله نقلیه الکتریکی دارید, حتماً در مورد سوکت دسته کوچک موسیقی جاز شنیده اید, که ممکن است سالها در مورد آنها صحبت شود. استاندارد اروپایی برای شبکه شارژ وسیله نقلیه الکتریکی (منبع), CCS دسته کوچک موسیقی جاز مخفف این است سیستم شارژ ترکیبی یا سیستم بار ترکیبی.

دسته کوچک موسیقی جاز چیزی بیشتر یا کمتر از یک نیست فن آوری شارژ مجدد وسیله نقلیه الکتریکی باتری استاندارد, میوه همکاری 7 تولید کننده خودرو از جمله آئودی ، BMW ، دایملر ، پورشه و فولکس واگن و همچنین فورد و جنرال موتورز. از بین بهترین شبکه های شناخته شده مجهز به این استاندارد ، به عنوان مثال Corri-Door یا Ionity استناد خواهیم کرد.

سوکت دسته کوچک موسیقی جاز نام او را تحمل می کند, زیرا در واقع ارائه می دهد دو سوکت. یکی بالاتر ، یک اتصال دهنده گرد نوع 2 است که به جریان متناوب اختصاص داده شده است. مورد دیگر ، در زیر ، با دو دایره بزرگ متمایز است. او برای شارژ سریع مداوم آنجا است. چندین گزینه فنی در طراحی آنها حفظ شده است به خاطر سازگاری و ساده سازی, به طوری که دسته کوچک موسیقی جاز CCS می تواند با یک پایه واحد به طور بی تفاوت در یک ترمینال جریان متناوب یا مداوم شارژ شود.

CCS

دو نسخه از این استاندارد وجود دارد:

  • CCS 1.0 : 80 کیلو وات حداکثر (400 ولت ، 200 آمپر)
  • CCS 2.0 : 350 کیلو وات حداکثر (200 تا 1000 ولت ، 500 آمپر) + اجرای پروتکل “پلاگین و بار” که امکان شناسایی وسیله نقلیه توسط ترمینال را فراهم می کند تا شارژ را پرداخت کند.

آنجا نسخه 3.0 از CCS, هنوز هم تعریف می شود ، ضمن افزودن ویژگی های جدید ، سازگاری صعودی با نسخه های قبلی را تضمین می کند. ما به عنوان مثال به انتقال قدرت معکوس ، شارژ مجدد القایی یا ارتباطات بی سیم در هنگام شارژ اشاره خواهیم کرد.

از کجا می توانم ماشین الکتریکی خود را در یک سوپر شارژر تسلا شارژ کنم ?

برای لحظه ای ، ما حساب می کنیم نزدیک به 80 سوپر شارژر برای مارک های دیگر باز است وسایل نقلیه الکتریکی در فرانسه. در اینجا کارت رسمی است که توسط تسلا تهیه شده است.

سوپر شارژرهای تسلا فرانسه

در اینجا یک لیست غیر اکتشافی از ابرقهرمانان که در حال حاضر وسایل نقلیه غیر Tesla را می پذیرند آورده شده است. برای دسترسی به مکان و اطلاعات آنها روی آن کلیک کنید. می توانید به کارت ، که شامل لیست کامل شارژرهای واجد شرایط است ، در سایت تسلا دسترسی پیدا کنید.

یک وسیله نقلیه الکتریکی غیر تسلا را در یک سوپر شارژر شارژ کنید ، چقدر هزینه دارد ?

شما اینجا هستید فاکتور بار در هر کیلووات ساعت با نرخ متغیر از یک ایستگاه به ایستگاه دیگر. پرداخت در ترمینال تسلا امکان پذیر نیست ، باید باید برنامه تسلا را طی کنید. آن را در فروشگاه آیفون یا فروشگاه Google Play برای Android بارگیری کنید. در بعضی از مناطق ، این سرویس در هر دقیقه صورتحساب می شود و دو قیمت ممکن است (قیمت 1 در صورت بارگیری وسایل نقلیه تا 60 کیلو وات و قیمت 2 فراتر از 60 کیلو وات اعمال می شود ، اما هزینه دو برابر بیشتر).

یک تسلا

اگر وسیله نقلیه الکتریکی متعلق به برند تسلا ندارید ، به آن نیاز دارید:

  • یا اشتراک 12.99 یورو در هر ماه پرداخت کنید, بدون تعهد ، مستقیماً از برنامه Tesla که به شما امکان می دهد از همان قیمت های رانندگان تسلا در ترمینال بهره مند شوید.
  • یا قیمت های بالاتری را در سوپر شارژر بپردازید, به طور متوسط ​​30 تا 50 ٪ گرانتر.

بسته به کیلومتری که می کنید ، قیمت های مشاهده شده در ترمینال تسلا و غیره ، محاسبه کنید که آیا خرید اشتراک سودآور است یا خیر.

اگر من یک تسلا را رانندگی نمی کنم ، چگونه ماشین الکتریکی خود را به یک سوپر شارژر شارژ کنم ?

اگر یک ماشین برقی دارید که یک تسلا نیست ، در اینجا نحوه شارژ مجدد آن در یک ترمینال سوپر شارژال آورده شده است.

  • برنامه Tesla را بارگیری کنید (نسخه 4.2.3 یا بالاتر) برای iOS یا Android ، یک حساب Tesla ایجاد کنید.
  • انتخاب کنید شارژ یک وسیله نقلیه غیر Tesla و ایستگاه فوق العاده شارژر مورد نظر را جستجو کنید.
  • روش پرداخت خود را اضافه کنید ، وسیله نقلیه خود را وصل کنید ، یک ترمینال را انتخاب کرده و فشار دهید شروع به شارژ کنید.
  • انتخاب کنید شارژ را متوقف کنید برای پایان جلسه خود.

می توانید اطلاعات اضافی در مورد این برنامه آزمایشی را در وب سایت تسلا پیدا کنید.

�� شما از Google News استفاده می کنید ? راهنمای تام را به Google News اضافه کنید تا هیچ خبری مهم از سایت ما را از دست ندهید.

شارژر تسلا

بارگذاری

کابل شارژ Tesla سه فاز Tesla 32A

کابل های شارژ مخصوص طراحی شده برای.

از 259.00 یورو شامل مالیات

تصویر کابل شارژ Tesla سه فاز 16A

Tesla سه فاز Tesla 18a

کابل های شارژ مخصوص طراحی شده برای.

از 249.00 یورو شامل مالیات

تصویر کابل کابل Tesla Monophase 32a Tesla

کابل شارژ Tesla Monophase 32a Tesla

کابل های شارژ مخصوص طراحی شده برای.

از 249.00 یورو شامل مالیات

تصویر کابل شارژ سه فاز Tesla ، نوع 3 - 32a

کابل شارژ سه فاز تسلا ، نوع 3 – 32A

کابل های شارژ مخصوص طراحی شده برای.

از 264.00 یورو شامل مالیات

تصویر کابل شارژ سه فاز Tesla ، نوع 3 - 16a

Tesla tesla tesla tesla ، نوع 3 – 16a

کابل های شارژ مخصوص طراحی شده برای.

از 254.00 یورو شامل مالیات

تصویر کابل شارژ تک فاز Tesla ، نوع 3 - 32a

کابل شارژ تک فاز Tesla ، نوع 3 – 32a

کابل های شارژ مخصوص طراحی شده برای.

از 254.00 یورو شامل مالیات

تصویر شارژر موبایل برای تسلا - 10a

شارژر موبایل برای تسلا – 10a

شارژر موبایل 10a ، 230 ولت برای تسلا با بو.

تصویر شارژر موبایل سه فاز 11kW E-TAP

شارژر موبایل سه فاز 11 کیلووات E-TAP

شارژر موبایل 3 x 16a برای بارگیری V شما.

از 479.00 یورو شامل مالیات

تصویر شارژر موبایل سه فاز 11kw e -tap -10m

شارژر موبایل سه فاز 11kw e -tap -10m

شارژر موبایل 3 x 16a برای بارگیری V شما.

از 509.00 یورو شامل مالیات

تصویر شارژر موبایل سه فاز 11kw e -tap -15m

شارژر موبایل سه فاز 11kw e -tap -15m

شارژر موبایل 3 x 16a برای بارگیری V شما.

از 559.00 یورو شامل مالیات

تصویر شارژر موبایل برای Tesla Triphase 11kW E-TAP

شارژر موبایل برای Tesla Triphase 11kW E-TAP

شارژر موبایل 3 x 16a برای بارگیری T شما.

از 519.00 یورو شامل مالیات

تصویر شارژر موبایل برای Tesla Triphase 11kW E -tap - 10m

شارژر موبایل برای Tesla Triphase 11kW E-TAP.

شارژر موبایل 3 x 16a برای بارگیری T شما.

از 549.00 یورو شامل مالیات

نظر گوگل

بارگذاری

آدرس کسب و کار: Hooilaar 40 ، HERSELT ، 2230 ، BE

Evloading دارای امتیاز 5/5 بر اساس 26 بررسی.