ترموستات های متصل: انتخاب ما از بهترین مدل ها در سال 2023 ، ترموستات های متصل برای کنترل دیگ بخار از راه دور آن

برای کنترل دیگ بخار از راه دور در ترموستات های متصل بزرگنمایی کنید

– تنظیم دمای بخشی بر اساس بخشی
– تجسم مصرف
– مدیریت غیبت

بهترین ترموستات های متصل در سال 2023 چیست ?

در زمانی که قیمت گاز و برق در حال انفجار است ، کاهش تأثیر زیست محیطی ما فوری تر می شود. ترموستات های هوشمند متحدین مورد نظر برای صرفه جویی در مصرف انرژی هستند. انتخاب ما از بهترین ترموستات های متصل ، که آنها از Nest ، Netatmo یا جاهای دیگر تهیه می شوند ، کشف کنید.

اختراع ترموستات چیز جدیدی نیست ، اما این دستگاه در سالهای اخیر با ارتباط بیشتر و باهوش تر ، یک انقلاب کوچک را تجربه کرده است. در خط مقدم این صنعت ، ما یکی از پیشگامان موجود در بازار را پیدا می کنیم ، زیرا توسط Google خریداری شده است. اصل ساده است: همیشه این مسئله کنترل دمای فضای داخلی آن است که به طور غیر ضروری گرم نشود و از این رو از هدر رفتن انرژی خودداری کنید. این توابع ” باهوش در ترموستات های متصل نه تنها مصرف شما (و فاکتور شما ، ما دروغ نمی گوییم) بلکه برای صرفه جویی در مصرف انرژی بخشی از یک اکوسیستم شیء متصل نیز هستیم.

اگر چند ماه پیش کمی گران به نظر برسند ، انفجار اخیر قیمت گاز و برق آنها را به طور قابل توجهی جذاب تر می کند. علاوه بر این ، زمینه فعلی از نظر برق بر همه کاربردهای روزانه تأثیر می گذارد. به حدی که پیشنهاد می شود در هر زمان از روز ، تلفن هوشمند خود را شارژ نکنید.

انتخاب ما از بهترین ترموستات های متصل در زیر ، و همچنین مشاوره در مورد نصب و ادغام در یک سیستم گرمایش موجود ، با رادیاتورهای برقی یا خیر. از آنجا که صرفه جویی در مصرف انرژی فقط نیمی از مشکل است ، توصیه می کنیم راهنمای خود را به بهترین اشیاء متصل برای صرفه جویی در آب بخوانید. برای کنترل همه اینها ، می توانید از یک دستیار صوتی استفاده کنید ، و این خوب است: ما یک راهنمای کامل در مورد بلندگوهای متصل داریم ! راه دیگر برای نظارت بر مصرف لوازم خانگی سرمایه گذاری در یک اکوسیستم متصل است. اگر یک خانه نسبتاً قدیمی دارید ، ما به شما توصیه می کنیم با انتخاب بهترین سوکت های متصل مشورت کنید.

Google Nest Learning Thermostat 3rd Gen: بهترین ترموستات متصل در دسترس

همانطور که از نام آن پیداست ، ترموستات یادگیری لانه توسط دانشکده های یادگیری آن متمایز است. به لطف سنسورهای زیادی که دمای فعلی خانه ، رطوبت ، حرکات و نور محیط را اندازه گیری می کند ، قادر به ایجاد دمای ایده آل و تنظیم خود با توجه به عادات شما است.

کنترل دما از راه دور از تلفن هوشمند (iOS و Android) ، رایانه لوحی یا رایانه امکان پذیر است که به شما امکان می دهد از ویژگی هایی مانند “استفاده کنید” خود ستایی “برای مدیریت تولید آب گرم و درجه حرارت متفاوت در طول غیبت برنامه ریزی شده.

ترموستات متصل با دیگهای بخار مخلوط ، تهیه کننده آب گرم خانگی ، دیگهای بخار ، پمپ های حرارتی ، سیستم های چند جانبه ، سیستم های گرمایش بینایی و سیستم های گرمای هیدرولیک سازگار است. این فقط بهترین ترموستات متصل برای خانه شماست. ترموستات یادگیری لانه نسل 3 با کمتر از 249 یورو در دسترس است.

به طور خلاصه ترموستات 3 یادگیری لانه

  • از راه دور قابل کنترل از طریق رایانه ها ، موبایل ها و تبلت ها
  • حالت “خود فروزایی” بسیار کاربردی است
  • او دستیار گوگل و آمازون الکسا سازگار است

تهویه مطبوع هوشمند Tado °: جایگزین

بسته Tado ° V3+ شامل ترموستات متصل و یک پل اینترنت است. Tado را می توان از طریق تلفن هوشمند (iOS ، Android) ، تبلت یا رایانه از راه دور کنترل کرد. این سازگار با 95 ٪ سیستم های گرمایشی و همچنین با دستیار Google ، Amazon Alexa ، IFTTT و Apple Homekit است.

به لطف عملکرد جغرافیایی آن ، مصرف آن را با توجه به محل تلفن هوشمند مدیریت می کند ، اما می تواند برنامه ریزی شود. مانند Nest ، سنسورهای متعدد آن به آن اجازه می دهند تا مطابق با موقعیت ها سازگار شوند.

این مجهز به سیستمی است که در صورت ذکر اختلال عملکرد سیستم گرمایش ، از کاربر جلوگیری می کند و همچنین گزارش های مفصلی در مورد مصرف انرژی ارائه می دهد. اگر کیت اساسی در حال حاضر کافی باشد ، می توان آن را توسط بسیاری از لوازم جانبی پشتیبانی کرد تا سازگاری با سایر سیستم های گرمایشی را گسترش دهد. همچنین می توانید سرهای ترموستاتیک را خریداری کنید تا در رادیاتورها ثابت شود تا آنها را به صورت جداگانه مدیریت کنید.

Tado ° V3+ به طور خلاصه

  • او گزارش های مفصلی را ارائه می دهد
  • این سازگار با Google Assistant ، Amazon Alexa ، IFTTT و Apple Homekit است
  • چندین لوازم جانبی برای بهبود تجربه

SOWEE: راه حل شگفت انگیز شرکت EDF

EDF یک پیشنهاد متصل از طریق شرکت تابعه خود Sowee ، یک راه حل جالب از بسیاری جهات راه اندازی کرد. Sowee که هم تأمین کننده برق و هم گاز است ، می تواند یک راه حل کلید در دست ، از جمله قرارداد و ایستگاه متصل را به شما ارائه دهد. به همین دلیل است که ایستگاه به طور جدی برای فروش نیست.

این قرارداد را برای 5.99 یورو اضافی در هر ماه با دو کیت برای رادیاتورهای برقی شخصی پشتیبانی می کند. اضافه کردن 1.99 یورو برای هر کیت اضافی ، یعنی توسط رادیاتور برقی ضروری است. این کیت ها با یک دیگ بخار کلاسیک بی فایده خواهند بود. ما می توانیم در نظر بگیریم که بخشی از هزینه اضافی ایستگاه به لطف مدیریت بهتر مصرف انرژی ، پس انداز می شود ، اما نتیجه نهایی به محل اقامت شما ، عایق آن و غیره بسیار وابسته خواهد بود.

برای بقیه ، ایستگاه متصل کامل است. این نه تنها به یک ترموستات متصل خدمت می کند ، بلکه اطلاعات مختلفی مانند کیفیت هوا ، آب و هوا ، زمان و حتی زمان تخمین زده شده تا زمان کار شما را نیز به نمایش می گذارد. سرانجام ، ایستگاه دارای بلندگو با دستیار متصل به الکسا است … این بدان معنی است که تمام ویژگی های یک اکو آمازون را ارائه می دهد.

به طور خلاصه SOWEE

  • اشتراک های انرژی (ها) و ایستگاه های متصل به ایستگاه در همان قرارداد
  • صفحه ای که اطلاعات زیادی را با آمازون الکسا نشان می دهد
  • تخصص EDF

همچنین می توانید آن را به طور جداگانه با کمتر از 300 یورو خریداری کنید.

برای کنترل دیگ بخار از راه دور در ترموستات های متصل بزرگنمایی کنید

در دوره “همه متصل” ، بسیاری از ترموستات به شما امکان می دهد گرمایش را از راه دور از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود کنترل کنید. از مشهورترین ما Netatmo ، Somfy ، Nest ، Qivivo … به لطف یک برنامه اختصاصی ، آنها به شما امکان می دهند مصرف خود را تجسم کرده و دمای محل اقامت خود را تنظیم کنید ، هر کجا که هستید و در هر زمان.

بسیاری از تولید کنندگان دیگهای بخار دستگاههای متصل خود را ارائه می دهند. آنها به ویژه برای دیگهای خود طراحی شده اند ، آنها عملکرد را برای دستیابی به پس انداز بیشتر بهینه می کنند. ما مزایای اصلی هر یک را خواهیم دید.

Migo توسط Saunier Duval

Migo Saunier Duval

این تنظیم کننده هوشمند متصل باعث می شود از راه دور گرمایش و آب گرم آن را کنترل کند. علاوه بر ویژگی های معمولی (تنظیم دما و برنامه نویسی ، حالت غیبت و غیره) ، همچنین بر روی مدولاسیون قدرت دیگ بخار عمل می کند.

اکثر :

برنامه موبایل به شما امکان می دهد وضعیت دیگ بخار خود را در زمان واقعی بدانید و در صورت اختلال در یک سرویس پس از فروش تماس بگیرید
– تنظیم کننده با مدولاسیون دیگ بخار کار می کند
– اطلاعات آب و هوایی محلی از طریق اینترنت به شما امکان می دهد تغییرات دما را پیش بینی کنید

قیمت: 276 یورو به طور جداگانه

Elm Touch توسط Elm LeBlanc

Elm Touch Elm LeBlanc

ترموستات هوشمند Elm Touch با بیشتر دیگهای برند سازگار است (تمام کسانی که مجهز به تنظیمات 3 یا 4 هیترونیک هستند). لمسی و شهودی ، از بسیاری از ویژگی ها برای کاهش مصرف گاز بهره می برد (حداکثر 6 ٪ بیشتر در مقایسه با یک ترموستات استاندارد یا هیچ چیز استاندارد).

اکثر :

تشخیص آب و هوا: تنظیم کننده می تواند از طریق اینترنت به آب و هوای محلی متصل شود و آن را در نظر بگیرد تا دما را در زمان واقعی تنظیم کند.
– حالت خودآموزی: سبک زندگی سرنشینان را برای تطبیق برنامه نویسی گرمایش تا حد امکان به نیازهای خود به خاطر می آورد
– عملکرد حضور به شما امکان می دهد اگر کاربران در آنجا حضور داشته باشند یا غایب باشند و اگر کسی زودتر از آنچه انتظار می رود برگردد و دوباره فعال شود.

قیمت: 240 € HT

Frisquet Connect توسط frisquet

Frisquet Connect

جعبه Frisquet Connect با تمام دیگهای بخار Visio Frisquet سازگار است. این امکان را برای تنظیم گرمایش و آب گرم از راه دور فراهم می کند ، بلکه همچنین برنامه های کاربردی زمان کار و سطح راحتی مورد نظر را برنامه ریزی می کند.

اکثر :

دسترسی به تاریخچه مصرف هر ماه
– سیستم هشدار پیامکی برای جلوگیری از نقص دیگ بخار

قیمت: 157 € ht برای بسته 1

erelax توسط ویلانت

arelax

تنظیم کننده متصل به Erelax با دیگهای Valiant سازگار است. این اجازه می دهد تا مدولاسیون قدرت دیگ بخار برای جلوگیری از مراحل/توقف غیرضروری. این سه پارامتر را شامل می شود: دمای اتاق ، دمای خارج و برنامه نویسی ساعتی.

اکثر :

اعلان ایمیل در صورت اختلال عملکرد ساده در دیگ بخار
– بعد از دکمه سرویس برای درخواست مداخله یا کنترل نصب
– نمایش و نظارت بر مصرف

قیمت: 368 یورو به استثنای

cozytouch توسط اقیانوس اطلس

اقیانوس اطلس

برنامه Cozytouch از اقیانوس اطلس اجازه می دهد تا به مدیریت و کنترل دیگ بخار از راه دور خود بپردازد. با مدل های Naema سازگار است.

اکثر :

– تنظیم دمای بخشی بر اساس بخشی
– تجسم مصرف
– مدیریت غیبت

قیمت: 256 یورو شامل مالیات

Smart TC ° توسط د دیتریش

TC هوشمند دیتریش

ترموستات Smart TC ° متصل از د دیتریش به شما امکان می دهد نصب گرمایشی خود را از راه دور از یک برنامه اختصاصی مدیریت کنید. با بیشتر دیگهای بخار خاک و دیواری از مارک سازگار است. تقریباً 4 ٪ عملکرد دیگ بخار شما را بهبود می بخشد.

اکثر :

– کنترل دقیق دما
– امکان ایجاد هشدارها در صورت بروز اختلالات
– تاریخ و نظارت بر مصرف

گزینه برای ترموستات متصل که توسط سازنده دیگ بخار شما طراحی شده است به شما امکان می دهد عملکرد نصب خود را بیشتر افزایش داده و باعث ذخیره بیشتر شوید !