بهترین اسکوتر برقی از نظر ارزش پول ، طبقه بندی بهترین اسکوتر برقی در سال 2023 | پرشور

رتبه بندی بهترین اسکوتر برقی در سال 2023

Contents

علاوه بر ظاهر ویرانگر و رنگ سیاه و قرمز آن ، آن پایه با نشانگرهای یکپارچه و او سیستم تاشو تقویت شده, ما متوجه خواهیم شدتعلیق های هیدرولیکی عظیم.

بهترین اسکوتر برقی از نظر ارزش پول

ما همیشه به دنبال بهترین ها هستیم و این قابل درک است. ما از یک احساس بسیار ناخوشایند جلوگیری می کنیم: پشیمانی. برای جلوگیری از ورود تاکنون ، در اینجا راهنمایی وجود دارد که به شما امکان می دهد از انتخاب خود پشیمان نشوید.

در واقع ، خرید یک محصول می تواند ترسناک باشد. مخصوصاً وقتی قیمت آن قابل توجه باشد. برای اینکه یک سرمایه گذاری غیر ضروری یا پشیمان انجام ندهید ، باید از آن سؤال کنید (قیمت اسکوتر برقی). اما شما هنوز هم باید یک نظر عینی پیدا کنید که با یک قصد تجاری قوی مغرضانه نباشد.

مقایسه ها همیشه صادقانه نیستند و به دنبال استتار نکات منفی محصولات خاص هستند. در اینجا رتبه بندی 5 اسکوتر برقی با توجه به نسبت کیفیت/قیمت آنها ارائه شده است. این طبقه بندی با توجه به نظرات مصرف کننده و ویژگی های موجود با توجه به قیمت انجام شد. سپس در مقایسه با قیمت سرمایه گذاری شده در اسکوتر برقی ، کیفیت بسیار معقولی خواهید داشت.

در واقع ، بیشتر اسکوتر های برقی ویژگی های جالبی را ارائه می دهند. اما آنها همیشه چنین قیمت بالایی را توجیه نمی کنند. شما باید یک اسکوتر برقی را با ارزش منصفانه خود انتخاب کنید. که به طور قابل توجهی قیمت را باد می کند ، علامت این وسیله حمل و نقل است. به عنوان مثال ، Dualtron حتی اگر کیفیت بی عیب و نقص باشد ، بسیار گران است.

5 بهترین اسکوتر برقی

این رتبه بندی با توجه به ارزش پول اسکوتر برقی انجام شد. این اسکوتر ارزان تر از برخی از رقبا برای خصوصیات مشابه است.

اسکوتر برقی Z8Pro

از نظر ارزش پول ، موقعیت اول به این اسکوتر برقی برمی گردد. این ویژگی های جالب برای قیمت مناسب دارد.

در مقایسه با سایر محصولات با همان قیمت ، Z8Pro خودمختار تر ، ایمن تر است و باتری آن قدرتمندتر است. به عنوان مثال می توانیم اسکوتر E-Twow GT 2020 را ذکر کنیم. دومی 9 یورو گرانتر از Z8Pro است ، اما ویژگی های جالب کمتری دارد.

در اینجا موارد اصلی وجود دارد خصوصیات فنی از این اسکوتر:

موتور: LG 500W DC بدون برس
باتری: 48V 15.6 آه
خودمختاری: 50 کیلومتر
ترمزها: طبل جلو/عقب
وزن : 20 کیلوگرم

بنابراین نباید به قیمت یک اسکوتر برقی با کیفیت اعتماد کنید. برخی ارزان تر و کارآمدتر هستند. همه اینها به تقاضا بستگی دارد بلکه به برند یا قیمت تولید نیز بستگی دارد.

اگر می خواهید در مورد این محصول اطلاعات بیشتری کسب کنید ، در اینجا یک فیلم الکترونیکی وجود دارد که توضیح می دهد که او درباره Z8Pro چه فکر می کند. نظر او بسیار عینی است و نقاط قوت و ضعف اسکوتر برقی بزرگسالان را برجسته می کند.

یک اسکوتر برقی با 75 کیلومتر استقلال با کمتر از 1000 یورو تصور کنید. به لطف این اسکوتر برقی امکان پذیر است. به طور کلی ، یک اسکوتر با چنین استقلال حدود 1500 تا 2000 یورو هزینه دارد. نسبت کیفیت/قیمت فقط بسیار زیاد است !

این اسکوتر برقی دارای موتور 800W است و می تواند تا 50 کیلومتر در ساعت (در یک جاده خصوصی بدون آن) حرکت کند. برای محیط شهری طراحی شده است ، این بهترین اسکوتر برقی خودمختار با کمتر از 1000 یورو است.

در اینجا موارد اصلی وجود دارد خصوصیات فنی از این اسکوتر:

موتور: 800 وات برگشت
باتری: 52V 20.8 آه
خودمختاری: 75 کیلومتر
ترمزها: طبل جلو/عقب
وزن : 20.8 کیلوگرم

به لطف قدرت موتور خود ، اسکوتر می تواند تا 22 درصد تمایل از دامنه ها عبور کند. علاوه بر این ، Futecher Gun Pro می تواند حداکثر 120 کیلوگرم را پشتیبانی کند. بنابراین او بسیار جالب است.

برای داشتن جزئیات بیشتر و دیدن رول اسکوتر در شرایط واقعی ، در اینجا یک فیلم آزمایشی آورده شده است. Kramtoo نظر خود را در مورد اسکوتر می دهد و آن را در مناطق شهری امتحان می کند.

یک اسکوتر برقی با وزن 10 کیلوگرم ، این بسیار نادر است. اگر این اسکوتر با قیمتی کمتر از 650 یورو باشد ، یک “nugget” است. این E-Tow نسبت به قیمت خود از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است.

این بهترین اسکوتر از نظر وزن و اندازه است. جمع و جور ، عرض 11 سانتی متر و ارتفاع یک بار تاشو است. بنابراین بسیار مفید است و به شما امکان می دهد به راحتی حرکت کنید.

در اینجا موارد اصلی وجود دارد خصوصیات فنی از این اسکوتر:

موتور: سامسونگ 575W DC بدون برس
باتری: 36 ولت 8.7 آه (سامسونگ لیتیوم یون)
خودمختاری: 35 کیلومتر
ترمزها: قبل از سیستم kers
وزن : 10.9 کیلوگرم

بنابراین می توان در یک اسکوتر برقی سرمایه گذاری کرد که هم با هزینه کمتری سبک و هم کوچک است. اگر می خواهید یک اسکوتر برقی ارزان و مفید باشد ، این یکی از بهترین گزینه ها است.

اسکوتر برقی One Mile Model S8

بزرگترین نزولی اسکوتر برقی آب بندی آنها باقی مانده است. بیشتر آنها مقاوم در برابر آب نیستند. اگر در یک منطقه بارانی زندگی کنید می تواند پیچیده شود.

اگر می خواهید هر روز از اسکوتر برقی خود استفاده کنید ، می تواند بسیار مشکل ساز شود. اسکوتر برقی One Mile در بالا انتخاب عالی است اگر می خواهید یک اسکوتر قابل استفاده در همه زمان ها باشد.

در اینجا موارد اصلی وجود دارد خصوصیات فنی از این اسکوتر:

موتور: اسمی سامسونگ 350W (500W در کرست)
باتری: 36 ولت 10.5 آه
خودمختاری: 35 کیلومتر
ترمزها: جلو الکترومغناطیسی ، دیسک عقب + مکانیکی
وزن : 15.5 کیلوگرم (12.5 کیلوگرم بدون باتری قابل جابجایی)

به طور کلی ، این نوع اسکوتر برقی می تواند بسیار گران باشد. با تشکر از این اسکوتر می توانید بدون نگرانی در مورد زمان آن ، در شهر گردش کنید.

اگر می خواهید از نزدیکتر از ضد آب این اسکوتر برقی دیدن کنید ، در اینجا یک فیلم آزمایشی آورده شده است. الکترونی اسکوتر را در همه زمان ها امتحان می کند و احساسات خود را به شما می دهد.

شروع از اسکوتر برقی همیشه آسان نیست. مطمئناً تعجب می کنیم که کدام مدل را انتخاب کنید. بیشتر افراد از شیائومی M365 انتخاب می کنند ، اما ممکن است بهتر باشد.

در اینجا موارد اصلی وجود دارد خصوصیات فنی از این اسکوتر:

موتور: 350W
باتری: 36V 10.4 آه
خودمختاری: 25 کیلومتر
ترمزها: قسمت عقب
وزن : 13.5 کیلوگرم

با قیمت تقریبا مشابه ، می توانید اسکوتر برقی پابلو را پیدا کنید. این یکی از بهترین ارزش ها برای پول در بازار است.

این طبقه بندی با توجه به رابطه بین کیفیت و قیمت انجام شده است ، اما وجود دارد معیارهای دیگر در نظر گرفتن.

اگر می خواهید بدانید که آیا اسکوتر برقی پابلو از شیائومی پیشی می گیرد ، این فیلم از الکترون را تماشا کنید. شما قادر خواهید بود نظر خود را بیان کنید.

این یکی ، فروخته شده در آمازون, یک پمپ دستی جمع و جور است و استفاده از آن بسیار آسان است. علاوه بر این ، نوک آن با هر دریچه ای سازگار است. همچنین می توانیم اضافه کنیم که این پمپ بسیار دقیق است.

تنها نقطه منفی آن تلاش بیشتر از پمپ با پای پیاده است. بنابراین لازم است تلاش های بیشتری برای باد کردن لاستیک های خود در عرض چند دقیقه فراهم شود.

دانستن : با لاستیک های متشکل از محفظه هوا ، آنها را دو بار در ماه باد کنید. اگر لاستیک های کامل دارید ، فقط آدامس را بررسی کنید.

پیچ ها را مرتباً بررسی کنید.

با سفر و موانع مختلف آن ، این اتفاق می افتد که اسکوتر قفل می کند. برای جلوگیری از حرکت کامل پیچ ها ، آنها باید دائماً سفت شوند.

در پایان هفته ، بدون مجبور کردن پیچ هایی که به آنها نیاز دارند محکم کنید. ضروری است که نقاط اساسی اسکوتر خود را مانند: قاب ، نوار فرمان ، تاشو و چرخ ها بررسی کنید. اگر این کار را نکنید ، می تواند بسیار خطرناک شود.

یادآور : اگر یک پیچ آسیب دیده یا از دست رفته است ، بلافاصله قبل از برخورد به جاده آن را تغییر دهید.

آیا سیستم ترمز همیشه موثر است ?

با گذشت زمان ، ممکن است اتفاق بیفتد که ترمزهای شما راندمان را از دست می دهند. تأیید به سیستم ترمز شما بستگی دارد.

سه بار در سال شما نیاز دارید:

  • برای ترمزهای طبل: ولتاژ کابل را بررسی کنید
  • برای ترمزهای دیسک: سایش لنت های ترمز را بررسی کنید

در اینجا ژست هایی برای مراقبت از سیستم ترمز شما وجود دارد. سرانجام ، اگر ترمزهای شما سر و صدا ایجاد می کنند یا اگر آنها بسیار مؤثر ترمز کنند ، به یک حرفه ای روی آورید. یک سرویس تعمیر و نگهداری روی ترمزهای شما گران نیست.

توجه: هرگز ترمزهای خود را چرب نکنید

سوالات مکرر

به منظور مقابله با هرچه بیشتر موضوعات ، پاسخ سوالات واقعی که توسط مصرف کنندگان پرسیده می شود در اینجا آورده شده است. در بهترین موارد ، سوال شما در زیر ظاهر می شود. اگر اینگونه نباشد ، می توان از طریق ایمیل با ما تماس گرفت.

آیا ضمانتی برای خرید اسکوتر برقی وجود دارد؟ ?

یک اسکوتر برقی به طور کلی ضمانت دارد. اما این یکی گاهی اوقات طولانی نمی ماند. مدت زمان ضمانت بستگی به قیمت خرید ، استحکام اسکوتر و سکویی دارد که آن را می فروشد.

در واقع ، اسکوتر قوی که در یک فروشگاه قابل اعتماد با قیمت مشخصی فروخته می شود ، بیشتر به دست می آورد که ضمانت مهمی را بدست می آورد. در این مغازه ها ، ضمانت اغلب در دو سال برای خود اسکوتر (ساختار) و 1 سال برای باتری ارائه می شود.

حداکثر سرعت یک اسکوتر برقی چقدر است ?

حداکثر سرعت مربوط به موتور موتور است. اگر موتور قدرتمند باشد ، اسکوتر تمایل بیشتری به آن خواهد داشت.

یک اسکوتر برقی با قدرت موتور 250W به طور کلی 25 کیلومتر در ساعت می چرخد. از طرف دیگر ، یک اسکوتر برقی با موتور موتور در حدود 500W حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت را ارائه می دهد.

برخی از اسکوتر دو موتور دارند. آنها “موتورهای دوگانه” نامیده می شوند. این اسکوتر برقی بزرگسالان بسیار قدرتمند هستند. آنها می توانند به طور متوسط ​​تا 80 کیلومتر در ساعت بچرخند اما می توانند بیشتر پیش بروند (به عنوان مثال Dualtron Ultra II).

از کجا می توان در اسکوتر برقی پارک کرد ?

شما نمی توانید در پیاده رو پارک کنید. این یکی از مهمترین عناصر است. اگر در پیاده رو پارک می کنید می توانید جریمه 35 یورو دریافت کنید.

از آنجا که پیاده رو ممنوع است ، شما باید در جای دیگر پارک کنید. مکان های مجاز به تعداد وجود دارد:

مکان هایی برای دو چرخ موتوری
نوار پارکینگ ، در کنار جاده

این گزینه آخر مجاز است اما ترجیح داده می شود در مکان هایی برای دو چرخ موتوری پارک کنید. در واقع ، نوار پارکینگ به طور معمول برای دوچرخه ها محفوظ است (یک حالت حرکت فعال).

آیا می توانیم مسافر داشته باشیم ?

گردش دو در اسکوتر برقی کاملاً ممنوع و خطرناک است. شما نمی توانید مسافر را با خود حمل کنید. اگر به این قانون احترام نگذارید ، می توانید توسط پلیس کلامی شوید.

توجه: شما می توانید با جریمه حداکثر 75 یورو در نهایت.

برای نتیجه گیری ، هیچ اسکوتر برقی واقعی بهتر وجود ندارد. حتی اگر برخی از آنها بیشتر از سایرین مورد استقبال قرار بگیرند ، مهمترین آنها همان کاری است که شما با آن انجام می دهید. اسکوتر که برای سفرهای روزانه شما مناسب نیست (زمین نامنظم ، دامنه ها ، سفرهای طولانی و غیره.) می تواند مشکلات ایمنی و پایداری واقعی ایجاد کند. بنابراین لازم است در مورد بهترین دامنه های اسکوترهای برقی بزرگسالان دریابیم.

ما همچنین مطالب زیر را توصیه می کنیم:

رتبه بندی بهترین اسکوتر برقی در سال 2023

9350759089070 3 65154

در زیر پیدا خواهید کرد رتبه بندی سالانه بهترین اسکوتر برقی در سال 2023 منتشر شده توسط Gyro-Phare.
Gyro-Phare مغازه ای است که از سال 2015 متخصص اسکوتر برقی موجود است و توسط بسیاری از رسانه ها و مردم به عنوان متخصص شماره یک در فرانسه در این بخش شناخته می شود.
این رتبه بندی بهترین اسکوتر برقی 2023 در تاریخ 10/16/2022 به روز شد.

اسکوتر برقی Speedway 5 Minimotors

اسکوتر برقی Ninebot Max G30E II

اسکوتر برقی Dualtron Mini Limited 21AH

اسکوتر برقی Dualtron Raptor v2 Minimotors

1. Dualtron Mini ویژه

اسکوتر برقی Dualtron Mini Limited در 13AH یا 21AH از این برند کمترین یکی از پرفروش ترین سال 2021 و سپس در سال 2022 بود.

در سال 2023 حماسه با به روزرسانی ادامه می یابد ، و کمترین چیز نیست: این مینی ویژه Dualtron است اکنون با یک دسته های تاشو و یک چنگال لاستیکی روی عرشه.

بنابراین به نظر می رسد که مینیموتورها درخواست ها و انتظارات کاربر را در نظر گرفته اند تا در نهایت این پیشرفت های استاندارد را در Mini Dualtron ارائه دهند.
در نسخه ارائه شده است 52v 13ah وت 52V 21ah LG, Dualtron Mini Special یکی از پرفروش ترین امسال 2023 است.

همیشه مجهز به موتور 500 وات در اسمی, او قادر به توسعه است تا 1450W پرسیده می شود.

او دارد 8 لاستیک.5 اینچ با محفظه هوا و کمک فنرهای بهاری جلو و عقب دوتایی.
این به او اجازه می دهد تا باشد در شهر بسیار مفید است ، اما در سفرهای طولانی فاقد راحتی خاصی است.
ما همیشه از عرشه فوق العاده خوب او قدردانی می کنیم ، LED های او در داخل گال ها و عرشه ها و مانور عالی آن ادغام شده است.
مینیموتور بسیار خوب یک بار دیگر.

Dualtron Mini ویژه

3. Dualtron Thunder 3

3. Teverun Fighter 10/10+

4. لوکس Dualtron Victor +

با ورود به بازار در سال 2021 ، اسکوتر برقی Dualtron یکی از موفقیت های بزرگ سال 2022 بود.

با توجه به این موفقیت ، مینیموتورها با ارائه نسخه لوکس در پایان سال 2022 مدل را تغییر دادند.

همچنین ارائه می دهد پایه در پشت عرشه, از تعلیق کارتریج “نرم”, آ چنگک روی عرشه و طراحی مدرن تر.

نسخه Victor Luxury + پیشرفت های جدید, مانند باتری های 28ah و 35ah LG ، سیگنال های چرخشی ، چراغهای جلو و شاخ.
اسکوتر برقی بیش از حد, مجهز به هر دو موتور 2،000 ولت هر کدام.
راحتی ، قدرت پدیده و استقلال ، در اینجا یک کوکتل عالی ارائه شده توسط مینیموتورها.
بار دیگر مینیموتورها برتری خود را نشان می دهند.

Dualtron Victor Luxury 4

5. تیغه x

یک مکاشفه واقعی از اواخر سال 2022 ، تیغه X کنسانتره قدرت و طراحی آوانگارد در حالی که راحتی رانندگی عالی را ارائه می دهد.

این تازه وارد میوه A است مشارکت بین برند Blade و Dualtron, فقط آن !

نتیجه از این رو یک اسکوتر برقی عالی است که از کل تجربه Dualtron با لمس تیغه امضا شده اصالت بهره می برد.

علاوه بر ظاهر ویرانگر و رنگ سیاه و قرمز آن ، آن پایه با نشانگرهای یکپارچه و او سیستم تاشو تقویت شده, ما متوجه خواهیم شدتعلیق های هیدرولیکی عظیم.

بنابراین راحتی در واقع وجود دارد ، و در مورد قدرت چیست: 4000W تحویل داده شده در 2 موتور ، از باتری ها 60V 24ah یا 60V 30ah LG.

شما شنیدن آن را تمام نکرده اید ..

تیغه x

6. vsett mini

VSETT MINI جدیدترین 2023 از برند کره ای vsett است.

بدون پیچیده در طاقچه های اسکوترهای برقی شهری و سبک وارد می شود و برای رقابت با E-Twow یا سایر شیائومی ها می آید.

درست است، واقعی سبک وزن, او فقط نمایش می دهد 13 کیلوگرم در مقیاس اما روی تجهیزات کمرنگ نشوید: باتری قابل جابجایی, کارت NFC به عنوان استاندارد ، fآنها منجر شد, چنگک روی عرشه, ترمز برای ردE یا آب بندی IP65 !

کافی است بگوییم که این Vsett Mini برای بازی در مجله ها در بازار فرانسه فرود نمی آید !

سطح باتری ، علاوه بر باتری قابل جابجایی VSETT ، به طور اختیاری باتری اضافی را ارائه می دهد که رفع و حذف آن آسان است ، بنابراین باعث افزایش استقلال می شود.

VSETT MINI 36 V 7.8 AH

7. Kaabo Mantis King GT

بالاخره مانتیس برمی گردد !

اسکوتر برقی که برای کاربران شناخته شده است, محدوده مانتیس برای سال 2023 به قدرت باز می گردد.

با موفقیت در سالهای گذشته ، Kaabo از نسخه جدیدی برای سال 2023 رونمایی می کند هنوز بهبود یافته است.

Kaabo تمام تجربه خود را نشان می دهد و وقف این Mantis King GT را باعناصر در حاشیه فناوری : صفحه TFT رنگ ، کنترل کننده موج سینوسی ، باتری سامسونگ 60 ولت 24ah ، صفحه گاز در شست ، سیستم تاشو دوتایی ..

Kaabo Mantis King GT در نیمی از اقدامات نیست و یک نسخه تقریباً عالی را ایجاد می کند.

ما متوجه خواهیم شد 2 موتور 1100W, از تعلیق هیدرولیکی قابل تنظیم ، ترمزهای دیسک هیدرولیک کامل, چراغ های LED ، شاخص ها و گروههای LED.

از طرف زیبایی شناسی ، Mantis King GT در 2 رنگ موجود است : سیاه/زرد و سیاه/قرمز.
و سرانجام ، این مدل است IPX5 ضد آب, که برای استفاده روزانه بسیار مفید است.

Kaabo Mantis King GT

8. NAMI BURN-E 2 حداکثر

ما از سال 2021 در مورد آن صحبت کرده ایم ، نامی مارک اسکوتر های بالا است که باید دنبال کنید.

پس از موفقیت Nami Burn-E ، Nami در حال گسترش دامنه خود با Burn-E 2 است و اکنون حداکثر Burn-E 2.

هدف نامی واضح است: به تدریج به عنوان رهبر در بازار اسکوتر برقی بالا برنده می شود.

این NAMI Burn-E 2 بنابراین یک مدل است بسیار قدرتمند ، قابل اعتماد و فوق العاده راحت.

در منو: کمک فنرهای پنوماتیک ، کمک فنر فرمان سریال ، صفحه نمایش صفحه رنگ TFT ، سوپ فرمان و سوپ کربن ، LED های جدید ، شاسی توبولار…

بنابراین این NAMI BUIN-E 2 حداکثر عملکرد قابل توجه را نشان می دهد: استقلال 150 کیلومتری, حداکثر سرعت از 97 کیلومتر در ساعت (در زمین خصوصی) با تشکر از آن 2 موتور 1500W, و 5 حالت از سرعت رانندگی قابل تنظیم.

سرانجام ، NAMI همیشه تضمین می کند مهر و موم معتبر IPX5, این بدان معنی است که این اسکوتر برقی بسیار خوب برای استفاده در هوای بارانی مقاومت می کند.

نامی سوختگی

9. alext lamborghini

شما آرزو داشتید که یک لامبورگینی به شما پیشنهاد دهید? اکنون با Lamborghini امکان پذیر است !

ما در اینجا در مورد یک اسکوتر برقی از برند ایتالیایی با افتخار در حال ورزش با یک گاو نر هستیم.

شما یک موتور V12 و آلودگی که با آن همراه است پیدا نخواهید کرد ، اما الف موتور 500W, زیرا این Lamborghini Alext برای استفاده شهری در نظر گرفته شده است.

از این رو برند ایتالیایی شرط بندی کرده است نگاه باورنکردنی و یکی راحتی فرمان بسیار خوب با تشکر از لاستیک های 11 اینچی بدون لوله, از تعلیق جلو و عقب وت ترمزهای دیسک مکانیکی همراه با ترمز الکترونیکی.

اسکوتر واقعی شهری ، دارای یک روشنایی کامل LED و از شاخص های یکپارچه.

سرانجام ، شما همچنین می توانید به لطف آن ، لامبورگینی خود را کنترل کنید کاربرد اختصاصی.

alext lamborghini

10. Kaabo Wolf King GT Pro

آنجا Kaabo Wolf King GT Pro اینجاست بهترین اسکوتر برقی همه چیز در سال 2023.
او وارث شایسته پادشاه جنگجو Kaabo Wolf است که در سال گذشته در این رده بندی حضور دارد.
بیش از حد ، وزن و قیمت آن مانع از بالاتر بودن آن در رتبه بندی ما می شود ، اما عملکرد آن باعث می شود بیش از یک بزاق شود.
تصور کن: دو موتور 2000W ، حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت و استقلال 180 کیلومتر !
از تعلیق تیتانیک, اجباری برای همه استفاده از Terrain در جلو و عقب وجود دارد.
از آنجا که این بهترین اسکوتر برقی تمام -Terrain است ، Kaabo این اطلاعات را برای قرار دادن یک چنگال دو برابر در جلو.
این ثبات غیرقابل مقایسه را به ارمغان می آورد ، هیچ چیز حرکت نمی کند ، هیچ بازی در گال ها امکان پذیر نیست.
صاحب خوشحال همچنین از یک فانوس دریایی جلو دوتایی, آنقدر قدرتمند است که او می تواند به عنوان چراغ جلو در نوک برتون خدمت کند.
قابل توجه بیشتر: این نسخه حرفه ای اکنون مجهز به صفحه نمایش با صفحه رنگ TFT است.

Kaabo Wolf King GT Pro

11. Dualtron X محدود

لطفا توجه داشته باشید: اینجا یک هیولا است

اینجا است Dualtron قدرتمندترین ساخته شده تا به امروز : جدید Dualtron X Limited.

این نسخه نهایی Dualtron X از دستور العمل هایی که موفقیت دامنه را رقم زده است ، دنبال می کند: هیولا, موتورهای برجسته, سیستم تعلیق XXL, ترمز کردن ، و به Mad Max نگاه کنید.

نوآوری ، این Dualtron X Limited اکنون مجهز است یک صفحه نمایش کاملاً جدید Minimotors EY4 متصل است که تلفن هوشمند شما برای مدیریت کامل دستگاه دارد.

از طرف قدرت ، ارقام شما را سرگیجه می کند: حداکثر قدرت 13300W, 110 کیلومتر در ساعت حداکثر سرعت (در زمین خصوصی بی نظیر), استقلال 170 کیلومتری و عبور از دنده ها ممکن است تا 70 !

برای بالا بردن آن ، مینیموتورها نصب شده اند 2 کنترل کننده 70A برای نفس کشیدن.

طرف و سمت ، ما پیدا خواهیم کرد لاستیک های بدون لوله 13 اینچی و سیستم تعلیق هیدرولیک XXL.

Dualtron X Limited

12. Hikerboy Brio

اخبار کوچک در گروه اسکوترهای برقی سبک, Brio جدیدترین سازنده سوئیسی Hikerboy است.

در 4 رنگ ارائه شده است ، این اسکوتر برقی به وضوح است در نظر گرفته شده برای استفاده شهری.

او وزن کم 13 کیلوگرم و سیستم تاشو آسان آن اجازه می دهد تا در همه جا ، چه در مترو و چه در دفتر شما ، در همه جا گرفته شود !

با توجه به محدوده قیمت آن بسیار مجهز است لاستیک 10 اینچی, آ ترمز عقب و ترمز درام جلو و همچنین روشنایی اتوماتیک.

در سمت خلبان ما یک صفحه LCD یکپارچه, تأیید کنترل نور ، حالت های سرعت ، سطح بار ..

Hikerboy Brio

اخبار کوچک در گروه اسکوترهای برقی سبک, Brio جدیدترین سازنده سوئیسی Hikerboy است.

در 4 رنگ ارائه شده است ، این اسکوتر برقی به وضوح است در نظر گرفته شده برای استفاده شهری.

او وزن کم 13 کیلوگرم و سیستم تاشو آسان آن اجازه می دهد تا در همه جا ، چه در مترو و چه در دفتر شما ، در همه جا گرفته شود !

با توجه به محدوده قیمت آن بسیار مجهز است لاستیک 10 اینچی, آ ترمز عقب و ترمز درام جلو و همچنین روشنایی اتوماتیک.

در سمت خلبان ما یک صفحه LCD یکپارچه, تأیید کنترل نور ، حالت های سرعت ، سطح بار ..

چه چیزی برای اسکوتر برقی در سال 2023 تغییر می کند ?

2023 سال اسکوتر برقی خواهد بود ، بیش از هر زمان دیگری.
بسیاری از شهرداری ها تصمیم به راه اندازی کارهای مهم برای توسعه مسیرهای چرخه ای ، با حمایت دولت دارند.
ما به ویژه “برنامه دوچرخه” ما از شهرهایی مانند پاریس یا خوب برای بزرگترین شهرها ، اما بسیاری از برنامه ها در همه جای فرانسه وجود دارد.
یکی از مهمترین اهداف این کار ، اطمینان از تداوم مسیرهای چرخه و پایان دادن به این بخش های نقشه است که کاربران اسکوتر برقی را وادار به بازگشت به جاده بین دو مسیر چرخه ای می کنند.
تحرک شیرین در مرکز نگرانی های مقامات منتخب است ، که به دنبال ترویج استفاده از این وسایل نقلیه غیر آلودگی هستند.
پس انداز از نظر هزینه های بهداشتی ناشی از توسعه این روشهای حمل و نقل طبق بسیاری از مطالعات اخیر غول پیکر است.
اسکوتر های برقی نیز ظاهر عملی و بازیگوش خود را ثابت کرده اند: 57 ٪ از کاربران اسکوتر خدمات بدون برق می گویند که می خواهند اسکوتر برقی خود را خریداری کنند
در سال 2021 اسکوتر برقی سرانجام وضعیت جدیدی را در کد بزرگراه تعریف شده توسط قانون جهت گیری تحرک به دست آورد.
یک قدم بزرگ برای ایمنی کاربر و بنابراین برای پایداری این شیوه حمل و نقل اکولوژیکی و سرگرم کننده برداشته خواهد شد.
در این خط ، بسیاری از شهرداری ها در حال آماده سازی برای راه اندازی سیستم های کمک هزینه مانند آنچه در دوچرخه های برقی وجود دارد ، آماده می شوند.
این یارانه فقط روی اسکوتر برقی محدود به 25 کیلومتر در ساعت متمرکز خواهد شد.
به همین ترتیب ، ما را پیدا کنید مورد در یارانه های موجود برای خرید اسکوتر برقی.
در واقع, از اول ژانویه 2022 شما می توانید برای خرید شهرداری ها تا حداکثر 400 یورو کمک کنید و بسته تحرک پایدار که سالانه 600 یورو جبران خسارت می کند !
به نظر عمومی ، سال 2023 نیز کارآمدترین اسکوتر برقی را مشاهده خواهد کرد. طراحی و فن آوری های روی صفحه نیز از نسل کاملاً جدیدی خواهد بود.

هر سال می توانیم بهترین اسکوتر برقی موجود در بازار را لیست کنیم. تولید کنندگان در واقع مبتکرانه و نبوغ هستند تا جایی که مدل های جدیدی که بیرون می آیند به اندازه یکدیگر چشمگیر هستند. از طرف دیگر ، چگونه می توان در مورد اسکوتر ادعا کرد که این بهترین است ? معیارهایی که طبقه بندی بهترین اسکوتر برقی را ایجاد می کنند چیست؟ ? بیایید یک چک انجام دهیم !

چه معیارهایی برای شناسایی بهترین اسکوتر برقی ?

بهترین اسکوتر برقی بالاتر از همه است که از هر نظر نیازهای شما را برآورده می کند. کاربران اسکوتر برقی همه اهداف یکسان ندارند: برخی به سادگی به دنبال حرکت در شهر برای سفرهای روزانه هستند ، برخی دیگر به دنبال هیجان بیشتر هستند و برخی دیگر مایل به لذت بردن از پیاده روی های ورزشی از مسیر مورد ضرب و شتم هستند. تولید کنندگان این تمایز را به خوبی درک کرده اند ، و همچنین فهمیدند که یک اسکوتر برقی بالا می تواند کاملاً با چندین پروفایل کاربر تماس بگیرد.

بگذارید معیارهای اصلی را که به ما امکان می دهد تأیید کنیم که یک اسکوتر برقی می تواند متعلق به رتبه بهترین دستگاه ها باشد.

بیایید ابتدا در مورد عملکرد صحبت کنیم. بهترین اسکوتر برقی مدلی است که در مواجهه با صعودها قدرت را از دست نمی دهد و همچنین می تواند احساسات خوبی به شما بدهد. برای انجام این کار ، شما باید به حرکتی توجه داشته باشید: به طور کلی ، این دو موتور هستند که جمع می شوند و به یک قدرت خوب می رسند ! اما چه کسی می گوید قدرت همچنین می گوید استقلال: بنابراین بهترین اسکوتر برقی نیز همان کسی است که مطمئناً یک قدرت اوج زیبا را مستقر می کند ، اما این کار را بدون نیاز به شارژ هر 10 کیلومتری انجام می دهد.

سپس به دو معیار اضافی بروید: ایمنی و راحتی. یک اسکوتر برقی بالا دستگاهی است که به لطف یک عرشه مناسب و ترمزهای قدرتمند و قابل اعتماد در آن احساس امنیت خواهید کرد. از طرف راحتی ، بهترین اسکوتر برقی یکی از مواردی است که باعث نمی شود به محض اینکه از قیر بسیار صاف خارج شوید ، از سر به پا لرزید. برای انجام این کار ، شما به تعلیق خوب و البته چرخ های با کیفیت خوب نیاز دارید.

بهترین مارک های اسکوتر برقی چیست ?

در جهان اسکوتر برقی ، مطمئناً هیولا نوآوری و جسارت وجود دارد. و آنها اغلب کسانی هستند که هنگام طبقه بندی بهترین اسکوتر برقی در صدر لیست قرار می گیرند. این توسط دو مدل Dualtron که در بالای پانل ما ظاهر می شوند مشهود است ! Minimotors از نظر اسکوتر برقی با کیفیت بالا هیولا است و بدون شک دامنه های دوگانه اجازه داده می شود پرفروش های واقعی را ارائه دهند. اما مراقب باشید ، مینیموتورها در بازی تنها نیستند. به رتبه 2023 ما کمی مراجعه کنید ، برند کره ای VSETT همچنین بخش شهری را با مدل های وزن پر می کند. Kaabo همچنین می داند که چگونه فن آوری های جدید را برای ساختن مدل های پیشرفته مانند مانتیس مناسب می داند. و پس از آن ، مطمئناً تولیدکنندگانی هستند که از قبل تصویری چاه تأسیس شده و هنوز هم موفق به خواب دیدن هستند ، این مورد به ویژه لامبورگینی است !

بهترین اسکوتر برقی برای انتخاب در سال 2023 چیست ?

برای کمک به شما در انتخاب ، در اینجا مجموعه ای از بهترین اسکوتر های برقی آورده شده است

نوشتن 20 دقیقه ای در تحقق این مقاله شرکت نکرد.

با این شکل جدید تحرک اغوا می کنید ، می خواهید خود را به یک مدل قدرتمند تجهیز کنید ? برای کمک به شما در مقایسه مدل های موجود ، به معیارهای کلیدی مانند استقلال یا تجهیزات آن علاقه مند هستند. مطالعه این موارد می تواند به شما کمک کند تا از این انتخاب بهترین اسکوتر برقی 2023 انتخاب خود را انتخاب کنید.

بهترین اسکوتر برقی برای انتخاب در سال 2023

  • BEEPER MAX: اسکوتر برقی شهری
  • Evercross: اسکوتر برقی تاشو
  • Ducati Pro 1 Evo Wts: اسکوتر برقی سبک
  • Kukirin G2 Pro: اسکوتر برقی ورزشی
  • Xiaomi Mi Scooter 3 lite: ارزان ترین اسکوتر برقی
  • urbanglide aircross pro 10 “: اسکوتر برقی با راحتی بهینه
  • Ninebot Max G2 E Powered: اسکوتر برقی Grande Autonomie
  • Xiaomi Mi Scooter 4 Ultra: اسکوتر برقی قدرتمند
  • Wispeed T855: اسکوتر برقی با ارزش بسیار خوبی برای پول
  • Minimotors Dualtron: اسکوتر برقی همه کاره

BEEPER MAX: اسکوتر برقی شهری

بیدر مکس

فکر برای سفرهای شهری ، اسکوتر برقی Beeper Max تجهیزات راحتی ، قدرت و ایمنی را ترکیب می کند. در سه نسخه موجود است که هر کدام دارای ظرفیت باتری متفاوت هستند ، این اسکوتر با نیازهای شما سازگار است. همچنین تاشو است ، ذخیره سازی آن یا استفاده از آن در حمل و نقل عمومی را تسهیل می کند. از طرف تجهیزات ، این مدل نباید از آن خارج شود. چراغهای جلو ، زنگ هشدار یا درگاه USB را رهبری کرده است.

اکثر :

  • بسته به نسخه ها بین 30 تا 90 کیلومتر استقلال ارائه می دهد.
  • لاستیک های هواپیمایی آن قادر به جذب شوک هستند تا راحتی بیشتری به شما بیاورد.
  • تعلیق های تقویت شده آن همان نقش را بازی می کنند.
  • دسته های آن از نظر ارتفاع قابل تنظیم است.
  • این سیستم دارای یک سیستم هشدار یکپارچه است که از یک کنترل از راه دور کنترل می شود.
  • چراغ های جلو و عقب آن در LED است. این نیز در مورد شاخص ها وجود دارد.
  • یک صفحه نمایش دیجیتالی اطلاعات رانندگی شما را نشان می دهد: سرعت ، مسافت پیموده شده ، استقلال و غیره.
  • یک درگاه USB به شما امکان می دهد با رانندگی تلفن هوشمند خود را شارژ کنید.
  • تاشو است.

Lessers:

  • این اسکوتر کاملاً سنگین است.

Evercross: اسکوتر برقی تاشو

همیشه

تاشو ، نسبتاً سبک ، این اسکوتر برقی برای دوستداران عملی جذاب است. حمل و نقل آسان ، همچنین به شما امکان می دهد تا با سهولت در همه زمین ها گردش کنید. موتور قدرتمند آن ، لاستیک های کامل آن ، آن را در شهر کارآمد می کند ، اما همچنین در مسیرها. یک سیستم میرایی نیز برای جذب شوک وجود دارد ، بنابراین هنگام رانندگی راحتی بیشتری به شما می دهد.

اکثر :

  • این اسکوتر برقی خیلی راحت می خورد.
  • این یک صفحه نمایش LED برای دنبال کردن تمام داده های رانندگی است.
  • این مجهز به چندین حالت رانندگی برای حفظ عمر باتری یا افزایش قدرت است: محیط زیست ، عابر پیاده ، ورزش ، استاندارد و غیره.
  • اتصال بلوتوث آن به شما امکان می دهد داده های ناوبری خود را از تلفن هوشمند خود دنبال کنید.
  • این محدوده 25 کیلومتر را ارائه می دهد.

Lessers:

  • چراغهای جلو این اسکوتر هدایت نمی شوند.

Ducati Pro 1 Evo Wts: اسکوتر برقی سبک

ducati pro 1 evo wts

با تنها 12 کیلوگرم (در برابر 15 تا 16 کیلوگرم برای رقبای خود) ، این اسکوتر برقی یکی از سبکترین مواردی است که در حال حاضر به بازار عرضه می شود. همچنین با قیمت جذاب آن از رقابت متمایز است. با قیمت کمتر از 500 یورو ، او هنوز هم می تواند بسیاری از ویژگی ها را بدست آورد. به عنوان مثال اجازه می دهد تا تلفن هوشمند شما به یک داشبورد واقعی تبدیل شود. متصل به اسکوتر ، داده های ناوبری شما را نشان می دهد: سرعت ، مسافت پیموده شده ، استقلال و غیره.

اکثر :

  • این روشن است.
  • استقلال آن 25 کیلومتر است.
  • او قادر به اتصال به تلفن هوشمند شما است.

Lessers:

  • این سیستم کمک فنر ندارد.

Kukirin G2 Pro: اسکوتر برقی ورزشی

Kukirin G2 Pro

شما می خواهید خود را به یک اسکوتر برقی همه زمینی تجهیز کنید. مدل Kukirin G2 Pro مدل دارایی های جدی برای اغوا کردن شما دارد. قوی ، قادر به عبور از همه جا ، از جمله در مناطق دشوار ، با احساسات شدید رانندگی همراه است. استقلال 55 کیلومتری آن ، توانایی رانندگی با سرعت بالا ، این مدل را به یکی از قدرتمندترین در این انتخاب تبدیل می کند.

اکثر :

  • این اسکوتر برقی به خصوص قوی است و قادر به گردش در زمین های آسیب دیده است.
  • 55 کیلومتر استقلال ارائه می دهد.
  • این می تواند با سرعت زیاد رانندگی کند (مراقب باشید که مقررات را با حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت در جاده تحمیل کنید).
  • با اضافه کردن یک صندلی می توان در نسخه اسکوتر یا اسکوتر استفاده کرد.
  • تعلیق مؤثر دارد.
  • یک صفحه نمایش تمام داده های رانندگی خود را به شما می گوید.

Lessers:

  • این برای شهر بسیار مناسب نیست ، بلکه برای استفاده همه زمینی محفوظ است.

Xiaomi Mi Scooter 3 lite: ارزان ترین اسکوتر برقی

Xiaomi Mi Scooter 3 lite

این اسکوتر برقی شیائومی از قیمت خود متمایز است. در زیر 400 یورو قرار دارد ، به شما امکان می دهد بدون شروع بودجه بیش از حد خود را تجهیز کنید. با داشتن یک موتور کارآمد ، به شما امکان می دهد تقریباً 45 کیلومتر با یک بار واحد سفر کنید. همچنین دارای یک صفحه نمایش LED است که می تواند اطلاعات رانندگی شما را در زمان واقعی نشان دهد. این اسکوتر برقی برای تسهیل ذخیره سازی خود به عنوان استفاده از آن تاشو می شود.

اکثر :

  • قیمت آن کمتر از 400 یورو است.
  • این یک صفحه نمایش LED برای داده های رانندگی شما دارد.
  • استفاده از آن تاشو ، آسان و کاربردی است.
  • آن را با یک سیستم کد ضد ریاست تحویل داده می شود.
  • سبک است ، فقط 12 کیلوگرم وزن دارد.
  • این محدوده 45 کیلومتر را ارائه می دهد.

Lessers:

  • مجهز به سیستم تعلیق نیست.

urbanglide aircross pro 10 “: اسکوتر برقی با راحتی بهینه

urbanglide aircross pro 10

به لطف باتری قدرتمند خود ، این اسکوتر برقی از برند Urbanglide می تواند تا 50 کیلومتر بدون شارژ حرکت کند. همچنین با حضور یک سیستم تعلیق جلو/عقب چهار برابر از رقبای خود متمایز می شود. این تجهیزات به شما امکان می دهد تا به طور موثری شوک را جذب کنید تا هنگام مسافرت راحتی بسیار خوبی به شما ارائه دهد. این تنها یکی از کسانی است که این تجهیزات را در اختیار دارد.

اکثر :

  • تقریباً 50 کیلومتر را ارائه می دهد.
  • این مجهز به سیستم تعلیق جلو/عقب چهار برابر است تا سفرهای شما را با حداکثر راحتی همراه کند.
  • چراغهای جلو آن هدایت می شود.
  • یک صفحه LCD داده های رانندگی شما را نشان می دهد.
  • برای تسهیل حمل و نقل آن تاشو و مجهز به دستگیره است.
  • دسته های آن از نظر ارتفاع قابل تنظیم است.

Lessers:

  • قیمت آن نسبتاً بالا است.

Ninebot Max G2 E Powered: اسکوتر برقی Grande Autonomie

Ninebot Max G2 E

با تقریباً 70 کیلومتر استقلال ، اگر به دنبال یک اسکوتر برقی هستید که قادر به شارژ مجدد فضا باشد ، این مدل ایده آل است. تاشو ، ذخیره سازی یا استفاده از آن را نیز تسهیل می کند. از نظر تجهیزات یا ویژگی ها ، به ویژه مجهز است: شاخص ها ، هشدار ، تعلیق مضاعف ، چراغ های LED ، صفحه نمایش و غیره. همچنین می تواند از طریق نام تجاری اپل بر روی تلفن هوشمند ژئولوژیک شود.

اکثر :

  • تقریباً 70 کیلومتر است.
  • این دارای یک زنگ هشدار و یکپارچه است.
  • مجهز به سیستم تعلیق مضاعف است: هیدرولیک در جلو ، با چشمه های عقب.
  • تاشو است.
  • مجهز به چراغ های LED است.
  • یک صفحه LED داده های رانندگی شما را نشان می دهد.
  • این سیستم جغرافیایی دارد.

Lessers:

  • قیمت آن بالا است.

Xiaomi Mi Scooter 4 Ultra: اسکوتر برقی قدرتمند

Xiaomi Mi Scooter 4 Ultra

با داشتن یک موتور قدرتمند ، این اسکوتر برقی قادر است با سهولت زیادی در همه زمین ها گردش کند. به عنوان مثال ، می تواند از شیب 25 ٪ صعود کند یا شوک های مرتبط با یک مسیر ناهموار را برای تضمین راحتی شما کاهش دهد. همچنین مجهز به لاستیک های ضد دردسر است.

اکثر :

  • موتور قدرتمند آن به آن اجازه می دهد تا در همه زمین ها رانندگی کند.
  • او در برابر هوای بد مقاومت می کند.
  • لاستیک های آن ضد آزار است.
  • وزن آن فقط 12 کیلوگرم است.
  • یک سیستم قفل موتور می تواند برای محافظت از سرقت آن فعال شود.

Lessers:

  • قیمت آن بالاترین این انتخاب است.

Wispeed T855: اسکوتر برقی با ارزش بسیار خوبی برای پول

Wispeed T855

این اسکوتر برقی ایده آل برای شروع یا انجام سفرهای شهری دقیق ، ارزش بسیار خوبی را برای پول ارائه می دهد. مجهز به چراغهای جلو جلو و عقب و صفحه نمایش با کیفیت ، انتظارات دوستداران تحرک شهری را برآورده می کند. ظرفیت باتری آن به آن اجازه می دهد تا تقریباً 30 کیلومتر در یک بار حرکت کند.

اکثر :

  • ارزش بسیار خوبی برای پول ارائه می دهد.
  • این صفحه نمایش LED برای داده های رانندگی شما دارد.
  • مجهز به چراغهای جلو LED در جلو و عقب است.
  • در برابر پیش بینی های آب مقاوم است.
  • استقلال آن 30 کیلومتر است.

Lessers:

  • تقریباً 15 کیلوگرم وزن دارد.

Minimotors Dualtron: اسکوتر برقی همه کاره

مینیموتورهای Dualtron

بسیار کامل ، اسکوتر برقی Dualtron Minimotors با یک استقلال 40 کیلومتری ، با توانایی آن در جذب شوک ها مشخص می شود. شما به راحتی در همه زمین ها رانندگی می کنید ، در حالی که از راحتی بهینه بهره می برید. این مدل همچنین تاشو است و استفاده یا ذخیره آن را تسهیل می کند.

اکثر :

  • استقلال آن 40 کیلومتر است.
  • در جلو و عقب کمک فنر دارد.
  • او در برابر چلپ چلوپ مقاومت می کند.
  • تاشو است.

Lessers:

  • قیمت آن بالا است.
  • شاخص های یکپارچه ای ندارد.

بهترین اسکوتر برقی 2023 بالاتر از همه قادر به برآورده کردن نیازهای شما است. شهری ، شما به دنبال یک مدل عملی ، حمل و نقل آسان هستید ? برای یک مدل تاشو انتخاب کنید. در مقابل ، شما می خواهید از آن در زمین های آسیب دیده استفاده کنید ? سپس یک اسکوتر برقی همه زمینی باید توجه شما را به خود جلب کند.

بهترین بازی Xbox One برای انتخاب در سال 2023 چیست ?
بهترین بازی در فضای باز برای انتخاب کودکان در سال 2023 چیست ?

محتوای ارائه شده توسط متخصصان معاملات خوب ما ، شرکای 20 دقیقه ای. کارمندان تحریریه در تحقق آن شرکت نکردند. قیمت های ذکر شده در این مقاله نشانگر است و احتمالاً تکامل می یابد.
برخی از پیوندهای این مقاله پیوندهای وابستگی هستند که احتمالاً از ردیاب ها استفاده می کنند تا بتوانند در صورت خرید در سایت شریک ، 20 دقیقه برای جمع آوری کمیسیون جمع آوری کنند.

  • اشتراک در مسنجر
  • در فیسبوک به اشتراک بگذارید
  • در توییتر به اشتراک بگذارید
  • به اشتراک گذاری در Flipboard
  • به اشتراک در LinkedIn
  • ذخیره مقاله