آخر هفته صورتی 2023: در Boursorama Banque 150 € برنده شوید!, Boursorama Banque جایزه ای در Crazy Cash را ارائه می دهد ، تا 150 یورو افزایش می یابد ⚡

Boursorama Banque جایزه ای در Crazy Cash را ارائه می دهد ، تا 150 یورو افزایش می یابد ⚡

با انتخاب پیشنهاد اولتیم Boursorama Banque ، از مزایای بسیاری بهره مند می شوید. اول ، تمام پرداخت ها در فرانسه و خارج از کشور رایگان است ، چه در منطقه جداگانه یا نه. همین امر در مورد برداشت در فرانسه نیز انجام می شود ، جایی که شما حق سه برداشت رایگان در هر ماه در خارج از کشور را دارید. در غیر این صورت ، مشهورترین بانک بانکداری آنلاین نیز شامل بیمه و ضمانت نامه های زیادی برای فرانسه و همچنین در خارج از کشور است.

آخر هفته صورتی: در Boursorama Banque تا 150 یورو برنده شوید !

از یک جایزه استثنایی برای این آخر هفته صورتی استفاده کنید ! ارزانترین بانک آنلاین در فرانسه پیشنهاد استقبال استثنایی تا 150 یورو را به مدت 3 روز به شما ارائه می دهد !

بانک تعادل

21 سپتامبر 2023 فقط, Boursorama Banque ارائه می دهد 150 €* به مشتریانی که با ویزای Ultim یا Visa Welcome یک حساب کاربری باز می کنند. چگونه از این پیشنهاد استثنایی استفاده کنیم ? کتابچه راهنمای.

حداکثر 150 یورو برای افتتاح یک حساب ، یک پیشنهاد استثنایی !

به طور کلی ، Boursorama Banque 80 یورو به مشتریان جدید خود ارائه می دهد. اما برای پیشنهادی که فردا برگزار می شود ، بانک آنلاین تصمیم گرفته است که ضربه بزرگی وارد کند ! 21 سپتامبر, این حداکثر 150 یورو جایزه خوش آمدید برای افتتاح حساب Boursorama Banque.

به طور مشخص ، حق بیمه به شرح زیر توزیع می شود:

  • 50 € برای افتتاح حساب
  • 100 یورو برای سفارش کارت خوش آمدید یا Ultim

حداکثر 150 یورو حق بیمه شما در روز افتتاح حساب کاربری مؤثر Boursorama Banque به شما پرداخت می شود.

نحوه باز کردن حساب در Boursorama Banque ?

و هیچ شرط درآمدی وجود ندارد ، برای باز کردن حساب و برنده شدن تا 150 یورو ! نیازی به تسلط آنها در حساب Boursorama Banque نیست.

پیشنهاد خوش آمدید برای مدت زمان این آخر هفته صورتی در Boursorama Banque 150 یورو امتیاز دارد

در غیر این صورت ، باز کردن حساب بسیار ساده و سریع انجام می شود. فرم درخواست افتتاح حساب بانکی را پر می کنید. فراموش نکنید که کد تبلیغی را وارد کنید ” BRS150 “برای رسیدن به حق بیمه تا 150 €.

سپس ، شما به صورت الکترونیکی قرارداد خود را امضا می کنید و اسناد پشتیبانی خود را بارگیری می کنید: پرداخت برگه ، کارت هویت ، اثبات آدرس … از کلاسیک عالی ! سپس ، بیش از این که اولین پرداخت 300 یورو را برای فعال کردن حساب خود انجام دهید.

این پیشنهاد را نمی توان با آن ترکیب کرد پیشنهاد حمایت مالی بورسوراما بانکی ، شما نمی توانید هر دو را جمع کنید.

برای دریافت حداکثر 150 یورو ، دو هفته فرصت دارید تا اسناد پشتیبان خود را ارسال کنید. و اولین پرداخت باید حداکثر 5 روز کاری پس از دریافت ایمیل انجام شود که شما را به انجام این کار دعوت می کند.

هیچ تردیدی در داشتن ، حق بیمه تا 150 یورو به موقع محدود است. پیشنهادی که در تاریخ 21 سپتامبر ساعت 11:59 بعد از ظهر به پایان می رسد ، این شرم آور است که از دست ندهید !

شما 50 یورو پاداش برای افتتاح حساب بانکی Boursorama Banque: شما از 20 یورو حق بیمه برای افتتاح مؤثر یک حساب بانکی بانکی Boursorama بهره مند می شوید. مبلغ 20 یورو در روز افتتاح مؤثر آن به حساب بانکی بانکی Bankrama شما اعتبار می یابد.

شما از آن بهره مند خواهید شد 100 یورو پاداش برای افتتاح مؤثر یک حساب بانکی Boursorama Banque همراه با سفارش Welcome ، Ultim یا Metal*Bank Bank ، پذیرفته شده توسط Boursorama Banque.

Boursorama Banque جایزه ای در Crazy Cash را ارائه می دهد ، تا 150 یورو افزایش می یابد ⚡

BORSORAMA BONK BONE

Philips Hue Pack

برای هرگونه افتتاح حساب رایگان ، Boursorama Banque یک جایزه خوشایند دیوانه وار را برای همه مشتریان جدید خود ارائه می دهد. بانک آنلاین با این جایزه مگا لیاقت ارزانترین عنوان بانکی خود را در فرانسه دارد.

Boursorama شناخته شده ترین بانک آنلاین در فرانسه است. این از نقطه عطف نمادین 4.3 میلیون مشتری در پایان ماه سپتامبر فراتر رفت ، رقمی که سالها به صورت نمایی افزایش یافته است. برای انجام این کار ، پیشنهادات مربوطه را با قیمت هایی ارائه می دهد که به همان اندازه است ، به خصوص که برخی از فرمول های آن 100 ٪ رایگان هستند.

اگر Boursorama Banque به طور پیش فرض بسیار جذاب باشد ، حتی بیشتر از 5 میلیون مشتری بیشتر می شود. این چهارشنبه ، 16 نوامبر ، جایزه خوش آمدید 150 یورو برای همه مشتریان جدید خود را نشان می دهد. برای استفاده از آن ، فقط باید کد 24: 150 را به فرم ثبت نام در وب سایت رسمی اضافه کنید. این پاداش های مگا در پایان روز به پایان می رسد.

برای داشتن این جایزه خوش آمدید ، به سادگی یک حساب رایگان با Boursorama Banque باز کنید. این کار به راحتی و سریع انجام می شود در حالی که شما هیچ کاری برای پرداخت آن ندارید. سپس ، پاداش 150 یورو به دو بخش ، افتتاح حساب جاری و انتخاب کارت بانکی تقسیم می شود ، دانستن اینکه دو مورد از آنها کاملاً رایگان است. در طی این مراحل ، شما حق بیمه حساب جدید خود را به صورت قدم دریافت می کنید.

یک خط با خط قابل دسترسی برای همه

Boursorama Banque یک بانک آنلاین عالی است ، اگر بهترین نیست. این چند سال پیش توسط مرکز عمومی مادرزاده وی ایجاد شده است ، پس از آن او به زمان زیادی احتیاج نداشت تا بتواند خود را به عنوان رهبر بلامنازع تأسیس کند. از این پس ، عمدتاً در مقابل رقابت است که توسط Hello Bank نشان داده شده است! یا مونابنق. به طور موازی ، او چندین عنوان را به عنوان ارزان ترین بانک فرانسه برای چهاردهمین سال پیاپی دریافت کرد.

در فرانسه ، هزینه های بانکی به طور متوسط ​​125 یورو برای هر نفر در سال است. اگر پیشنهاد اولتیمت را در Boursorama Banque بگیرید ، برای بهره مندی از یک حساب جاری و کارت بانکی هیچ هزینه ای برای پرداخت آن ندارید ، که این نشان دهنده پس انداز قابل توجهی در برابر بانک های سنتی است. با این حال ، این بدان معنا نیست که شما مجبور هستید آن را به تأسیس اصلی خود تبدیل کنید ، زیرا نیازی به خانواده ندارد.

با Boursorama Banque ، همه چیز از ابتدا تا انتها به صورت آنلاین انجام می شود. این امر در مورد افتتاح حساب کاربردی است ، پوشه ده دقیقه طول می کشد تا بصورت آنلاین پر شود در حالی که می توانید به طور مستقیم در وب سایت رسمی بدون نسخه کاغذی به اسناد پشتیبانی خود برسید. به محض تأیید حساب کاربری خود ، می توانید تمام امور مالی خود را مستقیماً از طریق برنامه تلفن همراه مدیریت کنید. خدمات آسان است و روزانه از آن استفاده می شود. با استفاده از این یکی ، می توانید به لطف جمع کننده حساب ها ، تمام حساب های خود را از همان فضا تجسم کنید یا حتی عملیات خود را به راحتی انجام دهید (انتقال و غیره).

از زمان استفاده از Boursorama Banque ، شما همچنین کارت بانکی خود را مدیریت کرده اید. شما می توانید سقف های پرداخت و برداشت را توسعه دهید ، اما همچنین به طور موقت یا دائمی کارت خود را در صورت ضرر مسدود می کند. یک قابلیت همچنین به شما امکان می دهد در صورت فراموشی با کد مخفی خود مشورت کنید. به طور خلاصه ، امور مالی شما همیشه با شما است ، جایی که دسترسی به فضای شخصی شما توسط یک کد شش ضلعی یا احراز هویت بیومتریک محافظت می شود. در صورت لزوم ، خدمات مشتری برای کمک به شما وجود دارد ، بانکداری آنلاین می تواند به مدت سه سال از روابط شماره 1 مشتری برخوردار باشد.

که پیشنهاد انتخاب در بورسوراما را می دهد ?

Boursorama Banque چندین پیشنهاد ارائه می دهد ، فرمول هایی که به آن اجازه می دهد با پاسخگویی به همه انتظارات و نیازها ، همه مخاطبان را به راحتی هدف قرار دهد. در هر صورت ، بدانید که شما از یک حساب جاری و کارت بانکی برخوردار هستید ، پس از آن می توانید به سایر محصولات مشابه با محصولات یک بانک سنتی مانند پس انداز ، بیمه عمر یا دوباره اعتبارات مراجعه کنید.

به طور واضح ، Boursorama Banque به سه فرمول متکی است: خوش آمدید ، اولتیم و فلز. دو پیشنهاد اول کاملاً رایگان است ، ما مطلقاً چیزی برای پرداخت کارت بانکی یا حساب نداریم. در عوض ، شما فقط باید یک بار در ماه از کارت خود استفاده کنید تا یک برداشت یا پرداخت انجام دهید. این پیشنهاد نهایی است که خود را به عنوان محبوب ترین در بین مشتریان معرفی می کند ، دقیقاً به این دلیل که رایگان است ، بلکه به این دلیل که در سطح کارت برتر ویزا قرار دارد.

با انتخاب پیشنهاد اولتیم Boursorama Banque ، از مزایای بسیاری بهره مند می شوید. اول ، تمام پرداخت ها در فرانسه و خارج از کشور رایگان است ، چه در منطقه جداگانه یا نه. همین امر در مورد برداشت در فرانسه نیز انجام می شود ، جایی که شما حق سه برداشت رایگان در هر ماه در خارج از کشور را دارید. در غیر این صورت ، مشهورترین بانک بانکداری آنلاین نیز شامل بیمه و ضمانت نامه های زیادی برای فرانسه و همچنین در خارج از کشور است.

با استفاده از Boursorama Banque ، اگر فرمول اولتیم را بگیرید ، از یک اضافه برداشت مجاز نیز بهره مند می شوید. به طور خلاصه ، تمام مزایای کارت بانکی معمولی را دارد ، به جز این که شما هر ماه یا هر سال هزینه های بانکی ندارید. برعکس ، شما حتی هنگام باز کردن یک حساب کاربری با بانک آنلاین ، از یک امتیاز مگا 150 یورو بهره مند می شوید ، که هیچ بانک سنتی قادر به ارائه آن نیست.

برای استفاده از جایزه بانکی Boursorama ، اینجا است:

در مورد برنامه های خوب ما چه باید بدانید

این محتوا توسط کارشناسان برنامه ریزی 01Net به شما ارائه می شود.
نوشتن در تحقق این محتوا شرکت نکرد. 01NET احتمالاً پاداش دریافت می کند که یکی از خوانندگان از طریق پیوندهای یکپارچه در این مقاله اقدام به خرید می کند. قیمت های ذکر شده در این مقاله احتمالاً خیلی سریع تکامل می یابد.