چه آیفون را در سال 2023 خریداری کنید? انتخاب ما از بهترین تلفن های هوشمند اپل – CNET FRANCE ، که آیفون را انتخاب کنید? مقایسه ، تفاوت ، قیمت و بررسی 2022/2023

کدام آیفون را انتخاب کنید ? مقایسه ، تفاوت ، قیمت و بررسی 2022/2023

Contents

یک طراحی جدید ، یک صفحه OLED ، یک تراشه حتی کارآمدتر ، یک قسمت عکس شسته و رفته ، 5G ، آیفون 12 اعتصاب می کند. خیلی بد است فضای ذخیره سازی نسخه اصلی فقط 64 گیگابایت دارد.

چه آیفون را در سال 2023 خریداری کنید ? انتخاب ما از بهترین تلفن های هوشمند اپل

به روزرسانی از 9/02/2023 – اپل آیفون را از 559 یورو و حداکثر 2129 یورو به فروش می رساند. راهنمای خرید ما به شما امکان می دهد تلفن هوشمند iOS را پیدا کنید که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد.

تیم CNET فرانسه

ارسال شده در 05/03/2021 در 09:33 | به روز شده در 08/09/2023

کدام آیفون را در سال 2023 خریداری کنید؟ انتخاب ما از بهترین تلفن های هوشمند اپل

بروزرسانی 9 فوریه 2023 – ما آخرین آیفون 14 اپل را به نمایش گذاشتیم و بنابراین انتخاب خود را از بهترین آیفون با آخرین مدل های موجود در شرکت به روز کردیم. اگر قصد دارید خودتان را ارائه دهید یا یکی از تلفن های هوشمند اپل را ارائه دهید ، بدون تأخیر بیشتر با آن مشورت کنید.

هنگامی که استیو جابز اولین آیفون را در سال 2007 راه اندازی کرد ، تنها یک مدل وجود داشت که می توان با 4 گیگابایت یا 8 گیگابایت ذخیره و به رنگ خاکستری خریداری کرد. چهارده سال بعد ، اپل هشت مدل مختلف آیفون را به فروش می رساند که پنج مورد از آنها در سال 2022 به بازار عرضه شد ، دو در سال 2021 و دیگری در سال 2020. آیفون در طیف گسترده ای از رنگ ها و اتمام ها در دسترس است و گزینه های ذخیره سازی اکنون به 1 تا می رسد.

Apple A در 7 سپتامبر از ساعت 7 بعد از ظهر از محدوده جدید خود رونمایی می کند. خط آن هنوز از چهار محصول ساخته شده است.

ممکن است متوجه شوید که اپراتورها و فروشندگان شخص ثالث مدل های قدیمی دیگری مانند آیفون 11 را ارائه می دهند. برای پیچیده تر کردن چیزها ، برخی از آیفون دارای دو دوربین ، برخی دیگر سه یا حتی چهار نفر (از جمله دوربین جلو در جلو). این واقعیت نیز وجود دارد که تقریباً تمام آیفون های فعلی مجهز به شناسه Face هستند ، اما یک مدل – آیفون SE – دارای Touch ID است. داشتن گزینه های زیادی بد نیست ، اما ممکن است گاهی اوقات اضافی به نظر برسد.

برای کمک به شما در تعیین اینکه کدام یک از این مدل ها بهترین آیفون برای شما است ، ما هر یک از دستگاه های موجود در این لیست ، از عملکرد آنها تا استقلال آنها از طریق قسمت عکس آنها ، به طور عمیق مورد بررسی و آزمایش قرار داده ایم.

اما اگر به دنبال گزینه های دیگری در خارج از پیشنهادات اپل هستید ، راهنمای ما را بخوانید تا بهترین تلفن هوشمند را برای نیازهای خود پیدا کنید و به توصیه های ما در مورد نحوه خرید تلفن جدید نگاهی بیندازید.

1. بهترین آیفون برای اکثر کاربران

آیفون 13

آیفون 13 با قیمت 909 یورو به بازار عرضه می شود و در مقایسه با آیفون 12 سال گذشته ، یک به روزرسانی و پالایش محکم را نشان می دهد. برخی ناامید خواهند شد ، زیرا با مدل های قبلی تفاوت قاطع نیست ، اما این در واقع بخشی از جذابیت آن است. آشنایی یکی از کلیدهای موفقیت آیفون بود.

مدل پیش فرض از طراحی “مربع” تقریباً یکسان با آیفون 12 است. این تلفن هوشمند 5G سازگار است ، MAGSAFE و مجهز به دوربین های جدید معادل آشناهای آیفون 12 Pro Max است. او همچنین یک باتری بزرگتر دریافت می کند که در تست های ما 4.5 ساعت بیشتر از یک بار واحد به طول انجامید تا آیفون 12. به آن تراشه A15 Bionic ، یک حالت سینمایی جدید اضافه کنید که در اصل یک نسخه ویدیویی از حالت پرتره و iOS 16 است و شما یک تلفن عالی دارید.

آیفون 13 متعادل ترین فرمول اپل است که آیفون 12 در سال گذشته بود. مدل جدید ضمن نمایش استقلال کمی جدی تر ، مزایای سلف خود را انحصار می دهد. ما می توانیم از بن بست ساخته شده در نرخ تازه سازی 120 هرتز که برای مدل های Pro رزرو شده است پشیمان شویم اما اپل کیفیت تصویر عالی را در 60 هرتز ارائه می دهد. امسال دوباره ، آیفون برای هر مصرف کننده ای که به دنبال یک تلفن هوشمند کامل است ، ضروری است.

2. بهترین آیفون در حال حاضر

آیفون 14 طرفدار

iPhone 14 Pro در حال حاضر بهترین تلفن اپل است. با استفاده از سری 14 ، دوباره با ارائه آیفون 14 Pro با پانچ و عملکرد جزیره پویا که واقعاً ارزش افزوده ای را ارائه می دهد ، دوباره تفاوت واقعی بین مدل های Pro و Non -Pro وجود دارد.

از نظر طراحی ، 14 PRO با ضلع های مت و فلزی ضد زنگ براق پشتی ظریف را ارائه می دهد. صفحه نمایش 14 Pro از آنچه اپل تبلیغ می نامد پشتیبانی می کند. بسته به آنچه روی صفحه نمایش داده می شود ، میزان خنک کننده از 1 تا 120 هرتز می رود. در حال استفاده ، صفحه نمایش عالی است. انیمیشن ها روان هستند ، گرافیک ها واضح هستند و حتی چیزهای بی نظیری مانند پیمایش صفحات وب خوشایند تر است.

تحت iOS 16 کار می کند ، از شارژ 5G و MAGSAFE پشتیبانی می کند. برخلاف آیفون 14 و 14 پلاس ، آیفون 14 Pro مجهز به تراشه A16 Bionic است. به طور خلاصه ، این بهترین آیفون لحظه است.

امسال ، اتفاق جدیدی در صفحه 14 Pro رخ می دهد ، شکاف جایگزین یک برش شده است که اکنون هشدارها و فعالیتهای سیستم را در پس زمینه نشان می دهد. و شوق ما برای این مرکز اعلان های مینی فقط با استفاده از آن در حال رشد است. iPhone 14 Pro همچنین از بروزرسانی افزایشی معمول ، با پیکربندی بهبود یافته عکس ، یک پردازنده کارآمدتر ، یک صفحه نمایش همیشه فعال ، iOS 16 و همچنین عملکردهای ایمنی جدید ، از جمله تشخیص برخورد و اضطراری ماهواره SOS D بهره می برد.

3. بهترین آیفون “ارزش پول”

آیفون 12

با تغییر به نسل جدید آیفون ، مورد قبلی به طور خودکار ارزان تر می شود. تخفیف ها نیز به منظور فروش سهام بیشتر مکرر هستند و عملکرد با مدل جدید بسیار مشابه است. بنابراین ، اگر می خواهید یک آیفون جدید کاملاً اخیر با قیمت متوسط ​​داشته باشید ، ما به شما توصیه می کنیم به آیفون 12 مراجعه کنید.

تلفن هوشمند اپل از 5G پشتیبانی می کند ، دارای صفحه نمایش OLED 6.1 اینچی ، یک پردازنده بیونیک A14 ، با شارژ مجدد Magsafe سازگار است و از مدرسه سپر سرامیک سیب در چهره برای کاهش خراش ها و آسیب های ناشی از سقوط بهره می برد. و همانطور که از طراحی مربعی مشابه آیفون 13 یا 14 برخوردار است ، هیچ کس تفاوت این دو مدل را نخواهد دید.

انتخاب آیفون 12 به جای 13 یا 14 نیز امکان گرفتن آیفون با فضای ذخیره سازی بیشتر برای “ارزان تر” است. نکته ای برای غفلت در زمان 4K و به طور فزاینده برنامه های لذیذ.

یک طراحی جدید ، یک صفحه OLED ، یک تراشه حتی کارآمدتر ، یک قسمت عکس شسته و رفته ، 5G ، آیفون 12 اعتصاب می کند. خیلی بد است فضای ذخیره سازی نسخه اصلی فقط 64 گیگابایت دارد.

4. مقرون به صرفه ترین آیفون (اما با شناسه لمسی به جای شناسه چهره)

آیفون SE 2022

با 529 یورو ، ممکن است فکر کنید که تنها جذابیت آیفون SE (2022) قیمت آن است. و درست است که این مقرون به صرفه ترین آیفون در این لیست است و این نیز یک معامله بزرگ است. از خارج ، آیفون همان طراحی آیفون 8 را دارد. این تنها آیفون در این انتخاب است که مجهز به Touch ID است.

در داخل ، iPhone SE 2022 مجهز به تراشه A15 مانند آیفون 13 است که سهم خاصی از پیشرفت ها را در قسمت عکس سال 2020 به ارمغان می آورد. اکنون از 5G پشتیبانی می کند و تنها تلفن ذکر شده در اینجا برای نمایش طراحی اولین مدل های اپل است. اما با امکان عملکرد آخرین نسخه iOS ، هنوز هم بسیار مرتبط است.

در جلو ، کمی تغییر ، آیفون SE 5G 2022 همیشه کدهای سبک یک آیفون 8 را که تقریباً 5 سال پیش منتشر شده است ، می گیرد. با توجه به اپل ، یک طراحی Markété به عنوان “نشانگر”. این دستور العمل کار می کند و برای لمس علاقه مندان به شناسه صحبت می کند ، هیچ دلیلی برای تغییر وجود ندارد.

5. بهترین آیفون جمع و جور

آیفون 13 مینی

چه کسی گفت که تلفن های هوشمند کوچک دیگر وجود ندارند ? اگر به دنبال یکی هستید ، آیفون 13 مینی وجود دارد که به همان اندازه آیفون 13 با جمع و جور بودن است. و از استقلال آن نگران نباشید ، زیرا باتری مهم تری نسبت به آیفون 12 مینی دارد. او همچنین در طول تست ما تقریباً 3.5 ساعت بیشتر روی یک بار واحد کار کرد. این دستگاه حتی یک ساعت بیشتر از آیفون 12 باقی مانده است. به طور خلاصه ، این یک انتخاب عالی است ، به خصوص که هزینه آن کمتر از آیفون 13 است. متأسفانه ، این تلفن هوشمند در سال 2022 جانشین پیدا نکرد ، اپل ترجیح داد مدل دیگری را معرفی کند.

آیفون 13 مینی بهترین ها را از سلف خود نگه می دارد و برخی از مواد تشکیل دهنده را به یک دستور العمل از قبل اثبات شده اضافه می کند. بنابراین ما با یک تلفن هوشمند قدرتمند جمع و جور با یک صفحه نمایش عالی ، یک قسمت عکس مؤثر و استقلال بهتر به پایان می رسیم. اما اگر آیفون 12 مینی دارید ، تفاوت بین این دو مدل برای ایجاد انگیزه خرید کافی نیست.

6. خودمختار ترین آیفون

iPhone 14 Pro Max

اولین چیزی که باید در مورد آیفون 14 Pro Max بدانید این است که این یکی از خودمختار ترین تلفن های هوشمند موجود در بازار است. سپس ، باید بدانید که 14 Pro و Pro Max از هر لحاظ یکسان هستند و حتی دوربین های یکسانی دارند. در اصل ، همان تلفن هوشمند است ، اما در بیشتر.

آیفون 14 Pro Max دارای صفحه نمایش تبلیغاتی 6.7 اینچی است ، در مقایسه با 6.1 اینچ برای 14 Pro. حداکثر نیز بزرگتر و سنگین تر است. بخشی از این وزن اضافی از باتری بزرگتر 13 Pro Max ناشی می شود. اگر می توانید از اندازه این جگراگنوت تلفنی پشتیبانی کنید ، ارزش هر پنی با قیمت بالای آن را دارد.

آیفون 14 Pro و Pro Max نیز حق به روزرسانی افزایشی معمول را دارند ، با پیکربندی عکس بهبود یافته ، یک پردازنده کارآمدتر ، یک صفحه نمایش همیشه فعال ، iOS 16 و همچنین عملکردهای ایمنی جدید ، از جمله تشخیص برخورد و SOS اضطراری ماهواره ای.

اگر برای دیدن اطلاعات بیشتر عجله دارید ، پرونده ما را به آیفون 15 اختصاص دهید:

کدام آیفون را انتخاب کنید ? مقایسه ، تفاوت ، قیمت و بررسی 2022/2023

هشت: این تعداد آیفون ارائه شده توسط اپل از زمان ورود آیفون 14 است ، بسیاری از مدل های قدیمی هنوز هم برای خرید در دسترس هستند. این راهنما به شما کمک می کند تا با توجه به نیازهای خود و با توجه به برگه های فنی آنها ، کدام یک را انتخاب کنید.

14 نوامبر 2022 ساعت 08:00 10 ماه,

14 نوامبر 2022 ->

آیفون 13

آیفون 13 © مطبوعات-سیترون.خالص

کدام آیفون را به طور خلاصه انتخاب کنید:

  • بهترین ها: آیفون 14 Pro Max
  • ارزان ترین: آیفون SE
  • نسبت بهترین کیفیت/قیمت: آیفون 12
  • برای عکس: iPhone 14 Pro
  • قالب جمع و جور: آیفون 13 مینی

مقایسه با نیازها

کدام آیفون را برای عکس و فیلم انتخاب کنید ?

تا به امروز ، بهترین فوتوفون ها در اپل هستند iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max. این کاملاً ساده توضیح داده شده است: اینها جدیدترین مدل ها (و بنابراین پیشرفته ترین) هستند که بیشترین سنسورهای عکس را دارند و تنها آنها هستند که حق دارند تعریف چهل و هشت مگاپیکسلی را داشته باشند. علاوه بر این ، iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max دارای همان ماژول عکس در پشت و همان دوربین FaceTime HD در جلو هستند.

بین حالت پرتره, حالت عمل وت حالت سینمایی, آیفون 14 Pro و آیفون 14 Pro Max هدف از دوستداران سلفی با کیفیت و همچنین کسانی که کلیپ های موبایل را اجرا می کنند. علاوه بر این ، آیفون 14 Pro و آیفون 14 Pro Max با فرمت Prore سازگار هستند که کیفیت تصویر باورنکردنی را ارائه می دهد ، در حالی که تمرکز اتوماتیک به لطف حضور رادار Lidar بهبود می یابد. سرانجام ، می تواند استناد کند حالت شب که نور بی سابقه ای را ارائه می دهد حتی اگر محیط فقط بسیار کم ارائه دهد.

iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max

iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max © Apple

برای ارزش بهتر برای پول ، می توان به آن روی آورد iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max پیشنهاد ارزش آنها کاملاً مشابه است.

کدام آیفون را برای یک نوجوان انتخاب کنید ?

برای آیفون اول ، ممکن است شکست بخورید. اگرآیفون SE نسل سوم با توجه به نگاه خود از زمان دیگری ، می تواند به اندازه کافی قدیمی باشد ، حتی اگر اجراها در آنجا باشد ، یک آیفون 12 خوب همیشه این ترفند را انجام می دهد. این دستگاه از 809 یورو در اپل فروخته می شود ، بهترین قیمت این شرکت برای مورب 6.1 اینچ امروز. با اضافه امتیاز ، یک سنسور عکس جلو ایده آل برای ساختن سلفی ها برای به اشتراک گذاشتن سپس با اینستاگرام یا اسنپ چت.

آیفون SE 2022

آیفون SE 2022 © iphon.خط

علاوه بر این ، آیفون 12 توسط یک تراشه بیونیک A14, نسبتاً قدرتمند برای بازی های ویدیویی مانند PUBG یا FIFA. بنابراین این انتخاب خوبی برای جوانترین است. مسلماً ، با توجه به سن و سال (پایان پشتیبانی به روزرسانی ها) کمی سریعتر از سایر مدل ها بالغ می شود ، اما احتمالاً زمان آن خواهد بود که فرزندان شما به سمت بالا بروند ، نیازها با افزایش سن نیازها تغییر می کند.

کدام آیفون را برای انتخاب مجدد یا استفاده شده انتخاب کنید ?

اگر فکر نمی کنید به دنبال آیفون جدید هستید ، البته این ایده خوبی برای ذخیره است. اما مراقب باشید در این مورد هیچ آیفون را انتخاب نکنید. ما واقعاً می دانیم که اپل بسته به مدل ها ، پس از پنج تا هفت سال از موبایل خود حمایت می کند ، که دیگر به روزرسانی های عمده ای دریافت نمی کنند. بدتر: پس از مدتی ، حتی پیشرفت های ایمنی دیگر نیز وجود ندارد. یک آیفون 11 Pro ، که در سال 2019 منتشر شد ، بنابراین فقط در دو سال منسوخ می شود. اما طول عمر یک تلفن هوشمند اپل فراتر می رود.

آیفون 12

آیفون 12 © iphon.خط

به عنوان یک مخزن ، بنابراین بهتر است براساس آیفون هنوز در فروشگاه اپل موجود باشد ، که مطمئناً می توانیم با پشتیبانی رسمی کمی طولانی تر نگه داریم. در آیفون 12, به عنوان مثال ، به عنوان یک انتخاب عالی در این زمینه عمل کنید: آنها را می توان نیمی از ارزان تر از آیفون 14 بازپرداخت کرد. با اضافه شدن امتیاز فرصتی برای لذت بردن ، بالقوه ، باتری و/یا صفحه نمایش جدید.

اگرچه از غرفه ها توسط اپل خارج شده است ، آیفون SE 2 همچنین می تواند یک انتخاب خوب دوم خوب باشد زیرا این نسخه ها هنوز کاملاً اخیر هستند. علاوه بر این ، برگه فنی تقریباً با نسل سوم یکسان است.

آیفون SE 2

آیفون SE (نسل دوم) © iphon.خط

چه آیفون برای خرید ارزان ?

از نظر آیفون مقرون به صرفه ، معلوم می شود آیفون SE کمترین موبایل ارزانترین موبایل به اپل اختصاص داده می شود. نسل سوم از این رو قابل دسترسی است 559 یورو فقط. در این منو ، مشخصات فنی یکسان با آیفون های بالا وجود دارد. شروع با پردازنده: این یک تراشه Bionic A15 است ، همانند آیفون 14 پلاس ! مطمئناً با یک کارت گرافیک اصلی کمتر ، اما همه یکسان است ، برای 600 یورو کمتر یا تقریبا ، بازی ارزش شمع را دارد.

بنابراین ، البته ، برای این قیمت ، ما هنوز باید از مزایای اصلی خاصی مانند صفحه بزرگ یا شناسه چهره نادیده بگیریم. اما شامل شارژ مجدد بی سیم ، اتصال 5G ، سنسور اثر انگشت یا حداکثر پانزده ساعت استقلال بسته به سازنده طبق گفته سازنده است. در غیر این صورت ، ارزانترین آیفون های دیگر آیفون 13 مینی وآیفون 12 6.1 اینچ ، هر دو برای 809 یورو فروخته شده است. با یک قالب جمع و جور نیز جز یک دال وسیع تر.

آیفون SE 3

آیفون SE 3 © iphon

که بهترین استقلال را دارد ?

در اپل ، این استiPhone 14 Pro Max که حداکثر بیست و نه ساعت خواندن ویدیو را به بهترین باتری حق دارد. آزمایشات انجام شده توسط متخصصان در سؤال در یوتیوب همیشه نتایج مشابهی به دست نمی آورند ، اما این مدل هر بار طولانی ترین باقی می ماند. منآیفون 14 پلاس به گفته اپل ، فقط با بیست و شش ساعت استقامت به حداکثر رسیده است.

برای مقایسه ، آیفون 14 Pro 6.1 اینچی با بیست و سه ساعت در برابر بیست ساعت برای آیفون “کلاسیک” آیفون 14 ، نوزده ساعت برای آیفون 13 از 6.1 اینچ و هفده ساعت برای آیفون 13 مینی یا آیفون 12 راضی است. سرانجام ، این آیفون SE نسل سوم است که با پانزده ساعت حداکثر استقلال پیاده روی می کند. اما برای واجد شرایط بودن ، باید بدانید که تعداد کمی از آنها انرژی زیادی را در آنجا با بازی ها یا سریال ها صرف می کنند ، برخلاف آیفون 14 Pro Max که استفاده از این زمینه بسیار خوشایند تر است. در حقیقت ، این نسخه ها دارای یک میزان تجدید تبلیغ در یکصد و بیست تصویر در ثانیه هستند ، که همچنین باعث می شود برق بیشتری در محوطه های آن فشار بیاورد.

آیفون 13 مینی در مقابل iPhone se de نسل سوم

آیفون 13 مینی در مقابل iPhone se de Define نسل سوم © Apple

آنچه آیفون برای بازی ها قدرتمندترین است ?

برای آمدن به بازی ، زمان آن رسیده است که عملکرد هشت رقبای ما را با هم مقایسه کنیم. در حال حاضر ، بیایید به وضوح بگوییم ، آیفون 13 مینی و نسل سوم آیفون SE در شروع بازی در اینجا به دلیل مورب بسیار محدودشان هستند. با داشتن آیفون 14 Pro Max یا آیفون 14 پلاس ، وضعیت یکسان نیست: نمایشگر 6.7 اینچ به شما امکان می دهد از جزئیات بیشتر لذت ببرید و گرافیک ها را به حداکثر آنها سوق می دهد.

با این حال مراقب باشید ، زیرا اگرچه مقدار رم برای دو Behemoth ما یکسان است ، اما در مورد تراشه اینگونه نیست. قدرتمندترین ، تراشه بیونیک A16, بنابراین فقط در iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max در دسترس است. خوب است که بدانید: آیفون 14 Pro Max تنها موردی است که هنوز هم در فروشگاه برای ادغام رادار زمان پرواز ارائه می شود که باعث می شود برنامه های بازی در واقعیت افزوده مؤثرتر باشد. اینها در خانوارها بیشتر و بیشتر حضور می یابند ، بنابراین در این مدل است که انتخاب ما برای بازی انجام می شود. 120 هرتز نیز برای بسیاری وجود دارد.

iPhone 14 Pro Max

آیفون 14 طرفدار حداکثر © iphon.خط

آیفون 14 Pro Max: بهترین صفحه

iPhone 14 Pro Max نه تنها سریعترین سریع است ، بلکه بهترین تصاویر است: در اینجا ، دال وضوح 2،796 در هر 1،290 پیکسل را نشان می دهد. این بهترین چیزی است که در آیفون دیده می شود اگر این واقعیت را در نظر بگیریم که شکاف به نفع معروف ناپدید شده است جزیره پویا, ارائه آنها بسیار مناسب تر است. در اینجا ، این تجربه تقریباً تمام صفحه است و ما از فیلم ها و سریال ها استفاده می کنیم زیرا کارگردانان آنها را تصور می کردند.

علاوه بر این ، iPhone 14 Pro Max می تواند برسد 2000 نیت در روشنایی پیشرفته ، یعنی مقابله به راحتی با اثرات خورشید در خارج. با یک کنتراست 2000،000: 1 ، صفحه نمایش آیفون 14 Pro Max ، که بزرگترین مدلهایی است که هنوز در فروش هستند ، همچنین از رنگ های عمیق و تا حد امکان به واقعیت بهره می برد. آخرین مزیت ، همانطور که در بالا مشاهده شد ، میزان تصاویر که به این ترتیب می رسد 120 هرتز اما در نظر گرفته شده است که سازگار باشد. این بدان معنی است که هنگام خواندن مقاله ، فرکانس می تواند در صورت نیاز بیشتر به شما کاهش یابد. Apple Watch همچنین مجهز به این راه حل است که باعث صرفه جویی در باتری و همراه با شیفت شب می شود ، عصر عصر به عصر آسیب می رساند.

iPhone 14 Pro Max

آیفون 14 طرفدار حداکثر © iphon.خط

نظر ما در مورد آیفون 2022 و 2023

iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max

در مقایسه با دیگران, iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max تا به امروز بهترین آیفون موجود در بازار هستند. همانطور که از نام آنها پیداست ، اینها در واقع برای متخصصان در نظر گرفته شده اند و یک سنسور عکس با کیفیت بالا دارند که اغلب به عنوان یکی از مؤثرترین ، همه تولید کنندگان در نظر گرفته می شوند. براساس داده های شرکت های طراحی تخصصی ، حتی معلوم می شود که محدوده آیفون 14 Pro یکی از مواردی است که با وجود قیمت بسیار بالا ، بیشترین مشتریان را در جهان متقاعد می کند. این شاید تنها نقص در این مجموعه باشد: قیمت هایی که به سرعت به 1500 یورو می رسند و بنابراین به وضوح دامنه تمام بودجه ها نیستند.

اگر بین iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max دریغ کنید ، یک روش نسبتاً ساده برای تمایز آنها وجود دارد: اندازه. آیفون 14 Pro پس از 6.1 اینچ کاملاً افتخارآمیز از مورب راضی است اما آیفون 14 Pro Max با 6.7 اینچ در ساعت حتی بیشتر پیش می رود. بنابراین این یک “فبلت” واقعی است. از این رو از عکسهای با کیفیت نیز قادر به استفاده از مدل بزرگ برای ویرایش تصاویر خود پس از ضبط ، بدون اینکه بلافاصله نیاز به iPad یا MacBook برای تولید پس از تولید داشته باشد. باید در این زمینه داشته باشد.

iPhone 14 Pro Max

آیفون 14 طرفدار حداکثر © iphon.خط

علاوه بر این ، آیفون 14 Pro و آیفون 14 Pro Max در بسیاری از نقاط بسیار مشابه با یکدیگر قرار دارند. اجراهای اول از همه: تیم تراشه A16 Bionic دو اتومبیل مسابقه ای را که از همان مقدار رم نیز بهره می برند ، تیم می کند. با این کار ، نرم افزار ، iOS 16 ، همان چیزی است که در اپل بهترین ارائه است زیرا با ویژگی هایی که در آیفون 14 دیگر مانند آن یافت نمی شود جزیره پویا یا فرمت اپل پیشوای و ضبط فیلم های حرفه ای. به طور خلاصه ، آیفون 14 Pro و آیفون 14 Pro Max از این رو بی نظیر هستند ، به جز در فاکتور.

iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max

آیفون SE نسل سوم و آیفون 13 مینی

اگر اکنون به دنبال یک موبایل ارزان تر و موارد دیگر هستید فشرده – جمع و جور, بنابراین آیفون 13 مینی یا نسل سوم آیفون SE ممکن است برای شما ساخته شود. اولین مورد از نظر قالب کوچکتر است (فقط 13.15 سانتی متر x 6.42 سانتی متر x 0.765 سانتی متر برای 140 گرم) اما صفحه نمایش آن بزرگتر است. دقیقاً ، دال برای آیفون SE 3 به 5.4 اینچ در برابر 4.7 اینچ می رسد ، دومی کمی بالاتر ، کمی گسترده تر اما کمی ضخیم تر است.

آیفون SE نسل سوم

آیفون نسل سوم © iphon.خط

اما علی رغم اندازه WASP ، آیفون 13 مینی و آیفون SE 2022 تلفن های هوشمند بسیار خوبی باقی می مانند و اگر شاید اندازه صفحه نمایش آنها باشد ، هیچ چیز برای حسادت به اندروید سطح بالا ندارند. با قیمت زیر هزار یورو (عمدتا ، حتی برای آیفون SE 3) ، این افراد بیگانه جدی در مقابل آیفون کلاسیک 14 هستند. به خودی خود ، قدرت را با یک برنامه مقایسه کنید معیار بنابراین فقط انحرافاتی را نشان می دهد که با چشم غیر مسلح بسیار قابل توجه نیستند ، لازم به ذکر نیست که اپل تصمیم گرفته است تا این نسخه ها را نیز از iOS 16 لذت ببرد.

از نظر کیفیت/نسبت قیمت بنابراین ، آیفون 13 مینی و آیفون SE نسل سوم از دست خارج می شوند. ما فقط ممکن است پشیمان شویمعدم وجود یک ماژول عکس ممتاز.

آیفون 14 در مقابل آیفون 14 پلاس: برگه فنی

اگر عکس یک معیار انتخاب اولیه برای شما نیست اما از ماندن در حاشیه فناوری لذت می برید ، آیفون 14 و آیفون 14 پلاس ممکن است بهترین انتخاب باشد. از طرف “کلاسیک” iPhone 14 ، ما حق داریم از برگه فنی استفاده کنیم که قابل قبول ترین سازش نسل جدید آیفون در سال 2022 را ارائه می دهد: تراشه Véloce ، سیستم عامل Up -to -date و wi-fi 6 آیا وجود دارد ، لازم به ذکر نیست که بلوتوث به نسخه 5 می رود.3 در برابر 5.0 با آیفون 13. نمایشگر با این حال محدود به 6.1 اینچ است اما ما حتی با قیمت فراتر از هزار یورو در میانگین این بخش باقی می مانند.

آیفون 14 پلاس و آیفون 14

آیفون 14 پلاس و آیفون 14 © اپل

با این حال ، یک فرصت خوب وجود دارد که این قالب برای شما مناسب نباشد ، به عنوان مثال اگر از شما برای ضرب وظایف روی صفحه یا تماشای کلیپ های خواننده مورد علاقه خود در حمل و نقل استفاده می کنید. در این حالت ، آیفون 14 به علاوه ارائه می دهد حتی نسبت اندازه/قیمت جذاب تر از آنجا که برای اولین بار ، اپل 6.7 اینچ را بدون سنسور عکس عقب سه گانه ارائه می دهد. و برای یک قیمت ، ناگزیر ، ارزان تر از یک آیفون 14 Pro Max یا آیفون 13 Pro Max.

ما می توانستیم فکر کنیم که آیفون 14 پلاس در سال 2022 مرغ تخم مرغ طلایی برای سیب خواهد بود ، اما متأسفانه اینگونه نیست. در واقع حتی برعکس است: محصول خیلی بد می فروشد که ما آن را با “فلاپ” مینی آیفون که چند ماه قبل اتفاق می افتد مقایسه می کنیم. باید گفت که در اینجا ، ما همچنین از نرخ تازه سازی تطبیقی ​​که می تواند نرخ نمایش را برای صرفه جویی در مصرف انرژی کاهش دهد ، نادیده می گیریم. با این حال ، دال ، به ویژه از این اندازه ، بسیار زیاد مصرف می کند ، لازم به ذکر نیست که بهینه سازی های وارد شده با تراشه بیونیک A16 در دسترس نیست. بنابراین ما در پایان با یک مقاله کمتر ماندگار نسبت به آیفون 14 Pro Max به پایان می رسیم: این شرم آور است.

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس

آیفون 14 و آیفون 14 به علاوه © Apple

کدام آیفون را بین 13 تا 12 انتخاب کنید ?

سرانجام ، بیایید در مورد مورد آیفون 13 و آیفون 12 صحبت کنیم. شماره دو در زمان خود ، اینها به رتبه “مدل های قدیمی” ساده در فروشگاه اپل منتقل می شوند. اما تحت دید دیگر ، می توانید بدون نیاز به شکستن کیف پول ، یک انتخاب عاقلانه به دنبال عملکرد باشید. صفحه نمایش ، پردازنده یا نرم افزار بسیار خوب است و هر آنچه که تولید کننده گفت ، در فقط یک یا دو سال با آیفون 14 از هم فاصله دارد ، تغییرات چندان متمایز نیستند.

قیمت اما به وضوح است: 909 یورو برای آیفون 13 یا حتی حساب کنید 809 یورو فقط برای آیفون 12. برای مقایسه ، آیفون 14 از 1.019 یورو یا بیش از دویست یورو بیشتر با چند محصول جدید در سمت عکس ، ذخیره سازی یا ظرفیت ایمنی شروع می شود. گذشته از رنگ ها یا ترتیب اهداف پشتی ، طراحی کمی بیشتر از آن است. قبل از پرتاب خود در آخرین آیفون ، بنابراین ، بنابراین !

آیفون 2023 مقایسه: بهترین آیفون برای من چیست ?

انتخاب آیفون جدید باید ساده باشد ، اما در واقع می تواند پیچیده تر از آنچه تصور می کنید. در فروشگاه اپل به تنهایی ، هفت مدل آیفون در حال حاضر ارائه شده است ! چه چیزی در این کاتالوگ نسبتاً تهیه شده گم شود. ما شما را در این مقاله راهنمایی خواهیم کرد تا گوهر کوچکی را پیدا کنیم که مطابق نیاز و بودجه شما مناسب شما باشد: صفحه کوچک یا بزرگ ، بهترین عکس ها ، استقلال دو روزه ، ما همه چیز را به شما می گوییم !

آیفون 2023 را انتخاب کنید

خلاصه

محبوب ترین آیفون

بله بله, بهترین انتخاب در سال 2023 مطمئناً آیفون 13 است, در اواخر سال 2021 منتشر شد. ساحل محبوبیت آن اثبات این امر است: این بهترین تلفن هوشمند فروش در سال 2022 بود ، همه مارک های ترکیبی. امروز هنوز هم بسیار مورد استقبال قرار می گیرد و در فروشگاه فروشگاه اپل ارائه می شود (که دیگر در مورد آیفون 13 مینی همانطور که در زیر خواهیم دید) ، حتی پس از ورود آیفون 15.

اپل آیفون 13

آیفون 13 تراشه A15 Bionic ، فناوری شارژ بی سیم و بی سیم MagSafe ، صدور گواهینامه مهر و موم IP68 را می گیرد و عکس های قابل توجهی می گیرد. علاوه بر این ، آیفون 14 جدید مجهز به همان تراشه و فناوری های مشابه آیفون 13 Pro (یک قلب GPU اضافی در مقایسه با A15 آیفون 13) است ، و این فقط تماس های SOS را توسط ماهواره و عکس های کمی بهبود یافته به ارمغان می آورد. همه برای 110 یورو اضافی !

آیفون 13 کارآمد ، خودمختار ، خوب در عکاسی ، معیار خاصی را برآورده نمی کند: در همه جا خوب است و اکثریت قریب به اتفاق مردم را با قیمت مناسب تر از آیفون 14 و 15 متناسب خواهد کرد. علاوه بر این ، شما حداقل برای پنج سال آینده هنوز به روزرسانی های iOS دریافت خواهید کرد. بنابراین این یک انتخاب ماندگار است که شما با انتخاب آیفون 13 انجام می دهید.

آیفون PUS قدرتمند در عکس و فیلم

آیفون 15 طرفدار

اگر طرفدار عکاسی هستید و به دنبال آیفون هستید که بهترین عکس های ممکن را به خود اختصاص می دهد ، پس باید به آیفون 15 Pro و iPhone 15 Pro Max مراجعه کنید. این دو تلفن هوشمند در این مرحله کارآمدترین در محدوده اپل هستند. در واقع ، آنها مجهز هستندیک سنسور 48 مگاپیکسلی ، یک لنز فوق العاده با زاویه X0.5 و همچنین یک لنز تله فوتو که یک زوم نوری X2 یا X3 را بدون از دست دادن جزئیات به شما ارائه می دهد ، و حتی X5 در آیفون 15 Pro Max, حالت پرتره جدید در 24 مگاپیکسل ، حالت پرتره اتوماتیک ، همه با حالت های بهینه شده شبانه و Smarthdr.

اپل فیلم و پیشنهادات موجود در این مدلهای حرفه ای را فراموش نمی کند در 4K تا 60 تصویر در ثانیه در Prores با امکان ضبط مستقیم بر روی SSD خارجی. فرمت ورود به سیستم نیز بخشی است و رنگ های موجود در پس از تولید را بدون کیفیت بهبود می بخشد.

آیفون 15 Pro نیز هست یک فناوری متراکم با استفاده از صفحه نمایش تبلیغاتی همیشه 120 هرتز (هنوز هم) بسیار روشن ، جزیره پویا و همچنین دکمه اکشن جدید قابل تنظیم ، تراشه جدید A17 Pro تقریباً به اندازه M1 قدرتمند است ، یک قسمت GPU با ردیابی شتاب سخت افزاری و عملکرد شما باید بازی هایی را که قبلاً برای رایانه های شخصی و کنسول ها رزرو شده بود ، انجام دهید ، بلکه اطمینان از بهره مندی از به روزرسانی های iOS برای سالهای بسیار طولانی ، یک موتور عصبی 2 برابر با 16 هسته و همچنین یک رمزگذار AV1 و Prore برای فیلم ، اتصال بی سیم بهتر با Wi-Fi ششم (اولین بار برای آیفون) و سازگاری با موضوع.

به طور خلاصه ، اگر قیمت شما را نمی ترساند, آیفون 15 Pro و 15 Pro Max کاملاً تاجگذاری شده است و همه علاقه مندان به عکاسی را که به دنبال گرفتن بهترین عکس های با کیفیت در یک تلفن هوشمند اپل هستند ، لذت می برند.

آیفون که بهترین استقلال را دارد

ضرب المثل می گوید که آیفون استقلال رضایت بخش ارائه نمی دهد امروز اشتباه است: از این پس, آیفون جزو تلفن های هوشمند است که بهترین استقلال را دارند. اما مدل های استاندارد هنوز دو روز در استفاده عادی و بدون نیاز به آب میوه در پایان عصر زمان سختی خواهند داشت.

آیفون 15 پلاس در سمت چپ ، آیفون 15 در سمت راست

اگر استقلال معیار اصلی شماست ، باید به آیفون 15 پلاس روی آورید زیرا می گوید صفحه بزرگتر نیز می گوید باتری بزرگتر. اپل قول می دهد 26 ساعت استقلال پخش ویدیویی و 100 ساعت خواندن صوتی ! در واقع ، او به عنوان مثال ده ساعت بزرگ جمع شده در مرور وب 5G. بنابراین, حتی با درخواست آن در تمام طول روز ، خالی کردن آن در یک روز تقریبا غیرممکن است. و اگر معقول باشید ، او دو روز بدون نگرانی بیش از حد طول خواهد کشید. چه چیزی به همه کسانی که می ترسند در پایان روز از باتری جدا شوند ، اطمینان می دهند ، یا که به دنبال پیاده روی طولانی می روند و نیاز به ترس از تنها بودن بدون تلفن در وسط کوه ندارند.

راستی, آیفون 15 پلاس همچنین یک صفحه بزرگ 6.7 اینچی بسیار دلپذیر است برای خواندن مقالات ، پخش ، تماشای فیلم ، تحسین عکس های خود ، به طور خلاصه: راحتی استفاده که انجام آن دشوار است بدون اینکه آن را چشیده باشید.

فشرده ترین آیفون

آیفون 13 مینی

در سالهای اخیر ، اندازه صفحه نمایش در حال نظارت بر تورم است که هرگز به پایان نمی رسد. مسلماً ، همانطور که قبلاً توضیح دادیم ، یک صفحه بزرگ برای تماشای فیلم یا خواندن مقاله بسیار راحت است. اما شما باید از هر دو دست برای رسیدگی به آن استفاده کنید ، سنگین ، حجیم است ، کم و بیش در جیب دشوار است.

اگر از این شیوه جدید صفحه نمایش های بزرگ متنفر هستید ، آیفون 13 مینی الگویی است که شما نیاز دارید. با یک صفحه نمایش 5.4 اینچی ، بسیار کوچکتر است و به راحتی در دست دارد. و به غیر از یک باتری کوچکتر ، همان دوربین آیفون 13 ، همان تراشه A15 بیونیک ، همان فناوری شارژ بی سیم Magsafe را دارد, و غیره. آه ، و ما به شما نگفتیم ? او به راحتی در جیب خود قرار می گیرد. سعی کنید همین کار را با 15 Pro Max انجام دهید. با این حال مراقب باشید ، آیفون 13 مینی در فروشگاه اپل در دسترس نیست ، شما باید آن را از طریق فروشندگان حزب سوم دریافت کنید ، تا زمانی که سهام باقی بماند.

آیفون برای بودجه سخت

در سالهای اخیر ، اپل یک تلفن در سطح ورودی فروخته شده است که شامل طراحی نسل های قدیمی تر است اما یک تراشه مدرن را شروع می کند. بنابراین ، آیفون SE 2022 است یک انتخاب عالی برای کسانی که فقط می خواهند یک آیفون جدید را تا حد ممکن گران کنند ، به عنوان مثال برای فرزندان یا والدینشان ، اما به لطف پشتیبانی طولانی برای به روزرسانی های iOS ، چندین سال به طول می انجامد.

آیفون SE 2022

آیفون SE 2022 از نسل سوم طرحی را که از آتش آیفون 6s (2015) قرار دارد ، می گیرد ، اما مجهز به همان تراشه A15 بیونیک به عنوان آیفون 13 و 5G است که ارزانترین آیفون سازگار با 5G تا به امروز !

صفحه 4.7 اینچ آن ممکن است در سال 2023 تا حدودی باریک به نظر برسد, به خصوص از آنجا که خود تلفن از آیفون 13 مینی بزرگتر است ، اما با یک صفحه نمایش کوچکتر ، از آنجا که از آن استفاده نمی شود. علاوه بر این ، دوربین آن از آیفون 8 امروز به حد خود می رسد: عکس های مناسبی ایجاد می کند ، اما هیچ چیز استثنایی در مقایسه با آخرین آیفون. سرانجام ، هیچ چهره ای برای باز کردن قفل تلفن خود ندارید اما لمس قدیمی خوبی که به همین ترتیب کار می کند. شما همچنین مجبور خواهید شد (دوباره) به حرکات ناوبری قدیمی که از دکمه خانه استفاده می کنند استفاده کنید. بدون دو ضربه روی صفحه نمایش برای بیدار کردن آیفون و بدون اسکن سریع بین دو برنامه. استقلال نیز کمی منصفانه تر از سایر مدل ها است, و کمی سکته مغزی در پایان بعد از ظهر اغلب لازم است.

به اختصار, اگر فقط به یک آیفون کاربردی مقرون به صرفه احتیاج دارید ، پس برای شما بود. در غیر این صورت ، ما ترجیح می دهیم آیفون 13 مینی را که در بالا به آن اشاره کردیم ، مجهز به صفحه نمایش بزرگتر (برای اندازه کوچکتر) ، جلو ، دوربین بهتر و غیره توصیه کنیم.

آیفون پاداش دار

آیفون 12

حتی اگر نه در فروشگاه اپل با قیمت 809 یورو در دسترس باشد ، آیفون 12 در یک بازپرداخت می تواند یک جایگزین عالی برای آیفون اخیر باشد. در واقع ، این همان طراحی آیفون 13 و 14 را ورزش می کند, یک صفحه OLED بسیار روشن بسیار زیبا ، یک دوربین بسیار خوب که از قبل مجهز به حالت شب است (برای عکسهای عالی شبانه), تراشه A14 Bionic چه کسی لازم نیست از عملکرد خود در برابر آیفون و سایر تلفن های هوشمند مدرن شرمنده باشد. او هست سازگار با 5G ، فناوری شارژ بی سیم Magsafe ، و دارای چهره تشخیص صورت است. یک آیفون فوق العاده به طور خلاصه: مدرن و کارآمد.

و ما معمولاً همه چیز را پیدا می کنیم مبلغ متوسط ​​400 یورو در سایت های تخصصی بازپرداخت شده است, یا ارزان تر از آیفون SE برای ویژگی های بسیار بالاتر ! بنابراین مطمئناً ، همیشه مبهم های بازپرداخت وجود دارد: چیز جدیدی نیست ، باتری در حال حاضر کمی فرسوده است ، اما برخی از بازپرداخت کنندگان به دلیل قابلیت اطمینان آنها نسبتاً مشهور هستند و آیفون 12 پس از آن یک انتخاب عالی است. علاوه بر این ، انتخاب بازپرداخت انجام می شود ژست زیست محیطی که به کاهش زباله های الکترونیکی در جهان کمک می کند.

اغلب در مورد آیفون س questions ال می کنند

آخرین آیفون چیست ?

آیفون 15 و 15 Pro آخرین آیفون اپل در سپتامبر گذشته ارائه شده است. اما آیفون 13 و 14 نسل قدیمی نیز در وب سایت رسمی فروخته می شود. اینها هنوز به فناوری های پیشرفته مجهز هستند و تلفن های بسیار خوبی باقی می مانند.

آیا باتری آیفون یک روز نگه داشته می شود ?

در استفاده عادی ، تمام آیفون ها یک استقلال یک روز دارند. اگر از آن استفاده دیگری دارید یا می خواهید یک استقلال دو روزه داشته باشید ، باید به مدل های بزرگی مانند iPhone 15 Plus یا iPhone 15 Pro Max روی آورید.

ارزانترین آیفون جدید چیست ?

ارزانترین آیفون جدید تا به امروز آیفون است. طراحی آیفون 8 را به خود اختصاص می دهد اما با 5G سازگار است و تراشه مدرن A15 Bionic را تعبیه می کند که پشتیبانی از به روزرسانی های iOS را برای سالهای بیشتر تضمین می کند. با این حال ، خرید آیفون 12 بازپرداخت شده می تواند ارجح باشد زیرا مجهز به فناوری های پیشرفته تر با قیمت پایین تر است.

در همین موضوع ، کارمندان سرمقاله به شما توصیه می کنند:

آیفون 15 در تاریخ 12 سپتامبر منتشر می شود: طراحی ، USB-C ، دوربین ، iOS 17. همه چیز ما می دانیم

آیفون 15 در تاریخ 12 سپتامبر منتشر می شود: طراحی ، USB-C ، دوربین ، iOS 17. هر چیزی که می دانیم

آزمایش Earpods USB C: هدفون های عملی ، زیست محیطی و بسیار متنوع!

آزمایش Earpods USB C: هدفون های عملی ، زیست محیطی و بسیار همه کاره !

بهترین آنتی ویروس MAC - مقایسه 2023

بهترین آنتی ویروس MAC – مقایسه 2023

FNAC یک پیام کوچک برای همه مشتریان خود که یک آیفون 12 خریداری کرده اند ارسال می کند

FNAC یک پیام کوچک برای همه مشتریان خود که یک آیفون 12 خریداری کرده اند ارسال می کند

آیا iPhone 15 Pro Max در تیتانیوم شکننده تر از سایر مدل ها است ?

آیا آیفون 15 Pro Max در تیتانیوم شکننده تر از سایر مدل ها است؟

مانند هر سال ، در حالی که برخی همیشه در انتظار آیفون خود هستند ، برخی درگیر یک تمرین ناپسند هستند: مقاومت در برابر آزمایش.

آیفون 15 و 15 پلاس امسال بهترین استقلال را دارند

آیفون 15 و 15 پلاس امسال بهترین استقلال را دارند

این اطلاعاتی است که می توانم به شما نیز تأیید کنم: آیفون 15 پلاس در واقع بیشترین میزان را دارد.