نحوه استفاده از کارت الکترونیکی آبی? مقایسه 2023 ، آبی E -Card Banque Populaire – بارگیری

پپولیر Bleue

وقتی مشتری خرید آنلاین می کند ، جزئیات کارت مجازی را از جزئیات کارت واقعی خود وارد می کند. Populaire Bleue Bleue Bleue Bleue Bleue سپس یک کد یک بار استفاده می کند که معامله را تأیید می کند. مشتری برای استفاده از این سرویس هزینه اضافی دریافت نمی کند.

کارت الکترونیکی آبی چیست ?

E-Carte Bleue و دسترسی عشایری ، منظورش چیست ? آیا بهتر است از بانک های آنلاین به جای موسسات سنتی بانکی طرفداری کنید ? این روش پرداخت چگونه کار می کند ? آنچه باید برای کار با یک کارت الکترونیکی آبی بارگیری شود ? یک برنامه Nomad E-Blue کافی است یا باید نرم افزار مربوطه را در وب سایت بانک خود پیدا کنید ? تمام پاسخ های ما و رتبه ما !

کدام کارت الکترونیکی آبی را انتخاب کنید ? 10 برتر ما

اگر بیشتر و بیشتر بانک ها یک سرویس کارت الکترونیکی آبی عشایر ارائه دهند ، همه آنها (هنوز) قادر به ارائه این مزیت به مشتریان خود هستند. بنابراین ما تحقیقات و سازمانهای بانکی خود را با توجه به احتمال انجام داده ایم-یا به دست آوردن کارت مجازی و با توجه به قیمت سرویس کارت الکترونیکی عشایر.

2023 رتبه بندی بهترین کارتهای آبی مجازی:

در دسترس بودن کارت الکترونیکی آبی قیمت خدمات سالانه کارت الکترونیکی آبی
E Carte Bleue Fortuneo آره رایگان
کارت اعتباری پرورش یافته آره 10.30 یورو
e carte bleue societe generale آره 12 یورو (رایگان برای ویزای بی نهایت)
e carte bleue la banque postale آره 13 یورو (رایگان برای کارتهای پلاتین و بی نهایت)
E Carte Bleue Banque Populaire آره حدود 13 یورو (بسته به منطقه آژانس شما)
آره حدود 15 € (بسته به منطقه آژانس شما)
اعتبار اعتباری اعتباری mutuel آره حدود 18 € (بسته به منطقه آژانس شما)
e bnp blue carte آره 52 €
Agricole اعتباری Carte هیچ هیچ
کارت اعتباری بورسوراما هیچ هیچ

توجه داشته باشید که فقط یک بانک آنلاین با کارت الکترونیکی آبی رایگان وجود دارد. این Fortuneo است. این حتی تنها کارت اعتباری مجازی مجازی رایگان است.
می توان از یک کارت الکترونیکی آبی از یک بانک آنلاین متفاوت بهره مند شد ، اما این سرویس برای شما فاکتور خواهد بود. به عنوان مثال ، کارت مجازی Hello Bank 52 یورو در سال است ، هنگامی که Boursorama حتی کارت بانکی عشایری را ارائه نمی دهد.

بیشتر بانکهای سنتی نیز قادر به ارائه کارت مجازی هستند, اما این گزینه همیشه پرداخت می کند. به یاد داشته باشید که علاوه بر هزینه اولیه کارت بانکی شما نیز صورتحساب می شود ! سایر شبکه های بانکی ترجیح داده اند این گزینه را متوقف کنند ، مانند Crédit Lyonnais ، که به عنوان مثال سرویس E Carte Bleue LCL خود را متوقف کرده است. در واقع ، اجرای سیستم دوم و همچنین سیستم های امنیتی مرتبط با آن برای سازمان های بانکی نسبتاً گران است.

کارت الکترونیکی آبی عشایری چیست؟ ?

کارت الکترونیکی آبی چیست ? یک کارت الکترونیکی آبی به سادگی یک نسخه مجازی از کارت بانکی واقعی شماست. به همین دلیل او را کارت الکترونیکی خوانده می شود. پرداخت کارت الکترونیکی ، چیست ? ما در مورد پرداخت توسط کارت الکترونیکی یا پرداخت الکترونیکی هنگام استفاده از سرویس کارت الکترونیکی الکترونیکی برای خرید آنلاین صحبت می کنیم.

استفاده از یک کارت الکترونیکی آبی برای ایمن سازی مفید است حتی بیشتر پرداخت های شما در اینترنت. در واقع ، با هر درخواست معامله ، به طور خودکار تولید می شود:

  • یک شماره کارت در ارتباط با خرید فعلی,
  • رمزنگاری ایمنی منحصر به فرد,
  • تاریخ انقضا که شما تعریف می کنید.

همه این شماره ها با کارتهای بانکی فیزیکی شما (پلاستیک که) متفاوت است متفاوت است. شما از آن برای پرداخت هزینه خرید خود استفاده می کنید ، اما به محض پرداخت انجام شده ، آنها دیگر معتبر نخواهند بود. بنابراین ، هیچ خطری وجود ندارد که یک بازرگان یا یک فرد مخرب این ارقام را بدون اطلاع شما بازیابی کند و یک معامله کلاهبرداری انجام دهد !

اگر بیشتر بانک ها این سرویس را ارائه می دهند ، این مورد برای همه وجود ندارد … بدانید که آیا می توانید یک کارت بانکی مجازی دریافت کنید و با چه قیمتی ! مقایسه کننده بانکهای ما به شما امکان می دهد قیمت ها و خدمات را با توجه به بهترین موسسات بانکی موجود در بازار شبیه سازی کنید.

من را تصویر کنید

بهترین پیشنهاد بانکی با توجه به نیاز و بودجه شما

این تنها هنگام پرداخت کارت اعتباری در اینترنت است اینکه سرویس E-CB مفید است. شما می توانید از سرویس کارت الکترونیکی آبی خود در کلیه سایت های آنلاین ، چه فرانسوی و چه خارجی استفاده کنید.

فقط خریدهای مربوط به عناوین حمل و نقل یا مکانهای دیدنی یا سینما ، توسط کارت مجازی قابل تنظیم نیست. به طور کلی ، آنها نیاز به داشتن یک روش پرداخت فیزیکی در پیشخوان یا تحقق برخی از شرایط دارند ، افتخار با E-CB غیرممکن است. این امکان وجود نخواهد داشت که چندین بار با یک کارت الکترونیکی آبی پرداخت کنید ، بیشتر از تأیید رزرو با این وسیله.

سرویس کارت الکترونیکی آبی: چگونه کار می کند ?

سرویس E-Carte Bante توسط شبکه های ناشر کارت های مختلف ، یعنی Visa ، MasterCard ، American Express … ارائه شده است هر بانک سپس تصمیم می گیرد آن را به مشتریان خود و همچنین میزان سهم در سرویس E-Carte آبی ارائه دهد.

  • مرحله 1: در صورت تمایل می توانید در سرویس کارت الکترونیکی آبی مشترک شوید از بانک شما (اگر سازمان بانکی شما اجازه آن را می دهد). شما یک شناسه و رمز عبور دریافت خواهید کرد. این مرحله اول فقط یک بار به دست می آید ، این فقط یک سوال از سرویس به سرویس است.
  • مرحله 2: بسته به بانک خود ، باید نرم افزار کارت الکترونیکی آبی را بارگیری کنید یا در طول هر خرید ، به وب سایت یا به کاربرد موبایل بانک خود متصل شوید. این روش آخر به نام دسترسی عشایری از یک کارت آبی آبی نامیده می شود. این سرویس ، خواه از طریق رایانه ، تلفن یا رایانه لوحی عبور کنید ، 24 ساعت شبانه روز و 7 روز در هفته قابل دسترسی است.
  • مرحله 3: دوره اعتبار مورد نظر را مشخص کنید ومقدار کل معامله (هیچ سرعتی بیش از مقدار مشخص شده مجاز نخواهد بود). بسته به بانک خود ، می توان از تأیید اعتبار اضافی برای بررسی هویت خود استفاده کرد (برای مثال ارسال کد به تلفن خود). یک شماره کارت دقیق و همچنین یک کد CVV منحصر به فرد به طور خودکار تولید می شود.
  • مرحله 4: کپی کارت مجازی و شماره CVV و همچنین تاریخ اعتبار انتخاب شده در وب سایت بازرگان. به محض اینکه عملکرد خود را تأیید کنید ، به صفحه ای هدایت می شوید که نشان می دهد معامله شما به خوبی انجام شده است. پس از اتمام خرید و / یا تاریخ اعتبار ، از شماره های تولید شده دیگر استفاده نمی شود.

شما نظر خود را تغییر داده اید و در نهایت تصمیم گرفتید که خرید خود را انجام ندهید ? می توانید یک شماره بلااستفاده را در فضای کارت الکترونیکی آبی خود به طور کامل حذف کنید.

4 مزیت یک کارت الکترونیکی بانکی چیست؟ ?

  • مزیت 1-شما می توانید از کارت الکترونیکی بانکی خود در اکثریت قریب به اتفاق بازرگانان آنلاین استفاده کنید, در فرانسه به عنوان خارج از کشور.
  • مزیت 2 – شماره تراکنش شما با هر هزینه تغییر می کند : بنابراین ، شماره های کارت “واقعی” شما برای هکر رایانه قابل دسترسی نیست. علاوه بر این ، شما مدت اعتبار آنها را خود انتخاب می کنید.
  • مزیت 3 – کارت اعتباری مجازی به سادگی پسوند کارت واقعی شما است, همان سقف ها و قوانین مدیریت اعمال می شود. شما همچنین همان کمک ، بیمه و ضمانت های ارائه شده در قرارداد خود را دارید ، از جمله موارد مربوط به تحویل خرید آنلاین خود.
  • مزیت 4- استفاده از سرویس E-CB ساده است. خریدهای آنلاین شما بلافاصله در حساب مربوط به کارت بانکی شما بدهکار می شود. هزینه های انجام شده به لطف کارت مجازی شما را می توان در صورتحساب حساب شما مشاهده کرد ، در مورد خریدی که با یک وسیله پرداخت معمولی انجام می شود.

بازپرداخت در کارت الکترونیکی آبی امکان پذیر است ?

ما دیده ایم که کارت اعتباری مجازی هنگام پرداخت اینترنت مفید است. و در این حالت ، اغلب اتفاق می افتد که به عنوان مثال مشکلی در محصول یا تأخیر در تحویل وجود دارد. بنابراین اگر خرید خود را با کارت الکترونیکی آبی خود تنظیم کرده اید ، بازپرداخت سفارش آنلاین امکان پذیر است ? آره !

به طور خلاصه ، کارت الکترونیکی شما فقط یک برنامه مجازی از کارت فیزیکی شما است ، تمام شرایط و روش های اعمال شده برای کارت واقعی شما نیز برای کارت الکترونیکی آبی شما ارزش دارد. بنابراین ، در صورت بازپرداخت ، مبلغ مستقیماً به حساب بانکی شما اهدا می شود ، گویی که به صورت کلاسیک پرداخت کرده اید.

برای درخواست بازپرداخت پس از خرید از طریق سرویس کارت الکترونیکی آبی خود, نیازی به تماس با دوم نیست ! تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برای خرید کلاسیک خرید ، با سایت بازرگان مورد نظر تماس بگیرید.

دوره بازپرداخت با یک کارت الکترونیکی آبی همان است که اگر شما خرید خود را انجام داده اید با کارت فیزیکی خود. مدت زمان آن به سایت آنلاین که در آن سفارش داده اید بستگی دارد … شما باید این اطلاعات را در دسته “بازپرداخت” سایت بازرگانان پیدا کنید.

مشکلات پرداخت کارت الکترونیکی آبی: چه کاری انجام شود ?

امکان n ° 1: حساب شما بدهکار است ، شما از سقف ها فراتر می روید یا مخالف هستید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید که سرویس کارت الکترونیکی آبی دارید و نرم افزار شما بارگیری شده است یا برنامه شما باز است. سپس ، حساب بانکی شما باید طلبکار باشد تا پرداخت اعتبار شود. اگر در کسری هستید ، معامله نمی تواند موفق شود !

این مشکل می تواند به سقف های شما مرتبط باشد ، که همان مواردی است که در کارت واقعی شما اعمال می شود: ممکن است شما از کل مبلغ مجاز در هر ماه برای عملیات آنلاین فراتر رفته باشید. اگر این مورد است ، فقط باید از مشاور خود بخواهید که آنها را افزایش دهد. همچنین می توانید تاریخ موعد کارت بانک فیزیکی خود را بررسی کنید. سرانجام ، اگر با کارت بانکی واقعی خود مخالفت کرده اید ، سرویس کارت الکترونیکی آبی شما به طور خودکار مسدود می شود. این تنها هنگامی که کارت جدید خود را دریافت کرده اید مجدداً باز می شود.

امکان n ° 2: این یک مشکل دقیق است که به سایت بازرگان یا بانک شما مرتبط است.
اگر نمی توانید با کارت الکترونیکی آبی خود خرید بپردازید ، ممکن است این سایت خرید باشد که اجازه معامله را نمی دهد ، اغلب به خاطر امنیت. این به طور فزاینده ای نادر است ، اما در این حالت ، شما باید از کارت بانکی “واقعی” خود استفاده کنید یا از روش پرداخت دیگری استفاده کنید. نگران نباشید ، پرداخت توسط کارت بانکی با وارد کردن شماره کارت های آن نیز بسیار ایمن است ، به ویژه به لطف سیستم امن سه بعدی. در نهایت مشکل می تواند از بانک شما بوجود بیاید. این امکان وجود دارد که به روزرسانی خونریزی e carte شما در حال انجام باشد ، و از کار درست برای مدت کوتاهی جلوگیری می کند.

دسترسی شما به سرویس کارت الکترونیکی آبی به طور موقت مسدود شده است ? اگر اوضاع در طی خریدهای دیگر همچنان ادامه دارد ، با مشاور بانکی خود تماس بگیرید ، که مطمئناً قادر به ارائه شما خواهد بود.

در مورد کلاهبرداری به کارت الکترونیکی آبی ?

با وجود سیستم های سه بعدی ایمن که توسط سازمان های بانکی تنظیم شده است ، بسیاری از افراد از ورود شماره کارت های بانکی خود در سایت های بازرگان دریغ می کنند. در واقع ، آنها می توانند بازیابی شوند و سپس برای پرداخت های کلاهبرداری استفاده شوند. برای جبران خطر هک کردن این شماره ها ، بانک ها کارت بانک مجازی را ایجاد کرده اند. با تشکر از آن ، هر معامله ، یک شماره کارت منحصر به فرد و موقت ایجاد می شود. در ارتباط با خرید مربوطه ، افرادی که می توانند به این شماره ها دسترسی داشته باشند قادر به استفاده از آنها نیستند ! بنابراین پرداخت های از راه دور به لطف کارت مجازی مطمئن هستند.

علاوه بر این ، برخی از بانک ها امنیت پرداخت های آنلاین را تقویت می کنند علاوه بر این ، تأیید اعتبار از نوع سه بعدی Secure (یعنی یک کد امنیتی یکبار مصرف که با پیامک دریافت می کنید ، پس از آن باید وارد شوید تا اعتبار خرید خود را وارد کنید).

در صورت از دست دادن یا سرقت کارت بانکی فیزیکی یا تلفن خود, یا اگر دیگر به امنیت مرتبط با کارت مجازی خود اعتماد ندارید ، حذف سرویس بسیار آسان است. شما فقط باید با درخواست از وی برای لغو این گزینه ، نامه خاتمه سرویس کارت الکترونیکی آبی یا یک ایمیل الکترونیکی را به مشاور بانکی خود ارسال کنید.

پپولیر Bleue

پپولیر Bleue

E-Carte Bleue Bleue Banque Populaire یک کارت اعتباری مجازی ایمن است که به مشتریان Banque Populaire امکان خرید آنلاین را بدون آشکار کردن اطلاعات واقعی کارت اعتباری خود می دهد. Populaire Bleue Bleue Bleue Bleue به شرح زیر کار می کند: مشتری برنامه را از وب سایت بانک بارگیری می کند و یک کارت مجازی با شماره منحصر به فرد ، تاریخ انقضا و کد CVV ایجاد می کند.

وقتی مشتری خرید آنلاین می کند ، جزئیات کارت مجازی را از جزئیات کارت واقعی خود وارد می کند. Populaire Bleue Bleue Bleue Bleue Bleue سپس یک کد یک بار استفاده می کند که معامله را تأیید می کند. مشتری برای استفاده از این سرویس هزینه اضافی دریافت نمی کند.

این راه حل نه تنها امنیت سطح بالا را ارائه می دهد ، بلکه باعث می شود خرید آنلاین برای مشتریان نیز راحت تر شود. علاوه بر این ، می توان از Populaire Banque Blue Blue برای خرید در کلیه وب سایت هایی که کارت ویزا پذیرفته شده است ، استفاده کرد.

مشتریان می توانند حداکثر سه کارت مجازی را در زمان ایجاد کنند و هر کارت برای یک ماه معتبر است. پس از منقضی شدن کارت ، غیر قابل استفاده می شود مگر اینکه توسط مشتری تجدید شود.

Populaire Bleue Bleue Bleue Bleue Bleue در صورت مشکوک به فعالیت کلاهبرداری ، باعث صرفه جویی در کارت اعتباری خود می شود. به طور کلی ، این یک راه حل ایده آل برای مشتریانی است که ضمن اولویت بندی امنیت و راحتی به صورت آنلاین بصورت آنلاین خرید می کنند.

بررسی اجمالی

e-carte bleue bleue populaire نرم افزار اشتراک گذاری نرم افزار در دسته مختلف است که توسط e-carte bleue bleue populaire ساخته شده است.

آخرین نسخه E-Carte Bleue Banque Populaire در حال حاضر ناشناخته است. در آغاز ، آن را در تاریخ 30/10/2007 به پایگاه داده ما اضافه شد.

Populaire Bleue Bleue Bleue Bleue در سیستم عامل های زیر اجرا می شود: iOS/Windows.

کاربران Blue E-Card Banque Populaire رتبه 4 در 5 ستاره را به دست آوردند.

نظر خود را برای Populaire Banque Blue Card ENTING بنویسید !

آخرین به روزرسانی ها

09/25/2023 Heyweather: پیش بینی و ویجت 2.2.4
09/25/2023 MONAGE Manager Mobile 3 1.2.0
09/25/2023 Astrosage Kundli 5.9
09/25/2023 گیتارتاب – زبانه ها و آکورد Pro 4.3.7
09/25/2023 تمرین حerق 1.3.5