سری کانال: سری جدید برای دیدن در سپتامبر 2023 چیست؟? Le Parisien ، 8 سریال کاملاً ضروری در MyCanal.

8 سریال کاملاً ضروری در MyCanal

v oici 8 سری کاملاً ضروری در MyCanal:

سریال MyCanal

Canal+ Series: این سریال برای دیدن چیست؟

  • پاریسی
  • با تکنولوژی

PS5: آمازون قیمت کنترلر DualSense را خرد می کندبا کمتر از 30 یورو ، این جعبه تلویزیون در Cdiscount ضربه ای استLIDL: این ربات پیستن با قیمت پایین دستگاه ضروری آینده برای آشپزخانه شماستسقوط برای این تلفن هوشمند 5G موجود در کمتر از 260 یورو

با این قیمت ، این بستر گربه دوام نخواهد داشتElectro Dépôt این آخر هفته Philips One Blade Pro Mower را با قیمت باورنکردنی ارائه می دهدجریان PSG - OM: این راه حل برای دیدن شوک زنده دیوانه استآدیداس: با کاهش 44 ٪ ، این کفش های در حال اجرا احساس را ایجاد می کنند

لو پاریسین او را راهنمایی می کند

  • با این قیمت ، این بستر گربه دوام نخواهد داشت
  • Electro Dépôt این آخر هفته Philips One Blade Pro Mower را با قیمت باورنکردنی ارائه می دهد
  • جریان PSG – OM: این راه حل برای دیدن شوک زنده دیوانه است
  • آدیداس: با کاهش 44 ٪ ، این کفش های در حال اجرا احساس را ایجاد می کنند
  • انتخاب خرید

8 سریال کاملاً ضروری در MyCanal

این بازگشت سرما بزرگ است ، از شب که خیلی زود می افتد و بنابراین دسته کوچک موسیقی جاز Plaid / Series در رختخواب یا مبل او. اما پیشنهاد سیستم عامل ها آنقدر عظیم است که تصمیم گرفتیم در انتخاب کوچکی از سریال به شما کمک کنیم تا در MyCanal از دست نرود.

v oici 8 سری کاملاً ضروری در MyCanal:

1. معتبر : سریال فرقه رپ فرانسوی

فصل 2 معتبر, ساخته شده توسط Franck Gastambide (Kaïra ، تاکسی 5) در MyCanal موجود است. داستان ها ، گال ها و صعود استعدادهای جدید در حال ظهور صحنه رپ فرانسوی ، از شهر گرفته تا کنسرت ها را از طریق آزادانه در میکروفون فرد د اسکیروک دنبال کنید. از طرف بازیگران ، ما با استعداد Clément Penhoat Alias ​​Hatik (Apache in Series) ، Laetitia Kerfa (Lalpha) را کشف می کنیم ، و ما حتی در نقش خود با روهف ، کری جیمز یا چرت آشنا می شویم. می توانید تصور کنید ، موسیقی متن فیلم 100 ٪ رپ فرانسوی است.

3. گومورا : شیرجه رفتن به پرتگاه مافیا

گومورا, این اقتباس از یک تحقیق رمان توسط نویسنده ایتالیایی روبرتو ساویانو در مورد مافیای ناپلی است: کامورا. در طول فصول ، زندگی روزمره دو قبیله کامورا در ناپل را دنبال کنید ، از درگیری گرفته تا موضوعاتی که آنها را هم با یکدیگر و هم در خانواده ها پاره می کنند. سیرو ، ساواستانو و شرکت در فصل پنجم و فصل گذشته بازگشتند که از 20 نوامبر در MyCanal موجود است. و اگر هنوز به صحت شک دارید گومورا, لازم به ذکر است که کتابی که این سریال در آن بنا شده است جوایز ادبی زیادی دریافت کرده است ، چندین میلیون نسخه به فروش رسانده است و نویسنده ، برای تحقیقات خود ، امروز هنوز تحت حمایت پلیس است ..

4. جنسه+یون : سریالی که با زمان خود زندگی می کند

طرفداران آموزش جنسی و سریال های دیگری که سخنرانی در مورد تمایلات جنسی را منتشر می کنند ? که در جنسه+یون, پخش از HBO در ایالات متحده و منحصراً در MyCanal در فرانسه ، ما زندگی روزمره دانش آموزان دبیرستانی را از یک جامعه محافظه کار ، مسیر آنها برای بزرگسالی (به ویژه از طریق کشف روابط عاشقانه و تمایلات جنسی آنها) بر فشار مداوم شبکه های اجتماعی دنبال می کنیم. هر قسمت دانش آموز یا دانش آموز خود. ما در مورد دوجنسگرایی ، همجنسگرایی صحبت می کنیم … این سریال توسط Zelda Barnz ، به سختی 19 ساله و خودش دوجنسگرا تصور می شد و ساخته شده است. واقع گرایی تضمین شده ! مخصوصاً توسط لنا دونام تولید شده است (دختر), جنسه+یون همچنین طرفدارانرضایت.

فکر می کنید کاملاً معتاد به این سریال هستید؟ این آزمون را انجام دهید تا دریابید

“بیا ، قسمت دیگری”