در مورد تیندر ، زن و مرد در جهان های موازی تکامل می یابند ، چگونه می توان در سال 2023 مسابقات بیشتری در Tinder کسب کرد? سرخ کردن

چگونه می توان در سال 2023 مسابقات بیشتری در Tinder دریافت کرد

برای به دست آوردن مسابقات بیشتر در Tinder ، شما باید یک پروفایل جذاب Tinder ایجاد کنید. در این مقاله به بررسی چندین نکته درخشان که به شما کمک می کند تا Tonprofil را جذاب تر کنید و شانس دریافت بازی های بیشتر را افزایش دهید.

در Tinder ، زن و مرد در جهان های موازی تکامل می یابند

بررسی تجزیه و تحلیل پروفایل برنامه جلسه نشان می دهد که میانگین میزان موفقیت برای یک زن 50 ٪ است و برای یک مرد از … 2 ٪. این تفاوت به Tinder اجازه می دهد تا گزینه های پرداخت شده آبدار را بفروشد.

این مقاله در ابتدا در ژوئن سال 2019 توسط روزنامه نگار جودیت دوپورتیل ، نویسنده کتاب نوشته شده است عشق در الگوریتم (که مکانیک برنامه Tinder را بررسی می کند), با کمک نیکلاس کایزر-بریل ، DataJournalist. نوشتن آن همچنین به لطف حمایت از صندوق روزنامه نگاری اتحادیه اروپا امکان پذیر شد. جهان در انتشار زیر ترجمه در پیش نمایش.

“این فقط دو ساعت است ، اما با این حال دیگر نمی توانم بچه ها را تحمل کنم ! »» نیکولاس شل ، تلفن خود را روی میز پرتاب کرد. “من حتی یک عکس واقعی قرار ندادم ! من فقط یک صفحه سیاه قرار داده ام ، و آنها هنوز هم در آنجا هستند تا با من معاشقه کنند ! جدی ، بچه ها ? یک صفحه سیاه ? »» نیکولاس به تازگی یک حساب کاذب از یک زن در Tinder ایجاد کرده است. ” به دنیای من خوش آمدید ! »», جواب دادم ، در نیمه راه می خندیدم.

نیکلاس کایسر-بریل DataJournalist است. ما ابتدا تجربه خود را به عنوان یک بازی شروع کردیم. ما فقط یک شب را صرف ذکر تفاوت های زن و مرد در برنامه های دوستیابی آنلاین کرده بودیم. ما با خیلی موافق نبودیم ، اما با همان اعتقاد متحرک شده ایم: “از طرف پسر ، بدترین است” ؛ “نه ، آن طرف دختر است ! »» برای تلاش برای موافقت ، تصمیم گرفتیم قبل از شروع تحقیقات در مورد روابط دگرجنسگرا ، هر کدام را با مشخصات ژانر مخالف مشترک کنیم. “مثل این ، شما خواهید دید ! »»

از یک طرف وجود ندارد ، از طرف دیگر مورد آزار و اذیت قرار می گیرد

بنابراین من یک حساب فیس بوک دروغین از یک نفس مرد خیالی ایجاد کردم تا آن را به Tinder وصل کنم. صریحاً ، من آن را بسیار جذاب انتخاب کردم ، اما خیلی زیاد نیست ، باید واقع بینانه باشد. اتصال اول: بدون “مسابقه” (این لحظه که Tinder دو نفر را که هر کدام را برای طرف خود نشان می دهند ، متصل می کند که آنها را دوست دارند ، تا بتوانند مکالمه را آغاز کنند). شاید مجبور باشد زمان آن باشد که برنامه برای شروع و نمایش پروفایل من باشد.

اتصالات دوم و سوم ، من مجبور شدم با واقعیت ها روبرو شوم: در Tinder ، مشخصات مرد من از موفقیت نبود. و در موارد نادری که شخص با من “هماهنگ” بود ، او به من پاسخ نداد. من که در زندگی من به عنوان یک زن ، اغلب در جستجوی “مسابقه” برای تقویت نفس خود از Tinder استفاده کرده بودم ، در آنجا ، من وجود نداشتم. نیکولاس ، به نوبه خود ، به سرعت حساب خود را غیرفعال کرد: او با پیام ها آزار و اذیت کرد.

شما 85 مانده اید.45 ٪ از این مقاله برای خواندن. بقیه برای مشترکین محفوظ است.

خواندن جهان در حال پیشرفت در دستگاه دیگر.

تو میتوانی بخوانی جهان در هر دو دستگاه

به خواندن اینجا ادامه دهید

این پیام در دستگاه دیگر نمایش داده می شود.

  • زیرا شخص دیگری (یا شما) در حال خواندن است جهان با این حساب در دستگاه دیگری. شما نمی توانید بخوانید جهان که یک دستگاه واحد در همان زمان (رایانه ، تلفن یا رایانه لوحی).
  • چگونه دیگر این پیام را نبینیم ? با کلیک بر روی “ادامه خواندن اینجا” و اطمینان از تنها شخصی که مشورت می کنید جهان با این حساب.
  • اگر به خواندن اینجا ادامه دهید چه اتفاقی خواهد افتاد ? این پیام در دستگاه دیگر نمایش داده می شود. دومی با این حساب در ارتباط خواهد ماند.
  • آیا محدودیت های دیگری وجود دارد ? هیچ. شما می توانید با هر تعداد دستگاه مورد نظر خود با حساب خود ارتباط برقرار کنید ، اما با استفاده از آنها در زمان های مختلف.
  • شما نمی دانید شخص دیگر کیست ? ما به شما توصیه می کنیم رمز عبور خود را تغییر دهید.

اشتراک شما مجاز به خواندن این مقاله نیست

برای اطلاعات بیشتر ، لطفا با بخش فروش ما تماس بگیرید.

بقیه برای مشترکان ما محفوظ است. قبلاً مشترک شده است ? ورود به سیستم

از یک هفته رایگان استفاده کنید
و به تمام مطالب ما دسترسی پیدا کنید یک هفته ارائه شده
کشف
همه مطالب ما

چگونه می توان در سال 2023 مسابقات بیشتری در Tinder دریافت کرد ?

به دست آوردن مسابقات Tinder رویای بیشتر برنامه های دوستیابی و به ویژه Tinder است. این مقاله به شما وسیله عملی برای کسب اطلاعات بیشتر ، به ویژه با بهبود مشخصات خود یا با ترسیم بهترین قسمت از اشتراک ، به شما می دهد.

Tinder با نحوه بدست آوردن مسابقات بیشتر در Tinder در سال 2022 مطابقت دارد

Tinder با داشتن بیش از 75 میلیون کاربر فعال ماهانه ، یکی از محبوب ترین برنامه های دوست یابی است. طبیعی است که فکر کنیم با همان تعداد مسابقات بالقوه ، پیدا کردن شخصی باید آسان باشد. با این حال ، همیشه به سادگی به نظر نمی رسد. بدست آوردن مسابقات بیشتر در Tinder به معنای یکی برای نشان دادن استراتژی و کمی شانس است.

برای به دست آوردن مسابقات بیشتر در Tinder ، شما باید یک پروفایل جذاب Tinder ایجاد کنید. در این مقاله به بررسی چندین نکته درخشان که به شما کمک می کند تا Tonprofil را جذاب تر کنید و شانس دریافت بازی های بیشتر را افزایش دهید.

شما می خواهید بازی های بیشتری بدست آورید ?

این تست 2 دقیقه ای را انجام دهید ، مشخصات خود را بهینه و کبریت کنید

لیست های چک Tinder

256،862 کاربران راضی اعتماد دارند

فهرست

در اینجا برنامه مقاله است ، از پرش در بخشی که بیشترین علاقه را برای شما دارد دریغ نکنید.

  1. آیا این طبیعی است که مردان در سال 2023 هیچ تطبیقی ​​در Tinder دریافت نکنند ?
  2. چرا من هیچ تطبیقی ​​در تیندر ندارم ?
  3. چگونه آقایان می توانند در Tinder مطابقت بیشتری کسب کنند: 8 نکته برای نمایه Tinder شما

آیا این طبیعی است که مردان در سال 2023 هیچ تطبیقی ​​در Tinder دریافت نکنند ?

این غیر معمول نیست که برای مردان ، حتی جذاب ترین آنها ، هیچ بازی در مورد برنامه های محبوب جلسات مانند Tinder دریافت نکنید.

بسیاری از عوامل می توانند این میزان جذابیت پایین را توضیح دهند ، مانند تعداد کاربران فعال در منطقه شما ، رقابت برای مسابقات و نحوه شلوغ بودن مشخصات شما. همچنین این امکان وجود دارد که مشخصات شما با ترجیحات کاربرانی که به دنبال ساخت بازی ها هستید همزمان نباشد.

به طور کلی ، توجه به این نکته ضروری است که جلسات آنلاین نیز می تواند یک سوال از احتمالات باشد و دریافت تعداد کمی از بازی ها لزوماً به معنای این نیست که چیزی برای شما اشتباه است.

از آنجا که Tinder عمدتاً بر نحوه ارائه خود در برنامه متمرکز است ، عکس های تحت نور بد و بیش از حد زشت می توانند به وضوح بر شانس شما برای دستیابی به مسابقات در برنامه تأثیر بگذارند.

خوشبختانه ، شما همیشه می توانید مشخصات خود را تنظیم کنید ، معیارهای جستجوی خود را گسترش دهید یا از برنامه دوست یابی استراحت کنید و بعداً برگردید تا ببینید آیا بازی های بیشتری دریافت می کنید.

کمی کنار. آیا می دانید که می توانید در 2 دقیقه جذابیت خود را در 2 دقیقه جذاب تر کنید و هر روز بازی های بیشتری بدست آورید ?

با تشکر از هوش مصنوعی ما که در بیش از 10،000 عکس ارزیابی شده توسط زنان آموزش داده شده است ، می توانید بازخورد و توصیه های شخصی برای تقویت مشخصات دوست یابی خود برای خوب دریافت کنید.

شما دقیقاً می دانید چه عکس هایی خوب هستند یا نه ، و به خصوص چرا.

بنابراین منتظر چه چیزی هستید تا مسئولیت زندگی عاشقانه خود را بر عهده بگیرید ?