برنامه خروج از رنو آینده تا سال 2026 ، آینده رنو: تقویم محصولات جدید رونمایی شده تا سال 2026

آینده رنو: تقویم محصولات جدید تا سال 2026 رونمایی شد

وسایل نقلیه کاملاً سودمند نباید پیشی بگیرند و رنو قول جایگزینی استاد توسط یک نسل جدید با نام تجاری جدید را برای 100 ٪ نورد برقی ، بدون فراموش کردن بازگشت MOEE توسط هیدروژن:
بازگشت رنو 5 رویداد اصلی امسال 2024 خواهد بود. 100 ٪ الکتریکی ، این امر نوید فشردگی بیشتری نسبت به ZoE اما مکانیک بازیگوش تر و استقلال بیشتر در حالی که بیشتر در دسترس مخاطبان بزرگ است:
محدوده Captur تقویت کننده یک نوع کشیده و کشیده شده است که باید تقریباً 4.40 متر طول داشته باشد ، تقریباً به اندازه یک SUV رده بالاتر ، بدون رسیدن به اندازه یک استرالیا (4 ، 51 متر). این “Captur Big” می تواند مکانیک هیبریدی قابل شارژ 160 اسب بخار را که اخیراً در نسخه کوتاه وجود ندارد ، بازگرداند:
Renault Range میزبان جدیدی خواهد بود پرچمدار, سال آینده ، تجسم شده توسط یک SUV کوپه که بر روی پایه فنی با یک چرخ چرخ بلند و بلند استراحت می کند ، و در حال حاضر از آن بهره می برد. شرط بندی ها هنگامی که نامگذاری می شود راه اندازی می شود: کوپه استرالیا ? فضا ? به هر حال ، شایعه شده است که دومی از یک بلوک هیبریدی قابل شارژ بی سابقه استفاده می کند که 280 اسب بخار در حال توسعه است: .
سرانجام ، فصل 2024 باید در راه اندازی نسل جدید از منظره از ماشین مفهومی که در سال 2022 فاش شده است ، بسته شود. از مشخصات monospace و مکانیک حرارتی خارج شوید. این تازه وارد مانند یک SUV برقی 100 ٪ خواهد بود که فقط می تواند پنج مسافر را در خود جای دهد: .

رنو آینده تا سال 2026

رنو برای سه سال آینده در یک کمپین بسیار غنی شروع می کند. Luca de Meo قصد دارد تا سال 2026 مدل های جدید زیادی را منتشر کند. آنها سیزده نفر هستند که تا این تاریخ رسماً اعلام شده اند.

چند سال آینده قول قول رنو را می دهد. با فروش هایی که در فرانسه و اروپا به سمت بالا می رود و تقویم مدل های جدید بارگذاری شده ، به نظر می رسد این شاخص ها برای سالهای آینده سبز است.

سال 2023 تاکنون با ارائه نسل ششم از Espace Renault که کتاب سفارش از 17 آوریل باز شده است ، مشخص شده است.

Clio 5 Restyled (2003)

این نوبت بازگردی Clio 5 است که در مورد آن صحبت می شود. این وسیله نقلیه بعدی در تقویم خروجی کاتالوگ رنو است. طراحی پویاتر ، روح آلپ ، آرم جدید ، در عمق تکامل می یابد. این خودرو کاملاً طراحی شده است تا ظاهری بسیار مدرن تر را اتخاذ کند و برخی نیز می گویند ، خیلی نزدیک به سال 2008.

از نظر فضای داخلی وسیله نقلیه ، ویژگی های جدید روی انگشتان یک دست شمارش می شود. Clio 5 همان سیستم تقسیم اطلاعات را با صفحه نمایش 7 یا 9.3 اینچ در یک موقعیت عمودی حفظ می کند. اتصال Android Auto و Apple CarPlay اکنون بی سیم است ، جدید و مهم برای الماس. سطح 2 کمک رانندگی همان چیزی است که تنظیم کننده با عملکرد Stop & Go دارد و کمک به پارکینگ تجهیزات فناوری موجود برای این استراحت است. اثاثه یا لوازم داخلی جدید ظاهر خود را نشان می دهد و سازنده فرانسوی تصمیم گرفته است چرم را به نفع پارچه قابل بازیافت رها کند.

استراحت Clio 5 وارد می شود

Clio 5 حق استراحت خود را دارد

در سمت موتور ، 1.3 TCE از 140 اسب بخار از خط RS قدیمی در Alpine New Clio Spirit نگه داشته نمی شود. در عوض ، این یک بنزین سه سیلندر کوچک است که در سه نسخه از قدرت موجود است: 65 اسب بخار قدرت (SCE) ، 90 اسب بخار (TCE) و 100 اسب بخار (LPG) که ترجیح داده شده است. دیزل DCI آبی 100 اسب بخار نیز موضعی است. همه بلوک ها با گیربکس دستی همراه هستند. انتقال خودکار فقط در نسخه ترکیبی موجود است.

راه اندازی مجدد Clio 5 برای ماه سپتامبر برنامه ریزی شده است. از آن برای انتظار برای نسل ششم مدل استفاده می شود. اولین جوایز رسمی حداقل در ماه ژوئن اعلام می شود.

Renault Captur Restyled (2023)

دو رنو کاپور ظهور خواهند کرد. نسخه ای از بازگردانی شده از فعلی اولین و به دنبال یک مدل خانوادگی بیشتر ، یک تغییر بی سابقه در کاتالوگ الماس. این تنها وسیله نقلیه در بخش خود است که یک موتور هیبریدی قابل شارژ را انتخاب کرده است ، به طور کلی با دسته های فوقانی همراه است. Captur حدود 10 سانتی متر رشد خواهد کرد تا به طول 4.35 متر صبر کند. از نظر طراحی ، این کار به ژیل ویدال داده شد. بنابراین ما پنجه او را در این مدل پیدا خواهیم کرد. با توجه به فضای داخلی وسیله نقلیه ، بدون شک فضای چندرسانه ای با تکثیر بی سیم مدرن می شود. از طرف دیگر ، نصب برنامه هایی مانند Radio Player یا Waze برای Link OpenR رزرو شده است. دو نسخه ارائه می شود ، نسخه “شهرها موش” (قاب کوتاه) و “Rat des Champs” (شاسی بلند). 26000 یورو را در سطح ورودی بشمارید تا Captur را بدست آورید. برای نسخه دراز خود ، لازم است 1000 تا 1500 یورو بیشتر هزینه کنید. قرار ملاقات در پایان سال 2023 برای ارائه رسمی و اوایل سال 2024 برای بازاریابی آن.

دو کاپور آینده

رنو دو کاپتور آینده دارد

A 7 نفره Kangoo E-Tech (2023)

همانطور که از زمان راه اندازی آن برنامه ریزی شده است ، باید یک فناوری الکترونیکی 7 نفره Kangoo در ماه های آینده ایجاد شود. رنو که به ویژه در نسخه جدید خودرو خود ارتباط برقرار نکرده است ، به نظر می رسد که تنها تغییر تعداد صندلی ها خواهد بود. “Grand Kangoo” با این وجود باید از یک مکانیک حرارتی به عنوان الکتریکی مانند پسر عموی خود مرسدس کلاس T (سابق مرسدس Citan) و EQT بر اساس همان سکوی برخوردار باشد. به طور معمول قبل از پایان سال 2023 در دسترس خواهد بود.

آینده رنو کانگو

Kangoo آینده 7 مکان خواهد داشت

A Arkana جدید Restyled (2024)

علیرغم ورود به برش آینده جنوبی ، آرکانا حق دارد که قبل از ناپدید شدن کامل از بازار با وجود موفقیت در فرانسه و اروپا ، آخرین اصلاح خود را دوباره به دست آورد. در منوی Look Changes: پروژکتورهای نازک تر و پیشرفته تر با امضای نور بسیار پر ارزش تر. آرکانا همچنین قلاب های خود را در زیر کانون توجه چراغ های روزانه با یک نقطه رها می کند. از نظر حرکتی ، وسیله نقلیه استراحت شده همان بلوک های نسخه فعلی را حفظ می کند. نسخه ورودی آن که در کاتالوگ رنو فروخته می شود 32800 یورو آغاز می شود ، به همین ترتیب برای دریافت مجدد آرکانا به همان مبلغ طول می کشد حتی اگر هیچ لحظه ای رسمی اعلام نشده باشد. باید در اوایل سال 2024 به امتیازات برسد.

سعادت

استراحت آرکانا آخرین اصلاح خودرو قبل از برداشت آن از کاتالوگ خواهد بود

نسل چهارم استاد (2024)

وسایل نقلیه ابزار و رنو یک داستان عاشقانه عالی است. برند الماس قول نسل جدیدی از استاد ، چهارم را داده است. بدون فراموش کردن فناوری هیدروژن توسعه یافته توسط سازنده فرانسوی ، برای 100 ٪ نورد برقی بهینه تر خواهد شد. نسخه استتار آن در مرحله آزمایش در اسکاندیناوی ظاهر شد. برند الماس هنوز اطلاعات رسمی واقعی در مورد آن ارائه نداده است. بنابراین لازم است قبل از دانستن همه چیز در مورد این استاد جدید ، صبور باشید. در سال 2024 منتشر می شود.

نسل چهارم استاد

استاد حق نسل چهارم خود را دارد

بازگشت رنو 5 (2024)

این رویداد اصلی سال 2024 خواهد بود ، بازگشت رنو 5 در کاتالوگ الماس. این 100 ٪ برقی خواهد بود و نوید فشردگی بسیار بهتری نسبت به Zoé دارد. مکانیک های بازیگوش تر نیز و به طور بالقوه استقلال بیشتر. تولید کننده فرانسوی آن را زیر 25،000 یورو در سطح ورود و 30،000 یورو برای بالا. موتور EPT 100 کیلووات جدید در 125 و 150 اسب بخار با دو قدرت باتری در دسترس خواهد بود: حدود 42 و 52 کیلووات ساعت. او مدلهایی مانند Fiat 500 Electric یا حتی ماشین Electric City Future در فولکس واگن خواهد داشت.

توجه داشته باشید که یک نسخه آلپ نیز توسط سازنده ارائه می شود تا ثبت نام کند. این برند همچنین در تاریخ 9 مه برنامه ریزی کرده است که آن را در قالب یک اتومبیل نمایش فاش کند.

برای سفارش این 100 ٪ برقی جدید R5 به 2024 بروید.

Renault 5 Panic 2024 خواهد بود

رنو 5 جدید ستاره الماس در سال 2024 خواهد بود

کوپه استرالیا یا فضای برش (2024) ?

یک SUV جدید Coupé SUV امضا شده برای سال آینده برنامه ریزی شده است. برند الماس هنوز نام رسمی خود را نشان نداده است. شایعات بیشتر به یک برش استرالیا یا Avantime تکیه می کنند ، اما مسیر برش نیز نباید رد شود. دومی باید به یک بلوک هیبریدی قابل شارژ بی سابقه در حال توسعه 280 اسب بخار متوسل شود. وی همچنین حق دارد از موتوریزاسیون هیبریدی 200 اسب بخار قدرت موجود در استرالیا استفاده کند و همچنین قادر خواهد بود از چهار چرخ فرمان استفاده کند. ارائه تا پایان تابستان 2023 برای بازاریابی در بهار سال 2024. همچنین فرصتی برای تولید کننده فرانسوی است که بار دیگر تمایل خود را برای رفتن به Upmarket برای بهبود تصویر خود ادعا کند. کوپه استرالیا باید در سطح بالا حدود 60،000 یورو فروخته شود. نام رسمی آن در تاریخ 16 مه توسط رنو رونمایی شد. آن را rafale نامیده می شود.

سعادت

SUV جدید رنو هنوز نام رسمی ندارد

Electric Scenic E-Tech برای بستن 2024

مفهومی به دلیل یک منظره آینده در سال 2022 فاش شد ، یک اطلاعیه شگفت آور از آنجا که همه شاهد بازنشستگی این مدل بودند. اما قرار بود 2024 به پایان برسد که رنو تصمیم به بازاریابی Electric Scenic E-Tech Electric گرفت. این شبیه به یک SUV 100 ٪ برقی است ، بنابراین مینی بوس ها و مکانیک های حرارتی به پایان رسیده ، در نوسازی قرار می گیرند. باید حداکثر 5 مسافر را در خود جای دهد. ابعاد نمونه اولیه: 4.49 متر طول و یک پایه چرخ 2.83 متر نیز از مدل سریال خواهد بود. دو نسخه پیشنهادی 150 اسب بخار و 220 اسب بخار با 60 کیلووات ساعت باتری و ثانیه از 90 کیلووات ساعت همراه خواهد بود. با توجه به قیمت ، قیمت آن بسیار بیشتر از 45000 یورو خواهد بود.

یک منظره جدید

منظره جدید یک SUV برقی 100 ٪ خواهد بود

یک مگان امگان E-Tech برای سال 2025

در حالی که تعداد خوبی از نسخه های Megane دیگر در کاتالوگ نیستند ، مگان فن آوری الکترونیکی برقی حق دارد که از آن استفاده کند. او سرانجام می تواند دستورالعمل های جدید را برای طراحی این برند ، با پنجه ژیل ویدال اتخاذ کند. به همین مناسبت ، موتورها و باتری های جدید دامنه خود را با سطح استقلال تجدید نظر شده به سمت بالا تقویت می کنند. این مدل قادر خواهد بود نقاشی کمان خود را بر روی آن از Electric Scenic E-Tech که مدتی زودتر منتشر شد محاسبه کند. البته رنو اطلاعات بیشتری در مورد Electrique E-Tech Mégane یا در مورد تکامل قیمت ها ارائه نداده است.

آخرین مگا قبل از پایان

Renault 4 Returns (2025)

سال 2025 نیز با تحقق ماشین مفهومی 4 قافیه می کند. سال گذشته ، وی ویژگی های SUV این SUV 100 ٪ برقی را که بر روی سکوی R5 Electric قرار دارد ، فاش کرد. در سطح الگوی ، نوعی 4L از دوران مدرن است که با طول در حدود 4.20 متر به کاپیتان نزدیک می شود. یک باتری 42 کیلووات ساعت که می تواند از نوع یون سدیم باشد قادر به تغذیه موتور الکتریکی 100 کیلو وات یا حدود 140 اسب بخار است. محیط داخلی آن نسبتاً نزدیک به R5 جدید خواهد بود. رنو اطلاعات بیشتری در مورد برنامه ریزی خودرو برای سال 2025 نداد. همچنین در سال 2026 نسخه ون خواهد داشت.

Renault 4L برمی گردد

بازگشت رنو 4 در سال 2025

یک ابزار جدید Flex Van (2026)

در سال 2026 ، می تواند یک ابزار جدید را ارائه دهد که به لطف یک مدولار عالی ، با هدف انقلابی در جنسیت انجام شود. این ابزار الکتریکی 100 ٪ به نام Flexvan می تواند با ولوو توسعه یابد.

رنو مورفوز (2026)

معرفی یک SUV بزرگ بزرگ 100 ٪ برقی نیز در سال 2026 پیش بینی شده است. 4.60 تا 4.70 متر طول ، چرخ های چرخ آن به نیسان آریا نزدیک می شود. او حتی می توانست موتورش خود را از سر بگیرد ، که به او اجازه می دهد 400 اسب بخار قدرت داشته باشد. از نظر نام ، هنوز هیچ چیز رسمی توسط رنو داده نشده است اما می توان آن را با اشاره به این مفهوم نامید زیرا در سال 2020 ارائه شده است.

یک SUV کاملاً جدید با الهام از مورفوز

رنو 2026 را با وسیله نقلیه ای که احتمالاً از مورفوز الهام گرفته بود به پایان رساند

آینده رنو: تقویم محصولات جدید تا سال 2026 رونمایی شد

در سه سال آینده ، این یک افزایش واقعی از نوآوری ها است که در محدوده الماس قرار می گیرد. Auto-Moto تقویم مخفی نوآوری های رنو را ارائه می دهد که این خبر را ایجاد می کند.

Zapping Auto Moto Peugeot 2008 Restyled vs Renault Captur: اولین رویارویی استاتیک !

این نسل ششم که پشت را به مشخصات Monospace تبدیل می کند ، سعی خواهد کرد با معماری SUV خود اغوا شود ، با اولین تحویل ها قبل از تابستان برنامه ریزی شده است.

همچنین به تازگی فاش شده است و به ویژه هنگامی که در ماه سپتامبر به بازار عرضه شد ، یک نوع روح آلپ را مستقر می کند.

جاه طلبانه تر از CLIO ، زیرا ملاقات با بازاری با ارزش افزوده بالا ، استراحت آن عمیق تر خواهد بود.© Andreas Mau – Carpix

پس از تنها سه سال کار ، او سبک خود را تغییر می دهد تا Upmarket برود.تصویر © Julien Jodry

Ludospace تا این پایان سال یک چرخ چرخ دراز را به دامنه آن ، چه در حرارتی و چه در برقی ، اضافه می کند. تصویر © Julien Jodry

بزرگترین نماینده محدوده ابزار الماس نیز آماده سازی برای اختراع کامل خود با کلیدی است که 100 ٪ استقلال برقی شایسته نام است.© Andreas Mau – Carpix

جایگزینی برای ZoE نوید استقلال و قیمت های محکم تر می دهد.تصویر © Julien Jodry

این یک نسخه دراز از Captur فعلی است که درها را به بازار وسایل نقلیه خانوادگی بیشتر باز می کند.تصویر © Julien Jodry

نزدیک به پسر عموی جنوبی و فضا ، روی سکوی دراز دومی استراحت خواهد کرد.© Andreas Mau – Carpix

وداع منوس فضا ، به شکل یک SUV برقی 100 ٪ ساده باز می گردد.تصویر © Julien Jodry

برای اینکه به جدیدترین روندهای سبکی برند بپردازد ، زودرس از طریق جعبه استراحت عبور می کند.تصویر © Julien Jodry

غرب از ماشین مفهومی ، مدل سری مانند یک SUV شهری شبیه به Captur از نظر اندازه خواهد بود اما 100 ٪ برقی.تصویر © Julien Jodry

4L همچنین دارای یک نوع سودمند است ، با مشخصات F4.تصویر © Julien Jodry

این می تواند نام خودروی مفهومی را که یک SUV برقی بزرگ در رنو اعلام کرد ، از سر بگیرد. او نیز بر اساس پلت فرم نیسان آریا و SUV Alpine آینده خواهد بود.تصویر © Julien Jodry

رنو انتظار می رود در سال 2023

سال در مکاشفه نسل ششم از فضای باز شده است که هیچ کس غیر از یک جنوب دراز نیست ، بنابراین با خط طولانی مینی بوس شکسته می شود. اکنون برای کنار گذاشتن در رده SUV 7 نفره ، او با یک حرکتی کامل هیبریدی 200 اسب بخار در برابر پژو 5008 مخالفت می کند: .
در اواسط آوریل ، نوبت کلیو بود که چهره خود را فاش کند. با رسیدن به اواسط حامل ، او عمیقاً رخساره های خود را دید و با روحیه آلپ به نیروهای پیوست. متأسفانه ، کابین و موتورهای آن تقریباً بدون تغییر باقی مانده است:

این پاییز ، زمان آن فرا رسیده است که Captur نسخه خود را نیز مرور کند. اما استراحت آن بسیار فراتر از Clio خواهد بود ، مسائل تجاری در بخش آن بیشتر است. با این حال ، دامنه موتورهای آن نباید انقلابی را بدانند. علاوه بر این ، مدل فعلی برای چند هفته یک نوع پلاگین ترکیبی ارائه نکرده است: .
علیرغم ورود ، سال آینده ، یک کوپه جنوبی ، آرکانا کار خود را با چهره ای که در پایان سال انتظار می رود ادامه خواهد داد. هر دو امیدوارند مکمل طاقچه شکاف باشند ، با قیمت توپ به عنوان استدلال اصلی آرکانا: .
همانطور که از زمان راه اندازی آن قول داده شده است ، Kangoo در ماه های آینده یک نوع چرخ دستی طولانی را ارائه می دهد تا حداکثر هفت مسافر را در خود جای دهد. “Kangoo Big” که حق یکی از مکانیک های حرارتی و الکتریکی را مانند پسر عموهایش مرسدس T و EQT بر اساس همان سکوی خواهد داشت.

رنو انتظار می رود در سال 2024

وسایل نقلیه کاملاً سودمند نباید پیشی بگیرند و رنو قول جایگزینی استاد توسط یک نسل جدید با نام تجاری جدید را برای 100 ٪ نورد برقی ، بدون فراموش کردن بازگشت MOEE توسط هیدروژن:
بازگشت رنو 5 رویداد اصلی امسال 2024 خواهد بود. 100 ٪ الکتریکی ، این امر نوید فشردگی بیشتری نسبت به ZoE اما مکانیک بازیگوش تر و استقلال بیشتر در حالی که بیشتر در دسترس مخاطبان بزرگ است:
محدوده Captur تقویت کننده یک نوع کشیده و کشیده شده است که باید تقریباً 4.40 متر طول داشته باشد ، تقریباً به اندازه یک SUV رده بالاتر ، بدون رسیدن به اندازه یک استرالیا (4 ، 51 متر). این “Captur Big” می تواند مکانیک هیبریدی قابل شارژ 160 اسب بخار را که اخیراً در نسخه کوتاه وجود ندارد ، بازگرداند:
Renault Range میزبان جدیدی خواهد بود پرچمدار, سال آینده ، تجسم شده توسط یک SUV کوپه که بر روی پایه فنی با یک چرخ چرخ بلند و بلند استراحت می کند ، و در حال حاضر از آن بهره می برد. شرط بندی ها هنگامی که نامگذاری می شود راه اندازی می شود: کوپه استرالیا ? فضا ? به هر حال ، شایعه شده است که دومی از یک بلوک هیبریدی قابل شارژ بی سابقه استفاده می کند که 280 اسب بخار در حال توسعه است: .
سرانجام ، فصل 2024 باید در راه اندازی نسل جدید از منظره از ماشین مفهومی که در سال 2022 فاش شده است ، بسته شود. از مشخصات monospace و مکانیک حرارتی خارج شوید. این تازه وارد مانند یک SUV برقی 100 ٪ خواهد بود که فقط می تواند پنج مسافر را در خود جای دهد: .

رنو انتظار می رود در سال 2025

زمان صورت باید برای مگا برقی ، فعلی 2025 زنگ بزند. در واقع ، علاقه مند به اتخاذ لقمه های سبک اخیر این برند خواهد بود. به همین مناسبت ، موتورها و باتری های جدید دامنه خود را با یکی از سطوح استقلال اصلاح شده به سمت بالا تقویت می کنند:
2025 با تحقق خودروی مفهومی قرن چهارم که سال گذشته ، ویژگی های این SUV 100 ٪ برقی را که بر روی سکوی برقی R5 قرار دارد ، بار دیگر با دلتنگی قافیه می کند ،. از طرف الگو ، این 4L از زمان مدرن مانند Captur خواهد بود و طول آن در حدود 4.20 متر در حال تحول است:

رنو انتظار می رود در سال 2026

سال بعد ، این یک نسخه ابزار بود که دامنه 4L را به دست می آورد ، با افزودن یک “کوله پشتی” که دوران بزرگ رنو F4 را به یاد می آورد.
در عین حال ، ما منتظر معرفی یک SUV بزرگ 100 ٪ برقی 4.60 تا 4.70 متر هستیم. بر اساس یک پایه چرخ نزدیک به نیسان آریا ، او می تواند موتوریزاسیون را برای توسعه نزدیک به 400 اسب بخار انجام دهد. با نام تعمید ، نام Morphoz می تواند از ماشین مفهومی سال 2020 به ارث ببرد.
همچنین به صورت خودکار بخوانید.com:
روسیه: لادا با آشکار کردن یک SUV جدید از مبدا چینی ، صاحب سابق خود را رنو طعنه می زند
رنو مگان 4: پایان هیبرید قابل شارژ و کاهش دامنه قبل از بازنشستگی
New Renault Espace vs Peugeot 5008: مسابقه SUV 7 -Seater دوباره راه اندازی می شود

آینده رنو برقی: اخبار 2023 تا 2026

Futures Renault Electric: اخبار 2023 تا 2026 -

پس از Megane E-Tech در سال 2022 و رنو Kangoo در سال 2023 ، رنو در حال آماده سازی چندین ماشین برقی جدید دیگر است. R4 ، R5 ، اما همچنین منظره و آب و برق ، کشف کنید که تولید کننده فرانسوی برای الماس چه چیزی را آماده می کند.

2023: The Renault Trafic E-Tech ، آخرین ابزار مرسوم مرسوم

خیلی زود ، رنو kangoo خود را برق زد. در سال 2010 بود ، ابزار ZE به ویژه ناوگان و اداره پست را مجهز کرد ، اما تا سال 2018 برای یک برادر بزرگ به شانه نرسید: استاد Ze ، سپس به E-Tech و حتی در هیدروژن H2-Tech تغییر نام داد. سومین و آخرین عضو محدوده ابزار ، ترافیک الکترونیکی ، ون برقی در سال 2023 است. از طریق باتری 52 کیلووات ساعت ، موتور 120 اسب بخار و دو نسخه 5.08 و 5.48 متر 240 کیلومتر استقلال خواهد داشت.

Renault Trafic Van E-Tech Electric

2024: Scénic Renault به برقی می رود !

ماشین برقی بعدی رنو مدل جدیدی نیست ، به هر حال با نام. از آنجا که عطر و بوی عطر از انتقال محدوده الماس جان سالم به در می برد ، تحت فشار رئیس لوکا د مئو بسیار دلتنگ برای نام های فعلی یا یکپارچهسازی با سیستمعامل. اما این یک وسیله نقلیه کاملاً جدید خواهد بود. این شکل یک کراس اوور 4.50 متری است و برادر بزرگ Megane E-Tech خواهد بود. این سکو متداول است ، CMF-EV که به نیسان آریا نیز مجهز است.

Goodwood 2022 Renault R5 نمونه اولیه Goodwood 2022 Renault R5 نمونه اولیه Goodwood 2022 Renault R5 نمونه اولیه رنو R5 توربو 3 مفهوم 2022 رنو R5 توربو 3 مفهوم 2022 رنو R5 توربو 3 مفهوم 2022

این خطوط اصلی ماشین مفهوم نمونه اولیه Renault 5 را که در سال 2021 رونمایی شده است ، بازیابی می کند و پلت فرم جدید CMF-BEV. دومی قول معجزه نمی دهد ، با 400 کیلومتر استقلال ، اما قیمت های بسیار پایین تری دارد. در مورد یک نسخه توربو ، می تواند در کاتالوگ باشد ، از Meo که رویای دیدن R5 به مسابقات قهرمانی راهپیمایی جهان را می دهد ! در هر صورت ، ما از قبل می دانیم که آلپین برای سال 2025 روی مشتق R5 کار می کند.

تولید R5 برقی از سال 2024 در دوای ، در همان سایت Scenic آغاز می شود. پسر عموی وی نیسان میکرا در سال 2026 صبر می کند ، و ما نمی دانیم نسخه Dacia چه موقع فرود خواهد آمد.

2025: The Renault 4 E-Tech ، Captur Electric ?

در کنار R5 ، رنو تولد دیگری را که از R4 یا به اصطلاح 4L است ، آغاز می کند. با این وجود این رنو برقی با وجود آنچه که نامش نشان می دهد از “5” کوچکتر نخواهد بود. ماشین مفهوم Trophy Trophy Ever Trophy آن را نشان داده است ، این مدل به سمت یک SUV کوچک گرایش یافته است. اگر R5 یک ماشین شهری با لهجه های ورزشی است ، برقی R4 باید SUV یا متقاطع Alter-Ego باشد ، مانند Captur با Clio. انتشار این رنو در آینده در سال 2025 با یک مونتاژ در دوای پیش بینی شده است.

Renault 4l 4ever Trophy Concept Mondial Auto 2022 (3)

2026: Flex-Van ، نسل جدید برنامه های Kangoo ?

اگر Kangoo Elect Electric E-Tech از سال 2022 کتاب بوده و در سال 2023 برای افراد به امتیازات پیوسته است ، نسل جدید در افق حلقه می زند. رنو چندین سال است که از طریق EZ-FLEX خود در حال آزمایش با آب و برق است ، که بسیج آن را با پروژه Hippo تحت بال خود قرار داده است. در سال 2026 ، پلت فرم جدید Flexevan قصد دارد یک ماشین برقی شهری ، بدون شک همان الگوی Racetracks/EZ-Flex. این مدل در درجه اول برای متخصصان است.

ویرایشگر اتومبیل به مدت 15 سال ، از آنجا که او ایستاده و کاربر منظم حمل و نقل عمومی است ، ماتیو به همه اشکال تحرک علاقه مند است. وی که به علت زیست محیطی متصل است ، از حمل و نقل پاک تر ، هوشیار و سازگار با هر یک حمایت می کند.