کدام ماشین برقی را با کمتر از 30،000 یورو انتخاب کنید?, 10 اتومبیل برقی برتر با بهترین ارزش برای پول

بهترین ارزش ماشین برق برای پول چیست

Contents

انتخاب ما از جمع و جور با کمتر از 30،000 یورو:

کدام ماشین برقی را با کمتر از 30،000 یورو انتخاب کنید ?

Citroën DS 3

یک وسیله نقلیه الکتریکی با کمتر از 30،000 یورو امکان پذیر است ، به خصوص به لطف پاداش زیست محیطی. ما به شما کمک می کنیم با توجه به نیازهای خود ، بهترین ماشین مقرون به صرفه را مرتب و انتخاب کنید.

انتقال انرژی از بازار خودرو ، قیمت سوخت که منفجر می شود یا تمایل ساده برای سوار شدن در سکوت آرامش بخش … دلایل رفتن به ماشین برقی بی شمار است. امروز ، وسایل نقلیه انتشار صفر فقط مدل های گران قیمت نیستند. بسیاری از تولید کنندگان در ماه های اخیر وسایل نقلیه مقرون به صرفه تری به بازار عرضه کرده اند ، که کمتر از 30،000 یورو فروخته شده است. این مبلغ زیادی است ، بیش از 26،789 یورو که به طور متوسط ​​برای خرید وسیله نقلیه جدید (منبع: آرگوس) صرف شده است ، اما هنوز هم سطح ورود به برق را تشکیل می دهد.

به منظور کمک به شما در تأمل ، ما به تمام آزمایشات اتومبیل های برقی که در 01NET انجام شده است اعتماد کردیم.com برای انتخاب جذاب ترین مدل ها با کمتر از 30،000 یورو.

تحت 30،000 یورو ، انتخاب محدود است

بدیهی است ، هدف ما این نیست که تمام مدلهایی را که می توان با استفاده از این مبلغ خریداری کرد ، استناد کنیم. انتخاب ما روی دو یا سه مدل جالب برای هر گروه متمرکز است ، خواه آنها اتومبیل های شهری ، جمع و جور یا حتی SUV باشند.

تعصب دیگر این مقایسه این است که مستقیماً پاداش زیست محیطی را در قیمت نهایی وسیله نقلیه گنجانده شود. در واقع ، اگر ما تصمیم بگیریم بدون این افزایش 6000 یورو که توسط دولت ارائه شده است ، این انتخاب به طور قابل توجهی کاهش می یابد و تقریباً دیگر امکان یافتن چیزی غیر از یک ماشین شهری امکان پذیر نیست. سرانجام ، برای همه اهداف مفید ، توجه داشته باشید که پاداش اکولوژیکی ماشین برقی تنها کمکی نیست که می توان هنگام خرید “VE” به دست آورد. در واقع ، علاوه بر حق بیمه تبدیل برای Rebus یک ماشین قدیمی (2،000 یورو) ، چندین شهر یا منطقه با پاداش های ملی کمک های اضافی ارائه می دهند. در نتیجه ، قیمت هایی که ما در انتخاب خود حفظ کرده ایم ، قیمت های نشان دهنده ای است و بدون شک برای شما امکان پذیر خواهد بود ، چه از یک جامعه محلی ، یا با مذاکره مستقیم با فروشنده خود.

اتومبیل های کوچک شهر ، یک انتخاب پیش فرض ?

برای پایین آمدن قیمت یک ماشین ، ساده ترین راه حل کاهش نیازهای آن … و اندازه وسیله نقلیه است. این Adage به همان اندازه در الکتریکی درست است که در آن ساکنان شهر کوچک نیز صفر خودروهای انتشار صفر در دسترس هستند. با این حال ، تعداد خودروهای مقرون به صرفه برقی استثنایی نیست ، تقصیر بخشی از گروه فولکس واگن که تصمیم گرفت دیگر بخواهد در بخشی که در آن حاشیه ها در نهایت بسیار کم بود سرمایه گذاری کند. از این رو صندلی عالی Mi Electric ، Skoda Citigo IV یا VW E-UP که از فروش خارج شده است ، خروج کنید. خوشبختانه ، یک پیشنهاد همچنان ادامه دارد و بدون علاقه نیست.

انتخاب ما از ساکنان شهر با کمتر از 30،000 یورو:

بهار داسیا (12400 یورو)

کوچک ، با یک طراحی نسبتاً و محدود در عملکرد ، بهار Dacia ماشین برقی است که باعث می شود جمعیت رویای. و با این حال قیمت آن باید تأمل را ترغیب کند. برای بیش از 12،000 یورو (پاداش اکولوژیکی شامل) ، ماشین شهری از برند کم هزینه در رنو نقش خود را به خوبی انجام می دهد: یک ماشین اضافی یا وسیله نقلیه دوم خانه. تا زمانی که فقط از وسیله نقلیه خود استفاده شهری داشته باشید ، بهار نیز می تواند این ترفند را انجام دهد. این یک رعد و برق رعد و برق نیست (44 اسب بخار) ، نه جانوری از استقلال (حدود 250 کیلومتر) ، اما اکثر نیازهای روزانه را با قیمت بسیار پایین پر می کند. پاداش کوچک: طراحی SUV جمع و جور آن موقعیت رانندگی شگفت آور را برای یک ماشین شهری ارائه می دهد.

نقطه قوت : قیمت

ضعف : تولید کیفیت و تطبیق پذیری محدود

ارزش پول : 8/10

دوست سیتروئن (6،990 یورو)

این یک بشقاب پرنده کوچک در چهار چرخ است ، اما در جاده های فرانسه ضروری است. دوست سیتروئن خود را به عنوان یک چهره جدید شهری تأسیس کرده است. فروخته شده در FNAC ، در اشتراک با قیمت بسته تلفنی یا در LLD ، کیتادین با شورونها از موتور 6 کیلو وات و باتری مینی 5.5 کیلووات ساعت (70 کیلومتر استقلال) راضی است. پاداش: می توان بدون مجوز رانده شد زیرا این یک کوادیکتیک سبک محسوب می شود.

نقطه قوت : سبک او از هم جدا

ضعف : عملکرد آن

ارزش پول : 7/10

Renault Twingo ZE (20،450 یورو)

Twingo یک ساکن شهر است. مانور کوچک ، سبک و بسیار آسان ، باید در نسخه الکتریکی 100 ٪ خود همان ویژگی ها را حفظ کند. رنو در شرط بندی خود موفق شد و یک ماشین متعادل شهری با باتری 22 کیلووات ساعت (کمی زیر 200 کیلومتری استقلال) و موتور 82 اسب بخار (60 کیلو وات) ارائه می دهد. با وجود وزن موجود در دستگاه ، نیازی به امید به شتاب های دیوانه وار نیست. از طرف دیگر ، احساسات جانبی هنگام رانندگی ، Twingo ZE یک “کارت” کوچک با بهترین شعاع چرخشی در این بخش است ، که باعث می شود که رانندگی شود ، به شرط آنکه در بزرگراه سرمایه گذاری نکند. فقط نزولی: نسخه اصلی نسبتاً جوجه در تجهیزات است و خط مشی گزینه Renault قیمت Twingo را با سرعت بالا افزایش می دهد.

نقطه قوت : نسبت قدرت/استقلال

ضعف : قیمت هنوز هم بالا

ارزش پول : 7/10

جمع و جور و سدان: از پاداش اکولوژیکی متشکرم !

اگر این پیشنهاد در اتومبیل های شهری وجود داشته باشد ، در رده فوقانی بسیار نادر است. در واقع ، در خانواده جمع و جور و سدان ، اگر بودجه شما از 30،000 یورو تجاوز نکند ، می توانید ثانیه ها را فراموش کنید. در مورد جمع و جور ، فقط یک مدل با کمتر از 30،000 یورو به استثنای پاداش زیست محیطی نمایش داده می شود. شما درک خواهید کرد ، به طوری که این بخش در مقایسه ما وجود دارد ، افزایش دولت باید دوام داشته باشد. در ضمن ، این امکان را به شما می دهد تا برخی از مدل های جالب از جمله Essentials E-208 و Mégane را به دست آورید. با این وجود ، 3 نفر برتر ما مشمول ارقام فروش نیستند.

انتخاب ما از جمع و جور با کمتر از 30،000 یورو:

MG4: ملکه نسبت کیفیت/قیمت (از 22990 یورو)

جمع و جور MG بدون شک مدلی است که ممکن است خود را در بسیاری از مقایسه های اتومبیل های برقی تحمیل کند. قیمت بسیار پرخاشگرانه آن ، از 22990 یورو برای بیشترین نسخه ، در بازار کاملاً واضح است. در این پیکربندی ، این تنها ماشین در انتخاب ما است که نیازی به پاداش زیست محیطی ندارد تا کمتر از 30،000 یورو ظاهر شود. از طرف دیگر ، تقویت دولت با خوشحالی از دو پایان عالی ، راحتی و لوکس خود بهره می برد. اگر به ترتیب در 32.990 و 34.990 نمایش داده شوند. اما MG4 برای این قیمت چه پیشنهادی دارد. به سادگی یکی از بهترین وسایل نقلیه مجهز در این گروه با موتور 204 اسب بخار ، بیش از 450 کیلومتر استقلال با باتری 64 کیلووات ساعت و کامل ترین تجهیزات شایسته وسایل نقلیه خاص که دو برابر گرانتر هستند.

در مورد نسخه سطح ورودی ، استاندارد MG4 ، از یک موتور و باتری کمتر جاه طلب (170 اسب بخار و 51 کیلووات ساعت) راضی است ، اما در این سطح قیمت ، صرفاً بدون معادل است.

نکته قوی: قیمت

ضعف : با این قیمت ? هیچ یک

ارزش پول: 9/10

Peugeot E-208 (26،000 یورو) یا Opel Corsa E (25.900 یورو)

از یک طرف ، ملکه فروش خودرو (همه دسته بندی ها با هم ترکیب شده اند) ، در فرانسه ، از طرف دیگر معادل فنی آن کمی از نظر زیبایی شناختی موفقیت آمیز است. در واقع ، تحت لباس های مربوطه ، Peugeot E-208 و Opel Corsa e همان سکوی فنی را به اشتراک می گذارند و همان خصوصیات را کوچک یا پر می کنند. این زن فرانسوی می تواند از یک طراحی نادر و یک کابین بسیار مدرن مبتنی بر فناوری I-Cockpit برخوردار باشد ، اما این کوکی ها به قیمتی کمی بالاتر از همتای خود در گروه Stellantis ترجمه می شوند. هرچه باشد ، ترجیح ما هنوز به شیر امضا شده جمع و جور است که نه تنها سبک زیادی دارد ، بلکه می تواند با گذشت زمان از پیشرفت مداوم برخوردار باشد. در واقع ، در پایان سال 2021 تغییرات اساسی باعث شده است تا استقلال 340 تا 362 کیلومتر بهبود یابد. در حال حاضر شایعه شده است که نسخه بعدی Electric Compact TU آموزش 400 کیلومتر با یک بار واحد خواهد بود.

Peugeot E208

نقطه قوت : طراحی و کابین

ضعف : قیمت بالا

ارزش پول: 8/10

opel corsa e

نکته قوی: ارزان تر از E-208 برای عملکرد معادل آن

ضعف : طراحی و کابین

ارزش پول: 7/10

رنو زو (26،700 یورو)

در پایان کار خود به یک Zoé Renault توصیه کنید با هزینه یک الکتریکی Elect Elect Elect Electer Renault Mégane که توسط همه تحسین شده است یا تقریباً ، آیا واقعاً جدی است ? اگر ارزان ترین مگان (29200 یورو) ، EV40 ، تقریباً به قیمت یک زنه به درستی وقف شده است ، به لطف هرگونه مصالحه ای است که پذیرش آن دشوار است. در واقع ، آخرین جمع و جور رنو شارژ سریع ندارد و قدرت شارژ آن محدود به 7.4 کیلووات ساعت است. در مقایسه ، Zoé که در سال 2019 به روز شده است ، مطمئناً کمتر مبهم ، جادار تر و کمتری از نظر فناوری پیشرفته است ، اما دارای استقلال برتر است و می تواند به راحتی بارگیری شود. ما به شما اعطا می کنیم ، در سال 2022 ، انتخاب Zoe هیچ چیز سکسی نیست ، اما پیشگام برق فرانسوی یک انتخاب معقول و متعادل است.

نکته قوی: نسبت قدرت/استقلال

ضعف : تصویر قدیمی تر

ارزش پول: 7/10

ذکر محترم: اگر انتخاب ما می تواند به بیش از سه مدل ، Fiat 500 ، شناسه VW گسترش یابد.3 ، اما به خصوص رنو Mégane E-Tech EV40 مطمئناً در رکورد ظاهر می شود. دومی حتی اگر فقط در یک محیط شهری استفاده می شد ، حتی می توانست بیش از یک ذکر ادعا کند و فقط در خانه بارگذاری می شود.

SUV: مارک های اروپایی که از رقابت غایب هستند

اگر سدان های برقی با کمتر از 30،000 یورو وجود نداشته باشند ، SUV ها با همان قیمت تقریباً پرندگان نادر هستند. یک واقعیت برجسته که این وضعیت شگفت انگیز: هیچ SUV برقی اروپایی با کمتر از 30،000 یورو فروخته نمی شود. تولید کنندگان فرانسوی هنوز این بازار را سرمایه گذاری نکرده اند. در مورد آلمانی ها ، آنها صاحبان ثروتمند بیشتری را با مدل های برتر هدف قرار می دهند. استراتژی که ولوو ، تسلا و فورد نیز یک بلوار را برای تولید کنندگان آسیایی ترک کرده اند.

هیوندای کونا (30400 یورو)

مسلماً ، چند صد یورو گرانتر از نوار نمادین 30،000 یورو فروخته می شود ، اما چیزی به ما می گوید که اگر به فروشنده هیوندای خود مراجعه کنید ، او می تواند تلاش لازم را برای Kona انجام دهد تا بخشی از انتخاب ما باشد.

در نسخه ورودی خود ، SUV جمع و جور کره ای دارای باتری 39 کیلووات ساعت کوچک است. این مطمئناً برای در نظر گرفتن یک سفر طولانی بیش از حد کاهش یافته است ، اما برای هر چیز دیگری ، Kona دارای یک دارایی استاد است: این یکی از وسایل نقلیه است که بیشترین میزان مصرف آن را بهبود می بخشد. این نوسان بین 12 کیلووات ساعت و 100 کیلومتری و 14 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر تا زمانی که راننده از بزرگراه دور باشد. برای بقیه ، دارای تجهیزات با کیفیت و سطح بسیار بالاتری نسبت به برخی از SUV های اروپایی گران تر است. در نتیجه ، این اولین انتخاب منطقی ما در گروه SUV برقی است.

نکته قوی: مصرف آن

ضعف : گرانترین وسیله نقلیه انتخاب ما

ارزش پول: 8/10

MG ZS EV (26،990 یورو)

با ارائه دستور العمل خود وسایل نقلیه بسیار مجهز به قیمت های تهاجمی ، Motors MG MG ، صاحب مارک MG ، در بخش SUV های برقی با همان استدلال ها در Compacts قرار دارد. مدل پرچمدار آن ، ZS EV تجسم اصول است که به برند اجازه می دهد تا در سال 2020 بازگشت چشمگیری به صحنه اروپا داشته باشد. ZS EV با داشتن فضای داخلی مرتب ، بسیاری از وسایل نقلیه رانندگی و بیش از عملکرد صادقانه ، خود را به عنوان ارزان ترین SUV برقی در بازار معرفی می کند (بهار Dacia فقط ظاهر دارد و در این بخش نمی تواند واجد شرایط باشد).

نقطه قوت : قیمت

ضعف : هر طرحی

ارزش پول: 8/10

ذکر ویژه: پسر عموی هیوندای کونا در گروه کره ای کسی نیست جز کیا الکترونیکی. ساخته شده بر روی همان سکوی SUV برقی مورد علاقه ما ، فقط به دلیل طراحی خجالتی تر و تجهیزات جوجه بیشتر به عقب می رسد. از طرف دیگر ، کمی ارزان تر است و بنابراین می تواند یک جایگزین جالب باشد.

استراحت برقی: کمبود

کوچکتر کردن دسته از معافیت های برقی دشوار است زیرا فقط دو مدل در بازار وجود دارد. یکی 26990 یورو هزینه دارد ، 100000 یورو دیگر بیشتر. بنابراین این پورشه Taycan Sport Turismo نیست که انتخاب ما را ادغام می کند ، اما معتدل ترین MG5.

انتخاب SUV برقی ما با کمتر از 30،000 یورو:

MG5 (26990 یورو)

SAIC Motors برای تصور استراحت برقی خود دور به دور نبود. او قسمت فنی SUV خود ، ZS EV را برای تطبیق آن با یک استراحت گرفت. برگه فنی و قیمت تقریباً SUV برقی چینی کپی/چسبانده است ، اما MG5 مزیت خاص خود را دارد: آیرودینامیک که به آن اجازه می دهد تا مصرف خود را کاهش دهد. جادارتر از ZS EV ، همچنین دارای استقلال بیشتری است (در شرایط بهینه حداکثر 400 کیلومتر). پاداش کوچک: دارای یک عملکرد V2L برای استفاده از باتری وسیله نقلیه برای بارگیری وسایل شخصی شما ، چه رایانه و چه یک دوچرخه برقی است.

نقطه قوت : قیمت

ضعف : طرح

ارزش پول : 8/10

سوالات اساسی قبل از خرید ماشین برقی:

بهترین ماشین برقی ارزان قیمت چیست ?

بهترین ماشین برقی شخصی است که نیازهای شما را برآورده می کند. انتخاب ، حتی زیر 30،000 یورو ، به اندازه حرارتی غنی نیست ، اما متنوع است و به شما امکان می دهد انتخاب یک ماشین برقی شهر ، یک SUV یا حتی یک استراحت را انتخاب کنید.

مطمئن ترین ماشین برقی چیست؟ ?

در حال حاضر ، هیچ سازنده اتومبیل برقی نتوانسته است از قابلیت اطمینان مدل های خود ایستادگی کند. به طور کلی ، وسایل نقلیه الکتریکی قطعات مکانیکی کمتری دارند و کمتر در معرض خرابی هستند. در مقابل ، آنها بیشتر به سیستم نرم افزاری خود وابسته هستند.

استقلال اتومبیل های برقی با کمتر از 30،000 یورو چیست؟ ?

استقلال بسته به مدل ها و بنابراین قیمت ها متفاوت است. برای 30،000 یورو ، یک مصرف کننده خواستار باید به حداقل 300 کیلومتر استقلال امیدوار باشد. اما او همچنین باید به سرعت شارژ که یک عنصر تقریباً مهم به عنوان باتری است توجه کند.

بهترین ارزش ماشین برق برای پول چیست ?

شما به دنبال بهترین ارزش ماشین برق برای پول هستید ? این 10 مدل برتر برتر به شما در یافتن مروارید نادر کمک می کند.

بهترین ارزش ماشین برق برای پول

برای دیدن این راهنما در ویدیو ، روی کلیک کنید

بدانید چه چیزی نقطه شارژ ساخته شده برای شما

صرفه جویی در مصرف انرژی آینده خود را تخمین بزنید
برای نمایش خلاصه اینجا را کلیک کنید

یک ماشین برقی با ارزش خوب برای پول پیدا کنید: این امکان وجود دارد

  • شما را با 10 اتومبیل برقی معرفی کنید که بهترین ارزش را برای پول نشان می دهند (به نظر من),
  • و من حتی می خواهم بیش از این کار کنم. من همچنین در مورد کمک های موجود برای پرداخت ماشین برقی خود حتی ارزان تر به شما خواهم گفت.

خواهید دید ، در پایان شما در حال حاضر ایده دقیق تری از مدلی که به آن روی می آورید خواهید داشت. آخرین مرحله یافتن ایستگاه شارژ برای ماشین برقی عالی شما خواهد بود.

بنابراین بیایید بلافاصله 10 اتومبیل برقی قابل شارژ برتر خود را شروع کنیم.

10 مورد برتر از بهترین اتومبیل های برقی برای پول

متوجه خواهید شد ، بسیاری از مدل های مختلف وسیله نقلیه الکتریکی در بازار وجود دارد. بنابراین ، یافتن آن که مناسب شما باشد لزوماً آسان نیست ..

من شما را انتخابی از 10 اتومبیل ساخته ام که به نظر من جذاب ترین قیمت ارزش سطح هستند.

  • MG MG4,
  • Zoé Renault,
  • فیات 500E,
  • برگ نیسان,
  • ID4 فولکس واگن,
  • Peugeot E208,
  • کیا الکترونیکی کیا,
  • مدل تسلا 3,
  • HYUNDAI IONIQ 6,
  • و بهار داسیا.

من در مورد هر یک از این مدل ها با جزئیات به شما خواهم گفت.

1. MG MG4: بهترین قیمت گزارش قیمت

ماشین برقی MG4 MG4

میلی گرم برندی است که از رادارها در فرانسه ناپدید شده است. اما او از آنجا دوباره ظاهر شده است توسط SAIC Motors خریداری شد. جامعه چین واقعاً توانسته است این برند را با MG4 دوباره روی صحنه ببرد.

با خدمات نسبتاً باورنکردنی وت یک قیمت جذاب, این احتمالاً در حال حاضر بهترین است.

بله ، او تمام جعبه ها را بررسی می کند. او زیبا است ، او خود را به سرعت شارژ می کند ، او یک استقلال خوب و است برای رانندگی بسیار دلپذیر است.

به طور خلاصه ، چند نقطه ضعف (یا حتی هیچ) وجود دارد که می تواند ارزیابی آن را لکه دار کند. و همه اینها برای کمتر از 30،000 یورو ، ما می گوییم بله.

من به شما اجازه می دهم با ویژگی های آن به این نقاشی کوچک نگاه کنید تا شما را متقاعد کند.

به طور مشخص ، MG4 به وضوح در مواجهه با مدل های بسیار گرانتر ظاهر نمی شود. از طرف دیگر ، درست است که این سدان فوق العاده دارای درجه یک مشکل کمی در شهر دارد.

بنابراین اگر به دنبال یک مدل جمع و جور تر هستید ، احتمالاً باید به ماشین دیگری روی آورید.

چرا رنو زال نیست ?

2. رنو زو: ماشین کوچک فرانسوی

ماشین برقی رنو زو

شما احتمالاً از Zoé Renault شنیده اید. این ماشین کوچک شهر برای الماس به سادگی است یکی از بهترین مدل های فروش در فرانسه.

و وقتی قیمت و ویژگی های آن را می بینید ، هیچ چیز تعجب آور نیست. در یک زمان جمع و جور و مفید, این کاملاً مطابق با استفاده روزانه برای سفرهای کوچک در شهر است.

خوب ، از طرف دیگر ، درست است که ، سطح طراحی ، ما احتمالاً می توانیم او را برای یک طرف پیش فرض مقصر بدانیم. اما برای قیمت ، کاملاً بهانه است.

به عبارت ساده ، اگر به دنبال مدلی برای رفتن به محل کار هستید ، Zoé رنو بیش از حد کافی خواهد بود.

تمام خصوصیات اساسی در این جدول را پیدا خواهید کرد.

همانطور که مشاهده می کنید ، رنو ZoE سطح ارزش سطح بسیار جالب است. اما این تنها کسی نیست. در همان ژانر و کمی ارزان تر ، Fiat 500E نیز وجود دارد.

3. فیات 500E: اتومبیل های شهری در همه جا خرج می کنند

فیات 500 ماشین برقی

در سبک شهر که جذابیت دارد ، Fiat 500 در مکان بسیار خوبی است. اگر به دنبال آن هستید یک ماشین مفید برای دزدیدن در شهر ، این ایتالیایی کوچک برای شما ساخته شده است.

من تقریباً مطمئن هستم که او طراحی پرنعمت تجدید نظر شد با الهام از فیات 500 سالهای گذشته شما را ترک می کند. و اگر به خودتان اجازه دهید جذاب باشید ، خواهید دید که یک بار در پشت چرخ آن است لذت بردن از رسیدگی.

از طرف دیگر ، حتی اگر کیفیت طراحی و تجهیزات آن غیرقابل انکار باشد ، استقلال آن بسیار محدود است.

به طور مشخص ، این ماشین ایده آل برای پیاده روی در شهر با سبک است. من به شما اجازه می دهم با این جدول ایده خود را در مورد ویژگی های آن بدست آورید.

کمی از همان ژانر ، شما همچنین Renault Twingo E-Tech را که دوست دارم دارید. از طرف دیگر ، من آن را کمی زیبا می دانم.

شما به دنبال یک ماشین کمی جادارتر و کارآمدتر هستید ، اما در دسترس است ? بنابراین برگ نیسان باید به شما علاقه مند شود.

4. نیسان برگ: شرط امن

ماشین الکتریکی برگ نیسان

نیسان یکی از اولین تولید کننده هایی بود که راه اندازی کرد یک وسیله نقلیه الکتریکی مقرون به صرفه با نسخه اول برگ آن. البته او امروز کمی تغییر کرده است تا سازگار شود.

و کمترین چیزی که می توانیم بگوییم این است که این ماشین هنوز هم بسیاری از نکات مثبت را ترکیب می کند.

هر دو جادار و راحت ، استقلال جالبی را ارائه می دهد ، همه با قیمتی بیش از حد قابل دسترسی. ما هنوز هم می توانیم او را سرزنش کنیم زمان شارژ به اندازه کافی طولانی برای استقلال پیشنهادی.

اما در این نقاشی خواهید دید که ، در کل ، او بسیار بد دفاع می کند.

خوب ، شما آن را می بینید ، برگ نیسان کاملاً است برای سفرهای خانوادگی متوسط ​​جذاب. بنابراین هنگام جستجوی یک ماشین برقی مقرون به صرفه و مفید ، این یک سازش خوب است. اما درست است که طراحی کمی از هر چیز است.

به همین دلیل ، اگر به زیبایی شناسی وسیله نقلیه خود اهمیت دهید ، Volkswagen ID4 احتمالاً بیشتر دوست خواهد داشت.

5. Volkswagen ID4: اتحاد راحتی و عملکرد

Volkswagen Id.4 ماشین برقی

اگر به دنبال یک ماشین بزرگ ، راحت ، زیبا و کارآمد هستید ، پس Volkswagen ID4 لزوماً شما را خوشحال می کند.

این مدل از برند آلمانی در واقع چیزهای زیادی را از خصوصیاتی که انتظار می رود یک ماشین برقی باشد ، جمع می کند.

علاوه بر این ، آن استقلال بزرگ به شما امکان می دهد بدون هیچ نگرانی از آن برای سفرهای خانوادگی استفاده کنید. و چه کسی می گوید ماشین خانوادگی لزوماً به معنای برنامه برنامه برنامه نیست. بله ، ID4 نسخه GTX می تواند از سرعت استفاده کند 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 6 ثانیه.

در اصل ، اگر به دنبال یک ماشین خانوادگی و سرگرم کننده برای رانندگی هستید ، این مدل برای شما ساخته شده است.

من به شما اجازه می دهم با نگاهی به این نقاشی برای خود قضاوت کنید.

از طرف دیگر ، درست است که نکته کوچکی که باعث می شود قیمت آن باشد ، قیمت است … اما سلام ، با چنین اجراها این یک معامله خوب است.

بعد از آن ، اگر به دنبال ماشین با همان سبک هستید ، اما کمی ارزان تر ، ID3 نیز می تواند این ترفند را انجام دهد.

در غیر این صورت ، در همان ژانر و همان محدوده قیمت ، شما همچنین Peugeot E-208 را دارید.

6. Peugeot E-208: ماشین سال 2020 (و هنوز هم در سال 2023 ارزش آن را دارد)

ماشین برقی Peugeot E-208

مارک های خودرو فرانسوی سطح قیمت کمی را انجام می دهند. اثبات این امر E-208 است.

بله ، این ماشین Lion Brand City بود ماشین منتخب سال 2020. یعنی اینکه او چقدر مرجع در محیط است.

اگر وسوسه شوید ، آن را خواهید دیدتمام راحتی هایی را که از این نوع وسیله نقلیه انتظار می رود ارائه می دهد. ناگهان او خیلی راحت خودش را رانندگی می کند.

و کمی بیشتر ، اگر دوست دارید ماشین های زیبا باشید ، منحنی های ورزشی آن احتمالاً شما را بی حس نمی کند.

با این حال من او را سرزنش خواهم کرد یک استقلال هنوز خیلی محدود است و یک مصرف هنوز خیلی زیاد است در مقایسه با مدل های خاص.

بنابراین می تواند برای سفرهای طولانی مناسب باشد. اما افسوس ، برای دستیابی به آن باید اغلب شارژ شود.

اما از نظر بقیه ، او لازم نیست از عملکرد خود شرمنده باشد همانطور که می بینید.

E-208 فاقد استقلال به دلخواه شما است ? شما یک مدل بزرگ تر می خواهید ? دیگر حرکت نکنید ، من آنچه را که شما نیاز دارید دارم. E-niro کیا مطمئناً شما را خوشحال خواهد کرد.

7. Tesla Model 3: مجلل ترین و کارآمدترین

ماشین برقی Tesla Model 3

وقتی در مورد ماشین برقی صحبت می کنیم ، نزدیک نیست که به تسلا نزدیک شویم. برند اتومبیل میلیاردر آمریکایی الون مسک بدیهی است که بخشی از منابع در این موضوع است.

بنابراین من مجبور شدم مدل 3 را در این 10 مورد برتر قرار دهم. بله ، این سدان همه کاره با طراحی براق از بهترین وسیله نقلیه قابل شارژ است.

آنچه من واقعاً با این مدل از آن قدردانی می کنم این است استقلال بزرگ و او سینه بزرگ. و بدون شک ورزشکارترین شما از قدرت موتور قدردانی می کند. این مدل به شما امکان می دهد از آنجا بروید 0 تا 100 کیلومتر در ساعت فقط در 3 ثانیه.

در اصل ، مدل 3 تسلا مخلوط مناسب بین لوکس ، راحتی و عملکرد است.

من ویژگی های اصلی آن را درست در زیر قرار داده ام. این به شما امکان می دهد ببینید که ارزش آن چیست.

همانطور که می بینید ، هنوز هم چشمگیر است. اما در استانداردهای تسلا است.

علاوه بر این ، اگر مدل های این برند به شما علاقه مند هستند ، من به شما توصیه می کنم که نگاهی به مدل تسلا داشته باشید. اگر به دنبال یک مدل خانوادگی دوستانه تر هستید ، می تواند شما را خوشحال کند.

8. کیا E-Niro: SUV خانوادگی

اتومبیل برقی کیا الکترونیکی

شما به دنبال یک مدل خانوادگی برای سفر هستید ? بنابراین e-niro یکی از اتومبیل های برقی است که شما باید بدانید.

این SUV خدماتی را ارائه دهید که شما را اغوا نمی کند. آنچه من دوست دارم ، مهمتر از همه این است که بزرگ و بسیار دلپذیر برای رانندگی. اما آنچه قدرت آن را ایجاد می کند ، استقلال آن است که می تواند از 500 کیلومتر فراتر رود.

و مثل همیشه ، آنچه در کیا دوست داریم این است که ما مطمئن هستیم که این کیفیت است. بله ، این یکی از تنها تولید کنندگان در 7 سال اتومبیل خود را تضمین کنید. بنابراین پیشینی ، این یک سرمایه گذاری است که پشیمان نخواهید شد.

اگر مجبور شدم اظهار نظر کنم ، مطمئناً او را مورد توبیخ قرار می دادم طراحی متوسط و یکی زمان شارژ بسیار طولانی.

اما ، به طور کلی ، این یک ماشین SUV بسیار خوب با قیمت کاملاً در دسترس است. همچنین می توانید آن را درست در زیر مشاهده کنید.

این مدل شما را مورد علاقه خود قرار می دهد ? بنابراین برای چند هزار یورو بیشتر ، هیوندای یونیق 6 را دارید که بد نیست.

9. Hyundai Ioniq 6 Electric: مسافر

ماشین برقی هیوندای یونیق 6

در رتبه خودروهای برقی که خوب می فروشند ، می توانیم بدون هیچ تردیدی نقل قول هیوندای یونیق 6 برقی را بیان کنیم.

و به دلایل خوب ، این وسیله نقلیه استانداردهای سایر مدل های برند کره ای را نشان نمی دهد.

او ارائه می دهد تمام تجهیزات و عملکرد که می توانیم از یک ماشین مدرن انتظار داشته باشیم.

او خیلی سریع بار می کند ، کمی مصرف می کند و می تواند با شارژ تا 600 کیلومتر بچرخید. بنابراین این خودرویی است که واقعاً با سفرهای بزرگ مطابقت دارد. با این حال ممکن است مسافران عقب از نظر کمی متفاوت باشند کمبود راحتی صندلی.

می بینید که عملکرد ارائه شده توسط Ioniq 6 هنوز هم جالب است. خوب ، با این حال ، درست است که با بیش از 50،000 یورو لزوماً یک مدل در دسترس برای همه نیست ..

بنابراین برای بودجه سخت تر ، بهار داسیا وجود دارد.

10. بهار داسیا: ارزان ترین

ماشین برقی بهار داسیا

Dacia یک مارک جوان است که به لطف اتومبیل های کم هزینه خود برنده شده است. با توجه به اصول خود ، شرکت تابعه رنو از این رو یک ماشین برقی بسیار ارزان قیمت ارائه می دهد.

بدیهی است ، با چنین قیمت ها ، شما نباید انتظار عملکرد فوق العاده ای داشته باشید. او دارد استقلال کوچک, است خیلی زیبا نیست و است نسبتاً سنگین. اما ، در زندگی واقعی ، برای یک سطح ورود ، ما نمی توانیم بیشتر بپرسیم و در حال حاضر بد نیست.

در اصل ، با بیش از 20،000 یورو ، این است ایده آل برای رفتن به برقی بدون شکستن بانک.

خوب ، حتی اگر اتومبیل هایی که به شما ارائه کردم بهترین ارزش ممکن را برای پول نشان می دهند ، بسیار گران هستند.

بنابراین درست است که می تواند شما را در گرفتن شیرجه دریغ کند … خوشبختانه ایدز وجود دارد که می توانند یادداشت را پایین بیاورند.

ماشین برقی: می توانید قیمت خرید را پایین بیاورید

در فرانسه ، دولت برای کاهش انتشار کربن روی وسایل نقلیه برقی شرط بندی کرده است. برای تشویق ما به تجهیز خود ، دولت به این ترتیب کمک کرده است.

و در میان اصلی ترین ، 2 مورد وجود دارد که شما کاملاً باید بدانید:

  • پاداش زیست محیطی : این پاداش به افرادی که خود را به وسیله نقلیه الکتریکی مجهز می کنند پرداخت می شود. مبلغ آن می تواند به 27 ٪ از قیمت وسیله نقلیه در حد 7000 یورو برسد.
  • جایزه تبدیل : این امکان را به شما می دهد تا هنگام مبادله وسیله نقلیه حرارتی قدیمی خود برای برق ، حداکثر 2500 یورو دریافت کنید. در شرایط خاص ، این حق بیمه حتی می تواند به 6000 یورو برسد.

همچنین می توانید به سمت آن نگاه کنید کمک محلی. برخی از شهرداری ها یا مناطق کمک به تغییر برقی می کنند. برای فهمیدن آنچه در خانه انجام می شود ، می توانید به اینجا بروید.

و خبر خوب در همه اینها این است این کمک ها تجمعی هستند. بنابراین می توانید قیمت وسیله نقلیه خود را پایین بیاورید.

خوب ، این همه خوب است ، اما اگر زیاد رانندگی کنید ، ممکن است استقلال اتومبیل های برقی شما را به چالش بکشد. مطمئن باشید ، گزینه های دیگری برای لذت بردن از برقی حتی در هنگام رانندگی زیاد وجود دارد.

ماشین هیبریدی: یک جایگزین جالب

اتومبیل های برقی خوب است ، اما استقلال آنها محدود است. بنابراین درست است که وقتی زیاد رانندگی می کنید ، هر بار یک ساعت متوقف شوید تا شارژ شود ، غیرممکن است ..

اگر این مورد شما باشد ، این بدان معنا نیست که شما باید از مزایای مدل های برقی خودداری کنید. بله ، یک سازش وجود دارد ، این ماشین هیبریدی است.

عملکرد ماشین هیبریدی قابل شارژ ? این نوع وسیله نقلیه است میانی برقی ، متوسط. این بدان معناست که در شهر موتور الکتریکی است که می چرخد ​​و در جاده موتور گرما است. مثل این ، شما هنوز هم می توانید پس انداز کنید.

خوب ، به آنجا می روید ، اکنون یک نمای کلی از امکانات مختلف در دسترس شما برای رفتن به برقی دارید. بنابراین ، البته ، این 10 مورد برتر به تمام مدلهایی که وجود دارد ، استناد نمی کند.

بنابراین اگر مدلی را پیدا کرده اید که در آنجا نیست ، در نظرات به من بگویید. سوالات خود را از من بپرسید و من به شما پاسخ خواهم داد.

در ضمن ، من به شما پیشنهاد می کنم هر آنچه را که گفتیم خلاصه کنید.

10 نفر برتر از بهترین اتومبیل های برق برای پول: خلاصه می کنیم

خواهید فهمید ، بسیاری از اتومبیل های برقی مختلف وجود دارد. این بدان معناست که لزوماً یکی از مواردی وجود دارد که با سلیقه ها و نیازهای شما در جایی مطابقت دارد.

از طرف دیگر ، درست است که بیشتر وسایل نقلیه برقی موجود در بازار هنوز بسیار گران هستند. بنابراین موفقیت در یافتن بهترین ارزش برای پول مهم است.

بنابراین من از تمام مدلهایی که دقیقاً در زیر دیدیم ، به شما کمی ضبط کردم. حتی اگر این را دوست ندارید حداقل به شما در انتخاب خود کمک می کند.

و فراموش نکنید ، ایدز وجود دارد. جایزه زیست محیطی و جایزه تبدیل می تواند به شما امکان پایین آمدن یادداشت را بدهد.

چه اتومبیل های برقی بهترین گزارش قیمت استقلال را در 10 نفر برتر ارائه می دهند ?

چه اتومبیل های برقی بهترین گزارش قیمت استقلال را در 10 نفر برتر ارائه می دهند؟

غالباً ، لازم است به اتومبیل های برقی بالا مراجعه کنید تا از استقلال مناسب بهره مند شوید. با این حال ، برخی از مدل های واجد شرایط برای پاداش 5000 یورویی هنوز ساحل 440 تا 550 کیلومتر WLTP را در یک بار واحد ارائه می دهند. بنابراین ، آنها می توانند بدون نیاز به بودجه گزاف ، نقش ماشین اصلی خانواده را کاملاً تحقق بخشند.

در ژانویه گذشته ، ما شما را با پنج اتومبیل برقی واجد شرایط دریافت جایزه 2023 ، قادر به سفر بیش از 470 کیلومتر با یک بار واحد ، درست پس از تغییر در قوانین پاداش زیست محیطی ، معرفی کردیم. به منظور به روزرسانی و تکمیل این رتبه بندی ، این بار ما ده بهترین مدل را حفظ کرده ایم که مطابق با استقلال WLTP آنها طبقه بندی شده است ، از کوچکترین (440 کیلومتر) تا بزرگترین (550 کیلومتر). ما می خواهیم مشخص کنیم که این رتبه بندی قیمت را در نظر نمی گیرد ، به استثنای حد پایین 47000 یورو. در نتیجه ، ما همچنین رابطه بین قیمت و استقلال هر مدل ارائه شده را محاسبه کرده ایم. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً با پایان مقاله مشورت کنید.

MG ZS EV می تواند مسافت 440 کیلومتر را طی کند

Supersterst-MG-ZS-EV-32

SUV برقی MG ZS EV ، از گروه چینی SAIC Motor ، در سال 2020 در بازار فرانسه معرفی شد. از اواخر سال 2021 ، نسخه کاملاً مجدداً در دسترس است ، همچنین ظرفیت باتری بالاتری را ارائه می دهد. بنابراین ، علاوه بر نسخه 51 کیلووات ساعت با موتور 175 اسب بخار ، نسخه 72 کیلووات ساعت با موتور 155 اسب بخار اضافه شد. این نسخه استقلال گسترده و کاهش قدرت موتور استقلال بسیار بهتری را ارائه می دهد ، از 320 کیلومتر به 440 کیلومتر می رود. از نظر قیمت ، ZS EV برای نسخه با کمترین باتری از 33.990 یورو در دسترس است و از 37.990 یورو برای نسخه ای که ما را در اینجا مورد علاقه خود قرار می دهد ، با پایان راحتی. اگر می خواهید بیشتر بدانید و تجربه روزانه یک کاربر را بخوانید ، می توانید با شهادت توماس مشورت کنید ، که اگرچه به خصوص برای رفتن به برق ، به ویژه در حال عجله نبود ، پس از انجام چندین سفر طولانی در پشت فرمان راضی است. از mg zs ev آن. همچنین می توانید توصیفات دیگری را که به این مدل یا دیگران در انجمن ما یا در سایت خودرو تمیز اختصاص داده شده است ، در بخش نظر خودرو پیدا کنید.

01

MG4 می تواند مسافت 450 کیلومتر را طی کند

MG4-001

در MG ، معروف MG4 را پیدا می کنیم ، یک جمع و جور برقی که رقابت را لرزاند و همچنان به این کار ادامه می دهد. حتی موفق شد از نظر ثبت نام ، حداقل برای ماه مه 2023 فراتر از رنو مگان باشد. با قیمت اولیه 29.990 یورو ، او چیزی برای متقاعد کردن دارد. برای کسانی که به استقلال احتیاج دارند ، نسخه با باتری 64 کیلووات ساعت طیف وسیعی از 450 کیلومتر را ارائه می دهد. قیمت این نسخه برای پایان استاندارد از 33.990 یورو آغاز می شود و برای پایان لوکس به 35.990 یورو می رسد. با این قیمت ، شما یک ماشین پویا دریافت می کنید ، به طور روزانه راحت ، با گزینه هایی مانند پمپ حرارتی ، فرمان گرمایش ، یک دوربین 360 درجه ، یک اثاثه یا لوازم داخلی چرمی تقلید ، صندلی های گرم شده برای مسافران جلو و تنظیمات برقی برای راننده ، و همچنین یک شارژر تلفنی با القاء. به طور خلاصه ، این یک ماشین همه کاره و کارآمد است که می تواند نقش اصلی وسیله نقلیه اصلی را برآورده کند. البته این کامل نیست ، و ما در یک مقاله اختصاصی بعدی نقاط ضعف خاصی را برجسته خواهیم کرد. با این حال ، این ارزان ترین ماشین در این رده بندی است که به شما امکان می دهد برخی از نواقص را ببخشید. لازم به ذکر است که نسخه ای با باتری بزرگتر ، با ارائه طیف وسیعی بیش از 500 کیلومتر ، باید در تابستان 2023 در دسترس باشد که احتمالاً به آن اجازه می دهد تا روی تریبون این رتبه قرار بگیرد.

الف (2)

مدل تسلا می تواند مسافت 455 کیلومتر را طی کند

Tesla-Model-Y-Avant-Rouge

اولین تسلا این رتبه بندی مدل Y است که طیف وسیعی از 455 کیلومتر را ارائه می دهد. این مدل پیشرانه است که با قیمت 45.90 یورو فروخته می شود و تولید آن در چین ، در گیگافاکتوری شانگهای انجام می شود. با این حال ، شایعات به طور فزاینده ای نشان می دهد که تولید آن به زودی می تواند به Gigafactory در برلین منتقل شود. اگر این اطلاعات تأیید شود ، این امر به مدل اجازه می دهد تا از پاداش زیست محیطی بهره مند شود. در واقع ، یادآوری این نکته حائز اهمیت است که دومی احتمالاً از سال 2024 برای اتومبیل های برقی ساخته شده در چین ناپدید می شود. به هر صورت ممکن است ، این مدل از قبل می تواند در صدر بسیاری از رده بندی ها ، از جمله فروش خودروهای برقی در سه ماهه اول سال 2023 ، چه در فرانسه یا اروپا ، افتخار کند. در سطح جهان ، حتی بهترین وسیله نقلیه فروش ، همه موتورها با هم ترکیب شده اند. او یک شاهکار قابل توجه است ، به خصوص که او نمایش را از خواهر کوچک خود ، مدل 3 تسلا دزدید. باید گفت که این SUV با ارائه یک درب بزرگ و یک ترخیص از زمین بلند ، نقص اصلی سدان را اصلاح می کند. در پویایی و کارآیی از دست می رود ، اما به دست آوردن عملی ، که توسط خانواده ها بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. اگر می خواهید در مورد این مدل اطلاعات بیشتری کسب کنید ، ما اخیراً آن را امتحان کرده ایم و شهادت نیز به آن اختصاص داده شده است.

درب کلید چرمی برای تسلا

Kia Niro EV می تواند مسافت 460 کیلومتر را طی کند

Essay-kia-niro-ev-subertest-01

در اواخر سال 2018 در بازار فرانسه راه اندازی شد ، Kia Niro Electric اکنون از سال 2022 در یک نسخه کاملاً اصلاح شده در دسترس است ، همچنین از یک گسترش جزئی بهره مند می شود. به طور کلی ، فرمول بدون تغییر باقی مانده است ، به جز ناپدید شدن باتری کوچک و نسخه موتور کوچک در کاتالوگ. بنابراین ، ما اکنون موتور 204 اسب بخار و باتری 64.8 کیلووات ساعت را پیدا می کنیم که حداکثر 460 کیلومتر را ارائه می دهد. با توجه به قیمت ، نسخه اصلی به نام Motion از 45،640 یورو ارائه می شود. اگر این مدل را خیلی بزرگ پیدا کردید ، می توانید توسط پسر عموی آن ، هیوندای کونا ، که کوچکتر و سبک تر است ، اغوا کنید. علاوه بر این ، از نظر منطقی استقلال را بیشتر از قیمت پایین تر ارائه می دهد. ما کمی بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

01

شارژ مجدد Volvo XC40 می تواند مسافت 467 کیلومتر را طی کند

308529_rear-wheel_drive_more_range_and_faster_charging_ly_electric_volvo

از زمان راه اندازی آن در سال 2020 ، شارژ مجدد Volvo XC40 ، اولین مدل برند برند این برند ، دستخوش برخی اصلاحات جزئی شده است. در ابتدای سال 2023 ، از قبل از انتقال به یک پیشرانه عبور کرد. در آن زمان ، این SIV SINO-SWEDISH حتی خودروی برقی واجد شرایط دریافت جایزه بهترین استقلال در بازار یا 573 کیلومتر بود. با این حال ، ورود Volvo EX30 اوضاع را تغییر داد. بنابراین ، XC40 هنوز از 46.990 یورو در پایان ضروری موجود است ، اما اکنون مجهز به باتری “کوچک” 69 کیلووات ساعت است. در نتیجه ، استقلال آن به 467 کیلومتر کاهش یافته است. در میان تجهیزات موجود در این پایان اساسی ، ترمز اضطراری اتوماتیک ، هشدار عبور از خط ، رادارهای معکوس ، کنترل کروز و رینگ های 19 فصل با لاستیک 4 فصلی وجود دارد. اگرچه این ممکن است برای برخی کافی باشد ، عدم وجود تنظیم کننده تطبیقی ​​و سنسورهای جلو می تواند برای دیگران ممنوع باشد. معمولاً این گزینه ها در سطوح پایان بالاتر ، با چند استثناء در دسترس هستند.

الف (2)

رنو مگان می تواند مسافت 470 کیلومتر را طی کند

آزمایش-مگان-فناوری-برقی -01

رنو مگان در واقع مکانی را در این رده بندی اشغال می کند ، اما لازم است که به نسخه انتخاب شده توجه داشته باشید. برای انجام این کار ، شما باید با سایت اختصاص داده شده به متخصصان رنو مشورت کنید تا Megane را در Evolution EV Finish پیدا کنید. این تنها نسخه ای است که موتور 130 اسب بخار را ارائه می دهد ، همراه با باتری بزرگ 60 کیلووات ساعت. این ترکیب امکان دستیابی به طیف وسیعی از 470 کیلومتر را فراهم می کند ، بالاترین میزان در کل دامنه. بنابراین ، با حمایت از این نسخه ، ما عملکرد را به نفع استقلال بیشتر قربانی می کنیم. با توجه به تجهیزات ، آنها با حضور وسایل نقلیه رانندگی Google و کارآمد مانند تنظیم کننده تطبیقی ​​و حفظ راه در صدر قرار دارند.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که این نسخه از Megane ، Evolution ER ، توسط یک فرد به طور مستقیم در امتیاز می تواند سفارش داده شود ، و لازم نیست که یک حرفه ای باشید. قیمت آن 43000 یورو است. علاوه بر این ، اگر موتور 220 اسب بخار را انتخاب کنید ، تعادل 1000 یورو برای شما صرفه جویی می کند ، اما در مقایسه با نسخه تکامل ، مستقل و تجهیزات خود را از دست خواهید داد. بنابراین یک سوال انتخاب است !

01

Volvo EX30 می تواند مسافت 480 کیلومتر را طی کند

VOLVO-EX30-PREPE-8

در اینجا کاملاً جدید Volvo EX30 است که با ارائه یک SUV کوچک ، کوتاه تر از MG4 ، به جای SUV معمول با ابعاد عجیب و غریب ، با عادات این برند شکسته می شود. از نظر طراحی ، او از سبک و کدهای برادر بزرگ خود ، EX90 الهام گرفته است. زیبایی شناسی در حال چاپلوسی است و نشان دهنده جاه طلبی ولوو برای ایجاد یک SUV ممتاز ضمن حفظ قیمت مناسب است. در واقع ، قیمت شروع بسیار رقابتی است ، از 37.500 یورو. برای به دست آوردن بهترین استقلال در محدوده ، می توان گزینه دامنه گسترده را با 4،200 یورو اضافی انتخاب کرد. بنابراین ، کل قیمت 41،700 یورو است و استقلال از 344 کیلومتر به 480 کیلومتر می رود. این پیشرفت همچنین با عملکرد بهتر همراه است ، با زمان شتاب از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت از 5.7 ثانیه به 5.3 ثانیه کاهش می یابد. حتی می توان تا 1400 کیلوگرم را در مقابل 1000 کیلوگرم برای مدل اساسی قرار داد. لازم به ذکر است که اگر تجهیزات اتمام سطح ورودی کافی به نظر برسد ، می توان در حالی که از پاداش بهره مند می شود ، انتخاب میانی را انتخاب کنید. پایان پلاس با 45،000 یورو ارائه می شود و به عنوان مثال ، یک سیستم صوتی Harman Kardon و نگه داشتن مسیر را شامل می شود. از طرف دیگر ، برای پایان فوق العاده ، برای مذاکره با تخفیف 950 یورو برای ماندن در زیر 47000 € لازم است. یادآوری این نکته حائز اهمیت است که Volvo EX30 در چین ساخته شده است و ممکن است دیگر از سال 2024 واجد شرایط دریافت جایزه باشد.

الف (2)

هیوندای کونا می تواند مسافت 484 کیلومتر را طی کند

Hyundai-kona-electrique-EV-2023-2

در یک بحث قبلی ، ما به پسر عموی Kia Niro EV اشاره کردیم که هیوندای کونا است. اگرچه کوچکتر است ، اما در طول استراحت خود وزن خود را افزایش داده است ، اما استقلال بالاتری را که 490 کیلومتر تخمین زده می شود ارائه می دهد. این برآورد براساس داده هایی است که هنوز مطابق پروتکل WLTP برای Kona 2023 تأیید نشده است. این احتمال وجود دارد که از عملکرد نسخه قدیمی که با طیف وسیعی از 484 کیلومتر اعلام شده است ، برسد یا از آن فراتر رود. با توجه به موتور ، قدرت برای رسیدن به 218 اسب بخار ، در مقایسه با 204 اسب بخار از نسخه قبلی ، کمی افزایش یافته است. این Kona جدید باید در آغاز سال تحصیلی 2023 از نمایندگی ها در دسترس باشد ، اما قیمت ها هنوز مشخص نیستند. اگر مدل قدیمی برای نسخه 64 کیلووات ساعت حدود 42،000 یورو ارائه شده باشد ، متأسفانه به احتمال زیاد مدل جدید افزایش قیمت روشنی را تجربه خواهد کرد. بنابراین می توانیم دامنه ای را که از 45000 یورو شروع می شود در نظر بگیریم.

01

Tesla Model 3 می تواند مسافت 491 کیلومتر را طی کند

Tesla-Model-3-Avant-Rouge

Tesla Model 3 ، با دامنه 491 کیلومتر در رینگ های 19 اینچی و قیمت 41.90 یورو ، اگر از اندازه تحمیل آن ناراحت نشوید ، یک انتخاب عالی است. اگر از رینگ های 18 اینچی که به عنوان استاندارد گنجانده شده اند ، تصمیم می گیرید ، تسلا استقلال خود را در 510 کیلومتر تخمین می زند. این برآورد براساس تأیید WLTP است که با رینگ های 19 اینچی انجام شده است ، بنابراین هیچ ارزش رسمی برای رینگ های کوچکتر وجود ندارد. در همه موارد ، استقلال به لطف یک آیرودینامیک عالی که باعث می شود کنترل مصرف امکان پذیر باشد ، حتی در بزرگراه راحت است. علاوه بر این ، این در رده خود کارآمدترین است و فقط در 6.1 ثانیه به 0 تا 100 کیلومتر در ساعت می رسد. از پایان سه ماهه دوم 2023 ، تسلا همچنین نسخه ای از مدل 3 پیشرانه را با باتری استقلال بالا ارائه داده است و دامنه 620 کیلومتر را ارائه می دهد ، بهترین امتیاز در محدوده. اگرچه به طور معمول برای متخصصان در نظر گرفته شده بود ، برخی از افراد خوش شانس توانستند از آن بهره مند شوند. با قیمت نمایش داده شده 45.990 یورو ، این به طور غیر رسمی مدل واجد شرایط برای پاداش با بهترین استقلال و بهترین ارزش برای پول است. حداقل ، تا زمان ورود مدل جدید 3 یا MG4 به یک باتری بزرگ.

Porte Key Nylon Red for Tesla

Cupra متولد شده می تواند مسافت 550 کیلومتر را طی کند

cupra-born_01_hq

Cupra متولد شده ، که بر اساس همان سکوی Volkswagen ID ساخته شده است.3 ، ضمن ارائه یک پایان بهتر با قیمت رقابتی ، از ویژگی های اصلی خود استفاده می کند. اگرچه در ابتدا در چند نسخه هنگام راه اندازی ارائه شد ، اما از آن زمان این محدوده گسترش یافته است. در واقع ، جمع و جور اسپانیایی ابتدا یک نوع VZ 230 اسب بخار را برای افزایش قدرت ارائه داد ، پس از پایان سال 2022 ، استقلال خود را نیز افزایش داد. نسخه VZ XL مجهز به باتری 77 کیلو وات است که بزرگترین ظرفیت موجود در پلت فرم MEB است. با تشکر از این باتری ، متولد شده به باشگاه اتومبیل های برقی بیش از 500 کیلومتر استقلال می پیوندد. گذشته از مدل تسلا مدل 3 که قبلاً در مورد آن بحث کردیم ، Cupra متولد شده به سادگی ماشین برقی است که واجد شرایط پاداش است که بیشترین استقلال را ارائه می دهد ، قادر به سفر 550 کیلومتر با یک بار واحد است. با قیمت 46.500 یورو ، این 550 کیلومتر نیز از نظر نسبت قیمت/استقلال آن را به نفع خود قرار می دهد.

الف (2)

مدل ارائه بهترین سازش بین قیمت و استقلال چیست؟ ?

داشتن استقلال خوب مهم است ، اما حتی بهتر است که قیمت بیش از حد پرداخت نکنید. بنابراین ما رابطه بین قیمت و استقلال هر خودرو را در این رده بندی محاسبه کردیم ، که اجازه می دهد تا مدل های خاصی به چشم بیاید. به عنوان مثال ، برخی ممکن است بگویند که رنو مگان برای گروه خود بسیار گران است. با این حال ، این کسی نیست که کمترین استقلال را ارائه می دهد. در واقعیت ، و این می تواند تعجب آور باشد ، مدل تسلا از نظر ارزش پول در لیست کمترین کارآمد است. این تأکید می کند که موفقیت فروش آن تا حد زیادی مبتنی بر سکونت آن است ، یکی از دارایی های اصلی آن. از طرف دیگر ، و این کسی را شگفت زده نخواهد کرد ، این MG4 است که در صدر جدول قرار دارد. برای ایده دادن به شما ، عملکرد بهتری نسبت به Dacia Spring ارائه می دهد ، که ارزش آن برای پول 91.3 است. تمام نتایج موجود در جدول زیر را پیدا خواهید کرد.

قیمت (€) استقلال (کیلومتر) قیمت/استقلال
MG4 33 990 450 75.5
کوپرا متولد شد 46،500 550 84.5
تسلا مدل 3 41 990 491 85.5
mg zs ev 37 990 440 86.3
Volvo EX30 41،700 480 86.9
هیوندای کونا 42450 484 87.7
رنو مگان 43000 470 91.5
Kia Niro EV 45،640 460 99.2
Volvo XC40 46 990 467 100.6
مدل تسلا y 45 990 455 101.1

توجه به این نکته حائز اهمیت است که این رتبه بندی می تواند از هفته به هفته تغییر کند. مارک ها تمایل دارند که به طور مکرر قیمت های خود را تنظیم کنند ، که باعث اختلال در سفارش تعیین شده می شود. اگر متوجه چنین تغییراتی هستید ، از گزارش آن در نظرات دریغ نکنید. ما متشکرم !

کلمات کلیدی: استقلال ، قیمت ، 10 ماشین برقی برتر

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید