فورد Mustang Mach-E بهترین ماشین کلی برای سال 2022 است ، فورد دوباره Mustang Mach-Princes را کاهش می دهد ، به اندازه 11000 دلار راهنمای ماشین

فورد دوباره قیمت های Mustang Mach را کاهش می دهد ، به اندازه 11000 دلار

محدوده گسترده EAWD California Route 1 EAWD هم اکنون با 69.995 دلار شروع می شود ، که نشان دهنده کاهش قیمت 9.125 دلار است. در مورد محدوده گسترده عملکرد GT Edition Edition ، افت 9،750 دلار به این معنی است که می تواند شما از 82.995 دلار باشد.

فورد موستانگ ماچ بهترین ماشین کلی برای 2022-AAA است

شما می دانید که وسایل نقلیه الکتریکی وقتی AAA (انجمن خودروهای آمریکایی) یکی از بهترین ماشین های خود را برای سال می نامد ، جریان اصلی را پیش می برد. این بار ، فورد موستانگ ماچ با به ثمر رساندن بیشترین امتیاز ، به صدر راهنمای ماشین AAA رسید و بهترین نقطه کلی ماشین را تضمین می کند.

مگان مک کرن ، مدیر مرکز تحقیقات خودرو AAA گفت: “فروش EV ، در حالی که کوچک است ، در حال رشد است ، و علائم در همه جا که آینده برقی است ، است.”. “و این آینده ممکن است با تغییر ترجیحات مصرف کننده به دلیل عواملی مانند قیمت بالای گاز و مرحله بندی تدریجی وسایل نقلیه بنزین در برخی مناطق تغییر کند.»

امنیت در صدر جدول کار ساده ای نبود. Mustang Mach-E باید در مقابل هر کس دیگری قرار بگیرد زیرا در بازار. هنگام تهیه راهنمای سالانه AAA CAR ، کارمندان مرکز تحقیقات خودرو هر یک از فروش خودرو جدید را دریافت می کنند و راهنمای سال قبل منتشر شده است و آن را از طریق یک بررسی جامع قرار داده است. این خودرو در 12 منطقه از جمله تعداد ویژگی های ایمنی ADAS ، راندمان سوخت ، انتشار ، ترمز ، کنترل ، کیفیت سوار و شتاب نمره می گیرد.

سپس هر وسیله نقلیه در یکی از 5 دسته قرار می گیرد: کوچک ، متوسط ​​، بزرگ ، وانت و SUV/مینی بوس. همچنین 3 دسته قیمت وجود دارد. امسال ، Mach-E در رده مینی بوس/SUV ، بهترین بیش از 50K دلار و وسیله نقلیه کلی پیروز شد. هر گروه دیگر توسط یک وسیله نقلیه الکتریکی ، PHEV یا وسیله نقلیه هیبریدی بود. این واقعاً به ما نشان می دهد که صنعت به کجا می رود.

نتایج کلی برای همه دسته ها عبارت بودند از:

  • به طور کلی: 2021 Ford Mustang Mach-E Premium AWD (برقی)
  • کوچک: 2021 BMW 330E (پلاگین هیبرید)
  • Midsize: 2021 BMW 530E (پلاگین هیبرید)
  • بزرگ: 2021 مرسدس بنز S580 سدان 4matic (هیبرید)
  • وانت: 2021 FORD F-150 XLT Supercrew Hybrid 4 × 4
  • SUV/Minivan: 2021 Ford Mustang Mach-E Premium AWD (برقی)
  • بهترین زیر 35K دلار: 2021 Hyundai Elantra Hybrid Limited
  • بهترین 35K $ – 50K $: شناسه فولکس واگن 2021.4 نسخه اول (برقی)
  • بهترین بیش از 50K دلار: 2021 Ford Mustang Mach-E Premium AWD (برقی)

با نتایج AAA موافق نباشید? حتماً معیارهای آن را در اینجا بخوانید قبل از اینکه یک مورد جدید را برای آنها پاره کنید. در حالی که CleanTechnica خوانندگان و نویسندگان خلاصه می توانند چیز دیگری را برای بیشتر یا همه این دسته ها انتخاب کنند ، AAA به مخاطبان بسیار گسترده تری می پردازد که نمی خواهد تأکید زیادی بر مسائل زیست محیطی و کارآیی داشته باشد. برای راننده متوسط ​​، F-150 بنزین یک وسیله نقلیه خوب است. باور نکن? این وسیله نقلیه شماره 1 در ایالات متحده است ، در همه گروه ها.

مواردی که به نفع وسایل نقلیه بزرگتر بنزین ، مانند دید (استناد بزرگ راننده برای رانندگی کامیون ها و SUV در عوام) ، یک سوار نرم که در آن شما اهدای زیادی را در جاده می شنوید و یا ظرفیت بار را می شنوید (که باعث اختلال در راندمان آیرودینامیکی می شود ، به نفع است. بسیاری از جعبه ها) همه قسمت های بزرگ نمره یک وسیله نقلیه هستند. این ساخته شده است تا ترجیحات متوسط ​​راننده را منعکس کند ، و نه همان ترجیحاتی که در اینجا انتخاب می کنیم.

با وجود این ، یک EV نمره کلی و دیگری EV را کسب کرد (شناسه فولکس واگن.4) یک گروه را به دست آورد. هیبریدها و پلاگین های هیبریدها بقیه را به دست آوردند. این نشان می دهد که خودروها نه تنها در دادن وسایل نقلیه تمیزتر به مشتریان که واقعاً می خواهند بهبود می یابند ، بلکه مشتریان بیشتر به سمت وسایل نقلیه تمیز تکیه می کنند. این به ما نشان می دهد که چقدر پیشرفت کرده ایم.

تصویر برجسته ارائه شده توسط فورد.

نکته ای برای CleanTechnica داشته باشید? می خواهید تبلیغ کنید? می خواهید یک مهمان را برای پادکست Talk Cleantech ما پیشنهاد دهید? اینجا با ما تماس بگیرید.

وسواس EV روزانه!

من Paywalls را دوست ندارم. شما Paywalls را دوست ندارید. چه کسی Paywalls را دوست دارد? در اینجا در CleanTechnica ، ما مدتی یک Paywall محدود را اجرا کردیم ، اما همیشه احساس اشتباه می کرد – و همیشه تصمیم گیری در مورد آنچه باید در آنجا قرار دهیم دشوار بود. از نظر تئوری ، منحصر به فرد ترین و بهترین محتوای شما در پشت یک Paywall قرار می گیرد. اما پس از آن تعداد کمتری از مردم آن را می خوانند!! بنابراین ، ما تصمیم گرفته ایم که به طور کامل Paywalls را در CleanTechnica Nix Nix کنیم. هدف.

مانند سایر شرکت های رسانه ای ، ما به پشتیبانی خواننده نیاز داریم! اگر از ما حمایت می کنید ، لطفاً کمی ماهانه برای کمک به تیم ما در نوشتن ، ویرایش و انتشار 15 داستان CleanTech در روز کمک کنید!

فورد دوباره قیمت های Mustang Mach را کاهش می دهد ، به اندازه 11000 دلار

فورد امروز پس از بریدن شاهزادگان در اکثر 2023 مدل Mustang Mach-E در ابتدای سال ، اعلام کرد که دور دیگری از جام های قیمت را به عنوان بانک های سفارش مجدداً افتتاح کرده است.

محدوده استاندارد RWD Mustang Mach-E Premium RWD اکنون 61.995 دلار (MSRP) هزینه دارد ، که 3000 دلار کاهش یافته است. با AWD ، قیمت جدید 64.995 دلار تعیین شده است ، افت 2،250 دلار. نسخه های گسترده این مدل ها به ترتیب MSRP 66.995 دلار و 69.995 دلار را به خود اختصاص می دهند که به طرز باورنکردنی 11000 دلار و 10.250 دلار زیر قیمت های قبلی است.

  • همچنین: تنها اروپا شلبی موستانگ ماچ GT با سر و صدای موتور جعلی رونمایی کرد
  • همچنین: فورد انتظار دارد که در سال 2023 میلیارد دلار از دست بدهد

محدوده گسترده EAWD California Route 1 EAWD هم اکنون با 69.995 دلار شروع می شود ، که نشان دهنده کاهش قیمت 9.125 دلار است. در مورد محدوده گسترده عملکرد GT Edition Edition ، افت 9،750 دلار به این معنی است که می تواند شما از 82.995 دلار باشد.

از دست رفته در این لیست مدل Base Select است که دارای MSRP 56.995 دلار است و باعث می شود Mustang Mach-E واجد شرایط تخفیف 5000 دلاری EV از دولت کانادا باشد. این به این دلیل است که قیمت گذاری دوباره بدون تغییر است ، سخنگوی فورد کانادا تأیید کرد راهنمای ماشین.

ناگفته نماند که مشتریان موجود Mustang Mach-E در انتظار تحویل وسیله نقلیه خود به طور خودکار قیمت های تنظیم شده را دریافت می کنند.

باتری های جدید LFP ، BlueCruise 1.2

اتفاقاً ، مدل های Strange Mustang Mach-E در حال حاضر از باتری های لیتیوم آهن فسفات (LFP) استفاده می کنند. بسته به DriverTrain ، آنها می توانند تا 402 کیلومتر یا 364 کیلومتر (قبلاً 397 کیلومتر یا 360 کیلومتر) را بپوشانند. در مورد نوع AWD ، خروجی حتی 45 اسب بخار افزایش می یابد.

فورد ادعا می کند که این باتری های LFP می توانند از طریق شارژ خانه AC به 100 بار رانندگی کنند. هنگامی که در جاده است ، شارژ سریع DC از 10-80 ظرفیت باتری 33 دقیقه طول می کشد ، 5 دقیقه کاهش در مقایسه با مدل های استاندارد قبلی.

خبرهای خوب بیشتری می خواهید? BlueCruise فورد 1.2 دستیار رانندگی بزرگراه هندزفری با یک آزمایش 90 روزه تعارف در دسترس خواهد بود. این به مشتریان این فرصت را می دهد که آن را در ماه های اولیه مالکیت وسایل نقلیه امتحان کنند و متعاقباً آن را از طریق یک شرح در زمان انتخاب خود فعال کنند. مشتریان هنوز هم می توانند در صورت پیشگیری از یک نسخه 3 عدد به عنوان بخشی از خرید خودرو استفاده کنند.

تولید فورد Mustang Mach-E در نیمه دوم سال 2023 به طور قابل توجهی افزایش می یابد زیرا ارتقاء های تازه تکمیل شده گیاهان از افزایش ظرفیت پشتیبانی می کنند. زمان تحویل به ناچار کوتاه تر خواهد شد.

Heavers با یک ظاهر طراحی شده فورد Mustang Mach-E برقی می رود

فورد موستانگ Heavers مبتنی بر ماچ که از طریق یک قبرستان شلیک می شود

Coleman Milne ، سازنده لیمو و سازنده لیمو ، شنوندگان تمام الکتریکی و محدوده لیموزین را راه اندازی کرده است. بر اساس پلت فرم محبوب فورد موستانگ ماشین برقی (EV) ، Etive جدید در این زیر مجموعه غیر معمول و در عین حال متداول وسیله نقلیه تجاری ، به یک کلاس الکترونیکی مرسدس ترکیبی و مدل تسلا می پیوندد.

با یک باتری 75 کیلو وات ، هر دو Heavers Etive و Limo می توانند با درایو سمت راست یا سمت چپ طراحی شوند. این باتری تقریباً دو مایل شکار شده از محدوده تولید می کند و Etive نیز در 40 دقیقه قادر به شارژ 10-80 درصد است.

تبلیغات – صفحه مداوم در زیر

با قهرمانی در عملیات بی سر و صدا خود ، هیچ فرصتی وجود ندارد که بیشتر از گذشت یک محبوب خواستار سکوت شود. در داخل ، فضایی برای سه بار ، سقف شیشه ای و فضا برای ادای احترام شخصی وجود دارد. در خارج ، یک راه آهن تاج گل آیرودینامیکی ، درب پاورلیفت و علائم روشن شده ، این امر را کاملاً ساکت و ساکت ایجاد می کند که در آن می توانید با عزیزان وداع کنید.

برعکس ، علاوه بر راننده ، هفت مسافر هفت مسافر نیز دارد. می توان آن را با شیشه حریم خصوصی و یک پارتیشن شیشه ای مشاهده کرد. دقیقاً مانند مسافر معمولی Mach-E ، Etive با سیستم سرگرمی همگام سازی فورد ، 15 مورد استفاده قرار می گیرد.صفحه نمایش مرکزی 5 اینچی ، دوربین معکوس پارکینگ و تکنیک پیشرفته درایور (ADAS) ، از جمله هشدار عزیمت خط (LDW) ، Lane Keep Assist (LKA) و هشدار برخورد به جلو (FCW). همانطور که در دروازه های سنت پیتر ، ورود بدون کلید نیز وجود دارد.