Renault 5 Electric: به سمت کاهش قیمت. به عنوان استقلال خود!, Renault R5: ماشین برقی شهر کمی بیشتر فاش می شود. عکس ، قیمت و اطلاعات

Renault R5: ماشین برقی شهر کمی بیشتر فاش می شود. عکس ، قیمت و اطلاعات

MARTIN_PENWALD:
اما اگر من نمی توانم SUV داشته باشم ، چگونه می خواهم اندازه زیگونت خود را جبران کنم ?
یک سدان با پروفایل بهینه تر بخرید?

Renault 5 Electric: به سمت کاهش قیمت. به عنوان استقلال خود !

اگر سرعت بتواند اغوا کند ، با این وجود می تواند آن استقلال و قیمت برخی از بوی را رعایت کند.

رنو 5 در سال 2024 !

دو سال پیش ، در حین ارائه پروژه ، رسمی شد تجدید حیات, Renault 5 جدید که 100 ٪ برقی است ، مخاطبان خود را به خود جلب کرده است. و به دلایل خوب ، ما پس از آن سبک نمادین رنو 5 را پیدا کردیم ، که به وضوح متناسب با استانداردهای فعلی ما و به شکلی کاملاً جدید تضمین شده مدرن شده است ” صفر انتشار »».

در حال حاضر از سه وسیله نقلیه (Zoe ، Twingo و Megane) ساخته شده است ، محدوده 100 ٪ الکتریکی رنو به تدریج گسترش می یابد ، از جمله موارد دیگر ، این رنو جدید 5 ، که باید سال آینده سال آینده وارد نمایندگی ها شود. بلیط ورود باید حدود 25000 یورو باشد.

یک استقلال کاهش یافته برای نسخه سطح ورود ?

با توجه به اطلاعاتی که توسط مجله خودرو, این آینده برقی رنو 5 می تواند باتری لیتیوم یون 52 کیلووات ساعت را به خود اختصاص دهد ، همان چیزی که از رنو Zoe تغذیه می کند ، از 35،000 یورو برای بخشی از آن نمایش داده می شود.

در واقع ، علی رغم همکاری با نیسان برای توسعه باتری جدید لیتیوم-آهن آهن (LFP) ، دومی نباید در این رنو 5 آینده ادغام شود ، تقصیر چگالی کمتری و باتری حجیم تر. “”
در اندازه معادل ، یک باتری LFP ظرفیت پایین تر از یک فناوری سنتی نیکل-مانگان-کبالت را نشان می دهد “، اشاره شد مجله خودرو.

با این وجود ، اگر رنو بخواهد قیمت تماس 25000 یورو را حفظ کند ، نسخه 52 کیلووات ساعت از برقی رنو 5 می تواند یک مدل میانی را تشکیل دهد. به عبارت دیگر ، نسخه سطح ورودی این R5 جدید برای آمدن باید دارای یک بلوک با اندازه پایین تر باشد ، بنابراین قادر به اطمینان از فاصله (400 کیلومتر) وعده داده شده نیست.

شما از Google News استفاده می کنید ? Clubic را دنبال کنید تا چیزی از اخبار فنی از دست ندهید ! اخبار گوگل

برای کشف در ویدئو

در همان موضوع

اتومبیل های برقی 2022: مدل های جدید انتظار می رود

قیمت باتری های برقی افت می کند ، اما تهدید می شود

رنو برق سازی مدل های پرچمدار خود را ادامه می دهد و مگا الکترونیکی الکترونیکی را اعلام می کند

چشم انداز منظره رنو: منظره متولد شده است

به جامعه باشگاه بپیوندید

به جامعه علاقه مندان به فن آوری های جدید بپیوندید. بیا و اشتیاق خود را به اشتراک بگذارید و اخبار را با اعضای ما که به یکدیگر کمک می کنند و روزانه تخصص خود را به اشتراک می گذارند ، بحث کنید.

نظرات (90)

با تمرکز بیش از حد روی استقلال که یک عامل مهم برای بیشتر مصارف روزانه نیست ، می توانیم افراد علاقه مند به وسایل نقلیه برقی را بترسانیم. نکته مهم زمان شارژ و کارآیی است نه ظرفیت باتری.
به منظور مقابله با چالش های زیست محیطی ، عاقلانه خواهد بود اگر تولید کنندگان به اتومبیل های کوچکتر و سبک تر و دارای حداقل باتری با ظرفیت مراجعه کنند.
ما نباید فراموش کنیم که باتری هر چه کوچکتر باشد ، ماشین ارزان تر خواهد بود.

زیر 500 کیلومتر واقعی ، برای برق باقی نخواهد ماند

ما باید بیشتر روی قیمت تمرکز کنیم. 25،000 یورو برای یک گلدان خداوند … زمان بازگشت به زمین وجود خواهد داشت

این یک ماشین کوچک شهری لوکس مانند Fiat 500 ، Mini و سایر DS3 است ..
استقلال در این نوع بدن مهم نیست ..
ما این نوع ماشین را برای عبور از فرانسه در بزرگراه نمی خریم ، بلکه فقط برای برج دیلی بل (شغل ، دودو ، مارموت در مدرسه ، سوپر مارکت) و در حال حاضر با 200 کیلومتر ، کاری وجود دارد که باید انجام شود.
اگر هنوز به یک بدن 2 نیاز داشتم ، می توانستم این نوع VE را داشته باشم.

فراتر از 15-18k € پس بسیار گران است ! DSL اما اولویت های دیگری در زندگی وجود دارد و سپس برق کور هزینه دارد و بدتر می شود

زیرا قیمت بنزین کاهش می یابد ..

اما اگر من نمی توانم SUV داشته باشم ، چگونه می خواهم اندازه زیگونت خود را جبران کنم ?

بله اما در یک لحظه می خواهید در انتهای کشور به ساحل یا کوه بروید و خواهید فهمید که استقلال حتی اگر هر از گاهی مهم باشد ، قافیه در LOL بیشتر است !!

استقلال یک ماشین برقی جالب خواهد بود که این ماشین بتواند بدون شارژ از فرانسه عبور کند ، در 10 سال. برای لحظه ای ماشین برقی برای اکولوژیست هایی است که ما را از بین می برد

به نظر من توضیح داده ام که این فقط می تواند یک جعبه 2 باشد ..
همه مانند اعلیحضرت ثروتمند نیستند !!

جسد 2 اغلب در حومه شهر تعهد است و این طور نیست که ثروتمندترین زندگی به طور کلی ..
این گاهی قیمت املاک و مستغلات است که محل زندگی شما را تعیین می کند.

برای 2 ، 200 کیلومتر بسیار خوب است. فراموش نکنیم که باتری 400 کیلومتر یا بیشتر ، 100 کیلوگرم است که باید روزانه آویزان شویم. گویی که ما به عنوان یک مسافر دائمی دو مابار داشتیم.

مشکل این است که افراد زیادی وجود ندارند که این قیمت را در یک ماشین ثانویه قرار دهند.(به طور کلی کمتر از 20k €)
ماشین اصلی ، به طور کلی ما می خواهیم همه زمین باشد ، هر روز به کار می رود و با خانواده به تعطیلات می رود ..
در هر دو مورد ما خطر داریم که از هدف دور باشیم ..

در غیر این صورت برای عبور از فرانسه ، مهمتر از همه لازم برای بازیابی استقلال ، جهانی ، سریع و قابل اعتماد است. به عنوان مثال ، باتری های قابل جابجایی یا یک مخزن هیدروژن. به خصوص به این دلیل که باتری های بزرگ فقط در مورد اتومبیل های بزرگ اعمال می شوند ، وقتی همه ما با سفر در سال 205 یا Twingo شروع کردیم.

در غیر این صورت ما همچنین می توانیم عادات خود را کمی تغییر دهیم و به عنوان مثال سفر با قطار ، همانطور که نسل ها قبل از ما انجام داده اند. یا در طی 2 روز از کشور عبور کنید و وقت خود را برای کشف اینکه آنها محدود به اهداف آن نیستند ، همانطور که نسل های رانندگان قبل از ما انجام داده اند ..

در Megane E-Tech ، می توانید برای اجاره یک حرارتی برای تعطیلات در یک LLD قرارداد داشته باشید ..

قطار فقط در شهرها وجود دارد … که همه بر جمعیت تأثیر نمی گذارد. “خطوط کوچک” که برای مبارزه با آلودگی عملی خواهد بود دیگر از نظر جسمی وجود ندارد. همچنین وقتی برای تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات از فرانسه عبور می کنید ، با قطار بسیار پیچیده است و ممکن است اغلب به وسیله نقلیه ختم شود ، حتی ببینید. و همانطور که در سایت باید حرکت کنید و لزوماً در شهر نخواهید بود ..
اتومبیل های کاملاً خودمختار ..
علاوه بر این ، در قطار ، مقاله ای را خواندم که می گوید برای سودآوری این ایستگاه ها باید در مراکز شهر باشد که به نوعی شهری اضافی ، نزدیک یا دوردست را مستثنی می کند.

یک لیوان ذره بین روی leboncoin بخرید تا به شما امکان دهد آن را به صورت بزرگ ببینید. و ارزان تر خواهد بود و به همین مناسبت ، برای سیاره خوب است.
نه.شرح. : همچنین برای موارد ناامید با میکروسکوپ کار می کند.

هزینه آن چقدر یک دیزل Clio / 208 است ? ما به سرعت 25،000 یورو هستیم … و برای غلتک های بزرگ روزمره (150 کیلومتر در روز برای رفتن به محل کار) استفاده می کنیم ، یک وسیله نقلیه برقی بسیار ارزان تر هزینه دارد.
بنابراین ، بله ، داده نشده است اما سطح یک ماشین دیزل سیتی است. علاوه بر این ، استاندارد یورو 7 را فراموش می کنید که هزینه وسایل نقلیه حرارتی را افزایش می دهد.
برای من ، R5 الگویی است که به طور قطعی ماشین برقی کوچک را دموکراتیک می کند. و علاوه بر این ، این یک طرف مرسوم ، مد روز / سرگرم کننده است که با اتومبیل های فعلی که از مرگ ناراحت هستند در تضاد است.

“در حالی که همه ما با سفر در سال 205 یا در Twingo شروع کردیم. »»
با اولین ماشین ، خرید حرارتی استفاده شده همیشه امکان پذیر خواهد بود ، تا حدود 2045 … بنابراین زمان زیادی را برای دیدن بهبود چگالی جرم باتری ها می دهد.

Matts32:
به عنوان مثال سفر با قطار ، همانطور که نسل ها قبل از ما انجام داده اند
با این وجود ، داشتن یک ایستگاه باز در نزدیکی خانه ضروری است ، با ایستگاه هایی که “خارج از TGV” بسته می شوند ، در حومه شهر دور نیست

یک تسلا بخرید تا به خرید بروید و با 25 کیلومتر 90 ٪ از زمان آن مزخرف بروید ! Smart Electric Smart ایده آل است … با پس انداز ساخته شده ما دیزل V6 را ارائه می دهیم تا 1000 کیلومتر را با یک کامل ..

بله ، اما ایستگاه ها دقیقاً نزدیک هستند زیرا قربانی کل خودرو هستند و به همین دلیل دیگر به دلیل کمبود ترافیک سودآور نیستند. اگر کمی بیشتر از قطار استفاده کنیم ، حرکت معکوس شروع می شود.
با چالش پیش روی ما ، ما باید به طور اساسی روش حرکت خود را تغییر دهیم (به نفع حمل و نقل عمومی به جای افراد ، به نفع برق به جای حرارتی ، به نفع راه آهن به جای جاده) و مقدار سفرهای ما (کشف مجدد همه مناطق به جای رفتن همه برای جمع کردن مانند گوسفند در ساحل در تابستان و در کوهستان در زمستان …).
بازپرداخت راه آهن به ویژه در “راه” ، با سطح CO2 بی نظیر ، حتی توسط ماشین برقی (حدود 2 گرم در کیلومتر “مؤثر خواهد بود.مسافر در TGV ، 10 مورد در بین و 30 در برابر 50 تا 100 گرم در کیلومتر.وسیله نقلیه برای VES … و ارزیابی TER هنوز هم می تواند به طور گسترده ای بهبود یابد در صورت استفاده بیشتر) و نسبت سود نسبتاً بالایی از سرمایه گذاری/سرمایه گذاری.
البته هرگز 100 ٪ نیازها را تأمین نمی کند. اما برای مسافت های طولانی ، می تواند چیزهای زیادی را پوشش دهد.
ما حتی می توانیم چیزی را که مدتهاست وجود داشته باشد ، دوباره توسعه دهیم اما شاید 15 یا 20 سال از بین برود: سفر اتومبیلرانی که شامل بارگیری ماشین در قطار بود و بدین ترتیب سفر بزرگ را با راه آهن انجام می داد ، تنها با انجام این دو به پایان می رسد ماشین … استقلال یک VE دیگر مشکلی نخواهد داشت ، و نه این واقعیت که نزدیکترین ایستگاه چند کیلومتری خانه و چند کیلومتری محل تعطیلات است … و در صورت نیاز ماشین در سایت مشکلی ندارد. این سیستم هنوز هم برای تونل کانال وجود دارد ، اما ما می توانیم آن را تا حد زیادی در محورهای اصلی ریلی توسعه دهیم (و با معرفی خطوط بیشتر با دور زدن پاریس ، که این شبکه از قبل به صورت فنی اجازه می دهد تا مکاتبات مکرر با پاریس را با تغییر از ایستگاه به پاداش از بین ببرد. ..).
و زمان صرف بارگذاری/بارگیری قطار می تواند تا حد زیادی باشد ، اگر به طور کامل ، با سرعت بالاتر قطار یا با گردش شب جبران شود ، بنابراین خوابیدن … حتی با 1 ساعت انتظار در شروع و هنگام ورود (و من تعداد گسترده ای ، شاتل یوروتونل در 25 دقیقه پر شده و خالی می شود) ، یک پاریس به عنوان مثال در 8 ساعت در برابر ساعت 9:30 با ماشین انجام می شود (برای ذکر استراحت ها و هرگونه ترافیک و غیره) ، در حالی که برای Wissembourg (شهری که هیچ ایستگاه قطار خط بزرگی ندارد) -Biarritz ما می توانیم 1 بعد از ظهر را جایگزین جاده بیدار (دوباره ، بدون استراحت یا کلاه) با 1 ساعت درایو کوتاه در عصر به استراسبورگ و سپس یک شب قطار و ورود در ابتدا از صبح.
اما سلام ، برای همین ، ما باید با امتناع از هرگونه تغییر در عادات خود ، به دیوار نزدیک شویم وقتی می دانیم که ادامه زندگی خود را مانند امروز زندگی می کنیم غیرقابل تحمل است ..

کسانی که عمدتاً از برق شکایت می کنند همان کسانی هستند که نمی خواهند چیزی را به عادات خود و به ویژه راحتی خود تغییر دهند ، حتی در مقابل پایان جهان.
مزیت یا راحتی اضافی بسیار ناچیز در نظر گرفته می شود ، حتی اگر نشان داده شود که برای جامعه و حتی جهان آسیب دیده است. ابتدا دهان من ، آنچه را که می خواهید تغییر دهید تا زمانی که من را مجبور به تغییر خودم نمی کند.
این به طور کلی همان افرادی است که وقتی به آنها تحمیل می شوند ، فاشیسم را فریاد می زنند ، این تغییر را که نمی خواستند خودشان را بپذیرند ، حتی بدون اینکه بدانند این کلمه به چه معنی است و چه چیزی را نشان می دهد ، می دانند.

پس چرا ?
(این یک سوال واقعی است ، بدون بدخواهی)

در اینجا به نظر من این است که SNCF برنامه ای برای توانبخشی خط قدیمی با انواع قطارهای مینی برقی دارد ، من در حومه شهر زندگی نمی کنم ، اما به نظر می رسید خوب است و نیازی به ایستگاه نیست ، یک توقف ساده کافی است. .. نوعی کشور مینی کشور چه.

هوشمند خیلی کوچک است. این فقط برای زخمهای پاریسی یا سایر شهرهای بزرگ فرانسه ساخته شده است. به محض اینکه در حومه شهر هستید و حتی با تنها 25 کیلومتر برای انجام آن ، به یک ماشین واقعی نیاز دارید.
علاوه بر این ، همه ما جایی برای داشتن ماشین های زیادی در خانه نداریم.
اگر برای هفته 2 برقی کوچک طول کشید ، یک سدان دیزلی برای تعطیلات آخر هفته و تعطیلات و در نهایت یک ابزار کوچک برای انجام کار …
خوب Bah یک SUV برقی این ترفند را برای من انجام می دهد.
و یک نوع کوچک از megane/308/golf for madame. ما برای برق نیز تأخیر خواهیم داشت تا آن را نیز برق بخشید

Renault 5 ، این ماشین از تعالی PAR PAR بود. همیشه زشت بوده است.
ما R5 را خریداری نکردیم زیرا بسیار زیبا است اما فقط به رغم.
بنابراین پا را در این نوع چرخ دستی قرار دهید ، نه متشکرم.
همان الکتریکی و مدرن ، اوه نه.
از همان زمان می توانست با 4L ، 2CV یا دیگران بدتر شود

اگر فقط او با موتور هیبریدی یاری ها هیبریدی بود ، این گیاه ^^ خواهد بود

به جز اینکه اتومبیل های ثانویه اغلب بنزین هستند ، به خصوص در شهر. خیلی اوقات نیز مورد استفاده قرار می گیرد … این روند حتی با ZFE صادق است. در کمپین موافقم که او اغلب دیزل بود ، اما تقریباً به طور منظم مورد استفاده قرار می گرفت.
من شخصاً فکر می کنم که R5 برقی در 10 سال دموکراتیک می شود یا با مدل های کارآمدتر جایگزین می شود.
آینده خواهد گفت.

Matts32:
بله ، اما ایستگاه ها دقیقاً نزدیک هستند زیرا قربانی کل خودرو هستند و به همین دلیل دیگر به دلیل کمبود ترافیک سودآور نیستند. اگر کمی بیشتر از قطار استفاده کنیم ، حرکت معکوس شروع می شود.
من با این ادعا موافق نیستم. بسیاری از خطوط بسته هستند زیرا حفظ نشده و خطرناک نیست و نه به دلیل کمبود مسافر. از طرف دیگر این عدم تعمیر و نگهداری باعث کاهش تعداد مسافران می شود ، وقتی نمی توانید روی قطار حساب کنید به ماشین می روید ! بسته شدن خطوط کوچک کشور یک انتخاب سیاسی اقتصاد است ، بیشتر خطوط کوچک حتی بین المللی سودآور نیستند ، آنها از مناطق پول زندگی می کنند.
این یک سیستم بد نیست بلکه فقط باید از نظر سیاسی فرض شود.
برای بقیه من کاملاً موافقم ، مهمتر از همه مشکل تأمل جهانی در این حرکت است ، و تعداد آن مهم است … توسعه مجدد راه آهن در بسیاری از کمپین های ما بسیار گران خواهد بود ، اما راه حل دیگر ممکن است .. بشر
من در اطرافم مثال می زنم که بسیاری از مردم بیش از 40 کیلومتر انجام می دهند فقط برای رفتن به محل کار خود در یک شهر بزرگ … با حمل و نقل عمومی بین 1:30 تا 2 ساعت طول می کشد (برای مرکز شهر ، شما از سرگیری اتوبوس برای رسیدن به محل کار). دلیل: اینها amnibus هستند زیرا. ایجاد توقف هر 15 – 20 کیلومتری با پارکینگ و دوچرخه بسیار مؤثر خواهد بود و تعداد توقف ها را برای داشتن یک زمان سفر قابل قبول محدود می کند. برای پذیرش ، به اتوبوس های راحت نیاز دارید. بگذارید بدعت 63 مکان راه های ساردین را متوقف کنیم زیرا 30 دقیقه ضعیف نصب کرده اید ، آن را به هر کسی می فروشید ..
برای اینکه قابل قبول باشد ، شما در طول روز نیز به یک راه حل برگشت نیاز دارید ، زیرا بسیاری از والدین باید وقتی به عنوان مثال بیمار هستند فرزند خود را در مدرسه بگیرند ..
در شهر ، تجدید نظر در خطوط بر اساس زندگی روز به نظر من یک راه حل خواهد بود ..
برای قطار ، محدودیت دیگری وجود دارد ، تا زمانی که یک مسیر هواپیما 4 برابر ارزان تر از همان قطار باشد … بسیاری از افراد هواپیما را ترجیح می دهند حتی اگر در پایان زمان سفر یکسان باشد … ماشین- قطار می تواند یک گزینه دیگر.

اگر در خانه 8 یورو برای 400 پایانه با افزایش 15 ٪ شارژ کنید ، ما با Zozole مقایسه می کنیم ?

Hellvtic:
اگر در خانه 8 یورو برای 400 پایانه با افزایش 15 ٪ شارژ کنید ، ما با Zozole مقایسه می کنیم ?
من به شما اجازه می دهم این محاسبه را انجام دهید اما در واقع حتی با افزایش 10 ٪ در سال برق و افزایش قیمت بنزین ، گاز (افزایش در سال محاسبه به طور متوسط ​​4 سال گذشته) ، 400 کیلومتر در هزینه های الکتریکی بسیار ارزان تر است از راه حل های حرارتی.
در مورد من ، اختلاف قیمت به این معنی است که یک بنزین ساده برای حدود 5 سال ارزان تر است (حدود 20 سال.000 کیلومتر در سال با خانواده ای که حداقل 7 لیتر در 100 بنزین ایجاد می کند). این حتی با راه حل های انرژی Dacia BI مهمتر است ..
ما در یک دوره انتقال هستیم ، انتخاب پیچیده است. با این حال یک چیز مسلم است ، دولت بدون درآمد مالیات بر سوخت قادر به انجام آن نخواهد بود ، در یک لحظه دولت به برق مالیات می دهد و این محاسبه کمتر صادق است. چه زمانی . هیچکس نمیداند.

در هر صورت ، سهام نورد سهام نورد به تدریج انجام می شود زیرا حتی اگر 100 ٪ از اتومبیل های فروخته شده در سال 2023 برقی باشند (و ما حتی در 5 سال خیلی دور خواهیم بود) ، به سختی 50 ٪ از این موارد وجود دارد پارک در الکتریک در سال 2033.
اما برای اتومبیل های کوچک جدید ، کج شدن اجتناب ناپذیر است و به دلیل استاندارد یورو 7 که هزینه هیولا اضافی دیگری را در مقایسه با قیمت وسیله نقلیه به همراه دارد ، خیلی سریع انجام می شود. علاوه بر این ، تولید کنندگان قبلاً اعلام کرده اند که اتومبیل های بسیار کوچک خود را متوقف می کنند (Twingo ، C1 و غیره). مرحله بعدی اتومبیل های شهر (208 ، Clio و غیره) خواهد بود و همچنین با محدودیت هایی که در مراکز شهر به ما تحمیل می شود تقویت می شود.
من شخصاً فکر می کنم بازار معکوس خواهد شد ›. تا به حال ، ما یک ماشین ثانویه داشتیم که بیش از 20 سال با نسبتاً چند کیلومتر در سال آموزش دیدیم و ماشین خانوادگی اخیر برای تعطیلات و سفرهای آن. در آینده نزدیک ، من فکر می کنم برعکس خواهد بود و ما ماشین اصلی او را طولانی تر نگه می داریم که فقط برای تعطیلات یا عیب یابی استفاده می شود (و اینکه اکثر کیلومتر روزمره با یک وسیله نقلیه الکتریکی خواهد بود که حداکثر حساب خواهد شد از کیلومتر).

تعمیر و نگهداری چگونه گرانتر است ? این هنوز برعکس است ، و تا کنون ! (VE ، این مرگ طولانی مدت گاراژها است که با موتورهای حرارتی بازنشستگی وضعیتی داشته است)
به دلیل مقایسه با یک همکار که یک زاویه دار دارد و روزانه 80 کیلومتر است ، VE حتی امروز بسیار ارزان تر است (حتی امروز می توانیم حتی بیشتر بگوییم زیرا بنزین بیشتر از برق افزایش یافته است). از طرف دیگر ، اگر فقط روزانه چند کیلومتر انجام دهیم ، جای سوال تر می شود.

در مورد وضعیت گاراژها ، من نگران نیستم ! آنها راه حل پیدا می کنند ، مانند تحمیل شارژهای تهویه مطبوع هر سال ..

برای آخرین نکته شما ، من واقعاً نمی دانم ..
در خانه ، ماشین اصلی (ما ، تعطیلات ، بازدید از خانواده + کار) همیشه KM های بیشتری را نسبت به ثانویه انجام داده است (اساساً از یک تا دو برابر حداقل)
و با این حال ، این ماشین 2 هر روز در حال چرخش بود تا به محل کار خود برود و به طور سیستماتیک برای سفرهای محلی (سوپر مارکت ، کودکان حمل و غیره) به ما خدمت کند

من یک سال است که در برقی زندگی کرده ام (تیکین). استقلال واقعی بسیار دور از آنچه در زمان خرید وعده داده می شود (در زمستان ، فراتر از 270 کیلومتر استقلال دشوار است ، حتی اگر در تابستان به 400 کیلومتر نزدیک شویم) ، اما … مسئله ای نیست. اکثریت قریب به اتفاق سفرها تا آنجا که به من مربوط می شود کمتر از 50 کیلومتر در روز است. وقتی یک سفر خانوادگی بزرگ دارم ، دیزل بزرگ SUV 6 سیلندر خود را نگه داشتم که سالانه حدود 4000 کیلومتر می چرخد. وقتی من برای یک سفر بزرگ تنها هستم ، با وجود همه چیز ، FE را می گیرم و برنامه های شارژ خود را برنامه ریزی می کنم. این محدودتر است ، اما در واقع کاملاً خنده دار است. و سریع. من در 10/15mn شارژ سریع 200 کیلومتر درآمد کسب می کنم.
اما به طور روزانه ، وقتی به خانه رسیدم ، فقط باید وصل شویم. بازدیدهای ایستگاه سوخت به پایان رسیده است. سفر در یک سکوت کلیسای جامع انجام می شود. رانندگی حتی در یک پورشه بسیار غرق تر است و ما بیشتر از سفر آن به مصرف آن توجه می کنیم.
شما باید بدانید که چگونه از پیشینی خود خارج شوید.
هزینه باقی مانده است ، و من هیچ استدلالی ندارم ، به جز اینکه ما در زمان کامل (برای لحظه ای) صرفه جویی زیادی می کنیم.

Vidarusny:
با این حال یک چیز مسلم است ، دولت بدون درآمد مالیات بر سوخت قادر به انجام آن نخواهد بود ، در یک لحظه دولت به برق مالیات می دهد و این محاسبه کمتر صادق است. چه زمانی . هیچکس نمیداند.
با گزارش کل TICPE به برق ، با مصرف برق سالانه فعلی در فرانسه حدود 4 cts/kwh خواهد بود. بنابراین از ترتیب 20 ٪ افزایش در مقایسه با نرخ تنظیم شده.
Vidarusny:
من با این ادعا موافق نیستم. بسیاری از خطوط بسته هستند زیرا حفظ نشده و خطرناک نیست و نه به دلیل کمبود مسافر.
مرتبط است ، عدم نگهداری از عدم سودآوری این خطوط ناشی می شود. مشکل اساسی این است که به جای در نظر گرفتن راه آهن به عنوان یک عنصر اساسی استراتژی دفع کربن حمل و نقل ملی ، قطار برای کسانی که وسیله ای برای پرداخت یک ماشین ندارند ، به عنوان یک طبقه دوم در نظر گرفته می شود (که از آن زمان که از آن زمان نادرست است. قیمت ها به دور از دسترس در طرح کلی نیستند) ، و ناگهان به جای اینکه آن را به عنوان یک سرویس عمومی واقعی در نظر بگیریم ، از SNCF سودآوری می خواهیم. و لزوماً ، ناگهان اندازه آن در خطوط سودآور نیست.

امروز ممکن است اما این چیزی نیست که ما در اواخر 1990 و اوایل سال 2000 تجربه کردیم. در حالی که از یک شهر کوچک نزدیک به Le Mans منطقه (یا بخش من نمی دانم) در آن زمان می خواست ایستگاه را ببندد زیرا بسیار پر هزینه و نزدیک به یک شهر بزرگ (20 کیلومتر) (در آن زمان پنجاه کاربر روزانه است. ). شهردار ما در آن زمان حتی برای تأمین مالی بخشی از مدیریت ایستگاه ، مالیات های محلی را نیز افزایش می داد … بدیهی است که پس از بسته شدن این نوع ایستگاه ها ، بهانه خط سودآور دنبال نمی شد .. بشر
برای شوخی ، پنجاه کاربر برای زمان پیشرفت قابل توجهی در 20 سال گذشته بود.
پس از این اعلامیه ، استفاده در Stagné برای چند سال به دانش آموزان دبیرستانی دانش آموزان از ترس از شرکت ایستگاه. امروز هنوز به لطف این شهردار ، ایستگاه هنوز وجود دارد و استفاده می شود. با منفی من هیچ رقمی برای گفتن بیشتر یا کمتر از زمان ندارم.

Vidarusny:
بسته شدن خطوط کوچک کشور یک انتخاب سیاسی اقتصاد است ، بیشتر خطوط کوچک حتی بین المللی سودآور نیستند ، آنها از مناطق پول زندگی می کنند.
کاملا
به مدت 3 سال یک TGV داشتم که از ایستگاه نزدیک به خانه من (45 کیلومتر) خارج شد و مستقیماً به روسی رفت ، یک خط کلاسیک در یک قسمت خوب و سپس خط سریع در انتها. منطقه آن را گران قیمت و آن را حذف کرد. اکنون ، من برای رسیدن به یک ایستگاه TGV که به Roissy Direct می رود ، حداقل 200 کیلومتر به “حداقل” نیاز دارم ، یا در غیر این صورت مجبور هستید ماشین را بگیرید ، سپس قطار (یا حتی با یک تغییر گاهی اوقات) ، سپس یک مترو از ایستگاه پاریس به سمت ایستگاه شمال ، سپس یک RER منزجر کننده به Roissy. بنابراین به عنوان خسته کننده از ماشین ، طولانی تر ، گرانتر ! انتخاب به سرعت برای بسیاری انجام می شود: ماشین ..

با تفاوت زیاد همه یکسان است
برق یک انرژی جهانی است که برای همه و برای همه چیز استفاده می شود و می توانید تولید کنید. بنابراین مالیات برای دولت آسان نخواهد بود. شما می توانید کمتر بچرخید و بدون برق کار نکنید.

Hellvtic:
بنابراین مالیات برای دولت آسان نخواهد بود.
مالیات بر برق که مالیات ها در حال حاضر یک سوم خوب از قیمت شما را که می پردازید در هنگام قیمت تنظیم شده ، “آسان نیست” نیست ..

خوب است که در حال حاضر ارزان تر است ، اما بسیار کمتر ، به اصطلاح من به سختی آن را دارم.
من هیچ کاری برای انجام دادن ندارم ، من از سوکت بیرونی که قبلاً برای چمنزار برقی خود داشتم استفاده می کنم
و قیمت ساعت توخالی EDF 0.1470 است بنابراین * با 64 کیلووات ساعت 9 است.4 یورو ، ماشین من در شب شارژ می شود

دقیقاً ، افزایش میزان گزارش های هیدروکربن ها را که برای لحظه ای اعتقاد ندارم ، اضافه کنید. آنها همه را مجازات می کردند ، نه فقط رانندگان. شما باید نارضایتی محبوب را که باعث ایجاد آن می شود تصور کنید

300 در زمستان ، 440 در تابستان اما من حتی در خارج از کشور به تعطیلات می روم و مشکلی ندارد. علاوه بر این ، به هر حال ، آنها ایتالیایی ها روی شارژرهای سریع بسیار قوی هستند

مشکل در ایده شما این است که قطار به یک شبکه احتیاج دارد و گفته می شود شبکه برای حفظ کور هزینه دارد (حدود 10 تا 100 برابر قیمت یک جاده). کابل های گربه های موجود در مس ، مرتباً به سرقت می روند (به خصوص که لعنتی سنگین است ، بنابراین بسیار سودآور است ، حتی برای یک بخش کوچک).
سپس استدلال انرژی وجود دارد. برخلاف تصور عامه ، یک SE کمتر از قطار ، با ظرفیت حمل و نقل معادل (و ذکر قطار خوب قدیمی به دیزل) مصرف می کند. بنابراین ، یک بوردو پاریس برای تعداد مکانهای TGV 1000 -Seat TGV ، مصرف منبع ، 19MWH است. این مربوط به 200 تسلا (در ظرفیت حمل و نقل) است که 19 کیلووات ساعت در هر 100 کیلومتر در بزرگراه مصرف می کنند ، یا 1.91MWH برای همان سفر.
چه موقع اتومبیل را در قطار قرار دهید ، سودآور نیست ، هرگز چنین نبوده است و من شک دارم که می تواند تبدیل شود. برای چی ?
زیرا ، از نظر حمل و نقل ، کمترین توده ای که باید حرکت کنید ، مؤثرترین شما هستید. بنابراین ماشین + واگن همیشه از ماشین به تنهایی گران تر خواهد بود.
تنها مزیت این است که شما کیلومتر سنج وسیله نقلیه خود را بالا نمی برید ، اما از نظر اقتصادی غیر قابل توجیه است.

و چرا باید “مجازات کنیم” (علاوه بر دوره wobbly … مالیات یک مجازات نیست !) فقط رانندگان VE ? Ticpe مالیاتی است که به بودجه عمومی دولت می رود ، به طوری که از همه سود می برد ، به طور خاص برای هزینه های مربوط به خودرو استفاده نمی شود ، بنابراین هیچ چیز تکان دهنده ای برای آنچه که وی در مورد تمام برق اعمال می شود وجود نخواهد داشت. و به هر حال ، در عمل ، حتی کسانی که امروز اتومبیل ندارند ، به طور غیرمستقیم به Ticpe پرداخت می کنند (زیرا لزوماً از محصولاتی که حمل شده استفاده می کنند و مصرف می کنند …).
و از آنجا که افت عملکرد TICPE بر روی بنزین لزوما بسیار مترقی خواهد بود ، به تعویق انداختن برق نیز می تواند به روشی بسیار تدریجی انجام شود ، که از هرگونه “رشد محبوب” جلوگیری می شود ، بنابراین بدون توجه به آن می رسد … اساساً ، آن اگر دیگر نه … معادل افزایش سالانه 1 ٪ بر اساس نرخ تنظیم شده فعلی ، باید مالیات 4CT را در کیلووات ساعت افزایش دهد. در حالی که اینجا ما در دو روز 15 ٪ می گیریم ..
و احتمالاً برای محدود کردن تأثیرات بر متوسط ​​ترین ، می تواند مطابق با مصرف تنظیم شود ، اولین سالانه x kwh ساعت می تواند معاف باشد ، سپس 2 CT برای XS زیر ، سپس 4 ، سپس 6 ..
البته ، تعویق همچنین می تواند بر روی کاری غیر از برق انجام شود: مالیات بر ارزش افزوده ، IR و و غیره … واقعاً مشکلی نیست. این پیچیده تر خواهد بود اگر TICPE به طور خاص به خودرو اختصاص داده شود ، که از لحاظ تئوری شامل پرداخت جایگزینی آن فقط به رانندگان می شود (این راه حل می تواند بر اساس خوانش های مسافت پیموده شده در طی کنترل فنی + مالیات Lonclaim برای وسایل نقلیه خارجی در گردش باشد. در فرانسه).

من هرگز وضعیت را ندیده ام تا چیزی را تحمیل کند ! شما باید تعداد مالیات “سودآور” را ببینید (گزارش زیادی از حساب های این موضوع وجود دارد).
در مورد ما ، من قبلاً می بینم که برسی توضیح می دهد که صفحه گسترده تر است ، مالیات مساوات تر خواهد بود … به خصوص برای 4 CT که توسط @matts32 اعلام شده است

xryl:
بنابراین ، یک بوردو پاریس برای تعداد مکانهای TGV 1000 -Seat TGV ، مصرف منبع ، 19MWH است. این مربوط به 200 تسلا (در ظرفیت حمل و نقل) است که 19 کیلووات ساعت در هر 100 کیلومتر در بزرگراه مصرف می کنند ، یا 1.91MWH برای همان سفر.
بنابراین اول ، من نمی بینم که چگونه به 1 رسیدید.91 مگاوات ساعت … 19 کیلووات ساعت/100 کیلومتر * 600 کیلومتر * 200 تسلا ، برای من 22.800 کیلووات ساعت است. یا 22.8 مگاوات ساعت … ما در حال حاضر بیش از مصرف TGV هستیم.
اما این ارقام در هر دو مورد میزان پر کردن 100 ٪ را شامل می شود. این نرخ است که در واقع برای TGV امکان پذیر است. نه برای 200 تسلا … به طور کلی ، میانگین پر کردن TGV بدون شک بالاتر از VPS است.
سرانجام ، شما همچنین فراموش می کنید که پاریس-بوردو و en tesla ، 300 کیلومتر در ساعت نیست ..
به طور خلاصه ، این برای هیچ چیز نیست که قطارها ارزیابی CO2/کیلومتر را داشته باشند.کمترین مسافر ..
xryl:
زیرا ، از نظر حمل و نقل ، کمترین توده ای که باید حرکت کنید ، مؤثرترین شما هستید.
به جز اینکه جرم به دور از تنها متغیر در معادله نیست … جرم به ویژه در مراحل شتاب گران است. این خوب است ، یک قطار سرعت بسیار پایدار نسبت به ماشین دارد.
پس از راه اندازی ، هزینه های اصطکاک ، عمدتا هوا و چرخ ها چیست. دو نکته ای که قطار در مقایسه با وسایل نقلیه جداگانه به حداقل رسانده است … این برای چیزی نیست که در مسیرهایی که برای کاهش مصرف حمل و نقل جاده ای کاهش می یابد ، اجرای “قطارها” برقراری ارتباط با وسایل نقلیه وجود دارد ، تا اجازه دهد آنها را بسیار دنبال کنند از نزدیک و از یک مزیت بزرگ آیرودینامیکی بهره مند شوید … راه حلی که در جاهای دیگر نیز در حمل و نقل هوایی پیش بینی شده است.

و اگر اینطور نیست ، یک استقلال کوچک 100 کیلومتر برای زندگی روزمره و یک ژنراتور کوچک (با بنزین) جنس 50cv در گوشه ای برای سفرهای بزرگ ، امکان پذیر نیست?

Matts32:
ما باید در 20 سال مالیات 4CTH را در کیلووات ساعت افزایش دهیم ، اگر دیگر نباشد … معادل افزایش سالانه 1 ٪ بر اساس نرخ تنظیم شده فعلی
آه خوبه ? 4 سنت برای کیلووات ساعت در حال حاضر حدود 17 سنت در خانه 1 ٪ است ?

شما در زمان R5 متولد شده اید?
R5 در واقع یک ماشین رویایی نبود بلکه ماشین “خانواده” در طبقه متوسط ​​است: راحتی و نه بد نیست (فعلاً!) ، 5 مکان ، عملکرد کافی (بار دیگر برای زمان) و به ویژه با قیمت ها و مصاحبه نسبتاً مقرون به صرفه. خوب در پایان کار خود مدل های واقعاً نمادین مانند Alpine یا Turbo / Turbo2 وجود داشته است اما حکایتی باقی مانده و البته بسیار دور از ماشین فقیر است.
از این رو موفقیت عظیم آن ، و پس از آن به “اولین ماشین” بسیاری از افراد تبدیل شد زیرا پیشنهاد دست دوم بسیار زیاد ، نگهداری ساده ، قابلیت اطمینان خیلی بد نیست ، حتی اگر اجراها در مقایسه با اتومبیل های زمان ، تجهیزات و تجهیزات انتخاب شود عملکرد از یک نسل به نسل دیگر بسیار افزایش می یابد.
به طور خلاصه ، برای من ، این ماشین فقیر نیست ، اما من هیچ یک از Meo را نمی فهمم که آن را مانند یک نماد به ما می فروشد و سعی می کند آن را برای یک شی لوکس یا تقریباً ..

این گزینه اصلی است که با هر SUV به نظر من خیر ?

cpicchio:
من شخصاً فکر می کنم بازار معکوس خواهد شد ›. تا به حال ، ما یک ماشین ثانویه داشتیم که بیش از 20 سال با نسبتاً چند کیلومتر در سال آموزش دیدیم و ماشین خانوادگی اخیر برای تعطیلات و سفرهای آن.
من کاملاً موافقم. این مورد من برای مدت طولانی (بیش از 10 سال) است و من افراد زیادی را می شناسم که “سوئیچ” می کنند. من تقریباً برای تعطیلات یک وسیله نقلیه بزرگ (بنزین) دارم اما به سختی رانندگی نمی کند (4000 تا 5000 کیلومتر در سال) ، و یک نوع “کوچک” Clio/Zoe Diesel یا برقی بسته به دوره 30،000-60000 کیلومتر سال کار بسته به دوره.

بله اما استقلال خیلی کم ، “ترسناک” می شود زیرا همه در هنگام خطر مشکل تصور می کنند.
من E-208 دارم و استقلال اعلام شده در 320 کیلومتر بسیار خوب است ، اما در زمستان با 280 کیلومتر آسان می افتیم.
من روزانه 55 کیلومتر دارم تا به سر کار بروم ، بنابراین گسترده هستم و می توانم خودم را با کاهش استقلال راضی کنم. اما به طور مرتب باید به زیر 100 کیلومتر بروم ، بنابراین 200 سفر دور. این سفر به 255 کیلومتر سفر کرد ، دسامبر گذشته وقتی ماشین 40 کیلومتر استقلال اعلام کرد ، باسن خود را محکم کردم و من هنوز کاملاً اتفاق نیفتاده ام ^^ ”
به طور خلاصه ، کمتر از 300 کیلومتر اعلام شده است (بنابراین کمتر با سرماخوردگی ، گرمایش ، تهویه مطبوع …) ، برای ساخت روزانه + اضافی بسیار محدود می شود
و زمان شارژ مجدد بله ، اما هیچ کس نمی خواهد ایستگاه با پر کردن مجدد را پیدا کند ، 20 دقیقه که ترمینال رایگان از 10 دقیقه است تا شارژ خود را انجام دهد. این یک نکته منفی باقی مانده است

مشکل ما نیاز به ملک ، داشتن ماشین است. اگر آن را اجاره کردیم ، روزانه یک ماشین برقی خواهیم داشت و یک دیزل برای رفتن به انتهای دیگر فرانسه ، بهترین های 2 جهان در واقع.

نه ، بیشتر و بیشتر افراد به LDD روی می آورند (این LOA نیست) ، بنابراین هیچ مفهومی از اموال … او فقط شما را در 4 سال از طریق یک قرارداد بدون هیچ چیز در پایان قرارداد پرداخت می کند ..
تمام گاراژهایی که از آنها بازدید کردم و سعی کردم آن را به من بفروشم … صادقانه فکر نمی کنم این یک مشکل املاک و مستغلات برای اکثر مردم باشد ، اما نیاز به نیاز.
حتی اگر بتوانید از یک ماشین بدون نگرانی در مورد نگهداری ، کنترل فنی ، لاستیک استفاده کنید … بسیار راحت تر است ، قیمت صادقانه ای می گیرد زیرا اتومبیل که 4 سال اجاره کرده اید ، پس از آن به شکستگی نمی رود ..

مخالف ، امروز فروشنده ای که از فرانسه در دیزل عبور می کند ، بسیار بیشتر از پاریسی که در یک مترو حرکت می کند ، می پردازد. غیرمستقیم یا نه.
اگر مالیات بر برق را افزایش دهیم ، بنابراین اگر مجازات کنیم (و به خوبی به عنوان یک مجازات بزرگ درک می شود) عدم وجود ما در همه جا با جلیقه های زرد به پایان خواهیم رسید. من آن را باور ندارم و در دراز مدت 41 میلیارد یورو را جبران می کنم ، 4 CTS نیست که کافی باشد.
من فکر می کنم آنها به دنبال پول نقد در جای دیگر خواهند بود ، شاید در هزینه های کارت خاکستری و بسیاری از اندازه گیری های کوچک دیگر ، مانند عوارض ، شارژرهای سریع ، به طور خلاصه هر آنچه که راننده VE را بدون لمس یخچال یخچال دیگران هدف قرار می دهد

در خانه من 3 هوشمند وجود دارد و من در حومه شهر هستم … روستای Rue du 1.67 متر عرض دارد ! همسایگان دارای 2CV ، 4L و 106 دیزل هستند و وقتی با وحشت حرارتی خود می چرخند ، بد بو می شود. من مرسدس V6 را از 320،000 کیلومتر فقط برای سفرهای طولانی می گیرم.

به وضوح نه ! به نظر من ، این بر روی برق خواهد بود که TICPE (مالیات مصرف داخلی محصولات انرژی) برای آن وجود دارد ! من آن را می گویم و redis برای هیچ چیز از tipp به ticpe نمی رود ! در واقع برق هنوز در آن نیست ، اما به عنوان یک انرژی … از طرف دیگر ، من موافقم که اجرای آن مانند لاستیک های اجتماعی موجود در آب آشامیدنی ، ردیابی خواهد شد.
به عنوان مثال در زیر مصرف زیاد شما قیمت برق را با قیمت فعلی دارید ، بالاتر از مالیات اجرا می شود. زیرا اگر بیش از حد مصرف کنید این است که شما در یک قلاده حرارتی زندگی می کنید یا مراقب نیستید ، بنابراین انجام کاری به عهده شماست ! یا ماشین خود را شارژ می کنید تا به این ترتیب برای حمل و نقل است ..
این برای هیچ چیز نیست که یک قانون قصد دارد اجاره یک قلاده حرارتی را ممنوع کند. و اجرای آن آسان است.

PALOU:
آه خوبه ? 4 سنت برای کیلووات ساعت در حال حاضر حدود 17 سنت در خانه 1 ٪ است ?
نه ، همانطور که در بالا گفتم حدود 20 ٪ است:
Matts32:
بنابراین از ترتیب 20 ٪ افزایش در مقایسه با نرخ تنظیم شده.
و من همچنین گفتم که اگر این افزایش را بیش از 20 سال افزایش دهیم ، سالانه 1 ٪ افزایش می یابد.
Matts32:
در اصل ، مالیات 4CT در کیلووات ساعت باید در 20 سال افزایش یابد ، اگر دیگر نباشد … معادل افزایش سالانه 1 ٪
اگر امروز قیمت را بگیریم ، 17 است.4 CTS. علاوه بر این ، 21 است.4 CTS.
21.4/17.4 ~ 1 است.23 (بنابراین 23 ٪ افزایش کل در 20 سال).
و 1.23^(1/20) ~ 1 است.01 ، بنابراین 1 ٪ در سال به مدت 20 سال.

Hellvtic:
مخالف ، امروز فروشنده ای که از فرانسه در دیزل عبور می کند ، بسیار بیشتر از پاریسی که در یک مترو حرکت می کند ، می پردازد. غیرمستقیم یا نه.
فروشنده برای یک شرکت کار می کند ، این Ticpe هزینه ای را برای این شرکت که به مشتریان خود منتقل می شود ، می دهد تا مشتری نهایی ..
Hellvtic:
من آن را باور ندارم و در دراز مدت 41 میلیارد یورو را جبران می کنم ، 4 CTS نیست که کافی باشد.
Ticpe در سال 2022 18 میلیارد بودجه دولت است.
با مصرف حدود 500 TWh سالانه ، 4cts/kwh ساعت 20 میلیارد را به دست می آورد.
البته ، این فقط سهم دولت است ، همچنین سهم جوامع محلی نیز وجود دارد. اگر ما نیز باید آن را بر روی برق مصرف کنیم ، به 8 cts/kwh می رسیم. اما دوباره در آنجا ، امکانات دیگری نیز وجود دارد.
حتی اضافه کردن آن نیز ، 2 ٪ در سال به مدت 20 سال است. این چیزی نیست که باعث ایجاد Vindicte محبوب شود ، در افزایش “طبیعی” قیمت برق کاملاً بی توجه خواهد بود (یادآوری: امسال تنها 15 ٪ طول خواهد کشید) ، به خصوص اگر به عنوان جبران خسارت ارائه نشود ticpe (و ناگهان هیچ دلیلی وجود ندارد که “عدم وجود” در مقایسه با نورد احساس مجازات می کند ، زیرا این پیوند انجام نمی شود … در واقع انحراف وضعیت فعلی است که افرادی که بیش از یک می پردازند پرداخت می کنند مالیاتی که به بودجه عمومی می رود ، بنابراین به گلدان مشترک که به نفع همه است).

با این حال ، این نبود که یک موتور بنزینی مانند یک لیتر 3 لیتری ، 1.2 لیتری که اتانول را فقط برای شهر تبدیل می کند … 25،000 گلوله برای آن ..

و شاید همچنین و مهمتر از همه سرمایه گذاری گسترده در بازیافت باتری ها و در توسعه وسایل نقلیه تمیزتر.

این در مورد همه اتومبیل های اخیر در مقابل اتومبیل 10 سال پیش صادق است ، و حتی با هیبریدها (که به یک هنجار تبدیل می شوند) که 2 فناوری جمع می کند نیز بدتر است.
از طرف دیگر ، نگهداری فعلی بسیار ارزان تر است ، بنابراین هزینه عملیاتی (انرژی + مصاحبه) از VE تا حد زیادی به نفع برق است و به طور فزاینده ای (به دلایل مالیاتی) خواهد بود.

خوب وجود دارد که مزدا به تازگی مدلی را منتشر کرده است ، BMW با i3 rex ، opel ampera ، ..

فلاپ آینده دیگری که رنو راز دارد … حداقل 25 کیلو یورو با مطمئناً استقلال یک بهار داسیا … عالی ..

البته من متولد شدم !
اولین ماشین من در سال 1985.
من برای گذشته دلتنگ نیستم اما اصلاً نیستم.
در سال 1990 ، من اولین ماشین جدیدم را داشتم: گلف 2 GTI.
خوب من این ماشین را دوست داشتم اما مانع از این نمی شود که هیچ چیز در جهان باشد ، من نمی خواهم آن را تمدید کنم. بدون فرمان قدرت ، کمک فنرها با کمر من دوست نیستند !
مصرف بیش از حد. و خیلی بیشتر….
R5 ، آن ماشین فقیر باقی مانده است. به همان اندازه که Twingo مدرن تر چرا نه ، Clio البته ، 106/107/108 ، بله بد نیست ، 206/207/208 عالی
R5 را بیرون بیاورید مانند سوسک جدید برای بانوی آن زمان.

همه آنچه را که می خواهند انجام می دهند. و این واقعاً خوب است.
برای من یک هوشمند مانند ماشین بدون مجوز است. بدون سینه.
من در خانه اتومبیل چند برابر نمی کنم.
همه ماشین خود را دارند. بدون نسخه.
اگر ما 3 ، سه ماشین هستیم ، هر یک

“با تمرکز بیش از حد روی استقلال که یک عامل مهم برای بیشتر مصارف روزانه نیست”. برای شما ، خوب ، اما برای دیگران ، شما همینطور هستید ? استقلال مهم است ، زیرا علاوه بر آن ، با توجه به دمای خارج ، سرعت ، استفاده از تجهیزات مانند برف پاک کن ، گرمایش ، عبارات ، و سپس استقلال کمتری نیاز به شارژ مجدد و هدر رفتن زمان به روشی بسیار مهم کاهش می یابد. در یک سفر نسبتاً طولانی.

بنابراین در آنجا مثال برای من بسیار بد به نظر می رسد. ما خواهیم دید که آیا در بیش از 30 سال شما هنوز هم مانند همسایگان خود در هوشمند خود هستید. مطمئن نیستید که آنها کسانی بودند که بیشترین آلودگی را با ماشین کم مردم خود در مقابل V6 بزرگ خوب شما داشتند.
و این چیزی نیست که بیشترین آلودگی را “بد بو” می کند (این موضوع است?).

یک ماشین الکتریکی کوچک برای من در ماشین دوم که حتی به اولین تبدیل شد زیرا این خانه ای است که ما بیشتر از آن استفاده می کنیم. حرارتی برای سفرهای طولانی نگهداری شده است > 300 کیلومتر. در غیر این صورت برای کار روزمره ، نژاد ، اوقات فراغت … عالیه. 320 کیلومتر استقلال. 280 با این هوای سرد. این کافی است. شارژ مجدد خانه در سوکت استاندارد با حدود 2 یورو در هر 100 کیلومتر
15000 کیلومتر در 1 سال. حدود 300 یورو در برق به مدت 15000 کیلومتر و من وقتی باتری کم است ، شارژ رایگان از LIDL را حساب نمی کنم و می خواهد سریع باشد. به طور خلاصه بسیار خوشحال. همه اینها برای 250 یورو در هر ماه. هزینه های بنزینی یا نگهداری بیشتر نیست. یک قرارداد بیش از دو سال برای آزمایش ، در پایان سال خواهیم دید که انجام می دهیم. و راحتی رانندگی خوب. برنامه نویسی گرمایش ، در صبح که ماشین را قبل از عزیمت و بدون مصرف آن زیاد و حتی کمتر در صورت وصل می کند ، گرم می کند. به طور خلاصه ، برای لحظه ای بسیار خوشحال.

من فقط بزرگتر (جمعه گذشته) خود را داشتم و برای لحظه ای که خوشبختی بود ، یا باید 40 یورو دیزل را برای رفتن به محل کار خود صرف کرده ام … من حتی 8 € پرداخت کردم … شارژ گسترده و رایگان در TAFF (من در ترمینال آنها با سرعت 10 کیلو وات در ساعت گرفتار شدم اما برای شروع دوباره کافی است).
در حال حاضر هیچ بحثی در مورد من وجود ندارد ، برای سفر طولانی (این وسیله نقلیه اصلی من اکنون است) با دخترم ، فکر نمی کنم این ما را بکشد تا یک استراحت 30 دقیقه ای با هزینه سریع انجام دهیم … یک یا دو بار در بدترین سفر این سفر طولانی.
هزینه های دیزل من به شدت کاهش می یابد ، هزینه های بیمه ارزان تر (با حتی گزینه های اضافی) نگهداری اجباری (هر 25000 کیلومتر بیش از 100 € برای من هزینه نخواهد کرد …) من از ماشین گرم و ننگین می روم. و لذت رانندگی برای من خوب می شود. این مثبت برای 500 کیلومتر انجام شده است.

200 ٪ موافقم. من یک استدلال دیگر اضافه خواهم کرد. اگر به مجموعه می رفتیم ، برای حفظ زیرساخت برای وسیله نقلیه شخصی پول نمی گرفتیم و راه آهن با کیفیت بسیار بهتری خواهیم داشت. و بنابراین قطارهای بیشتر در ساعت ! برای پایان زنجیره ، می توانید شاتل ها را نیز تصور کنید. در کوهستان بسیار خوب اجرا شده است. شما اسکی می آیید ، قطار را می گیرید + شاتل که منتظر رسیدن قطار است. بله گرانتر از ماشین انفرادی است (برای یک خانواده) اما سالی یک بار است بنابراین می تواند جالب باشد.

ملوین:
برای شما ، خوب ، اما برای دیگران ، شما همینطور هستید ?
من فکر می کنم شما استدلال را برمی گردانید. من فکر می کنم افرادی که بیش از 200 کیلومتر در روز می کنند بسیار نادر هستند ، حتی افرادی که یک بار در هفته بیش از 200 کیلومتر سفر می کنند. شما ممکن است یکی از این افراد در آنجا باشید اما اعتراف می کند که هنوز هم خاص است.
وقتی مسافت پیموده شده متوسط ​​فرانسوی را می بینیم ، به طور منطقی می توانیم فکر کنیم که اکثریت می توانند 2 یا 3 ساعت در تعطیلات دو بار در سال در مقایسه با 10 دقیقه از دست رفته هر 15 روز در پمپ از دست بدهند.
wackyseb:
اولین ماشین من در سال 1985.
اوه ، پیرمرد! مثل من … اولین صندوق پول در 83 ، یک 2 پا ، ماشین واقعی فقیر 500fr خریداری کرد ..
شما برای من توضیح ندادید که چرا R5 را به عنوان ماشین فقیر می دانید ، بسیار “بالا” از 4L است. تجهیزات جنون مانند راست یکپارچهسازی با سیستمعامل وجود داشت ، سر حتی از صندلی های مخملی نیز پشتیبانی می کند! پس از آن ، شما مجبور بودید در لباس های دلپذیر زندگی کنید تا وسیله ای برای داشتن GOLF GTI داشته باشید ..

LD9474:
در کوهستان بسیار خوب اجرا شده است. شما اسکی می آیید ، قطار را می گیرید + شاتل که منتظر رسیدن قطار است.
یا شما با خود متناقض هستید ، یا من نفهمیدم. از آنجا که انتخاب دوم بیش از حد ممکن است ، اینجا چیزی است که من را آزار می دهد. برای اینکه به شارژر بروید ، برای زیرساخت های شخصی خودرو کمتر است. اما در نهایت مثال شما برای خانواده ها گران تر است .
خوب در واقع من شک دارم که پس انداز در فرد به سرمایه گذاری مربوط می شود تا بتواند منطقه زیادی را بیابان بزند. حمل و نقل عمومی به سختی به کیلومتر آخر پاسخ می دهد ، از همه برای قطار پیچیده تر است. من مثال خودم را می گیرم ، نزدیکترین حمل و نقل عمومی 10 کیلومتری است ، من یک مربی برای ایستگاه SNCF دارم (45 دقیقه دور از 35 کیلومتری سفر یا 1H30 به مدت 45 کیلومتر بسته به ایستگاه) … بسته به مقصد این است همان … نتیجه گیری زیرساخت های فردی شما حتی با عقلانیت مهم خواهد ماند.
از طریق مقایسه با ماشین من 25 کیلومتر و 25 دقیقه هستم ..
به همین ترتیب در زمینه فعلی ، من اطمینان ندارم که پس انداز به حمل و نقل عمومی می رود. اما این بحث دیگری است.

LD9474:
شما اسکی می آیید ، قطار را می گیرید + شاتل که منتظر رسیدن قطار است. بله گرانتر از ماشین انفرادی است (برای یک خانواده) اما سالی یک بار است بنابراین می تواند جالب باشد.
کاملا. و جایزه ، که بیشتر و بیشتر می شود ، این نیست که در وسایل نقلیه موتوری به ایستگاه بروید. چه با اتوبوس و چه VP ، می توانید در دره متوقف شوید و یک کابل در حال تصاحب است. به عنوان مثال ، به 2 آلپ از طریق Venosc یا Alpe-D’Huez از طریق Vaujany ، 600 تا 800 متر افزایش افزایش می یابد.
حتی یک پروژه کابل کابلی Grenoble-Chamrousse وجود دارد که به طور مرتب دوباره زنده می شود (خوب ، من معتقدم که به طور ناگهانی در تحقق آن به طور ناگهانی ، حتی اگر این امکان را فراهم کند تا ترافیک خودرو را تا حد زیادی کاهش دهد ، نیاز به یارانه های عمومی زیادی دارد زیرا تقریباً غیرممکن است در غیر این صورت سودآور است ، و من فکر نمی کنم که اراده سیاسی برای عبور از آن کافی است) ، با افزایش 20-30 دقیقه در هر کابل به جای 25 کیلومتر جاده و 1400 متر ارتفاع.

بدون شک و تردید ، یک فرصت “بلژیکی” بسیار ارزان تر از فرانسه.
nmut:
شما برای من توضیح ندادید که چرا R5 را به عنوان ماشین فقیر می دانید ، بسیار “بالا” از 4L است. تجهیزات جنون مانند راست یکپارچهسازی با سیستمعامل وجود داشت ، سر حتی از صندلی های مخملی نیز پشتیبانی می کند!
اوه R5 من بژ/قهوه ای بود ، بدون یکپارچهسازی با سیستمعامل ، 4 سرعت با کلاچ بیشتر از سیب. ماشین لباسشویی یخ باید روی یک دکمه پلاستیکی سفید/زرد پمپ کند. ترمزهای زمان آن بیشتر از ترمز کردن است. بدون یخ پاک شده ، هیچ پشتیبانی سر هم وجود ندارد. حتی رادیو ماشین وجود نداشت. لازم بود همه چیز را برای نصب یک ایستگاه رادیویی و نصب آنتن (از قبل مجهز) سیم کشی کنید
بنابراین بله ، شروع سرگرم کننده بود اما ذخیره سازی خوب.
85 یا 86 فعلی ، طوفان بزرگ یخبندان و برف. خوب بها پنجره ها نیز در داخل یخ زده بودند. و ماشین آشکارا شروع نشده است.
و موتور تمام شده بدون روح .
به سرعت توسط نیسان میکرا جایگزین شد و از نیسان سانی بسیار بهتر مجهز شد.
این پدر و مادرم بودند که باعث شدند نیسان را کشف کنم ، آنها Datsun 280ZX را داشتند (فکر می کنم ZX بود ، تأیید شد). کشته شدن این بدنه. (خوب او به هر حال همه زنگ زده را تمام کرد . )

MARTIN_PENWALD:
اما اگر من نمی توانم SUV داشته باشم ، چگونه می خواهم اندازه زیگونت خود را جبران کنم ?
یک سدان با پروفایل بهینه تر بخرید?

بله و نه ، من ماشین الکتریکی خود را اجاره می کنم ، اما خوشحالم که در کنار هم حرارتی دارم و مجبور نیستم به محض اینکه مجبور به ترک شوم ، از قبل برنامه ریزی کنم. آخر هفته های بداهه ، البته من می توانم آنها را با توقف برقی کنم ، یا می توانم در آخرین لحظه سعی کنم یک حرارتی را برای اجاره پیدا کنم ، اما هنوز هم یک تدارکات کوچک است که لزوماً خیلی راحت نیست

بله من از Vitee ماه موافقم اما وقت آزاد دیگری نیست اما سلام شما باید یک هفته مرخصی را اضافه کنید

از نظر من مخالف برقی نیستم و احتمالاً اگر در یک خانه زندگی می کردم (البته بیشتر گاراژ) ممکن است یکی از آنها را داشته باشم ، اما وقتی در آپارتمان با هماهنگی زندگی می کنیم و تمام Toutim لزوماً آسان نیست یک ایستگاه شارژ در پارکینگ (و دوباره وقتی خوش شانس هستید که یک پارکینگ در محل زندگی خود دارید)

جالب است که مطالعه ای در مورد قابلیت اطمینان مقایسه ای VE / VT داشته باشید.
اما برای پاک کردن اتومبیل های زیادی ، مشکلات خرابی که صاحبان گاراژ پیدا نمی کنند ، روی همه جعبه ها اتفاق می افتد ، و حتی با مارک های پریمیوم … تجربه الکتریکی من کافی نیست (150000 کیلومتر) وسو خراب شد ..
keyplus:
بله من از Vitee ماه موافقم اما وقت آزاد دیگری نیست اما سلام شما باید یک هفته مرخصی را اضافه کنید
فرانسه در پاریس ، بایون ، برست و کن خلاصه نمی شود. ما می توانیم کمتر برویم و کمی از کشور زیبای خود دیدن کنیم. و حتی Brest-Vintimille در VE ، به هر حال در یک هفته انجام نمی شود ..
FOX-IDCOM:
گرفتن ایستگاه شارژ لزوماً آسان نیست
برای من این بزرگترین ترمز در VES است ، پس قیمت خرید وجود دارد (از آنجا که بازار این مناسبت هنوز خوب نیست) اما با توجه به هزینه استفاده ، ثانویه باقی می ماند.

کمی مجدداً ، R5 شما نباید خیلی جوان باشد ..
البته فقط 5 سرعت وجود داشت ، جعبه های 5 تا اوایل دهه 90 دموکراتیک نشدند. و همین مورد برای قبل از تجهیزات رادیویی.
و اگر Micra شما K10 بود ، نباید از R5 بهتر باشد ، نسل زیر از طرف دیگر بهتر بود ، اما اگر خاطرات من خوب باشد ، نسل فوق العاده 5 بیشتر است (مطمئن نیست …).
wackyseb:
و موتور تمام شده بدون روح .
به نظر من ، اتومبیل های سرگرم کننده کوچک ، فقط با R5 Alpine (بنابراین بالا) شروع شد ، و در اواسط رژیم با تبر و 1100 آنها که به خوبی کار می کردند و فقط با یک انژکتور تغییر می کردند ، اما نه قبل!

nmut:
از طرف دیگر نسل زیر بهتر بود ، اما اگر خاطرات من خوب باشد ، دیگر نسل فوق العاده 5 نیست (مطمئن نیستید …).
Micra II حتی در حال حاضر نسل Clio است ، در اوایل دهه 90 به نظر من رسید ، در حالی که سوپر 5 از سال 1984 می گذرد.

تور کوچک در ویکی پدیا => حق با شماست.
اما من خاطراتی از اولین میکروها وحشتناک ندارم ، اما ، هنوز هم در ویکی پدیا ، می بینم که 3 مرحله وجود داشته است ..

کلوبیک در خوراک RSS شما یک مقاله الکتریکی می بینم یا نه ، در اینجا بهترین اتومبیل های فروش در جهان در سال 2022 است. اما بارگیری این صفحه غیرممکن است ، “صفحه به درستی تغییر مسیر نمی دهد”. در چندین دستگاه و مرورگرها آزمایش شده است.
مقاله ای که خیلی زود منتشر شد و پس از آن خارج شد ? پیکربندی PB ?

بله ، از یک کاما تهیه شده است. در هر صورت همان ترتیب بزرگی به عنوان TGV است ، و من شک ندارم که پیشرفت در مصرف باعث می شود تعادل به نفع خودروها باشد ، طی یک یا دو سال. اتومبیل های زیادی وجود دارد که در حال حاضر کمتر از 19 کیلووات ساعت/100 کیلومتر در بازار مصرف می کنند ، به سادگی با I3 ، شما در حال حاضر به 15 کیلووات ساعت/100 کیلومتر یا 18mWh می روید.
با این حال ، جنبه عملی سفر اتومبیل وجود دارد: شما مقصد و سفر خود را انتخاب می کنید ، استراحت های خود را انتخاب کنید. شما وقتی می خواهید ترک می کنید ، و در معرض اعتصاب و خطرات دیگر SNCF نیستید.
اگر می خواهید به La Rochelle یا به حوضه Arcachon بروید ، به جای اینکه مجبور شوید مرحله ای را در بوردو بسازید مستقیم می روید. در پایان ، شما سریعتر پیش می روید اما زودتر وارد می شوید
این برای چیزی نیست که مردم ماشین را در قطار انتخاب کنند حتی اگر گران تر باشد (و مشکل پارکینگ برای ماشین شما در ایستگاه وجود دارد ، با خطر خسارت ، هزینه در صورت پرداخت پارک وینی و غیره …)
در مورد پر کردن ، برای بهبود این نرخ ، کارپولیانینگ وجود دارد. برای 2 قسمت به اندازه کافی عملی است. باور نکنید که TGV ها نیز پر هستند (SNCF با این نرخ ها ارتباط برقرار نمی کند) ، اما تجربیات من در TGV Paris Marseille (که قرار است سودآورترین خط فرانسه باشد) به من نشان داد که TGV به ندرت پر است ، احتمالاً 50 یا 60 ٪ از ظرفیت آن.
برای من ، راه حل این نیست که وسیله نقلیه را به هیچ وجه جابجا کنید بلکه وسیله حمل و نقل در هنگام ورود (مانند شروع). به همین دلیل ، برای من ، راه حل واقعی اتومبیل مشترک و الکتریکی (حتی می تواند خودمختار باشد) که به شما امکان می دهد هنگام رسیدن به 100/150 کیلومتر آخر در اطراف ایستگاه بسازید. به جز اینکه تجربیات پاریسی از اتومبیل های خود خدمات یک فیاسکو بوده است ، آموزش فرانسوی ها در مورد کالاهای عمومی باید دوباره از بین برود ، به طور خلاصه ، برنده نمی شود.

tfpsly:
کلوبیک در خوراک RSS شما یک مقاله الکتریکی می بینم یا نه ، در اینجا بهترین اتومبیل های فروش در جهان در سال 2022 است. اما بارگیری این صفحه غیرممکن است ، “صفحه به درستی تغییر مسیر نمی دهد”. در چندین دستگاه و مرورگرها آزمایش شده است.
مقاله ای که خیلی زود منتشر شد و پس از آن خارج شد ? پیکربندی PB ?
من هم آزمایش کردم و مشکلی وجود دارد که من به تیم برگشتم

Vidarusny:
برای اینکه به شارژر بروید ، برای زیرساخت های شخصی خودرو کمتر است. اما در نهایت مثال شما برای خانواده ها گران تر است .
یکی با دیگری مغایرت ندارد. حفظ جاده های کمتر به شما امکان می دهد زیرساخت های ریلی را از بودجه اختصاص دهید (شاید من خودم را ابراز کردم). از طرف دیگر ، امروز ، انجام یک سفر اتومبیل می تواند برای یک خانواده 4 نفره بیشتر از قطار باشد. گفته می شود ، پس اندازهای خانواده که دیگر وسیله نقلیه ندارند ، امکان استهلاک گسترده این پرونده اضافی گاه به گاه را فراهم می آورد (من در اینجا از تعطیلات صحبت می کنم).
برای زندگی روزمره ، من موافقم که “آخرین کیلومتر” در خارج از شهرهای بزرگ ضعیف خدمت می کند. در خانه ، بدون اتوبوس. با این وجود فکر می کنم که این یک اراده سیاسی است. اجرای شاتل های خودمختار “قابل فرماندهی” در صورت تقاضا باید این نگرانی را برطرف کند.
من در یک جامعه “زندگی کردم”. آنها رابطه متفاوتی با زمان داشتند. این همان چیزی است که باعث می شود بگویم که با کمی قابل پخش است (خیلی زیاد?) اراده.

LD9474:
با این وجود فکر می کنم که این یک اراده سیاسی است.
به وضوح. من از پدر و مادرم که یک دهکده مرزی زندگی می کنند مثالی دارم. برای طرف مرزی آنها ، 4 اتوبوس در روز برای رفتن به مرکز شهر ، در آغاز و پایان هر نیم روز. 500 متر بیشتر ، در آن طرف مرز ، مطمئناً یک روستا کمی بزرگتر از آنهاست ، اما از طرف دیگر خیلی بیشتر از مرکز شهر (15 کیلومتر در مقابل 5 کیلومتر) ، دو خط اتوبوس مختلف ، با یک اتوبوس در هر یک 30 دقیقه از 6 صبح تا 8 بعد از ظهر ..
واضح است که همان تمایل به توسعه TC از یک طرف و طرف دیگر مرز نیست ..

tfpsly:
کلوبیک در خوراک RSS شما یک مقاله الکتریکی می بینم یا نه ، در اینجا بهترین اتومبیل های فروش در جهان در سال 2022 است
این تعمیر شده است: برقی یا نه ، در اینجا بهترین اتومبیل های فروش در جهان در سال 2022 وجود دارد

با توجه به پیوندهای شخصی شما ، یک TGV با سرعت 320 کیلومتر در ساعت ، 19mwh/1000km مصرف می کند. هنوز مطابق لینک شما ، این قطار دارای 1000 مسافر است.
برای قطار کامل 19 ساعت/مسافر/کیلومتر است.
با توجه به ارقام خود ، یک ماشین برقی کارآمد 15 کیلووات ساعت/100 کیلومتر مصرف می کند. این 150 ساعت در کیلومتر است.
اگر ماشین 5 نفر را حمل می کند ، 30 WH/km/مسافر است.
اگر ماشین 4 نفر را حمل کند ، 37 سال دارد.5 ساعت/کیلومتر/مسافر.
اگر ماشین 3 نفر را حمل کند ، 50 WH/km/مسافر است.
من حتی در مورد مورد معمولی صحبت نخواهم کرد که یک ماشین فقط یک مسافر فقط راننده خود داشته باشد.
پر از بلوک ، موثرترین اتومبیل های برقی همیشه 1 مصرف می کنند.6 برابر برق بیشتر از TGV که به 320 کیلومتر در ساعت می رود و در بلوک پر می شود. اما اگر یک قطار پر از 100 ٪ بسیار رایج باشد ، 100 ٪ اتومبیل های پر شده بسیار نادر هستند. بنابراین در واقعیت ، هیچ عکسی وجود ندارد ، این مزیت برای قطار بسیار زیاد است که باید به طور متوسط ​​بین 3 تا 4 برابر کارآمدتر از اتومبیل باشد. من حتی در نظر نمی گیرم که TGV ها همیشه به 320 کیلومتر در ساعت نمی روند.
سرانجام استدلال شما در مورد اتومبیل هایی که مؤثرتر می شوند نیز برای تولید بعدی TGV کار می کنند که به گونه ای طراحی شده است که مؤثرتر باشد.

من فکر می کنم شما سند را نادرست تفسیر کردید. اگر TGV به سرعت سفر خود رسیده باشد ، در واقع 20 کیلووات ساعت بر کیلومتر مصرف می کند. اما شما باید کل سفر (شتاب + ترمز + مراحل آهسته تر) را برای یک ماشین در نظر بگیرید. مثالی در صفحه 15 سند آورده شده است. و در آنجا ، ما برای سفر به پاریس / بوردو به 20mw ساعت می رسیم (که به عنوان اساس سند و 600 کیلومتر است).
پس از آن ، من موافقم که TGV کمتر از یک ماشین متوسط ​​مصرف می کند ، اما خیلی کمتر نیست ، ما به همان ترتیب از بزرگی هستیم. و از آنجا که نسلی از قطار حداقل 10 سال طراحی است ، در حالی که نسلی از ماشین 2 سال است ، من شرط می بندم که این گزارش معکوس خواهد شد ، صرفاً به این دلیل که نوآوری های فناوری برای اولین بار برای اتومبیل ها سود خواهد برد.
و از آنجا که اتومبیل ها کاربردی تر هستند (به دلایلی که در بالا ذکر شد) ، علاقه کمتری به قطار وجود خواهد داشت.
پس از آن ، TGV استثنا است ، برای Ter ، مدت زمان زیادی است که VES بسیار اقتصادی تر از آنها است.

Palou Chlubic مقاله دیگری در FEED RSS خود برای همان نگرانی های مربوط به تغییر مسیر کار نکردن:
https: // www.کلوپ.com/mag/محیط.HTML

متشکرم ، من آن را به تیم گزارش می دهم
ویرایش: tfpsly اصلاح شده است
→ برق: خورشیدی و باد برای اولین بار گاز را دو برابر می کنند !

خرید یک اتومبیل ابعاد برای رفتن به تعطیلات یک یا دو بار در سال در حال حاضر یک غیر اقتصادی اقتصادی است ، به همان اندازه که گاه به گاه اجاره ماشین را اجاره می کند.
در غیر این صورت من یک BMW i3 ، یک کونا 64kW و یک بهار داشتم و هیچ وقت اذیت نشده ام که هر بار از فرانسه عبور کنم (پاریس) <-> چندین بار زمان جدید را به بندر کنید). این فقط طولانی تر است و شما باید در غیر این صورت سازماندهی کنید ، اما کاملاً امکان پذیر است.
مشکل عمر باتری نیست بلکه سرعت بار است.

Palou هرگز بدون سه نفر
https: // www.کلوپ.com/card-graphic/news-456330-à-votre-portefeuille-a-prototype-de-3dfx-voodoo-5-4-gpu-et-ente.HTML

من به تیم گزارش می دهم ، اما با توجه به زمان آن ، فردا انجام می شود
tfpsly تعمیر می شود: به کیف پول شما ! نمونه اولیه 3DFX Voodoo 5 با 4 پردازنده در فروش است !

Renault R5: ماشین برقی شهر کمی بیشتر فاش می شود. عکس ، قیمت و اطلاعات

Renault R5: ماشین برقی شهر کمی بیشتر فاش می شود. عکس ، قیمت و اطلاعات

رنو 5. برند الماس از نسخه Roland-Garros 2023 برای رونمایی از سری ویژه های ناشناس R5 ، که انتظار می رود سال آینده باشد ، استفاده کرد. چه چیزی را کشف کنید.

  • برقی رنو 5 عکس
  • اطلاعات جدید R5
  • قیمت
  • تاریخ انتشار

این در چارچوب بین المللی تنیس فرانسوی است که رنو در 28 مه 2023 ، یک سری ویژه Roland-Garros از Electric R5 ارائه داد که برند الماس باید در نیمه دوم سال 2024 به بازار عرضه شود. مدلی که با 95 ٪ وفادار به نسخه سریال اعلام شد ، که به شما امکان می دهد کمی بیشتر در مورد کانتورهای آینده R5 کشف کنید ، که برای تبدیل شدن به ملکه جدید اتومبیل های برقی در رنو شناخته شده است.

در هر صورت آرزوی سازنده فرانسوی است که با بازاریابی شش مدل گروه بندی شده در یک موجود جدید از برند با الماس ، آمپر ، تا سال 2030 ، یک برنامه الکتریکی گسترده را آغاز کرده است. R5 معروف ، بسیار پیش بینی شده ، به لطف کار طراحی François Leboine کاملاً مدرن خواهد شد.

برای Luca di Meo ، رئیس رنو ، “هدف از این R5 این است که آن را به تنها خودروی برقی شهر در محدوده با قیمت اساسی کمتر از 20،000 یورو تبدیل کنید (به استثنای پاداش)”. R5 در فرانسه در کارخانه دوای تولید می شود و باید از رنو Twingo و حتی Renault Zoé ، اولین ستاره برقی برند ، که در سال 2013 به بازار عرضه شد ، به دست آورد.

عکس های برقی Renault R5

رنو در ابتدای سال 2021 اولین تصاویر از مفهوم برقی R5 خود رونمایی کرده بود.

اطلاعاتی که باید در مورد Electric R5 جدید بدانید چیست ?

R5 که در سال 1972 راه اندازی شد ، تقریباً 50 سال بعد با ویژگی های بارز آن قابل تشخیص است. ماشین شهر با لمس بزرگی از مدرنیته بسیار جمع و جور خواهد ماند. “طراحی نمونه اولیه Renault 5 از یک مدل فرقه ای از میراث ما الهام گرفته شده است. این مدل به سادگی مدرنیته را مظهر می کند ، وسیله نقلیه ای که در زمان خود لنگر انداخته شده است: شهری ، برقی ، جذاب “توضیح می دهد که ژیل ویدال ، مدیر طراحی رنو از سال 2020 و رئیس سابق طراحی پژو که قبلاً با مدل نئو روترو آن احساس ایجاد کرده بود ارائه شده در جام جهانی اتومبیل 2018 ، پژو الکترونیکی پژو.

  • در طول ارائه در ماه مه 2023 از سری ویژه Roland-Garros ، R5 لباس زرد خود را که در آن در سال 2021 رونمایی شده بود ، رها کرد تا خود را با سایه ساتن فلزی سفید شبیه به نمایشگاه آینده Alpine A290 نشان دهد. چند هفته زودتر. رنگی هوشیار تر که بنابراین در نمودار رنگ ماشین برقی آینده پیدا خواهیم کرد.
  • این نسخه ویژه Roland-Garros ، که به طرز شگفت انگیزی از بازاریابی مدل های اول در محدوده کلاسیک R5 جدید رونمایی شد ، در مقایسه با نمونه اولیه فاش شده در سال 2021 تغییرات کوچک دیگری دارد. این به ویژه در مورد شبکه های سمت نازک قرار گرفته است که روی درهای جلوی قرار گرفته است که دلایل آن صلیب سنت آندره را برانگیخته است ، یکی از نمادهای استادیوم رولان-گاروس. در این شبکه ها ، شماره 5 جای خود را به آرم بین المللی فرانسه می دهد. در رینگ ها ، یک رنگ آبی درخشان یک تضاد نسبتاً درجه یک به ارمغان می آورد.

  • در مورد مدل ارائه شده دو سال پیش ، ما قبلاً توانسته ایم دریابیم که جلوی وسیله نقلیه ما را با امضای نور به دوره آینده نگر منتقل می کند که تأثیر سه بعدی نسبتاً اصلی دارد. مصرف هوا از هود دریچه شارژ را پنهان می کند ، چراغ های عقب نیز انحنارهای آیرودینامیکی را ادغام می کنند ، به اندازه کافی برای ارائه یک درمان واقعی از مدرنیته به این Renault R5 قرن بیست و یکم !
  • چشمکهای زیادی به R5 اصلی وجود دارد. از شبکه جانبی به چرخ ها از طریق تنه عقب ، دوستداران R5 با تحسین هود مسطح مانند خط غرفه و درب عقب مستقیم و کج پر می شوند.
  • ما همچنین به پرچم فرانسوی موجود در آینه ها توجه خواهیم کرد ، یک چشمک که ما عادت داشتیم در مورد آخرین مفاهیم پژو ببینیم.
  • Gilles le Borgne به آرگوس واگذار کرد که او سایر شیمیدانان را مطالعه کرده است و باتری ، سیستم خنک کننده. حداکثر بهینه می شود
  • این مفهوم برقی R5 بخشی از یک برنامه محصول بزرگ است که توسط رنو ارائه شده است. این برند قصد دارد تا سال 2030 14 مدل را راه اندازی کند ، از جمله 6 برقی. R5 بخشی از آن خواهد بود.

قیمت جدید Renault R5 چه خواهد بود ?

رنو در حال حاضر هیچ قیمتی را اعلام نکرده است ، اما با لایه برداری از برنامه محصول ارائه شده ، می توان فرض کرد که R5 برای جایگزینی زه در بخش ماشین برقی کوچک برقی می رسد. ابتدا برای رقابت با Fiat 500 Electric ، Honda E یا Mini Electric ، هدف از این برند در الماس فروش این برقی برقی R5 با 20،000 یورو بود. اما ظاهراً اوضاع اخیراً تغییر کرده است ، و ممکن است این باشد که قیمت ورودی شهر به طور قابل توجهی از آن فراتر رود. 25000 یورو.

تاریخ انتشار Renault R5 الکتریکی چه خواهد بود ?

اگر رنو از پروژه خود برای انتشار شش مدل برقی تا سال 2030 رونمایی کرده باشد ، آرگوس اعلام می کند که راه اندازی آینده برقی R5 ، که بر روی آن این برند بسیار زیاد است ، باید در پایان تابستان 2024 انجام شود. و خبر خوبی برای کارخانه های فرانسوی این گروه ، این R5 در فرانسه نصب خواهد شد ، با مجمع ارائه شده در کارخانه دوای. موتور الکتریکی ، 6AK ، در کلون ، در نرماندی ساخته خواهد شد.