تحرک برقی | شرکت رنو کامیون ها ، 2022 ، سال برقی برای کامیون های رنو – Franceroutes

2022 ، سال برقی برای کامیون های رنو

کامیون های برقی ساکت هستند (دسی بل -10 در مقایسه با یک کامیون دیزل). نکته خوبی که آنها صبح زود مغازه ها را در زیر پنجره های ما تحویل می دهند ! آنها هم اکنون می توانند یک شبه در مرکز شهر فرار کنند و به این ترتیب ترافیک را در طول روز ساده تر کنند.

تحرک برق

رنو کامیون ها بیش از ده سال پیش به نفع تحرک برقی به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ثبت نام کرده اند2 برای دفع کربن حمل و نقل جاده ای.

Renault Trucks طیف کاملی از 100 ٪ وسایل نقلیه الکتریکی را از 650 کیلوگرم تا 44 T وزن کل برای همه کاربردها و همچنین پشتیبانی کامل از اپراتورها در انتقال انرژی خود ارائه می دهد.

به سمت حمل و نقل بدون انتشار

Renault Trucks_electric

برای ما ، تحرک برقی بهترین پاسخ به کیفیت هوا و مشکلات سر و صدا و همچنین کمک به دکربون حمل و نقل و مبارزه با گرم شدن کره زمین است.

ما نسل دوم خود را از 100 ٪ وسایل نقلیه برقی ارائه می دهیم: Kleuster Freegônes Bicycle-Cargo ، Renault Trucks E-Tech Master Red Edition ، Renault Trucks E-Tech D و Renault Trucks E-Tech D Wide ، طیف کاملی از 650 کیلوگرم در 44 T پتک.

کامیون های برقی تناژ متوسط ​​ما به صورت سری در کارخانه نورمن ما در Blainville-Sur-Borne ساخته شده اند. آنها کاملاً توسط تیم های تحقیق و توسعه ما طراحی شده اند و در زنجیره مونتاژ خودرو ما صنعتی شده اند تا بتوانند راه حلی با هزینه های رقابتی با همان استاندارد با کیفیت ارائه دهندگان ما ارائه دهند.

محدودیت هایی که در آن ایجاد شده باشد ، وسایل نقلیه در محدوده فناوری الکترونیکی ما می توانند مأموریت خود را در همه جا بدون شکستن تضمین کنند. آنها نمایانگر راه حل های ایده آل برای حفظ کیفیت هوا و کاهش احتقان هستند ، زیرا به آنها اجازه می دهد تا زایمان های خاموش زمان را جبران کنند و هیچ گونه انتشار آلاینده محلی یا CO تولید نکنند2.

چرا برقی را انتخاب کنید ?

شهر بازوهای شما را به سمت شما باز می کند

محدودیت های ترافیک به طور فزاینده ای مهم است در حالی که دسترسی به مراکز شهری برای فعالیت شما ضروری است. با طیف وسیعی از وسایل نقلیه برقی ، شما در قلب شهرها و در مناطق کم مصرف وارد می شوید (Z.ج.اشمیه.) ، حتی در صورت اوج آلودگی. در ساعتهای خاموش برای تحویل های خاموش ، آنها به کاهش احتقان ترافیک کمک می کنند.

قدردانی

کامیون های برقی ساکت هستند (دسی بل -10 در مقایسه با یک کامیون دیزل). نکته خوبی که آنها صبح زود مغازه ها را در زیر پنجره های ما تحویل می دهند ! آنها هم اکنون می توانند یک شبه در مرکز شهر فرار کنند و به این ترتیب ترافیک را در طول روز ساده تر کنند.

به سمت “انتشار صفر”

کامیون های برقی CO را منتشر نمی کنند2, و نه Nox (اکسیدهای نیتروژن) برای استفاده ، زیرا هیچ اگزوز ندارند. تنها ذرات ساطع شده به دلیل اصطکاک لاستیک و دیسک ترمز است. دقیقاً مثل دوچرخه !

راحتی رانندگی

رانندگان راحتی وسایل نقلیه برقی را تحسین می کنند ، انعطاف پذیر برای رسیدگی و سکوت: رانندگی آنها دلپذیر است.

یک چرخه زندگی با فضیلت

چرخه زندگی کامیون های برقی با فضیلت است زیرا هر اتاق قابل استفاده مجدد یا کاملاً دگرگون شده است.

طیف وسیعی از کامیون های دکربن 100 ٪

RENAULT TRUCKS محدوده E-Tech

رنو کامیون تعهد خود را برای حمایت از انتقال انرژی مشتریان و جاه طلبی خود برای ارائه وسیله نقلیه برقی برای همه کاربردها ادامه می دهد. این سازنده دامنه الکتریکی 100 ٪ 650 کیلوگرم تا 44 تن را به بازار عرضه می کند ، که در فرانسه ساخته شده است.

  • Kleuster Freegônes برقی دوچرخه برقی: اسکوتر کمک برقی ، یک استقلال 80 کیلومتری ، به شما امکان می دهد با دسترسی به جاده ها ، مسیرهای چرخه ای با مناطق عابر پیاده و ZFE به مکان های تحویل نزدیک شوید.
  • Renault Trucks E-Tech Master Electric Redo Edition: 2 مدل ، ون و کف کابین ، با 3.1 تن PTRA و 120 کیلومتر استقلال واقعی ، برای مصارف شهری و تحویل کیلومتر آخر طراحی شده است.
  • Renault Trucks E-Tech D Electric: با 16 تن PTRA ، برای توزیع کالاها در شهر طراحی شده است ، با ظرفیت های مختلف باتری از 200 تا 400 کیلووات ساعت ، سازگار با مأموریت های توزیع معمولی ، با انواع مختلف بدنه.
  • Renault Trucks E-Tech D Wide Electric: با 26 تن یا 19 تن PTRA ، این کامیون ایده آل برای حمل و نقل کالاها در یک محیط پری شهری و برای جمع آوری زباله ها با بار قابل مقایسه با دیزل کامیون است. استقلال آن با باتری 265 کیلووات ساعت تضمین شده است.
  • Renault Trucks E-Tech T Electric و Renault Trucks E-Tech C Electric: دو مدل تا 44 تن PTAC ، به ترتیب برای حمل و نقل منطقه ای و معاملات ساختمانی در نظر گرفته شده است.

راه حل های الکتریکی کامل

Renault Trucks راه حل های جامع برق را به مشتریان خود ارائه می دهد. با کامیون های خیاطی بسته به نیاز و نیازهای استقلال ، زیرساخت های باتری و بارگیری ، خدمات تعمیر و نگهداری سطح بالا ، تأمین مالی و بیمه ، تأمین مالی و خدمات بیمه ارائه می شود.

ساخت کامیون های برقی در رنو کامیون ها

رنو کامیون Z.E

کارخانه رنو کامیون ها در Blainville-Sur-Borne ، در دروازه های Caen ، از مارس 2020 تولید شده است ، تولید 100 ٪ وسایل نقلیه برقی در محدوده رنو کامیون های ما.

کامیون های Renault Trucks E-Tech D (16 T) و Renault Trucks E-Tech D Wide (26 T) در همان خط معادل های حرارتی خود مونتاژ می شوند ، اما عملیات خاص برای فناوری برقی از قبل در یک واحد ویژه انجام می شود. تکنسین های مجاز ، زیر مجموعه های مختلف خاص برای 100 ٪ وسیله نقلیه برقی ، موتور ، گیربکس ، واحد مرکزی-که سپس در لبه خط مونتاژ منتقل می شوند ، مونتاژ می کنند. در پایان خط ، کامیون ها برای سایر عملیات فنی و کنترل کیفیت خاص به ساختمان رزرو شده باز می گردند. وسایل نقلیه برقی سپس مراحل ساخت کلاسیک را با آزمایش در مسیر تست و سپس گذر از نیمکت عملکرد از سر می گیرند. در کل ، حدود پنجاه ساعت کار برای تولید یک کامیون برقی لازم است.

بیش از 10 سال تجربه در تحرک برقی

رنو کامیون های الکترونیکی

بیش از ده سال است که ما به منظور جمع آوری اطلاعات مهم در مورد استفاده ، رفتار باتری ، نصب بار و نیازهای خاص نگهداری ، ما کامیون های برقی را روی زمین آزمایش می کنیم. این آزمایشات تحت شرایط واقعی عملیاتی همچنین به حاملان این امکان را می دهد تا به مشتریان خود کمک کنند تا فناوری الکتریکی را پذیرفته باشند. رنو کامیون ها به لطف رنو حداکثر بیش از یک دهه تجربه با 100 ٪ کامیون برقی دارند.

  • 2009: اولین پیشنهاد تجاری یک کامیون ترکیبی: هیبریس توزیع حق بیمه
  • 2010: اولین بازاریابی وسایل نقلیه ابزار برقی با 100 ٪ برقی رنو حداکثر
  • 2011: شروع چندین آزمایش کامیون های برقی تناژ متوسط ​​و بزرگ با همکاری اپراتورها.
  • 2019: نسل دوم وسایل نقلیه برقی رنو کامیون ، طیف کامل 3.1 تا 26 تن
  • 2020: تولید در سری کامیون های برقی تناژ متوسط
  • 2022: دامنه کامل فناوری الکترونیکی 650 کیلوگرم 44 تن از PTRA

2022 ، سال برقی برای کامیون های رنو

  • کامیون های رنو
  • حمل و نقل دکربن

رنو کامیون ها نتایج خوبی را از نظر فروش کامیون ، در فرانسه و اروپا ، در سال 2022 تأیید کرده است. سال برقی بود ، بازتابی از جاه طلبی های این برند بر روی گازهای گلخانه ای صفر CO2 وسیله نقلیه صنعتی ، اما همچنین بازار ارائه شده توسط تورم و زمان تحویل تا تمدید.

2022 او سال نو برای کامیون های رنو بود ?

رنو کامیون ها ، شرکت تابعه صنعتی گروه کامیون های ولوو ، سال 2022 را با حجم کل 58.967 وسیله نقلیه صنعتی (VI) در سراسر جهان ، 15 درصد افزایش داد.

در یک بازار آشفته اروپایی ، که با اختلالات شدید زنجیره تأمین مشخص شده است ، تولید کننده موقعیت های خود را با سهم بازار (PDM) در بخش وسیله نقلیه بیش از 16 T در حال انجام 0.6 امتیاز تقویت کرده است ، که 9.4 ٪ است.

در فرانسه ، در بخش دامنه های بالا و متوسط ​​، رنو کامیون ها موقعیت پیشرو خود را با PDM 29.4 ٪ تأیید می کند.

“2022 سال نو مبارک بود”, یادداشت های کریستوف مارتین ، مدیر عامل (DG) رنو کامیون فرانسه.

در فرانسه ، 2023 از همان مسیر پیروی می کند ?

“نوت بوک های سفارش ما پر است”, DG را خوشحال می کند. با این وجود ، این انگیزه مثبت با مشکلات تهیه قطعات یدکی که به طولانی شدن زمان تحویل وسایل نقلیه کمک می کند ، ضعیف می شود.

“در حال حاضر ، زمان به دست آوردن یک کامیون رنو نوف هشت ماهه است”, رئیس هشدار می دهد. به دلیل مهلت های اضافی در بدن ، اوضاع برای حامل ها بدتر از تراکتورها است.

قیمت های موجود در بازار کامیون های جدید چگونه است ?

به دلیل مشکلات عرضه و تورم ، قیمت VI جدید بالا است. “در 18 ماه کامیون ها به طور متوسط ​​20 ٪ افزایش یافته است”, کریستوف مارتین را مشخص می کند.

این تخریب ها پیش بینی های فروش را در سال 2023 نامشخص می کند.

کامیون های رنو جهت گیری خود را به سمت کامیون برقی ادامه می دهد ?

بله ، به دلیل تعهدات دکربن سازی تعیین شده توسط اروپا ، که تولید کنندگان را وادار می کند تا انتشار CO2 خود را کاهش دهند.

کامیون های رنو مطابق با استراتژی گروه کامیون های ولوو ، در این نوع وسیله نقلیه بسیار جاه طلب است. استراتژی تمام الکتریکی با ایجاد موقعیت های خاص در سرویس تجاری ، در سازماندهی شرکت عواقب دارد. و حتی فراتر از آن ، با بسیج شبکه توزیع در اطراف این وسایل نقلیه جدید.

این توسط نتایج تحقق می یابد: در سال 2022 در اروپا ، کامیون های رنو 24.2 ٪ از بازار دامنه های میانی برقی را در اختیار داشتند. این صنعتگر 379 رنو کامیون الکترونیکی الکترونیکی D و D Wide را صورتحساب داد.

در فرانسه ، برند الماس به عنوان یک رهبر در تحرک برقی با 75 ٪ PDM در محدوده میانی (از 5 T تا 16 T) ضروری است.

با این وجود بازار جنینی است: سال گذشته 115 کامیون برقی بیش از 7.5 تن در فرانسه ثبت کرده است (برای اطلاعات بیشتر بر روی این پیوند کلیک کنید).

جاه طلبی او در کامیون هایی که در سال 2023 از سوخت فسیلی استفاده نمی کنند چیست؟ ?

“ما 500 ثبت نام از کامیون های برقی را در سال 2023 هدف قرار داده ایم و حداقل 25 ٪ از سفارشات کامیون که با سوخت های غیر فسیل کار می کنند”, اعلامیه کریستوف مارتین.

خدمات تجاری بر روی زباله های خانگی (BOM) متمرکز شده است. “نیمی از کامیون های برقی دستور BOM نگرانی را دادند, DG را ادامه می دهد. این بازار به 30 ٪ برقی تبدیل شده است و ما به خوبی قرار داریم “.

چه سرمایه گذاری نشان دهنده این جهت گیری به سمت کامیون برقی است ?

تمام استراتژی الکتریکی Renault Trucks بین 300 تا 400 میلیون یورو در سال ارزش دارد. “این 10 ٪ از سرمایه گذاری های گروه کامیون های ولوو را نشان می دهد”, کریستوف مارتین را مشخص می کند.

چگونه این برند شبکه توزیع را بسیج می کند ?

ظهور کامیون برقی یک تحول برای توزیع کنندگان است. مدل اقتصادی مبتنی بر خدمات پس از فروش دیگر مرتبط نیست. این وسایل نقلیه طول عمر طولانی تری دارند.

Renault Trucks دارای یک شبکه محلی عالی است ، دارایی در این بازار جدید برای تشخیص نیازها و پشتیبانی از حامل ها در استفاده های جدید. ناگهان این برند تلاش مهمی از منابع انسانی انجام می دهد: 6000 آموزش در زمینه برق در سال 2022 در شبکه انجام شد.

چگونه می توان دنده بالایی را روی کامیون برقی گرفت ?

“مقامات دولتی باید به ما کمک کنند, کریستوف مارتین را می شناسد. کامیون گرانتر است و شما باید به مشتریان کمک کنید تا از این دوره عبور کنند. سال گذشته ما به لطف فراخوان پروژه هایی که توسط دولت تنظیم شده بود ، موفق شدیم حدود 300 سفارش بگیریم “.

دولت این درخواست را شنیده است: تماس جدیدی برای پروژه های دستیابی به کامیون های برقی برقرار خواهد شد (برای اطلاعات بیشتر بر روی این پیوند کلیک کنید).

Renault Trucks در حال ادامه تلاش خود برای Biocarrant B100 است ?

“استفاده از B100 در چارچوب دکربن سازی معنی دارد, کریستوف مارتین را در نظر می گیرد. ما با همکاری گروه آوریل که آن را تولید می کند ، پیشگامان کامیون بودیم. این یک راه حل برای 10 سال در بخش ما است. یک راه حل ساده ، بدون هزینه اضافی ، که به شما امکان می دهد در صورت استفاده مجدد در یک کامیون ، برچسب Crit’air 1 را بدست آورید. می توان یک کامیون دیزل را در B100 بازپرداخت کرد ».

کامیون های رنو در سال 2022 2200 کامیون “B100 برگشت ناپذیر” را شارژ کردند.

چشم انداز یورو 7 برای کامیون های دیزل ، اجباری در سال 2027 ، این صنعتگر را می ترساند ?

به گفته DG France از رنو ، ورود این آیین نامه اروپایی یک ناهنجاری است. “این تأثیر حاشیه ای در دکربان شدن کامیون ها در مقایسه با یورو 6 خواهد داشت و به میلیون ها یورو برای سرمایه گذاری در توسعه محصول نیاز دارد. مشکل این است که از تولید کنندگان خواسته می شود همزمان در تمام فن آوری های جدید سرمایه گذاری کنند. بگذارید روی برقی و هیدروژن تمرکز کنیم “.

اطلاعات اضافی

(برای خواندن مقاله بر روی پیوند کلیک کنید)