تست – میکرولینو ، برقی بسیار کوچکی که باعث می شود عاشق ترافیک ترافیک ، تست میکرولینو (2022) باشد: نظر کامل ما – اتومبیل – Frandroid

ما میکرولینو ، رقیب دوست سیتروئن را بدون مجوز امتحان کردیم … اما با مجوز 16 سال سن

برجسته نمایش ? زمان باز کردن کج درب بزرگ ! یک مانور قابل استفاده ، بدون هیچ دسته ، به سادگی با فشار کوچک روی یک دکمه واقع در پهلو سمت راست و امکان دسترسی به یک نیمکت را فراهم می کند که می تواند دو بزرگسال را در خود جای دهد . حتی صندوق عقب سهم خود را از شگفتی های خود با حجم بار 230 لیتر ، بیش از یک فیات حرارتی 500 ذخیره می کند !

تست – میکرولینو ، برقی بسیار کوچکی که باعث می شود عاشق ترافیک باشد

تفسیر مجدد مدرن از Iteta BMW از دهه 1950 ، میکرولینو سوئیسی بسیار کوچک می خواهد به عنوان اولین کوادیک چرخه برقی برتر قرار گیرد. مسئولیت یک وسیله نقلیه شهری جدید را بر عهده بگیرید که به زودی در شهرهای ما ازدحام می شود.

تورین ، یک صبح زمستانی ، یک ماشین کوچک خنده دار کنجکاوی رهگذران را می کشد -by ! این حباب کوچک روی 4 چرخ با این حال با افرادی که در نمایشگاه های خودروهای اروپایی شرکت می کنند ارتباطی ندارد. و به دلایل خوب ، این شیء نورد که توسط Piedmontese خاص مشخص نشده است ، کسی نیست جز میکرولینو که شبحش یکی از ستاره های ژنو 2016 و اخیراً از جام جهانی پاریس 2022 بوده است .

از زمان ارائه آن در قالب یک مفهوم در سوئیس ، آب در زیر پل ها جاری شده است ، ویروس جهان را فلج کرده و کمبودها بر صنعت خودرو تأثیر گذاشته است. چه چیزی به میکرو ، شرکت زوریخ متخصص در اسکوتر ، اجازه می دهد تا به یک تولید کننده کوچک خودرو تبدیل شود و میکرولینو آن را پالایش کند .

میکرولینو

خوب است بدانید: پیش بینی خرید و فروش مجدد.

به لطف رتبه بندی خودکار توربو میکرولینو میکرولینو ، گزینه جایگزین برای ساحل آرگوس ، می توانید از فروش مجدد یا ارزش بازیابی وسیله نقلیه خود مطلع شوید.

کوتاه ترین از همه ?

از نظر زیبایی شناسی ، در مقایسه با مفهوم ، کمی تکامل یافته است. روح حباب به دلیل دهه 50 در آنجاست ، به حدی که می توان آن را به عنوان تفسیر مدرن از Iteta BMW در نظر گرفت . و با نگاهی به آن ، تمام جزئیات تحت درمان قرار گرفت. نوار LED در جلو ، نورهای کوچک در طرفین به عنوان شاخص ها و چراغهای جلو یا حتی چرخ های پشتی عقب عمل می کنند ، میکرولینو به معنای واقعی کلمه تمام سرها را می چرخاند . بین انگشت شست ، لبخندهای بزرگ و سؤالات بسیاری ، یک ماشین هرگز در طی یک گزارش واکنش های مثبت زیادی را برانگیخته است.

برجسته نمایش ? زمان باز کردن کج درب بزرگ ! یک مانور قابل استفاده ، بدون هیچ دسته ، به سادگی با فشار کوچک روی یک دکمه واقع در پهلو سمت راست و امکان دسترسی به یک نیمکت را فراهم می کند که می تواند دو بزرگسال را در خود جای دهد . حتی صندوق عقب سهم خود را از شگفتی های خود با حجم بار 230 لیتر ، بیش از یک فیات حرارتی 500 ذخیره می کند !

یک روش درمانی دیگر که در داخل آن انجام شده است ، یک نوار لمسی کوچک که برای مدیریت تهویه ، باز شدن تنه یا پیکربندی ابزار روی تخته استفاده می شود. و کمک به بسته شدن درب ، مانند لوکس ترین مدل ها . به طور خلاصه ، میکرولینو بسیار بهتر و حق بیمه بیشتری نسبت به سایر کوادریکس های برقی که ممکن است فقط یک چیز را با آنها به اشتراک بگذارد ، بلندگو قابل حمل برای موسیقی است.

ما میکرولینو ، رقیب دوست سیتروئن را بدون مجوز امتحان کردیم … اما با مجوز 16 سال سن

طولانی مدت ، سبد خرید جدید میکرولینو در نهایت وارد بازار فرانسه می شود. سوئیسی های کوچک در ایتالیا بدون مجوز (یا تقریبا) اولین دور خود را در پایتخت ایجاد کردند و ما خوش شانس بودیم که توانستیم چرخ را بگیریم. کمترین تجربه برای گفتن ، در یک UFO واقعی در نیمه راه بین موتور سیکلت و ماشین.

میکرولینو // منبع: ماری لیزاک برای Frandroid

از کجا بخریم
میکرولینو (2022) با بهترین قیمت ?

در حال حاضر هیچ پیشنهادی وجود ندارد

نظر کامل ما
میکرولینو (2022)

23 ژوئیه 2023 07/23/2023 • 18:01

گفتن اینکه او مورد نظر بود ، یک تفسیر خوب است. از آنجا که مدت زمان زیادی است که ما در مورد میکرولینو می شنویم ، این ماشین برقی کوچک که توسط بسیاری از آنها به عنوان احیای افسانه ای Iteta BMW که بین سالهای 1955 تا 1962 تولید شده است ، توصیف شده است. و به دلایل خوب, در نمایشگاه موتور ژنو در سال 2016 بود که ماشین کوچک شایان ستایش اولین قدم های خود را در مقابل مخاطب انجام می دهد احتمالاً کمی تعجب آور است. سپس ، دیگر خبری تا پایان سال 2022 نیست. در آن زمان ، نمایشگاه موتور پاریس درهای خود را باز می کند و ماشین برقی در واقع در کمال تعجب همه وجود دارد.

ما این شانس را داشتیم که از او عکاسی کنیم ، اما مهمتر از همه برای هدایت او به طور خلاصه در خیابان های پایتخت. چند ماه بعد, کوادریکسیکل سنگین کوچک دوباره در مورد او صحبت می کند ، وقتی که سرانجام به بازار فرانسه می رسد. به همین مناسبت ، برند میکرو ما را دعوت کرد تا چرخ آن را که موقعیتی شگفت انگیز را اتخاذ می کند ، بگیریم, در نیمه راه بین موتور سیکلت و ماشین. اما بین اولین ارائه خود ، به شکل یک مفهوم و این نسخه جدید ، زمان زیادی اتفاق افتاد ، که به این برند اجازه می داد تا به اسکوترهای خود معروف باشد ، آفرینش کوچک خود را اصلاح کند.

و اگر اندازه Riquiqui را نشان می دهد ، با طول کمتر از سه متر, او در واقع مزایای بسیاری دارد و برخی از شگفتی های کوچک را پنهان می کند. و مهمتر از همه ، او هیچ چیز برای حسادت به رقبای خاص ، از جمله دوست سیتروئن که در ابتدا فکر می کنیم. اما این Itetta 2 واقعاً ارزش دارد.0 در جاده ? برای فهمیدن ، ما چرخ آن را برای یک سفر کوچک در قلب پاریس گرفتیم !

برگه فنی میکرولینو (2022)

مدل میکرولینو (2022)
ابعاد 2.519 متر x 1.473 m x 1.501 متر
قدرت (اسب) 17 اسب
سطح استقلال رانندگی کمک شده (سطح 1)
حداکثر سرعت 90 کیلومتر در ساعت
ماشین نوع 2
قیمت ورودی 14990 یورو
قیمت 14990
برگه محصول

طراحی: میکرولینو یکپارچهسازی با سیستمعامل خوشمزه (2022)

یک چیز مسلم است ، این میکرولینو به دور از رفتن دور نیست. و به دلایل خوب ، ماشین شهر در نگاه اول سبکی قابل تشخیص را اتخاذ می کند ، که نتوانست رهگذران را به چالش بکشد -بسیاری از آنها برای عکاسی از ما در طول آزمایش ما. نوادگان شایسته ایزتا ، این تازه وارد بازار برخی از عناصر ماشین شهر آلمان را مانند شبح گرد و همچنین چراغهای قرار داده شده در طرفین می گیرد. اینها آشکارا در LED هستند, درست مثل باند سبک که از جلو و همچنین Dolce Mid -Range پایان می یابد. این نسخه همچنین توسط متمایز است عناصر مختلف کروم و همچنین توسط رینگ های سفید بسیار اصلی.

صورتهای اتومبیل برقی بسیار تصفیه شده است و مشبک ندارد ، حتی به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود. این تغییر می کند ، و لزوماً چیز بدی نیست ، کاملاً برعکس. اما به ویژه در پروفایل است که میکرولینو بیشترین چالش ها را دارد. و به دلایل خوب ، یک شبح بسیار حیرت انگیز ، تقریباً مثلثی را به نمایش می گذارد. خوشبختانه ، برچسب های بزرگ که در طرفین قرار گرفته اند ، نام مدل را نشان می دهند ، زیرا بسیاری از رهگذران -بارها هویت UFO ما را روی چرخ ها زیر سوال می برند. دو سبک از رینگ 13 اینچی در تنظیم کننده ، به رنگ سفید و سیاه و به خصوص بدون هیچ هزینه اضافی در دسترس هستند.

در مجموع, کمتر از شش رنگ ارائه نمی شود در پایان Dolce ، در حالی که نوع Competizione با سایه های خاکستری ، سیاه ، آبی و سبز تیره در دسترس است. از طرف ما ، ما تصمیم گرفتیم که میلانو قرمز ، همراه با یک سقف سفید که ظاهری پرنعمت به ماشین ما می دهد. همچنین در پشت ، ماشین الکتریک شهر آشکارا بسیار اصلی است ، در اینجا دوباره نوار نازک از LED ها که از کل سپر عبور می کند. این با نام مارک موجود در تمام نامه ها غلبه شده است ، در حالی که شما هیچ آرم روی بدنه خودرو پیدا نخواهید کرد ، به جز نام مارک در جلو.

ارسال طول تنها 2.25 متر, میکرولینو نام خود را بسیار خوب دارد و در همه جا در شهر دزدکی می کند ، زیرا ما توانستیم در طول چنگال خود آزمایش کنیم. علاوه بر این ، این برند در اندازه کوچک خود یک استدلال شوک را ایجاد می کند و می گوید که می توان سه نسخه از ماشین شهر را در یک پارکینگ واحد پارک کرد. از طرف دیگر ، شرکت سوئیسی با CX (ضریب آموزش دیده) خودروی کوچک خود با تمام طراحی های محدود ارتباط برقرار نمی کند.

سکونت: تعجب آور ! میکرولینو (2022)

نیازی نیست که یک بخشنده باشید تا مشکوک باشید سکونت این میکرولینو صریحاً نقطه قوت آن نیست. اگر متأسفانه سازنده در پایه چرخ خود ارتباط برقرار نکند ، به نظر می رسد که دومی حداکثر از پنجاه متر بیشتر به نظر می رسد. بنابراین به ناچار ، وقتی وارد هیئت مدیره می شویم ، انتظار داریم خودمان را مانند ساردین محکم کنیم. و با این حال ، ماشین برقی کوچک ما در واقع بسیار تعجب آور است. اما قبل از وارد کردن جزئیات ، اجازه دهید چند ثانیه در دسترسی به صفحه زندگی کنیم. مانند هر وسیله نقلیه کلاسیک دیگر ، هیچ درهایی در هر طرف ماشین وجود ندارد ، اما یک دهانه در جلو. یک فشار ساده از یک دکمه به شما امکان می دهد تا آن را باز کنید.

سپس فقط وارد وسیله نقلیه شوید و سپس مستقر شوید نیمکت کوچک که برای اسکان دو نفر طراحی شده است, راننده و مسافرش. و در برابر همه شانس ها ، بسیار راحت است ، حتی اگر خلاصه باقی بماند. در واقع ، اگر بتواند به صورت دستی پیش برود و عقب نشینی کند ، به دو صورت جدا نمی شود. این بدان معنی است که سرنشینان علاقه بیشتری به ایجاد اندازه یکسان کم و بیش دارند. یک سیستم متفاوت از دوست سیتروئن و فیات توپولینو ، جایی که صندلی مسافر کاملاً بی حرکت است. همچنین توجه داشته باشید که پرونده تعظیم نمی کند, اما خوشبختانه با یک زاویه نسبتاً راحت در موقعیت کاملاً مناسب قرار گرفته است.

اگر به نظر می رسد این ماشین برای الگوهای کوچک طراحی شده است ، همه ما از همان ابراز ابراز می کنیم که فرمان کمی دور است وقتی 1.80 متر نیست ، که می تواند به راحتی در رانندگی آسیب برساند. بدون تعجب, مواد واقعاً تصفیه نشده اند, و البته ما متوجه وجود پلاستیک های بسیار سخت و دانه ای در همه جا هستیم. پارچه خاکستری نیمکت کاملاً زیبا است ، و همچنین در داشبورد یافت می شود. این آشکارا بسیار خلاصه است اما عملکردی باقی مانده است. فقط نزولی ، پیدا کردن نحوه باز کردن درب و بیرون آمدن از ماشین پس از داخل بسیار دشوار است. در واقع لازم است یک دکمه کوچک را که در پشت نوار سیاه پنهان شده است ، فشار دهید.

بنابراین بخش خرد شهر بسیار جادار است ، بسیار بیشتر از آنچه می توانستیم با نگاه کردن به آن برای اولین بار انتظار داشته باشیم. البته بهتر است از نصب دو الگوی بزرگ در هیئت مدیره خودداری کنید ، زیرا زندگی مشترک ممکن است پیچیده باشد. اما جایی که ماشین بیشتر از همه ما را غافلگیر می کند ، با توجه به تنه است. دومی واقعاً بسیار جادار است ، زیرااین یک حجم سخاوتمندانه 230 لیتر را نشان می دهد. برای مقایسه ، Fiat 500E فقط با وجود طول 3.63 متر 185 لیتر ارائه می دهد. یک تفاوت مقدس به نفع میکرولینو !

Infodencing: حداقل میکرولینو سختگیرانه (2022)

همانطور که مشاهده می کنید ، این میکرولینو کاملاً در حال سوختن اضافی نیست و از همه کاربردی است. بدون مصنوعی ، هر عنصر یک ابزار دارد. و بنابراین این ماشین آشکارا در کمبود صفحه نمایش ها نیست ، به منظور کاهش هزینه های تولید. بنابراین او خود را به یک دال دیجیتال مناسب مجهز نمی کند ، اما او هنوز یک صفحه لمسی کوچک دارد. بدون شک از استفاده از GPS ، Apple CarPlay یا Android Auto Navigation استفاده کنید زیرا فقط برخی از ویژگی ها را شامل می شود.

اینها عمدتاً تنظیمات هستند ، به خصوص برای تهویه ، که باعث ایجاد سشوار کامل می شود. توجه, ماشین تهویه مطبوع ندارد. در پشت فرمان کوچک سه نقطه ای با طراحی نسبتاً چاپلوسی ، راننده همچنین یک گوشی دیجیتالی کوچک را یادداشت می کند. دومی دارای یک نمایش مدرن و بسیار موفق است و تمام اطلاعات مهم را برای رانندگی به روشی روشن نشان می دهد. ما به طور خاص پیدا می کنیم سرعت ، استقلال باقی مانده و همچنین مصرف برق و سطح بازسازی در ترمز.

دو کالای واحد روی ستون فرمان به شما امکان می دهد شاخص ها و همچنین برف پاک کن را فعال کنید. هیچ عملکردی با تکنولوژی بالا در این وسیله نقلیه وجود ندارد ، که واقعاً حداقل اتحادیه را از نظر فناوری ارائه می دهد. باید به خاطر داشته باشید کهاین یک چهار چرخه سنگین ساده است و نه یک ماشین واقعی به شدت صحبت می کند و طبیعی است که یک موقوفه بسیار سخاوتمندانه ندارد. با این حال ، با توجه به قیمت آن ، ما می توانستیم انتظار کمی بهتر از همه را داشته باشیم. ما از حضور چهار سوکت کلاسیک USB قدردانی می کنیم. از طرف دیگر ، هیچ درگاه USB-C وجود ندارد.

اگر می خواهید از ناوبری GPS استفاده کنید ، باید مجبور شوید از تلفن هوشمند و پشتیبانی اختصاصی خود استفاده کنید. که لزوما چیز بدی نیست ، زیرا به عنوان مثال از پایان دادن به یک صفحه نمایش سریع منسوخ یا ضعیف جلوگیری می کند. به خصوص از آنجا که بیشتر و بیشتر تولید کنندگان این نوع راه حل از جمله Dacia یا Citroën را با مفهوم آن OLI ارائه می دهند. راهی برای محدود کردن هزینه های تولید و همچنین قیمت نهایی پرداخت شده توسط مشتری ، که در حال حاضر بسیار زیاد است ، بعداً خواهید دید.

رانندگی: برش برای میکرولینو شهر (2022)

اکنون زمان آن رسیده است که کلید کوچک را بچرخانیم ، حرکتی که دیگر از آن استفاده نمی کنیم ، برای شروع ماشین برقی سیتی. به ناچار ، ما انتظار داریم صدای موتور گرمای قدیمی قدیمی داشته باشیم اما فقط سکوت است که به ایستگاه رانندگی حمله می کند ، زیرا ماشین کوچک ما خوب است توسط یک بلوک الکتریکی حرکت می کند. این به طور منطقی یک قدرت بسیار کوچک را نشان می دهد ، که فقط در 12.5 کیلو وات نمایش داده می شود, که معادل حدود 17 اسب است برای یک زن و شوهر 89 نانومتر. یک پیکربندی واحد ارائه می شود ، در حالی که سه اندازه باتری در کاتالوگ موجود است.

این ارقام به این معنی است که میکرولینو را می توان از 16 سالگی هدایت کرد ، با مجوز B1 (125 سی سی) از آن زماناو بخشی از گروه L7E است.

در واقع قدرتمندتر از یک دوست سیتروئن است ، که یک چهار چرخه سبک (در دسترس از 14 سالگی و در 45 کیلومتر در ساعت در دسترس است) ، مانند Estesta Biro ، به عنوان مثال ، سپس فقط در 8 اسب پلید. و این تفاوت واقعاً احساس می شود ، زیرا مدل تست ما کاملاً سرگرم کننده است ، حتی اگر حداکثر سرعت آن نمی تواند از 90 کیلومتر در ساعت تجاوز کند.

در اینجا ، ما به وضوح در مورد 0 تا 100 کیلومتر در ساعت صحبت نمی کنیم بلکه در مورد 0 تا 50 کیلومتر در ساعت ، که در پنج ثانیه ساخته شده است. که نسبتاً شریف و به اندازه کافی برای لذت بردن از شروع نسبتاً پر جنب و جوش در چراغ قرمز است. همچنین می توان حالت Sport را شروع کرد ، که پاسخ صریح تری از شتاب دهنده ارائه می دهد. و واقعاً احساس می کند !

در برابر همه انتظارات ، ماشین برقی سیتی بسیار سرگرم کننده است ، به ویژه از ابعاد کاهش یافته و هسته های Riquiqui آن. جهت آن انعطاف پذیر است ، اما آموزنده و قطر سرقت بسیار کوتاه آن به این معنی است که ماشین می تواند در یک دستمال جیب تبدیل شود. پارکینگ نیز بازی کودک است ، حتی اگر دید توسط آن بهبود یابد اضافه کردن یک آینه داخلی. به خصوص از آنجا که آنهایی که در طرفین نصب شده اند با طعم ما کمی کوچک هستند. کاهش وزن میکرولینو ، که تنها در 435 کیلو از باتری نمایش داده می شود ، آن را حتی چابک تر می کند ، در حالی که ترمز برای این نوع وسیله نقلیه صحیح است.

البته میرایی راحت ترین بازار نیست و ماشین تمایل دارد کمی محکم روی عقب مانده ها و سایر نقص های روسازی. خوشبختانه ، نیمکت کاملاً راحت است ! ما همچنین از عایق صوتی خوب میکرولینو خود قدردانی می کنیم ، به این واقعیت که او نمی تواند خیلی سریع سوار شود. سرانجام ، و حتی اگر در این ماشین احساس خیلی کمتری دارید که ندارد نه کیسه های هوا ، نه ABS و نه ESP, احساس امنیت وجود دارد. این به لطف رفتار نسبتاً سالم خودرو و همچنین شاسی آزاد آن در آلومینیوم ، مانند مثال در تسلا.

استقلال ، باتری و میکرولینو (2022)

این میکرولینو کوچک جدید دارای یک باتری NCM (نیکل – کولت منگنز) است ، فناوری اتخاذ شده توسط اکثر تولید کنندگان. اگر کمی گرانتر از LFP (لیتیوم – آهن – فسفات) باشد ، دومی این مزیت را داردچگالی انرژی بیشتری را ارائه دهید. این بدان معنی است که برای همان اندازه ، یک باتری NCM می تواند برق بیشتری را ذخیره کند. و این یک دارایی واقعی است ، زیرا این امکان را می دهد تا یک استقلال سخاوتمندتر ، بدون افزایش وزن باتلاق و بنابراین ماشین ، ارائه دهد. زیرا می دانیم که یک بسته خیلی بزرگ نیز اشکالاتی دارد.

ماشین برقی سیتی در سه نسخه با قابلیت باتری بسیار مجزا در دسترس است, یعنی 6 ، 10.5 و 14 کیلووات ساعت. بسته هایی که به آن اجازه می دهند نمایش داده شود یک استقلال مربوطه از 91 ، 177 و 230 کیلومتر. مراقب باشید ، زیرا این چرخه تأیید WLTP نیست که در اینجا مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا میکرولینو یک چهارگوش سنگین است و یک ماشین مناسب نیست. بنابراین این چرخه WMTC است که در اینجا مورد توجه قرار می گیرد ، به عنوان مثال ، ما چند هفته زودتر آزمایش کردیم. برای مقایسه ، Citroën AMI مجهز به باتری 5.5 کیلووات ساعت منحصر به فرد است و طیف وسیعی از 75 کیلومتر را نشان می دهد.

متأسفانه ، گوشی دیجیتالی ماشین شهر اجازه نمی دهد که مصرف را بشناسد ، در حالی که سازنده در مورد این اطلاعات ارتباط برقرار نمی کند. با این حال ، ما می دانیم که این نوع وسیله نقلیه تقریباً دو برابر یک ماشین برقی معمولی مصرف می کند. همچنین لازم است ضررهای مربوط به شارژ ، که اغلب کنار گذاشته می شوند ، در نظر بگیریم ، اما همانطور که قبلاً توضیح دادیم ، بسیار بازی می کنند.

اما در مورد شارژ مجدد ماشین کوچک شایان ستایش ما چه می کنید ? انجام شده, این با پایانه های سریع سازگار نیست و شما باید با باتری 6 کیلووات ساعت و 2.6 کیلو وات در 10/5 و 14 کیلووات ساعت از 1.35 کیلووات و 6 کیلو وات و 6 کیلووات باتری راضی باشید.

نتیجه, برای بسته های 6 و 14 کیلووات ساعت 4 ساعت طول می کشد در یک سوکت خانگی کلاسیک و 3 ساعت برای ظرفیت 10.5 کیلووات ساعت. بهتر است بیش از حد عجله نباشید ، در حالی که میکرولینو را نمی توان در جریان متناوب روی یک جعبه دیواری شارژ کرد ، زیرا شارژر نوع ندارد 2. که برعکس مورد رقیب آن ، میلی لیگیر است. امیدوارم که در آینده برای ماشین سوئیسی کوچک ما تغییر کند ..

قیمت ، رقابت و در دسترس بودن میکرولینو (2022)

میکرولینو در دسترس است از 17.990 یورو در نسخه شهری خود ورود به سطح ، شریک سریال با باتری 6 کیلووات ساعت. با این حال امکان انتخاب یک نوع کارآمدتر ، با Dolce که با سه بسته در دسترس است ، امکان پذیر است. این همچنین مجهز به نوار نور LED در جلو و همچنین جزئیات Chrome و گزینه های منحصر به فرد طراحی داخلی است. برای این کار ، شما باید کمتر از 19990 یورو بپردازید. سرانجام ، پایان مسابقه به صورت استاندارد با باتری 10.5 کیلووات ساعت و سانروف برای مبلغ کوکت 21.990 یورو تحویل داده می شود.

در هر صورت ، ماشین شهر واجد شرایط است پاداش زیست محیطی 900 یورو, که می تواند به سمت بالا تجدید نظر شود حتی اگر هنوز توسط دولت تأیید نشده باشد. نسخه راه اندازی سری Pioneer نیز برای 22.990 یورو ارائه شده است اما به 999 نسخه اول محدود شده است. با باتری 10.5 کیلووات ساعت و همچنین یک بشقاب حکاکی شده از شماره ماشین همراه است. برای این قیمت ، شما همچنین به یک اسکوتر برقی میکرو اکسپلورر برقی ، تحویل اولویت و همچنین دسترسی به رویدادهای انحصاری نیز حق خواهید داشت.

ماشین برقی شهر آشکارا در سرزمین سیتروئن امی شکار می کند ، که از 7990 یورو شروع می شود ، اما این تنها رقیب میکرولینو ما نیست. ما همچنین می توانیم Myli Ligier را که قیمت 12،499 یورو و همچنین بهار Dacia را نشان می دهد ، نقل قول کنیم. اگر بخشی از همان گروه نباشد ، از آنجا که از 20800 یورو شروع می شود ، قیمت آن کاملاً نزدیک است و واجد شرایط پاداش 5000 یورو است ، که پس از کسر 15800 یورو می دهد. ما همچنین می توانیم Xev Yoyo جدید را که ما نیز امتحان کردیم استناد کنیم رنو Twizy ، که از 11400 یورو شروع می شود, پاداش استنباط می کند ، اما بازاریابی آن در حالی که منتظر دوئل متحرک است ، به تازگی قطع شده است.