تست جدید تویوتا پریوس (2023): هیبرید قابل شارژ با هر هزینه ، تست ویدیو – تویوتا پریوس (2023): غیرقابل تشخیص

تست ویدیو – تویوتا پریوس (2023): غیرقابل تشخیص

Contents

معمولاً نسبتاً محتاطانه ، نه برای گفتن تیمور ، تویوتا تمام رقبای خود را غافلگیر می کند وقتی که در سال 1997 ، این برند یک ماشین ترکیبی را ارائه می دهد که در نظر گرفته می شود در سری تولید می شود. و پریوس ، از آنجا که این همان چیزی است که در مورد آن است ، نمی تواند خنده های گلو را که بیشتر رقبای ژاپنی ها را مستقر کرده است ، ایجاد کند. اول از همه به این دلیل که خط سه ولت آن به ویژه دست و پا چلفتی است. سپس ، زیرا هیچ کس به موفقیت چنین حرکتی اعتقاد ندارد.

تست جدید تویوتا پریوس (2023): هیبرید قابل شارژ با هر هزینه

مقاله افزونه Toyota Prius 5

تویوتا پریوس ، که در یک ربع قرن قبل در دنیای هیبریداسیون متحول شد ، با تحول جدیدی باز می گردد. این نسل پنجم از پریوس امروزه توسط یک سیستم هیبریدی قابل شارژ ، که باعث بهبود کارایی آن می شود ، حرکت می کند ، اما قیمت آن را نیز افزایش می دهد. آیا این پریوس 5 ، همیشه بینایی ، می تواند یک بار دیگر اغوا کند ? حکم ما.

دوران جدید ، چهره جدید برای پریوس

در مورد تویوتا پریوس با یک علاقه مندان به خودرو صحبت کنید و اگر یک تاکسی باشد ، یک خنده مسخره ، بی تفاوتی یا علاقه خاصی خواهید داشت. با این حال ، این نسل پنجم اوضاع را تغییر می دهد زیرا ، برای اولین بار در تاریخ خود ، پریوس ، که زمانی به دوستداران طبیعت اختصاص یافته بود ، دوستداران ماشین را نیز اغوا می کند. پریوس جدید با بینی کوسه ، رینگ های 19 اینچی آن ، 2.2 سانتی متر ، سقف پایین آن 5 سانتی متر ، چرخ چرخ دستی آن با همان اندازه و سایه زرد خردل آن ، چهره جدیدی را نشان می دهد. اگرچه این تحول می تواند وفاداران مدل را گیج کند ، اما مطمئن باشید: علیرغم بحران آشکار نوجوانی در 26 سال ، مشهورترین هیبریدها نمادی از بوم شناسی است.

قابلیت اطمینان تویوتا پریوس 5

یکی از مهمترین دارایی های تویوتا پریوس از اعتبار خود برای قابلیت اطمینان باقی مانده است. برند ژاپنی یک اسطوره واقعی در مورد پایداری خودروهای خود ایجاد کرده است و پریوس به عنوان یک مدل برجسته ، از این قانون فرار نمی کند. پریوس جدید با بزرگترین باتری ظرفیت جدید ، مکانیک کنترل شده و معماری کنترل شده آن ، برای مقاومت در برابر سخت گیری های زندگی روزمره طراحی شده است. بیمه برای کسانی که از هزینه های پیش بینی نشده نمی ترسند.

عملکرد چشمگیر

Prius 2023 نوید انتشار CO2 به همان اندازه 11 گرم در کیلومتر و مصرف مخلوط فقط 0.5 L/100 KM ، عملکردی که به لطف استاندارد WLTP امکان پذیر است. دومی به ویژه با هیبریدهای قابل شارژ خفیف است و 100 ٪ رانندگی برقی را در دو سوم چرخه تأیید مجاز می کند. این یک مزیت برای پریوس است که باتری آن با ظرفیت افزایش یافته است ، از 8.8 کیلووات ساعت به 13.6 کیلووات ساعت برای این نسل جدید می رود.

Eco-Driving: یک دارایی دیگر

به لطف سیستم بازیابی انرژی ، تجربه رانندگی Prius 5 نیز به یک بازی رانندگی در محیط زیست تبدیل می شود. بازی ای که می تواند به اقتصاد واقعی تبدیل شود. بسته به شرایط رانندگی ، ماشین می تواند انرژی را در مراحل ترمز بازسازی کند و آن را برای استفاده بعدی ذخیره کند. یک مزیت گرانبها برای ساکنان شهر که بخش بزرگی از وقت خود را می گذرانند و شتاب می گیرند.

استقلال و شارژ Prius 2023

کاهش هیبریدی قابل شارژ ، که در سال 2012 با پریوس 3 معرفی شد ، تقریباً دو برابر استقلال الکتریکی آن در هر نسل شد و به اوج خود رسید 86 کیلومتر برای پریوس 5 که با چرخ های 17 اینچی خود نصب شده است. این یک رکورد در میان شارژ ترکیبی جمع و جور است. با این حال ، همه چیز گلگون نیست. Prius 2023 یکی از طولانی ترین زمان های شارژ در بین رقبای خود را دارد ، با حداقل 4 ساعت ضروری. تنها رستگاری آن می تواند سقف خورشیدی آن مجهز به سلولهای فتوولتائیک باشد که قادر به بهبودی تا زمانی است 9 کیلومتر استقلال در روز, اما این تجهیزات فقط در پایان بالا ، برای قیمت خرید بالاتر از آن در دسترس است 51000 یورو.

تجهیزات و فن آوری های پریوس 5

در سطح فن آوری ، پریوس 5 با تجهیزات مدرن مانند سیستم رانندگی نیمه خودمختار تویوتا Sense Sense 2 ظاهر می شود.5 ، صفحه نمایش سر یا شارژر تلفن هوشمند بی سیم. بدون فراموش کردن سیستم سرگرمی آن که Android Auto و Apple CarPlay را ادغام می کند و اتصال بهینه را فراهم می کند.

تجربه رانندگی

پریوس جدید ، که به دنبال اغوا کردن رانندگان ورزشی است ، ویژگی های شایسته کوپه را به تصویب می رساند. احساس رانندگی در مقایسه با نسل قبلی به طور قابل توجهی بهبود یافته است و راحتی و لذت بیشتری را در پشت فرمان ارائه می دهد. سه حالت رانندگی در Prius جدید موجود است: 100 ٪ برقی (EV) ، هیبرید (HV) و Auto. همه یک تجربه رانندگی جداگانه ، مناسب برای موقعیت های مختلف رانندگی و ترجیحات راننده ارائه می دهند.

فضای داخلی پریوس

علی رغم عجیب و غریب بیرونی ، فضای داخلی پریوس تمام عجیب و غریب های آن را منحصر به فرد از بین می برد. ابزار دقیق اکنون به سمت راننده گرایش یافته است و اطلاعات را در دسترس تر می کند. با این حال ، با وجود صفحه لمسی 12.3 اینچ و بصری 12.3 اینچ ، ارگونومی می تواند بهبود یابد.

قیمت و رقابت از تویوتا پریوس 5

محروم از نسخه کامل ترکیبی خود ، پلاگین جدید پلاگین Prius از هزینه باتری خود ده برابر بیشتر رنج می برد. قیمت شروع در حال افزایش است 43.900 یورو برای سطح پویا مجهز به چاه. این قیمت برای سطح طراحی به 46.900 یورو صعود می کند و حتی می رسد 51،200 یورو برای نسخه مجموعه با سقف خورشیدی آن. یک سرمایه گذاری اساسی که می تواند خریداران خاصی را منصرف کند. در مقایسه با قیمت پرتاب پریوس قدیمی ، که بود 30،950 یورو برای نسخه کامل ترکیبی در سال 2021 ، آخرین ماه فروش آن (نسخه PHEV در آن زمان 40،600 یورو بود) ، علاوه بر این سنگین است.

نظر ما در مورد تویوتا پریوس 2023

در پایان ، پریوس 5 یک ماشین بینایی است ، که با کسانی که به دنبال یک راه حل سازگار با محیط زیست و با راحتی رانندگی بهینه هستند ، سازگار است. با وجود قیمت بالای آن ، استقلال و اجراهایی را ارائه می دهد که نوار بالایی را برای رقابت قرار می دهد. با این وجود ، طراحی رادیکال آن و قیمت آن می تواند برخی را دلسرد کند ، که با گزینه های معمولی یا ممتاز تر روبرو هستند.

ماشین هیبریدی خود را در یکی از 153 نمایندگی در Gueudet 1880 خریداری یا نگهداری کنید. به عنوان یک کلیک ساده است !

بیش از 500 مدل ترکیبی و 400 مدل برقی استفاده شده در شبکه Gueudet 1880.

“برای سفرهای کوتاه ، پیاده روی یا دوچرخه سواری #SédéplacePolluer”

تست ویدیو – تویوتا پریوس (2023): غیرقابل تشخیص

اگر از نظر فنی ، پریوس همیشه قابل توجه بوده است ، گفتن به همان اندازه از نظر طراحی و لذت رانندگی دشوار است. کسی که در سال 1997 اولین اتومبیل استاندارد هیبریدی در جهان بود ، همچنین با گذشت سالها و ورود رقبا ، علاقه زیادی را از دست داد … و مشتریان. اما در تویوتا ، ما نوعی نیستیم که حوله را پرتاب کنیم. همچنین ، این پیشگام با یک نسل پنجم کاملاً اصلاح شده به ما باز می گردد. و نه تنها در سطح زیبایی شناسی از آنجا که فقط در هیبرید قابل شارژ در دسترس است.

تست ویدیو - تویوتا پریوس (2023): غیرقابل تشخیص

نوشتن

فقط در هیبرید قابل شارژ

از 43.900 یورو

معمولاً نسبتاً محتاطانه ، نه برای گفتن تیمور ، تویوتا تمام رقبای خود را غافلگیر می کند وقتی که در سال 1997 ، این برند یک ماشین ترکیبی را ارائه می دهد که در نظر گرفته می شود در سری تولید می شود. و پریوس ، از آنجا که این همان چیزی است که در مورد آن است ، نمی تواند خنده های گلو را که بیشتر رقبای ژاپنی ها را مستقر کرده است ، ایجاد کند. اول از همه به این دلیل که خط سه ولت آن به ویژه دست و پا چلفتی است. سپس ، زیرا هیچ کس به موفقیت چنین حرکتی اعتقاد ندارد.

تست ویدیو – تویوتا پریوس (2023): غیرقابل تشخیص

نسل اول پریوس (1997-2003) نسل دوم پریوس (2004-2009)

اگر موفقیت عزت نسل اول با بسیاری از مخزن ها موافق باشد ، آنها شروع به تجدید نظر در موقعیت خود می کنند که در سال 2003 ، حجاب در نسل دوم برداشته شد. هیچ سدان 4 دور و نه زشت دیگر ، یک مدل 5 دره ای را قرار دهید که مشخصات آینده آن به آن اجازه می دهد تا سپس یکی از بهترین میزان نفوذ در هوا را به نمایش بگذارد. آنجا داستان موفقیت پرتاب شده است. در اوایل سال 2005 ، سالانه 100000 نسخه به فروش می رسد. سه سال بعد ، میلیون پریوس از کانال ها بیرون می آید. این رقم در اکتبر 2010 دو برابر شده است.

نسل 3 پریوس (2009-2016) نسل چهارم پریوس (2016-2022)

در همین حال ، تویوتا ، که هیچ تردیدی در مورد اشتهای مشتریان جهانی برای فناوری ترکیبی ندارد ، مدلهایی را که استفاده می کنند چند برابر می کند. این به دنبال Auris ، Yaris ، Corolla ، C-HR ، RAV4 … تا به امروز ، بیش از 40 مدل هیبریدی تویوتا در بیش از 90 کشور جهان ارائه می شود و بیش از 20 میلیون اتومبیل با استفاده از فناوری HSD (درایو هم افزایی هیبریدی) پیدا کردند.

ترسیم استرن بسیار تصفیه شده تر از پریوس قبلی است. نقاشی او عناصر سبک را از میرای و GR Supra می گیرد

و پریوس در همه اینها ? خوب ، او کار خود را با خطوط به طور فزاینده جسورانه ادامه داد – زبانهای بد می گویند شکنجه شده – که تا آنجا پیش می رود که بخش بزرگی از مشتریان را قرار دهد. و آمار فروش سال به سال کاهش می یابد. با چنین سناریویی ، بسیاری از تولید کنندگان در حوله پرتاب می شدند. حتی در گروه ژاپنی ، برخی از اهمیت توسعه نسل پنجم شک کرده اند. یا با تبدیل آن به یک SUV.

خبرنامه

رنسانس بیش از یک تکامل

سرانجام ، در 16 نوامبر ، پریوس که به صورت عمومی خطوط اصلی را از سر می گیرد ، به معنای واقعی کلمه با توجه به نقاشی بدن آن ، نسل های 2 ، 3 و 4. مانند مدلی که پیش از آن بود ، از دو نوع موتور استفاده می کند, کاملاً ترکیبی و هیبرید قابل شارژ. با این حال ، اولین راه به اروپا نمی رود. در واقع ، در این بازار ، تویوتا می خواهد که پریوس پیشرفت خاصی از فناوری را حفظ کند و ضرب هیبریدهای ساده در مارک تجاری دیگر اجازه نمی دهد این فناوری بتواند این وضعیت را ادعا کند.

بنابراین اکنون ، اکنون ، برای موتور 223 اسب بخار قدرت به تنهایی ، از عروسی یک 2 تشکیل شده است.0 جوهر 152 اسب بخار و بلوک الکتریکی 163 اسب بخار. در مقایسه با هیبرید قابل شارژ قبلی پریوس ، ظرفیت باتری باعث جهش بزرگی می شود ، با این حال ، اکنون 13.6 کیلووات ساعت.

رئیس بالای مکان های جلوی ، که یک سقف مناسب برای راننده و مسافر جلو تضمین می کند ، ناپدید شده است

از نظر زیبایی شناختی ، اگر در نگاه اول مشخصات پریوس را بشناسیم ، چاپ عمومی به ویژه متفاوت است. در واقع ، Prius V کوتاه تر است (4.60 متر به جای 4.65 متر) ، کمی گسترده تر (1.78 متر در برابر 1.76 متر) و پایین تر (1.43 متر به جای 1 ، 47 متر) که چهارمین اوپوس. از سدان “monospacization” ، پریوس بدین ترتیب به یک کوپه 5 دره تبدیل می شود.

بسیاری از جزئیات همچنین پویایی بصری خودرو را برجسته می کنند ، مانند “منقار” مشرف به مشبک ، ردیف دوتایی روشنایی و استرن که تأثیرات Mirai و GR Supra را مخلوط می کند.

تنگ

انتخاب های معماری انجام شده توسط تویوتا بدون عواقب در فضای اختصاص داده شده به سرنشینان نیست. علاوه بر این ، سازنده اکنون این مدل را در بخش C طبقه بندی می کند ، یعنی پژو 308 و فولکس واگن گلف ، در حالی که نسل قبلی متعلق به گروه D بود (سری BMW 3 ، پژو 508 و غیره).

صندلی های جلو پوشانده شده اما با این وجود راحت است کارت قرمز برای Prius و نگهبان قابل اجرا آن در پشت بام در صندلی های عقب

بنابراین با قرار گرفتن در هیئت مدیره ، از این رو ضروری خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که به غرفه برخورد نکنید و در قسمت جلو یا عقب مستقر شویم. این فضا در واقع به جز با توجه به سقف ، مجازات شده ، بر روی مدل تست ما ، توسط سقف شیشه ای پانوراما ، واقعاً فاقد جلو نیست. روی نیمکت ، این یک داستان کاملاً متفاوت است. فضای پا در واقع شایسته یک سدان جمع و جور است ، اما بیش از 1M75 جمجمه خود را در برابر غرفه مالش می دهد.

صندوق عقب ، در بهترین حالت ، 3 چمدان در قالب کابین را می پذیرد پرونده نیمکت مطابق نمودار 1/3-2/3 کاهش می یابد. در این پیکربندی ، کف بارگذاری مسطح است

و این عدم سکونت حتی با تمایل به حفظ حجم بارگیری حتی توجیه نمی شود. با 284 لیتر ، پریوس نسبت به بیشتر اتومبیل های شهری سخاوتمندانه است. در طول عزیمت آخر هفته ، شما باید یاد بگیرید که سفر به نور داشته باشید.

ارائه داخلی کاملاً بررسی شد. برای اولین بار ، گوشی ابزار دقیق از موقعیت مرکزی در مقابل راننده خارج می شود. با این حال ، مانند BZ4X یا Peugeot I-Cockpit ، که به شما امکان می دهد بدون اینکه چشمان خود را ترک کنید ، با آن مشورت کنید. به طور طبیعی ، آنالوگ در اینجا دیگر جای خود را ندارد و تمام اطلاعات توسط یک دال دیجیتال ارائه می شود. کنسول مرکزی ، از طرف خود ، خسته شده و بسیار کمتر از گذشته است. پد لمسی که اکنون در بالای داشبورد قرار دارد ، این کاهش وزن آرایشی را به شما اجازه داده است. ذکر ویژه برای سفارشات تهویه مطبوع ، که همیشه موضوع جوش های فیزیکی هستند ، اگرچه کمی خواندنی وجود دارد ، اما در لوح مذکور یکپارچه نشده است.

داشبورد هوشیار تر است. ترکیبی D

اگر در نگاه اول ، مبلمان روی تخته مدرن و تمسخر به نظر می رسد ، در برابر یک معاینه کمی پیشرفته مقاومت نمی کند. مسلماً ، پلاستیک های کف سازی مانند هرگز در پریوس حضور ندارند ، اما پسر عموی سفت و سخت آنها و کیفیت پایین هنوز در آنجا هستند. و گاهی اوقات در زمینه دید مستقیم سرنشینان ، همانطور که در مورد عنصری که منطقه بین فرمان و ترکیب ابزار دقیق را می پوشاند ، وجود دارد. بیایید شکایات خود را با فرمان ببندیم ، صورت فلش با جوش های کوچک که عملکرد دقیق آنها در حال تلاش است ، حتی پس از چند ساعت صرف شده در هیئت مدیره.

بیایید با استقبال از تلاشهای انجام شده از نظر کیفیت مجامع ، یک یادداشت مثبت را به پایان برسانیم.

  • طول: NC
  • عرض: NC
  • قد: NC
  • تعداد مکان ها: NC
  • حجم قفسه سینه: NC / NC
  • گیربکس: خودکار.
  • سوخت: بنزین برقی هیبرید
  • میزان انتشار CO2: NC
  • مالوس: NC
  • تاریخ بازاریابی مدل: سپتامبر 2023

* به عنوان مثال برای نسخه 5.

پاداش / مجازات و میزان انتشار CO2 به عنوان نشانه ای برای بیشترین نسخه اکولوژیکی ارائه شده است.

پاداش / مجازات نمایش داده شده این است که در زمان انتشار مقاله در مرحله اجرا است.