تست – تویوتا پریوس (2023): تا 86 کیلومتر در 100 ٪ برقی ، هیبرید جدید تویوتا پریوس با استقلال عالی بالاخره قیمت دارد

هیبرید جدید تویوتا پریوس با استقلال عالی بالاخره قیمت دارد

Prius Lounge (از 51،500 یورو)

تست – تویوتا پریوس (2023): حداکثر 86 کیلومتر در 100 ٪ برقی

هیبرید مردم به مدت یک چهارم قرن ، پریوس امروزه جاه طلبی های مجلل بیشتری را با تحمیل یک موتوریزاسیون هیبریدی قابل شارژ ، حتی کارآمدتر اما بسیار گرانتر انجام داده است. در عین حال ، جوجه اردک زشت برای نشان دادن ظاهری بسیار جذاب تر ، اما نسبت به سکونت کمتر مطلوب است. استراتژی تجاری تویوتا چیست ?

در 25 سال کار ، پریوس در طول نسل ها بسیار تکامل یافته است. Pioneer of Hybrids در راه اندازی خود در سال 1997 به عنوان یک جمع و جور و بدون شخصیت ، به سرعت شبح فوق العاده ای را که به موفقیت آن از نسل دوم در سال 2003 کمک کرد ، پذیرفت. یک سدان شبیه مینی بوس ، که همه چیز را در آیرودینامیک با هزینه – به وضوح پذیرفته شده – از طراحی قرار می دهد.

تویوتا تا آنجا پیش می رود که تصویری را که شروع به چسبیدن به پوست او می کند گشت و گذار کند. با نسل های بعدی ، اکنون در حال چرخش در پریوس به یک عمل مبارز تبدیل می شود . چنین الگوی شکاف ، نه گفتن زشت ، به شما امکان می دهد آگاهی اکولوژیکی خود را به وضوح نمایش دهید !

گفته می شود ، پریوس بلافاصله هیبریداسیون قابل شارژ را اتخاذ نکرد ، که در اواسط حامل نسل سوم در سال 2012 در محدوده ادغام شد. امروز ما شاهد چرخش واقعی 180 درجه هستیم. پریوس جدید ظاهری پویا دارد و فقط در هیبرید قابل شارژ در اروپا ارائه می شود ! اما چه اتفاقی افتاد ?

تویوتا پریوس

خانواده کامل پریوس

خوب است بدانید: پیش بینی خرید و فروش مجدد.

به لطف رتبه خودرو توربو تویوتا پریوس ، گزینه جایگزین برای ساحل آرگوس ، می توانید از فروش مجدد یا ارزش بازیابی وسیله نقلیه خود مطلع شوید.

دستور تسلا ?

بنابراین به این شبح ورزشی نگاه کنید ! نسبت ها برازنده است ، جزئیات آن ظریف است ، هیچ گونه غیرقانونی برای خراب کردن یکی از پروفایل ها نیست. نسل پنجم پریوس به وضوح باعث می شود شما بخواهید. ما از تاکسی های عملی که همه ما در ذهن داریم دور هستیم.

به نظر می رسد که پریوس 5 موافقت خود را برای رضایت دادن برخی از مصالحه دارد. با 5 سانتی متر غرفه (1.41 متر) و چرخ دستی کشیده خود را از بین برد ، او یک شبح باریک (4.60m) ورزش می کند. مسیرهای گسترده 22 میلی متر آن باسن سخاوتمندانه را بر اساس رینگ های زیبا 19 اینچی نشان می دهد. ما فکر می کنیم خواب می بینیم !

آیا بیشتر می خواهی ? تقویت 4 سیلندر 2.0 لیتر جوی 152 اسب بخار همراه با موتور الکتریکی 163 اسب بخار ، پریوس جدید اکنون قدرت ترکیبی از 223 اسب بخار (در برابر 122 اسب بخار) را ایجاد می کند ..

و این روح پویا در هیئت مدیره تأیید می شود ! موقعیت رانندگی کم است و شیشه جلو بسیار کج است. ما عمدتاً از فرمان فرمان قطر کوچک که به یاد می آورد I-Cockpit Peugeot را شگفت زده می کنیم . برای همه قالب ها ایده آل نیست ، اما مطمئناً برای احساسات رانندگی سودآور است.

تویوتا پریوس

بلوک سازنده کوچک بزرگ با اندازه جمع و جور فرمان جدید سازگار است. به لطف سیستم چندرسانه ای 12.3 اینچی که یک مکان مرکزی را اشغال می کند ، بقیه مبلمان بسیار تصفیه شده است

با تشکر از استانداردهای WLTP !

اما چرا تویوتا موتوریزاسیون هیبریدی را که در آن موفقیت مدل ایجاد کرده بود ، رها کرد ? در حقیقت ، فقط در اروپا است که پریوس فقط در هیبرید قابل شارژ ارائه می شود. و دلیل آن ساده است ..

هیبریدهای قابل شارژ دیگر از 31 دسامبر 2022 دیگر حق پاداش زیست محیطی ندارند. از طرف دیگر ، این فناوری است که از استاندارد WLTP استفاده می کند . و ما در اینجا بیشتر صحبت می کنیم ، زیرا مصرف آنها و انتشار CO2 با گردش 2/3 از زمان در 100 ٪ برقی محاسبه می شود.

در نتیجه ، پریوس جدید مصرف مخلوط مصوب 0.5 لیتر در 100 کیلومتر… و انتشار CO2 از 11 گرم در کیلومتر را نشان می دهد … که گفت مسخره است ?

تویوتا پریوس

با چنین مشخصاتی ، ما توهم زیادی در مورد سکونت در صندلی های عقب نداریم. به درستی ، زیرا حق پایین آمدن سر شما برای دسترسی به کابین ..

قهرمان همه دسته ها

اما مراقب باشید زیرا مطمئناً پریوس از آن استفاده می کند ، این از خصوصیات آن جلوگیری نمی کند. در واقع ، این به خوبی می تواند مرجع جدید را در این گروه نشان دهد. هدف اعلام شده توسط تویوتا: آشتی دادن کارآیی یک مدل الکتریکی 100 ٪ ، با سهولت استفاده از یک مدل ترکیبی. در حال حاضر 223 اسب بخار در زیر پای راست ، همچنین می تواند یک لذت رانندگی جدید را نشان دهد ، که فقط برای پیروان اکوکوندوییت شدید جذاب نخواهد بود.

بنابراین از نظر ویژگی های جدید ، پریوس باتری 13.6 کیلووات ساعت (در مقایسه با 8.8 کیلووات ساعت قبل) دارد که اجازه نمی دهد کمتر از 86 کیلومتر استقلال در 100 ٪ برقی با رینگ های 17 اینچی نباشد. یک رکورد جدید در گروه. حتی اگر این رقم 72 کیلومتر با رینگ های 19 اینچی مدل تست ما با پایان سالن فاصله داشته باشد.

در همین زمان ، این 30 ٪ باتری فشرده تر اکنون جای خود را در زیر صندلی عقب پیدا می کند ، بنابراین حجم تنه بیشتری را آزاد می کند (فقط 284 لیتر). یک دایره با فضیلت زیبا. اما این ظرفیت یک ماشین ساده شهری است ، نه از یک سدان با فرمت خانوادگی.

تویوتا پریوس ، یک نسل 5 موفق تر – تست توربو از 10/09/2023

تویوتا پریوس

با 284 لیتر ، حجم صندوق عقب آن یک ماشین شهری است

و در عمل ?

La Prius سه حالت رانندگی ارائه می دهد: EV (100 ٪ برقی) ، HV (هیبرید) و خودکار. در طول آزمایش ما که در منطقه هامبورگ در آلمان با چرخ نسخه High -end انجام شده است ، ما بدون مصرف کمترین قطره بنزین در حالت EV 65 کیلومتر طی کرده ایم. سپس برق به موتور الکتریکی یا 163 اسب بخار محدود می شود. اما به لطف حداکثر گشتاور موجود بدون تأخیر ، بیش از حد کافی برای اطمینان از عملکرد دلپذیر است . چه در شهر و چه در یک مسیر سریع.

توجه داشته باشید که در شرایط منحصراً شهری ، تویوتا ادعا می کند که می توان به 98 کیلومتر سفر کرد (با رینگ های 19 اینچی). همچنین می توان باتری را با موتور گرما از طریق حالت “بار” شارژ کرد.

اما جالب ترین مربوط به ادامه. از آنجا که باتری خالی است ، فناوری هیبریدی قابل شارژ پس از آن مانند یک هیبرید کلاسیک کار می کند ، به لطف یک ذخیره انرژی همراه با یک سیستم بازسازی عالی.

تویوتا پریوس

ما همچنین یک حالت B داریم که بازیابی انرژی و احساس ترمز موتور را تقویت می کند. عملی ، اما ما حضور پالت های رانندگی را ترجیح می دادیم !

بنابراین ، پس از صد کیلومتر در یک دوره مختلط در حالت ترکیبی ، مصرف در حدود 3.7 لیتر در 100 کیلومتر تاسیس شد . پس از خالی شدن باتری ، نمره پس از پنجاه کیلومتر اضافی در 4.5 لیتر در 100 کیلومتر تثبیت شده است. برای وسیله نقلیه تقریبا 1.6 تن بسیار مناسب است.

سرانجام ، احساس رانندگی باقی بمانید. و خبر خوب ، تویوتا موفق به پاک کردن یا حتی پاک کردن تمام نقص های ذاتی در این نوع مکانیک شده است. با افزایش قدرت ، پای راست سبک تر است ، و جعبه E-CVT بدتر است. عملکرد با سرعت 0 تا 100 کیلومتر در ساعت باید صریح باشد: 6.8 ثانیه … زمان یک ورزشکار کوچک است. حتی در صورت یک مسیر سریع ، احساسات اسکی و تنظیم انتقال به وضوح ضعیف می شوند.

ما همچنین توجه می کنیم که مدیریت با به دست آوردن قوام ارتباطی تر می شود. حتی این رفتار به لطف مرکز گرانش کم و استهلاک کالیبره شده بهتر به دست می آید. به اندازه کافی محکم برای مهار حرکات بدن ، بدون اینکه به راحتی آسیب برساند . حتی با لاستیک های کم رنگ ما ، پریوس در یک جاده تحریف شده یا آسیب دیده ظریف است.

تویوتا پریوس

پانل های فتوولتائیک نصب شده بر روی سقف اجازه می دهند – طبق گفته تویوتا – برای بهبودی تا 9 کیلومتر استقلال در روز

انفجار قیمت ها

قیمت باقی مانده است. و در آنجا یک ضربه واقعی است. پریوس جدید از 43 شروع می شود.900 یورو. 46 طول می کشد.500 یورو برای طراحی با رینگ 19 اینچی. و کمتر از 51.500 یورو برای سالن به ویژه مجهز به سقف خورشیدی.

قیمت بیش از 3 تا 4.000 یورو در مقایسه با نسل قبلی (در نسخه PHEV). که مدل صورت را با Golf Golf Eybrid قرار می دهد (46.775 یورو) و پژو 308 هیبرید (47.470 یورو) ارائه فضای داخلی گرمتر ، به خصوص از طریق مواد با ارزش تر. با این قیمت ، ما باید از هر طریق انتظار خدمات حق بیمه را داشته باشیم. اما این مورد نیست.

تویوتا پریوس

با ظرفیت بار تنها 3.5 کیلو وات ، شارژ کامل نیاز به کمتر از 6 ساعت ندارد ! تویوتا حداقل باید به عنوان رقبای خود یک شارژر اختیاری 7.4 کیلو وات که مجاز به دسترسی به ایستگاه های شارژ سریع است ، پیشنهاد کند

عنوان ورق فنی

مدل سعی کنید: تویوتا پریوس – پایان سالن

ابعاد l x w x h 4.599 x 1.782 x 1.430
مینی / حداکثر حجم تنه 284 لیتر
پایه 2.75 متر
وزن تخلیه نشده 1.545 کیلوگرم
جابجایی موتور حرارتی 4 سیلندر – 1.987 سی سی (152 اسب بخار)
موتور الکتریکی مگنت دائمی همزمان (163 اسب بخار)
کل قدرت ترکیبی 223 Ch
0 تا 100 کیلومتر در ساعت 6.8 ثانیه
ظرفیت باتری 13.6 کیلووات ساعت
100 ٪ استقلال برقی حداکثر 86 کیلومتر (72 کیلومتر در 19 اینچ)
  • – نگاه
  • – 100 ٪ استقلال برقی
  • – کارایی
  • – قیمت
  • – حجم تنه / سکونت
  • – ظرفیت شارژ

پریوس به وضوح چهره خود را تغییر داده است ! به عنوان خوشایند که از رانندگی در حال حاضر خوشایند است ، او منحصر به فرد تر است و کمی از آنچه که باعث نمک او شده است از دست می دهد: عقلانیت. سیستم هیبریدی قابل شارژ آن وعده های خود را حفظ می کند ، اما با چه قیمتی … چنین تورمی مطمئناً برای مشتریان Prius Full Hybrid که قیمت آن از 30 آغاز شده است ، قابل قبول نخواهد بود.950 یورو. بنابراین ، اگر بخواهند در تویوتا بمانند ، چاره ای جز اینكه خود را به سمت مدل های قسمت پایین (یاریس ، C-HR ، Corolla) سوق دهد ، نخواهد داشت ..

هیبرید جدید تویوتا پریوس با استقلال عالی بالاخره قیمت دارد

  • 1/5تویوتا پریوس از 43،600 یورو در دسترس است
  • 2/5بر خلاف فعلی (به رنگ آبی) که در نسخه ترکیبی کلاسیک ارائه شده و هیبرید قابل شارژ با دو سبک متفاوت در سطح پایان ، تویوتا پریوس جدید فقط قابل تحویل خواهد بود
  • 3/5پریوس جدید پانل های خورشیدی را می گیرد
  • 4/5پریوس جدید 223 ch را ترکیب می کند
  • 5/5تویوتا پریوس جدید منحصراً هیبرید قابل شارژ است
  • 5/5تویوتا پریوس از 43،600 یورو در دسترس است

این مدل شما را مورد علاقه خود قرار می دهد ?
هیبرید جدید تویوتا پریوس با استقلال عالی بالاخره قیمت دارد

تویوتا دستورات پریوس خود را به سه سطح پایان باز می کند. جای تعجب نیست که هیبریداسیون قابل شارژ تحمیل شده قیمت ها را افزایش می دهد.

کسانی که در سال 2022 یک تویوتا پریوس هیبرید قابل شارژ بودند ، باید به خود بگویند که با نگاه به قیمت های نسل جدید ، ضربه خوبی ایجاد کرده اند ، که سرانجام به تنظیم کننده برند ژاپنی می رسد. در واقع ، در سال 2022 ، بالای Prius IV PHEV با بیش از 43100 € وارد شد. هنوز هم برای اولین بار جایزه جدید پریوس که امروز در کاتالوگ می رسد کافی نیست. تویوتا تصمیم گرفته است سه سطح پایان را با قیمت اول 43،600 یورو تمدید کند. این یک تورم عالی در مقایسه با قیمت سال گذشته است ، اما شما باید همه چیز را در نظر بگیرید: پریوس جدید باتری بسیار بزرگتری دارد (12.6 کیلووات ساعت ، در برابر 8.8 کیلووات ساعت قبل), مجموعه و تجهیزات قدرتمندتری که پیشرفت می کنند. و پس از آن ، تجهیزات خاصی مانند سقف پانل خورشیدی اکنون در بالاترین سطح پایان استاندارد است.

پریوس بیش از 50،000 یورو است

از سطح اول پایان ، پریوس 5 سخاوتمندانه وقف شده است!

بنابراین بلیط ورود اکنون 43،600 یورو است ، اما سطح دوم به “فقط” 2000 یورو بیشتر با سبک کمی تهاجمی نیاز دارد. با این حال ، لازم است با رینگ های 19 اینچی که احتمالاً راحت تر راحت تر و تحقیرآمیز کل بازده کلی هستند ، یک معیار مهم برای یک پریوس باشد. برای کسانی که دوست دارند یک وقف سخاوتمندانه داشته باشند, برنامه ریزی یک پسوند مقدس ضروری خواهد بود زیرا بالاترین بار برای اولین بار در تاریخ پریوس 50،000 یورو بیشتر است. اما برخلاف سلف خود ، سقف پانل خورشیدی استاندارد است ، در حالی که قبل از آن گزینه ای در 3000 € بود.

Prius Dynamic (از 43.500 یورو)

  • رینگ های آلیاژ 17 اینچ
  • اثاثه یا لوازم داخلی پارچه سیاه
  • درایور تنظیم الکتریکی 8 موقعیت
  • 3.3 کیلو وات روی شارژر تخته
  • تمیز کردن دوربین نمای عقب
  • رادارهای پارکینگ جلو و عقب
  • با کیفیت بالا 12.3 ” صفحه رنگ لمسی
  • صندلی های جلو گرم شده

طراحی پریوس (از 46.500 یورو)

  • رینگ های آلیاژ 19 اینچ
  • اسپویلر عقب
  • اثاثه یا لوازم داخلی پارچه سیاه
  • فرمان
  • درب باز کردن برقی
  • 3.3 کیلو وات روی شارژر تخته
  • سقف پانوراما ثابت
  • صندلی های جلو گرم شده
  • با کیفیت بالا 12.3 ” صفحه رنگ لمسی
  • ترکیب ابزار دقیق با دید 7 اینچی “Head High”

Prius Lounge (از 51،500 یورو)

  • رینگ های آلیاژ 19
  • اثاثه یا لوازم داخلی چرمی مصنوعی سیاه
  • درایور تنظیم الکتریکی 8 موقعیت
  • صندلی های جلو گرم و تهویه شده
  • صندلی های عقب گرم شده
  • سقف خورشیدی فتوولتائیک
  • سیستم بینایی 360 درجه
  • 3.3 کیلو وات روی شارژر تخته
  • با کیفیت بالا 12.3 ” صفحه رنگ لمسی

طبقه بندی ما و اندازه گیری ما از اتومبیل های هیبریدی قابل شارژ که بیشترین فاصله را در تمام حالت برقی طی می کنند