پایانه های شارژ: اروپا به جنگل قیمت ها ، قیمت نصب ایستگاه شارژ در سال 2023 حمله می کند

قیمت نصب یک ایستگاه شارژ

Contents

سوکت های تقویت شده ، به عنوان مثال سبز از برند Legrand ، بنابراین بار قابل اطمینان تر و بسیار سریعتر از یک بار در یک سوکت کلاسیک ، با اندازه ناچیز (ایده آل برای یک حمل و نقل باریک).

ترمینال های شارژ: اروپا به جنگل قیمت ها حمله می کند

اتحادیه اروپا استانداردهای قیمت گذاری و وسایل پرداخت را تحمیل می کند تا راننده در هنگام پر کردن الکترون و واضح تر ببیند. توضیح.

ارسال شده در 05/06/2023 در 06:40

–> ->

زمان خواندن: 3 دقیقه

  • به موارد دلخواه من اضافه کنید مقاله به موارد دلخواه شما اضافه شده است
  • اخبار گوگل
  • اظهار نظر
  • اشتراک گذاری
    • فیس بوک
    • توییتر
    • وابسته به لینکدین
    • واتساپ
    • اینستاگرام
    • پیوند را کپی کنید

    خواندن صوتی برای مشترکین رزرو شده است

    c هزینه های ombian به طور متوسط ​​بسیاری از الکترون های زیادی توسط ماشین برقی ? آیا در فرانسه گرانتر از آلمان است ? برکت شخصی را که می تواند به این سؤالات پاسخ دهد. از آنجا که استقرار شبکه های ترمینال شارژ برقی در اروپا ، دیدن واضح در قیمت ها و دانستن میزان برق مصرف شده برای چرخاندن وسیله نقلیه شما دشوار است.

    با این حال ، این افراد همچنان ضروری هستند ، در زمانی که فروش وسایل نقلیه برقی از بین می رود. آنها 15 ٪ از ثبت نام ها را در فرانسه نشان می دهند ، جایی که ما به تازگی از 100000 ایستگاه شارژ برای عموم عبور کرده ایم. این جنبش در سراسر اتحادیه اروپا دنبال خواهد شد ، که فروش وسایل نقلیه حرارتی را از سال 2035 ممنوع اعلام کرده است.

    خبرنامه اقتصاد

    هر پنجشنبه ساعت 5 بعد از ظهر

    بهترین اخبار اقتصادی را دریافت کنید.

    با تشکر !
    ثبت نام شما با آدرس ایمیل در نظر گرفته شد:

    برای کشف همه خبرنامه های دیگر ما ، به اینجا بروید: حساب من

    امروزه قیمت شارژ از ساده تا دو برابر متفاوت است ، به خصوص بسته به قدرت الکتریکی مورد استفاده. اگر به مدت 100 کیلومتر ، یک الکترون کم برق با انرژی کم 3 تا 4 یورو هزینه داشته باشد ، بسته به سرعت شارژ و محل (بزرگراه ، سوپر مارکت ، پارکینگ …) قیمت آن بین 8 تا 16 یورو در یک ترمینال است. این محاسبات بر اساس مصرف 20 کیلووات در هر 100 کیلومتر است. بنابراین مصرف یک وسیله نقلیه برقی می تواند بیش از یک حرارتی هزینه داشته باشد ، که میانگین قیمت آن برای رانندگی 100 کیلومتر حدود 10 یورو است.

    همچنین بخوانید ماشین برقی: ایستگاه های شارژ تستبرنامه Chargemap مرجعی برای یافتن ایستگاه شارژ در فرانسه است ، در دسترس بودن آن را بررسی کرده و در مورد قیمت آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. اما هنوز هم بسیاری از کارت های وفاداری یا اشتراک با توجه به صاحبان ترمینال ها (یونیت ، تسلا ، Totalnergies ، Electra و غیره وجود دارد.). از این رو نیاز به اتخاذ استاندارد پرداخت: کارت اعتباری. علاوه بر این ، در برخی از کشورهای اروپایی ، شما هنوز هم با یک دقیقه به عنوان واحد اندازه گیری ، شارژ آن را پرداخت می کنید و نه مقدار برق دریافت شده. چگونه صورتحساب شارژ الکتریکی خود را تخمین بزنیم و آن را درک کنیم ?

    قیمت گذاری ساعت کیلووات

    به عنوان بخشی از آیین نامه AFIR (تنظیم زیرساخت سوخت های جایگزین) ، که بخشنامه AFID 2014 را در مورد استقرار یک زیرساخت برای سوخت های جایگزین بازنگری می کند ، اتحادیه اروپا تصمیم به حمله به این مشکلات گرفت. اصلاح قانون موجود باید این امکان را فراهم کند که حداقل اهداف را برای زیرساخت های شارژ مجدد تحمیل کرده و سیستم های قیمت گذاری شارژ وسایل نقلیه برقی در 27 کشور عضو را هماهنگ کند.

    “در ورودی ایستگاه های خدمات ، قیمت بنزین در توتم های معروف نمایش داده می شود. از طرف دیگر ، هیچ تصوری از قیمت هر کیلووات ساعت (کیلووات در ساعت) وجود ندارد. مقررات جدید اروپایی شفافیت برای مصرف کننده نهایی را فراهم می کند. این شرکت به تمام شارژرهای بیش از 50 کیلووات برای پذیرش کارت اعتباری و همچنین اندازه گیری میزان انرژی تأمین شده توسط کیلووات و نه در هر دقیقه ، تحمیل می کند. “. این شرکت فرانسوی ، که از انواع و نقل تجهیزات در انواع انرژی تحرک می فروشد ، نصب می کند و مراقبت می کند ، در حال حاضر نزدیک به 40،000 ایستگاه شارژ در سراسر جهان ، از جمله بین 8000 تا 10 000 در فرانسه راه اندازی کرده است.

    در Avere-France ، انجمن برای توسعه تحرک برقی ، ما از این که آیین نامه AFIR به آسپیراسیون رانندگان توجه می کند ، می پردازیم ، زیرا واقعیت فاکتور شارژ سریع در ساعت کیلووات. “امروز ، ما همان سادگی را با تحرک حرارتی نداریم. حتی اگر پایانه های بزرگتر از یا برابر با 50 کیلووات قیمت گذاری KW/H را اتخاذ کنند ، در همه موارد ربطی ندارد. این مهم است که نظارت نوآوری را تضعیف نمی کند و تجربه شارژ مجدد راننده در این زمینه را در نظر می گیرد. “.

    آخرین جزئیات AFIR در حال حاضر در حال مذاکره است. این آیین نامه باید در هفته های آینده توسط مؤسسات اروپایی برای شروع کار تا آغاز سال 2024 تصویب شود.

    قیمت نصب یک ایستگاه شارژ

    قیمت نصب ایستگاه شارژ چقدر است ?

    نماده D

    توسط سیلوین زافینی در تاریخ 05/31/2023 منتشر شد

    قیمت نصب یک ایستگاه شارژ است 960 € به طور متوسط ​​، با یک چنگال بین 350 یورو و 2400 یورو فراگیر – عمومی – کلی. با جزئیات بیشتر ، هزینه نصب یک ایستگاه شارژ کامل از 1000 یورو تا 2400 یورو متغیر است در حالی که یک سوکت تقویت شده از 350 یورو تا 850 یورو متغیر است.

    نوع ایستگاه شارژ قیمت متوسط ​​(با نصب)
    ایستگاه شارژ کامل 1000 یورو تا 2400 یورو
    تقویت شده 350 € در 850 €
    ایستگاه شارژ شرکت/همکار 1200 تا 6000 یورو

    NB: این قیمت های عمومی از جمله TTC ، از منابع مختلف تخصصی ، استانداردهای جاری را در نظر می گیرد (از جمله قطع کننده های مدار دیفرانسیل و تقسیم تقسیم ، حداکثر 5 متر ، به استثنای خاکبرداری).

    نوع و قدرت پارامترهای اصلی است که بر هزینه نصب ایستگاه شارژ شما تأثیر می گذارد. با این حال ، تعیین عناصر دیگر برای اصلاح بودجه خود ضروری است:

    • ایدز
    • نوع وسیله نقلیه الکتریکی
    • ماهیت استفاده
    • فاصله از پنل برقی
    • دامنه محصول

    قیمت نصب ایستگاه شارژ خود را با استفاده از راهنمای مفصل ما تخمین بزنید و

    در این راهنما:

    • قیمت نصب یک ایستگاه شارژ با توجه به نوع
    • هزینه نصب یک ایستگاه شارژ: تک فاز یا سه فاز ?
    • قیمت ایستگاه شارژ با توجه به قدرت
    • نصب ایستگاه شارژ: مداخله یک برق
    • ایدز و یارانه ها: بودجه نصب خود را به ایستگاه شارژ کاهش دهید
    • نقل قول کنید: هزینه کار خود را مشخص کنید
    • نمونه هایی از نقل قول برای ایستگاه شارژ: هزینه استاندارد
    • ایستگاه شارژ خود را خوب بخرید: تولید کنندگان اصلی
    • هزینه های ضمیمه نصب ایستگاه شارژ

    با بیش از 160،000 ثبت نام جدید هر سال ، وسایل نقلیه برقی محبوب هستند ، نه تنها به دلیل شخصیت زیست محیطی بلکه برای مقابله با شیوع قیمت سوخت. با این حال ، 100 ٪ وسایل نقلیه برقی باید به لطف ترمینال های ارائه شده برای این منظور ترجیحاً شارژ شوند. پایانه های عمومی ، حرفه ای یا مودبانه وجود دارد ، اما هیچ چیز نمی تواند جایگزین راحتی یک ایستگاه شارژ خانه شود. اگر می خواهید قیمت نصب یک ایستگاه شارژ برای وسیله نقلیه الکتریکی آینده خود را تخمین بزنید ، در اینجا تمام نکات ما آورده شده است.

    قیمت نصب یک ایستگاه شارژ با توجه به نوع

    دستگاه های شارژ برای وسایل نقلیه برقی شارژرهایی هستند که می توانند قدرت های قوی را تحویل دهند ، در حالی که ایمن هستند و به باتری های وسیله نقلیه احترام می گذارند. برای دستیابی به یک بار راحت و کارآمدترین بار ممکن ، استفاده از تجهیزات الکتریکی ساخته شده با این کار ضروری است ، حتی اگر اغلب ، یک خروجی ساده بتواند کار کند. قیمت نصب ایستگاه شارژ از این رو بسته به کیفیت و عملکرد تجهیزات انتخاب شده متفاوت است.

    قیمت نصب یک ایستگاه شارژ کامل

    قیمت نصب یک ایستگاه شارژ کامل خواهد بود از 1000 یورو تا 2400 یورو نیروی کار شامل. قیمت ایستگاه شارژ برای وسیله نقلیه خانگی در خانه از 820 تا 2000 یورو بدون شمارش نصب متغیر است.

    ایستگاه های شارژ اختصاصی بیشترین است محبوب, اکثر کارآمد و راحت ترین استفاده. این یک جعبه شارژ است که شامل تجهیزات الکترونیکی مدرن ، کارآمد و ایمن است.

    برای مصارف خانگی می توانید از یک ایستگاه شارژ ساده و کوچک راضی باشید. بسته به خواسته اتوماسیون منزل ، این جعبه می تواند به اینترنت وصل شود یا نه. توجه داشته باشید که اگر مدل های بدون اتصال کارآمد و ارزان تر باشند ، آنهایی که به آن وصل می شوند بي سيم راحتی غیرقابل انکار. ما واقعاً می توانیم بار را بهینه کنید از وسیله نقلیه وی ، آن را برنامه ریزی کنید ، وضعیت باتری ها را بررسی کنید و در نتیجه بهتر سلامت الکتریکی وسیله نقلیه را مدیریت کنید.

    پس از نصب ، ترمینال را شارژ کنید

    از یک قالب بسیار کوچک ، این پایانه های معمولی می توانند در همه شرایط ، حتی در باریک ترین گاراژها ادغام شوند. در مورد این موضوع ، ما اکنون توصیه می کنیم که همیشه ایستگاه شارژ برای وسیله نقلیه برقی را در قیمت ساخت یک گاراژ ادغام کنیم ، در واقع محصولی است که در سالهای آینده ضروری خواهد بود.

    اگر خانه شما دارای چندین وسیله نقلیه برقی است ، می توانید خود را به سمت ایستگاه های شارژ در داخل هدایت کنید سوکت چندگانه, که باعث می شود زمان انتظار و خطاهای ارتباطی شما را نجات دهد.

    سرانجام ، بدانید که ایستگاه های شارژ و کابل که آنها را همراهی می کند می تواند داشته باشد 3 نوع سوکت.

    • نوع 1 : شارژ وسایل نقلیه تا 7.4 کیلو وات با آهسته یا حتی نیمه نیمه شیار. نوع 1 محکوم به ناپدید شدن از چشم انداز در سالهای آینده است.
    • نوع 2 : سوکت های نوع 2 (7 پین) شایع ترین هستند و بار شتاب یا سریع را ارائه می دهند. نوع 2 در حال حاضر استاندارد اروپایی برای شارژ مجدد وسایل نقلیه برقی است.
    • نوع 3 : این یک سوکت نادر از سال 2016 است که هزینه آهسته ای را برای شتاب تا 22 کیلو وات ارائه می دهد.

    قیمت نصب یک سوکت تقویت شده برای ماشین برقی

    قیمت نصب یک سوکت تقویت شده متفاوت است از 350 € تا 850 €. اگر هزینه های نصب را در نظر نگیرید ، قیمت یک سوکت تقویت شده برای وسیله نقلیه برقی می تواند از 150 تا 450 یورو باشد.

    اگر بودجه محدود دارید ، می توانید از یک سوکت تقویت شده استفاده کنید. این نوع مصرف مانند یک پریز برق است پیش بینی باستانی. با این حال ، یک سوکت تقویت شده به شما امکان می دهد تا وسیله نقلیه خود را بیشتر شارژ کنید به سرعت که با یک کلاسیک و مهمتر از همه ، به شما اطمینان می دهد که امنیت کامل است. در مکانیسم های محافظتی به گونه ای هستند که خطر گرمای بیش از حد یا به خطر انداختن شبکه برقی داخلی وجود ندارد.

    در حالی که سوکت های معمولی می توانند به طور متوسط ​​3.2 کیلو وات برای این استفاده تضمین نشده و نسبتاً ایمن ارائه دهند ، سوکت های تقویت شده تا زمانی که اطمینان حاصل کنند 3.7 کیلو وات از یک جریان پایدار و قابل اعتماد.

    سوکت های تقویت شده ، به عنوان مثال سبز از برند Legrand ، بنابراین بار قابل اطمینان تر و بسیار سریعتر از یک بار در یک سوکت کلاسیک ، با اندازه ناچیز (ایده آل برای یک حمل و نقل باریک).

    مانند هر دستگاه شارژ برای وسیله نقلیه الکتریکی ، سوکت های تقویت شده باید با پیروی از نسخه های استاندارد NF C 15-100 به صفحه الکتریکی وصل شوند.

    توجه داشته باشید که این دریافت شارژ نمی تواند بیش از 3.7 کیلو وات نیرو را تحویل دهد ، بنابراین می تواند توسط هر برق قابل نصب باشد ، بدون آن صدور گواهینامه IRVE (که بعداً در مورد آن صحبت می کنیم).

    قیمت نصب یک ایستگاه شارژ یک شرکت یا آپارتمان

    هزینه نصب ایستگاه شارژ شرکت یا آپارتمان خواهد بود از 1200 یورو تا 6000 یورو. در نقل قول ایستگاه شارژ ، بخشی که به منابع اختصاص داده شده از 1000 یورو به 5،200 یورو می رود.

    بیشتر و بیشتر مجتمع و شرکت ها برای ساکنان یا کارمندان خود راه حل های شارژ ارائه می دهند. این ایستگاه های شارژ باید بسیار تحمل کنند هزینه های بیشمار و پیشنهاد یک سرعت کپی ��. ما باید ایستگاه های شارژ سازگار با این موارد ، از قدرت و اغلب با چندین محصول تهیه می شود.

    اگر آپارتمان یا شرکت شما تصمیم به عبور از کلاهبرداری از برقی داشته باشید ، مطمئناً مجبور خواهید بود یک ترمینال را انتخاب کنید بیش از 22 کیلو وات, شاید حتی جریان سه فاز.

    بیشتر اوقات این پایانه ها در پارکینگ ها نصب می شوند ، سپس باید روی آنها ثابت شوند حمایت یا ساخته شود تا روی دیوار آویزان نشود. اینها سیستم های بسیار قدرتمندی هستند که به طور کلی برای تاسیسات داخلی در ویلاهای فردی مشخص نشده اند.

    به عنوان مثال ، می توانیم پایانه ها را ذکر کنیم مس یا نظم ، که نشانگر این موارد است.

    هزینه نصب یک ایستگاه شارژ: تک فاز یا سه فاز ?

    در فرانسه ، اکثر خانه ها توسط یک جریان فاز واحد تغذیه می شوند. بدون داشتن کیفیت پایین ، دومی بهترین نوع جریان برای درخواست های الکتریکی بزرگ نیست. به همین دلیل است که متخصصان متخصصان اغلب دارای جریان پایدار و با کیفیت تر هستند. اکثریت قریب به اتفاق ایستگاه های شارژ از یک فاز منفرد و دیگری در سه فاز بهره مند می شوند. این عنصر وزن دارد در نهایت در تعادل هنگام تخمین قیمت نصب ایستگاه شارژ.

    نوع فعلی قیمت متوسط ​​(با نصب) قیمت متوسط ​​(به استثنای نصب) توصیه ها
    ایستگاه شارژ تک فاز 1000 یورو تا 2400 یورو 850 تا 2000 یورو بار داخلی و طبیعی
    ایستگاه شارژ سه فاز 1200 تا 6000 یورو 1000 یورو تا 5،200 یورو شرکت ، آپارتمان ، شارژ سریع

    NB: این قیمت های عمومی از جمله TTC ، از منابع مختلف تخصصی ، استانداردهای جاری را در نظر می گیرد (از جمله قطع کننده های مدار دیفرانسیل و تقسیم تقسیم ، حداکثر 5 متر ، به استثنای خاکبرداری).

    قیمت نصب یک ایستگاه شارژ تک فاز

    قیمت نصب یک ایستگاه شارژ تک فاز خواهد بود از 1000 یورو تا 2400 یورو به طور متوسط. با نادیده گرفتن مداخله یک برقکار ، هزینه یک ایستگاه شارژ یک فاز به تنهایی از 850 یورو به 2000 یورو می رود.

    پایانه های الکتریکی تک فاز عمدتاً برای نصب توصیه می شوند داخلی. فعلی که آنها ارائه می دهند برای a کافی است بار کلاسیک.

    ایستگاه های شارژ تک فاز به طور کلی محدود به 7.4 کیلو وات و نمی تواند نه پیشنهاد بار. اگر می خواهید یک ماشین برقی بزرگ را بارگیری کنید و بیش از 50 کیلومتر را با یک ساعت بار بارگذاری کنید ، مطمئناً باید به یک ترمینال قدرت بیشتر و بنابراین با جریان سه فاز بروید.

    قیمت نصب یک ایستگاه شارژ سه فاز

    هزینه نصب ایستگاه شارژ سه فاز می تواند برود از 1200 یورو تا 6000 یورو. به استثنای هزینه های نصب ، قیمت یک ایستگاه شارژ سه فاز از 1000 یورو به 5،200 یورو می رود.

    جریان سه فاز 3 جریان تک فاز را نشان می دهد که دامنه آنها جبران می شود. این منجر به یک جریان می شود پایدار تر و بهتر کیفیت.

    شارژ پایانه های یک قدرت بیشتر از 7.4 کیلو وات از این نوع جریان استفاده می کند و سپس می تواند یک ارائه دهد بار و به شما امکان می دهد با یک ساعت بار فاصله بیشتری را مرور کنید.

    شرکت ها ، جوامع و آپارتمان ها به طور کلی با این پایانه ها ارائه می شوند. اگر خانه شما باید بیش از یک ماشین برقی شارژ کند ، ممکن است این سیستم در نظر گرفته شود.

    اگر خانه شما با جریان سه فاز ارائه نشده است ، باید خود را داشته باشید اشتراک، ابونمان و اصلاحاتی در مشترک نزدیک Enedis.

    توجه داشته باشید که انتقال به سه فاز ممکن است بسته به شرایط ، در نصب الکتریکی خانه ، تأثیر داشته باشد یا خیر.

    ایستگاه شارژ دو فاز

    قیمت ایستگاه شارژ با توجه به قدرت

    قدرت ایستگاه شارژ تأثیر مستقیمی بر سرعت بار دارد. قدرت کم فقط یک بار آهسته را امکان پذیر می کند ، در حالی که قدرت بالا می تواند به بار سریع دسترسی پیدا کند. به طور مشخص ، هرچه قدرت بیشتر باشد ، ماشین برقی شما با یک ساعت یک کیلومتر کیلومتر بیشتر می شود.

    قدرت ایستگاه شارژ قیمت متوسط ​​(با نصب) قیمت متوسط ​​(به استثنای نصب)
    کمتر از 3.7 کیلو وات 1000 تا 1600 یورو 850 تا 1200 یورو
    از 3.7 کیلو وات تا 7.4 کیلو وات 1600 تا 2000 یورو 1200 تا 1600 یورو
    از 7.4 کیلو وات تا 11 کیلو وات 2،000 یورو تا 2200 یورو 1600 تا 1800 یورو
    از 11 کیلو وات تا 22 کیلو وات 2،200 تا 2400 یورو 1800 تا 2000 یورو
    بیش از 22 کیلو وات 2400 یورو و بیشتر 2000 یورو و بیشتر

    توجه: این قیمت های عمومی از جمله مالیات ، از منابع مختلف تخصصی ، استانداردهای جاری را در نظر می گیرد (از جمله قطع کننده های مدار دیفرانسیل و تقسیم ، حداکثر 5 متر ، به استثنای خاکبرداری).

    امکانات داخلی در فرانسه در 80 ٪ تک فاز. این جریان بیش از حد کافی برای مصارف داخلی معمولی است.

    برای شارژ یک وسیله نقلیه الکتریکی ، اگر جریان فاز تک کافی باشد ، نمی تواند از یک قدرت فراتر رود 7.4kW به حداکثر. اگر در این حالت باشید ، ایستگاه شارژ شما قادر به ارائه بار سریع نخواهد بود و یک وسیله نقلیه الکتریکی بزرگ به زمان بسیار نیاز دارد طولانی برای رسیدن به ظرفیت کل آن.

    اگر می خواهید فراتر بروید و از آن بهره مند شوید بار, شما باید خود را به سمت جریان سه فاز سوق دهید. این جریان حتی می تواند در برابر قدرت های بالا مقاومت کند بیشتر از 22 کیلو وات. با استفاده از این نوع قدرت ، ایستگاه شارژ می تواند بار سریع را فعال کند و وسیله نقلیه الکتریکی شما در مدت زمان بسیار کوتاهی عملیاتی خواهد شد.

    با این حال برای بهره مندی از جریان سه فاز اشتراک خود را تغییر دهید و پیشخوان مشترک او. قیمت اشتراک سه فاز نیز کمی بالاتر از اشتراک تک فاز است.

    ما توصیه می کنیم انتخاب قدرت ایستگاه شارژ را که او مطابق عادات و وسایل نقلیه شما در نظر خواهد گرفت ، انتخاب کنید.

    نصب ایستگاه شارژ: مداخله یک برق

    روش نصب ایستگاه شارژ

    نصب یک ماشین برقی یا ایستگاه شارژ به طور کلی یک پروژه پیچیده برای انجام نیست. برق از مراحل متعارف پیروی می کند و یک ترمینال یا یک سوکت کارخانه در حال حاضر پیش ساخته را تنظیم می کند.

    • تهیه غلاف و سیم کشی : اولین قدم نصب کابل غلاف IRL (عایق سفت و سخت) با رفع منظم آن به منظور جلوگیری از پاره شدن است. کابل از پانل الکتریکی به نقطه نصب ایستگاه شارژ می رود.
    • اصلاح پنل برقی : پنل برقی باید یک دستگاه محافظت اختصاصی برای مدار ایستگاه شارژ دریافت کند. یک قطع کننده مدار دیفرانسیل باید نصب شود و به دنبال آن یک قطع کننده مدار تقسیم بندی ، مراقبت از انتخاب نوع محصول مناسب.
    • ایستاده ترمینال : پس از توصیه های سازنده ، ترمینال سپس به دیوار یا پشتیبانی عمودی آن ثابت می شود.
    • اتصالات : برقکار تمام اتصالات را در سمت ترمینال و در قسمت پنل الکتریکی انجام می دهد.
    • در صورت لزوم تنظیمات : بسته به نوع ترمینال ، برق تنظیمات برق را به گونه ای انجام می دهد تا مدار الکتریکی داخلی را اضافه نکند.

    در پایان ، قطع برق فقط باید چند ده دقیقه طول بکشد ، زمان اصلاح جدول و ایجاد اتصالات.

    توجه داشته باشید که اگر پنل برقی بسیار دور از ترمینال باشد ، ممکن است کار به تلاش بیشتری نیاز داشته باشد ، به عنوان مثال حفاری دیوارهای خارجی.

    پس از نصب ، ماشین را در ترمینال شارژ کنید

    قیمت نصب یک ایستگاه شارژ اتومبیل برقی: هزینه نیروی کار

    اگر هزینه نیروی کار بسته به فاصله بین ترمینال و پانل برقی می تواند تا حد زیادی متفاوت باشد ، می توانیم قیمت متوسط ​​را برای فاصله کمتر از 5 میلی لیتر از کابل ها تعیین کنیم.

    با توجه به این نسخه ها ، قیمت نصب یک ترمینال شارژ متفاوت است از 200 تا 400 یورو, به ذکر تجهیزات و مواد مصرفی نیست.

    توجه داشته باشید که قیمت نصب یک ایستگاه شارژ برای وسایل نقلیه برقی در آپارتمان ها می تواند بیشتر باشد ، زیرا این موارد اغلب پیکربندی های پیچیده تری هستند.

    ایدز و یارانه ها: بودجه نصب خود را به ایستگاه شارژ کاهش دهید

    حق بیمه اتفاق می افتد

    حق بیمه ظهور برای کمک به افراد در آپارتمان ها ، کل آپارتمان ها ، مشاغل و جوامع در نظر گرفته شده است.

    میزان کمک از 20 تا 50 ٪ از کل مقدار کار ، تا حد مجاز سقف های خاص متفاوت است.

    مالیات بر ارزش افزوده برای نصب ایستگاه شارژ به 5.5 ٪ کاهش یافته است

    برای کلیه کارهای مربوط به نصب راه حل های وسیله نقلیه الکتریکی ، مالیات بر ارزش افزوده به میزان 5.5 ٪ کاهش می یابد.

    این نرخ ترجیحی (به جای 20 ٪ معمول) در مورد منابع ، بلکه در نیروی کار نیز قابل اجرا است.

    اعتبار مالیاتی برای ایستگاه های شارژ

    اعتبار مالیاتی برای ترویج ایجاد ایستگاه های شارژ خصوصی وجود دارد. این اعتبار مالیاتی 75 ٪ از کل هزینه های پروژه ، تحت محدودیت 300 یورو برای هر واحد نصب شده است.

    هیچ شرط منبع برای این کمک وجود ندارد و خانه های غیر قابل حمل به یک انتقال اختصاص داده می شود.

    برخی از کمک های منطقه ای اضافی

    مناطق و ادارات می توانند کمکهای موقت ای را که در مناطق خود قرار دارند ارائه دهند.

    برای بهره مندی از آن ، می توانید از شورای منطقه ای یا تالار شهر خود بازدید کنید و آنچه را که به افراد ارائه می شود بررسی کنید.

    نقل قول کنید: هزینه کار خود را مشخص کنید

    برای تعیین دقیق هزینه نصب ایستگاه شارژ خود ، لازم است آن را تهیه کنید حرفه ای توسط یک حرفه ای نزدیک شما. ما به شما توصیه می کنیم که چندین نقل قول را بدست آورید قیمت ها را مقایسه کن و صنعتگر را انتخاب کنید که انتظارات شما را برآورده کند.

    ایستگاه های شارژ عناصر الکتریکی با انرژی بسیار بالایی دارند و در صورت عدم نصب ضعیف می توانند بسیار خطرناک باشند. همیشه از یک برقکار تخصصی برای این کار استفاده کنید ، به نفع کسانی که دارای گواهینامه IRVE هستند (زیرساخت شارژ اتومبیل برقی).

    نمونه هایی از نقل قول برای ایستگاه شارژ: هزینه استاندارد

    اگر در تجسم یک نقل قول احتمالی برای ایستگاه شارژ مشکل دارید ، ما نمونه هایی را از موارد واقعی ارائه می دهیم.

    نقل قول ترمینال: ترمینال 7 کیلووات

    مثال اول نمونه نصب ایستگاه شارژ است 7 کیلووات Evlink, که در مجتمع برای یک فرد ، با مسیر کابل کوتاه و آسان و ماژول ها برای ادغام در پنل برقی.

    تخمین این ایستگاه شارژ بود 1950 €, اما با کمک ، مبلغ 990 یورو بود و مشتری اعتبار مالیاتی 300 یورو دریافت کرد. در پایان ، قیمت نصب این ایستگاه شارژ نبوده است 690 یورو.

    نقل قول ترمینال: سوکت تقویت شده

    مورد دوم به نصب a نگاه می کند تقویت شده در یک گاراژ در نزدیکی پنل برقی.

    با در نظر گرفتن اصلاح پنل برقی ، برآورد این پریز برق تقویت شده بود 800 €.

    نقل قول ترمینال: ترمینال 3 کیلو وات

    مثال سوم نصب ایستگاه شارژ را در چشم انداز قرار می دهد 3 کیلووات Evlink در نزدیکی پانل برق.

    با شمارش 5 متر از کابل 4mm² ، نقل قول برای این ترمینال شارژ افزایش یافته است با 1500 یورو.

    نقل قول ترمینال: ترمینال بالا

    سرانجام ، آخرین مورد در نصب ایستگاه شارژ ساکن است بالای خط, با مسیر کابل بیرونی کمتر از 10 متر.

    نقل قول برای این ایستگاه شارژ بود از 3500 یورو.

    ایستگاه شارژ خود را خوب بخرید: تولید کنندگان اصلی

    با داشتن یک بازار پررونق ، ذینفعان در حال افزایش هستند و محصولات بیشتر و بیشتر هستند. با این حال ، برخی از مارک های اصلی وجود دارند که محصولات با کیفیت و همچنین خدمات بهینه مشتری را ارائه می دهند.

    • صندوقچه : Wallbox یکی از رهبران اروپایی در ایستگاه های شارژ است. محصولات Wallbox ، Pulsar Plus و سایر موارد عالی هستند و برای افراد و هم آپارتمان ها یا شرکت ها در نظر گرفته شده اند.
    • عالی : غول برق فرانسوی Green’up ، یک سوکت تقویت شده را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد محل اقامت خود را با هزینه کمتری تجهیز کنید ، با حداکثر توان بیشتر از 3 کیلو وات.
    • اشنایدر : غول فرانسوی دیگر Evlink را ارائه می دهد ، یک خط از محصولات گروهی که ایستگاه های شارژ را به موقعیت های مختلف گروه بندی می کنند. افراد ، مشاغل و دیگران لزوماً کفش خود را در پای خود پیدا می کنند.
    • غوغا : همچنین ایستگاه های شارژ کیفیت Haer ، شوخ طبعی. این پیشنهاد به شما امکان می دهد تا یک نصب داخلی کوچک یا جامعه ای با ناوگان وسایل نقلیه برقی تجهیز کنید.

    هزینه های ضمیمه نصب ایستگاه شارژ

    برای تکمیل محاسبات موقت خود ، می توانید برخی از هزینه های اضافی را نیز در نظر بگیرید. اینها اغلب هزینه هایی برای تنظیم بهتر ایستگاه شارژ در ملک شما است.

    • اصلاح پنل برقی : اگر پنل برقی به استاندارد نیست ، یا قدیمی است یا به سادگی بسیار کوچک است ، لازم است که آن را توسط یک برق در نظر بگیرید. دومی می تواند همزمان با نصب ایستگاه شارژ از این کار مراقبت کند. بسته به حرکات ساخته شده و محصولاتی که باید نصب شوند ، هزینه می تواند بسیار متغیر باشد.
    • گودال : اگر ایستگاه شارژ باید روی یک پا نصب شود ، باید سیم کشی را دفن کنید (در یک زخم). برای رسیدن به این هدف ، شما باید یک سنگر کوچک در زمین درست کنید. این کار به طور کلی توسط برق انجام می شود ، که با این حال می تواند حفر را به یک زمین تراز واگذار کند.
    • حمایت کردن : یک ایستگاه شارژ نصب شده در خارج از یک دیوار باید با یک پا تهیه شده توسط سازنده ثابت شود. این ، به طور کلی پای کیفی و ضد آب نیز هزینه اضافی دارد که هنگام تهیه کار شما باید در نظر گرفته شود.